Hlavní strana > Rozhovory
Podzimní volby vyhraje Paroubek
07.06.2009 12:00 Rozhovor
V říjnových volbách do sněmovny hraje všechno do karet ČSSD, tvrdí ekonom a loňský kandidát na prezidenta Jan Švejnar. Některé krizové recepty socialistů přitom kritizuje, sám by dokonce navrhoval úplně zrušit daň ze mzdy.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Klara
14.06.2009 12:01
neregistrovaný
Pan Svejnar žil dlouho v Americea jako ekonom ,že podporuje Paroubka,se vidím.Protože,rozhazovat státní peníze,vidlemi by uměl každý.ČSSDměla rozpočty schodkové,i když se ekonomice dařilo,tak měla mystel na horší časy.To podnikatelům zvýšila daně,tím jim zhoršila podmínky,ti přestaly podnikat,a tím
zdravotni a nemocenském zas peníze chyběli.
36 hlasů
Franta
01.08.2009 21:36
neregistrovaný
Je to právě naopak.Stát ruinovala ODS.V roce 1998 vypadala ČR díky ODS jako po výbuchu atomové pumy s tím rozdílem,že zde nebyla radiace.Po dvou letech vlády Topolánkových neoconů je to na vodíkovou pumu a zase bez radiace.Doporučuji školení filmem Sicko-naše modrá budoucnost zdravotnictví.Dále TerrorStorm, The war on democracy,The Obama Deception,Zeitgeist a podobně.Legálně si to stáhnete z Rapidshare,není to sdílení.
Doufám,že mě zase někdo nesmaže.
33 hlasů
Franta
03.08.2009 14:14
neregistrovaný
Ještě informace.Uvedené filmy se můžou stáhnout legálně ze stránek Must Watch.Není třeba registrace,staženy jsou za 5 minut.
39 hlasů
Boráková S
14.06.2009 11:48
neregistrovaný
Podzimní volby vyhraje pravice.Svoboda a rozum,před totalitou a fízlováním.
36 hlasů
..hradni sluha...............
12.06.2009 10:12
neregistrovaný
Tento chytrolin me jiz sere.Je to clovek bez uspechu za vodou a nyni si namaci sve rozumy tam,odkud za vodu vyplul.
Ten "profesor"asi neni takovy,jakym se dela.To je jako by si dneska nekdo sel hledat asyl do Polska,ci na Ukrajinu.
37 hlasů
karel
11.06.2009 22:23
neregistrovaný
tak jsem se dlouho nepobavil.ta diskuze je skvělá.je to prostě o levé a pravé.a co takhle střed?KAŽDOPÁDNĚ POKRAČUJME!ale prosím neurážejme se.na názor ma nárok každý.diky
37 hlasů
čovek
11.06.2009 16:46
neregistrovaný
Mam dotaz na pana Švejnara (třeba si jej náhodou přečte) i další čtenáře...
Ať se ptám koho se ptám - obyčejných lidí, podnikatelů, politiků.lobbistů, vědců - nikdo mi není schopen odpovědět.
Oč jde:
Chceme-li v životě cokoli dokázat, musíme skládat různé zkoušky. Od zákkladní školy po vysokou, pro práci je třeba mít kvalifikaci atd atd. Jak je možné, že v případě vstupu do politiky, pro řízení obcí, státu ap., po kandidátovi nikdo nic nechce (teda kromě počtu hlasů, které se dají získat reklamou)? Jak je možné, že se do státních funkcí se pustí lidé, kteří často nemají vůbec žádné zkušenosti?
Je to jako byste si dali opravit auto u člověka a čekali jak to dopadne. Ostatně jak to vypadá, každý vidí...
Co se s tím dá dělat?
182 hlasů
Pepek
11.06.2009 21:40
neregistrovaný
Výborná myšlenka, bez ironie. Všeobecné volební právo předpokládá duševní rovnost voličů, alespoň přibližnou. Tomu tak ale zdaleka není. Z mixu demagogů, médií a pologramotných voličů vzniká jen nechutný výsledek.
37 hlasů
Pr(u)dič
12.06.2009 17:25
neregistrovaný
Co čekat od člověka, který napíše, že Matuška byl komunista, protože zpíval Jó, třešně zrály ? Jednu hovadinu za druhou ! Volební právo ale má ( asi ) !
38 hlasů
čovek
11.06.2009 16:37
neregistrovaný
Obávám se, že platí přísloví "Doma není nikdo prorokem..." a to i z pohledu přes louži... Dle mého se jedná o snahu zvýšit preference jedné ze stran.
Možná, že by bylo jistější zkusit křišťálovou kouli, třeba uvidíme budoucnost. Nicméně obávám se podruhé, že ať vyhraje ten či onen, lepší situace z toho stejně nekouká...
39 hlasů
Kotelník
11.06.2009 07:57
neregistrovaný
Zde se píše všemožné, ale nenapíše se, jak na politiku reagovat, aby byla úspěšná. Může se začít volbama a po volbách případně stávkama.
36 hlasů
-F
10.06.2009 20:33
neregistrovaný
Ještě pár cest parlamentních deelegací oranžových šibalů a socani to na podzim projedou nato tata.Pěkně se jim to sype na hlavy tu jejich lumpárny. Ani Švejnar nemůže být tak naivní, aby neviděl, že socani dělají jednu botu za druhou a že ty lži se lidem už zajídají.
40 hlasů
Mareček.
11.06.2009 07:45
neregistrovaný
Paroubkovi dávají hlas ti, co nemají na doktora, ale mají na chlast a předražené cigarety. Dá se říci: paroubkovo české stádo.
43 hlasů
Pr(u)dič
12.06.2009 17:26
neregistrovaný
Oba dva jste zářný příklad demagogické idiocie !
32 hlasů
Karlos
14.06.2009 10:13
neregistrovaný
Ale tvoje reakce vypovídá spíše o tobě :)
39 hlasů
houzar
10.06.2009 18:06
neregistrovaný
pane profesore z ekonomie se vytvořilo dogma všechytrosti a najednou je to všecko v čudu.Jediným ekonomem je ten nádražák Grossů protože te vyjebal ůplně ze všema/vlastní strana,ostatní strany a hlavně národ/
43 hlasů
mih
10.06.2009 15:06
neregistrovaný
Ten kretén toho nenechá a nenechá! Táhni už zpátky do zaslíbené Ameriky!
42 hlasů
Lukáš
10.06.2009 12:47
neregistrovaný
Obraz předsedy, je obrazem strany. Arogantní J. Paroubek svým chováním a svými výroky se projevuje jako diktátor stalinského typu, názorově nekonzistentní a „všeznalý“ brouk Pytlík - M. Topolánek je dobrý jako prodejce na trhu, nikoliv jako premiér. Svým chováním a svým postojem vůči svým bývalým rodinám, ukázali oba veřejnosti svou duchovně-mravní nevyzrálost a nezodpovědnost, takto se budou chovat i vůči společnosti, kterou chtějí zastupovat. Ve svém rozhodování koho volit je dobré řídit se zásadami vyslovenými naším K. Čapkem : „Kdo byl slušný, je slušný vždy, kdo byl darebákem, je a bude nadále darebákem. Člověk se nemění, jen si jinak vybarvuje.“
67 hlasů
Mareček.
11.06.2009 07:49
neregistrovaný
Lukáši, vykládáš to dobře, ale žádnou radu českému stádu nedáváš. Zamysli se, co mají dělat! Jen ne, volit komunisty.
40 hlasů
Lukáš
11.06.2009 16:45
neregistrovaný
Podle mne je K. Schwarzenberg slušňákem a osobnosti, kterou nemůžeme nechat bez povšimnutí. Doporučuji proto volit jeho nově vzniklou stranu PO9, které předsedá.
38 hlasů
Lukáš
11.06.2009 16:49
neregistrovaný
Omlouvám se, nově vzniklá strana má označení TOP 09.
37 hlasů
Solitér
11.06.2009 11:52
neregistrovaný
Pro zn. Mareček: Kliknul jsem Vám - i když si myslím, že Lukáš skrytou radu: "Dávejte si pozor na ty, kdož dělají tlustou čáru za minulostí ve prospěch těch. kdož mají na svědomí slzy, pot a krev občanů, za které chtějí mluvit ti novodobí Světlonošové !"
Pozn: Světlonoš je překlad z latinského Lucifer.
40 hlasů
Eleonora
09.06.2009 17:24
neregistrovaný
Koukám, že bude asi říjnová revoluce.. . to snad ne. Socialismus přeci normální člověk nechce, ať je nabarven jakkoliv. Prostě pojďme všichni volit a uvidíme. Hezký den všem!
44 hlasů
Mařík
11.06.2009 07:40
neregistrovaný
Máš pravdu, že volit mají všichni. Ke krajským volbám přišli ti, co nemají na doktora, ale mají na chlast a hlavně na drahé cigarety.
43 hlasů
Kokodáák
10.06.2009 18:05
neregistrovaný
Neplet si socialismus s komunismem...kokodááák..
38 hlasů
PrescottBush
08.06.2009 19:35
neregistrovaný
.mr. swejnar, hazite perly vite komu, . ale, i ten most stupid goy-gojim, uz dnes vi, jaky -ismus je nucen temer 20 roku prozivat, jak se mohlo stat,ze v honbe za jakymkoliv profitem,se StepByStep presouvala produkce do RiseStredu, aby odtud prichazely jedovate produkty-.qui prodest?dnes je mozaika temer kompletni,kradlo se v celych dejinach, presouval majetek pocinaje chelidonem v pompejich,pres pany voky,albrechty z waldsteina..az po dnesek.. neni se tedy co divit,oddeleni bankovek od aura,tisknuti bezcennych papirku nonstop, podvodne businessplany,ktere mely dat praci tisicum ala Bata... se nerealizovaly, bankovni garance byly falsifikacne nadhodnoceny pseudoznalci,-pote credity pohledavky prevedeny na ukrajince a schluss-.pohledavky mely vymahat firmy typu I.C.sro,ty naopak vse prohloubily viz Corfin-ova miliarda prodana za 52 tis...pak vse elegantne dle zahadneho algoritmu prevedeno na CESKOUKONSOLIDACNIagency,.. a celkovy dluh se rozepsal na 10 mil.nevinnych obcanu , pardon minus ti , kteri se napakovali.. ergo,tipneme si.-toJsouTiCoVolilyPravici? ale dobre se zlomek pocita je-li citatel delitelny deseti,ze?a tak vsichni vedi, ze kazdy dal 1.000 czk za pana zelezneho z novy via ronald lauder.,ze za mrazky a prowody dalsi tisicovky-etc.radeji to zkratime.vy jste v komitetu pro udelovani nobelpreis,ze? navrhnete na nobelovku toho,co vymyslel ten trik rozepsat dluhy x pseudopodnikatelu na cely narod.. nemateSeznamDluznikuOdC.K.A?zacina A-terme ico47286105,dluh 58 milionuCk
160 hlasů
čovek
12.06.2009 15:45
neregistrovaný
NAOPAK, TENTO PRISPEVEK JE VELICE TREFNY! Je videt, ze aspon nekdo tady vidi "pod poklicku". Sice chybi par veci, ale to se do tech par radku nacpat neda, malo mista...
38 hlasů
kar
10.06.2009 06:17
neregistrovaný
O čem to píšeš? Tvá odpověd je tak složitá a nesrozumitelná,že ani ty nevíš co jsi chtěl vyjádřít. Věnuj se raději něčemu co zvládneš .Ale co to je, ví Bůh.
44 hlasů
Pavel
24.08.2009 18:41
neregistrovaný
Tak jednoduchý.Kradli modří neoconi.
23 hlasů
Delík
11.06.2009 07:53
neregistrovaný
To bude pisatel z Bohnic.
38 hlasů
Dulles&Hoover&Bush
10.06.2009 16:55
neregistrovaný
.. amigo, jak snad vidis osloveni, je titulovan panu svejnarovi.. ne retardakum vsech odstinu omniatempushabent a klid do tve neklidne duse...
103 hlasů
neonick
08.06.2009 20:13
neregistrovaný
S prominutím - ani jsem váš příspěvek nečetl. Takhle nějak si představuji, když se negramot naučí psát :o) Číst se to totiž nedá vůbec!
59 hlasů
amík
08.06.2009 13:09
neregistrovaný
Nechápu, že se ten americký občan nevrátí zpátky, když je tam takové eso. Kecá o socanech a každý trotl pochopí, že to jsou jen ódy za to, že ho navrhli na prezidenta. Jako bychom v naší republice neměli lepší osobnost než je tento vytlemenec.V USA by si ani neškrtl a tady si hraje na machra.Ale české občanství mu asi smrdělo že???
69 hlasů
Karlos
14.06.2009 10:16
neregistrovaný
Eso není vůbec. To jen tady z něj někdo eso dělá. v US jsou snad stovky univerzit a na každé jsou stovky profesorů. Jeden z 10.000? Asi tak, jako kdysi Viktor Kožený z Harwardu :DD)
40 hlasů
váva
08.06.2009 11:39
neregistrovaný
Volby rozhoduje stádo, povětšinou blbé. Pokud to stádo přijde, socani vyhrají. Takže slibujte, zadlužujte, lžete. To je ta pravá muzika.
54 hlasů
Pr(u)dič
09.06.2009 23:17
neregistrovaný
Taky by to bylo blbé stádo, kdyby vyhrála ODS ? Takže novou Smlouvu s voliči ? To bylo slibů, to bylo lží ! To je ta pravá muzika, že ?
46 hlasů
Jana
08.06.2009 14:39
neregistrovaný
Letošní schodek bude přímo historický a není to zásluhou socanů.Apropo,ty patříš k tomu chytrému stádu?
78 hlasů
Radka
09.06.2009 13:41
neregistrovaný
Není to zásluhou socanů? To se nám tady snažíte nabulíkovat, že vláda socanů v době hospodářského růstu uvážlivě nyslela na horší časy a zanechala po sobě rozpočtové rezervy, díky nimž zvládneme recesi mnohem lépe? Hahaha!
42 hlasů
Pr(u)dič
09.06.2009 23:20
neregistrovaný
Přečtěte si na jiném serveru, proč nový ministr zemědělství vyrazil náměstka po pár dnech a jak kvičí Gandalovič a potom povídejte něco o uvážlivém myšlení ! jak vy modří dovedete být zaslepení, to je k nevíře !
53 hlasů
Kar
10.06.2009 06:21
neregistrovaný
Jednohlasný souhlas!!
42 hlasů
Uf
09.06.2009 09:36
neregistrovaný
Se socialisty by byl trojnásobný.
40 hlasů
Republikan
08.06.2009 13:56
neregistrovaný
Proč je to u nás k zblití,protože nám vládnou, v teorii géniové, v praxi idioti
70 hlasů
david
08.06.2009 08:16
neregistrovaný
Nechápu jak může Švejnar,který má zcela jiné názory na ekonomiku než Soc.dem kopat za Paroubka.Nemůže si ho za to nikdo vážit chová se jak prostitutka a to přece nemá za potřebí je to ubohost.
61 hlasů
eko
08.06.2009 09:24
neregistrovaný
To ze ekonom prognozuje v obdobi recese vetsi preference levicovym stranam je snad uplne normalni nazor...jedine o cem to svedci je to, ze Vy jste uplne mimo!!
128 hlasů
Pepek
11.06.2009 23:44
neregistrovaný
A co jako s krizí socani dokážou udělat? Leda tak prožrat rezervy a připsat na futro co se dá. Takže to samé co mimo krizi.
68 hlasů
Občan007
07.06.2009 21:08
neregistrovaný
Vývoj v Česku jde celých 20 let směrem doleva. To je mimo veškerou pochybnost. Pravici se čas od času podaří něčím zabodovat do doby než to veřejnost pochopí. Poměr mezi pravicí a levicí je relativně stabilní jen s malými změnami. Pokud se podaří některé straně v rámci předvolební kampaně dosáhnout výrazně jiného poměru než je v dané době "stabilní" je vítěz odsouzen v následujícím období 4 let k předčasné porážce. To se stalo ODS o posledních volbách kdy se ji nasazením všech sil podařilo o volbách dosáhnout příznivějšího výsledku něž odpovídalo momentálnímu rozložení sil a stejně dosáhla jenom patu s následným pádem vlády, I současný poměr sil je více nalevo a proto jak říká Švejnar všechno hraje do karet ČSSD. To nezavinil pan Švejnar a ti, co ho za to napadají z pravicových pozic by se měli zamyslet nad tím, co udělat, aby situaci změnili ve svůj prospěch. Pokud se to podaří až v rámci volební kampaně, je to opět odsouzeno k neúspěchu a je jedno zda v čele ODS bude Topol nebo někdo jiný. Komu není jasná tato politická matematika, neměl by se pouštět do nějakých polemik a tím méně nějakým siláckým způsobem. Silná slova ještě nemusí být pravdivá
91 hlasů
milad
08.06.2009 12:47
neregistrovaný
naprosty souhlas, clovek stridme uvazujici se prece nemuze dobrat k tomu ,retorika ODS- ,jeden bude mit miliony a tisic jinych bude zivorit.bnemuze toto nikdy uspet, je to jen otazka casu az lide definitivne prohlednou.
52 hlasů
vita
12.06.2009 14:53
neregistrovaný
existuje zde nějaká skupina lidí, kteří jsou pracovití, snaživí a přesto živoří?????? Neznám nikoho takového, až na pár vyjímek jsou dvě možnosti:1)makat a mít se dobře, 2)nemakat, fňukat a volit levici
32 hlasů
Pepek
11.06.2009 23:48
neregistrovaný
Lepší bude, když budou živořit všichni, že? V maoistických uniformách jednotně k světlým zítřkům. Běž se podívat do Hypernovy ke kase, jak u nás proletariát tře bídu. Nebo že bych čekal 1/4h u kasy za samými milionáři? Když má někdo Fábii a chce také A8, tak nejde o třídní boj, ale o rozežranost.
Nebo chcete říct, že dnešní proletář jezdí v horším autě než buržuj, a proto nad ním morálně vítězí? U nás lidi spíš bojují s nadváhou, než podvýživou.
36 hlasů
Pavel
06.08.2009 17:00
neregistrovaný
Tyto zítřky nám zařídí pravice.Neoconi z ODS a neoconi v USA jsou stejní.Wall Street,Bilderberg -světovláda USA a UK.Doporučuji stáhnout z mustwatch.cz:Endgame,911 Mysteries,Blueprint for truth,Zeitgeist Addendum,The men behind Barack Obama,Zero an investigation to 9/11,Tak vypadá demokracie,Podraz jménem Obama a Orwell se otáčí v hrobě a Válka proti demokracii.Na Rapidshare Bouře teroru a Sicko.
32 hlasů
drv
08.06.2009 08:52
neregistrovaný
ODS neměla jedinou vládu, která by vydržela celé volební období . Prostě to neumějí.
64 hlasů
Maja
11.06.2009 11:11
neregistrovaný
Nebo mozna proti nim stoji nekdo, kdo jim tu vlasu bude za kazdou cenu nicit..
32 hlasů
Honza
07.06.2009 19:48
neregistrovaný
Vůbec nechápu, proč tady napadáte pana Švejnara proto, že se domnívá, že vyhraje ČSSD. To ředitele Centra poro výzkum veřejného mínění napadnete proto, že prognozuje totéž? Myslím, že rozhodnou volby, nebo začnete zase vajíčkama dokazovat svojí pravdu? Vy, kteří v tomto smyslu vyjadřujete svůj názor jste hlupáci. Připomíná to komunistická tvrzení, že 99,9% občanů sdílí myšlenky socialismu a jen pár disidentů, většínou potomků kapitalistů, jsou nepřáteli rapubliky.
91 hlasů
Josef
08.06.2009 21:08
neregistrovaný
Pan Švejnar je skvělý prognostik.
Ještě ten chytrolín zapoměl dodat, pokud to nevyhraje sociální
demokracie, vyhraje to pravděpodobně někdo jiný.
Proboha, ať si ty svoje moudra nechá pro svoje studenty,
pokud ho vůbec ještě berou vážně.
41 hlasů
Honza
08.06.2009 17:07
neregistrovaný
Bravo Honzo napsal jsi to perfektně. Zdraví Honza.
32 hlasů
no
07.06.2009 19:46
neregistrovaný
Ten Švejknar se taky zbláznil
32 hlasů
Zoro
07.06.2009 17:34
neregistrovaný
To snad ten teoretik Švejnar nemyslí s tou dani ze mzdy vážně. To nemá logiku, je za tím je populismus. Kdo jiný by měl platit daň než ten kdo jí spotřebovává, tudíž občan.
37 hlasů
pavel
06.08.2009 16:40
neregistrovaný
Ve Švýcarsku platí bohatí 60% daní.Upozorňuji,že Švýcarsko není jiný název pro Horní Voltu ve východní Africe.U ná teda rovná 15.To je příšerné.Pane Paroubek prosím Vás vyhrajte volby!!!!!!
24 hlasů
Uf
09.06.2009 09:41
neregistrovaný
Platí ji ve zboží jako DPH, snáze se to vybírá, nejde snadno obejít a nepřímé daně jsou stabilnější, což je pro veřejné rozpočty dobře. Proto ten odklon od přímých spíše k nepřímým daním v posledních desetiletích.
33 hlasů
ok
09.06.2009 18:58
neregistrovaný
Samozřejmě máte pravdu. Problém je v tom, že Paroubkovi socialisté nepotřebují jen peníze. Potřebují vytvořit "jánošíkovský dojem" pro hlupáky, kteří jim budou jejich ekonomické bludy věřit.
32 hlasů
Pr(u)dič
09.06.2009 23:25
neregistrovaný
Ale Smlouva s voliči nebyla z jejich dílny, ta byla pro hlupáky, kteří věřili ODS !
36 hlasů
Vanda
07.06.2009 16:58
neregistrovaný
Snad nás osud uchrání od opakování vlády Topolánka(Dalíka) s Langrem
67 hlasů
Repete
07.06.2009 16:51
neregistrovaný
Slepičko honem do kurníku a nekvokat nesmysly.
40 hlasů
xyz
07.06.2009 17:07
neregistrovaný
Hele, ty chytráku nikomu nenadávej do slepic, když nevíš s kým komunikuješ. Možná, že kdybychom se spolu potkali, tak bych tě srovnala, že bys zapomněl i jak se jmenuješ. Už jen to, že si dovolíš nadávat někomu aniž bys ho znal tak vypovídá o tvé intelektuální úrovni. Každá ženská není tzv. slepice, pokud doma doma nějakou máš, tak si mě s ní nepleť. Jestli sis dodnes nevšiml, tak jsou takové na které spousta chlapů vůbec nemá. Ty máš zjevně jen na tu co máš doma, pokud vůbec nějakou máš.
61 hlasů
Josef
08.06.2009 21:14
neregistrovaný
Máš pravdu, nedej se.
Je to sprosťák a hlupék,
Kdybys byla slepice tak bys tu přece nemohla psát svůj příspěvek.
38 hlasů
Dulles&Hoover&Bush
08.06.2009 20:21
neregistrovaný
.. brawo, madamme , nedejte se...
33 hlasů
mila d
08.06.2009 12:56
neregistrovaný
mas naprosto pravdu, ten repete, snad ho zrejme omlouva to mezi cim se pohybuje nebo vek, rekl bych -takovy nezraly syr.
26 hlasů
xyz_2
08.06.2009 08:36
neregistrovaný
chich - neber si to tak, ten trouba má doma dvě - pravou a levu....čert ví, která z nich mu ženskou nahrazuje :-))
27 hlasů
.
07.06.2009 18:09
neregistrovaný
Na co si tu hraješ "XENO"? Máš pravdu, že každá žena není slepice, ale ty jsi slepice non plus ultra.
44 hlasů
repete
07.06.2009 16:53
neregistrovaný
Patří slepici xyz o něci níže.
33 hlasů
Jan22
07.06.2009 16:08
neregistrovaný
A ze se odvazujete takhle daleko dopredu tipovat?? No, jako ekonom jste asi na tyhle cinty zvykly. Znate definici ekonoma? To je nekdo, kdo presne vi, proc urcity ukaz na trhu se prihodil a dovede tu pricinu bravurne vysvetlt. Co se tyka rad do budoucnosti, na to pouziva sklenenou kouli.
34 hlasů
xyz
07.06.2009 14:55
neregistrovaný
NO, tak to tedy ne, pane Švejnare, žádnej Paroubek, to by už opravdu bylo na emigraci, protože ještě pár roků pod tímhle d.e.b.i.l.em a republika zbankrotuje. Tyhle nejapný prognózy si nechte do made in USA. Nebo to říkáte jen proto, že vás ČSSD nominovala na prezidenta? Jinak si totiž nedokážu tuhle nešťastnou diagnózu vysvětlit a také tím ztrácíte veškeré sympatie, které jsem vůči vám měla.
55 hlasů
Pr(u)dič
09.06.2009 23:31
neregistrovaný
můžeš začít klidně balit kufry !
Ono už ty právě proběhlé volby by se daly označit všetečnou otázkou, kdo že vlastně uspěl ? Při stejném počtu voličů jako minule, jediná strana získala více křesel, než minule ?
Která ? Hádej, můžeš třikrát !
ODS to nebyla, ta má jenom stejně jako minule !
28 hlasů
Maja
11.06.2009 11:16
neregistrovaný
Ano, akorat minule byla trochu jina proporce stran, lide sli volit s jinym predsevzetim nez letos. Minule to bylo opravdu o tom, koho chceme mit v evr. parlamentu - proto uspela i spousta malych stran. Letos to bylo o vysloveni duvere vlade, tj. ti, co podporovali Paroubka a jeho retoriku, volili oranzove, ti, co chteli vyjadrit podporu Topolankovi, volili modre. Male strany nevolil temer nikdo, proto taky ani jedna neobhajila sve kreslo
25 hlasů
Triple dot
08.06.2009 17:39
neregistrovaný
Pokud rekordni ekonomicky rust v historii CR/CS a druhy nejvetsi v evrope ke kteremu nas Paroubek dovedl povazujete za bankrot, pak jste jednoznacne fanaticky volic pravice. Nic nevite, ale sebevedome to hlasate. A NESTRASTE! - NESLYSELA JSTE ZE ODS UZ PRY NESTRASI? Rikal to sam Topolanek ve spotu.
44 hlasů
mila d
08.06.2009 13:01
neregistrovaný
mila madam, mezi kolika miliony penez se pohybujete,jste silne ovlivnena,jinak by jste toto nepsala.
29 hlasů
Honza
07.06.2009 18:18
neregistrovaný
Už se moc těším na podzim až volby vyhraje Paroubek a vy všichni ti pseudopravičáci začnete emigrovat. Pokud to doopravdy splníte, tak svým odchodem očistíte společnost od tohoto marastu co tu panuje. Bohužel vaše emigrace je pouhá utopie, protože o vás nikdo nikde nestojí.
59 hlasů
david
08.06.2009 08:19
neregistrovaný
To tu bude veselo,když tady zůstanou samí takoví zatrplí páprdové jako Vy Honzo.
34 hlasů
Honza
08.06.2009 16:59
neregistrovaný
Ale byl by konečně klid a normální lidé by si od těch vašich špinavostí oddechli Davide. Ale jak říkám, je to utopie, protože nikdo zvás neuteče vzhledem k tomu, že o takové jako vy, nikde v civilizovaném světě nestojí.
40 hlasů
Pepek
12.06.2009 00:00
neregistrovaný
A zase si lid bude vládnout sám :D. Jenže od dob Pekařova císaře se svět setsakramentsky změnil.
Třídní boj neexistuje, existuje jen závist. Kdo se živí nekvalifikovaně rukama, nikdy nic neměl, nemá a mít nebude. Kdo je v důchodu, možná dostane pár stovek navíc, ale tisíce určitě ne. Kdo je matka samoživitelka, asi nebude mít od státu to, co jiné od muže a prarodičů. Ale všichni rádi slyší kecy o zářné budoucnosti, a proto skáčou na lep socialistům - dříve národním, pak komunistickým, nyní demokratickým.
26 hlasů
Repete
07.06.2009 16:52
neregistrovaný
to patřilo sem.
Slepičko honem do kurníku a nekvokat nesmysly.
45 hlasů
Solitér
07.06.2009 15:26
neregistrovaný
Pro zn. xyz : Děkuji za vyjádření mého názoru. Snad jenom s tím rozdílem, že u mě neztratil pan Švejnar veškeré sympatie. Po sledování OVM 7.6.2009 doufám, že pan profesor z paroubkofilství
brzo vystřízliví a bude nadějí pro příští (jak doufám předčasné) prezidentské volby.
42 hlasů
mirek
07.06.2009 18:44
neregistrovaný
Jaké "paroubkofilství"? To že říká, že Paroubek vyhraje přece neznamená, že by to on sám chtěl. Naopak Švejnar socialistické návrhy tvrdě kritizuje, protože jsou populistické a neúčinné.
35 hlasů
BERAN
08.06.2009 08:34
neregistrovaný
Ano, profesor Švejnar kritizuje všechno špatné a chválí všechno dobré. A také je náramný šprýmař. Americký rozpočtový dluh např. pochválil. Prý je to jen krátkodobé zadlužení. :-)
http://www.truthin08.org/
B.
34 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
čovek (182 hlasů) 11.06.2009 16:46
Mam dotaz na pana Švejnara (třeba si jej náhodou přečte) i další...
PrescottBush (160 hlasů) 08.06.2009 19:35
.mr. swejnar, hazite perly vite komu, . ale, i ten most stupid...
eko (128 hlasů) 08.06.2009 09:24
To ze ekonom prognozuje v obdobi recese vetsi preference levicovym...
Dulles&Hoover&Bush (103 hlasů) 10.06.2009 16:55
.. amigo, jak snad vidis osloveni, je titulovan panu svejnarovi.. ne...
Občan007 (91 hlasů) 07.06.2009 21:08
Vývoj v Česku jde celých 20 let směrem doleva. To je mimo veškerou...