Koupit se dá všechno i nestrannost průzkumů. Volby ukáží jasná čísla. Tam Babišovy peníze fungovat nebudou.
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 26. 4. 2024, svátek má Oto
06.10.2013 12:29
UVNITŘ VIDEO. Předčasné volby by podle průzkumu TNS Aisa vyhrála ČSSD s 29 procenty hlasů. Za ní by skončilo hnutí ANO s 13 procenty, KSČM s 11 procenty, TOP 09 s 9,5 procenta a ODS s 8,5 procenta.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Koupit se dá všechno i nestrannost průzkumů. Volby ukáží jasná čísla. Tam Babišovy peníze fungovat nebudou.
0 hlasů
Zajímalo by mě jestli Babiš může vysvětlit slogan na plakátech " Dáme lidem práci" Dají, ale taky zaplatí? Nebo to bude jako v jeho podnicích, kde hned lidem bere peníze, když firmu koupí?
0 hlasů
Pozoruhodný vzkaz Lecha Walesy Čechům: příznivci komunismu dnes vyhrávají
Je to zajímavé, přečtěte si to.
0 hlasů
však jim ukáže, zač v pardubicích perník, , , , jedna věc je osobní schopnost vydělat na státu, zcela opační věc je dělat něco i pro stát
0 hlasů
V tradičně kozervativní Praze Babiš vyhraje strejně tak kníže a jeho družina z TOP 09.
0 hlasů
Jenom volte Babušu,týden po volbách na něho něco vytáhnou a 4.roky v p....i jak zpívá Klus, tak si ty volby užijte.
0 hlasů
Opravte anketu u článku!
á se k volbám chystám, ale netěším se. Jistě, mohou vás zajímat jen natěšení voliči, ale v tom případě opravte otázku! Takhle to nedává žádný smysl. Holt výplod nějakého absolventa fakulty žurnalistiky... A tyhle lidi usměrňují veřejné mínění i v důležitých věcech, ne jenom nějaké blbé anketě.
1 hlas
Bude rád,když se do parlamentu vůbec dostane.Ty průzkumy jsou absolutní nesmysl.Nejsme stádo,jako Němci,které reformní komunistka Merkelová stáhne do pekla hezky za námi....až na dno a bude to hodně bolet.Evropa zažila další německý útok,tentokráte falešnými EURO v německých bankách,jež jsou závislé na přísunu falešného dolaru americké centrální banky.Takový masakr válka snad ani není schopná způsobit.Tohle je nový způsob tvorby společenských elit na následujících sto let.
Většině lidem je to jedno,protože hlavní starost je dneska přežít a na zítřek nikdo nemyslí,ale na Babiše tak hloupí ještě nejsme.....bude si muset ještě chvíli počkat,až se dokončí reforma školství(myšlení....)
3 hlasy
Řepkový baron-buran právě kupuje za babku Českou republiku a média mu sekundují jako uhranutá:...A občané ? Jsou opravdu tak dementní ?
5 hlasů
Jen tak mimochodem... Jenom 4% řepkového oleje se používá jako přísada do paliv, pouze toto množství je, či bylo dotováno. Zbytek je spotřebován v potravinářském průmyslu a do mazadel. Je zajímavé, jak levičáci do omrzení tvrdí lži a šíří desinformace...
2 hlasy
Rozhodnutím o řepce přišlo v tu chvíli 100 milionů lidí o práci(Asie,Afrika)
Výroba biopaliva z řepky je energeticky mnohem náročnější,než palivo z ropy.
V podstatě nenapravitelně narušuje přirozený biotop v mnoha lokalitách po Evropě a vytlačuje historicky osvědčenou a rozmanitou biodiverzitu,která je jedinou účinnou ochranou proti škůdcům,nebo plísním.
Řepka pěstovaná na palivo(bohužel i ke konzumaci) je v drtivé většině GMP a kromě toho,že snese mnohonásobné množství pesticidů a likviduje hmyz,zejména včelstva ,stala se mantrou Zelených teroristů.Dotace této výroby pak naprosto gumuje její smysl a společenský prospěch.Tato plodina neprospívá ani motorům,ani zemědělcům.Zemědělci byli zahnáni do kouta a v mnohých případech nemají jinou možnost,než tenhle sajrajt pěstovat.
Přidávat tento olej(obří makromolekuly tuků) do jídla je sebevraždou z idiotismu.
Nejsem levičák a ty nejsi pravičák a opravdu si o tom něco přečti,než tady budeš zase příště tapetovat.
Napiš mi sem do diskuze ,v čem kecám.Ono je toho mimochodem ještě mnohem a mnohem více,co se Lidovém Právu,nebo v socialistické Ml.Frontě o těchto věcech nikdy nedozvíš.Babiš tohle samozřejmě podporuje a děsivá realita dopadu na cenu potravin ho vůbec nevzrušuje.Pořád je to totiž o jeho podnicích.
1 hlas
Samozřejmě jsem také o tom něco četl, proto uvádím ta 4%. Ostatně, podle výzkumů je řepkový olej z našich olejů jediný, který se při vyšších teplotách nerozkládá na karcinogení látky, na rozdíl od slunečnicového. Navíc se do jídla tolik nevsakuje, výledek je potom méně mastný. Olej se nepřepaluje a tak déle vydrží. Ale klidně si smaž na slunečnicovém oleji a při tom nadávej na Babiše, já zůstanu u řepkového. Když to nebude Babiš, tak to bude někdo jiný, rozhodně si myslím, že má víc pět pohromadě, než ti ostatní zoufalci. Klidně bych volil ČSSD jako středovou stranu, ale tohle polokomoušský hnutí sobotků. škromachů a mládků ani omylem. Nebudu ale volit nikoho, v té době totiž budu na druhém konci světa...
0 hlasů
Já budu taky pryč,ale volit budu.Nevím koho.Ty Škromachy a spol,to prostě nejde ani omylem.Ovšem vzhledem k tomu,že naposledy jsem volil TOP09,bych se na to letos mohl klidně vykašlat......pro jistotu.
0 hlasů
Slábnoucí KSČM :-D dneska je to samý vtip.
3 hlasy
„Není důležité kdo dostal ve volbách nejvíc hlasů, ale kdo hlasy sčítá.“ J. V. Stalin (=
4 hlasy
nevolte ODSTOP -nejvetsi hunus
8 hlasů
Vy vždy výkřiky pobavíte.
0 hlasů
Ovšem toho Babiše Kalouskovi přeji. On se již viděl nejsilnějším lídrem pravice a exkomunista mu sebral komunistobijce na svou stranu a natírá mu frak.-)). ANO bude třetí.
4 hlasy
Já též.
0 hlasů
KSČM bude volit asi 18,5%-20% lidí a budou druzí. Já věřím jen SANEP. ta měla i na kraji nejpřesnější průzkumy- ostatní byly mimo. A tam je stále druhá KSČM.
6 hlasů
To je málo, soudružko, musíte víc agitovat, aby to bylo alespoň 51%...
Dvacet procent. hahaha, hehehe, hihihi, budou rádi, když dosáhnou na 10%...
2 hlasy
Babiš prý nutí všechny svoje zaměstnance, aby volili jeho stranu.
3 hlasy
Pani E. A Doufám,že jste mezi nimi !! Ať je nás
více ,mě nemusí nutit !!!
1 hlas
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, neznáte? Byl by padlý na hlavu, kdyby nechtěl od zaměstnanců loajalitu. Navíc, jak asi zjistí, kdo ho volil a kdo ne? To za vás, rudochů bylo možné kontrolovat voliče. Je jiná doba a ten marast bolševický už se nevrátí.
2 hlasy
Jak to ti rudoši kontrolovali?
0 hlasů
Pro osvezeni pameti: měli seznamy, když jsem nevolil, za dva dny jiz byli u nas doma a vyhrozovali.
0 hlasů
Vycucala jste si to z palce, kecáte...!
0 hlasů
To tedy nekecám, mám to od dvou lidí, kteří pro babiše dělají.
0 hlasů
Tak kecají oni. Babiš je natolik inteligentní, že musí vědět, že něco takového si nelze vynutit, ani zkontrolovat...
4 hlasy
Že se soudruzi nestydíte! Již i ten paštikář vás přeběhnul v preferencích?
1 hlas
JE TŘEBA VYDRŽET TU MASÁŽ.
Ta sebranka se tak bojí, že už manipuluje se vším. Pomalu si myslí, že lidi už zapomínají a nebo jsou padlí na hlavu.
Jinak novinářům to nelze vytýkat, ti by byli propuštěni na hodinu kdyby se té sebrance vzpouzeli. Stačí se dívat chvíli na televizi jak se dělá "demokracie".
VYDRŽET BRZY BUDOU VOLBA POTOM JIM TO SPOČÍTÁME !
10 hlasů
Nějak jsem nepochopil (to víte - Valach...)
KOMU to spočítáte? Kdo "MY"?!
5 hlasů
No ONY, soudružky... Nadává, že není demokracie, ale chce spustit diktaturu proletariátu...!
1 hlas
Přece Dáša Fukslocá to všem spočítá. Vezme berle a vyrazí na barikády.
2 hlasy
oprava - VOLBY - omlouvám se.
2 hlasy
A na příští týden se nám Babišova mediální masérna chystá sdělit, že agent Bureš získá 110% hlasů...
2 hlasy
Pamatuju že kdysi v průzkumech měli Důchodci za životní jistoty přes 10%. Nakonec se do sněmovny ani nedostali. V zemi, kde Babišovi patří sdělovací prostředky a novináři se ze společenské povinosti hlásí výhradně k pravici, bych podobné informace bral s rezervou. Já raději 20 dnů počkám s budu brát vážně až skutečné výsledky voleb
14 hlasů
Volím číslo 2 - Svobodné. Víc se k tomu napsat nedá.
2 hlasy
No a??? Já volím zase KSČM!!
11 hlasů
A proč se pletete mezi slušný lidi?!
4 hlasy
Že zrovna vy patříte mezi slušné lidi jsem si dosud nevšimla...
Jestli si to o sobě myslíte je věc druhá.
3 hlasy
V tom případě mu nemáte co vyčítat.
1 hlas
Já taky! :-)
3 hlasy
Jsem zmatený volič. ANO si založil z plezíru miliardář, který předtím skoupil vlivná média, jako Belusconi. Potřebuje zvýšit zisk, v mnoha oborech se mu nedaří. Úsvit je spíše soumrak, výkřiky ať to zavedeme s přímou demokracií jako ve Švýcarsku jsou zmatené. SPOZ je spolek podivných lidí, s podivnými praktikami, zejména ten Mynář,apoštolové prezidenta, který by žádnou stranu neměl mít. Pokud někdo čte programy, tak ten ČSSD je nejrealističtější.
10 hlasů
Souhlasím s panem Valachem - ČSSD stále slibuje, ale už nepíše, jak. Ono i nás něco bude stát to jejich "prosperující stát". Jak ho mohou prosadit, když na něj nemají? Vždycky byli slibotechny, a slunečnici mám ráda i jako kytku, takže se mi více líbí heslo, že dá někdo zemi do pořádku se mnou. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jen si vzpomeňte na poplatky u lékaře (mimochodem, já proti nim úplně nejsem). ČSSD slibovala, že je zruší - ve volbách, kde to neměla ale vůbec žádnou šanci ovlivnit. Takže proč by měla teď plnit něco co slíbila? Jim už nevěřím. A Babiš? Není nad reklamu s Jágrem... Že by málo vydělával? Jak jsem viděla to vodňanské kuře... Ani se mu nedivím, že teď tak špaatně hraje...
0 hlasů
Státní supermarket, státní operátor, najmout asi 20 tisíc právníků, kteří budou vymáhat alimenty a nahánět exekutory. A kdo to všechno zaplatí? V konečném důsledku samosebou ten nebohý dělník(zaměstnanec soukromé firmy), jehož zájmy má ČSSD hájit v první řadě....
2 hlasy
Před chvílí jsem na ulici viděl oranžový socialistický plakát s textem: " Dobře fungující stát dá lidem práci"
Opět jsem nepochopil (to víte - Valach...)
To budeme všichni státní zaměstnanci? A kde se tu ten dobře fungující stát vezme - že by se o to měla zasloužit ČSSD - tam nepíšou nic...
Odpověď jsem přes ulic uviděl na jiném - žlutém plakátě se slunečnicí: "Dáme zemi do pořádku - s vaší pomocí".
Tak teď konečně chápu, jak to ten socialista myslel - ne že nám stát zajistí práci, ale že mít fungující stát, to nám dá ještě práci!
Nejdřív mě napadlo - ti lidovci si nějak troufají - dát zemi do pořádku...
No ale nedávno jejich sesterská CDU opakovaně vyhrála volby v Německu, a ti jak známo si na pořádek potrpí... :-)
4 hlasy
Dobře jste to vystihl...!
1 hlas
Těmhle průzkumům vůbec nevěřím.80% z nich jsou zadané objednávky a tak výsledek záleží jen na objednateli.A těch důvěryhodných agentur zabývajících se opravdovým výzkumem veřejného mínění je u nás tak 5 - 6.Tak proč nad tím přemýšlet.Použijte vlastní hlavu s vlastním mozkem a taky se podívejte na historii volebních programů a na to,kdo,kdy a za koho kandidoval.A najednou ten výběr bude o mnoho lehčí.
5 hlasů
Je videt. hloupe volice zmakne i zdatny estebak na kureci rizek .... :)))
12 hlasů
Přijedete se jednou zadarmo najíst?
5 hlasů
Ten polský blb už ty polská kuřata žere, a proto má tak vypatlaný mozek.
2 hlasy
Polský blb? Jste poněkud roztěkaný, nick Lustig nebude asi totožný z nickem Baryk, že?
No nic, polský blb, nebo český blb, ono to vyjde asi nastejno, všichni Slovani bratři jsou...
0 hlasů
V tom případě máte kliku,že nejste Slovan.:-)
0 hlasů
Souhlas a nemusíš mít ani řízek,např.socana si koupíš za buřta.
7 hlasů
.. a ODSáka na modrý nafukovací balónek s fóglem:-)
10 hlasů
Fajn, takže vládu sestaví ANO, TOP09 a ODS a bude tady dalších x let totéž, co tu bylo...
5 hlasů
Co si stěžuješ,učíme socany tvého typu pouze a jen šetřit a pracovat.
6 hlasů
Ty hloupá, arogantní huso, v tvém případě bych byl zvědav pouze na to, jestli vyděláváš alespoň polovinu toho, co já a jestli vůbec platíš daně. Fanatici jako ty tady umožňovali svinstvo, co se tu po léta dálo, a je jedno, jestli to svinstvo bylo rudé nebo modré...
9 hlasů
Je to jen hloupý zamindrákovaný človíček, který si psaním takových blbostí sám sobě dokazuje, že patří mezi horních deset tisíc, ale v aktovce do práce si nosí chleba,aby ušetřil na internet.
4 hlasy
Úlevné diskuzní a voličské pšouky snad snižují vnitřní napětí - ale ještě nikdy nic nového nepřinesly. Doprovozeny pšouky střevními na shromáždění s Buranem by ho navíc mohly ohrozit při zpálení cigarety.
Rakovinový nádor loupeživé, zamindrákované a lumpenproletářské KSČ metastázoval do postkomunistických falešných a bezduchých oposmluvních Klauzemanových prognosťáckých partají a partajiček (ODS, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL, VV, ANO, SPOZ atd.), které vůči totalitou postiženým voličům nadále uplatňují tradiční "vedoucí úlohu strany" - jen ve zdánlivě pestřejší podobě – podle hesla: „Rozděl a panuj !“ Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem čecháčkostánu za Ural a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
1 hlas
Hurvínkova představa o válce!
4 hlasy
Na Seznam.cz byl v týdnu v článku o Babišovi i videozáznam z jedné akce, skoro 1,5 hodiny!.. Z počátku ukazovali nabitý sál i nahoře kde stály na ochozech lidé. Když to zabrala kamera asi ve 3/4 pořadu bylo nahoře prázdno :-) lidé jsou často zvědavi jak vypadá bývalý komunista a STB člověk, kterého volí zoufalí pravicoví voliči zklamaní partou Peake-Kalousek- Nečas(Nagy) .. je zajímavé, že media do něho nekopou se stejnou razancí jako do poctivých komunistů. kteří po roce 1990 založili KSČM.-) proč asi?? Protože mnohým bude dávat chléb!! Takže jednou komunista Filip je grázl a vadí a jednou je ex komunista-Babiš miliardář a tak to nevadí....já volím KSČM.
21 hlasů
Poctivý komunista, to je dobrej fór!
4 hlasy
Bohuzel si 19 pomatenců mysli, ze něco takového existuje. něco jako zdravy nemocny.
0 hlasů
Poslouchej babo pitomá, vol si koho chceš a hlavně neotravuj...
4 hlasy
Poslouchej hemenexi, takhle si okřikuj svoje pravicový soudruhy, ti s tím začali a věčně tady tapetují, koho budou volit. Slušný lidi neotravuj, co ty víš pitomče o paní Věře Červenkové, že jí nadáváš do pitomých bab? Ty šlechtický přídomky si nech laskavě pro svojí starou hemenexovou.
7 hlasů
Hele Adamová, prý jste původem z Rumunska, to by vysvětlovalo ledacos. Žádnou Červenkovou neznám, ale pokud myslíte tu Čeňkovou, že jsem to ale tý babě nandal, co? Že se nestydí, vostuda jedna, takhle na nás vystrkovat holej zadek, dyť je to pornografie každému cpát pod nos, koho bude volit...!
1 hlas
Hele, soudruhu hemenexi, starej se o sebe, o svůj původ, ty modrej hňupe.
Jasně, myslela jsem paní Čeňkovou, chybička se vloudila, ale to ti nedává právo té paní nadávad do pitomých bab, ty vopelichanej dědku.
1 hlas
A jak jí má nadávat, když je baba pitomá? Vždyť ty komunistický kecy, co tu plácá jsou jedna lež na druhý. Nejhorší na tom je, že na rozdíl od soudruhů "nahoře", tomu sama věří, zatímco oni si budou svůj nakradený majeteček hlídat a opečovávat jako oko v hlavě.
0 hlasů
Člověk který zaměstnává 35 tisíc lidí a zaplatí miliardu na daních je asi důvěryhodnější než tlupa tlučhubů.
8 hlasů
Tak tohle je historicky omyl.
3 hlasy
Poctivý komunista to je něco podobného jako kulatý čtverec nebo létající slon.
9 hlasů
Tyto průzkumy jsou součástí předvolební agitace.
Kdo si je koupí ,má pro lidi tahák.A pro některé to není problém.
5 hlasů
Zajímá mě, kde se bere mezi českými voliči tolik hlupáků, kteří budou hlasovat pro ANO.
Společnost Herzmann m.j. analyzuje, kde se těch půl miliónu hlasů pro Babišovo ANO vzalo:
- 131 tisíc někdejších příznivců TOP 09
- 98 tisíc někdejších voličů Věcí veřejných
- 92 tisíc hlasů od někdejších voličů ODS
- 106 tisíc hlasů od někdejších nevoličů.
Zarážející je velký rozptyl v odhadu hlasů pro ANO mezi jednotlivými agenturami, během měsíce září: 6,1 – 14,0 %, zřejmě ně všechny průzkumy byly zřejmě Babišem zaplacené.
8 hlasů
Ano, Hloupost ANO se rozptylila :))))
3 hlasy
A proč jsou voliči ANO hlupáci a voliči TOP, ODS, ČSSD a KSČM nikoliv, můžete mi to laskavě objasnit??
Nebo rovnou napsat, v čem jsou tyto strany lepší!
Zatím si totiž mnoho lidí myslí opak!
2 hlasy
Voliči preferující Babiše jsou především nenapravitelní - to jsou ti, kteří dříve volili VV. Ti, kteří volili dříve TOP09 a ODS a dnes se chystají volit Babiše, nejsou schopni rozpoznat, že v politické straně jsou přece jen nějaká rezidua elementární demokratických mechanismů a záchvěvy jakýchsi ideálů. Bývalí voliči TOP 09 a ODS, by si měli přát, aby tyto strany Babišův nástup odrazily, i když lekci za to, jak dosud vládly, si tytom strany samozřejmě zaslouží.
Levicový volič natahující ruku ke státu bude pochopitelně volit ČSSD a KSČM, ten snad není tak hloupý, aby volil Babišovo ANO.
3 hlasy
Promiňte, ale nemáte pravdu. Neznám pravičáka, který by volil ANO. Nikdy! Takže ti, kdo dřív volili ODS, nyní se rozhodují mezi ODS a TOP09. To je vše.
5 hlasů
Zde se mýlíte. babiše rozhodně nebudou volit pravičáci. To je typický polakyč hlasů primitvů, kteří touží po rychlých řešeních - tedy voliči sockomouš.
4 hlasy
Nemýlí, to vy se mýlíte, nebo jste tak hloupej?
5 hlasů
Mýliti se je lidské, proč hned musíte být za hulváta?
0 hlasů
Ja se celou dobu divim, jak se v Cesku s vyrazem levicak a pravicak haze a v nekterych pripadech je jasne ze to nemuze odpovidat skutecnosti. Zrovna v tomhle pripade; se ptam proc by meli komunistickeho agenta a byvaleho komunistickeho prospechare volit pravicovi volici ? Jeste k tomu, kdyz jde ve stopach Bartovych veverek !
Se zda, ze lidi jsou uz uplne zblbli z politiky :)))
3 hlasy
Dobeš 16:35
Vy jelito nedovzdělané. :-) A kdo byli jejich tatíčkové?! Komouš Pitra a komouš Krejčíř, ale tyto souvislosti místní lůze stále unikají.
1 hlas
Hep Cheek.
Ty jelimáne, Pitr a Krejčíř jsou bývali vexláci! To znamená žáby na prameni! Stejně jako Kellner,Rittig a další .
A kromě toho nerozumíš psanému textu!
4 hlasy
Dobeš 16:03
Jasně a proto synáčci hlavounů Pitry a Krejčíře jsou dnesk achudí dělníci vod soustruhů!!! Svatá prostoto! kam na ty bludy\ chodíte? To musí bejt úžasné smetiště myšlenek.
0 hlasů
Jestli to není i proto, že úspěch mnohých pravicových voličů vnzikl za pomocí kdysi mocné StB - její nitky a kontakty na privatiační kanály, politiky, na bývalé vexláky, soudce a policajty byly pevnější než se nám vůbec zdá!
Vždyť taková velká privatizace se bez StB , vexláků a bývalých stranických tajemníků vůbec neobešla!
2 hlasy
Třebas proto, že žádná z jmenovaných stran neokrádá voliče tak přímočaře, jako soudruh Babiš. Na rozdíl od něj, partajníci své zlodějiny alespoň trochu kamuflují, takže pro některé méně mentálně zdatné voliče, jsou volitelní. Ovšem soudruh Babiš krade z našich kapes docela otevřeně a jen opravdu hloupý člověk to nevidí.
7 hlasů
Hep Chek spol.s.myšlením .o
1 hlas
Ono to není asi správně formulováno. Pokud někdo ovládne celý státní aparát a většinu sdělovacích prostředkl, tak krást nepotřebuje, nechá si odhlasovat takové zákony, které přesun státních prostředků, do jeho vlastních kapes učiní legálním. Dosud se tak dělo přes lobisty, takže to nebylo tak do očí bijící. Zločinné spolčení byznys-média-politika zůstává zločinným spolčením, i když se stane legálním. Z ČR se postupně stává něco jako městečko Gotham, v tom má Babiš pravdu, ovšem on rozhodně není tím Batmanem, to je jen pohádka pro děti, stejně jako ta reklama s Jágrem.
6 hlasů
A právě proto jak mocně ten zloděj křičí o "zlodějích ve vládě" (mimochodem, dříve totéž velmi intenzívně činili i Paroubek a Rath) jsou jeho voliči extrémně pitomí, protože se domnívají, že tím pokřikem se z padoucha stane zachráncem.
4 hlasy
Hep CHeek : Proč máte přezdívku !! Já se za svoje názory nestydím !! Čí názory tady píšete !!
1 hlas
Aha, takže kdo krade s kamufláží je vlastně dobrák a zaslouží si důvěru u voleb... no, zajímavá myšlenka, ale nesouhlasím. Mimochodem, kde a na čem krade Babiš, pojďme na něj podat trestní oznámení.
2 hlasy
Nechápete psaný text? Nepíšu, že zlodějina s kamufláží je OK, píšu, že zlodějinu kamuflovanou starnickým programem inteligentnější volič prokoukne a tudíž, že na Babiše zbývají jen opravdoví pitomci.
2 hlasy
Dobeš 15:53
Ne nadarmo máte nick po největším trdlu mezi politiky.... Ptal jste se, proč jsou voliči Babiše hlupáci, bylo vám odpovězeno a vy furt melete o jiných stranách. Já ty strany nevolím, ale uznávám, že jejich voliči mohou mít pro svoji voílbu racionální důvod, zatímco pro volbu Babiše žádný takový nalézt nelze.
0 hlasů
A ti inteligenti volí TOP ODS, ČSSD ... no, to potěš koště!Já je tedy po tom, co tady 23 let předváděli, nemusím vůbec, a asi nejsem sám.
Dále bych se zeptal, v čem je nová pidistrana Starostové a nezávislí lepší než Babiš?? Taky vznikli jako lobistické sdružení k prosazení svých zájmů. Nějak zapomínáte, pánové a dámy!!
2 hlasy
Zčásti vám to ozřejmil komisař výše. Babiš krade skrze legálne prolobbované zákony o biopalivech.
6 hlasů
Dobeš - 15:50
člověče, vy jste jak garmofon. Kde říkám, že jsou ty strany lepší? Jen říkám, že na Babiše zbývají úplně blbí voliči. A svým způsobem ty strany lepší jsou, protože na rozdíl od Babiše jsou v nich lidé, kteří pro ty jeho sprosté zlodějské "zákony" NEHLASOVALI.
Ä jinak, že nějaký blbý zákon projde přes naše hloupé poslance, z toho zákona ještě nedělá zákon dobrý. Takových norem, které jsou vyloženě zlodějiny mám totiž víc. například solárníky nebo třebas energetické štítky.
0 hlasů
takže využívá zákonných norem, které schválili poslanci těch politických stran, které jsou důvěryhodnější -dle vás. No, ale to potom pro mne ty strany důvěryhodné vůbec nejsou, když skočili Babišovi na lep či se nechali uplatit
Takže se vracím na začátek-v čem je ODS, TOP, ČSSD, KSČM lepší než Babiš??!
1 hlas
Babiš na Hrad!
1 hlas
Bude líp! Ať žije agrodivize vydavatelství Mafra!
Tak určitě bych toho Babiše i volil, ale když on do nás furt cpe tu chemii, abychom jako nabrali tu hmotu. Von teď chce lidi nalákat i na toho Jardu Jágra. Ten Slovák si prostě myslí, že my Češi jste úplně blbí a necháme se zblbnout nějakou hokejkou.
Jágr si to vodňanské kuře ve stánku opravdu dal a Babiš mu ho opravdu servíroval. Jenže v původním dokumentu se Jarda nad kuřetem zhnusil: “Fuj, to je ten největší humus, co jsem kdy žral.” A Babiš-prodavač reagoval: “Mejm voličům to stačí.”
Pak ten dokument museli předabovat a teprve pak ho pustili jako reklamu voličům do TV.
6 hlasů
Dobrý! :-)
3 hlasy
No, počkáme si jak to dopadne v reálu.
0 hlasů
Voliči jsou nepoučitelní. V minulých volbách naletěli Johnovi a teď opakují stejnou chybu s Babišem. Copak si myslí, že miliardář Babiš splní svoje sliby?
4 hlasy
nemá na to lidi,ta sbírka jemu poslušných nic nezmůže. A v Praze platí - buď se zařadíš do davu a nebo půjdeš - viz john s veverkami
2 hlasy
Jen si zvolte "veverky 2.0", pak uvidite, ze Barta byl pristipkar ve srovnani s Babisem :)))
3 hlasy
Nejraději mám ty strany které se vymezují s kým nebudou spolupracovat a po volbách si padnou kolem krku a užitečný volič zase utře nos.
7 hlasů
Český volič je nepoučitelný. Přestože teptve nedávno skončila politická katastrofa v podobě Bárty a VV, která měla za skutečný cíl pomocí politiky podpořit vlastní byznys,a už je v oblibě to samé, ba ještě horší, když skupuje se stejným cílem, média
7 hlasů
Ale politické katastrofy tady máme už 23 let apodílejí se na nich hlavně ty tzv. zavedené strany! Mafiásko-.kmotrovksá OSD, TOP 09 tato nástavba KDU v tom nejsurovějším podání, ČSSD , kde chce být premiér každý, kdo cítí šanci a tak kašlou na vnitřní předpisy -stanovy. Tak v čem jsou lepší, už jste zapomněli na velerybářské nábory v těchto stran¨ách, už jste zapomněli na tunely Blanka, CASA, Opencard, S-karta, na amnestiti pro zloděje z rokou otce zakladatele OSD? Snad vám chybí i ty předražené veřejné stavby, ne? Nebo bordel na úřadech, kde ruka ruku myje, že? toto všechno je příčina, a ANO je jen důsledek!
6 hlasů
Šmejd přeskakuje šmejda..Ty nové strany přinesly do politického života jedině bordel.Vůbec nemohu pochopit prozatímní úspěch Babiše. Je to dáno hloupostí lidí?
5 hlasů
Malé strany jsou kořením politického života. Stýská se vám snad po vládě jedné strany? Panečku, to byl teprve bordel...
7 hlasů
Jasně, hemenexi, vy tady budete stále dokola oblbovat lidi malými stranami, já jen pevně doufám, že lidé pochopí, že hlas pro nějakou pidi stranu - slibotechnu je hlasem vyhozeným.
1 hlas
Vyhozené hlasy jsou především hlasy pro KSČM. Kdybyste vy levičáci dali všechny hlasy ČSSD, tak byste vyhráli volby. Takhle jen zajišťujete několika komoušům dobré bydlo...
0 hlasů
Možná máte pravdu,ale přesto bych dal přednost výběru pouze ze dvou stran např. z ČSSD,nebo ODS.Kam vedou koalice vidíme,každá strana se vymlouvá na koaliční smlouvu a podle toho se plní předvolební sliby o zodpovědnosti nemluvě.To se to panečku vládne.
4 hlasy
To koreni neurcuje velikost strany, to urcuje qualita stranickeho vedeni. Barta s veverkama byl maly a nadelal velky bordel.
2 hlasy
Chcete říci, že jednobarevné vlády vzniklé na základě svobodných voleb představují bordel? Jinak, podle Vás, prospěšné jsou vlády Itálie ap., kde se během roku vystřídá několik vlád a nejhorší jsou vlády USA, Spojeného království, Německa ap., kdeje stabilita, schopnost akce ap. Ta roztříštěnost politické scény je znakem mizerné politické vzdělanosti obyvatel. Není to bžunda, ale zásadní faktor úspěšnosti státu.
3 hlasy
Já jsem napsal nové strany
0 hlasů
Každá strana byla jednou nová...
0 hlasů
Ještě tu o perníkové chaloupce, prosím.
5 hlasů
No jo komunisti, ty přeskočí každej, kdo by taky takovou svoloč volil...
5 hlasů
U nás v městečku KSČM budou volit skoro všichni. :-))))))
2 hlasy
ačkoliv je volit nebudu nemám tu drzost nazývat tyto lidi svoločí. Do jaké žumpy řadíte sám sebe ?
7 hlasů
Proč bych se měl řadit do nějaké žumpy? Já nejsem politik, já jsem svobodný občan zatím svobodného státu a byl bych rád, kdyby to tak zůstalo. Jakmile se komunisti dostanou k moci začnou okamžitě upírat občanům nejrůznější práva, zasahovat do podnikání a sdělovacích prostředků. To bude začátek, konce už jsme zažili, kde kdo bude parazit, budou se ohánět dělnickou třídou, bez jejich požehnání se ani neuprdnete. Děkuji, nechci...
2 hlasy
Vy jste občan svobodného státu? Pán je cizinec?
4 hlasy
Nesvobodní se v ČR cítí akorát komunisti a socialisti, protože si nemohou dělat co chtějí, musí dodržovat zákony. A oni by rádi diktaturu proletariátu...
1 hlas
Třeba já....
14 hlasů
A já se přidávám
4 hlasy
Já vím Kohlerko... A koláče budou za korunu...
1 hlas
Komunisté - vrána si sedá zase k vráně, vrazi volí zase vrahy a zloději zase zloděje. Vše dokáže obsáhnout rudá svoloč.
3 hlasy
Pravicoví soudruzi z bývalé KSČ, tzv. modré vrány podporují zloděje, čímž se sami řadí k asociální modré svoloči, a megazlodějům.
1 hlas
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Věra Čeňková (21 hlasů) 06.10.2013 14:25
Na Seznam.cz byl v týdnu v článku o Babišovi i videozáznam z jedné...
Argus von Lidl (14 hlasů) 06.10.2013 16:59
Pamatuju že kdysi v průzkumech měli Důchodci za životní jistoty přes...
Blanka Köhlerová (14 hlasů) 06.10.2013 13:32
Třeba já....
Josef Lustig (12 hlasů) 06.10.2013 15:30
Je videt. hloupe volice zmakne i zdatny estebak na kureci rizek .......
Eva Adamová (11 hlasů) 06.10.2013 19:29
No a??? Já volím zase KSČM!!