Pochod proti teroru
Proč nebyl Obama na pochodu v Paříži?! diví se Amerika

12.01.2015 06:39

Americká média se podivují nad tím, že pochodu proti terorismu, který se v neděli uskutečnil v Paříži na památku obětí teroristických útoků z minulého týdne, se nezúčastnil ani prezident Barack Obama, ani žádný vysoký americký představitel.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Vlastimil Levora (18 hlasů) 12.01.2015 07:42

    Je to proto, že tyto hrůzy rozpoutala USA, tím že nedá žádnému státu...

  • pes ozzy (16 hlasů) 12.01.2015 07:00

    tak predsa nebude demonštrovať proti tomu čo sami splodili....

  • Pavel Johanides (15 hlasů) 12.01.2015 07:02

    Proč nebyl Obama na pochodu v Paříži?! Diví se Amerika. Protože je...

  • Jan Dýmal (15 hlasů) 12.01.2015 07:59

    Proč nebyl Hussein Obama v Paříži? A co by tam dělal, tam už...

  • Pavel Johanides (12 hlasů) 12.01.2015 07:12

    Velký mezinárodní státní terorismus pod taktovkou zločinecké americké...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Amerika se nediví, ale pouze pár amerických presstitutů.

0 hlasů

..a proč tam nebyl náš pajda z Hradu?..a už by si ho tam mohli nechat do výkladní skříně!

0 hlasů

No protože na Evropu sere potřebují jen válčit!!!

1 hlas

....to je velký omyl - Obama je pokud jde o válčení s islamisty zcela bezradný (on je bezradný i v jiných věcech) - to McCain by s nimi jinak zacvičil....škoda !!

0 hlasů

Oprava: Obama je, pokud jde o válčení s islamisty, zcela bezradný (on je bezradný i v jiných věcech) - ....

0 hlasů

Proč nebyl Obama na pochodu v Paříži?! Protože po Paříži pobíhá pár bohovsky nasranejch islamistů a Hollande nechtěl dovolit, aby Amíci kvůli Obamově bezpečnosti do Paříže nastěhovali půlku US Army.

1 hlas

No měl strach,aby si ho tam nespletli s teroristou a odbouchly by hotam také.

0 hlasů

Podle posledních údajů byl útok v paříži naplánován až na únor a tak již měl Obama na leden kalendář plný...

1 hlas

Velky mirotvorce tam nebyl?
Asi mu PR poradci rekli, ze by to bylo prilis okate lhani.
Jednou posila 500 mil USD "mirumilovnym" rucnikarum, a pak proti nim jde zase protestovat :-))))

4 hlasy

1,00 EUR = 74,20 RUB


Quelle: http://www.broker-test.de/forex-broker/waehrungsrechner/?gclid=COjZ1Zut28ACFfMgtAod32gAgg

0 hlasů

Že takto demonstrovali Francouzi je obdivuhodné, ale účast těch zahraničních státníků nebyl dobrý nápad. Řada z nich byla zcela pochybných pro potlačování svobod a podporu terorismu, ostatní tam dělali jen stafáž. Ta smrt 17 lidí je jistě tragická, ale v Pakistánu zavraždili 120 dětí, v Mali 3000 lidí a vyvraždili celé vesnice, v Iráku umírá na terorismus denně přes 30 lidí (kromě války s Islámským státem), Sýrie byla zničena teroristy podporovanými USA a Tureckem, Libye je rozvrácený stát za hlavní účasti Francie, tisíce lidí odtud prchají do Evropy, tam nikde se ale žádné pochody nekonají.Tyto země jsou ale daleko a Paříž je 1100 km od Prahy.

8 hlasů

Proč nebyla poloopice na pochodu v Paříži ? Protože cítí spoluodpovědnost za to, co se stalo a děje. Jsou to totiž USáci, kdo svou neurvalou a agresívní zahraniční politikou přispěli ke zdivočení islámu.

6 hlasů

Pane Podaný! Tento příspěvek je také na hranici konkrétnosti...?

1 hlas

v Paříži právě probíhá velké pietní shromáždění za obranu svobody tisku, účastní se ho asi 50 světových politiků, třeba:

1) Turecký premiér Ahmet Davutoglu, jehože země zavírá víc novinářů, než kterákoli jiná. http://goo.gl/KfNmOr

2) Jordánský král Abdulláh, jehož země před rokem odsoudila k 15 letům vězení a nucených prací novináře Jerusalem Post za napsání článku.http://goo.gl/L53fru

3) Egyptský ministr zahraničí Shoukry, jehož země nemá problém držet bez rozsudku ve vazbě už 500 dní fotoreportéra za dělání jeho práce - dokumentování protestů.http://goo.gl/mndZ01

4) Alžírský ministr zahraničí Lamamra, jehož země nemá problém minimálně 15 měsíců zadržovat k vládě kritického novináře bez soudu.http://goo.gl/VrbgdD

5) Ministr zahraničí Spojených Arabských Emirátů, jehož země nemá problém věznit člověka za online kritiku podmínek v tamějších věznicích.http://goo.gl/MXwLKl

6) Tuniský premiér Jomaa, v jehož zemi vojenský ( ! ) soud nedávno odsoudil ke třem letům vězení bloggera za "urážku armády".http://goo.gl/Tv9uAY

7) Ministr zahraničí Bahrajnu, která v počtu uvězněných (a mučených) novinářů následuje na druhém místě (za Tureckem)http://goo.gl/8J654k

8) Katarský princ a člen vládnoucí rodiny Mohammed bin Hamad bin Khalifa Al Thani, jehož země nedávno odsoudila k patnácti letům vězení člověka za "urážku emíra" v básni.http://goo.gl/uvGDU3

9) Palestinský prezident Mahmúd Abbás, který nechal zavřít několik novinářů, protože ho urazili.http://goo.gl/eXwWbg 10) Saúdský velvyslanec ve Francii, jehož země před několika dny veřejně bičovala Raifa Badawiho za kritiku islámské diktatury.(http://goo.gl/nuWsla) - Jsou tři stupně pokrytectví: malá lež, velká lež a Islám

6 hlasů

Kdepak byl asi Putin? Ruska se to netýká?Na druhou stranu si ale myslím, že celá ta Charlie, to skutečně přeháněla a stejně tak jako je trestné šíření rasové nenávisti mezi rasami tak by mělo být trestné šíření náboženské nenávisti. I v USA je zakázáno zesměšňování karikaturně jak rasové tak náboženské rozdíly. Proč to nejde v EU?

1 hlas

Za Rusko tam byl Lavrov. Karikatura, satira či ironie, to je podle vás, Věro Novákova, šíření náboženské nenávisti? A co vtipy na blondýny, na policajty, na Židy.....také zakázat? Zakázat by se měla lidská tupost, bohužel jí je tolik, že to nejde. :-(

1 hlas

Milá Marcelo. V podstatě s Vámi souhlasím, máme tu ale jedno ale. Islamisté nemají v jednom smysl pro humor. A to je jejich prorok. Jak ho některý "nevěřící pes" zesměšní, jsou ochotni vraždit neboť jim to prý nařídil, ten prorok. Jsou k tomu vychovávaní některými rodiči a hlavně jejich duchovními kterým stoprocentně věří. Fundamentalismus jak vyšitý. Co s tím chcete dělat? Budeme jim jen dokazovat, že se jich nebojíme a "just" to budeme stále opakovat? Vyhrotíme tím samozřejmě situaci až takzvaně do běla. TÉMĚŘ JISTĚ TO POVEDE K ČÍM DÁL VĚTŠÍ VZÁJEMNÉ NENÁVISTI. Jak to může skončit? Nekonečnou válkou civilizací a sporu těchto civilizací v podstatě "jen o tom jestli si můžeme z jejich proroka utahovat" protože "mi" máme tu svobodu slova. Zajímavé je, že už tu svobodu slova nemáme například při zesměšňování a urážkách člověka jiné rasy. Hned je tu paragraf o šíření rasové nesnášenlivosti. Kde máme ale potom tu svobodu slova?

0 hlasů

Ta Rusko tam byl Lavrov.

5 hlasů

Francouzský prezident François Hollande údajně žádal izraelského premiéra Benjamina Netanjahua, aby nejezdil do Paříže na nedělní pochod proti terorismu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/hollande-nechtel-izraelskeho-prezidenta-na-pochodu-parizi-paz-/zahranicni.aspx?c=A150112_081822_zahranicni_skr

takže francouzi zvou zástupce teroristů a zástupcům obětí vzkážou, aby nejezdily. To nepotřebuje komentář

2 hlasy

černý hitler z bílého domu nebude přece pochodovat proti něčemu, co podporuje...

6 hlasů

Podporuje ? Snad téměř zcela zaviňuje !

6 hlasů

Zajimave je, ze ve vetsine valecnych sporu, tech otevrenych i tech maskovanych, hraje Rusko vzdy ulohu se zavrenym hledi. Protoze dnesni Rusko nema ten hospodarsky potencial k ovlivnovani vyvojovych zemi jako Cina, musi se spokojit s vojenskymi akcemi a vyzbrojovanim na tech mistech, kde dochazi k destabilisaci. Nasledne se domaha Rusko k ucasti haseni pozaru svetoveho miru a tak oklikou se pokousi ziskat jmeno svetove mocnosti, ackoliv uz Rusko zadna mocnost neni, opomeneme-li mnozstvi zbrani a atomovych hlavic.

Rusky muzik je na ustupu, ale je si vedom, ze i tak muze delat hodne problemu.

2 hlasy

Poslouchej ty hloupý žide, tobě už opravdu straší ve věži. Zase se ti zanítila obřízka, že fantazíruješ?

0 hlasů

lustigu, vy uz mate vygumovano jako soudruh johanides. jak souvisi vase zvejky s nenavstevou obamu v parizi?

4 hlasy

Pepíku, ty zase perlíš. Napiš ještě něco ať je prča.

7 hlasů

Zde vsichni napadaji USA a zapominaji, ze vpad SSSR do Afganistanu byl spoustecim mechanismem nepokoju v islamskem svete. Kdyz 1989 Rusove zem opustili, bylo na problem zadelano.

I doba vpadu, vanoce, je jako z komunistickeho navodu.

2 hlasy

nažer se, kecáš z hladu

7 hlasů

No vy teda máte dutou gebuli, když nevíte o útocích na Izrael.

4 hlasy

Útocích na Izrael...? Já myslel, že útočí jenom Izrael... :-)))

0 hlasů

Co by tam ten opicak delal, vzdyt on prece rucnikare sponzoruje.
Naposledy to bylo 500 mil USD.
Tedy tem umirnenym, on je prece pozna :-))))))

6 hlasů

Ja osobne si myslim, ze pro Ameriku by byla ucast jejich presidenta za hranou bezpecnosti. Jak pochodovaly hlavy statu Parizi bylo dost riskantni, pri vsech bezpecnostnich opatrenich. Stacilo aby se postavili 2 silenci s MP k oknum , z leva a z prava, a mohli vyhladit evropskou politickou representaci.

Je rozdil mezi normalnim pachatelem zla a teroristou islamu, ktery ve svem cinu zaroven hleda svou smrt. Zde chybi jakykoliv rationalismus a tim se otevira okno pro kazdy zlocin.

V tom, ze pochod se presto uskutecnil, v tom lezi jeho vyznam, ukazat, ze i pres nebezpeci je nekdo ochoten se vydat touto cestou.

2 hlasy

Vy myslíte? No tak leda v pojmech barel, euro a dolar.

3 hlasy


1,00 EUR = 74,20 RUB


Quelle: http://www.broker-test.de/forex-broker/waehrungsrechner/?gclid=COjZ1Zut28ACFfMgtAod32gAgg

1 hlas

Kam americká haksna vleze, tam se lidem život rozesere. Pardon, že je to takto řečeno prostořekou mluvou. Ono je nakonec dobře, že tento představitel zločineckého státu tam nebyl.

9 hlasů

Ano, "rozesrali" to i Hitlerovi !!!!...... podle tve theorie.

1 hlas

Za prvé to byla úplně jiná generace lidí. Za druhé Američané dosti pozdě vstoupili do druhé světové války. Vlastně až v momentě, kdy měli strach, že Evropu dokáže osvobodit Sovětský svaz.

8 hlasů

Presne takto vyucovaly dejepis soudruzky ucitelky.

O bojich v Tichen oceanu, o dodavkach materialu Rusakum az pod nos, o pripravach na vylodeni, o tom se ve vyuce mlcelo. Jsi smely pokracovatel komunistickeho lhani.

0 hlasů

Rudy vemena jako ty, bohuzel nemaji mentalni schpnosti si vyhledat, kdo podporoval Hitlera uz od tricatych let, az do roku 42.
Pokud by soudruhovi lustigovi nekdo rekl, ze to byly USA, tak by snad bezel zalovat svate inkvizici :-))))
Mnichovska dohoda se podle nich taky nestala.
Pro vetsinu historiku, se to ale smlouva o vojenskem spojenectvi Francie, Anglie a Hitlera.

4 hlasy

Za prve, nezneuzivej jmeno Karla ctvrteho a za druhe jsi naprosty magor, nakazeny komunistickou vedou, tedy lhanim.

0 hlasů

Kam ten Babrák vpadne, tam je zlo, nenávist, poušť.

7 hlasů

Putin se taky bojí vystrčit hlavu z Ruska západním směrem.

1 hlas

Mezinárodní ratingová agentura Fitch Ratings o víkendu snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Ruska o jeden stupeň na BBB-, tedy těsně nad spekulativní pásmo.

Jako důvod uvedla pokles cen ropy a hodnoty rublu, které výrazně zhoršují hospodářský výhled země. Výhled ratingu je negativní, což znamená, že agentura může rating v nejbližším období ještě snížit.

1 hlas

Ratingová agentura Standard & Poor´s v pátek snížila rating celkem devíti zemí eurozóny. Francie a Rakousko přišly o nejvyšší hodnocení AAA. Uvedla to agentura Reuters. Nižší rating dostaly také Itálie, Španělsko, Portugalsko, Slovensko, Kypr, Malta a Slovinsko.

4 hlasy

Chtěla bych věřit, že tam Obama nejel proto, že alespoň trochu sebereflexe má, ale asi jsem naivní, spíš se bál, že by třeba nebyl vítán s nadšením.

9 hlasů

Spíš nemá sebereflexi a jenom má STRACH.

2 hlasy

jj, Obama je posera.

1 hlas

No, hlavně, že tam byl šéf palestinských teroristů Mahmúd Abbás a burešův fámulus Sobotka. Jinak na amerických zpravodajských serverech žádnou reakci na nepřítomnost jejich prezidenta nevidím. Nevadí, holky a kluci se prošli Paříží, takže islámskému teroru udělali jen reklamu a můžeme očekávat další následovníky těch "mučedníků".
Hezký pozdrav do Česka!

6 hlasů

Celá Francie by demonstrovala proti Obamovi,každý soudný ví,kdo tyto konflikty rozpoutal

8 hlasů

Proč nebyl Hussein Obama v Paříži? A co by tam dělal, tam už teroristi přeci byli.

15 hlasů

vy si demonštrujte svoju ,,jednotu,, ale zarábajú naše banky a nadnárodné koncerny....

1 hlas

Tak podle Týdne se celá Amerika diví, že Obama nebyl v Paříži. Vážení sluníčkáři z Týdne, americká média na webu čtu, ale žádný větší údiv vre smyslu, že by Američanům chybělo, jak se Obama drží za pacičky s Merkelovou nebo Hollandem a mašírují Paříží, nějak nevidím.

6 hlasů

Jo, máte pravdu. Navíc tam s nimi chodil šéf palestinských teroristů Mahmúd Abbás, jen fašoun Putin tam jaksi chyběl.

2 hlasy

Velký mezinárodní státní terorismus pod taktovkou zločinecké americké organizace CIA, která ukolovala a úkoluje útočný pakt NATO přes americkou administrativu v čele s presidenty G. W. Bushem a B. Obamou, je příčinou toho ,,malého,,, jako zákonitý druhotný efekt.

Mezinárodní státní terorismus pod taktovkou CIA sklízí jen to, co zasel a zfanatizovaný dav přestal přemýšlet o skutečných příčinách odvetných opatřeních bojovníků za svobodu víry, proti genocidě a útlaku chamtivých tzv. představitelů imperialistických států.

12 hlasů

Proč nebyl Obama na pochodu v Paříži?! Diví se Amerika.
Protože je to válečný štváč a připos...lý s..č?

15 hlasů

Je to proto, že tyto hrůzy rozpoutala USA, tím že nedá žádnému státu pokoj a snaží se vždy rozbít to co tam funguje. Vše ve jménu vývozu demokracie, které mnohé národy ještě nedospěly. Ale ve skutečnosti pro vyšší zisky amerických firem.

18 hlasů

tak predsa nebude demonštrovať proti tomu čo sami splodili....

16 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 09/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov