Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Boj o Ukrajinu
Nové podmínky rebelů. Kyjev zatím těžké zbraně nestahuje
16.02.2015 11:20
Ukrajinská armáda kvůli pokračujícím bojům zatím nehodlá stahovat z fronty těžkou vojenskou techniku, jak to oběma bojujícím stranám ukládají minské dohody. Na tiskové konferenci v Kyjevě to dnes prohlásil armádní mluvčí Vladyslav Selezňov.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
17.02.2015 12:29
KarelMusil
Na doněcké letiště a u Mariupolu útočí ukrajinská armáda, u Delbaceve bojují obě strany, ale OBSE a Merkelová-Holland apelují na povstalce, nikoliv na Kyjev, aby příměří dodržovali, dokonce volají Putinovi. Opět trochu proti logice. U Delbaceve se zdá být situace jasná. Pokud je území obklíčeno povstalci, území uvnitř je jejich. Armádní jednotky buď se mohou snažit se probít, čímž ale budou porušovat příměří, anebo je odtud armáda vyvede. Když příměří, tak by to mělo být beze zbraní. Je to pořád pro Kyjev lepší alternativa je vyvést živé, než je tam nechat pobít když se budou snažit o průlomy.
1 hlas
Koloman Usedon
17.02.2015 09:06
kolous
Šimurda tady včera blil svou moudrost. Musel to být spolehlivý soudruh, když mohl studovat v NDR v době normalizace. Po r. 89, jak sám psal se z něho stal krajní pravičák a potom se navíc stal věřícím. A bůh tě Šimurdo udělal šťastným, spokojeným a blbým. Pán s tebou.
0 hlasů
T.S. Garp
17.02.2015 08:16
t.s.garp43
Pro důležité DLR je, aby se jim podařilo dokázat, že v Dobalcevu nejsou jen ukrajinští vojáci, ale i žoldáci ze zahraničí, potažmo ze zemí NATO. a to je to oč tu běží. Dělají všechno proto, aby se jim to podařilo.
DLR a LLR jsou odhodlané k osamostatnění od Porošenkovy Ukrajiny.
2 hlasy
Karel Brodský
17.02.2015 01:30
Karel0207
Hmmmmm podmínka separatistické svoloče o zachování UKRAJINSKÉ neutrality. Z čí hlavy to asi bude. Tady fouká z kremlu :-D :-D :-D Tak Ukrajinci chtějí referendum o buď zachování neutrality nebo přistoupení k NATO a nějakej terorista co si vzletně říká separatista klade podmínku že takhle teda ne a hezky budete neutrální :-D No to si dělá prdel :-D Ne bohužel nedělá to se tý drzí Ukrajině prostě musí vysvětlit hezky po jejich po bolševicku. Žádný referendum nebude co kdyby ty lidi opravdu chtěli vstoupit do NATO. Anexe Krymu a referendum které hraje do karet Rusákovi ano ale referendum suveréního státu kde hrozí že by to to ro Rusáka mohlo dopadnotu špatně je třeba zlikvidovat hned v zárodku a nejlépe přes užitečné separatistické pitomce. Dokud prostě ty separatisty nevystřílej do posledního včetně Ruských vojáků na "dovolené" tak tam klid nebude nikdy. Začalo to východem Ukrajiny a pokud se Ukrajině nepomůže tak slováci můžou stavět na východní hranici vysokou zeď s kulometnejma hnízdama. Já jenom doufám že až to s Putinem sekne a doufám že to bude brzo tak jeho nástupce bude někdo normální. Ale myslím že to už má posychrovaný Medveděv oni se kluci tak hezky střídají v tom kremlu :-D :-D :-D
0 hlasů
karel IV
16.02.2015 22:54
applexx
Jak fasiste z Kyjeva dodrzuji dohody:
„V Širokino ukrajinští vojáci rabují domy místních občanů, město zaplavila vlna násilí a rabování. Také jsme se dozvěděli, že kvůli legitimizaci bojové činnosti po příměří asi 17 praporů ukrajinské armády přešlo pod kontrolou pravého sektoru v čele s Jarošem. Jaroš před hodinou oficiálně potvrdil, že jemu podřízené formace neodevzdají své zbraně, a dohoda s evropskými lídry nemá pro něj žádnou právní sílu. “
http://korrespondent.net/ukraine/3479223-azov-my-ne-budem-prekraschat-ohon-v-zone-ato
1 hlas
karel IV
16.02.2015 20:55
applexx
Posledni jedinci s rovnou pateri opousteji ODS:
http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Haas-ODS-Ukoncuji-clenstvi-v-ODS-362116?nocache=1
Dnes uz tato karikatura politicke strany zastupuje pouze zlodeje a nove jednotky SS/SA na Ukrajine :-)))
2 hlasy
Pavel Šimurda
16.02.2015 19:16
Schico
.koukám, že na starém Lustigovi se ti komančia rusáci vyřádili asi nejvíc....já jsem nadšený, spokojený a šťastný, že jsme je v listopadu 1989 vycinkali i vycikali do...dějin....ale on je vláčí v palici pořád......to máš starej na doživotí.....
2 hlasy
karel IV
16.02.2015 19:33
applexx
To vis, pro soudruha lustigaplati:
byvaly komunista je neco jako byvaly cernoch.
Tisice Tukru, Pakistancu, Irancu, atd. v Nemecku uspely. Naucili se rec a spolecnost je tam prijala.
Lustiga poslali do hajzlu, tak ho tu mame denne zahorklyho, vzpominajiciho na zlate casy, kdy mel na Okresnim vyboru moc.
Byvali bolsevici jsou ta nejhorsi pakaz :-))))
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 19:52
Andersen
...snuska prihlouplych vymyslu......bolsevici nic jineho neumi...jen lhat, pomlouvat, zavidet, krast a upirat jinym svobodu !....... ty to ovladas znamenite.
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 19:22
Andersen
Simurdo, na tobe si vazim tveho pragnamtickeho pristupu k zakladnim bodum lidskeho byti :))))) .. tebe by si nikdo nevazil ani na zapade , ani na vychode, proto musis zit na Valassku :))))
0 hlasů
Pavel Šimurda
16.02.2015 19:41
Schico
..já mám na Západě mnoho obchodních partnerů....mi stačí , když mi platí...já je převážně ani osobně neznám a nikdy jsem je neviděl...s řadou z nich jsme nehovořil nikdy ani telefonicky....já si naopak toho, že žiju na Valašsku mimořádně cením...tento příspěvek svědčí o tom, jak dalece nejsi normální....
2 hlasy
Pavel Šimurda
16.02.2015 19:41
Schico
..lituji každého rou, kdy jsem nebyl tady na Valašsku...
0 hlasů
Jiří Holý
16.02.2015 21:18
Jirka67
Šimurdo každé léto jezdím do Vizovic.
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 18:51
Andersen
Asi zpozdeny dik za ruskou invasi v roce 1968: :))))))
ástupce Uralské turistické asociace Michail Malcev agentuře TASS řekl, že v Česku dojednává až 40procentní slevy na zájezdy pro Rusy. Opatření má zvýšit příliv ruských turistů, který negativně ovlivnil pád ruského rublu.
„V Praze zástupci naší asociace dojednávají s představiteli českého turistického průmyslu a s hoteliéry varianty protikrizového programu. Předběžných dohod se už podařilo dosáhnout,“ uvedl Malcev. „Česká strana je připravena zavést speciální ceny exkurzních programů pro naše turisty a poskytnout jim až čtyřicetiprocentní sezónní slevu na hotelové ubytovací služby,“ dodal.
Zástupci českých asociací cestovních kanceláří ani hoteliérů ale o ničem takovém nevědí. „Nic takového jsme neorganizovali ani nezastřešovali. Pokud k tomu dochází, musí to vyjednávat Rusové přímo s konkrétními hoteliéry,“ řekl pro iDNES.cz tajemník Asociace cestovních kanceláří České republiky Michal Veber.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rusove-pry-vyjednali-obri-slevy-v-ceskych-hotelech-fxj-/ekonomika.aspx?c=A150216_145921_ekonomika_rny
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 19:01
messi
A co je špatně na tom že se hoteliéři snaží naplnit hotely,lepší rus než parchanti z Švédska a Norska.
2 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 19:09
Andersen
Ze svedskych a norskych "parchantu" budou jednou uspesni obyvatele, slusni lide. Ale z ruskych muziku uz nikdy nic nebude :))))
2 hlasy
rené pawlitte
16.02.2015 19:53
messi
Jiří Holý
16.02.2015 18:57
Jirka67
Ruská agentura TASS informovala......Pepo odkdy věříš ruským zdrojům_
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 19:06
Andersen
Ja chtel poukazat na tu propast ceskych a ruskych zdroju, ja chtel poukazat na tu lez ruskych muziku a na ten nevdek, ze nedostanou za tu invasi ani rabat :))))))))
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 18:51
messi
Není proto vůbec od věci připomenout si také znění části závěrů „krymské konference“, které spojenci – W. Churchill, F.D.Roosevelt a J.V.Stalin – podepsali dne 1.2.1945:
„Naším neochvějným cílem je zničení ukrajinského nacismu a zajištění garancí, aby Ukrajina už nikdy více nebyla schopna porušit mír. Jsme rozhodnuti odzbrojit a rozpustit všeukrajinské ozbrojené síly, dostat pod kontrolu veškerý ukrajinský průmysl, jenž by mohl být zneužit pro vojenskou výrobu. Každý zločinec musí být spravedlivě a rychle potrestán. S povrchu Země musí zmizet nacistické strany, nacistické zákony, organizace a instituce. Je třeba odstranit jakýkoliv nacistický vliv ze společenských institucí, z kulturního a ekonomického života ukrajinského lidu a současně přijmout taková opatření, jež zajistí mír a bezpečí v budoucnosti. Jenom tehdy, když vykořeníme ukrajinský nacismus, bude naděje na důstojnou existenci ukrajinského národa a zároveň na jeho důstojné místo ve společenství národů.“
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 18:50
messi
Námořnictvo USA plánovalo v krymském Sevastopolu základnu, už byl vypsán tendr.Přestavba školy v Sevastopolu měla být součástí obytného komplexu nově zřízené americké základny, která by vystřídala vyhnané ruské vojáky. Svědčí o tom oficiální stránka námořnictva, na které byl tento tendr zveřejněn. Soutěž byla vyhlášena 5. září 2013 a přihlásit se do ní dalo do konce října. Dnes už je výběrové řízení pochopitelně zrušeno.
2 hlasy
Jiří Holý
16.02.2015 18:48
Jirka67
Spojené státy o víkendu upozornily, že s blokádou a ostřelováním města mají separatistům přímo pomáhat ruské jednotky.
„Ruská armáda nasadila velké množství dělostřeleckých a raketových systémů k ostřelování ukrajinských pozic u Debalceve. Jsme si jisti, že jde ruskou armádu, ne separatistické systémy. Ruská armáda nasadila u Debalceve rovněž systémy protivzdušné obrany.
Americký velvyslanec na Ukrajině Geoffrey Pyatt posléze zveřejnil tři satelitní snímky, které tomu mají nasvědčovat. „Separatisté nyní disponují větší bojovou sílou v podobě více tanků, obrněných vozidel a těžkých dělostřeleckých a raketových systémů, než mají některé členské státy NATO a evropské země,“ uvedl.
Jeden ze snímků podle něj zachycuje řadu těžkých tažných děl a samohybné houfnice severovýchodně od města. Na dalším jsou systémy protivzdušné obrany a na třetím známky po nasazení ruských raketometů.
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 18:41
Andersen
Zchudlým Rusům mají pomoci slevy v Česku. Hloupost, říkají hoteliéři.... a co vy na to ?
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 18:44
messi
A bohatí skopčáci jezdí nakupovat od bambusáků
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 18:32
jaan
Kyjevští náckové již připravili 1 000 000 obyvatel na východní Ukrajině o střechu nad hlavou a soudruzi z USA a EU se tváří, že to nevidí
4 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 18:32
Andersen
Ja vedel, ze cesi a Rusove jsou nerozlucna dvojice :)))))
Perth - Australská policie zadržela trojici mužů, která se údajně pokoušela ze země vyvést na 150 místních zvířat. Dva Rusové a jeden Čech byli tento měsíc zatčeni na letišti v Perthu. Informuje server news.com.au.
1 hlas
Henex
16.02.2015 18:52
Henex
Buďme přesnější... Ruští a čeští zločinci jsou jedna ruka... A totéž platí i pro české a moravské vlastizrádce...
1 hlas
Petr Rozlil
16.02.2015 18:38
ElZorro
Vis urcite, ze ty zvirata nebyly Jacunek, Porosenko a Tymosenkova?
2 hlasy
Michal Sabio
16.02.2015 18:25
Sabio
Potíž ukrajinského vedení a separatistů, ale často i západních politiků a funkcionářů NATO (přijde mi na mysli zejména Rasmussen) je, že se chovaj jako slon v porceláně a v jednom kuse svými prohlášeními a deklaracemi přilévají olej do ohně. Kde jsou časy Talleyranda a Metternicha, kdy se diplomacie dělala skutečně diplomaticky a v zákulisí a nešlo o nějaký vzájemný pokřikování a výhružky přes média.
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 18:25
Andersen
Dochazim k zaveru: Cesi lzou jak rusky muzik. Asi vliv posledniho pulstoleti.
3 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 18:21
Andersen
Schwejk zieht in die Welt hinaus: Die Bürger Tschechiens stimmen für den Beitritt zur Europäischen Union
Frankfurter Rundschau 16. 6. 2003.
Tschechen im Augenwinkel des Deutschen.
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 18:14
Andersen
Doporucil bych, awarskym synackum asijskym, aby se navratili do svych historickych teritorii. Tam spolecne s ruskym muzikem muzete v prisne segregaci narodu budovat prvobytne pospolny rad, presidenta si vezmete sebou.
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 18:23
messi
To doporučuj v Německu verbeží z celého světa.
2 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 18:04
Andersen
V Cechach se vsichni hadaji o cenu housky na kramu, zatimco je treba vest zasadni diskusi, zda chteji byt Cesi zase Asiaty a nebo zda chteji byt modernim narodem zapadoevropske kultury. Verim, ze vetsina naroda vi kam patri, ale 10 % proruskych primitivu to vsem kazi.
1 hlas
Jiří Holý
16.02.2015 19:38
Jirka67
I když nás západ po 2. světové válce obětoval v rámci míru SSSR, stále jsme patřily k západní kultuře. Už proto že píšeme latinkou a ne azbukou. Češi jsou zvláštní malý národ, který když o něco jde dokážou věci které jim můžou závidět i velké národy.
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 19:56
Andersen
Ja to jeste nezazil, ze by Cesi predvedli neco mimoradne positivniho. Jo mozna v hokeji, kdo neskace-neni Cech :))))
0 hlasů
Jiří Holý
16.02.2015 20:48
Jirka67
Na rozdíl od Němců nevyrábíme Islámské teroristy.
0 hlasů
rené pawlitte
16.02.2015 18:10
messi
zapadoevropske kultury---ta je v hluboké krizi
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 18:13
TomasHerout
Vy jste studoval VUML v Moskvě.
USA je na pokraji propasti a dívá se jak se Rusko tam dole má.
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 18:07
TomasHerout
Naprostá pravda.
Navrhuji těm deseti procentům splnit jejich sen a přestěhovat je do Debalceve, aby si užili ruské "humanitární" dělostřelecké palby. nebránil bych jim v jejich cestě za štěstím.
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 17:50
Andersen
Und nun sind die Apostel der Barbarisierung am Werke, die deutsche Arbeit eines halben Jahrtausends in dem Abgrunde ihrer Uncultur zu begraben... Seid hart! Vernunft nimmt der Schädel der Czechen nicht an, aber für Schläge ist auch er zugänglich!
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 17:55
messi
Josef Lustig
16.02.2015 17:54
Andersen
To napsal :
Theodor Mommsen an die Deutschen in Österreich in der Neuen Freien Presse, 31.10.1897
0 hlasů
rené pawlitte
16.02.2015 17:57
messi
nebyl to Peroutka?
3 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 17:47
Andersen
Zrovna tady ctu klasifikaci Cechu z pohledu Zapadu:
Ceskemu zivlu zustala zapadoevropska demokraticka Evropa vzdy intelektualne cizi.
Nutno rici, ano , je to pravda.
2 hlasy
Petr Rozlil
16.02.2015 19:03
ElZorro
Miserable loco de Alemania. Un rapaz sexual violento nacido en la republica Checa. Un vago alcohólico y abusador narcotico llamado Lustig. Escucheme bien: Ja osobne ti muzu dokazat, ze Cesi jsou v USA na prvnim stupni jako nejlepsi a nejvic spolehlivy emigranti. Rozdily mezi emigranty je v US velmi prisne vedeno. Lhari!!!!!!!
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 17:53
jaan
m o víš jsme opoždění, plynovým komorám v koncentrácích jsme na chuť nepřišli, vraždění dětí a žen napalmem a chemií rovněž ne a to rozhodně nedoženeme
4 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 17:59
TomasHerout
Správně Bulvo a proto se nám nelíbí tažení ruských fašistů na západ a držíme Ukrajincům palce, že je ruské fašisty drží dostatečně daleko od našich hranic.
Co je absurdní je fakt, že ukrajinští fašisti nám pomáhají bojovat s ruskými fašisty a také to, že společně s Němci bojujeme proti dnešním fašistům. To je sice absurdní, ale je to fakt.
1 hlas
rené pawlitte
16.02.2015 17:52
messi
Pepo s tvými vědomostmi,zkušenostmi se divím že nesedáš do autíčka a směr Rozvadov.
2 hlasy
Koloman Usedon
16.02.2015 17:51
kolous
Lustigu, jako vždy máš pravdu. Ó ty veliký! Západní buržoazní demokracie je nám opravdu cizí.
2 hlasy
Henex
16.02.2015 18:55
Henex
Mluv jenom za sebe a nás ostatní do toho netahej...
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 17:55
TomasHerout
Hupky Usedone na vlak a hurá na východ. Doněčtí teroristé už vyhlásili mobilizaci a tam se určitě nesetkáte s žádnou západní demokracií a jistě vám tam nebude EU cpát žádné peníze. Přeji krásnou cestu.
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:51
Torgaspen
S tím se dá samozřejmě souhlasit, pokud tedy dáte přesné vysvětlení co je to v současnosti, s důrazem na v současnosti, západoevropská demokracie.
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 17:58
Andersen
Ano, je to tak, takhle se chovaji awarsti synove asijsti na pude ceskeho statu ......Cesi se zase zacinaji vice podobat Rusum, nez Stredoevropanum.
1 hlas
pn pn
16.02.2015 17:17
pn23pn23
Rusky neonacismus:
http://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html
3 hlasy
rené pawlitte
16.02.2015 17:35
messi
kam ty na ty žhavé novinky chodš,jsi lepší než CNN
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:11
Torgaspen
Docela mě zajímá, co bude s těmi jednotkami v obklíčení u Debalceva, které dohody z Minsku neřeší. Nikde jsem se o tom nedočetl ani slovo. Teoreticky je 6 - 8000 vojáků se zbraněmi a těžkou výzbrojí na území, za které odpovídá protivník. Takže porušování příměří opět nikdo nemůže v téhle lokalitě objektivně a naprosto prokazatelně posuzovat. Ti chlapi se vzdát nechtějí a separatisté je nechtějí pustit se zbraněmi. Dost těžko vyřešitelný problém bez použití zbraní, čímž zase dochází k porušení příměří. Kurnik měli by to nějak rychle vyřešit, jinak se v Minsku dohadovali 16 hodin úplně na ho....o.
3 hlasy
Patrik O Clock
16.02.2015 18:15
patrikoclock
Takže znovu: Celé jednání v Minsku svolala tetka Merkelová a strejda Hollande patrně v souladu, nebo dokonce na popud kmotra Baracka právě proto, že v kotli u Debalceve zůstalo obklíčených 6 - 8 tisíc vojáků Kyjeva. Nebýt toho, že tím došlo k vojenské katastrofě kyjevské junty a Západu, který ji podporuje, k žádné schůzce v Minsku by nedošlo. Na civilní oběti se Merkelová trapně vymlouvala.Těch 5, nebo možná 50 tisíc civilních obětí (dle BND) je Západu už asi rok tak nějak u zadnice. Ale to obklíčení znamená zásadní vojenskou porážku celé ATO, Kyjeva a jeho západních spojenců, neboť z vojenského hlediska je jedno, jestli je opolčenci odzbrojí a zajmou, nebo je budou muset rozstřílet. V každém případě je vyřadí z boje. Jakým způsobem, to si musí ukrajinské velení zvolit samo. Je vinou neschopného ukrajinského velení, nebo jeho poradců z NATO, kteří tam oficiálně jsou, že ty ukrajinský kluky nahnalo do nesmyslného čelního útoku s cílem oddělit Doněckou a Luhaňskou oblast přímým průlomem, když bojový stav ukrajinských sil na to nemá prostředky, výcvik a hlavně morální síly (viz názor generála Šedivého v Horizontu ČT).
A to nejdůležitější: Západu evidentně velmi záleží na tom, aby bylo možné ty obklíčené síly vyvést bez lustrace, pod ochranou OBSE, aby se nikdo moc nešťoural v tom, kdo všechno v tom kotli vlastně je. Evidentně je to velmi choulostivé. I dneska, když hlásí nové boje kolem Debalceva, nevydává Merkelová žádné silné prohlášení, a jen velmi decentně sděluje, že říkala, že to s tím příměřím nebude jednoduché a že to potrvá. Zřejmě dobře ví, o čem mluví. To co jim předložil Putin bylo asi velmi výživné!
Mimochodem, i reportér ČT Karas z Minsku hlásil, že jednání o kotli u Debalceve zabralo více jak polovinu času z oněch 17 hodin. To jen potvrzuje to, co říkám výše.
3 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 18:25
TomasHerout
A proto se v Minsku o Devalceve VŮBEC NEJEDNALO. O Devalceve v Minsku mluvil jen Putin, který nevěděl (nebo tvrdil, že neví), zda tam Ukrajinci jsou nebo nejsou obklíčení.
Co nám ještě pěkného napíšete? Budeme do radnice bez oken nosit v pytlích světlo?
1 hlas
Henex
16.02.2015 17:57
Henex
Asi to bude tím, že žádné obklíčení u Debalceva neexistuje a tak se o něm nemluvilo. Pochybuji, že by ukrajinská strana nejednala o uvolnění svých "obklíčených vojsk. Ale je možné, že Debalcevo je "obklíčeno" palbou z ruských dalekonosných děl, pálicích v rozporu s úmluvou z území, ovládaného povstalci...
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 17:26
TomasHerout
Ano to je naprosto správný dotaz. Tak podle dohody z Minsku měli obě strany přestat střílet a až pak se mělo začít řešit cokoli dalšího. Ruští teroristé (termíne teroristé není nadávka, ale technicky správný termín pro nevojáky, kteří válčí bez válečných pravidel) dopředu ohlásili, že střelbu nezastaví byť se k tomu písemně zavázali. Tím pádem je zbytečné řešit otázku, co by se mělo dělat po zastavení palby.
16 hodin v Minsku tak úplně zbytečných nebylo. Ukázalo to, že sankce fungují dobře a že jednat s teroristy je naprosto zbytečné, protože stejně nic nesplní. Minsk ospravedlní vojenskou podporu Ukrajiny.
2 hlasy
Patrik O Clock
16.02.2015 18:23
patrikoclock
Já ti teda moc nerozumím. Napřed tady s Hemenexem a dalšími vyřváváte, že je tam ruská armáda a teď tady zase vykládáš, že jsou to nevojáci - teroristi. Udělejte si v tom Schwarzenbergjugend PŠM (politické školení mužstva - pro vás nevojáky), ať si sjednotíte ideologickou linku a neplácáte nesmysly!
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:31
Torgaspen
Kde se zavázali, že zastaví střelbu? Na území které ovládají? To jsem právě nikde nečetl. Četl jsem jen, že střelba má ustat na hraně dotyku obou protivníků. Alespoň tak dohody prezentoval tisk u nás. Proto mě zajímá to Debalcevo, které nevyřešili a je tam asi pro klid zbraní největší problém.
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 17:49
TomasHerout
Nehledě na to, že podle dohody z Minsku se Rusové měli již po půlnoci příměří začít stahovat zpět na linie dohodnuté v roce 2014, ale nestáhli se ani o metr. Takže jaká pak vnitřní hranice? Co to je za nesmysl?
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:52
Torgaspen
Otázka - Ukrajinci se stáhli aspoň o metr? Ne že by to zbavovalo separatisty povinnosti se stáhnout.
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 18:01
TomasHerout
Ukrajinci se ale podle dohody nikam stahovat neměli. Měli zůstat přesně tam, kde jsou, což přesně udělali.
Vy jste tu dohodu vůbec nečetl člověče :-( Proč se ptáte na tak jednoznačné věci?
0 hlasů
Tomáš Herout
16.02.2015 17:40
TomasHerout
Dohoda z Minsku stanovuje zastavení palby. O žádné vnitřní hranici tam není jediné slovo, což je logické, protože žádná vnitřní hranice neexistuje. Víte co to je linie dotyku? To je linie zákopů jedné strany, pak několik set metrů ničeho a linie zákopů druhé strany. Kde tam vidíte nějakou smyšlenou "vnitřní hranici". Hranici čeho proboha?
To je jen stupidní argument teroristů, které nenapadlo nic jiného k ospravedlnění nerespektování příměří.
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:47
Torgaspen
Dobře, četl jsem sice zastavení palby na stanovené hranici, ale tohle mě tolik nezajímá, to se docela zatím dodržuje. Mám tedy otázku, co by podle vás bylo naplnění Minských dohod ohledně vojáků obklíčených kolem Debalceva ?
0 hlasů
Tomáš Herout
16.02.2015 18:11
TomasHerout
Já už nevím, jak vysvětlit zastavení palby.
Tak si představte, že stojíte u kanónu a nedáte do něj granát a nezatáhnete za odpalovací šňůru. Je to složitá operace zůstat nečině stát u kanónu a nic nedělat. Ale snad by to ten Rus mohl zvládnout. Nebo myslíte, že na to ten Rus nemá dostatečnou inteligenci?
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 17:45
jaan
jenže Delbacevo je obklíčeno
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 17:55
jaan
ten koridor tam byl 3-5.2 2015
0 hlasů
Tomáš Herout
16.02.2015 17:51
TomasHerout
Tak jednou Bulvo tvrdíte, že je tam nějaký koridor o kterém nikdo nic neví, pak zase tvrdíte, že jsou obklíčení.
Zkuste se na nějakém lži ustálit a tu tvrdit soustavně. Pokud píšete každých 15 minut úplný protiklad, tak nás ostatní tím sice bavíte, ale je to pro vás nedůstojné. Když lež, tak si na ní trvejte.
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 17:29
jaan
fakt již máš sbalenou velkou polní
1 hlas
pn pn
16.02.2015 17:13
pn23pn23
Typicky bolsevicky vyklad smluv, kdy nejdriv Putlerovci prosadili misto okamziteho primeri az primeri po 72 hodinach a kdyz se jim nepodarilo dobyt uzemi, prohlasili, ze na tato uzemi se smlouva nevztahuje.
1 hlas
Tomáš Skalický
16.02.2015 17:33
Torgaspen
Pane pn pn, nezlobte se že na vaše příspěvky dlouhodobě neodpovídám, jsou na tak vysoké argumentační a intelektuální úrovni, že na ně odpovědět je pro mě nemožné.
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 17:04
jaan
Kotle u Ilovajska rovněž podle nácků z Kyeva neexistoval a stejně tak nexistuje u Debalceva a výsledek bude stejný.
1 hlas
Jiří Holý
16.02.2015 16:58
Jirka67
Separatisté chtějí upřít hlasovací právo odpůrcům
Zmocněnci „lidových republik” na jednání v Minsku Vladislav Dějněgo a Denis Pušilin vydali společné prohlášení, které požaduje „respektování zvláštností zákonů Doněcké a Luhanské lidové republiky” v budoucím ukrajinském zákoně o komunálních volbách v Donbasu.
„K volbám nebudou připuštěny politické síly, které se zapojily do agrese, nebo které se vyslovily pro agresi proti Doněcké a Luhanské lidové republice,” uvádí se v prohlášení. Co k tomu dodat
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 17:30
TomasHerout
Volby pod taktovkou ruských fašistů??? Co k tomu dodat.
1 hlas
Henex
16.02.2015 18:59
Henex
Takové "krymské" referendum...
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 17:05
jaan
Po 2 sv válce kolaborující partaje taky nebyly k volbám připuštěny
0 hlasů
Tomáš Herout
16.02.2015 17:33
TomasHerout
Po 2. sv. válce byly zakázány strany, které rozpoutali válku s výjimkou komunistů, kteří se v Rusku podíleli na okupaci Polska s spolu s Němci rozpoutali II sv. válku.
Při stejné analogii byste pane Bulvo měl nepřipustit tzv. separatisty k volbám, protože to oni napadli Ukrajinu.
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 17:43
jaan
pantáto napadena byla východní Ukrajiny nácky z Kyjeva
1 hlas
pn pn
16.02.2015 17:15
pn23pn23
Po 2.sv.valce byla zakazana nacisticka strana. Na Donbasu bude zakazan kazdy, kdo nebude souhlasit se separatisty. Opravdu krasna tzv. bolsevicka demokratura.
2 hlasy
pn pn
16.02.2015 16:51
pn23pn23
Rusove opet dokazuji, ze smlouvy jsou pro ne jen pouzity toaletni papir odhozeny do kose vedle klosetu na CCCP toalete. Machacek vam o tm uze jako zachodovy specialista vypravet hodiny, co musi uklizet po CCCP turistech.
1 hlas
nováková věra
16.02.2015 16:29
veruska
Bulvo, Bulvo. Napiš ještě něco! At žasneme nad tvými informacemi. Kde to bereš? Máš tam na frontě nějaké kámoše? Tak kolik převlečených vojáků z NATO tam je? Jsou prý někteří hodně rafinovaní. Některý jsou převlečení za babičky a malé děti.
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 16:34
TomasHerout
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Vladimir Bayer
16.02.2015 16:08
Vladimir28
Tzv. povstalci by bez masivní vojenské a politické podpory Putina a Ruska ani neexistovali. Veškeré krveprolití na Ukrajině jde na hlavu Putina. Tečka.
4 hlasy
Pavel Sam
16.02.2015 17:24
PavelSam
Vy to máte rychle vyřešené .-) .
On s vámi nesouhlasí ani Saša Vondra, který se v událostech komentářích 12.2. vyjádřil, že Ukrajina měla od r.1991 čas nato, aby předvedla, že umí vytvořit spořádaný a právní stát - tuto šnaci podle něj ale nevyužila.
Také Evropská unie podle něj má svůj díl viny na celé situaci, protože si chtěla koupit zbankrotovanou Ukrajinu, ale zapomněla za ni zaplatit (15mld usd).
Podle Vondry nyní už platíme 17mld a bude to ještě víc, tedy stačilo zaplatit a žádná válka by nebyla (ani násilný puč, Krym by byl ukrajinský).
Naštěstí ČT tuto část událostí nějak blokuje, na netu tato pasáž (asi demokraticky) nejde přehrát:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/215411000370212/
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 16:16
jaan
tož UA již od léta 2014 taky neexistuje, jsou to jen polovojenské nacistické bandy ukrajinských oligarchů a nešťastní nevicvičení odvedenci
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 16:23
TomasHerout
Bulva je náš reportér z míst bojů. Bulva ví nejlépe, že ukrajinská armáda neexistuje, protože Bulva ji osobně celou porazil. Bulva je agent jeíjho veličenstva Putlera a má číslo 007, ale to je tajné, takže pšššt.
3 hlasy
pn pn
16.02.2015 16:03
pn23pn23
Rusaky je potreba vykopnout ze systemu SWIFT, at jezdi po svete se svymi cemodany naditymi zlatymi rubly.
3 hlasy
rené pawlitte
16.02.2015 16:23
messi
Jan Bulva
16.02.2015 17:06
jaan
proč je tedy nevykopneš
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 15:46
jaan
Zahraničním žoldnéřům je po výbuchu muničních skladů v Děbalcevu těsno, až horko. Většina z nich, hlavně cenní důstojníci a poradci, utekla z města převlečená za civily. Vše pod patronátem OBSE. Zbytek žoldnéřů a ukropských vojáků, většinou násilím naverbovaných kluků z ukrajinských měst a vesnic, dostal příkaz probít se z kotle ven. Velitel junty, čokoládový oligarcha Porošenko, podepsal minulý týden příkaz o zastřelení zběhů. Pohotový parlament vzešlý z USA a EU řízeného puče na Majdanu odhlasoval tento příkaz jako zákon. Nenastoupení do útoku v Děbalcevu tedy může znamenat kulku do hlavy od fašistických komisařů z Kyjeva
4 hlasy
pn pn
16.02.2015 16:01
pn23pn23
Bulvo, nezapomen zduraznit, ze spousta zoldneru je prevlecena za babicky, dedecky a male deti. Ovladaji plyne rustinu a vypadaji, jako kdyby tam zili dlouhe roky. Dokonala maskirovka. S temi se ale soudruh Zacharcenko obzvlast mazlit nebude.
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 15:36
TomasHerout
Á nové podmínky teroristů :-)
Kdy ruští teroristé vznesou podmínku na vydání Karlových Varů? Vary jsou přeci vnitřní hranice Ruska a poflakují se tam i nějací podřadní nerusové, kteří neumí pořádně hlajlovat.
Proboha pošlete tam už konečně cca 800 profesionálních vojáků, ať ty teroristy postřílejí. V Paříži je postříleli tak rychle, že se do nich čeští připostr*nkové nestihli zamilovat a překřtít je na separatisty.
Jak se začnete s teroristy vybavovat, tak je to chyba, protože se vždy najdou psychouši, kteří už nejsou zamilovaní do Kájínka, tak se potřebují zamilovat do nějakých jiných vrahů.
2 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 15:28
jaan
Obklíčení náckové v Delbacevu mají možnost volby, odzbrojit se a vypadnout anebo zbytečně zemřít
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 15:42
TomasHerout
A vůbec. Ruští teroristé už obsazení Debalceva oznámili asi desetkrát. Co to tady melete o obklíčení? Chcete snad tvrdit, že ti co vás platí jsou lháři a každé oznámení o obsazení byla jen sprostá lež?
3 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 15:38
TomasHerout
Jenže v Debalcevo evidentně obklíčené není. Ruští teroristé už jen ládují ruský "humanitární" náklad do děl a raketometů a myslí si, že zabíjení volně pobíhajících psů nějak posune frontovou linii.
2 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 15:43
jaan
tak proč tam nejdou z OBSE
1 hlas
Josef Lustig
16.02.2015 18:57
Andersen
Protoze rusti nackove zridili checkpoints a pres ty nikoho nepusti, kdo se jim nelibi.
0 hlasů
karel IV
16.02.2015 15:11
applexx
A mezitim soudruzi z USA pripravuji bankrot ukrajinskych elektraren a zaroven poradne vyzdimat Ukrajince. Pak to koupi za babku vsechno.
Pro mistni rudou patou kolonu dodavam, ze se jedna o JEJICH OBLIBENE KYJEVSKE noviny :-)))
http://finance.obozrevatel.com/analytics-and-forecasts/20683-ukraintsam-mogut-
suschestvenno-podnyat-tsenyi-na-elektroenergiyu– - mvf-tut-ni-pri-chem.htm
Cena elektřiny na Ukrajině se může podstatně zvýšit, kupodivu nikoli kvůli požadavkům Mezinárodního měnového fondu.
O tom “ Pozorovateli“ řekl zdroj ve státním podniku NAZK „Energoatom“ .
Podle jeho informací dne 26. ledna 2015 Bruselu mezi „Energoatom“ a americkou společností Holtec International byla podepsaná dodatečná dohoda ke smlouvě o vybudování centrálního úložiště vyhořelého jaderného paliva (CSSNF) v uzavřené zóně Černobylu, která byla podepsána již v prosinci 2005.
Ale na rozdíl od základní smlouvy o 9let staré, která byla docela výhodná pro Ukrajinu z finančního hlediska, další dohoda mnohem zpřísňuje její podmínky.
Zejména, USA odmítly financovat 85% z celkové hodnoty kontraktu (prostřednictvím půjček za přijatelnou úrokovou sazbou) a proto celý balík peněz (náklady) k provádění dohod ponese státní podnik „Energoatom“. Současně, na naléhání společnosti HOLTEC, souhrn zakázky byl zvýšen na 300 mil. dolarů (ze 127.800.000 eur) bez dostatečného zdůvodnění výpočtů Američany. Řada dalších podmínek, dohody rovněž zvýší finanční zátěž a rizika státního podniku „Energoatom“, který produkuje asi 50% z celkové spotřeby elektrické energie v zemi.
V tomto ohledu, s cílem nalézt potřebné finanční prostředky pro realizaci obnovené ukrajinsko-americké smlouvy, státní podnik „Energoatom“ může výrazně zvýšit ceny elektřiny pro spotřebitele.
Více informací o podmínkách doplňující dohody, postupu sjednocení a důsledků realizace, viz článek “ Pozorovatele“ : Jaderný podvod Martinenko-Jacenjuk: smlouva s Američany hrozí “ Energoatomu“ bankrotem.
2 hlasy
pn pn
16.02.2015 16:49
pn23pn23
Obozrevatel.com jsou noviny financovane Kremlem, o cemz svedci i to, ze jsou registrovane na ruskou fyzickou osobu.
1 hlas
Tomáš Herout
16.02.2015 15:43
TomasHerout
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Petr Vonásek
16.02.2015 15:01
EFALS
P.S.už teď stávkují horníci na západě Ukrajiny kteří nedostali mzdu.
0 hlasů
Josef Lustig
16.02.2015 15:17
Andersen
Oni by stavkovali i v Rusku, kdyby smeli :))))))
3 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 15:44
TomasHerout
Rus může stávkovat! Pokud ho už omrzel život.
2 hlasy
Petr Vonásek
16.02.2015 14:56
EFALS
Jsem zvědav až přijde na ty reformy podmíněné půjčkou od MMF to asi Porošenko neustojí když si Ukrajinci budou muset ještě hodně utáhnout opasky a Pravý Sektor bude mít rázem navrh.
3 hlasy
karel IV
16.02.2015 15:17
applexx
Copak MMF, jsou to sice supove, ale jakz takz se da verit jejich smlouvam.
To USA jsou jiny dobytci. Smlouvy pro ne neplati a penize zdimou i za cenu statisicu mrtvych.
Uz jim je jasny, ze z ukrajinskem plynu ty miliardove investice do nastoleni fasizmu na Ukrajine nedostanou, tak se jednostranne rozhodli naparit Ukrajine poradnou cenu nekde jinde. Nova korist budou ukrajinske elektrarny.
Ted teprve Ukacka poznaji, zac byl ten jejich Mejdan.
1 hlas
Petr Rozlil
16.02.2015 16:07
ElZorro
Az tohle rozkradani na Okrajine skonci tak zbankrotovana Okrajina bude mit jen dve moznosti: prvni; doplazit se do Kremlu, libat ruce a prosit o odpusteni a nebo zmrznout a chcipnout hlady.
0 hlasů
fero Hrabal
16.02.2015 14:48
fero52
Putin je nebezpečný autista, který dělá (aspoň pohledu evropského) samé "iracionální kroky" , na které se snaží evropští politiciu a evropská logika reagovat ve svých intencích, jako se kdysi pokoušeli gentlemansky dohadovat s partou krvelačných psychopatů - Hitlerem, Stalinem a spol. A víme všichni podle jakého scénáře se nakonec tato hra odehrála: (http://img.reflex.cz/img/3/gallery/2238319_the-ec - onomist.jpg) : http://www.reflex.cz/clanek/komentare/62271/sbohem-evropo-bylo-nam-s-tebou-fajn-zapad-kdysi-zradil-ceskoslovensko-ted-ukrajinu.html
3 hlasy
fero Hrabal
16.02.2015 14:49
fero52
p.s. Hlupákům papouškujícím kremelské lži o "fašistické Ukrajině" doporučuji obeznámit se s ruskou fašistickou scénou:
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_fascism
http://a2larm.cz/2014/09/ruska-krajni-pravice/
http://en.wikipedia.org/wiki/Radical_nationalism_in_Russia
http://zpravy.tiscali.cz/svatba-putina-a-evropske-krajni-pravice-243506
http://hdl.handle.net/11025/3356
http://www.worldaffairsjournal.org/article/strange-bedfellows-putin-and-europe%E2%80%99s-far-right
http://www.muni.cz/media/resize?type=1&height=360&id=838547
DOPORUCUJI take Moje ALBUM „Historie komunismu a fasismu v obrazech“ na FB (kde najdete obsáhlou dokumenteci o ruských fašistických organizacích a stranách / i když mezi ruskými komunisty a banderovci tak není žádný rozdíl):
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.383584595014960.92110.100000902690635&type=3&l=a47f9c228b
(Uvitam sdilení odkazu na FB-profilu / Webu normalně myslících čtenářů!)
+
ME CLANKY:
http://ferohrabal.blog.cz/1403/na-krymu-nejde-o-ukrajinu http://ferohrabal.blog.cz/1202/nove-rusko-aneb-soumrak-iluzi-a-nadeji
http://ferohrabal.blog.cz/1107/rusko-posledni-kolonialni-mocnost
3 hlasy
Pavel Sam
16.02.2015 14:33
PavelSam
Véce zde - http://literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/19291-ukrajinsky-syndrom-kauza-vitalije-jaremy
2 hlasy
Josef Lustig
16.02.2015 14:33
Andersen
Predstavte si, ze existuje internet uz 21. srpna 1968, jak by asi vypadal ? To by taky schvalovali okupaci CSSR. Tenkrat s tou tezkou technikou hned prijeli, aby nenechali nikoho na pochybach.
4 hlasy
Pavel Šimurda
16.02.2015 14:45
Schico
..nebyla žádná okupace...byla to bratrská pomoc, kterou schálilo Národní shromáždění a později potvrdilo Federální shromáždění za předsednictví A. Dubčeka...
2 hlasy
Tomáš Herout
16.02.2015 16:09
TomasHerout
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Pavel Šimurda
16.02.2015 16:35
Schico
..já nepíši o tom, v čem přijeli...já píši o tom, že to soudruh Dubček a Národní a později Federální shromáždění schválili jako bratrskou pomoc...a takový byl právní stav....v čem přijeli a co po nick kde kdo hodil je jenom epizodka z historických románů...
0 hlasů
Pavel Šimurda
16.02.2015 14:46
Schico
..to byl skutečný právní stav po tomto schválení a v tomto právním stavu já jsem žil a pohyboval se...
2 hlasy
Koloman Usedon
16.02.2015 17:57
kolous
... a byl jsi Šimurdo šťastneja spokojenej.... A teď je z tebe pravičák jak prase a navíc jsi se stal věřícím. Tolik proměn za jeden podělanej život...
0 hlasů
Pavel Šimurda
16.02.2015 14:40
Schico
..ty jsi , starej, dobře vlečený minulostí..tak to už v tom asi s tím důchodem dožiješ...dnes píšeme 16.2. 2015...to je jen konstatování přítomnosti (Ist-Zeit)
2 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 14:30
Destructor
A nebylo to jednáni v Minsku jen o tom, aby se nakonec prokázalo že nějaké příměří nemá cenu a že bude nutné tu východní část trvale od Ukrajiny odtrhnout ?
Že by to byla taková vyšší dívčí a v podstatě najít ty správné argumenty pro Ukrajince a zachránit Porošenka?
3 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 14:19
jaan
Velezkušený komentátor Petránek smutně k Ukrajině a budoucnosti. „Je to nesmírně smutné. Jsme svědky toho, čemu se říká politika s nedozírnými následky,“ „Nebezpečné je i to, že Pravý sektor a Jaroš jsou nyní nejaktivnější a je zřetelné, že chtějí vytvořit novou mocenskou strukturu. V té je obrovské riziko fašizace tamní společnosti. Podle něj je proto velice reálné i to, že bude v dohledné době odstaven skutečně i Porošenko. „To je ovšem velice nepříjemné, pokud se tak stane, pro Západ. Může tak docházet ke konfrontacím na vyšších úrovních – a ty roztočí dál spirálu nenávisti. Přitom asi nikdo již nyní nepochybuje o tom, že Ukrajina se dostává do jakési odstředivky. Bude-li nyní nebo v dohledné době opět Porošenko odstaven, Ukrajina se dostane na okraj propasti,“ varuje Petránek před možným vývojem.
2 hlasy
karel IV
16.02.2015 14:22
applexx
Tak to ze Porosekno sloncil je uz hotova vec.
Otazka je, jestli no jeho vlastni nackove oddelaji, nebo bude jenom odejit.
Je ale krasne, kdyz se krysy zerou mezi sebou :-))))
1 hlas
Přemysl Kadlec
16.02.2015 14:14
Kadlec
Administrátore, tleskám. Mažte. Jen houšť a častěji. Až na výjimky jde o stále stejné hulváty, kteří se domnívají, že si mohou dovolit cokoliv.
6 hlasů
Big Destructor
16.02.2015 14:18
Destructor
Mě tedy osobně víc štve, že někteří velmi známí exoti tady neustále tapetují diskuze stejnými příspěvky. Tohle by také mohl admin mazat, nebo by si na to mohl napsat tool a automaticky tím tyhle diskuze projíždět a jasné duplicity mazat.
3 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 14:10
jaan
Osvoboditelé dnes navrhli, že v obklíčení otevřou "zelený koridor", kterým by pět až šest tisíc ukrajinských vojáků mohlo obležené město opustit. Podmínkou je, že odejdou beze zbraní. To zatím ukrajinské velení odmítalo............. asi chtějí dopadnuti jako v létě 2014
3 hlasy
Jiří Středa
16.02.2015 13:58
streda
Správný tytulek: Jednání o příměří byl opět Putinův podvod. Západ musí pomoci Ukrajině a společně zbraněmi zastavit ruskou, vojenskou agresi v Evropě.
5 hlasů
Leoš Richter
16.02.2015 14:04
neklan
ty ty ty ty ty ty tytulek! :)))
1 hlas
Jiří Středa
16.02.2015 14:13
streda
ry,ry,ry,rychter, že si to neodpustíš, jemná duše, čau :)))
1 hlas
pn pn
16.02.2015 13:49
pn23pn23
Naše satelity odhalily u Debalceve ruská děla, oznámil Washington:
http://zpravy.idnes.cz/usa-ukazaly-ruske-jednotky-na-ukrajine-d9g-/zpr_nato.aspx?c=A150216_105438_zpr_nato_inc#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content
5 hlasů
Big Destructor
16.02.2015 14:12
Destructor
Jasně a na těch dělech byly velké rudé hvězdy a vedle nápis, my jsme děla z ruska, viď ...
3 hlasy
Henex
16.02.2015 15:24
Henex
To ruská pokročilá technika přečte i výrobní štítky na technice a a výložky vojáků NATO a rozvědka to hned sděluje Ransdorfovi...
2 hlasy
Pavel Sam
16.02.2015 13:44
PavelSam
Ukrajina je zvláštní země, to i podle politické reprezentace. Kdo jí chce porozumět, může si přečíst příběh Porošenkova generálního prokurátora a jeho konfliktu s Kolomojskym, byl nyní odvolán.
2. prosince 2014 17:45
Ukrajinský parlament na úterním zasedání schválil vládu v čele s premiérem Arsenijem Jaceňukem. Informovala o tom agentura Reuters.
Porošenko navrhl do kabinetu tři zahraniční experty, kterým před hlasováním parlamentu udělil občanství, aby umožnil jejich účast v kabinetu.
Do čela ministerstva financí Porošenko navrhl Američanku ukrajinského původu Nataliji Jareskovou, která na Ukrajině žije už 20 let. Litevce Ajvarase Abramavičuse, který v zemi žije deset let, prezident vybral na post ministra hospodářství. Třetím cizincem ve vládě má být Gruzínec Alexandr Kvitašvili, jenž zaujme křeslo ministra zdravotnictví.
únor 2015
Bývalý prezident Gruzie Michail Saakašvili byl jmenován šéfem Mezinárodní rady pro reformy, což bude přímý poradní orgán prezidenta.
únor 2015
Před pár dny podal demisi generální prokurátor Ukrajiny, „dítko Majdanu“ Vitalij Jarema.
V roce 2006 vstoupil do politiky a stal se členem kyjevského zastupitelstva na kandidátce Naší Ukrajiny, strany dnes už zapomenutého lídra první oranžové revoluce Viktora Juščenka.
V roce 2012 kandidoval v parlamentních volbách a poslanecký mandát složil až na počátku loňského roku -- krátce po svržení Janukovyčovy vlády ho zákulisní nitky vytáhly na post vicepremiéra a Petro Porošenko si Jaremu po svém zvolení prezidentem vybral do úřadu hlavního prokurátora (byl to Majdanisty ostře sledovaný post).
Sliboval prošetření masakrů na Majdanu a tvrdý tah na miliardy, které si nakradli Janukovyč a spol., ...po roce nestanul před soudem žádný z Janukovyčových oligarchů a zkorumpovaných politiků (natož aby se do země vrátily ulité miliardy).
Letos 22. ledna Jarema oficiálně oznámil, že první tři oběti z Majdanu, Sergej Nigojan, Alexandr Žižněvský a Roman Senik, nebyli zastřeleni z policejních zbraní, ale loveckou puškou. Sice se situaci snažil zachránit tvrzením, že „má důkazy o tom, že milice do svých zbraní používala lovecké patrony“, ale moc toho už neuhrál.
Zástupce velitele hlavní správy ministerstva vnitra Vitalij Sakal shrnul, že první oběti milice zkrátka nezabila.
http://www.segodnya.ua/ukraine/genprokuror-rasskazal-iz-kakogo-oruzhiya-byli-ubity-aktivisty-maydana-nigoyan-zhiznevskiy-i-senik-586369.html
S Vitalijem Jaremou odešla i většina jeho nejbližších spolupracovníků, např. Jaremův náměstek Alexej Baganěc přitom shrnul:
„O jeho funkci jsem se neucházel, neucházím a co je nejdůležitější, nikdo by mě ani nikdy nejmenoval. Nikdo. Mám totiž své zásady, které se někomu nemusejí líbit, ale měnit je nebudu. Takového generálního prokurátora tu nikdo nepotřebuje. Nemohu se smířit s tím, když se pod hesly o boji proti korupci přijímají zákony, které jsou v rozporu s ústavou. Když se v parlamentu hlasuje o zákonech bez předběžného projednání, například ve výborech. To tedy nejdříve pozastavte platnost ústavy a pak teprve ty zákony schvalujte. Proto se generálním prokurátorem nikdy nestanu. Nikdo mě tam nepotřebuje.“
Šéf ukrajinského Centra politického marketingu Vasilij Stojakin má za to, že za Jaremovým pádem byl střet s dněpropetrovským gubernátorem a oligarchou Ihorem Kolomojským (a dalšími členy „strany války“ typu premiéra Jaceňuka či šéfa Rady národní bezpečnosti Turčynova).
Podle Stojakina to nebyl spor strategický, v principu jde o o nový ukrajinský "zvyk", že gubernátor po nějaké době dostává svůj region „v časově neomezený pronájem“, v Kolomojského případě se vládcem Dněpropetrovska měla stát jeho obchodně průmyslová skupina Privat.
Jediným představitelem ukrajinského státu v regionu byl krajský prokurátor, všechny ostatní úředníky si Kolomojský platil nebo rovnou jmenoval.
Podle Stojakina: „...Ukrajinská státní moc v regionu nebyla, ale byl tam prokurátor, který Ihora Valerijeviče, známého svým sklonem k emociálním reakcím, dráždil. Zkrátka, krajského prokurátora se podařilo svrhnout, načež se Kolomojský začal mstít rovnou generální prokuratuře. A tak (Jaremu) dorazili.“
4 hlasy
Pavel Sam
16.02.2015 14:34
PavelSam
Více zde - http://literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/19291-ukrajinsky-syndrom-kauza-vitalije-jaremy
0 hlasů
karel IV
16.02.2015 13:43
applexx
Konecne uz i v ametickem tisku prosakuje pravda o americkych prasarnach na Ukrajine na povrch.
To se mistni rude luze libit nebude
http://journal-neo.org/2015/02/16/the-western-holocausting-of-ukraine/
2 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 13:47
gogan
Ano tvůj klasický "americký" zdroj z Ruska :))))
Domain Name:JOURNAL-NEO.ORG
Domain ID: D167829399-LROR
Creation Date: 2013-02-08T07:11:57Z
Updated Date: 2015-01-19T02:12:26Z
Registry Expiry Date: 2016-02-08T07:11:57Z
Sponsoring Registrar:Regional Network Information Center, JSC dba RU-CENTER (R148-LROR)
Sponsoring Registrar IANA ID: 463
WHOIS Server:
Referral URL:
Domain Status: clientTransferProhibited -- http://www.icann.org/epp#clientTransferProhibited
Registrant ID:1ZYNYXR-RU
Registrant Name:Alexander Klitsenko
Registrant Organization:Alexander Klitsenko
Registrant Street: M.Ulyanovoy, 9-24
Registrant City:Moscow
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code:119331
Registrant Country:RU
Registrant Phone:+7.9055247452
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email:editor-neo@yandex.ru
Admin ID:1ZYNYXR-RU
Admin Name:Alexander Klitsenko
Admin Organization:Alexander Klitsenko
Admin Street: M.Ulyanovoy, 9-24
Admin City:Moscow
Admin State/Province:
Admin Postal Code:119331
Admin Country:RU
Admin Phone:+7.9055247452
Admin Phone Ext:
Admin Fax:
Admin Fax Ext:
Admin Email:editor-neo@yandex.ru
Tech ID:1ZYNYXR-RU
Tech Name:Alexander Klitsenko
Tech Organization:Alexander Klitsenko
Tech Street: M.Ulyanovoy, 9-24
Tech City:Moscow
Tech State/Province:
Tech Postal Code:119331
Tech Country:RU
Tech Phone:+7.9055247452
Tech Phone Ext:
Tech Fax:
Tech Fax Ext:
Tech Email:editor-neo@yandex.ru
Name Server:NS1.RSNX.RU
Name Server:NS2.RSNX.RU
0 hlasů
pn pn
16.02.2015 13:40
pn23pn23
Rusak Rozlil vyhrozuje, ze se Rusaci sami odpoji od SWIFTu a prejdou na smenny obchod. Kozesiny, pazourky, rubasky, valenky, samohonka. Tot sortiment sovetskeho univermagu:-)
1 hlas
Petr Rozlil
16.02.2015 14:04
ElZorro
Mourenine, napsal jsem az Rusaci dostanou kufry plny zlata tak potom za to dostaneme plyn a naftu atd.
0 hlasů
Henex
16.02.2015 13:39
Henex
Ale, ale... Tady se dnes maže o závod, ale čokoládový Hitler nevadí...
1 hlas
Big Destructor
16.02.2015 13:42
Destructor
Kdyby jste se hlupáci chovali slušně, tak by vás nikdo nemazal, alespoň je vidět, co jste zač.
3 hlasy
daniel Pink
16.02.2015 13:39
dorianek
co cekat od zfanatizovanych banderovcu a putinovcu
1 hlas
Petr Rozlil
16.02.2015 13:38
ElZorro
pn pn, zacinas bejt zoufalej a sprostej kdyz ti redakce musela pet prispevku vymazat. Neboj, brzy pro tebe prijede sanitka a zpatky do kazajky.
2 hlasy
Jan Vacek
16.02.2015 13:37
Vacek
S tímto vývojem se dalo počítat, protože jednak není důvěra mezi stranami konfliktu a jednak je to určitá hra. Důvěru a ukončení různých bojových excesů snad bude moci zajistit poctivá a komplexní dohoda o politickém resp. ústavně právním uspořádání na Ukrajině, která musí být založena na vůli obyvatel (bez toho asi donoda ani nebude možná) a její mezinárodní záruky. Nicméně nelze vyloučit nezbytnost rozmístění mezinárodních mírových sil na demarkační linii.
2 hlasy
Karel Musil
16.02.2015 13:56
KarelMusil
Nejlepší by byli pozorovatelé OSN na základě rezoluce Rady bezpečnosti. S tím jsou velké zkušenosti, např. na Golanských výšinách mezi Izraelem a Sýrii, nebo již několik desetiletí na Kypru, mezi řeckými a tureckými územími. To ale vyžaduje všemi uznanou hranici nebo demarkační čáru, po které se pohybují pozorovatelé, ale která je až na dohodnuté výjimku pro druhou stranu nepřekročitelná. To by mělo větší váhu než OBSE, ale překážkou na Ukrajině je to, že hranice či demarkační čára není pevně daná a oběma stranami uznaná, na některých místech se o ní dokonce bojuje. Stejně by to ale nepřipustila ukrajinská vláda, neboť by de fakto uznala území těch separatistických republik.
2 hlasy
Henex
16.02.2015 13:37
Henex
Dobrý důvod, aby už Američani dodali Ukrajině účinné obranné zbraně...
2 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 13:40
Destructor
Myslím si že Separatisté mají dost zbraní, nepotřebují dostávat nějaké další od Američanů přes UA armádu .. Pak budou mít problémy s municí atd ..
2 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 13:52
gogan
Z tvého příspěvku tedy vyplývá, že separatistické republiky neznáváš.
Bravo konečně.
0 hlasů
Henex
16.02.2015 14:20
Henex
Logika je mu cizí, měl by zkusit programovat, to by ho naučilo... :-)))
1 hlas
Big Destructor
16.02.2015 14:06
Destructor
nováková věra
16.02.2015 13:25
veruska
Bulvo. Nebereš ty informace dokonce od Ransdorfa? Tak to už je mi jasné, odkud vítr fouká.
2 hlasy
pn pn
16.02.2015 13:19
pn23pn23
Rusaky je potreba vykopnout ze systemu SWIFT, at jezdi po svete se svymi cemodany naditymi zlatymi rubly.
2 hlasy
pn pn
16.02.2015 13:10
pn23pn23
Naše satelity odhalily u Debalceve ruská děla, oznámil Washington:
http://zpravy.idnes.cz/usa-ukazaly-ruske-jednotky-na-ukrajine-d9g-/zpr_nato.aspx?c=A150216_105438_zpr_nato_inc#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
3 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 13:36
Destructor
Samozřejmě jsou to ruská děla, stejně tak jsou to ruské tanky jako i veškerá výzbroj je ruská. Čí asi jiná troubové ...
Ale na obou stranách konfliktu.
2 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 13:44
gogan
Tak, tak, je potřeba Ukrajince pořádně vyzbrojit aby se to nepletlo.
I když Rusko s Amerikou se mají satelity tak přečtené, že jsem si naprosto jist, že navzájem typ vybavení a způsob použití prostě poznají.
1 hlas
Vladimir Bayer
16.02.2015 13:18
Vladimir28
Je na čase, aby USA přitvrdily na sankcích a vyzbrojily Ukrajinu. Rusové nedají pokoj, dokud nedostanou opět přes držku, jak od Reagana.
3 hlasy
Petr Úlisný
16.02.2015 13:53
DOBRYCECH
Omyl. Rusové přes držku od Reagana nedostali. Pouze mu naletěli. A za to teď tvrdě platí.
5 hlasů
Henex
16.02.2015 13:59
Henex
JJ, hnali ho za sebou... :-)))
1 hlas
Petr Dvořák
16.02.2015 13:15
gogan
Je potřeba aby tam američané poslali pár dronů a obsluha přijela na Ukrajinu na dovolenou.
Dofejme, že to v kongresu prosadí a Ukrajinu deratizují.
3 hlasy
pn pn
16.02.2015 13:21
pn23pn23
Predevsim je potreba, aby Americani dodali Ukrajincum protitankove strely Javelin a radiolokatory, ktere jsou schopny identifikovat, odkud ruske jednotky strili.
2 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 13:52
Destructor
Pak se ale automaticky budou vystavovat nebezpečí, že Rusko bude moci oficálně dovyzbrojit separatisty.
A Ruská technika není vůbec špatná.
2 hlasy
Henex
16.02.2015 15:28
Henex
Ruská technika na zabíjení je skvělá, to máš pravdu. Nic jiného pořádně neumějí a ani nepotřebují. Nakonec... K čemu by byl v zemljance vysavač, že...?
1 hlas
Petr Dvořák
16.02.2015 13:23
gogan
Kanada nabídla Ukrajině podrobné satelitní snímkování.
1 hlas
Petr Rozlil
16.02.2015 13:14
ElZorro
A o to sestrelenem MH17 letade Okrajinskou armadou Washingtonske satelity nic neodhalily?
3 hlasy
pn pn
16.02.2015 13:18
pn23pn23
Nauc se poradne cesky, Rusaku.
2 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 13:16
gogan
Střelkovovo přiznání ti nestačí?
3 hlasy
Vladimir Bayer
16.02.2015 13:09
Vladimir28
Já tedy nevím, že by nějaká Doněcká lidová republika vůbec existovala, ( a oficiálně existovat nikdy nebude, protože ji žádná mezinárodní organizace neuzná) ale i kdyby nakrásně ano, jak by mohla vyžadovat, aby jiná -- Ukrajinská republika, vyhlásila svou neutralitu. Jsou to podmínky kladené tak, aby nemohly být splněny. Rusko a Putin nesou veškerou odpovědnost za krveprolití na Ukrajině.
2 hlasy
jarda novák
16.02.2015 15:09
otikomh
když mohl knížepán uznat Kosovo, není přeci problém ted uznat Novorusko :)
0 hlasů
Henex
16.02.2015 22:39
Henex
Je v tom přece jenom malý rozdíl. zatím co v Kosovu bylo 90% Albánců, tak v "Novorusku" je těch Rusů jenom 30%, ale chtějí vnutit svou vůlí většině. A když to nejde podobrém, tak s kalašnikovem v ruce...
0 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 13:06
jaan
Přestože se USA nezúčastnily mírového jednání v Minsku, všem začíná být jasné, že právě USA jsou hlavní rozeštvávač. Bezpečnostní analytik a bývalý pracovník BIS, signatář Charty 77, Schneider analyzuje současnou situaci na Ukrajině. Podle něho se chystá "velká hostina", tedy rozprodávání majetku včetně půdy do zahraničí. Běžní lidé mají existenční problémy a ničeho si nevšimnou, až se probudí, už jim prý nebude patřit nic.
5 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 13:39
gogan
A co třeba Čína? Ta tam taky nebyla a tak mě napadá, že tam sházela i Indie a Pakistán a ... a ...
To bude asi nějaký mezinárodní komplot ... :))))
0 hlasů
pn pn
16.02.2015 13:32
pn23pn23
Bulvo, napis, proc Scheidera vyhodili z BIS.
1 hlas
Přemysl Kadlec
16.02.2015 14:17
Kadlec
Administrátore, tleskám. Mažte. Jen houšť a častěji. Až na výjimky jde o stále stejné hulváty, kteří se domnívají, že si mohou dovolit cokoliv.
3 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 17:27
gogan
Ale, ale Přemysle, to se ti už po několikáté umístil špatně příspěvek, nebo se v duchu komoušké tradice snažíš adminovi příspěvky dle tebe nevhodné označit k smazání?
Nebo chceš říct, že je příspěvek hulvátský?
0 hlasů
Přemysl Kadlec
16.02.2015 19:40
Kadlec
Kdepak, Petře. Můj příspěvek nebyl k tobě, ale k administrátorovi a autorům smazaných příspěvků. Když jsem narazil na tento článek, tak už měl ke stovce příspěvků. Nejvíce mě zaujalo, že admin po čase maže. Svým příspěvkem jsem mu dal najevo svůj souhlas. Poté jsem stejný text přibližně na středu a ke konci diskuze zkopíroval. Obsah smazaných příspěvků jsem už neměl možnost ani číst. Ale smazané nicky až na výjimky mě nepřekvapily. Neházím všechny "smazané" do jednoho pytle. Vím, že admin někdy smaže i "nehulváta". Protože jsem se jinak do diskuze nezapojil, tak jsem aspoň vyzval, aby se příspěvky, které jsou za hranou pravidel mazaly častěji a více. Měl jsem na mysli hlavně nadávky a urážky všeho druhu. Toť vše. Zdravím.
1 hlas
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
pn pn
16.02.2015 13:09
pn23pn23
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
pn pn
16.02.2015 13:01
pn23pn23
Rusaky je potreba vykopnout ze SWIFTu, at cestuji po svete se svymi cemodany naditymi zlatymi rubly.
2 hlasy
Petr Rozlil
16.02.2015 13:21
ElZorro
Prestan davat Rusum tvoje rady nez to vezmou vazne a sami z SWIFTU se odpoji. Pak budou cekat dokud jim Evropa nepriveze v kufrech zlato za plyn a kvuli tobe budeme vsichni mrznout.
0 hlasů
pn pn
16.02.2015 13:25
pn23pn23
Tak at se sami odpoji, cukrousi:-)
1 hlas
pn pn
16.02.2015 13:01
pn23pn23
Rusky neonacismus:
http://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html
0 hlasů
Patrik O Clock
16.02.2015 13:00
patrikoclock
Dělám to nerad, ale pro ten hlouček Schwarzenbergjugend, co tady zmateně pobíhaj zřejmě v postraumatickým šoku z výprasku Ukrů u Dobalceve, o kterým se dočetli na netu, to tady zopakuji,aby konečně pochopili, vo co go:
Úkáčka, díky debilitě vlastních velitelů, byli v dobalcevském kotli obklíčeni a z vojenského hlediska poraženi. Ta porážka je tak vážná, že to znamená prakticky zhroucení celé ATO, což je pro Kyjev těžkej politickej průser.
Že by si za těchhle okolností opolčenci nechali tohle tvrdě vybojovaný vítězství vzít si může myslet tak akorát nějaká pitomá sluníčková slečna v pražský kavárně. Takže znovu:
v kotli u Debalceve zůstalo viset 6 až 8 tisíc Ukrů, jsou odříznutí, bez zásob a přísunu pohonných hmot a hlavně střeliva. Za těchto okolností mají na výběr:
Varianta 1: Probít se. Jenže bez nafty a bez střeliva tak akorát útokem na bodáky za pokřiku Urá padnout za Porošenka, Jaceňuka a celé to osazenstvo kyjevské synagogy, strejdu Obamu a tetku Angelu.
Varianta 2: Čekat v kotli a počítat, jak dlouho jim vydrží proviant, pak sehnat všechny krávy, koně, prasata, pak zkusit psy a kočky, no a potom zbudou krysy a kořínky ... Obyvatelé Leningradu za blokády by mohli vyprávět!
Varianta 3: Nejhumánnější. Složit zbraně a nastoupit k lustraci. Vojáci armády - odvedenci dostanou najíst, budou ošetřeni a odesláni k výměně zajatců směr Kyjev. Zahraniční žoldáci a členové speciálních jednotek budou zpravodajsky vytěženi, prověřeni, zda se nedopustili válečných zločinů a za bohaté přítomnosti světových médií předáni diplomatickým zástupcům zemí svého původu.
Pokud se týče bojovníků Pravého sektoru, tam si nejsem jist, jestli nebudou dodatečně prohlášeni za "nezvěstné".
Kapišto?
13 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 13:32
gogan
Kde a co tankují separatisté do vozidel/tanků, když jsou udříznuti a Rusko je nepodporuje?
Kde berou munici, když jim jí Rusko neposílá?
Co tam jí, když je Rusko nepodporuje a humanitární pomoc je určena jenom civilistům?
0 hlasů
jarda novák
16.02.2015 15:07
otikomh
Novorusko není blokováno. Normálně tam jezdí auta přes "blokposty" na Ukrajinu a dokonce vlaky s uhlím i na Ukrajinu. takže celá oblast je normálně zásobována - jak z Ukrajiny, tak z Ruska.
1 hlas
Petr Dvořák
16.02.2015 17:19
gogan
Jasně, Porošenko schválil dodávky munice separatistům :))) to už si fakt děláte srandu ne?
0 hlasů
Henex
16.02.2015 13:20
Henex
Už si napiš, nebo najdi, něco nového, beďáre...
2 hlasy
Patrik O Clock
16.02.2015 15:22
patrikoclock
Odpovídám ti tvým vlastním citátem, uvedeným výše:
"Blbům se to musí zopakovat, aby jim to došlo, zásucho... "
Ty už jseš z toho všeho, chudáčku, tak zpitomělej, že přestáváš ty svý bláboly kontrolovat.
1 hlas
Josef Novák
16.02.2015 13:13
belkin
Pokud někdo něco pochopit nechce, tak to prostě nepochopí.
2 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 12:58
jaan
Náckové dopadnou v Delbacevu stejně jako v kotli Djakovo a v kotli Amvrosijevka, pokud se nevzdají a neodzbrojí
5 hlasů
pn pn
16.02.2015 12:55
pn23pn23
Rusky neonacismus:
http://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html
1 hlas
pn pn
16.02.2015 12:49
pn23pn23
Rusaky je potreba vykopnout ze SWIFTu, at cestuji po svete se svymi cemodany naditymi zlatymi rubly.
2 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 12:48
jaan
V Rusku momentálně pobývá 906 000 Ukrajinců, kteří do země za uplynulých deset měsíců uprchli z jihovýchodní Ukrajiny. Ukrajinci zahájili prudkou dělostřeleckou palbu na doněcké mezinárodní letiště, které v lednu po tvrdých několikaměsíčních bojích separatisté dobyli.
Granáty na letiště prý dopadaly v době, kdy areál navštívila skupina 30 novinářů. Kyjev blokuje dodávky jídla do povstaleckých republik. "Ekonomická blokáda zesílila - v rozporu s ustanoveními z Minsku. Na kontrolních stanovištích u našeho teritoria se vytvořila dlouhá kolona vozidel s potravinami.
8 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 12:56
gogan
U tvého teritoria se vytvořila dluohá fronta?? Nebo koho to cituješ? A odkud. Pravděpodobně nějaké příspěvky z webu, pamatuju jak se tam Strelkov vychloubal sestřelením "velkého" letadla než zjitil, že trefili civilní.
1 hlas
Jan Bulva
16.02.2015 12:58
jaan
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zive-pondeli-16-unora-ukrajina-rusko-separatiste/r~a9925f72b14111e4bdad0025900fea04/
3 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 13:00
Destructor
hm, tím si ho asi nepotěšil :)
3 hlasy
karel IV
16.02.2015 14:00
applexx
TO ne, ale tyhle bolsevicky vsi dvorakovo typu si z toho moc nedelaji.
Lhat umeji uz z dob bolsevika, ted k tomu jeste pridali hulvatstvi.
0 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 13:10
gogan
Ale ano, je tam to co "zapoměl" napsat, tedy zdroj - ... citovala povstalecká agentura DAN představitele "Doněcké lidové republiky" Denise Pušilina.
1 hlas
Henex
16.02.2015 13:23
Henex
Povstalecké lži, věrohodnost nulová...
1 hlas
pn pn
16.02.2015 12:54
pn23pn23
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
pn pn
16.02.2015 12:46
pn23pn23
Rusky neonacismus:
http://www.armadninoviny.cz/rusky-pravoslavny-extremismus-a-neonacismus.html
1 hlas
pn pn
16.02.2015 12:45
pn23pn23
Palba ze strany separatistů dnes zasáhla nemocnici ve městě Sčastje severně od Luhansku. Další provoz údajně není možný, personál evakuuje pacienty do nemocnic v okolních městech.
2 hlasy
Jiří Středa
16.02.2015 12:44
streda
Tak jako Hitlera, tak i Putina budou muset zastavit až zbraně spojenců. Putin je především všehoschopný zločinec, kriminálnická spodina, s kterým podobrém nic nejde. Vyjednávání a dohody s ním jsou jen pro hlupáky a propaganda. Naši představitelé politické "elity z prognosťáku KGB" Rusům do jejich špinavých her a násilí, pasují, jako zadek na hrnec.
3 hlasy
Jan Bulva
16.02.2015 12:44
jaan
Od rána bylo slyšet výbuchy z děbalcevského kotle. Chceme mír! „Příměří“ žádné absolutně nechceme. Za to naši hrdinové nebojovali a nepokládali životy. Pro to naše ženy a děti neutíkaly z rodného kraje, nebo neseděly ve sklepích!
Chceme mír! Jsme proti příměří! Od Luganska do Oděsy! Až do vítězného konce! Dokud Ukrajina nebude poražena, nebo oficiálně nekapituluje, bude systematicky budovat síly, bude utlačovat naše lidi, bude zapalovat naše domy a hlavy našich rodin a přátel.
7 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 12:44
gogan
Tak to vypadá, že celou komedii s mírem ten skutr z kremlu absolvoval aby odvedl pozornost a na Ukrajinu dostal nové zbraně a dovolenkáře.
4 hlasy
Jiří Vampola
16.02.2015 12:42
Megalodon
Obama si nechal udělit Nobelovu cenu míru, ale může to být právě tento zločinec a hanebný masový vrah, kdo bude stát u zrodu III. světové války.
12 hlasů
Co jsem říkal. Smlouva s Rusy nemá ani cenu papíru, na kterém je napsaná, Nemají špetku studu ani cti v těle.
5 hlasů
pn pn
16.02.2015 12:38
pn23pn23
Smlouva podepsana Rusakem je toaletni pouzity papir vhozeny do kose vedle misy na CCCP zachode Machackovskeho typu.
4 hlasy
nováková věra
16.02.2015 12:36
veruska
Je to pořád stejně se opakující divadélko. Po ukončení jednání, dát nové požadavky. A potom opět nové požadavky. A potom kompetence. Není vám to už také nějak povědomé z minulosti? Když se někdo nechce dohodnout, vytahuje neustále nové požadavky. Jen se podivuji některým zde diskutujícím, že neustále útočí na Ameriku, na Obamu, na to, že vyvraždili indiány, že hodili atomovku na Japonce, že vytáhli na Sadáma, na to, že mají loďstvo po celém světě, na to, že...... Merklová a Holande jsou fašisté protože podporují fašisty a ..... Na Rusko nic? Pročpak? Vždyť zmasakrovali ve svých dějinách více lidí než celá Amerika. počínaje svým obyvatelstvem od začátku Říjnové revoluce, přes masakry v Polsku až po nové období kdy masakrovali a masakrují národy od Evropy počínaje až po Asii. Gruzie, Abcházie, Afganistán až po současnou Ukrajinu. Ruský mužik je nenapravitelný a bohužel asi konzumuje příliš vodky. Je lehce ovladatelný vůdci. Taktika stejná jako za Hitlera. Sudetští Němci dostali od Hitlera za úkol, klást stále nové požadavky. A po jejich splnění, opět další a nové a nové. Když vyprovokovávali nepokoje v pohraničí, Hitler se rozčiloval, že té České pakáži ukáže. Nebudete utiskovat a terorizovat mírumilovnou Německou menšinu. Konrád Henlaijn byl zaúkolován jaké požadavky klást. Nesplnitelné. Také jemu tleskalo mnoho "Čechoslováků" a chtělo připojit k Říši. Stejně jako dnes tleskají mnozí Putinovi. Nechtěla bych číst tenkrát, kdyby existoval internet.
5 hlasů
Jan Bulva
16.02.2015 12:36
jaan
V debalcevském kotli je obklíčeno 6-8 tisíc vojáků, z nich je 2 200 mužů ze zemí NATO. Více než čtvrtina celkového stavu! Asi stovka mužů je z amerických speciálních jednotek, asi 100 britských výsadkářů, kolem stovky lidí z francouzské cizinecké legie, přibližně 100 vojáků z Polska, 30 Izraelců, 30 Chorvatů, dále tam jsou naverbovaní Litevci, Estonci, kosovští Albánci, Gruzíni, Bosňané, Turci, Švédové, Finové, Dánové (Němec ani jeden). Opravdu pestrá sestava bojovníků za svobodnou a demokratickou Ukrajinu.
12 hlasů
Henex
16.02.2015 13:28
Henex
Ale Bulvo... Když už kradeš, tak alespoň uveď zdroj. Toto je z pera (huby) křivohubého Ransdorfa. Pouze neověřené tvrzení komoušského hajzla...
2 hlasy
nováková věra
16.02.2015 12:43
veruska
Bulvo, já myslím, že nemáte přesné počty. NATO tam má mnohem více speciálních vojáků. Někteří jsou převlečení za ženy a děti. Proto je odstřelováno obydlí lidí a rakety dopadají na celo plochu města. Povstalci podepsali dohodu v Minsku. To už zase neplatí, že se stáhnou? To jsou takový trotlové. Jsem zvědavá jakými zaručenými zprávami nás zde ohromíš. Kolik Západoněmeckých soudruhů bojuje za Ukrajince?
3 hlasy
Aspoň to neokecávejte. Smlouva byla podepsána a povstalci ji nehodlají plnit. Mně to bylo od začátku jasné a divím se, že se Merkel vůbec obtěžovala nějakou smlouvu s Putinem podepisovat. Putin je lhář a zločinec a vy buď hlupák, nebo najatá diskutér. Máte na výběr.
5 hlasů
portyč portyč
16.02.2015 12:42
portyč
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Big Destructor
16.02.2015 12:33
Destructor
Jednoznačným agresorem je Kyjev, pokud tedy chtějí stáhnout těžkou techniku, musejí začít prvně oni.
Snad ani ten největší hlupák nepředpokládá, že by to nejdříve měli udělat separatisté. Navíc 50 - 70 km od bojiště, to už budou v Rusku ne ?
7 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 12:40
gogan
Jednoznačným agresorem je ten co střílí, tedy sepoši a ano pokud sepoši stáhnou zbraně 70km budou v Rusku, to se konečně zbraně vrátí tam odkud přišly.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
16.02.2015 14:20
Kadlec
Administrátore, tleskám. Mažte. Jen houšť a častěji. Až na výjimky jde o stále stejné hulváty, kteří se domnívají, že si mohou dovolit cokoliv.
4 hlasy
Petr Dvořák
16.02.2015 17:26
gogan
Ale, ale Přemysle, to se ti už po několikáté umístil špatně příspěvek, nebo se v duchu komoušké tradice snažíš adminovi příspěvky dle tebe nevhodné označit k smazání?
Nebo chceš říct, že je příspěvek hulvátský?
1 hlas
Přemysl Kadlec
16.02.2015 18:25
Kadlec
Kdepak, Petře. Můj příspěvek nebyl k tobě, ale k administrátorovi a autorům smazaných příspěvků. Když jsem narazil na tento článek, tak už měl ke stovce příspěvků. Nejvíce mě zaujalo, že admin po čase maže. Svým příspěvkem jsem mu dal najevo svůj souhlas. Poté jsem stejný text přibližně na středu a ke konci diskuze zkopíroval. Obsah smazaných příspěvků jsem už neměl možnost ani číst. Ale smazané nicky až na výjimky mě nepřekvapily. Neházím všechny "smazané" do jednoho pytle. Vím, že admin někdy smaže i "nehulváta". Protože jsem se jinak do diskuze nezapojil, tak jsem aspoň vyzval, aby se příspěvky, které jsou za hranou pravidel mazaly častěji a více. Měl jsem na mysli hlavně nadávky a urážky všeho druhu. Toť vše. Zdravím.
1 hlas
pn pn
16.02.2015 12:37
pn23pn23
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Josef Lustig
16.02.2015 12:36
Andersen
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Karel Musil
16.02.2015 12:33
KarelMusil
Je s podivem, že nikde nejsou publikovány žádné zprávy pozorovatelů OBSE, teď např. jak je dodržováno příměří, popř. kým a jak je porušováno. Jinak se zdá, že sporadicky příměří porušují obě strany a je třeba na ně jistě vyvinout mezinárodní tlak aby od toho upustily. Zneklidňující je stanovisko Kyjeva, že těžké zbraně začne stahovat až tak začne činit druhá strana. Takto to v minské dohodě nestojí, obě jsou povinny zbraně stahovat a OBSE by měla zveřejňovat zprávy zda se tak děje a opět vyvinout mezinárodní tlak na splnění i této části dohody.
4 hlasy
Big Destructor
16.02.2015 12:36
Destructor
Okrajinci mají jeden vážný problém a to je jejich cca 8000 obklíčených vojáků.
Porošenko si naivně myslel, že přímeřím je automaticky osvobodí, aby mohl jako minule opět na povstalce zaútočit.
Proto nechce ani tu těžkou techniku stáhnout.
8 hlasů
pn pn
16.02.2015 12:43
pn23pn23
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
pn pn
16.02.2015 12:43
pn23pn23
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Bulva
16.02.2015 12:33
jaan
Kárné "nacistické prapory" Náckovské gardy Ukrajiny pokračují v útoku v oblasti Děbalceva. "Dva mé prapory, dobře vyzbrojené a vybavené, pokračují v útoku proti osvoboditelům u Děbalceva a mají významné vojenské výsledky," prohlásil vůdce "Náckovského sektoru" Dmitrij Jaroš.
4 hlasy
karel IV
16.02.2015 12:30
applexx
Mir na Ukrajine neni v zakmu USA. Uz i v zapadnich mediich zacina pravda vyplouvat na povrch:
http://www.presstv.ir/Detail/2015/02/16/397783/US-wants-to-demolish-Putin-in-Ukraine
5 hlasů
Petr Dvořák
16.02.2015 13:01
gogan
Včera jsi sem vomáčk pod nickem tyden cpal ruskou propagandu z rusáky registrované domény a dnes tohle? Je vidět co jste za bandu.
domain: presstv.ir
ascii: presstv.ir
remarks: (Domain Holder) islamic republic of iran broadcasting
remarks: (Domain Holder Address) Department Of IT-IRIB- P.O Box 19395-3333 Jaame Jam.St-Valiasr Ave-Tehran-Iran, tehran, tehran, IR
holder-c: is547-irnic
admin-c: is547-irnic
tech-c: an256-irnic
nserver: ns1.presstv.ir
last-updated: 2013-05-21
expire-date: 2017-06-28
source: IRNIC # Filtered
nic-hdl: is547-irnic
org: islamic republic of iran broadcasting
e-mail: nic@irib.ir
address: Department Of IT-IRIB- P.O Box 19395-3333 Jaame Jam.St-Valiasr Ave-Tehran-Iran, tehran, tehran, IR
phone: +98 21 22164961
fax-no: +98 21 22164962
source: IRNIC # Filtered
nic-hdl: an256-irnic
person: amir naziri
e-mail: amir_n77@hotmail.com
source: IRNIC # Filtered
0 hlasů
pn pn
16.02.2015 12:26
pn23pn23
Dokud ty ruske bastardy nevystrili, tak tam klid nebude.
3 hlasy
T.S. Garp
16.02.2015 12:23
t.s.garp43
Názor těch, kteří jednou budou nést odpovědnost za společnost.
Odpověď ruských studentů ukrajinským studentům.
https://www.youtube.com/watch?v=1hda7a5ahi0
Odpověď studentů medicíny z bombardovaného Luhanska na výzvu studentů z Ukrajiny
https://www.youtube.com/watch?v=2QdYtLGJiyY
2 hlasy
karel IV
16.02.2015 12:23
applexx
Samozrejme ze fasounum z Kyjeva se nechce stehovat dela pryc. Je to totiz jejich jedina zbran.
Nikdo z kyjevskych nacku, ani ze zahranicnich zoldaku se neodvazi jit jenom se samopalem vecer do jakehokoliv mesta na vychodni Ukrajine. Zvlaste po tom, jaka jatka tam usporadali k poteseni svych americkych panicku.
Jim proste nezbyva nez bombardovat z dalky, nebo sedet v tanku.
Bojuji totiz proti domorodcum :-))))
5 hlasů
Lev Tolstoj
16.02.2015 12:16
OJT
Však ti ukrajinští agrsoři mohou nechat těžké flinty na místě a jít z okupace domů.
4 hlasy
Erik Gaden
16.02.2015 12:22
shimsha
Oni jsou doma. Agresorem jsou tam rusáci... Kdo rusy zná osobně ví, že se jim věřit nedá a smlouvy a dohody oni z principu nedodržují. Jediné z čeho mají respekt je rána!
4 hlasy
karel IV
16.02.2015 12:29
applexx
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
nováková věra
16.02.2015 11:45
veruska
Tak to je síla. Povstalci mají opět nové podmínky. Jenom ne ustupovat podle vydřené dohody. No, myslím, že to vypukne znova. Fašistický západní státy a hodné Rusko se do té konfrontace stejně dostanou.
2 hlasy
Vladimir Bayer
16.02.2015 11:42
Vladimir28
Dokud bude Putin povstalce zbrojit, 100% odpovědnost padá na jeho hlavu, protože od těch mužiků, nic jiného se očekávat nemůže! Tečka.
2 hlasy
Henex
16.02.2015 11:36
Henex
Jakákoliv smlouva s Rusy je pouze cár papíru v koši na ruské toaletě...
3 hlasy
Koloman Usedon
16.02.2015 13:00
kolous
Ty máš ruskou toaletu? Ty máš modrou toaletu.
1 hlas
Henex
16.02.2015 13:35
Henex
Bulharskej hajzlík máš ty, Macháčku! Ale máš pravdu, má toaletní mísa je modrá, díky gelu na čištění, který používám...
0 hlasů
miloň kouzec
16.02.2015 11:35
myras
Panebože to je ale vůůůůl ten Selezňov. Kdyby je již dávno stáhli, tak by neměli na co střílet. No a takové pitomce EUSA ráčí podporovat.
13 hlasů
Henex
16.02.2015 11:37
Henex
To oni by klidně stříleli do lidí, Rusům je to jedno...
1 hlas
karel IV
16.02.2015 11:31
applexx
A cekal snad nekdo neco jineho?
Cokoladovej Hitler uz toho nasliboval, ale nesplnil prakticky nic.
S fasisty se nevyjednava, s fasisty se bojuje.
A proto, zente ty zoldaky az k nim domu do Polska, Litvy Estonska a dalsich statu, kre adoruji fasizmus!
19 hlasů
jan nový
16.02.2015 16:36
velemak2
Velmi správně!!!!! Jak koukám, zjevil se fero Hrabal, to je "nářez". :-)) Kremelská lež o fašistické Ukrajině? Asi neviděl přehlídky ukrajinských zabijáků, kteří mají na praporech znaky SS, zdraví se Sieg Heil atd. Že je tady dost "diskutérů mdlého rozumu", to jsem si zvykl. Že jsou i slepí? Asi CHTĚJÍ být. :-))
0 hlasů
fero Hrabal
16.02.2015 14:47
fero52
2) O takovych jako ty pojednava i muj clanek http://ferohrabal.blog.cz/1007/tajemne-pozadi-antiamerikanismu
0 hlasů
fero Hrabal
16.02.2015 14:46
fero52
1) Asi zbytečně (ale přesto, blbosti navzdory),
Hlupákům papouškujícím kremelské lži o "fašistické Ukrajině" doporučuji obeznámit se s ruskou fašistickou scénou:
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_fascism
http://a2larm.cz/2014/09/ruska-krajni-pravice/
http://en.wikipedia.org/wiki/Radical_nationalism_in_Russia
http://zpravy.tiscali.cz/svatba-putina-a-evropske-krajni-pravice-243506
http://hdl.handle.net/11025/3356
http://www.worldaffairsjournal.org/article/strange-bedfellows-putin-and-europe%E2%80%99s-far-right
http://www.muni.cz/media/resize?type=1&height=360&id=838547
DOPORUCUJI take Moje ALBUM „Historie komunismu a fasismu v obrazech“ na FB (kde najdete obsáhlou dokumenteci o ruských fašistických organizacích a stranách / i když mezi ruskými komunisty a banderovci tak není žádný rozdíl):
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.383584595014960.92110.100000902690635&type=3&l=a47f9c228b
(Uvitam sdilení odkazu na FB-profilu / Webu normalně myslících čtenářů!)
+
ME CLANKY:
http://ferohrabal.blog.cz/1403/na-krymu-nejde-o-ukrajinu http://ferohrabal.blog.cz/1202/nove-rusko-aneb-soumrak-iluzi-a-nadeji
http://ferohrabal.blog.cz/1107/rusko-posledni-kolonialni-mocnost
http://ferohrabal.blog.cz/1204/pouceni-z-reckeho-krizoveho-vyvoje
http://ferohrabal.blog.cz/1204/holesovska-vyzva-paskvil-pokryteckych-revolucionaru
http://ferohrabal.blog.cz/1112/prognoza-anebo-scenar-pro-katastroficke-sci-fi
http://ferohrabal.blog.cz/1202/pochybny-cinsky-zazrak-aneb-schizofrenni-rise-stredu
http://ferohrabal.blog.cz/1007/tajemne-pozadi-antiamerikanismu
http://ferohrabal.blog.cz/1111/palestinsky-fasismus
Takoví jako vy působili jako Pátá kolona Hitlera, Stalina a teď Putina. Je jedno, zda z hlouposti, zlomyslnosti anebo za peníze - pokud někdo oznacuje koncept Mnichovské dohody jako "spikleneckou teorii" - je prostě (přinejmenším) trouba. Je dost pravděpodobné, že se Ukrajina nakonec rozdělí, což jsem já avizoval již v r. 2011, ALE pokud se s tím již předem smíříme, potom agresor vyhrál a může si již připravovat další plány. Nehledě na to, že na stejném principu (etno-historickém) může klidně i Maďarsko připojit jižní polovinu Slovenska, rumunskou Transylvánii či Zakarpatskou Ukrajinu, Rakousko Horní Adiži, Turci část Bulharska, Němci Lotrinsko, Alsasko a Rakousko atd ..... a když půjdeme do krajnosti ad absurdum, potom si v tomto stylu můžou rozdělit okolní země i Švýcarsko na etnickém principu. Jakmile spustíte "krvavé domino" - už se nikdy nezastaví!!! Těžko vážně diskutovat o "federalizaci" Ukrajiny, v okamžiku kdy východoukrajinští separatisti mávají vlajkami sousedního státu, šlapou po symbolem ukrajinské státnosti a mnozí z nich mají v kapse ruský pas.
0 hlasů
jan nový
16.02.2015 17:09
velemak2
Abych nebyl osočen, že nenabízím argumenty na svoje tvrzení o USA. Co myslíte: Když někdo přepadne cizí stát bez souhlasu OSN, navíc na základě zfalšovaných důkazů, je to LHÁŘ A VÁLEČNÝ ZLOČINEC? PŘESNĚ toto udělali Američané v Iráku. Pak i přiznali, že důkazy falšovali!!!!!!! Myslím, že odpověď je ZŘEJMÁ a JASNÁ!!! Takové "detaily", že od roku 1946 přepadli 36 států, některé opakovaně, zde pomíjím. Stačí jména jako Vietnam, Nikaragua, Panama a tak dále!!!!!!! Tak si to napište "do blogu". :-)))
0 hlasů
jan nový
16.02.2015 16:40
velemak2
Jsem se podíval na tajemné pozadí antiamerikanismu. To jsou NAPROSTO NEPODLOŽENÉ ŽVÁSTY!!! Už jste s tím někde byl? Myslím psychiatr či někdo podobný.
0 hlasů
nováková věra
16.02.2015 11:57
veruska
Chlapče, chlapče. Ty to máš ale popletené. Spletl jsi si směr. Fašisté jsou na východě a ne na západě. Putin drží nad nimi ochranou ruku. Co jim Putin dovolí tak to bude. samotní povstalci by byli okamžitě hotoví. Beze zbraní, střeliva a bez zásobování. Válku tam v podstatě řídí Ruský vojáci. povstalci jsou jen stádečko blbů. Neoznačených Ruských mužíků je tam nejvíce.
4 hlasy
miloň kouzec
16.02.2015 12:22
myras
No madam nevím, kdo je víc popletenej. Nějak mi na tom východě chybí podobní pomatenci, jako se sdružili v Naci praporech Azov, Dněpr a pod. U nás by za takové symboly a sympatie k A´dovi šli sedět. Doufám, ale po Majdanu to možná EU přehodnotí, že?!
8 hlasů
karel IV
16.02.2015 12:33
applexx
Na to individuum nereaguj. To je mistni provokater npnp-jarajara-dvorak-hemenex-novakova.
Nekdy ani nevi kdo je a micha muzskej a zenskej rod dohromady :-)))))
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
karel IV (19 hlasů) 16.02.2015 11:31
A cekal snad nekdo neco jineho? Cokoladovej Hitler uz toho...
Patrik O Clock (13 hlasů) 16.02.2015 13:00
Dělám to nerad, ale pro ten hlouček Schwarzenbergjugend, co tady...
miloň kouzec (13 hlasů) 16.02.2015 11:35
Panebože to je ale vůůůůl ten Selezňov. Kdyby je již dávno stáhli,...
Jan Bulva (12 hlasů) 16.02.2015 12:36
V debalcevském kotli je obklíčeno 6-8 tisíc vojáků, z nich je 2 200...
Jiří Vampola (12 hlasů) 16.02.2015 12:42
Obama si nechal udělit Nobelovu cenu míru, ale může to být právě...