Hlavní strana > Domácí > Politika
Slova komunisty
Dobrák Husák, primitiv, Palach. Galerie výroků Grebeníčka
08.02.2013 13:45
UVNITŘ ANKETA. Bývalý předseda komunistů Miroslav Grebeníček zpochybnil tvrzení, že čin Jana Palacha v roce 1969 směřoval proti komunistické totalitě. Uvedl to ve sněmovně při projednávání poslanecké novely, podle níž by se den Palachova činu měl zařadit mezi významné dny. Koalice na protest opustila jednací sál dolní komory.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Hana
10.02.2013 21:33
Hana
Co se neměl nikdy Český národ dovědět.,
Co se neměl český národ nikdy dozvědět:
Týden po té, co sám K. Schwarzenberg rozvířil v TV duelu debatu o sudetských Němcích a Benešových dekretech se objevilo svědectví muže, který byl v 90 letech u šokujícího výroku knížete, kdy přímo slíbil restituci majetku zabaveného šlechtické rodině, která kolaborovala s nacisty. Schwarzenberg v duelu prohlásil, že Benešovy dekrety již 20 let neplatí a že za odsun sudetských Němců by tehdejší vláda i s prezidentem Benešem dnes stála před hágským tribunálem pro válečné zločince. Na základě těchto slov se ozval ředitel státního zámku Sychrov na Liberecku pan POLANSKÝ a řek l toto:
Rozhovor se uskutečnil na Pražském hradě v kanceláři tehdejšího kancléře V. Havla. Kancléřem byl tehdy K. Schwarzenberg. Rozhovor se odehrál před očima ředitele zámku Sychrov. Schwarzenberg rozmlouval s Marguerittou, princeznou z Rohanu, hraběnkou Kottulinský, dcerou Alaina Rohana, který byl do roku 1945 vlastníkem zámku v Sychrově. Několik dní po listopadu 89 telefonovala POLANSKÉMU Margueritte Rohanová-Kotulinský, že s napětím a radostí sleduje události u nás a že do konce roku 1989 určitě přijede na Sychrov. To se taky v prosinci 1989 stalo. Margueritte se chtěla setkat s V. Havlem a informovat ho o tom, že má v Americe známé, kteří ji pomohou s opravami zámku. Schůzka byla předjednána, ale jako první se udála s kancléřem V. Havla-Schwarzenbergem. Při loučení Margueritte s K. Schwarzenbergem se kněžna naléhavě dožadovala na Schwarzenbergovi, aby nezapomněl na RESTITUCE. Schwarzenbergova odpověď byla šokující".MARGUERITTO, BUĎTE TRPĚLIVÁ. PŘIŠLA DOBA, VE KTEROU JSME VŮBEC NEDOUFALI. UTEČE PÁR LET, LIDÉ TADY BUDOU MÍT PROBLÉM SE NAŽRAT A PAK JIM BUDE JEDNO, CO SE KOMU VRÁTÍ." Řekl tehdy Schwarzenberg. Tehdy začal pan POLANSKÝ nahlas protestovat a na popud Margueritte Rohanové-Kottulinské, po interpelacích K. Schwarzenberga a Milana Uhdeho, tenkrát ministra kultury ČR, byl pan POLANSKÝ ze zámku Sychrov, co by ředitel-vyhozen. Takový je K. Schwarzenberg. Kdo ho volil, je stejný, jako on. Zamyslete se
0 hlasů
Hana
10.02.2013 21:31
Hana
No je to drsný, ale určitě k zamyšlení.....
Je správné strašit komunistama.
Ano byla to neskutečná hrůza! Každej musel do práce a to si ještě mohl vybírat, zda přijme práci, kde se upíše třeba na 10 let a oni mu dají podnikový byt nebo nenávratnou půjčku na stavbu rodinného domku. Například jistota, že pokud budu makat a neudělám průser, budu mít práci třeba až do penze, lidi neskutečně deptala.
Neskutečné násilí bylo pácháno na nemocných. Místo, aby byl vybírán regulační poplatek u lékaře a poté v lékárně včetně tučného doplatku jako v každé demokratické společnosti za léky, odbyli pacienta tím, že za jeden recept musel zaplatit jen jednu korunu.
A co teprve vnucování sociálních jistot, že po odpracování 40 let má člověk právo na penzi. Ženský si vybrečely oči do krvava, když odcházely do důchodu po porození dvou dětí již v 55. letech. Kolik lidí tenkrát snilo o tom, aby mohli dělat o 10 - 15 let déle.
Po operacích se dělo lidem také bezpráví. Zpravidla 6 týdnů se člověk zotavoval v nemocnici a poté doma. Vůbec mu nebylo dopřáno sladkého pocitu hrůzy, zda ho po návratu do práce hned nepropustí. A co teprve když Vás do půl roku po operaci poslali do lázní. A ti komunističní tyrani nám nedali žádnou možnost finanční spoluúčasti. Ne přátelé, nedali nám možnost zaplatit si ani třetinu.
Bylo to opravdu děsivé a devastující období našich dějin. Z lidí a hlavně dětí se stala bezcitná zvěř. Za komunistů mladší vstávali v autobuse, aby pustili sednout ty starší. Dnešní mladí již znají svá práva v demokratické společnosti a pěkně zůstanou sedět.
Již nikdy nechci zažít sociální jistoty ani morální zhoubu, která tenkrát panovala.
=
=
=
=
=
0 hlasů
Josef Lustig
09.02.2013 15:09
Andersen
...nestastna zem !
1 hlas
Bohus Stejskal
09.02.2013 14:51
Bohus
Tož totok jako vždy, ufňukanost "levicové holoty" už není ani k smíchu...!!!
1 hlas
Ivan Turnovec
09.02.2013 02:15
itu
Pana Grebeníčka ani celou KSČM nemiluji, nicméně zde s ním musím souhlasit (text jeho projevu lze najít zde: http://denikreferendum.cz/clanek/14952-palach-ano- - prekrucovani-minulosti-ne).To nebyl protest proti KSČ, ale proti tomu, jací lidé se v KSČ dostávali k moci, protest proti zavedení cenzury, protest proti akci Varšavské smlouvy, apod. Šlo o podporu reformního křídla KSČ, před jeho likvidací. Není náhodou, že jedna z dalších pochodní (pan Plocek) byl sám komunistou.
6 hlasů
Xaver Traper
08.02.2013 23:49
XAV
Hm Grebeníčka zrovna nemusím, ale zkusme poslouchat i druhou stranu. Viz. Jan Čulík
Grebeníček nic nezkreslil
Je mi líto, Karel Dolejší se mýlí. Grebeníček ve svém projevu v parlamentě hovoří o postojích a významu gesta Jana Palacha v roce 1969. Nebylo to antikomunistické gesto, bez ohledu na to, jak to chtějí dnes politikové a komentátoři zkreslovat.
Je to zřejmě dáno mým věkem, ale svědčím o tom, že Grebeníčkova interpretace je přesná. Palachova oběť neměla antikomunistický význam ani v době tzv. Palachova týdnu v lednu 1989, jak tvrdí chybně Karel Dolejší. Tou dobou jsem pracoval pro Svobodnou Evropu, české vysílání BBC, překládal jsem chartistické Informace o Chartě do angličtině a připravoval jsem pravidelné zprávy o situaci v české kultuře pro ofxordský East European Publication Project. Byl jsem podrobně informován o postojích občanů v tehdejším Československu, jak to například shrnuje tento článek.
Jak si přečtete v citovaném článku, v lednu 1989 se protestovalo proti normalizační zvůli, protesty však nebyly systémově antikomunistické. Lidé vůbec netušili, že by mohl v Československu vzniknout volnotržní kapitalistický systém. Protesty proti policejní zvůli nebyly systémovými protesty pro komunistickému zřízení jako takovému. Většina lidí si vůbec nedokázala představit, jak by takový režim vypadal. Jak známo, ještě dlouho po listopadu 1989 se většina československých občanů domnívala, že bude jaksi navázáno na Pražské jaro 1968, lidé netušili, že vznikne tvrdě kapitalistický systém.
Je jistě údělem gest a událostí, že je následné generace zkreslují, aby se jim to hodilo do krámu. Upálení Jana Palacha nebylo antikomunistickým gestem ani v roce 1969, ani nenabylo tohoto významu v lednu 1989. Možná ho zkreslili ve své mysli později někteří politikové a novináři, ale, přiznám se, že by mě - jako pamětníka - NIKDY nenapadlo spojovat Jana Palacha s antikomunismem. Byl to protest proti okupaci, to ano.
Nemám žádné sympatie vůči komunistické ideologii, ani nehodnotím charakter pana Grebeníčka, ani, nepředpokládám, že je-li někdo komunista, je automaticky zloduch. Obviňovat Grebeníčka ze zkreslování historie, když naopak přesně ve svém projevu pojmenoval, o co šlo, je neférové. Hlavně je to nebezpečné, protože bychom si měli být vědomi vlastní historie a nenechávat se ohlupovat ideology v politice a v médiích.
8 hlasů
Ivan Turnovec
09.02.2013 02:22
itu
S tím co Traper píše stoprocentně souhlasím, podporovali jsme reformní křídlo komunistů a chtěli jsme se bránit proti okupaci, podrazil nás i západ kterému okupace vyhovovala, protože diskreditovala celé komunistické hnutí, tedy i to kritizující SSSR a jeho vojenský atak státu, který chtěl být svobodný
5 hlasů
Standa Gross
08.02.2013 23:12
Standazfloridy
Kdyby byli komunisté na Sahaře, byl by i písek na příděl.
Winston Churchill
3 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 23:21
rabzrabstejna
Ale je také pravda, že
"...Poválečné přídělové hospodářství trvalo ve Velké Britanii až do začátku 50. let.
Labouristická socialisticky orientovaná vláda zvolená bezprostředně po válce vytvořila první sociální stát a zestátnila klíčová hospodářská odvětví jako dopravu, těžbu uhlí a energetiku. Pozdější konzervativní vlády zejména v 70. a 80. letech, vrátily většinu podniků do soukromých rukou...."
http://www.zemepis.net/zeme-velka-britanie
3 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 23:20
Kadlec
Stando, existuje i druhá verze tohoto citátu Churchilla. Obsahově není jiná, lze obě střídat a ne opakovat všude tu samou.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 22:23
smutny
Praha /ROZHOVOR, INFOGRAFIKA/ - Podle historika
z Ústavu pro studium totalitních režimů Petra Blažka je výrok Miroslava Grebeníčka pouze účelový.
Jak se stavíte k tvrzení Miroslava Grebeníčka, že Jan Palach nebyl symbolem boje proti totalitní komunistické moci?
To je poněkud nesmyslný výrok. Jan Palach se přece upálil zejména kvůli prohlubující se rezignaci domácí veřejnosti. Jeho cílem bylo zabránit nastolení, respektive obnovení autoritativního způsobu vládnutí. K sebeupálení Jana Palacha máme k dispozici dostatek historických pramenů, které jasně dokládají tuto motivaci. Všechny základní prameny a interpretace jsou každému dostupné na stránce www.janpalach.cz. Grebeníčkův projev proto nemá žádnou valnou hodnotu.
Neměli bychom ale rozlišovat dva komunistické tábory? Tehdy nastupující normalizační a reformní, potlačený v srpnu 1968?
O tom můžeme mluvit s jistou rezervou do srpna 1968, ale potom již naprostá většina představitelů KSČ přistupovala na ústupky (některé ovšem dělali na sovětský nátlak již od května 1968). Byli mezi nimi i představitelé reformního proudu z jara 1968. Postupně byli přinuceni odejít. Je také nutné si uvědomit, že během pražského jara sice nastalo skutečné uvolnění, ale samotná institucionální podstata režimu (zejména zachování vedoucí úlohy KSČ, absence samostatné zahraniční politiky či nepřipuštění politické opozice) zůstala i v tomto období stejná. Proto byla také „normalizace" vedle jiných důvodů tolik úspěšná
a proto bylo snadné vyměnit část osob ve funkcích.
Znamená to tedy, že nemůžeme Jana Palacha vnímat jako zastánce reformních komunistů?
Dvacetiletý student Jan Palach, stejně jako značná část veřejnosti na jaře 1968, s obdivem sledoval svobodné diskuse na mítincích, kterých se sám účastnil, ale po srpnové okupaci pozoroval, jak reformní ikony pražského jara nakonec souhlasí se sovětskou okupací. Jiný byl jeho pohled na Alexandera Dubčeka na jaře 1968 a jiný v lednu 1969. Je příznačné, že mu žádný dopis neadresoval a neadresoval ho ani žádnému jinému komunistickému představiteli. Adresoval svůj dopis veřejnosti. Z obsahu je jednoznačně vidět, že vnímal tehdejší politické vedení s velkou skepsí.
Je tedy interpretace Miroslava Grebeníčka účelová?
Považuji ji za účelovou.
V lednu 1969 v Československu byl politický režim, jehož představitelé pod sovětským tlakem postupně nastolovali autoritativní model vlády.
V tomto kontextu je diskuse
o Grebeníčkových výrocích
z mého pohledu absurdní.
0 hlasů
Xaver Traper
09.02.2013 10:09
XAV
Nevím, kde studoval historii pan Blažek, ale existují přímí účastníci této smutné historie. Je nutné se vždy seznámit se všemi informacemi. Zde vám nabízím další příklad. Viz "KAUZA JAN PALACH"
Pamětníci jsou uraženi chováním pravice ve sněmovně
Milý kolego,
děkuji, že jste se tak záhy ozval proti té pitvorné frašce ve sněmovně stran Jana Palacha. Já, protože už přessedmdesátník, jsem se i organizačně zúčastnil tehdy akcí kolem pohřbu, demonstrací studentů, rozhlasového seriálu "Řádky k úvaze" podporujícího studentské a další snahy, requiem u svatého Tomáše atd ; Jaroslava Moserová, tehdy Palachova ošetřující lékařka, byla naše spolupracovnice (Odeon, Mladá fronta) a přítelkyně.
Takže: pravdu má tentokrát paradoxně Grebeníček, nikoliv ty vyprázdněné mozky typu Němcové a Černochové - a dalších takézastupitelů.
Zdraví Hanuš Karlach
(Hanuš Karlach je známý překladatel)
Jsem naprosto znechucen ČT o Palachovi, Je mi 74 let. Přesně vím co šlo, stávkovali jsme. podpořili jsme Vysočanský sjezd KSČ. Dubček byl pro nás autorita. Co se ještě dovím. Jak je možné, že se falšují dějiny, kdo to podporuje a kdo to všechno řídí.Je vůbec pane Čulík proti tomu nějak protestovat? Aspoň že na BL je možno se dozvědět pravdu, píše Herman Schottek.
Věta, kterou pan Dolejší z Grebeníčkova projevu vybral, v projevu zazněla jako citace důvodové zprávy předkladatele z ODS. Poslanec Grebeníček její význam opravdu překroutil. Jan Palach se vskutku stal symbolem boje proti totalitě.
Avšak jak to Grebeníček skutečně myslel, to naznačuje další část projevu. Cituji: "Ne, Jan Palach se nezapálil na protest proti Komunistické straně Československa (poslanci ODS bouchají do lavic a odcházejí se sálu, s nimi celá koalice a část poslanců Věcí veřejných), jeho sympatie patřily především reformním komunistům, kteří měli podporu ve všech strukturách svazu vysokoškolského studentstva."
A právě to rozlítilo pravicové poslance a některé nechápavce z ČSSD. Palach rozhodně nebyl antikomunista, maximálně byl antistalinista ve smyslu protestu proti probíhajícímu útěku od myšlenek Pražského jara. Grebeníček se k tomuto odkazu roku 1968 jednoznačně hlásí a současně upozorňuje na to, že jeho čin byl především šokující výzvou k aktivitě a boji lidí za svá práva. K tomu, aby nezapomínali na Jaro 1968 a pokračovali v něm. Asi stejně jako lidé, kteří už dávmo zapomněli, že i v listopadu 1989 šlo o vizi jiné společnosti, než kterou jim právě předkladatelé tohoto zákona v dalších letech naservírovali dodává Ivo Honický.
2 hlasy
Alice Černá
09.02.2013 08:40
Aba
Pokud je to rozhovor z včerejších UK, tak jste vynechal začátek, kde řekl, ....Jan Palach mohl být symbolem boje proti komunistům, i když on sám to tak nevnímal.... Takže pokud text jeho výzvy není jednoznačný, pak záleží jen na výkladu a na tom, kdo si ho názorově přivlastní. Žijí ještě pamětníci, jeho spolužáci, kteří tvrdí něco jiného, než co dnešní historik vyvozuje z toho, že JP neposlal dopis Dubčekovi. Podle nich byl JP jednoznačný levičák a pak je paradoxem, že si ho "přivlastňují" lidé, proti kterým by dnes nejspíš stál. Jan Palach byl přemýšlivý člověk se sociálním cítěním, idealista a to jsou vlastnosti, které současný režim považuje za nejhrubší nadávky.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 23:54
Kadlec
Petr Blažek je schopný,ale málo zkušený historik. Začínal jako učitel dějepisu a nedávno teprve dokončil velký doktorát. Z ÚSTR chtěl odejít a dost mě divím, že tam zůstal. Znám i jeho obsáhlejší rozhovor na uvedené téma. S uvedenými historickými poznatky,které uvádí lze souhlasit. Z politického hlediska je však jeho hodnocení projevu poslance Grebeníčka rovněž účelové,což mě u Blažka překvapuje.
3 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 23:56
Kadlec
...dost se divím, že...
1 hlas
Jaroslav Švorc
08.02.2013 23:19
Jarda2
Oni ten zaopatřovací ústav pro neschopné,všehoschopné přepisovače dějin (ostudu historiků i demokracie) ještě nezrušili?Kalousek má hned kde škrtat.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:52
smutny
Grebeníček je primitiv, co jiného také od něj čekat. Ti co ho chválí jsou ti samí.
5 hlasů
Xaver Traper
09.02.2013 10:14
XAV
Grebeníčka přece nikdo nechválí! Pokuste se odpoutat od své ideologie a zkuste zkoumat pouze fakta.
2 hlasy
Vladimír Vlček
08.02.2013 21:35
vava
Podobných lidských zrůd jsou plné dějiny. A pokud se jim lidstvo nedodovedlo či nechtělo bránit, dopadlo to vždycky špatně.
1 hlas
I kdyby jsre se tady všichni postavili na všechny čtyři, tak GREBENÍČEK MÁ PRAVDU! Jan Palach se neupálil na protest proti politice KSČ. Symbolem boje proti komunistické totalitě nikdy nebyl a nebude! To jen debilní poslanci a naprosto nekompetentní novináři a media chtějí znovu překrucovat dějiny podle Goebbelsova hesla: sto krát opakovaná lež se stává pravdou.
11 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:45
smutny
Jistě máte pravdu, však také Gottwald nikdy neměl syfilis a jeho žena nikdy nebyla prostitutka. Zeměkoule je plochá jak placka. Grebeníček je hodný syn svého otce.
3 hlasy
j zefu
08.02.2013 23:17
Jezisek
A ty jsi modrá piča .
4 hlasy
Co to tady melete paní/pane Smutný/á! Jde přece o historická fakta. Je přece šuma fuk, kdo se na ně odvolává, Grebeníček nebo kocour v botách!!! Víte, je třeba více číst (pokud nejste pamětník), než se někde začnete zesměšňovat.
7 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 22:28
smutny
Já nemelu, podívejte se na odkaz nahoře, tam je to vysvětleno, Vy překrucujete, že nebojoval před totalitou a hrůzou z ní. Vaše fakta jsou falešná, přečtěte si doslovný přepis stenozáznamu Palachovi výpovědi, potom něco můžete říkat. Ale to by jste nepsal takové nesmysly. Nebo asi i tak psal, je to pro vás asi výhodnější, jen nemluvte o faktech.
1 hlas
Už mě vážně unavujete! V té Vaší citaci (shora uvedené) čtete někde proboha, že se Palach upálil na protest proti politice KSČ a tak se stal symbolem boje proti komunistické totalitě!!!! NO PŘECE NEEEEE!!!!
A ještě něco – co jsou to sakra „falešná fakta“? Bože, jako Venca Klaus! Jsou snad jen fakta nebo lži, krucinál.
Jak už jsem Vám napsal. „JE TO ŠUMA FUK, KDO TA FAKTA UVÁDÍ“, ale bude mít pořád pravdu – tedy nelže!!!
ČAU!!!
8 hlasů
miran horvat
08.02.2013 19:58
miran
No vážení, nezlobte se na mně to co předvedl pán Grebeníček (KSČM) ve sněmovně, je cynismus, to je opravdu hrozné.
Až mě mráz lezl po zádech!!!
4 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 20:55
Aba
V klídku si přečtěte přepis jeho řeči a pak suďte. Nad napsaným je čas si to promyslet, mluvené slovo někteří z vás nestačí pobrat:
http://www.denikreferendum.cz/clanek/14952-palach-ano-prekrucovani-minulosti-ne
6 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:00
smutny
Já jsem kdysi četla jeho doslovný záznam a nevím kde berete tento falešný, ale rozhodně není pravý.
2 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 21:14
Aba
Když to bylo kdysi, tak to nebyl ten proslov, o kterém se tu diskutuje, milá dámo :-))) Tohle se odehrálo dnes a Rab z Rabštejna dává níže link na sněmovní záznam. Je to totéž jako na mém odkazu. Falešný jste tu nejvíc vy, ale to není nic nového.
4 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:31
smutny
Vážená já četla Palachovu výpověď, žvásty Grebeníčka jsem viděla v televizi a stačilo mě to. Rozhodně lhal jako ostatně komunisté lžou stále.
3 hlasy
Tomáš Ducháček
08.02.2013 19:41
MarkvarticzLemberka
A už jededemagogie na Nově,ČT i Primě...
Jane Palachu ,pokoj tvojí duši.
6 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 19:12
gogan
Jj, Grebeníček je pravým synem svého otce. Tatík lidi mučil, synek zatím jen populisticky kecá.
2 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 19:47
rabzrabstejna
Měřme všem stejně
Myslíte si, že pan Grebeníček je pravý syn svého otce.
A co pan Nečas ? Podle FB - "Velký svazák Nečas, jehož otec byl estébák a matka tvrdá komunistka...."
Omluvil se pan Nečas? Ani omylem - a nám to nevadí. Tak co.
9 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 19:58
gogan
Nečase nemusím, ale alespoň ten minulý režim neobhajuje a netvrdí, že vše bylo vlastně v pořádku.
1 hlas
Alice Černá
08.02.2013 20:40
Aba
Víte, tohle je jen takové hraní si se slovy. Soudný člověk by si měl říct, jestli to Nečasovo neobhajování minulého režimu nahradí všechno to, čím se na tomhle národě provinil. A co provedl Grebeníček? Taky si myslím, že mohl mlčet, ale to, že rozčilil pár lidí odlišného názoru se nedá přece srovnávat se zlem, kterého je Nečas původcem.
Je to paradox, ale srovnávat ty dva je úplně mimo. A netahejte do toho otce. To se dělá, když nemáte argumenty.
5 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 20:55
gogan
Nečase jsem do toho nezačal tahat já. Také mě to přijde od věci. Otce do toho tahám, prože Grebeníček ml. ho samozřejmě hájil stejně jako celé období vlády KSČ. Proto si myslím, že takovýto člověk pokud začne mluvit o idealistovi Palachovi, jsou to jen populistický plky.
1 hlas
Petr Dvořák
08.02.2013 21:15
gogan
to Alice Černá
:))) Nečase do toho pořád taháte Vy a Rab,
Proti Grebeníčkovi samozřejmě mám to, že obhajuje polituku a činy KSČ a to i 50. let a normalozace.
Takovýto člověk má dle mého mínění charakter řeznického psa.
Proto se mě nelíbí, že sbírá politické body na úkor idealisty Palacha.
Toť vše.
2 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 21:08
Aba
Já jsem reagovala na to vaše srovnání (že Nečas je snad lepší, protože...) a na Gerebeníčka nic jiného, než otce nemáte, to je fakt.
Hrajeme si tu na demokracii, ale když někdo řekne svůj názor, je to pro vás důvod ho znectít. Zdůvodňoval tím jen svůj postoj k zákonu, to je vše. A když chcete soudit, nevěřte Týdnu a přečtěte si přesný přepis toho, co řekl.
A už mne to nebaví. Nikdy bych neřekla, že se budu zastávat komoušů, ale štve mne, jak si to zjednodušujete a vycházíte ze lži jen proto, že se vám to hodí.
Pohoršujete se nad komunisty, ale dobře to vystihl níže p. Emerych a v tom s ním naprosto souhlasím:
"Zákon ovšem navrhují poslanecká individua,která mají na svědomí tak rozsáhlou morální a ekonomickou devastaci naší země a to včetně zastavení demokratizačního procesu,že Palachův odkaz v jejich rukách smrdí jako lejno."
2 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 20:47
rabzrabstejna
Ano, tak. Souhlas.
2 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 20:05
rabzrabstejna
Spolužák Jana Palacha vypráví : "....Chci hlavně zdůraznit ..... Honza Palach byl svými názory na zcela opačném pólu, než jaký projevovala naše tehdejší parta. Toník Ohnut, dnes už 26 let v Sydney, při nedávné poslední návštěvě potvrdil, že Honza Palach měl tehdy velmi vyhraněně LEVICOVÉ názory.
Totéž říká další spolužák a celoživotní dobrý přítel Ladislav Langr..... Honza se snažil mírnit naši kritiku režimu u nás a v SSSR, obhajoval pokrok v uvolňování, zcela zřetelně byl ovlivněn komunistickou ideologií.......
Když jsme zpívali tehdy na brigádě režimem chápanou jako nepřátelskou píseň Masaryk nás svolává, nebyl to Jendův šálek čaje.
Honza byl obdařen krajní empatií a učení stranící slabým a utlačovaným mu učarovala.....Na střední škole se zájmem studoval Marxe a Lenina. Bylo to v 1. pol. 60. let......." (NP)
Nic jiného dnes pan Grebeníček neřekl, než že J. Palach chtěl, aby ten pokrok a slušný socialismus s lidskou tváří pokračoval a okupace skončila.
8 hlasů
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:37
smutny
Že se nestydíte takto lhát, kde jste toto vzal, vymyslel nebo načetl z poučky STB? Četla jsem o Palachovi dost abych vás mohla označit za sprostého lháře. Jasný lhář - komunista - co od něj také jiného čekat.
2 hlasy
Pepa Zdepa
08.02.2013 21:48
drevokocurik
Grebeníček má pravdu, když řekl že Palach se neupálil na protest proti komunistické totalitě, ale proti okupaci Československa ,, bratrskými armádamí ". Proč na všech TV jeho projev utli vždy v okamžiku, když po ,, A " říkal taky ,, B ". Zase se překrucují dějiny a fakta podle toho kdo ovládá média !
5 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 20:12
gogan
Jistě a v zápětí opěvoval Husáka (tedy představitele antireforem a normalizace) a bolševické procesy. Grebeníček by si idealisty Palacha vůbec neměl brát do huby.
0 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 20:49
gogan
to rab z rabstejna
Dobře tedy, špatně jsem to napsal, doplním to: Grebeníček, jako člověk, by si idealisty Palacha vůbec neměl brát do huby.
Jeho názory na dobu 50let a normalizaci jsou vcelku široce známé a dohledtelné. Některé dokonce i v článku pod kterým diskutujeme.
0 hlasů
rab z rabstejna
08.02.2013 20:30
rabzrabstejna
Mýlíte se. Jediné, kdy zmínil Husáka, je toto : "....A to se zcela přirozeně setkalo s mimořádnými sympatiemi lidí. Alexander Dubček, Oldřich Černík, Josef Smrkovský, František Riegel, Ludvík Svoboda, Čestmír Císař, Gustav Husák, Ota Šik i mnozí další se stávali doslova politickými idoly jara roku 1968. To, co Dubčekova generace zahájila v období Pražského jara, a co bylo přerušeno sovětskou invazí v srpnu 1968, má pro mnohé z nás platnost morálního závazku.
Ano, Jan Palach chtěl právě tehdy vytrhnout společnost z letargie. A na rozdíl od jiných stál za demokratizačním procesem až do své smrti. Výstižně to charakterizovala, jak nedávno připomněl politolog Lukáš Jelínek, spisovatelka Lenka Procházková, když prohlásila, že tenhle kluk setrval na pozicích protagonistů Pražského jara i ve chvílích, kdy oni to už vzdali....."
http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/051schuz/s051125.htm
3 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 19:00
Aba
Pokorného už zase chytl amok a hysterčí jak stará bába. Ještě že není slyšet jeho hlas, to musí být výkon:-)))
Honem přenickovat Pokorný, tohle, co jste sem dnes napsal, už tu píšete po sté a jste tím jen trapný a nudný. Jestli někdo nemá co dělat mezi demokraty, jste to vy s vašimi fašounskými tézemi.
6 hlasů
rab z rabstejna
08.02.2013 20:37
rabzrabstejna
Zdravím. Proč jak "stará bába" ? Bezpochyby je to stejná megera jako řada jiných nicků, které používá.
Je jisté, že to pan Grebeníček říkat nemusel. Ale prolétl jsem to (je to na http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/051schuz/s051125.htm ) a řekl jen pravdu.
Ať se nám to líbí nebo ne.
4 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 20:48
Aba
:-))))To neznamená Pepo, že se nemůže jako hysterická bába chovat. Všimněte si odzdola, jak to u něj graduje. On je přímo samonasírací. To musí být exemplář.
K tomu odkazu - na Deníku Referendum to už odpoledne taky bylo a mně se docela i líbilo, jak to řekl. (Taky jsem dávala odkaz). JInak souhlas se vším, co o tom píšete:-) Hezký večer.
3 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 21:07
rabzrabstejna
Chacha, samonasírací = skvostně vyjádřeno, chacha, to jsem neznal :-)))) Smát se budu ještě v pelechu.
Mějte se hezky.
2 hlasy
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:40
smutny
K popukání, jen vy jste k pláči
2 hlasy
Pepa Zdepa
08.02.2013 21:51
drevokocurik
A ty zralá na pár facek přes celou hubu !
4 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 17:35
Sandokan
Všechno ,co dnes Grebeníček řekl je k něčemu dobré.Otevřel znovu všem slušným lidem oči a ukázal,že KSČM je stejně tak zrůdná a prahnoucí po totální moci ,jako byla Husákova KSČ.
Soudruh Grebeníček ukázal nám a celému světu,že je nutné proti komunistické zrůdné ideologii bojovat stejně ,jako proti fašismu.KSČM nemá co dělat mezi demokratickými parlamentními stranama a soudruh Grebeníček ve své blbosti nám dal naprosto jasný důkaz.
6 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 18:27
Roko-lanek
Vlasta Smutná
08.02.2013 21:41
smutny
Žádá si tě Kim-ir -sen, máš se vrátit.
0 hlasů
Jaroslav Emerych
08.02.2013 17:27
Jaroslav
Jan Palach se upálil kvůli bolševické okupaci.Komunisti se to nejen snažili zamlčet(neůspěšně),ale hrdě se k této okupaci přihlásili.Ráno na mě mířil před barákem smradlavý asiat s kulometem na tanku a ve škole( v první třídě....!!! ) jsem se dozvěděl od nějakého bafuńáře z městského výboru,že nás přišli rusové osvobodit.....bylo nám sedum let a nikdo tomu nevěřil,venku jsme viděli něco jiného.Tehdy KSČ oficiálně kolaborovala a začaly čistky ,které byly (kromě vraždění) nemlich stejné,jako v padesátýxh letech.Je jedno,co k tomu Brebeníček říká a je mi naprosto šuma fuk,jestli má eventulně v dílčích věcech pravdu.On nemá vůbec právo k tomu říkat cokoliv,pokud zůstal bolševikem.Palach se upálil proti okupaci,to je pravda.Bolševici ale jeho čin zesměšňovali,znevažovali a ještě ty tanky vítali....to je taky pravda!
Zákon ovšem navrhují poslanecká individua,která mají na svědomí tak rozsáhlou morální a ekonomickou devastaci naší země a to včetně zastavení demokratizačního procesu,že Palachův odkaz v jejich rukách smrdí ,jako lejno.Pokud si tu Grebeníček otvírá drze hubu,místo aby mlčel,je to jen proto,protože mu to nástupnická parta KSČ,což je ODS..... umožnila .To,že se šlechta fašizuje spolu s katolickými institucemi,je pravda a obrovské nebezpečí pro demokracii vůbec.......Ve vládních funkcích jsou gauneři takového kalibru,že rozum zůstává stát a jsem absolutně přesvědčen,že jedou i ve vraždách(nevyřešených,jako je Mrázek....)Jejich kolaborace je mnohem důkladnější a zásadnější,než byla ta bolševická.Pokud nějaké prase z ODS předkládá takovýto zákon,je třeba říci nahlas,žě Jan Palach se upálil z toho důvodu,že zásadně nesouhlasil s pasivní rezistencí našich občanů po okupaci a ty důvody by byly dnes naprosto stejné,jako tehdy.....v tom je jeho odkaz,takže nejen Grebeníček,ale celá ta kolaborantská a zločinecká sebranka v parlamentu ,nemá absolutně žádné právo k tomu co říkat.Je to odporné a pro mě osobně naprostý šok.Jednak,kvůli tomu,že si Grebeníček po tom všem dovoluje ještě vůbec něco říct a jednak kvůli tomu,že ten zákon předkládají lidé,kteří bez jakýchkoliv diskuzí patří k tomu nepokleslejšímu a nejodpornějšímu,co tahle zem kdy dokázala vyprodukovat.
8 hlasů
Jaroslav Švorc
08.02.2013 18:02
Jarda2
Kdepak,právě naopak,je správné,že Grebeníček mluví tak,jak mluví.Pokud by nikdo neměl odvahu říct těm fanatickým bláznům,že bezostyšným přepisováním historie a hysterickým zastrašováním svých oponentů si dělají ostudu sami sobě a štvou miliony slušných,kteří chtějí jen slušně žít a pracovat,tak tady máme tu nejbrutálnější totalitu.Nemáme k tomu daleko.Lidi se už dnes bojí říct svůj názor někomu koho neznají,nebo někomu,o kom vědí,že je stoupencem koalice chaosu a zla.
12 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 17:43
Sandokan
Děkuji vám za vaše moudrá slova.Mě bylo 17,studoval jsem a u všech událostí jsem byl osobně
a také jsem byl sověty pořádně zmlácen.
Také si pamatuji po 3x vyhraném hokeji nad SSSR ,jak nás na příkaz tehdejšího vedení pražské KSČ nahnali do Opletalovy ulice a tamn zmlátili,pozatýkali a odvezli na Pankrác.Tam nás nechali celou noc v celách stát nacpaní jeden na druhého.Pak jsme museli podepsat,že s námi bylo zacházeno slušně.To byl tehdejší komunismus.
1 hlas
pepa sedok
08.02.2013 17:25
sedok123
á hajzl papír waltra ulbrichta ,gottlalda,brežněva
0 hlasů
pepa sedok
08.02.2013 17:23
sedok123
á hajzl papír semelové a stalina a brežněva
0 hlasů
Karel Walther
08.02.2013 17:23
cvach
Gustav Husám měl stejnou ulohu jako Hácha za protektorátu a zhostil se jí lépe.Když to v roce 89 prasklo ,tak zbalil fidlátka a nekopal při tom nožičkama.
2 hlasy
Karel Walther
08.02.2013 17:26
cvach
Dan Pokorný
08.02.2013 17:38
Sandokan
Každej dělá překlepy a gramatické chyby.Nemusíte se omlouvat.Já bych se uomlouval.O to v diskuzi nejde.Jde o to zda chcete svobodu a demokracii a zachovat čest památce Jana Palacha a nebo chcete zpět hajzly typu Bilaka,Koldera,Indry,Husáka a jiných sviní.Dobrou noc.Věřím,že nejste zlej chlap.
1 hlas
Karel Walther
08.02.2013 20:01
cvach
Nikdo tyto hajzly nechce zpátky ale ty dnešní člověk musí vzít taky vpotas vždyt jsou to bývalý komáři a svazáci tak že si všechno drahý pane nemalujte na ružovo a nepíšu to z hladu já se mám dobře ale mám nějaké sociální cítění jestli vám to něco říká.
4 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 17:16
Sandokan
Tento čin byl pro svobodu nás všech.Byl protestem proti komunistické totalitě a proti vlastizrádcům které konkrétně jmenoval.Proti komoušům.Nikdo jiný tehdy moc neměl.Palch se postavil proti tehdejší moci reprezentované komunistickou totalitou.Položil život i za vaši svobodu,tupci!
Věděl,že ten nesmysl reformní komunismus skončil a lidi upadliu do letargie a všichni jsme se zbaběle podřizovali komunistické totalitě řízené ze SSSR.Tupci,kdyby jste si alespoń něco nastudovali a nebo používali alespoń selský rozum.
Blbů ,co špiní památku nejstatečnějšího Čecha je tu roj,tak ahoj.
1 hlas
Roko- lanek
08.02.2013 17:11
Roko-lanek
Wikipedie: Jan Palach "na protest proti potlačování svobod a pasivnímu přístupu veřejnosti,[1] po okupaci Československa armádami států Varšavské smlouvy v čele se Sovětským svazem, sám sebe 16. ledna 1969 zapálil v horní části Václavského náměstí v Praze"... Na následky rozsáhlých popálenin tři dny poté zemřel na Klinice popálenin FNKV a LFH UK v Praze v Legerově ulici, kde s ním byl na magnetofonový pásek natočen krátký rozhovor, v němž hovoří o příčině jeho činu. Podle sdělení Petra Blažka 19.1.2012 v pořadu ČT Jan Palach ošetřující sestře po transportu do Legerovy ulice na nosítkách řekl: "Udělal jsem to proto, aby odešli Rusové". Grebeníček je historik a ví o čem hovoří. Na rozdíl od těch blbů, co to překrucují.
9 hlasů
Jaroslav Emerych
08.02.2013 23:03
Jaroslav
Tak to teda ne......Grebeníček mě zase vrátil do reality..... Okupaci,upálení se Jana Palacha a bolševiky nelze v žádném případě od sebe oddělit a podotýkám,že naprosto všichni,i my děti,jsme tehdy jasně chápali o co jde a nepotřebovali jsme žádné tlumočníky.Ani dnes je nepotřebuju.
0 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 17:29
Sandokan
Je mi vás líto.Jste stejný jako Grebeníček.On je komunistický historik a ještě velmi špatný.Přečtěte si korektní historická fakta.Tam se dozvéíte že chtěl mimo jiné probudit zbabělý Český národ z letargie a toho jak jsme se zbaběle podřizovali nové komunistické totalitě řízené Moskvou.Jak můžete jediné slovo věřit takové zrůdě ,jako je Grebeníček.Zrůdnost má danou geneticky.Vy chcete skutečně patřit do jeho společnosti? Brrrrr...
1 hlas
rab z rabstejna
08.02.2013 17:06
rabzrabstejna
Měřme všem stejně. Co řekli :
Josef Mašín, poslední žijící z trojice odbojářů, která se v 50. letech prostřílela do Západního Berlína, netají rozpaky nad tím, že si Češi připomínají výročí smrti Jana Palacha. Podle něj byl Palach psychicky labilní člověk.
Grebeníček odmítl interpretaci Palachova činu jako protestu proti komunistickému režimu jako takovému. Student filosofické fakulty podle něj choval sympatie k reformním komunistům a sympatizoval s obrodnou politikou tehdejších představitelů tzv. Pražského jara.
"Jan Palach ANO, ale mizerná důvodová zpráva ne," shrnul své výhrady Grebeníček.
G. vyzval navrhovatele, aby odstranili důvodovou zprávu. "Jsem přesvědčen, že podstatná část klubu KSČM pak návrh podpoří," dodal.
http://www.novinky.cz/domaci/
9 hlasů
svatopluk s riha
08.02.2013 17:38
petermadofff
pan masin,jako soukroma osoba,si muze povidat co chce.poslanec narodniho shromazdeni,zvolen volici by mel vedet o co jde.palach se upalil PRO svobodu lidu ceskeho.a ta nebyla kvuli okupaci a kvuli totalite.ze diktatura proletariatu neni svoboda by melo chapat i meshuge/proc ste vy zidi semiti tak blbi?/ jak vy,ajnstajn.i s grebenickem.cha,cha,cha!shalom.ajnstajn.
0 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 17:04
Roko-lanek
reklama
reklama
Domácí Regiony Praha
Rychlík srazil v Praze člověka, ten nehodu nepřežil
16:46 | Dnes
ČTKKomentáře:
1
Ilustrační foto.
Autor: HZS Olomouckého kraje
větší obrázek »
Praha - Rychlík jedoucí do Českých Budějovic v pátek odpoledne srazil v Praze člověka, který svým zraněním podlehl. Nehoda se stala v úseku nepřístupném veřejnosti.
Informoval o tom mluvčí Drážní inspekce Martin Drápal. Železniční provoz v úseku Vršovice - Hostivař je zastaven.
Nehoda se stala krátce před 15:30. "Na protest proti peravicové totalitě" podotkl Drápal.
Vlaky momentálně jezdí odklonem například přes Malešice nebo Libeň. Podle webových stránek Českých drah by měl provoz být obnoven okolo 18:00, čas je to ale pouze orientační a může se měnit.
2 hlasy
svatopluk s riha
08.02.2013 17:44
petermadofff
problem je,meshuge,ze ZADNA pravicova/nebo peravicova/totalita neexistuje,ajnstajn.mozna akorat ve vasi vymyte palici,plne tech ashkenazi vrozenych chorob.posledni volby v krajich vyhrala levice,ne?blbe?za diktatury proletariatu ani zadna peravicova strana existovat nemohla,blbe.ale prokurator vas radil bez problemu.proc jste vy zidi semiti tak tupi?k neuvereni.cha,cha,cha!shalom.meshuge.
0 hlasů
Eva Adamová
08.02.2013 18:58
EvaA
Nejvetší meshuge jste tady vy! cha,cha,cha!shalom.meshuge.
3 hlasy
Roko- lanek
08.02.2013 17:05
Roko-lanek
koukám že těch co to samou radostí v tom kapitalismu nemohou vydržet raketově přibývá a to nejen na železnici
4 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 16:53
Sandokan
Hanba nám všem!
Čest památce jediného statečného Čecha v novodobé historii.Filisofa,studenta a vlastence.
Smrt je smrt a všichni tam brzy půjdeme.Na některé se bude navždy vzpomínat s láskou.
Většina těch zlých skonči v zapomnění.
Čest památce tohoto statečného chlapce,studenta,syna.Pochopil nadčasově zrůdnost komunistické totality.
Dodnes mnoho hlupáků tuto zrůdnost komunistické totality nepochopilo.
Čest památce na člověka,který všem slušným lidem ukázal,že za svobodu je třeba bojovat a třeba i umřít.
Hanba každému a věčné zatracení,kdo jeho památku špiní nebo zpochybńuje.
1 hlas
Karel Walther
08.02.2013 16:57
cvach
Ano byl svým zpusobem hrdina ale ty píšeš moc tendenčně asi si vté době nežil a nebo jsi tahal ještě kačera.
6 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 17:07
Sandokan
škoda´,že nechápeš slovo tendenčně.Byl jsem u toho a blíž ,než si myslíš.
Každého kdo uráží památku Jana Palacha si vezme ďas.
Den poslední je pro zlé lidi velmi těžký.Hledejte v sobě dobro a neurážejte nikdy památku lidí,co položili život za i vaší svobodu.Obě´t Jana Palacha byla obrovská a nebyla zbytečná.Probudil celý svět a hanba je ,že se tady najde by´t málo,ale takové zrůdy ,jako Grebeníček nebo někteří zbabělci zde v diskuzi schovaní do anonymity.To není jen hloupost,že zpochybńují jeho odpor proti komunistické totalitě.To je zlá vůle a kdo je zlí,tak dříve nebo později za to zaplatí.Když nikdy,tak v ten den poslední bude účtovat.
1 hlas
Karel Walther
08.02.2013 16:43
cvach
Jsem pamětník. V roce 1968 jsme chtěli socialismus s lidskou tváří. Kapitalismus chtěli jen překabátěný komunisti kteří psali do Svobodného slova na př. Kohout,Štětina, no a mezi nima taky Havel ovšem byli v menšině.Měli i svojí stranu KANN21.Ovšem byli v menšině .Kdyby ruský hordy nepřijely tak by na podzim byly svobodné volby. Jasně by vyhrál. reformní komunisté,Dubček,Smrkovský,Kriegl a světe div se i Husák. Tenkrát náš vzor byla Jugoslávie a byla to vté době jediná spřátelená země která nám fandila.No a Palach nás chtěl vzbudit z latergie ,jeho čin jsem neuznával jelikož žádný režim nestojí za lidský život .Kdyby měl skutečný kamarádi tak by to neudělal.Bylo mi líto jeho rodiču.
12 hlasů
Hana
09.02.2013 06:15
Hana
máte pravdu kdyby měl skutečné kamarády tak by to neudělal bylo jich více kdo to podepsali a pak se stáhli a do dnes se k tomu nepřiznali sám Palach o tom ve svém dopise psal po 5-ti dnech příjdou další a další proč mlčí ti kteří ho k tomuto činu dovedli s tím že do toho půjdou také!
1 hlas
Dan Pokorný
08.02.2013 17:24
Sandokan
Komunismus s lidskou tváří je kravina.Nikde na světě není,nebyl a nebude.Přečti si komunistickpou ideologii a třídní nenávisti a vládě jediné správné strany,přečti si o diktatuře proletariátu a všelidové vládě ovšem pod dědičnou elitou všemocné komunistické strany.
Že jsi starej skušenej chlap a něco si zažil,tak by jsi neměl být hloupě naivní,Všichni pootřebují kontrolu.A když má moc jen jedna strana a nemá silnou opozici,tak je to konec se svobodou a z tebe bude jen hovádko,kterému tu více,tu méně nasypou do koryta a ty budeš tancovat,jak budou chtít.Když né,tak jsi třídní nepřítel a šup za katr.Takovej život chceš pro svoje děti?
3 hlasy
Hana
09.02.2013 06:21
Hana
NE komunismus ale socialismus s lidskou tváří to za prvé a za druhé jakou svobodu mají dnes lidé?560000 lidí bez práce miliardy mizí v kapsách zbohatlíků na podvodech a jiné o tom není třeba psát to každý soudný člověk vidí takovej život chceš pro své děti?
1 hlas
Johan Rey
08.02.2013 18:02
Johan
Myslel jste "socialismus s lidskou tváří" z roku 1968?Pokud ano, tak se v současnosti v dost podobném scénáři aplikuje v severských zemích, ovšem bez přičinění komunistů.
6 hlasů
Karel Walther
08.02.2013 16:55
cvach
A ještě chci dodat.Kdyby Husák dal na Brežněva tak by tady byly politické procesy jako v padesátých letech ale jelikož to sám prožil tak vše řešil pokud možno s chladnou hlavou.A my jsme měli dalších 20let dobrý život.Nikdo nebyl bez práce .sranda byla ale to už nebudu rozepisovat.Pamětníci se mnou budou souhlasit.
7 hlasů
Vendula Kábová
08.02.2013 17:01
Vendulazvesnice
Hana
09.02.2013 06:24
Hana
Vendulko trpíš samomluvou dělej stím něco!
0 hlasů
Karel Walther
08.02.2013 17:06
cvach
Děkuji doufám modrá soudružko,že mě neudáte na ustřední výbor ODS.
6 hlasů
svatopluk s riha
08.02.2013 17:50
petermadofff
sranda je ted taky.a zadna fingovana prace.ovsem podedili jsme to kdo nekrade,okrada svou rodinu.a bbandu nemakacenku.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:32
Sandokan
Jan Novák hájí Grebeníčka to by mělo všem diskutujícím,těm slušnějším stačit,aby věděli jaký je to člověk a duševní troska.
Jan Novák hájí Grebeníčka,syna komoušského bachaře,kterého před kriminálem zachránilo stáří a
asi již exitus.
Jan Novák je horší než Grebeníček.To si všichni zapamatujeme.Osobně jsem s tímto duševním mrzákem skončil.A vůbec...
1 hlas
svatopluk s riha
08.02.2013 17:53
petermadofff
co jinak cekat od blbeho semity zida?jen tu potvrdil to,co tu hlasam uz leta.banda prolhanych,zlodejskych a rasistickych lharu a nemakacenku.proto uz zadne zidi nikdy nikam nevolte.hezky den.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:28
JanNovak
Miroslav Grebeníček: Palach ano, překrucování minulosti ne
Zveřejňujeme dnešní, českými médii skandálně dezinterpretované vystoupení poslance KSČM Miroslava Grebeníčka jako komentář.
Odkaz: http://denikreferendum.cz/clanek/14952-palach-ano-prekrucovani-minulosti-ne
3 hlasy
Roko- lanek
08.02.2013 16:25
Roko-lanek
Palach se upalil proto aby už americky vojak nevraždil ve Vietnamu lidi.
1 hlas
svatopluk s riha
08.02.2013 17:55
petermadofff
proc vy jste utekl dobrakovi vas z lopaty?asi jste se tenkrat bal tak blbe blekotat jako tady blbe blekotate ted,ze ano?ajnstajn.cha,cha,cha!shalom.meshuge.
0 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:34
Sandokan
Něco tak blbého můžete napsat jen vy.
1 hlas
Dan Pokorný
08.02.2013 16:24
Sandokan
Honza Novák je duševní mrzák,bolševik a uráží všechny poctivé lidi a zejména všechny pozůstalé
po Palachovi,Zajícovi.
Honzo Nováku,hanba ti.
Jakoby jsi Palacha nyní upálil podruhé.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:30
JanNovak
Četls celý dopis Palacha?Tak si ještě přečti brebto CELÝ projev GREBENÍČKA--VIZ nahoře a potom uvaž kdo je duševní mrzák!!!!!!!!!!!
8 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:35
Sandokan
S tebou jsem skončil.Diskutovat s takovou bolševickou zrůdou nehodlám.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:51
JanNovak
ZASE JEDNA DOBRÁ ZPRÁVA PRO MNE.
4 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 16:55
Sandokan
Že si zrůda? Tak se raduj.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:22
JanNovak
Stejně je zajímavé jak doslova celá pravice a její media vyskočí jako ušknutí,když komunista řekne něco ostřejšího....a při tom neřekne lež.Dopis co zanechal jen potvrzuje názor lidí jako já ,kteří to pamatují,že jsme byli zklamáni cestouKOMUNISTŮ DUBČEKA a spol. do Moskvy a později nástupem jiných komunistů,které jsme považovali za zrádce...ale on se upálil na protest proti KSČ ale okupantům a žádal,aby lidé šli do GENERÁLNÍ STÁVKY!..to jasně píše...njn jenomže je vidět,že ne jen dnes se nám nechce do GENERÁLNÍ STÁVKY ,ale i tenkráte jsme jako národ srazili paty a kecali jen v hospodách-net ještě nebyl...
8 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:23
JanNovak
Baryk Baryk
08.02.2013 16:21
Baryk
Grebenicek je Cech. Je to jeden z vas. Jako byste pitvali sebe.
Cerna, uz mas chlapa?
0 hlasů
Alice Černá
08.02.2013 16:15
Aba
Tohle je celý Grebeníčkův projev ve Sněmovně. Jak odpovídá komentáři zveřejněném tady a kdo je blíže pravdě, posuďte sami:
http://www.denikreferendum.cz/clanek/14952-palach-ano-prekrucovani-minulosti-ne
7 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:33
JanNovak
Dobrý den ,Alice a mohu se zeptat co si o tom myslíte vy?.-) mluvím o dopise Palacha a projevu Grebeníčka...nevím kolik vám je ale já to opravdu pamatuji-tu dobu..
4 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 18:52
Aba
Dobrý den Honzo. Níže jsem dala odkaz na skutečnou řeč Grebeníčka v DR. Já ho opravdu z komoušů nesnáším asi nejvíc, nicméně vyjádřil se naprosto normálně, jen zdůvodňoval svůj postoj k tomu uzákonění Palachova dne.
Že se toho chytli a překroutili to modří bolševici v parlamentu a novináři z jejich "rodu" ani nepřekvapuje.
Můj názor ale je, že si to zrovna Grebeníček mohl odpustit, mohl tušit, co to vyvolá a jen jim nahrál, aby si zahráli na ty pravé zastánce demokracie. Těm, kteří demokracii jen předstírají a využívají, jak se jim hodí.
Co si myslím o Palachově dopisu jsem napsala taky v jednom příspěvku:
.Symboly jako je Palach, se musí v hrobě obracet, když vidí, jací darebáci si jejich oběť vykládají ku prospěchu svému (měla jsem na mysli tu vládní squadru a její stoupence).
Dělali to i s Krylem, ale toho radši zakázali hrát, protože jeho texty byly tak jasné, že o nich ani tihle zloději historie nemůžou pochybovat.
4 hlasy
Eva Adamová
08.02.2013 16:21
EvaA
Dík za odkaz. :-))
3 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 16:14
Sandokan
Grebeníček,ČSOBotka,Zeman,Zaorálek-naše světlá budoucnost .Všichni soudruzi bývalí nebo současní-jedna pakáž.
To si Čecháčci volí,tomu důvěřují a od takových něco čekají.
Kupředu levá!Je to hnus fialovej !!!!!!!!
1 hlas
cobreti
08.02.2013 16:40
miravyskoc
Dane, vy ale musíte mít vítr z toho nástupu levice, že by strach o majetek (čí?), to je totiž největší trest pro zloděje - přijít o mamon.
6 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:59
Sandokan
Možná se bojím o majetek po předcích.Všichni něco uměli a hodně makali.
Ty se boj o duši!
0 hlasů
Pepa Zdepa
08.02.2013 22:06
drevokocurik
Všichni makali a všíchni něco uměli, jenom ty jsi zůstal blbcem a umíš hovno ! Zase tak úplně ne, debilně kecat o tom, o čem nemáš ani páru !
2 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 23:32
rabzrabstejna
Přesně řečeno.
Kdyby byl mlčel, byl by (aspoň naoko) zůstal filosofem.
0 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 16:19
Roko-lanek
Komouš Petr Nečas *19.11.1964 :
Soudruh Petr Nečas - Do roku 1989 fanatický funkcionář fakultního výboru komunistického SSM a Svazu Československo-sovětského přátelství .
Jeho otec byl agentem komunistické STB :
Údaje z veřejně přístupných stránek MNO o panu Nečasovi . (www.svazky.cz)
Jméno Datum
narození Druh svazku Registrační
číslo Krycí jméno Útvar Archivní
číslo
Nečas Jaroslav 26.3.1936 KTS A 28969 Petr 00-MV Uherské
Hradiště 438336
Divím se , že tomu novináři nevěnují dostatečnou pozornost , proč asi ? ! ? Cha , cha , chy , chy , cho , cho .
Je to zajímavé zjištění :
Soudruh Nečas — předseda SSM ( socialistického svazu mládeže ) je předseda vlády ČR !
Jak můžou takový lidé dštít síru a oheň na komunisty , když mají sami máslo na hlavě ?!?
6 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:12
JanNovak
Tady originál dopisu Palacha a kde napadá KSČ? Pravice má hrůzu z KSČM a toto je vítané sousto pro OBJEKTIVNÍ(viz volby na hrad) pravicová media!
1969, [16. leden], Praha.
Koncept dopisu Jana Palacha, který se zachoval v sešitě nalezeném mezi
jeho osobními věcmi na koleji UK Spořilov.4
Šelma⁵ D 69
VŠE, FF UK, P[ráce], [Svaz] Čes[koslovenských] spis[ovatelů]
1) Dopis škole (Vysoč[anským] dělníkům)
2) Dopis „Práci“
3) Dopis Svobodovi⁶
4) Dopis v […]⁷
Vzhledem k tomu, že se naše země národy se ocitly ve svízelné situaci a na pokraji
pasivní se odevzdanosti v osud, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit
svědomí národa následujícím způsobem. Naše sku Naše skupina se skládá z dobrovolníků,
kteří jsou ochotni odhodláni se dát pro národní pro svobodu a demokracii
v ČSSR doslova upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku [jed]ničku,
a tím jsem získal právo napsat tyto dopisy a nastoupit jako coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou okamžité zrušení cenzury, odvolání některých lidí, kteří
nemají důvěru lidí, tj. jako Štrougala, Biľaka, Indry, Jakeše, Koldera, Pillera,
dále nahrazení Jana Pelnáře gen. Pavlem a zahájení soudního přelíčení s bývalým
náměstkem ministra vnitra Šalgovičem a zákaz rozšiřování Zpráv.⁸ V případě,
že tyto požadavky nebudou do pěti (5ti) dnů splněny (slovenské zrádce Biľaka,
Barbírka) a jestliže pro jejich prosazení nevstoupí národ […]⁹ lid této země pro
jejich prosazení nevstoupí do generální stávky, pak vzplanou další pochodně.
V Uvědomte si, prosím, že jsou to možná právě vaši synové a vaše dcery, či vaši
sourozenci drazí, kteří se mají změnit v pochodně a že jejich případná smrt bude
zaviněna právě vaším postojem životy jsou ve vašich rukou. Můžete se stát vrahy,
spasiteli, ale i vrahy. Pracující v ČKD Praha Pracující ČKD Praha chci upozornit,
že jsou mezi námi i jejich děti.
S pozdravem
Pochodeň
P
5 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:20
Sandokan
Hned na začátku jsou slova,že jsou ochotni se pro demokracii upálit.To je přeci jasné.V totalitě vedené KSČ žádná demokracie nebyla.Neexistovala žádná opozice.Je jasné ,že to bylo hlavně proti "vedoucí úloze KSČ" ve státě a jmenoval ty nejhorší komoušské vlastizrádce.kteří nás prodali Sovětským tankům.Je jasné ,že té zrady na národu se dopustila KSČ vedená Husákem,Bilakem a těmi dalšími.To jsou fakta.Komouši nesou zodpovědnost za Palachovu smrt.
Bohužel zbytečnou,jak se v posledních dnech ukazuje.
Být htrdým národem,tak Grebeníček nepřejde živ ulici.Hanba nám všem!
0 hlasů
daniel Pink
08.02.2013 16:08
dorianek
nedavno se proti hruzovlade ODSTOPLIDEM pokusil upalit mlady muz
9 hlasů
Baryk Baryk
08.02.2013 15:59
Baryk
Dan Pokorný
08.02.2013 16:22
Sandokan
Stačí je navždy u voleb poslat konečně do prdele.
0 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 16:15
JanNovak
Táhni už do Polska ty polská hn..o!Co tady pořád onaduješ?!Starej se o bordel v Polsku!Už jsi dnes dostal několikráte od lidí najevo,že tu nejsi MEZI POLÁKY ale v sousední zemi!TÁHNI na polský server!:-((((((((((((((
5 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:29
Sandokan
Duševní mrzák promluvil, po soudružsku.Hlava prázdná dubová,ale plná fekálií.
Barykovi vzdávám čest, na Nováka patří jenom pěst.
0 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 16:04
Roko-lanek
Komouš Petr Nečas *19.11.1964 :
Soudruh Petr Nečas - Do roku 1989 fanatický funkcionář fakultního výboru komunistického SSM a Svazu Československo-sovětského přátelství .
Jeho otec byl agentem komunistické STB :
Údaje z veřejně přístupných stránek MNO o panu Nečasovi . (www.svazky.cz)
Jméno Datum
narození Druh svazku Registrační
číslo Krycí jméno Útvar Archivní
číslo
Nečas Jaroslav 26.3.1936 KTS A 28969 Petr 00-MV Uherské
Hradiště 438336
Divím se , že tomu novináři nevěnují dostatečnou pozornost , proč asi ? ! ? Cha , cha , chy , chy , cho , cho .
Je to zajímavé zjištění :
Soudruh Nečas — předseda SSM ( socialistického svazu mládeže ) je předseda vlády ČR !
Jak můžou takový lidé dštít síru a oheň na komunisty , když mají sami máslo na hlavě ?!?
5 hlasů
Baryk Baryk
08.02.2013 15:58
Baryk
Kazdy den -15 komousu. Co lepsiho tuto zem muze potkat? Melo by se to podle matematicke zakonitosti zvysovat, ve vzorci by mela byt zahrnuta i chripkova epidemie a starnuti jednotlivych zlocineckych skupin tzv. ZO. Mozna uz jedeme 20 ks do chladaku denne a ani o tom nevime? Nemohl by se na to ten Fischer mrknout? Bylo by skoda o tom nevedet a neumet se kazdy den poradovat s postupujici demokratizace uzemi stredni EU.
2 hlasy
XXXL
08.02.2013 21:49
XXXL
Chlap na smrtelné posteli odhání faráře a chce předsedu místní organizace KSČ. Soudruh se dostaví a skoronebožtík vysloví přání vstoupit do strany. Soudruh se diví proč až tak pozdě. Chci udělat radost synovi. Syn sympatizuje s naším programem? vůbec ne, ale vždycky ho potěší, když chcípne nějakej starej bolševik.
0 hlasů
Jan Skalský
08.02.2013 15:57
janskalsky
http://www.blisty.cz/art/67432.html
Nic tak hrozného neřekl. Jsem pamětník a myslím, že má pravdu.
3 hlasy
Roko- lanek
08.02.2013 15:48
Roko-lanek
O tom se nepiše co se děje za vlady pravicovych stran.Důchodci skačou z balkonu protože nemaji na leky,Vietnamci zabijeji psy,Fetky tanči na nesmyslnou hudbu,chlasta se pančovany alkohol,čepujou se pančované pohonné hmoty,střili se na prezidenta,cizinci foti v česku dětské porno,Vlastni rodiče tryzni své děti,boda se nůž do učitelky,exekuce (znarodněni) je na každem kroku atd....a vladě to je jedno hlavně že maji své koryta.Stop pravicové totalitě.
4 hlasy
jarda klídek
08.02.2013 19:21
Klidek
A JAK O TOM TEDA VÍTE KDYŽ SE O TOM NEPÍŠE? JÁ VÁM TO POVÍM, PROTOŽE SE O TOM PÍŠE, KDYŽ SE TO SAMÉ DĚLO ZA BOLŠEVIKA, TAK SE O TOM NEPSALO A PROTO SI MOŽNÁ MYSLÍTE ŽE SE TO NEDĚLO. TO JE JEDINÝ ROZDÍL.
0 hlasů
Jaroslav Santner
08.02.2013 15:41
Santner
Vážení, připusťme na chvíli, že se Palach neupálil a přežil do dnešních dnů. Položme si otázku, co by udělal za současné situace? Jsa nezaměstnaný, po exekutorském výkonu a neloajální ke zrádcům a tunelářům na Wenceslas Square (v domorodém nářečí nazývaném Václavák) by se neupálil, ale zvolil by ke svému činu Palachovo náměstí. Z toho prostého důvodu, aby se mohl po upálení ještě rovnou utopit ve Vltavě. Tím by dal v podstatě soudruhu Grebeníčkovi za pravdu.
7 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 16:06
Gee
S přihlédnutím k celkové změně poměrů ve světě a společenským změnám obecně. By se extrémně pravicově smýšlející lidé na tehdejší škále levice-pravice, dnes ocitali někde poblíž středu, a dnešní pravice - znovu zopakuji, s přihlédnutím ke společenským faktům, sociografickým faktům - by dnešní pravice byla daleko za hranicí extrémismu.
0 hlasů
Ondřej Dvořák
08.02.2013 15:58
Gee
Přesně tak, stačilo by by požádat kteréhokoliv z psychologů, aby na základě toho, co o něm víme, vypracoval psychologický profil - našli bychom nejspíš voliče KSČM nebo jiné levicové strany.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 15:27
Kadlec
Je dobře, že jste ty některé Grebeníčkovy výroky vybrali. Stojí za přečtení. Je to sice komunista, ale není to blbec.
12 hlasů
Baryk Baryk
08.02.2013 15:54
Baryk
Ty rudej ubozaku, copak byl Pepik Goebbelsu blbec? Nebo Stalin? Vsichni byli zlocinci, stejne jako to prase Grebenickovo. V tom jsou stejni. Blbec a prase zaroven jses jenom ty, rudochu primitivni.
3 hlasy
Jaroslav Švorc
08.02.2013 16:20
Jarda2
Baryku nechce se mi věřit,že bys byl takovej blbec a věřil tomu,že Grebeníček nemá pravdu.Proti pravdě se věrohodné argumenty těžko hledají.Proto vám nezbývá nic jiného,než dryáčnická hysterie a hulváctví "hnědých prasat".Na nic jiného se nezmůžete.
5 hlasů
Přemysl Kadlec
08.02.2013 16:16
Kadlec
Baryku, aby ti to nebylo líto. O tobě bych psal trochu jinak, ale podobně.
Není to v žádném komunista, ale v každém případě to je blbec.
4 hlasy
XXXL
08.02.2013 21:38
XXXL
Primitivní rudoch, pěkné, líbí se?
0 hlasů
Přemysl Kadlec
08.02.2013 22:08
Kadlec
Líbí se ! Pořád lepší než být primitivní Baryk nebo XXXL primitiv.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 20:36
Kadlec
Upřesnění:
Baryk není v žádném případě komunista, ale v každém případě je to blbec.
1 hlas
Alice Černá
08.02.2013 15:27
Aba
Kocias dokonce tvrdí, že Grebeníček je socdemák. Jak proboha chcete diskutovat, když neznáte ani základní fakta?
K těm výrokům:
První výrok o církvích - je pravdivý
Druhý výrok o tančení na hrobech - je pravdivý
Třetí výrok o 50. letech je sporný a věcí výkladu
Čtvrtý výrok o Mašínech je pravdivý
Pátý výrok o ÚPN je pravdivý
Šestý výrok o Šináglovi je pravdivý
Sedmý výrok o únoru 48 je sporný a věcí výkladu
OSmý výrok o listopadu 89 je pravdivý
Devátý výrok - nevím
Desátý výrok mi připadá spíš jako konspirační teorie
Myslím, že jste si páni novináři mohli dát víc práce, určitě Grebeníček řekl kontroverznější věci, tohle mi připadá, jako kdybyste chtěli dokázat, že umí mluvit i rozumně.
12 hlasů
Jan Skalský
08.02.2013 16:01
janskalsky
Já bych souhlasil se všemi...
3 hlasy
Alice Černá
08.02.2013 16:04
Aba
Já jsem to nezažila, tak nemůžu pravdivost posoudit.
2 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 16:48
Sandokan
Komu není z hůry dáno.Nic nemůže posoudit.Váš případ.
Jste jen taková snaživá pavlačová bolševická drbnička,husička.
Co s vámi naděláme.
0 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 15:24
Roko-lanek
Tady umírají naše matky v porodnicích. Děti na ně čekají doma, hladové a zmrzlé. Nejlepší dcery a synové národa, voliči čssd a ksčm, postávají hladoví před fabrikami, žmoulajíc pokorně kšiltofky v ruce a prosí tlusté fabrikanty o práci. Matky na polích zasévají úrodu bosé, aby ji v zápětí keťasové a kulaci z ODS a TOP-09 vykšeftovali za drahé kožichy a zlato na Burze. A na chudé, inteligentní a moudré voliče sociiální demokracie nezbydou ani ty drobky. A proto budu volit KSČM.
4 hlasy
jarda klídek
08.02.2013 19:23
Klidek
VÁŽNĚ JO? A PROČ JSOU CHUDÍ KDYŽ JSOU TAK INTELIGENTNÍ ?
0 hlasů
Ondřej Dvořák
09.02.2013 12:55
Gee
Pro blbce je důkaz inteligence schopnost okrádat vlastní bratry a sestry.
0 hlasů
Alice Černá
08.02.2013 15:14
Aba
K Palachovi tato citace, kterou většina z nás odněkud už zná:
"Vzhledem k tomu, že se naše národy ocitly na okraji beznaděje, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit lidi této země následujícím způsobem.
Naše skupina se skládá z dobrovolníků, kteří jsou odhodláni se dát pro naši věc upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku a tak jsem získal právo napsat první dopisy a nastoupit coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou:
Okamžité zrušení cenzury
Zákaz rozšiřování "Zpráv"
Jestliže naše požadavky nebudou splněny do pěti dnů, tj. do 21. ledna 1969, a nevystoupí-li lid s dostatečnou podporou (tj. časově neomezenou stávkou), vzplanou další pochodně.
Pochodeň č. 1
PS. Vzpomeňte na srpen. V mezinárodní politice se uvolnil prostor pro ČSSR, využijme jej."
Palachovou hlavní myšlenkou bylo probudit lidi z letargie. Další dva body jsou, jako kdybychom dnes vyzvali ke zrušení autocenzury v médiích a požadovali opravdu nezávislá média. Nemyslím, že by se lidé měli upalovat, ale vypadá to, že jsme se neprobudili dodnes.Symboly jako je Palach, se musí v hrobě obracet, když vidí, jací darebáci si jejich oběť vykládají k prospěchu svému.
6 hlasů
XXXL
08.02.2013 21:29
XXXL
Bolševické svině nechaly Palacha exhumovat a bez svolení rodiny zpopelnit, může se tak leda přesypávat v urně.
0 hlasů
Diana Stores
08.02.2013 15:06
Diana
Tyhle komouše typu Grebeníček vám sem přivede do vládních křesel předseda ČSSD Sobotka.On je z komunistické rodiny z několika sourozenců a z velmi chudé rodiny.Z výchovy v rodině komouše si nic do života pochopitelně odnést nemohl.Tady ho volí pouze stejná individua a je jich tady dost.Morálka žádná,jen závist,nenávist ke vzdělaným lidem,k bohatým apod.Socani a komouši jsou jedna banda hajzlů.
4 hlasy
Dan Pokorný
08.02.2013 16:45
Sandokan
Ti,co je volí to je horší pakáž a taky blbější.Ti zvolení se díky nim budou mít,jako prasata v žitě a ti ,co je volí se budou mít čím dál hůř.Za 40 let pudou zase cinkat klíčema.
Socialistické sámošky na ně a né kapitalistické supermarkety.
Otočím prstenem a budou tu ti pitomci mít zase socialismus a v řeznictví budou viset jen pokaděné trenky řezníka.Tak na ně blbečky.
0 hlasů
občan
08.02.2013 15:55
autodidakt
To víš Dianko,na inteligenty tvého typu socani a komouši nemají.To se budou muset ještě hodně učit.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
08.02.2013 15:23
Kadlec
A koho nám to přivedl do vládních křesel pan Nečas, Dianko? Pokud je mi známo, i on pochází z komunistické rodiny. Copak on si odnesl z rodiny do života? Která individua volí jeho? Asi opeřenci, co?
8 hlasů
jarda klídek
08.02.2013 15:00
Klidek
Copak by jste asi chtěli slyšet od Grebaníčka, kovaného komunisty? Slyšel snad někdo někdy mluvit komunistu pravdu o historii? Já teda slyšel jen překrucování historických fakt a kde ani to nestačilo čilou lež, ale to přeci zapadá do jejich charakteru, takže je to vlastně v pořádku.
2 hlasy
Petr Dvořák
08.02.2013 15:03
gogan
Blbý na tom je, kolik lidí jim to žere. Jinak by se to dalo poslouchat jako parodie.
1 hlas
Nezaměstnanost trhá rekordy ale média mají jinou práci....
8 hlasů
XXXL
08.02.2013 21:21
XXXL
A ty taky, oranžová vesta a koště, co ti nikdo z pracek nevytrhne. To je životní jistota.
0 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 14:52
gogan
Obhajovat 50. roky může jen dobytek
5 hlasů
Jan Měchura
08.02.2013 14:42
zhnapp
Baryk Baryk
08.02.2013 16:01
Baryk
Ti mrtví mají bezesporu svoji cenu.
2 hlasy
Jan Novák
08.02.2013 14:32
JanNovak
kde protestuje proti KSČ?On protestuje proti lidem,které jsme i my odsuzovali-chtěli jsme socialismus s lidskou tváří ne DNEŠNÍ KAPITALISMUS! to mu věřte!!
1969, [16. leden], Praha.
Koncept dopisu Jana Palacha, který se zachoval v sešitě nalezeném mezi
jeho osobními věcmi na koleji UK Spořilov.4
Šelma⁵ D 69
VŠE, FF UK, P[ráce], [Svaz] Čes[koslovenských] spis[ovatelů]
1) Dopis škole (Vysoč[anským] dělníkům)
2) Dopis „Práci“
3) Dopis Svobodovi⁶
4) Dopis v […]⁷
Vzhledem k tomu, že se naše země národy se ocitly ve svízelné situaci a na pokraji
pasivní se odevzdanosti v osud, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit
svědomí národa následujícím způsobem. Naše sku Naše skupina se skládá z dobrovolníků,
kteří jsou ochotni odhodláni se dát pro národní pro svobodu a demokracii
v ČSSR doslova upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku [jed]ničku,
a tím jsem získal právo napsat tyto dopisy a nastoupit jako coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou okamžité zrušení cenzury, odvolání některých lidí, kteří
nemají důvěru lidí, tj. jako Štrougala, Biľaka, Indry, Jakeše, Koldera, Pillera,
dále nahrazení Jana Pelnáře gen. Pavlem a zahájení soudního přelíčení s bývalým
náměstkem ministra vnitra Šalgovičem a zákaz rozšiřování Zpráv.⁸ V případě,
že tyto požadavky nebudou do pěti (5ti) dnů splněny (slovenské zrádce Biľaka,
Barbírka) a jestliže pro jejich prosazení nevstoupí národ […]⁹ lid této země pro
jejich prosazení nevstoupí do generální stávky, pak vzplanou další pochodně.
V Uvědomte si, prosím, že jsou to možná právě vaši synové a vaše dcery, či vaši
sourozenci drazí, kteří se mají změnit v pochodně a že jejich případná smrt bude
zaviněna právě vaším postojem životy jsou ve vašich rukou. Můžete se stát vrahy,
spasiteli, ale i vrahy. Pracující v ČKD Praha Pracující ČKD Praha chci upozornit,
že jsou mezi námi i jejich děti.
S pozdravem
Pochodeň
P
8 hlasů
Jan Luzinsky
08.02.2013 14:26
Frolec
az na ty dva vyroky o (sudetskych) nemcich a fasismu, ktere jsou ponekud paranoidni, se vsemi ostatnimi souhlasim. Lidi, volte komunisty, nebo tady pochcipame hlady ! Navic, jak videt, komunisti na rozdil od zlodejske sebranky `manazeru`, ODS a jinych zrud nelzou a vidi veci objektivne z vice perspektiv. Asi to bude tim, ze jim nejde jen o to si poradne nakrast...
8 hlasů
jarda klídek
08.02.2013 15:05
Klidek
Pane Lužínský a kdy prosim vás mluvili komunisti pravdu ? V padesátých letech, když zavraždili Miladu Horákovou, nebo dnes, když tyto věci bagatelizují, nebo když nás ve škole učili vyložené lži o naší historii. Dám vám korunu za každého pravdomluvného komunistu.
0 hlasů
XXXL
08.02.2013 21:17
XXXL
To ví přece každý, v 43.r. v Pečkárně.
0 hlasů
cobreti
08.02.2013 16:54
miravyskoc
Pane Klídek a kdy mluví, prosím vás, ti dnešní pravičáci pravdu ? Pravice a pravda je naprosto rozdílný význam slov, ikdyž si někteří obdivovatelé vládní sebranky myslí, že je to totožné.
4 hlasy
XXXL
08.02.2013 21:13
XXXL
Duchaplné, jako krabice a kráva, taky naprosto rozdílný význam slov, i když si někteří obdivovatelé bolševických sviní myslí, že krávy dojí krabicové mléko. Hrozná pitomost, že? Skoro taková, jako ta vaše.
0 hlasů
jarda klídek
08.02.2013 19:28
Klidek
ALE JÁ NEHÁJÍM SOUDOBOU PRAVICI, ALE SVOJÍ OTÁZKOU VLASTNĚ OBHAJUJETE BOLŠEVICKÉ LŽI. KDYŽ MŮŽE LHÁT PRAVICE PODÍVEJTE JSOU TO LHÁŘI, TAK NA TO MAJÍ NÁROK I KOMUNISTI A PROTO JE BUDU OBHAJOVAT. NEBYLO BY LEPŠÍ NA LEŽ POUKAZOVAT A KDYŽ SE JÍ JEDNA STRANA DOPOUŠTÍ NEOMLOUVAT TO SLOVY, ALE ONI TAKY LŽOU.
1 hlas
Jan Luzinsky
08.02.2013 15:47
Frolec
treba ted. Ten vyrok o Palachovi je obycejne konstatovani znameho faktu. Jak videt, nektere pravdy se rikat nesmi. Ne, nebagatelizuji zlociny 50. let. Ale muzu kontrovat: ja vam dam pet korun za kazdeho poctiveho pravicoveho politika, nebo poctiveho ceskeho kapitalistu
4 hlasy
jarda klídek
08.02.2013 16:35
Klidek
No jestli jsme oba četli ty samé výroky, tak ty představují klasické bolševické vykrucování. Nemůžete přeci popřít, že okupanty k nám pozvali komunisti. A to ty co po roce 68 vládli v této zemi až do rozpadu sovětského bloku. A to je přesně ta vláda od které se současní komunisti i s grebeníčkem nikdy nedistancovali, ale naopak se k nim často od roku 89 přihlásili. A to že jsem okupanty pozvali , byl jeden z důvodů proč se palach upálil. Já se s vámi ani nepřu o to že tu dnes hodně zlodějů , to je jistě pravda, ale znám dost poctivých českých kapitalistů, kteří dávájí lidem práci. Takže společnost je pestrá plná gaunerů, ale i slušných lidí. To nemění nic na tom že lidé typu grebeníčka se od činu palacha snažili tuto věc bagatelizovat, překrucovat a tím že jeho čin byl namířen proti tomuto druhu lidí, mě přijde jako by mu tancovali na hrobě.
0 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 14:56
gogan
Lhali 40 let a asi hned tak nepřestanou.
1 hlas
Franz Kerr
08.02.2013 14:36
Augustus
To jsou zase žvejky. Souhlasíš i s tím zlehčováním zločinů 50. let, jo?
3 hlasy
Martin Kocias
08.02.2013 14:25
Jarabak
Nojo, koho zajímají pindy sociálnědemokratické zrůdy grebeníčka.
3 hlasy
Dtejně jako ty tvoje. A proto tě tadiče strčí ke kompu aby jsi nesral jdyž už nevíš která bije.
2 hlasy
XXXL
08.02.2013 20:56
XXXL
Chce to pár vysvětlivek, když píšeš v šifrách.
0 hlasů
Franz Kerr
08.02.2013 14:15
Augustus
Parchant. Prostě parchant do morku kostí.
5 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 14:25
Roko-lanek
Neuražej mrtvého Palacha.On za to nemůže že byl postiženy.
4 hlasy
Franz Kerr
08.02.2013 14:27
Augustus
X P
08.02.2013 14:01
hromec
Až tak úplně pravdu nemá. Palach byl hlavně psychopat a psycicky labilní člověk.
3 hlasy
Roko- lanek
08.02.2013 14:22
Roko-lanek
Palach se upalil proto že ho opustila divka.
4 hlasy
Josef Lustig
08.02.2013 15:04
Andersen
Ty by ses mel upalit, protoze te opustil rozum, bolsevicky blbe !!!!
2 hlasy
Ondřej Dvořák
08.02.2013 14:27
Gee
Která nejspíš nevěřila tomu za co bojoval.
1 hlas
JAN JAN
08.02.2013 14:09
Janek
Ondřej Dvořák
08.02.2013 14:05
Gee
Za které je dnes vydáváno mnoho lidí se silnou empatií. Empatie a kapitalismus - to nejde dohromady.
3 hlasy
rab z rabstejna
08.02.2013 13:55
rabzrabstejna
O J. Palachovi říká Mašín :
"...22. ledna 2012 22:30
Josef Mašín, poslední žijící z trojice odbojářů, která se v 50. letech prostřílela do Západního Berlína, netají rozpaky nad tím, že si Češi připomínají výročí smrti Jana Palacha. Podle něj byl Palach psychicky labilní člověk.
Nepovažuji za fér vůči Janu Palachovi opětovně veřejně vzpomínat na čin spáchaný labilním mladým člověkem ve stavu duševní deprese. Nepovažuji též za zodpovědné a za dobrý příklad mládeži oslavovat čin sebezmrzačení – sebeupálení z jakýchkoliv důvodů.
V zemích západních civilizací sebeupálení nebylo nikdy společensky přijatelné, nebylo ani předmětem veřejné pozornosti. Tento čin neodpovídá morálním hodnotám civilizovaných zemí
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/
5 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 13:52
JanNovak
1969, [16. leden], Praha.
Koncept dopisu Jana Palacha, který se zachoval v sešitě nalezeném mezi
jeho osobními věcmi na koleji UK Spořilov.4
Šelma⁵ D 69
VŠE, FF UK, P[ráce], [Svaz] Čes[koslovenských] spis[ovatelů]
1) Dopis škole (Vysoč[anským] dělníkům)
2) Dopis „Práci“
3) Dopis Svobodovi⁶
4) Dopis v […]⁷
Vzhledem k tomu, že se naše země národy se ocitly ve svízelné situaci a na pokraji
pasivní se odevzdanosti v osud, rozhodli jsme se vyjádřit svůj protest a probudit
svědomí národa následujícím způsobem. Naše sku Naše skupina se skládá z dobrovolníků,
kteří jsou ochotni odhodláni se dát pro národní pro svobodu a demokracii
v ČSSR doslova upálit. Já jsem měl tu čest vylosovat si jednotku [jed]ničku,
a tím jsem získal právo napsat tyto dopisy a nastoupit jako coby první pochodeň.
Naše požadavky jsou okamžité zrušení cenzury, odvolání některých lidí, kteří
nemají důvěru lidí, tj. jako Štrougala, Biľaka, Indry, Jakeše, Koldera, Pillera,
dále nahrazení Jana Pelnáře gen. Pavlem a zahájení soudního přelíčení s bývalým
náměstkem ministra vnitra Šalgovičem a zákaz rozšiřování Zpráv.⁸ V případě,
že tyto požadavky nebudou do pěti (5ti) dnů splněny (slovenské zrádce Biľaka,
Barbírka) a jestliže pro jejich prosazení nevstoupí národ […]⁹ lid této země pro
jejich prosazení nevstoupí do generální stávky, pak vzplanou další pochodně.
V Uvědomte si, prosím, že jsou to možná právě vaši synové a vaše dcery, či vaši
sourozenci drazí, kteří se mají změnit v pochodně a že jejich případná smrt bude
zaviněna právě vaším postojem životy jsou ve vašich rukou. Můžete se stát vrahy,
spasiteli, ale i vrahy. Pracující v ČKD Praha Pracující ČKD Praha chci upozornit,
že jsou mezi námi i jejich děti.
S pozdravem
Pochodeň
P
5 hlasů
Jan Novák
08.02.2013 13:53
JanNovak
Nikde nečtu na protest proti KSČ...
10 hlasů
Dan Pokorný
08.02.2013 16:41
Sandokan
Protože si blbej.Psal to inteligentní fylosof a ten netušil,že to budeš jednou číst ty.Jinak by to tam napsal polopatě.
0 hlasů
Roko- lanek
08.02.2013 15:45
Roko-lanek
Hladovka nepomaha tak by se na protest proti vladě mohl upalit každy tyden nějaky student.
1 hlas
jarda klídek
08.02.2013 15:38
Klidek
Za to tam jasně zaznělo na protest svízelné situaci, v které se naše zem dostala po té co Komunisti velezradou pozvali okupanty. Takže nebýt tohoto puče nebylo by upalování
1 hlas
Petr Dvořák
08.02.2013 15:08
gogan
".. nemají důvěru lidí, tj. jako Štrougala, Biľaka, Indry, Jakeše, Koldera, Pillera, ..." a tihle panáčci představovali tehdy a dalších 10 let koho?
0 hlasů
Petr Dvořák
08.02.2013 15:13
gogan
Ondřej Dvořák
08.02.2013 13:49
Gee
Hloupí se odkopou sami, uvážliví zústanou jako stromy v zemi, a velká voda je nevyvrátí.
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Přemysl Kadlec (12 hlasů) 08.02.2013 15:27
Je dobře, že jste ty některé Grebeníčkovy výroky vybrali. Stojí za...
Jan Měchura (12 hlasů) 08.02.2013 14:42
ZLATÍ KOMUNISTI
Alice Černá (12 hlasů) 08.02.2013 15:27
Kocias dokonce tvrdí, že Grebeníček je socdemák. Jak proboha chcete...
Karel Walther (12 hlasů) 08.02.2013 16:43
Jsem pamětník. V roce 1968 jsme chtěli socialismus s lidskou tváří....
Jaroslav Švorc (12 hlasů) 08.02.2013 18:02
Kdepak,právě naopak,je správné,že Grebeníček mluví tak,jak...