Východní krize
Proruští povstalci zaminovali sídlo tajné služby, drží rukojmí

08.04.2014 17:49 Aktualizováno 08.04. 18:48

Proruští povstalci ve východoukrajinském Luhansku zaminovali okupovanou centrálu tajné služby SBU a drží asi 60 lidí jako rukojmí. Oznámila to agentura Unian s odvoláním na policejní zdroje.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Marseille - (14 hlasů) 08.04.2014 20:13

    No tady je zas nablito. O úrovni soudruhů NPNP, Lustiga, Harašíííma a...

  • K Dejmal (11 hlasů) 08.04.2014 20:23

    Na sklonku roku 1917 zkonstruoval Hugo Schmeisser (1884−1953) u...

  • Alois Ratzinger (11 hlasů) 08.04.2014 17:55

    Jací radikálové? To jsou přece aktivisté.

  • Jan Červenka (10 hlasů) 08.04.2014 19:39

    Jako každý, kdo absolvoval základní vojenskou službu. Ale tahle...

  • Deadman´s Hand (9 hlasů) 08.04.2014 18:21

    Zaplať pánbů za každou informaci z druhé strany, buďte v pohodě, tady...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Závěr si každý udělá sám.

http://janica9.wordpress.com/2014/04/03/koncentracni-tabory-na-ukrajine/

0 hlasů

Myslel jsem, ze slovanofilstvi patrilo do předminulého stoleti, ale podle zdejsich diskuteru jsem se evidentne spletl. Jen nechapu proc třeba takovy vyznavac slovanstvi Jean Laroux si nedal prilehavejsi nick. Vazeni privrzenci slovanstvi mam obavy, ze bratrstvi z druhé strany nebude opetovano. :-)

2 hlasy

Klid, dneska psali v nasich novinach, ze ruske tanky jsou vedle tech z NATO jak cerstve natrene hracky. :))

Kdyz tenkrat napadli Osetii, polovina tanku byla z technickych duvodu nepojizdnych. Neco jako jizda ceskych OT z Moravy do Prahy :))

2 hlasy

USA mají přes tisíc základen a vojenských zařízení ve zhruba 110 zemích. Jejich politickou doktrínou je nadvláda nad celým světěm. Jak je na tom Rusko? To chce maximálně mírnou korekci hranic z chaotické doby po rozpadu SSSR. Pobaltí se to netýká. Putine, měl by ses trochu zmužit. Ve vraždění nepohodlných cizích politiků, ve svrhávání vlád, v organizování pučů, v přepadání států a bombardování cizích zemí jsi ve srovnání s Obamou a company trapný chudáček.

5 hlasů

Hitler chtěl taky jen malou korekci hranic ve svůj prospěch. Potom už se nikoho neptal a obsadil celou ČSR. Používáš tady nacistickou rétoriku z doby před počátkem II. světové války.

0 hlasů

Mezinárodní právo, které je nadřazeno nad právem národním, tedy jednotlivých zemí.

Principem mezinárodního práva je sebeurčení národů, tj.právo každého národa rozhodovat o svém politickém postavení a určovat svůj hospodářský, sociální a kulturní rozvoj. Je zakotven v Chartě OSN a Paktech o lidských právech. Realizací tohoto práva je zejména vytvoření suverénního a nezávislého státu, svobodné sdružení či sjednocení s jiným suverénním státem nebo vyhlášení jiného politického postavení na základě svobodného rozhodnutí národa.

3 hlasy

Tak to napiš Putinovi, je spousta národů v Rusku, které by se také chtěli osamostatnit...

0 hlasů

Měl jste noční?

1 hlas

Proruští radikálové v Luhansku drží 60 rukojmích, aneb proruští partyzáni zajali kopu zrádců a fašistických žoldáků západu.

6 hlasů

Proruští povstalci? Vlastizrádci, to je to správné slovo. A jako s vlastizrádci by se s nimi mělo jednat.

2 hlasy

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/940-ukrajinska-krize--druha-na-majdanu-to-byli-hrdinove-v-donecku-to-jsou-teroriste-kyjevske-pucisty-dohani-minulost-zemrel-saska-bily-kvuli-radioaktivnimu-byznysu.htm

3 hlasy

Z Ukrajinskeho policejniho zdroje?Co jineho se da cist z toho zdroje?

5 hlasů

Ty nemuzes citat nic, protoze tvuj pravopis nasvedcuje, ze mas problemy se psanym textem.

3 hlasy

You are white trash,moron.Suck my cock.

1 hlas

Takze ty jsi thajsky transvestit?-)

2 hlasy

Já jsem tušil, že jsi na kluky.

3 hlasy

To jsi se nam pekne rozkecal, Rakosnicku:-)

2 hlasy

Tak to v porovnání s tebou je na tom dobře. Ty máš problém se vším a hlavně s hlavou, trollíku.

4 hlasy

Napiš nám raději něco veselého o svobodě projevu v Rusku. A co tvoje ukrajinská žena? Chtěla by raději patřit k Ukrajině, Rusku, nebo k Maďarsku...?

0 hlasů

https://www.youtube.com/watch?v=fRJvUFChHKc

2 hlasy

Tak to je demagogická píčovina! Ten chudák je akorát tzv. užitečný blb...

0 hlasů

Co ty dvaja sprosty kokoti taraju?-)

2 hlasy

Něco, co ty nevíš, co vůbec je. Pravdu....

1 hlas

Proc se neodstehujes do CCCP, kdyz jsi jejich tak nekriticky obdivovatel, cvaliku?

2 hlasy

Jak to vypadá v Lugansku? Hlas z druhé strany:

http://www.vesti.ru/only_video.html?vid=590425

4 hlasy

Rusové jsou stejní demagogové jako byli nacisté.
Zde máte pravdu:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rozhovor-na-ulicich-v-charkove-zustavaji-lezet-zbiti-lide/r~de2f6faabef711e3a7f90025900fea04/

4 hlasy

Jo, jo, malé skupinky ruských agentů v Charkově už dva měsíce terorizují pokojné euromajdance....:-))))

To má asi ta vaše Butyrská, pokud vůbec existuje, slušnou amnézii, když zapomněla, jak Charkovčani před pěti týdny "vyprovodili" ty "mírumilovné euromajdance" z Pravého sektoru, kteří okupovali budovu regionální státní administrativy, v Charkově.

https://www.youtube.com/watch?v=bLv_OCGhS6g

5 hlasů

Rusky cvalik placeny z nasich dani:
http://www.soc.cas.cz/lide/jan-cervenka

2 hlasy

Myslíš, že mě tímhle dojmeš, trollíku?

4 hlasy

Jeho ne, ale já sem se málem posral smíchy...Jinak klasika. Lehce nešikovné, obézní netáhlo, snažící se uživit blábolením o ničem a k ničemu. Už jste se "vyhranil" soudruhu?

0 hlasů

Jasně .. tvý daně jdou do Ruska ... :D

5 hlasů

On ma Cervenka tak sirokou zadnici, ze mu dosahuje az na hranici Sojuzu?-)

3 hlasy

Jestli tě vzrušujou velké zadky, kup si nějaký bizzar péčko a vyhoň si ho, trollíku.

3 hlasy

Akademie věd vás tady vyslala, abyste ji zastupoval, anebo komentáře každé věty jsou vaší osobní přeangažovaností?

0 hlasů

Mě velký zadky neberou, trollíku, to je jen tvůj problém....:-)))

0 hlasů

Vlastni zkusenost, cvaliku?-)

1 hlas

Ty máš nějaký přehled o mužských zadnicích ;)

4 hlasy

Prehled? Ten mas ty, Marseilli. To se ale netyka tvoji manzelky, kdyz ti mohla utect s traktoristou z vedlejsi vesnice.

2 hlasy

Chci se primluvit za Marseille. Ten clovek je tezce zkouseny zivotem. Priznal se zde, ze mu manzelka utekla s traktoristou z vedlejsi vesnice a citi se tim ponizen a frustrovan. Je mi ho lito a v CCCP na neho uz ceka krasna Marfusa. Fousata. Rika si Laroux:-)

5 hlasů

Někdy býváš i vtipný ale netlač tolik na pilu. Někdy je to už docela trapné ...;)

4 hlasy

Můžete mi dát odkaz kde napsal někdy něco vtipného? Hrozně rád bych si to přečetl.

3 hlasy

To co mě připadá občas vtipné by asi Vám připadalo u tohoto týpka trapné ... takže bohužel ;)

0 hlasů

Tak Felixi, nebuď na sebe tak slušný a vynadej si do zvířat nebo sociálního zařízení, jak jen to ty umíš.

Tak ti už píšeš i v rozdvojení osobnosti, aby jsi si sám sobě dal odkaz? Ty vado, co psychiatři, našli vám hlavu a v ní mozek? Nenašli? To se dalo čekat.

3 hlasy

S duševně nemocnými psychopaty nediskutuji, nemá to význam a zbytečně bych zhoršoval jejich nemoc. Mohli by být nebezpeční i sami sobě nejen okolí.

2 hlasy

Tak proč odpovídáte i sám sobě? To nechápu.

1 hlas

Co mají ti ruSSáci pořád s těma minami, že všude kam vtrhnou, tam to zaminují. Že by nějaký komplexní komplex méněcennosti, kterými je prolezlý soudruh Vladimír Adolfovič jako Bulva russkou propagandou.

2 hlasy

Ajajaj. Rusáci ti vtrhli do palice a teď je to už jen otázka času, kdy to udělá BUM :)

3 hlasy

tady zase exhibuje kdejakej rusomilnej ksindl.... FUJ!!!

7 hlasů

Jediný kdo tu exhibuje jsi ty se svými padesáti nicky Sračkomete.

7 hlasů

mám jenom jeden, takže si vyliž prdel :-)

0 hlasů

eM Felixi! Zase?!

1 hlas

Nikdo nemá 50 nicků krom úchylného a psychopatického Felixe, který trpí schizofrenií. Krom toho, už brzy se Smutná dozví pravou identitu tvého jména a adresy. Myslím že se potvrdí mé domněnky. Doufám, že tato informace nešťastnou náhodou od přátel uteče na Týden a každý ti půjde k tobě domů ti poblahopřát za ty tvoje urážky a nadávky. Už se těším. Hezké spaní Felixi.

3 hlasy

Přijdeš si pro mě s okovy a odvedeš mě na nucené práce jako Larouxe ty kašpárku? Jo a to tvoje vyhrožování je mimochodem trestný čin. Tak bacha na to šmejde!

2 hlasy

Jak vyhrožování Felixi? Já nic nedělám a dělat nebudu, to všechno tvoji fanouškové, kteří tě mají rádi, že by tě radostí i umačkali. To, že jsi ukradl Smutné identitu, vydával jsi se za ní a udělal jí falešný profil na Facebooku to není trestní čin? Proto byla nucena podat Trestní oznámení a proto se již brzy dozví tvé jméno i adresu, to není nic kriminálního, na rozdíl od tvých svinstev. Tvůj trestný čin je dokonce i dokázaný. Nezaštiťuj se právem a zákony, když to sám a rád porušuješ. Jsi jen typický představitel hajzlíka a ubožáka. Ale spousta jiných lidí tě miluje a ráda tě navštíví se soudružských objetím a přáním pevného zdraví. Neber to prosím jako vyhrožování, vím kolik máš od místních rudých kolaborantů kladných hlasů.

1 hlas

Vlastík Smutný 08.04.2014 22:43
SMUTNA


Felix a myslet? To je protiv. Stejné jako hranaté vajíčko.

1 hlas

jara jara 08.04.2014 22:36
SVEDOMI

Přečti si po sobě co jsi napsal za žvást. Ty už blábolíš úplně z cesty. Je to s tebou ještě daleko horší než jsem si myslel.

3 hlasy

Vlastík Smutný 08.04.2014 22:31
SMUTNA

Ty pořád mluvíš o sobě. To je tím že to přeháníš s nicky a proto si odpovídáš i sám sobě, Ty by si rád měl celou diskuzi pro sebe a nadával i sám sobě, že? Felixi, prozraď jak se těšíš?

1 hlas

Jediné co ti mohu ty idiote /to není nadávka to je diagnóza/ poradit je to, že by ses měl léčit. Ta tvoje obsese už dosahuje stupně kdy je velká pravděpodobnost, že budeš nebezpečím i pro své blízké okolí.

2 hlasy

Budes se zase schovavat pod stolem jako posledne Felixi? Ty jsi takovej rudej hrdina:-) Kavarensky revolucionar:-)

1 hlas

Vlastík Smutný 08.04.2014 22:51
SMUTNA

No vidíte jak znáte svou chorobu dokonale. Jen jí léčit se dosud nedaří, že?

1 hlas

jara jara 08.04.2014 22:39
SVEDOM

Tady ji máš:

jara jara 08.04.2014 22:37
SVEDOMI
Vidíš zase si odpovídáš sám sobě. Kdy si začneš sám sobě nadávat?

To je obsese jak z čítanky.
Ještě pro upřesnění abys věděl co je obsese:

OBSESE
Význam:
nutkavá myšlenka, chorobně utkvělá představa


2 hlasy

Vlastík Smutný 08.04.2014 22:31
SMUTNA

Jak si představuješ obsesi?

1 hlas

Jediné co ti mohu ty idiote /to není nadávka to je diagnóza/ poradit je to, že by ses měl léčit. Ta tvoje obsese už dosahuje stupně kdy je velká pravděpodobnost, že budeš nebezpečím i pro své blízké okolí.

2 hlasy

A tys nám zajisté přišel přednést nějakou milou báseň, že? Tak spusť

7 hlasů

naseru ti :-)

0 hlasů

Nikdo nemá 50 nicků krom úchylného a psychopatického Felixe, který trpí schizofrenií. Krom toho, už brzy se Smutná dozví pravou identitu tvého jména a adresy. Myslím že se potvrdí mé domněnky. Doufám, že tato informace nešťastnou náhodou od přátel uteče na Týden a každý ti půjde k tobě domů ti poblahopřát za ty tvoje urážky a nadávky. Už se těším. Hezké spaní Felixi.

1 hlas

Jó schýza to je svinstvo. Něco nám o tom pověz

2 hlasy

Tenhle psychopat musí být pro své nejbližší okolí dost nebezpečný.

3 hlasy

Vidíš zase si odpovídáš sám sobě. Kdy si začneš sám sobě nadávat?

1 hlas

)))))))

0 hlasů

Představte si, že prezidentem České republiky je Luboš Zaorálek, který se stal prezidentem potom, co ho to napadlo. Předsedou české vlády je Ivan Gašparovič, ministrem obrany Miroslav Sládek, ministrem vnitra Tomáš Vandas, nejvyšším státním zástupcem je Miroslav Šlouf, šéfem policie Roman Janoušek a předsedou výboru pro bezpečnost Poslanecké sněmovny třeba paní Gajdůšková. Ulicemi pochodují členové Dělnické strany, navštěvují různé úřady, ve kterých si vyřizují své účty z minulosti, policie a armáda je v nečinnosti a země se nachází ve faktickém ekonomickém bankrotu. Tak nějak to vypadá v současné době na Ukrajině.

Bylo by vhodné, abychom jako demokratická země podporovali vládu, která nevznikla ze svobodných voleb ? Bylo by vhodné, abychom kvůli podpoře této vlády ohrožovali mír v Evropě ? Bylo by vhodné, abychom kvůli takové vládě ztráceli významné politické a obchodní vztahy ?

Nemůžeme se divit, že rusky mluvící občané východní Ukrajiny takovou vládu neuznávají. Nemůžeme se divit, že se takové vlády bojí, poněvadž jim nesdělila ani termín konání parlamentních voleb .....

6 hlasů

No Honziku,
není to náhodou tak, že už od majdanu to je v režii rusáků, kterým ta destabilizace Ukrajiny nesmírně vyhovuje? Zatím na tom jedině rusáci vydělávaj, ostatní tratí.

4 hlasy

Nevím, komu vyhovuje destabilizace Ukrajiny, ale rozhodně ne Rusku. Ukrajinu destabilizoval Majdan a puč v Kyjevu, který rozdodně Rusové nerežírovali. Tohle je pouze logický důsledek, na který já upozorňuju už od začátku. Ukrajina je ve stádiu nekontrolovaného rozpadu a je to dílo těch, kdo vyvolali a podporovali to, co se stalo v Kyjevu.

5 hlasů

Slabá Ukrajina Rusákům vyhovuje, chaos a občanská válka spíš Amíkům. Potřebují posunout další U.S.Army Base co nejblíže k Moskvě.

4 hlasy

A já myslel, že rusáci chtějí Ukrajinu silnou a bohatou, aby jim byla schopná platit za plyn.

4 hlasy

Váš názor se mění příspěvek od příspěvku, To je buď hloupost nebo trollování, takže končím s diskusí.
"...to je v režii rusáků, kterým ta destabilizace Ukrajiny nesmírně vyhovuje?"
"...rusáci chtějí Ukrajinu silnou a bohatou,..."

0 hlasů


Obama plní rozkazy šéfa Exxonu, který je na straně Ruska

Obama v šoku, když se americký ropný gigant Exxon postavil na stranu Putina: žádnou válku!
http://www.whatdoesitmean.com/index1757.htm
Sorcha Faal, 24. 3. 2014
Překlad pro Orgonet: Joy
Odkazy jsou na články v angličtině.

Udivující zpráva připravená ruským Ministerstvem zahraničních věcí přinášející přehled aktivit ministra zahraničí Sergeje Lavrova na jeho dnešní schůzce s americkým státním tajemníkem Johnem Kerrym v Haagu na Summitu o jaderné bezpečnosti odhaluje, že prezident Obama je stále ještě „v šoku“ poté, kdy mu Rex Tillerson, tajemník, předseda a generální ředitel korporace Exxon Mobil dal příkaz, aby buďto dovolil připojení Krymu k Rusku, anebo mu hrozí „okam žité dom&aacu te;cí politické zničení“.





Jak říká zpráva, Tillerson je hlavou této obří americké multinacionální ropné a plynové společnosti se sídlem v Irvingu v Texasu, která je přímým následníkem Standard Oil Company Johna D. Rockefellera, a je třetí největší světovou společností co do příjmů.

Je důležité si povšimnout, pokračuje zpráva, že Exxon Mobil si již dávno naplánoval cestu odděleně od americké vlády, jak ukázal již Tillersonův předchůdce, bývalý generální ředitel Lee Raymond, který jednou prohlásil: „Já nejsem americká společnost, a nečiním rozhodnutí založená na tom, co je dobré pro Spojené státy.“

Tillerson, jak se dále praví ve zprávě, mnoha způsoby propojil Exxon Mobil s ruským energetickým obrem Rosneft. Nejenže společně provádějí průzkum ropných ložisek v Arktidě jako součást 550miliardového joint venture vytvořeného v r. 2011 , ale mají v plánu i společné frakování břidlicových polí na Sibiři, vrty do dna Černého moře a zahájení výstavby terminálu pro export přírodního plynu ve východním Rusku.

Exxon Mobil má tak dobré vztahy s Ruskem, že dle zprávy loni v létě (2013) Putin udělil na ekonomickém fóru v Petersburgu Tillersonovi Řád přátelství.

Pokud jde o Tillersonovy aktivity k odvrácení války na Ukrajině, zpráva říká, že přikázal Obamovi ještě před rozhodnutím Komise OSN o hranicích kontinentálního šelfu (CLCS ) zanechat veškeré podpory japonských požadavků na bohaté zdroje v Ochotském moři, aby zabránil totální ruské invazi.



Obama Tillersonova požadavku uposlechl okamžitě, a 15. března, když USA ustoupily od všech námitek, OSN přisoudilo Ochotské moře Rusku, čímž byla otevřena cesta pro masívní zkoumání ropných a plynových zdrojů na tomto kontinentálním šelfu, z něhož budou mít prospěch jak Exxon Mobil, tak Rosneft.

Zpráva rovněž uvádí, že Tillerson dále nařídil Obamovi, aby okamžitě dovolil Rusku anexi Krymu, protože jak Exxon Mobil, tak Rosneft v současnosti mají investovány miliardy do odkrytí více než 1,25 triliónu kubických metrů konvenčního plynu, nedávno objeveného v Černém moři. I mnozí další světoví energetičtí giganti se v současné době hrnou do hloubkových vrtů v této oblasti.

Nyní, když byl Krym opět připojen k Rusku, pokračuje zpráva, bývalá ukrajinská státní ropná a plynová společnost Čornomornaftogaz se sídlem v Simferopolu (hlavní město Krymu), která hodlá vydělat miliardy na plynu z Černého moře, může být nyní znárodněna a prodána Exxonu a Rosneftu, jako protiakt „oloupení Kyjevem“.

Je velmi důležité si povšimnout, že ukrajinský převrat 23. února byl podnícen USA a EU, poté, co Janukovičova vláda odmítla „nejasné, i když lákavé návrhy“ americké korporace Chevron a evropského Shellu a urychlila investice do průzkumu břidlicového plynu a ropy na Ukrajině.

Kdyby Janukovičova vláda byla přijala návrhy Chevronu a Shellu, praví zpráva, jak Exxon, tak Rosneft by přišly o miliardy, ale Tillerson (zřejmě) nenechal věci dojít tak daleko.

Nejzajímavější na této zprávě jsou úryvky konverzací mezi Tillersonem a Obamou, kde ředitel společnosti Exxon jakoby vyučuje amerického vůdce o realitách jak Ukrajiny, tak Krymu, a konstatuje, že bez jejich rozdělení nedojde nikdy ke stabilitě z důvodu, že ruskojazyční voliči mají výhodu před svými na Západ směřujícími protějšky.

Jak dále poznamenává zpráva, když je nyní Krym a jeho více než milión ruských voličů mimo Ukrajinu, je nyní zcela jisto , že tento ekonomicky zbankrotovaný stát se stane další „finanční černou dírou“ jak pro USA, tak pro EU, až jeho občané v hlasování 25. května zvolí to, o čem se mylně domnívají, že to bude vláda západního stylu, která je vyvede z bídy a chudoby.

Na závěr zpráva říká, že i když nový ukrajinský vůdce Pravého sektoru Igor Mazur ostře vystupuje proti „židovským oligarchům“ , které, jak přísahal, smete, Západ je zaměřen právě na obchodní zájmy těchto oligarchů a nečiní nic jiného, nežli že otvírá dveře pro převzetí význačné části ukrajinského soukromého sektoru evropskými a americkými korporacemi.

Ještě horší je, jak praví experti Ministerstva zahraničí, že ukrajinský vnější dluh je nyní v řádu 140 miliard dolarů , avšak pomocný balíček USA-EU-IMF (který má činit 15 miliard) se ani zdaleka nepřibližuje k výraznému krátkodobému dluhu tohoto těžce zkoušeného státu, který činí 65 miliard dolarů, což je čtyřikrát více než pomoc slíbená Západem.

Jinými slovy, jak praví zpráva, tato půjčka jsou „fiktivní peníze“, protože z nich na Ukrajinu nevstoupí ani dolar, avšak namísto toho půjdou jejím hlavním věřitelům … z nichž dvěmi jsou Exxon Mobil a Rosneft.

VystavilOrgonetv 3/27/2014 03:55:00 PM

Odeslat e-mailemBlogThis!Sdílet ve službě TwitterSdílet ve službě FacebookSdílet na Pinterestu

Štítky:Ukrajina.

3 hlasy

Moc dlouhé. To nikdo číst nebude ;)

3 hlasy

Kopíruje to všude jak divej. Máš pravdu Larouxi, je to zbytečný, rudoch je stejně schopen vnímat jenom tak první tři čtyři věty, dál se nedostane...

4 hlasy

Henexi ty ŠUÍÍÍNE, co to děláš v Hulíně!?
Žádná rminiscence???

2 hlasy

Zase se tak nepřeceňuj Henexi. Myslím, že zvládneš s bídou dvě :)

2 hlasy

Tak je pravda, že u tvých příspěvků po dvou větách končím, dál to nestojí za to číst...

2 hlasy

Tak to jsi mě potěšil, že mé první dvě věty ti za to stojí. To si snad ani nezasloužím :)

0 hlasů

Moc zajímavý článek z blogu iDnes :

Putin = Vor!
http://suslik.blog.idnes.cz/c/404643/Putin-Vor.html

4 hlasy

Docela dobrý článek. Krásně ilustruje to, jak demokracie západního typu v Rusku selhala. Zkusme si představit, jaký svět viděl Putin ze svého pohledu, když převzal moc po desetiletí vlády Borise Jelcina: Matičku Rus vydrancovanou oligarchy za vydatného přispění jejich starých kamarádů, západních kapitalistů, včetně Američanů. Miliony etnických Rusů ponechaných svému osudu v bývalých republikách, od pobaltských států až po Kazachstán. Viděl ale i Spojené státy, které podvedly Rusko slibem, že neposunou NATO do Východní Evropy, pokud odtamtud Rudá armáda odejde – načež využily stažení ruských vojsk, aby přivedly NATO Rusům přímo přede dveře.
Podle bývalého velvyslance v Moskvě Jacka Matlocka mělo na konci studené války osmdesát procent obyvatel Ruska příznivý názor na Spojené státy. O deset let později zastává osmdesát procent Rusů antiamerický postoj. To bylo ještě PŘED Putinem, jehož v současné době pozitivně hodnotí 72 procent obyvatel, protože je vnímán jako člověk, který se postavil Američanům a na kyjevský puč odpověděl převratem na Krymu.

6 hlasů

Puňťa se na to asi dívá tak, jako Hitler po Versailské dohodě.

3 hlasy

Jo, tak nějak. Versailleská dohoda se nepovedla, ta si Hitlera přímo vykoledovala.

1 hlas

A to je zajímavý, proč teda do toho demokratického ruského ráje emigruje tak málo lidí.

5 hlasů

Ukrajinským Rusům už dávno nejde o demokracii, ale o přežití. Za Jelcina to bylo stejné... když důchodci nedostali důchod, tak zjistili, že si z demokracie polívku neuvaří. Stačí, když Putin pošle ukrajinským Rusům skromnou sociální podporu, půjdou za ním rádi i s celou "Doněckou republikou".

4 hlasy

Jo, to rusákům v Osetii taky slibovali, ale skutek utek.

3 hlasy

Vono taky nikdo netvrdí, že je to demokratický ráj, že ?

3 hlasy

Je vidět, že protestující nejsou připraveni jako na Majdanu. Nemají peníze, potraviny, nejsou logisticky zabezpečeni. Jednají spontálně.........je to velký rozdíl

3 hlasy

No tady je zas nablito. O úrovni soudruhů NPNP, Lustiga, Harašíííma a jiných psát nebudu, to je spíš na psychiatrický posudek, Ale k článku - ukázka demokratické propagandy v tom nejhoršim možném světle. Nějako se oficiální propagandě nedaří vnutit (vyjma pár jedinců s inteligencí na hraně idiocie vyjmenovaných výše) svoji pravdu masám. Jakoby se snažila aby se zapomělo, jak to celé začalo. Vražděním policistů, hajlováním toho tragéda co jim teďka dělá premiéra a jiné. A sankce? Koho poškodí sankce? Rusko??? Chachacha. Prosazuje je Obava z jůesej, ale poškodí jen EU. No docela k smíchu :))

14 hlasů

To je sranda, není to tak dávno , co jste tu psali, že je Podaný jediný objektivní novinář:-))

1 hlas

Hele rudý nácku, jestli chceš vzbudit lítost nad svým neblahým životním osudem, napiš si soudruhům fašistům do Kremlu, ať Tě přijedou národně-osvobodit.

2 hlasy

Píše-li Marseille, Tolstoj nebo Laroux, je to jako přes kopírák, naprosto stejná fanatická propaganda a ještě útoky na oponenty. Jak se ta trojka mohla tak úžasně sehrát? Společné školení, anebo tanečky s nicky?

6 hlasů

A večerní směna je tu i s kopíráky :) Uvědomujete ss svými kosher-soudruhy, že hážete na druhé naprosto totéž co děláte sami ?

3 hlasy

Rudi komuniste nahnali carskou rodinu do kouta a strileli na ne z automatickych zbrani, do carskych deti. Kdo tohle dokaze, ten neni o nic lepsi nez nacisti. Proto si nelejme velke nadeje, ze tehle dobytek chce mir a spoluziti na demokratickych zakladech. . Jsou to komunismem zprzneni jedinci ochotni ke kazde lumparne a zlocinu. Vrchni velitel vsech komunisticko-nationalistickych psychopatu sedi v Kremlu.

6 hlasů

A co dělali tví soukmenovci v Osvětimi. Zlatí komunisti.

0 hlasů

To byli židáci jako ty Lustig. Komouši jste si začali říkat, aby jste skryli svou skutečnou identitu.

1 hlas

Ubohý chudáku. Kdyby ses narodil dřív, tak bys slintal a olizoval Hitlerovi boty. Že ses narodil teď, tak si ukakáváš v anonymitě netu a hraješ si na siláka, jakým jsi nikdy nebyl a nebudeš.

3 hlasy

Sice velmi emotivní reakce ty šábes kašpare ale zbytečná. To, ze byla bolševické revoluce a související genocida Rusů výhradně židovskou konspirací je prokázaný FAKT a můzeš klidně kvičet o antisemitismu a Hitlerovi jako podsvinče

3 hlasy

Teda Lustigu, to jste trochu pros..l Zrovna nedávno bylo zveřejněno, že v Afghánu parta Amerických mariňáků postřílela celou svatbu. k jejich obhajobě je možné napsat, že byli "pod vlivem", jinak ale nic.....
takže, ..kde se objeví hovado, stojí to vždy za houno!!

3 hlasy

Na sklonku roku 1917 zkonstruoval Hugo Schmeisser (1884−1953) u německé firmy Theodor Bergmann, jež vlastnila železárny v Gaggenau a zbrojní dílny v Suhlu, pravzor řady pozdějších samopalů.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Čímže to na ně stříleli? Idiote.

11 hlasů

No, třeba z kulometu MAXIM, vz. 1910?? a bez těch urážek, prosím.. taky bych mohl něco peprného dopsat!!

0 hlasů

Možná by to chtělo udělat tu exkurzi do minulosti trochu ucelenější. Dokonce o pár let později a shodou okolnosti nedaleko dnes tolik medializovaného města Kyjev.
Co třeba Babi Jar? Vzpomeneš jak se tam chovali Němci? Nebo pamět tímto směrem neslouží??

7 hlasů

Lustig je placený troll, sedí tu celý dny. Nereagovat.

4 hlasy

Lustig je skvělý výtvor doktora Mengeleho a pořád šlape jak švýcarské hodinky!

1 hlas

Očitý svědek o Ukrajině:
https://www.youtube.com/watch?v=fRJvUFChHKc

0 hlasů

Tipuju, ze dnes vecer Bukva vystreli z Aurory a nabijet mu bude cvalik Cervenka, oba priznivci spikleneckych teorii Vlardimira Liliputina:-)

4 hlasy

pápá ... Americké síly opouštějí středoasijský Kyrgyzstán. Tranzitní základnu Manas, odkud více jak dvanáct let proudily zásoby a čerstvé síly do mise v Afghánistánu, musejí za tři měsíce předat místním úřadům. Flotila létajících tankerů pro doplňování paliva za letu má za sebou
poslední lety. Vojáci balí.... Manas měl být původně klíčovým bodem pro plánované stahování amerických sil z Afghánistánu

6 hlasů

Tam kde chybi kultura, tam jsou rusove.

4 hlasy

Hádaj Lustig kolik je v Éretzu Rusáků ;)

2 hlasy

A Lustig!

4 hlasy

Vychvalovači Ruska by si měli zvolit jestli budou chtít strávit zbytek života se svoji rodinou ve vzkvétajícím Rusku třeba na Sibiři v Omsku, nebo mizerném hospodářském systému USA, třeba na Floridě?

4 hlasy

Raději v krásné zemi zvané Česká republika a po boku se slovany než pod korporátními fašistickými zrůdami, kteří si podmanili většinu světa a kterým fekální tvorové jako jste Vy lížou zadnice

3 hlasy

No, nechci být kacíř, ale ta Jalta v 45 a rozdělení sféry vlivu mezi dvě velmoci, to mělo cosi do sebe.... sice to bude jako paradox, ale od zhroucení CCCP je ve světě pod všeobjímající taktovkou USA jen větší bordel... a klidně mě mínusujte, nicméně..zkuste se nad tím, co jsem napsal, zamyslet. rád si to přečtu.

6 hlasů

Nevím jestli je to kacířství, ale váš příspěvek je jeden z mála který konstatuje holou realitu. Ano je to tak. Pádem železné opony a koncem bipolarity upadá svět do čím dál většího chaosu a vztahy mezi státy jsou čím dál tím víc nepředvídatelnější. Právě Ukrajina je toho názorným příkladem. A čím víc se bude chaos stupňovat tím blíž jsme k jaderné katastrofě. Doufejme, že ukrajinská krize otevře velmocem oči a stanoví si znovu hranici kam až možno lze zajít. Pokud ne, tak pánbůh s námi. Tady se to hádá jak malí kluci a fotbaloví fanoušci, ale málokdo si uvědomuje, že svět stojí na osudovém rozcestí. Tohle není o sympatiích, ale o rozumu a umění kompromisu všech stran.

5 hlasů

Čím míň Američané vědí, kde leží Ukrajina, tím víc podporují americké vměšování

http://www.washingtonpost.com/blogs/monkey-cage/wp/2014/04/07/the-less-americans-know-about-ukraines-location-the-more-they-want-u-s-to-intervene/

7 hlasů

To je tak trochu ostuda, a věřím, že to Rusové vytáhnou při první příležitosti v OSN!

1 hlas

Rozhodně si toho všimli a udělali do dnešních zpráv reportáž o tom, jak o situaci na Ukrajině referují americká média. Je to docela psina, i když z toho dost mrazí...

http://www.vesti.ru/only_video.html?vid=590423

0 hlasů

Na Majdanu náckové fakt nebrali rukojmí, ti rovnou masakrovali ... útoky na policisty, které zapalovali, bili pruty, tyčemi, lynčovali je, řezali jim hlavy.

7 hlasů

Myslím, že se ukáže, že vrazi, ostřelovači na Majdanu, kteří vraždili lidi z obou stran, byli ruští agenti.

5 hlasů

realitu se nedozvíme

0 hlasů

A pokud bychom se ji dozvěděli, tak vy jí nebudete věřit, případně, ač jste tam nebyl, budete tvrdit, že to bylo jinak.

2 hlasy

Bukvo, je pravda, ze ti v detstvi benderovci, jak ty rikas, urizli koule?-) Proto asi jsi a budes Bukva, co?-)

3 hlasy

opět jsi potvrdil, že je nebezpečný, aby jsi chodil sám po ulici

4 hlasy

To jsem zvedavy, az ti teroristi zacnou nedejboze popravovat rukojmi, jak nam to zdejsi ruda chaska zduvodni.

3 hlasy

Žádná rukojmí neexistují.

1 hlas

Píšete z obsazené centrály SBU? Jinak tohle soudný člověk nemůže prohlásit.

3 hlasy

Tohle může pronést každý soudný člověk, který si přečte víc než jen zavádějící titulek a perex článku, ve kterém je titulek fakticky popřen, ale jinak existujou i jiné a mnohem věrohodnější zdroje informací z místa. Žádná rukojmí, žádné miny, ale zato obrněné transportéry jezdící po městě a maskovaní speciálové, kteří spolu mluví anglicky....

0 hlasů

Angličtina s Arbatským přízvukem? Divím se že nepoužijete rozum ...

0 hlasů

Tenhle clovek je placeny z nasich dani.

3 hlasy

To určitě, trollíku. Odkdy vši platí daně?

0 hlasů

Nerad nadávám. Kdo platí Tebe, IDIOTE! Jdi radši něco dělat, FLÁKAČII!

3 hlasy

Stejne jako rijnova revoluce byla vlastne v listopadu, vid cvaliku?-)

2 hlasy

Na zdůvodňování poprav je dobrej Štětina. Vyhledej si v archivu ČT24 Hydepark s ním a nech se poučit.

1 hlas

A co nějací rukojmí - to nám placení, proruští pisálci vysvětlí. Pokud všechno selže, vrátí se k utrpení Indianů v 19. století.

4 hlasy

Dneska se už nic vysvětlovat nebude. Své jsem si odpracoval, měl jsem za to stravenku na oběd a tak zase zítra. Jedině kdybys mi prozradil, kolik se dává u vás. To víš tržní hospodářství , do toho ta krize, třeba otočím :o)))

1 hlas

Nedělal bych si legraci. Když byla debata o radaru, tak si vzpomínám, jak pan Májíček a další, byli placeni penězi z Ruska. Jsou dvě možnosti - buď dostáváte peníze taky, nebo jste naprostý ignorant. Vyberte si.

1 hlas

Když byla debata o radaru, tak měli Usraelští agenti pré jako v této době. CIA a MOSSAD jsou totiž i přes kamufláž nestrannosti spřátelenými službami což v praxi znamená, že to de facto tady řídí. Ti naši panáčci jsou dobří leda tak na to, aby jim zadávala nějaká pipka úkoly pro sledování manželky svého milence

0 hlasů

Je to lež, nic jiného. Cokoli uveřejní agentura Unian nebo list Ukrainska Pravda, je potřeba brát jako propagandistický výmysl. Titulek článku je samozřejmě naprosto zavádějící, je to v podstatě desinformace.

1 hlas

Tak se podívej na hlásnou troubu Ruska: V Lugansku byla zaminována budova SBU a jsou zadržováni rukojmí
http://czech.ruvr.ru/news/2014_04_08/V-Lugansku-byla-zaminovana-budova-SBU-a-jsou-zadrzovani-rukojmi-2209/

1 hlas

No a co? Ta zpráva akorát cituje prohlášení SBU, které je od A do Z vylhané.

0 hlasů

Podle Červenky je to lež a basta. Co mu nejde pod jeho rudé fousy tak neexistuje. S tím se musíš smířit... :-)))

0 hlasů

No, vzhledem k tomu, že i zpravodaj ČTK na místě nic takového neviděl a lidi, se kterými mluvil na místě, to popřeli jako výmysl kyjevské propagandy, tak na tom třeba možná něco bude, ne?

0 hlasů

Nechces radeji udelat neco pro svoji fyzkulturu? Takhle te Vladimir Vladimirovic moc chvalit nebude, cvaliku:-)

2 hlasy

Teď čtu:
Proruští aktivisté v Charkově, vzali útokem budovu opery - v domnění, že je to radnice.
Že by charkovští nevěděli, kde mají radnici...?

4 hlasy

tož je vidět pro koho to píší, najdou se tací, co věří všemu co si přečtou

0 hlasů

Ale to psali na tom AC24, co tu doporučuje Horník...

4 hlasy

To je jednoznacny dukaz toho, ze se jedna o Rusy, kteri v zivote v Charkove nebyli. Pochytat je vsechny a po zasluze odmenit.

2 hlasy

to je jednoznačný důkaz, že je nebezpečný, aby jsi chodil sám po ulici

0 hlasů

Je potreba, aby zakrocilo s plnou duraznosti protiteroristicke komando a tuhle particku teroristu z Kremlu pochytali a po zasluze odmenili.

3 hlasy

No tak jen nepindej - omotej si pupek starou matrací, na hlavu si dej pozinkovanej kýbl, do ruky pistolku na "softvérové" kuličky ... a hrdě do toho.
Vydávat příkazy tady na netu je sice tvůj koníček, je to stále tak nějak hovno platný.

5 hlasů

Zase jsi vylezl z uhlaku a hrajes si na rudeho komisare?-)

2 hlasy

No, jen mi chybí ta rudá hvězda na koženou kšiltovku. Nemáš jí někde v šuplíku. Učitě ste to museli fasovat.

2 hlasy

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3797-rozhovor-s-politologem-danielem-solisem-amerika-hraje-o-vsechno

2 hlasy

Tak ten je taky dobrej, ještě větší exot, než Červenka. Jak někdo začne o zednářích tak je jasnej. Objektivita z něj přímo kape. On ten server ac24 bude taky podarek jak se patří. No aspoň vím, odkud bere rozumy Laroux...

0 hlasů

A co na soudruzi z USA a z EU, kteří při bordelu na Majdanu řvali jak pominutí, že policajti ani vojáci nesmí provést žádný zásah, jistě jsou spravedliví a zásadoví a budou stejně tak řvát, že se ani nyní nesmí zasahovat, jinak by byli hnusní pokrytci

8 hlasů

Lidi na Majdanu drzeli 60 rukojmi?

3 hlasy

Nedrželi, ti je rovnou stříleli!

2 hlasy

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3797-rozhovor-s-politologem-danielem-solisem-amerika-hraje-o-vsechno

Doporučuji tomu těch 5 minut na přečtení věnovat

3 hlasy

Nedávno jsem četl, že pokud by se průměrný obyvatel kdekoliv na světě chtěl mít jako průměrný američan, potřebovali bychom těch zeměkoulí šest. Máme jen jednu a tak jsou jen dvě cesty:
- buď se američani uskromní a část bohatsví světě přenechají i ostatním
- nebo si na úkor ostatních budou chtět ponechat pro sebe drancování planety, ale v tom by jim časem mohly
zabránit podobně (vojensky) silné státy. Proto musí přijít na řadu nejdřív Rusko a potom Čína

1 hlas

Já vidím jinou cestu, co třeba je ty zlý američany převálcovat zvýšením naší produktivity práce.

0 hlasů

Nemohl byste také jmenovat prameny z kterých citujete? Bývá to obvyklé, aby si člověk mohl udělat obraz o relevanci údaje. Je totiž možné, že se jedná o "protiproud", ruský statistický úřad a nebo dokonce výpočty ze sídla KSČM, z Bredovské ulice v Praze.

2 hlasy

Nemám moc času vyhledávat všechny články, kterém jsem kdy četl.
Tak alespoň jeden :
http://www.hraozemi.cz/ekostopa/globalni-souvislosti.html

O tom, že hned každý bude vědět, že je to jinak a zdroj není důvěryhodný, ani nepochybuji :o))

3 hlasy

Děkuji, aspoň něco. Jak už jste sám naznačil, není ten zdroj důvěryhodný - musel by se totiž sám opírat o něco "důvěryhodného". Ale musím vám dát bod - aspoň neplácáte úplně do větru - bohužel, zkuste něco důvěryhodného. A neříkám, že je něco jinak - pouze se chci, v rámci možností, v tom množství informací orientovat. Ale uznáte, že tento pramen není zrovna něco, na co by se člověk mohl spolehnout. Podobný "pramen" si může každý zařídit během pár minut.

2 hlasy

Tím chceš naznačit, že Američani se mají šestkrát líp, než jinde na světě? Ale vždyť jsi tuhle psal, jaká je tam bída. To by potom znamenalo, že v Rusku je šestkrát větší bída, než v USA. Prosím tě, dohodni se s ostatními rudochy a sjednoťte si názory...

2 hlasy

Já si to definuji tak, že Američané jsou 6x více plýtvaví, rozmařilí... a tedy.. ty jejich bouráky o objemu 6litrů tak nějak rozmařilé jsou ..

1 hlas

Link na to , že jsem to psal bude?

Nebo už zase meleš, aníž bys tušil co?

0 hlasů

Uz to vidim, jak te budou v USA vitat, az tam prijedes a hned na letisti jim oznamis, ze tam prichazis delat revoluci pro blaho lidu:-) To jsi opravdu korunovanej?-)

2 hlasy

???

0 hlasů

... proto je silná jednotka na území Ukrajiny pro USA tak důležitá, že klidně ohrozí část Evropy nebezpečím vzniku konfliktu

1 hlas

Je cas, aby jsi se prestehoval do zemljanky, Jarousku:-)

2 hlasy

Tak jestli to dosud nebyli teroristé, tak ted už jsou...

2 hlasy

..jsem nadšený, spokojený a šťastný....

0 hlasů

Už mi začíná být jasné, proč se vám dařilo během každého režimu. A nefanděte si - nebylo to "špičkové východoněmecké vzdělání", to si jen tak namlouváte. Byl to vaše páteř, které se můžete poděkovat. A osobně se nedivím, že na svou minulost nevzpomínáte rád střízlivý. Ani si život ve vaší kůži nedovedu představit - určitě to nebude lehké.

3 hlasy

a blbý...

2 hlasy

Ať žije Luhańská republika!!!!

0 hlasů

..na Luhaňsk já sázím nulu na poločas...oni hrají hned po obědě a ještě se nerozdejchaj...tak je poločas vždycky nula nula...

0 hlasů

Za chvili je tady mistni ruda particka z tydne a urcite se nabidnou jako rukojmi misto zadrzovanych 60 lidi. A budou rikat, ze tak zachrani svetovy mir. Anebo ne a vtrhne na ne protiteroristicke komando, pochyta je a povesi je. S teroristy se nevyjednava.

5 hlasů

Už ani soudruh Bulva a Johanides nepochybuje, že ruský nácek je stejně hnusný jako německý nácek, a doufám, že s teroristy v Luhansku Ukrajina zatočí stejně, jako by s nimi zatočili kdekoliv jinde v RaSSiji čili definitivně.

7 hlasů

Máš na mysli ty Majdanské nácky, že s nima zatočí nebo ti jsou pro tebe nazi-kosher ?

5 hlasů

Píšu rudý nácek, cožpak ani to nejsi schopen mentálně pojmout?

0 hlasů

Ne nejsem Harašíme. Tebe může mentálně pojmout jen podobný mentál jako jsi ty. Požádej o pojmutí Jaru nebo Enpíka a oni tě jistě rádi pojmou :)

0 hlasů

Jsou to zprávy z nacistického centra propagandy, takže to je nějaký kec.

0 hlasů

Je potreba je pochytat a povesit na namestich pro vystrahu. S teroristy se nevyjednava.

5 hlasů

Zajímavé je,
jak obyčejní ruskojazyční občané Ukrajiny dovedně zacházejí s výbušninami.

5 hlasů

Jako každý, kdo absolvoval základní vojenskou službu. Ale tahle zpráva, respektive její titulek, je kachna papouškující výmysl propagandy kyjevské junty.

10 hlasů

Je vidět sádelníku, že tys nikdy o vojně ani neslyšel, natož potom, abys provedl nějakou "účast". Jojo, platfus a obezita je tutovka...

2 hlasy

Hm, blbečku, a ty už máš za sebou mateřskou školku?

0 hlasů

Ty troubo, zacházení s obranným/útočným granátem, odjustovat tankový/ dělostřelecký granát, to musel kdysi umět každý záklaďák.... a vysypat střelný prach .. to se naučil po odpoledni, když byl klid... fakt mne udivuje, jak málo, mládeži, o vojně kdysi víte... hlavně slušně kecáte!!

1 hlas

Západ, který inicioval "arabské jaro" v Libyi, teď bude pokrytecky "žasnout" nad tím, co rozpoutal na Ukrajině a dávat to za vinu Rusku.
Bylo by dobré se podívat na dnešní Libyi: je roztříštěná, výhledově ji hrozí rozdělení na dva či dokonce tři státy, některá území ovládaná jistými kmenovými klany si už vytyčila vlastní hranice. V pohraničních oblastech, kde kdysi za Kaddáfího vládlo přísné právo a pořádek, vzkvétá anarchie a násilí...

6 hlasů

Bolševiky nesnáším, ale ten ukrajinský komunista to dneska řekl dobře. Podle něj Pravý sektor a ostatní nácky platí Rusko, aby mělo záminku k obsazení Krymu, dává to smysl. Tyhle proruské aktivisty také někdo musí platit, někdo je musí řídit, někdo je musí vyzbrojovat a co se v případě masakru stane? Ano, Ukrajinu přijde “osvobodit“ ruská armáda. Můžeš si na USA nadávat jak chceš, ale nejpravděpodobnější varianta je, že nynější nepokoje na Ukrajině řídí Rusko.

3 hlasy

Ne, smysl to nedává a taky to není pravda. Jaký je zájem Ruska na Ukrajině velmi přesně popsal Venediktov v tomhle interview.

https://www.youtube.com/watch?v=A3vGFeVTB6s

Jinak to, co se teď děje na východě Ukrajiny je logická a předpokládatelná reakce na události v Kyjevě a na západě Ukrajiny.

1 hlas

Ten komanč to myslel asi tak, že Putin může klidně čekat se založenýma rukama a nacisti v Kyjevu mu naženou ukrajinské Rusy sami do náruče. Jazykový zákon rušící ruštinu jako oficiální jazyk, to byla nádherná ukázka proruské agitace... Putin byl ochoten platit Janukovyčovi levnější ropou, teď naopak ho to nebude stát vůbec nic a Rusové na Ukrajině budou sami budou žadonit a tuplem se vztekat se na vládu v Kyjevě...

3 hlasy

Putin by dával levnějjí ropu jen těm, kteří mu lezou do zadnice. Janukovyč vybouchl, tak přišel na řadu Pravý sektor a anexe Krymu.

4 hlasy

Pravý sektor financovaný Putinem, to je hodně přitažené za vlasy. Pravý sektor se podílí na pučistické vládě, která nedávno podepsala asociaci s EU, tohle Putin chtěl? Zbavit se těch žebráků ze západní Ukrajiny? Smělá konstrukce...

1 hlas

Naopak logická, právě Pravý sektor byl záminkou k obsazení Krymu.

0 hlasů

Vsechny mozne evropske strany extremne levicove nebo pravicove jsou financovany Kremlem. Staci se podivat na zastupce ruznych evropskych stran, kteri je-li jako nestranni pozorovatele sledovat volby na Krymu.

3 hlasy

Nevím, jestli všechny, ale u těch antievropských bych si to dovedl představit. Jestli se Putin něčeho bojí ,tak je to sjednocená Evropa.

2 hlasy

Zatim dela vse pro to, aby ji sjednotil a posilil jeji vazby na Spojene staty. A to je dobre.

4 hlasy

Jak si pěkně rozumíte chlapci...jo, jo krásný bipolární svět. Reagan z říše dobra a Rusáci z říše zla...
Někomu v hlavě ještě studená válka neskončila, ale nejste sami, McCainovi například ten Vietnam straší v hlavě dodneska.

2 hlasy

Když Ukrajinci ruské teroristy zlikvidují, bude to záminka k obsazení Ukrajiny. Putin to má dobře vymyšlený. Ten parchant se nezastaví před ničím.

5 hlasů

Vážení, chci vás varovat před portálem www.ac.24.cz!!!
Stal jsem se tam v rámci diskuse obětí cenzury ze strany admina. Napsal jsem tam také komentář tohoto znění, který samozřejmě neprošel přes velmi jemné síto:
Zdravím všechny,
na AC.24 jsem začal chodit asi před půl rokem a nacházel jsem zde zajímavé názory. Ovšem od doby ukrajinské krize a zvláště potom po ruské anexi Krimu se stal tento web hlásnou troubou rádia "Hlas Ruska". Admin se stal cenzorem, který brání vyjadřování názorů, které mu nerezonují s propagandou vysílanou z Kremlu. Už sem nebudu chodit, asi se některým uleví, ale diskuse, kde jsou jen kladné body asi potom není diskusí, ale pouze plácání se po ramenou. Tak teda si to tady užijte.

1 hlas

Tak tady mě asi taky dvakrát smazali (i kdy ž ne za politický názor). A i ty ankety jsou kouzelné, jen si říkám, že 98% je prostě pořád málo:-))

3 hlasy

Pane Honu, asi jste nepusobil na tamnim serveru jako chrestys (nositel nekonecneho mnozstvi sovetskych vyznamenani), nepil jste dostatecne vodku a netancoval castusky:-)

5 hlasů

Zaplať pánbů za každou informaci z druhé strany, buďte v pohodě, tady se rovněž cenzuruje, na to přijdete časem. A hlásnejch troubů je tu taky dost.
Mimochodem, ten Váš "Krim", to je super výraz, takhle se mezi námi amnestovanými říká kriminálu...

9 hlasů

Jo... Deadman to musí vědět, sám k těm troubům patří... :-)))

3 hlasy

Jací radikálové? To jsou přece aktivisté.

11 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 09/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov