Pamatujete si na ta mnoha varovani pred volbou Klause na funkci presidenta ? Nemejte strach, Zeman nebude blbnout stejne jako Klaus, on bude blbnout jinac.
11 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pondělí 20. 5. 2024, svátek má Zbyšek
23.07.2012 06:15 Rozhovor
Zkrocení zlého Zemana? Byly časy, kdy se novinář dvakrát rozmýšlel, zda bývalému premiérovi zavolat na Vysočinu. Občas mu totiž vmetl do tváře, že je v lepším případě nedouk, v tom horším hnůj a póvl. Při své prezidentské kandidatuře Zeman naopak působí smířlivě. Možná je to tím, že prý hodlá lidi sjednocovat.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Pamatujete si na ta mnoha varovani pred volbou Klause na funkci presidenta ? Nemejte strach, Zeman nebude blbnout stejne jako Klaus, on bude blbnout jinac.
11 hlasů
Uvěřím v jeho konec, až popluje s Cháronem přes řeku Styx. To jak chlastá a cpe se tlačenkou a bůčkem, může být ještě do volby prezidenta. Alespoň se ušetří za státní funus. Ten letošní stačil.
6 hlasů
K tomu aby byl vybran nejlepsi kandidat,by mela byt vytvorena zvlastni komise,ktera by se skladala z odborniku pres psychiatrii,psychologii,politologii a kriminalistiku.Ta by mela vypracovat zvlastni testy kterym by se kazdy zajemce o presidentske kreslo musel podrobit a v tom by byla myslim zaruka,ze by to nebyla zase jenom vymena komediantu.Aby to byla opravdu vseobecna volba,musela by to byt osoba bez politicke prislusnosti.President ktery ma na zreteli hlavne dobro rodne strany,je narodu asi tak platny jako je slepemu k uzitku dalekohled.Lide se nesmi nechat oslnit zarivou kravatou a ulisnou reci.To nosi poutovi vyvolavaci a prodavaci hadiho oleje.:-)
10 hlasů
Zdravím Rone! Asi by to marné nebylo (jiná věc je, jestli uskutečnitelné). Když tady čtu, kolik lidí zapomíná a kolika lidem nevadí, kdyby tam seděl stejný egoista, hlavně, že by měl jiný kabát, tak mne jímá hrůza.
13 hlasů
Smrt modrému upírovi Zemanovi,ať žije Jirka Dienstbier !!!
8 hlasů
Ten Šimurda, já nevím. Tolik neproměněných sedmiček...
12 hlasů
Volte našeho taťku Jelcina ,jezevce z Vysočiny , bude prdel!
18 hlasů
Už není tak vtipný jako kdysi. A navíc jej podpořil současný prezident, a to už není prdel, spíš promyšlený krok proti kandidátoví ČSSD.
Ti socdem voliči, kteří budou volit Zemana v prvním kole proti kandidátovi Dienstbierovi, se projeví jako "užiteční idioti". A jistě jich nebude málo.
31 hlasů
Musíme se kolem Jirky semknout a rozjet kampaň , ve které našim voličům vysvětlíme,že Zeman je slouha sionistů a amerických imperialistů a že jedině náš Jirka je zárukou další plodné spolupráce ČSSD,KSČM a statečných palestinských bojovníků za svobodu !!!
10 hlasů
Přidal bych Severní Koreu, aby se vyhovělo těm, co mají filipa!
12 hlasů
Bohužel máte pravdu.
18 hlasů
nezbyde nez zvolit jedinnou neprofleknutou stranu levice a proto volte pro VANDAS na hrad.a DSSS.zbytek uchazecu je vice-mene stejny.jeden za osumnact a druhy bez dvou za dvacet.hlavne nevolte zida.vsichni stejni jako zlodejsky zid dr.rath.cha,cha,cha!shalom.
10 hlasů
Přítel Rath není žádný zloděj,je to čestný muž,který byl židovsko-modráckou mafií uvržen do krutého žaláře,ty ubohý modrý provokatére.
6 hlasů
Já bych taky kandidoval, ale proč bych vlastně kandidoval...když jsem nadšený,spokojený a šťastný...seru na to, nebudu kandidovat....budu raději nadšený, spokojený a šťastný...
11 hlasů
To lidé s demencí bývají.
18 hlasů
Pavle, nikdy není tak dobře, aby nemohlo být ještě líp... Podívejte se na pana prezidenta Klause, chcete snad říci že není spokojený a šťastný?
Pavle, ještě to rozmyslete, tady na diskusích jste oslovil spoustu lidí a sedm hlasů už jistíte u sebe doma...
15 hlasů
Bože, jak je ta lidská paměť krátká! Lidi rychle zapomněli, jak kdysi Zemana kritizovali a zesměšňovali (občas právem, často neprávem). Teď je zase pro mnohé tzv. pravicové voliče najednou tím nejleppším kandidátem...
Zemanovi nelze upřít mimořádnou inteligenci, schopnost pádné argumentace, vtipnost, sečtělost, vynikající všeobecný přehled...ale je také silně narcisistní, záludný a mstivý.
A rovněž si dělá z huby...však vy víte co. To už si nikdo nepamatuje na jeho silácké řeči o tom, že se do politiky už NIKDY, NIDKY nevrátí? (Zemane, neznáte snad úsloví "nikdy neříkej nikdy"?)
Pro mě je v prvním kole nevolitelný už jen kvůli jeho kamarádšoftům s lidmi jako je Šlouf, Lachnitt, Fencl... To už se nikdo nepamatuje na Šloufovu předlistopadovou minulost a na tristní působení dvou posledně jmenovaných pánů na ministerstvru pro místní rozvoj a na ministerstvu zemědělství? Už jsou zapomenuty kauzy "bamberský kufřík" a akce "Olovo"?
Už se budu opakovat, psala jsem to vícekrát, ale Zemanovo jednání mi silně připomíná počínání hezké holky, která si záměrně vybírá ošklivé kamarádky, aby tak víc vynikla. I Zeman do politiky přitáhl týpky jako např. Grosse a vydělal na tom dvojnásobně. Nejprve se vedle nich úspěšně zviditelňoval jako ten zdaleka nejinteligentnější, posléze zkušenosti s nimi zúročil v psaní pomluv a drbů o nich.
Je mi jasné, že na Hradě asi stejně nakonec přistane Fischer či Zeman, ale i tak budu volit paní Táňu Fischerovou (bude-li tedy kandidovat).
20 hlasů
Souhlasím s vašimi výhradami proti MZ. Přes tato známá a velmi nelichotivá fakta mi, z dosud zveřejněných možností, připadá MZ lidsky nejpřijatelnější. Táňa Fischerová mi připadá naprosto neprůbojná a slizká. Patolízal stejně "kvalitního" Havla.
19 hlasů
Vážený Tuzemáku.Vy znáte paní Fischerovou tak,že o ní můžete z fleku říci,že je slizká.Co Vás k tomu opravňuje mimo to,že je to Váš názor.Paní Fischerová je paní,která v životě pomohla více lidem,než si Vy dovedete vůbec představit.Ta pomáha lidem,kteří jsou opravdu v nesnázích a ne tak,jako současný pan prezident,který pomáhá jen kamarádíčkům a známím svých známích.Vy by jste chtěl mít na Hradě partičku kolem pana Zemana jako Šlouf,Fencl a jejich bolševický kámoše?Nebo Jakla,Fischera,Bobošíkovou?Projděte si tu skvadru která chce na Hrad a možná přijdete na to,že paní Fischerová je to nejlepší a nejlidštější co v současné době může tato republika na tento post nabídnout.
17 hlasů
pro /Johan Rey 23.07.2012 13:02 /
Vážený pane Reyi
nevím, kde jak jste si spojil vstup paní Fischerové do parlamentu s Havlem. Paní Fischerová, což ji u mne zcela diskvalifikovalo, "vjela" do politiky "vozidlem" řízeným pány Rumlem, Pilipem a Němcem. Z těch je mi, jak píši níže, špatně od žaludku. Paní Táňa má holt lepší žaludek, zdá se.
11 hlasů
Vážený pane Reyi
ze znění mé věty ".......mi připadá naprosto neprůbojná a slizká" s důrazem na "mi připadá" je zřejmé, že nic jiného než svůj vlastní názor jsem nevyjádřil. K vlastnímu názoru mne opravňuje, že jsem člověk, řekl bych. Jak je to u vás?
Toho koho bych chtěl na hradě jsem neuvedl, nebyla o tom řeč. Psal jsem o dosud zveřejněných možnostech.
Váš názor na paní Fischerovou který zobecňujete, na rozdíl ode mne, vám neberu ani mne, opět na rozdíl od vás, nepopouzí!
14 hlasů
A KOLIK JSI TOHO,NEŽ JSI NAPSAL TY BLÁBOLY VIPIL TUZEMÁKU.
8 hlasů
A nějaký názor máte?
Divil bych se, kdyby byl pan Rey za "advokáta" jako jste vy vděčný. :-)
13 hlasů
Omlouvám se za tu pravopisnou chybu,byl to jen překlep.
9 hlasů
Vážený pane,prosím projděte si svůj předešlý příspěvek a pokud Vaše tvrzení,že(paní Fischerová je patolízal)není dehonestující,tak promiňte,ale já si to nemyslím.Co by jste dělal,pokud by se někdo takto vyjádřil o Vás?Asi by Vás to moc netěšilo.Ale jak jsem napsal nahoře a Vy jste mi to jako "člověk" potvrdil,je to Váš názor a já jej respektuji tak,jako Vy respektujete můj názor.Hezký den.
15 hlasů
Tuzemský um 12:47
To jsme si asi nerozuměli, já neměla na mysli vulgaritu či hrubost Vaši (pokud to vyznělo jinak, omlouvám se), ale některých z kandidátů. Koho byste si tedy jako nejvhodnějšího člověka na tuto funkci představoval? Každý má nějakou minulost, každého podporují nějaké ty více či méně kontroverzní osoby. Já se teď soustřeďuji především na osobnost kandidáta samotného, a tam mi paní Fischerová pořád vychází jako zdaleka nejlepší.
5 hlasů
Tuzemský um:12:47:myslím si,že paní Fischerová byla do Sněmovny zvolena lidmi a pokud si ji pan Havel vybral na Hrad,tak se jednalo o jeho rozhodnutí a to,že to paní Fischerová přijala,není podle mého vůbec nějak diskvalifikační,pro její další politickou činnost.Pokud vím,nikdy se nedopustila žádného nečestného jednání,na rozdíl od některých současných kandidátů.
11 hlasů
Znovu opakuji, že se v mém případě nejedná o tvrzení, nýbrž názor, který nezobecňuji.
Ano, není lichotivý. Jak z mé odpovědi paní Zdence níže vyplývá, politická "společnost" kterou si paní Táňa vybrala za svůj dopravní prostředek do politiky je podle mého názoru !!! a s přihlédnutím k jejím představitelům sama o sobě dehonestující.
13 hlasů
Váš názor na paní Fischerovou Vám brát nebudu, i když s ním nesouhlasím. Vůči Havlovi jsem měla spoustu výhrad, ale v době těsně po Listopadu jsem taky byla po určitou dobu jeho velkou fanynkou, a tak to nevyčítám ani paní Táně. Na rozdíl od Havla, který ve své sebestřednosti podlehl tomu, co mu papouškovali patolízalové, a velmi rád se tak pasoval do role jakési "mravní záštity" čehokoliv, přičemž jeho skutky ale byly často v rozporu s tím, co hlásal, u paní Táni jsem si žádného podobného rozporu nevšimla. U paní Fischerové jsem rovněž nikdy nezaznamenala nějakou sebezahleděnost, je to skromná, neokázalá, kultivovaná a statečná dáma, která na zlořády v naší politice poukazuje už dlouhodobě a konzistentně, na rozdíl od mnoha jejích případných protikandidátů, kteří jsou najednou před volbami chytří jako rádio, i když předtím často drželi hubu a krok. A průbojnost se nemusí projevovat jen vulgaritami a hrubostí.
17 hlasů
Paní Zdenko
Nevím o tom, že bych používal vulgarity a hrubosti, ani na ně obvykle nereaguji. Na vás reaguji proto, že mne vaše názory mnohdy osloví, většinou pozitivně.
Paní Táňa svoji osobou podpořila uskupení politických vypočítavců toho horšího druhu, ze kterých je mi špatně od žaludku. Jména Němec, Pilip, Ruml, hovoří pro mnohé sledovatele politické scény přinejmenším záporně. Pokud se s nimi lidé jako je pan Karásek a paní Fischerová spojili, svědčí to o jejich naivitě a nebo špatném charakteru. To je můj názor. Na žádný názor pana Karáska ani paní Fischerové, ačkoliv jsem je, zvláště zpočátku, pečlivě sledoval, si nepamatuji. Natož na jakoukoli bojovnost, kterou od nich mnozí voliči očekávali.
12 hlasů
Máte na mysli uskupení "Veřejnost proti korupci"?
5 hlasů
Mám na mysli Unii Svobody, která byla cokoli, jen ne proti korupci!
8 hlasů
To jsme si asi nerozuměli, já neměla na mysli vulgaritu či hrubost Vaši , jen jsem reagovala na Vaši výtku vůči paní Fischerové ohledně neprůbojnosti (pokud to pro Vás vyznělo jinak, omlouvám se), ale některých z kandidátů. Koho byste si tedy jako nejvhodnějšího člověka na tuto funkci představoval? Každý má nějakou minulost, každého podporují nějaké ty více či méně kontroverzní osoby. Já se teď soustřeďuji především na osobnost kandidáta samotného, a tam mi paní Fischerová pořád vychází jako zdaleka nejlepší.
4 hlasy
To je trefa, chrchla zmizel tak budem vytahovat jeho obdivovatele i když jsou to niktoši....
14 hlasů
Jen potvrzujete to, co jsem napsala ve včerejší diskusi k článku o případné kandidatuře Fischerové, kde jsem předvídala, že se určitě najdou "niktoši (a v nemalém množství)", kteří ji budou shazovat kvůli tomu, že se přátelila s Havlem. A už je to tady:-)
13 hlasů
To není názor hodný pozornosti,to je jen takový nenávistný pšouk niktoše Miloše.
11 hlasů
Ach jo. Tady někdo kritizuje Zemana, že prý má divné kamarády a s ještě divnější minulostí. Té osobě nevadí, že zde podporuje stranu, která je plná osob s novým kabátem. Dobrá práce, cibule. Je vidět, že nejsi v žoldu zbytečně. Ale na to skočí pouze duševní mrzák, jako jsi Ty.
12 hlasů
Jste mne zaskočil.Vy a rozhodovat, kdo je duševní mrzák? To je, jako když slepý prohlašuje o druhých,že nevidí !
21 hlasů
Ano, Králi! Tvá reakce nepřekvapuje, potrefená husa.......
Víte, když jsem se s vámi všemi bavil slušně, odpovídali jste vulgarismen a nadávkami. Napsal jsem, že s vámi se člověk musí bavit vaším jazykem. Jinak nerozumíte.....
8 hlasů
Aničko, proč plýtváte energií na místní etalon tuposti, podlosti a zákeřnosti? Proč ten flusanec radši neobejdete nebo nepřekročíte? Za chvíli tu bude mít jako tradičně naklikáno svých padesát hlasů, náš místní Kája Vyskoč:-))) Nechte jeho "kvalitám" volně vyniknout!
19 hlasů
Ano, jak praví jedno přísloví:
"Není zbabělostí, vyhnout se ho.nu."
18 hlasů
Ještě jsem neslyšel, že by si ho.no psalo s ho.nem.
15 hlasů
To má pokračování. Proč je nenapíšete?
Když je to ale nutné, není zbabělé do ho.na šlápnout. Proto si zde s ho.ny píši......
11 hlasů
:-)))
To jsem ještě neslyšel,...
15 hlasů
:-)))
17 hlasů
Člen KSČ... Přestaňte omýlat deset jmen víceméně umírněných zločinců. Pokud Česko už nemá slušného člověka, který nemá poškozený mozek od rudých sraček, tak požádejte EU a OSN ať vás připojí pod něčí správu. Jednoduchá bezproblémová země v srdci Evropy. Lidi si za knedlík navíc budou své vrahy a zloděje doslova hýčkat a nebude je zatěžovat starost o tzv. svobodu, kterou nikdy k svému bytí vlastně ani nepotřebovali.. Po tom musí sáhnout každý. Jen ať to není Rumunsko...
26 hlasů
T FISCHEROVA na HRAD --strara Kikina pukne vzteky
12 hlasů
Kazda tragedie ma svuj zacatek........
16 hlasů
Ta tvoje začala opuštěním čech, teď už se ti jenom stýská, viď.
26 hlasů
Ja na styskani nemam cas ).....tenkrat kdyz jsem opustil ten koncentrak, kde jsem nemohl ani volne volit povolani a zamestnavatele, tenkrat jsem zacal zit naplno. Nahle jsem mel mnozstvi nezavisle literatury, mel jsem kolem sebe lidi co se nabali mluvit pravdu. Mohl jsem jit na skolu podle mojich predstav a nikde se mne neptali zda byl tata tridni nepritel :)) a zda byla mama odsouzena za to, ze nesla sbirat americkeho brouka _).....nemusel jsem chodit kolem zamknutych kopirovacek a nemusel jsem se bat rici co jsem si myslel. A kdyz jsem jel do Italie, nemusel jsem mit vyjezdni dolozku a devizovy prislib. Akorat z ceskych hranic bylo stale slyset stekani hlidacich psu.
12 hlasů
Víte pane Lustigu,to mělo mnoho jiných včetně mne,ale nikdo o tom tolik nemele,jako Vy.Dokonce mám takové podezření,že ty své moudrosti píšete někde u Prahy a dáváte si pozor aby jste nepoužíval diakritiku,což se Vám mnohokrát nezadaří a ve prostředku"příspěvku tam nasolíte (ž,ř,í)jako by se nechumelilo.Jinak většina lidí,Vám tu neskutečnou svobodu za srdce přeje a zároveň si přeje,aby jste tou nepřátelskou agitkou vůči této zemi již zde neotravoval ovzduší.
18 hlasů
Ba ba, Johan(n)e s jednim N
12 hlasů
Argumentačně jste mne přebil,gratuluji.Pokud máte s tím mím jedním (n) problém,tak to je mi opravdu líto,ale nějak se s tím budete muset srovnat Pepíku a nebo raději"Herr Joseph"?
14 hlasů
Nepomucký, nehrej si s počítadlem a raději si zopakuj svoji mateřštinu. A nebo je ta čeština tak živý jazyk, že se přes noc mění pravidla pravopisu? Díky lidem Tvého gusta je emigrace výrazně snažší a stesk po "kovaných" Češích se prostě nedostavuje. A pokud jde o jazyk pro emigraci mateřský, jeho pomalejší umírání v té jeho krásné podobě zajistí zase už jenom tebou odsouzená emigrace. V Česku se s tím rvou už i noviny v titulcích... Natož nějaký Nepomucký.
12 hlasů
Já osobně při stesku odjíždím...
11 hlasů
Copak ta figura která si vystavuje svoji mordu na bibordu dokázala že se cpe na hrad ?
Co tam chce dokázat ?
Že by dostál spropitné od Becherovky ?
Proč všichni neschopní se ženou do POLITIKY kde se dá asi ještě vydělat !!!
Co se vrátit k české tradici ? "Defenestrace"
22 hlasů
Na jezevne sere pes. Jasně, že se na těchto stránkách nedozvíme důležitější fakt , totiž že Táňa Fischerová půjde do prezidentské kandidatury. Tuto důležitou informaci předávám místo pana Soukupa a jeho Týdne:
Když pro mě přátelé seženou padesát tisíc podpisů, budu kandidovat na prezidenta a budu usilovat hlavně o návrat mravnosti a etiky do mezilidských vztahů a politiky.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Herecka-Tana-Fischerova-pujde-do-prezidentske-kandidatury-240402
11 hlasů
Tak informace o kandidatuře Fischerová už proběhla i zde, omlouvám se Týdnu.
13 hlasů
hned dvojitá demence budí soucit, ale pokud je krajina jen kořist tunelářů korupčníků rathů paroubků a jejich sponsorů, možné je všechno, problem jen , že i jednoduché demence často zvrací na veřejnosti, inu budeme na you tube, postižený o tom neví, ani za to nemůže, kam ho nastrčí, tam trčí
13 hlasů
Dědek Milda má dobře našlápnuto, to bude prezident.
427 hlasů
Stejně si myslím, že Zeman se hodí spíše do sněmovny než na hrad. Na pokládání věnců by se klidně hodil i Schwarzenberg. Toho by akorát na to probudili. Bylo by to tu takové spící knížectví a kradlo by se a kradlo.
13 hlasů
Ze všech těch kariéristů by byl pan Zeman zřejmě nejlepší volba i když nikdo z nich Čechy z těch sra... nevyhrabe, tedy pokud se neotevře Blaník a nevyjedou rytíři v čele se svatým Václavem. Bylo by na čase . . .
50 hlasů
proboha co je na tom americkym vychcankovi svejnarovi pravicoveho? vzdyt se neustale cpe jen tam kde mu kvete psenka, nejdriv velky podporovatel a kamarad cssd a ted strasne nezavisly kandidat kdyz jim jdou preference dolu. no a o tom zlodejickovi z csu fischerovi ani nemluve, ty prasarny ve vyberovych rizenich, ktere podepisoval i jen hodiny pred ukoncenim mandatu budou jeste vyzivnym matrosem pro noviny a tv.
35 hlasů
Trochu mi to připomnělo éru po odchodu Brežněva. Všichni důchodci v CCCP chtěli také na "odpočinek" odjet na lafetě.
PF 2012 přejí Mayové
36 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
XXXL (427 hlasů) 23.07.2012 08:14
Dědek Milda má dobře našlápnuto, to bude prezident.
jiří Benda (50 hlasů) 23.07.2012 07:27
Ze všech těch kariéristů by byl pan Zeman zřejmě nejlepší volba i...
Antonín Blažek (36 hlasů) 23.07.2012 06:21
Trochu mi to připomnělo éru po odchodu Brežněva. Všichni důchodci v...
Frantisek Vokurka (35 hlasů) 23.07.2012 07:05
proboha co je na tom americkym vychcankovi svejnarovi pravicoveho?...
Petr Hudeček (31 hlasů) 23.07.2012 10:53
Už není tak vtipný jako kdysi. A navíc jej podpořil současný...