Hlavní strana > Domácí > Politika
Dusno ve sněmovně
Komunista Grebeníček: Nechte si Mašíny, Palach je náš
27.03.2013 07:08
Bývalý předseda komunistů Miroslav Grebeníček napadl kritiky svého tvrzení, že sebeupálení Jana Palacha v roce 1969 nebylo namířeno proti komunistické totalitě. Neušetřil ani prezidenta Miloše Zemana, který Grebeníčka označil za neostalinistu. Někteří poslanci vládní ODS a TOP 09 se od jeho výroků distancovali.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jiří Oldřich
27.03.2013 16:23
Olda1
Bárta osvobozen'
Před dvěma lety kvůli Skansce a Eurovii a kmotrem jako je Jurecko musel Bárta odejít z ministerstva kde ušetřil 7 miliard za pul roku, nyni po dvou letech je konečně očištěn ale kmotri vyhráli protože mezi tím si na MD děla ODS či chce a VV byly vystipany.
Lessyho na policii čekala stejna kriminalizace pro pomluvu jako Bartu na MD, za to ze Skarka s Koci se snažili kriminalizaci Barty udělat puč ve VV doteď. Je policie neprosetruje pro křivou výpověď protože by museli vyslýchat i Necase a Kalouska vzpomeňte na nahrávky jak Kalousek dal Koci velkou nabídku!!!
1 hlas
svatopluk s riha
27.03.2013 15:03
petermadofff
dulezite je,ze se palach upalil na protest proti invazi.a tu k nam pozvali kdo?komousi kolem husaka.a kdo ji podnikl?komousi ze sssr.tak to byl protest proti nasim a vychodoevropskym komousum.masini tez bojovali proti komousum.proc?protoze to jsou zlodeji a lhari.lhali,lzou a budou lhat a kradli,kradou a budou krast.jednoduche jako facka.cela ta komunisticka cirkev je na tom zalozena.hezky den.
3 hlasy
Witold Venusberg
27.03.2013 13:11
Pyrhocoris
Nutno si uvědomit, že v té době bylo na výběr jen mezi rigidními komunisty a reformními. V té době Palach nemohl podporovat Chartu 77 ani Kim Čong Una. A vzhledem k tomu, že pár dní před svým činem byl v rodišti v kostele a poslouchal kázání faráře J. S. Trojana (byl jeho farníkem) tak lze o jeho tehdejší náchylnosti ke komunismu dost úspěšně pochybovat. Mohl tak ještě podporovat lidovce, ale ti měli v rámci Národní fronty mizivý vliv.
3 hlasy
Přemysl Kadlec
27.03.2013 13:58
Kadlec
Slova spolužáka
Honza Palach v té době byl svými názory na zcela opačném pólu, než jaký projevovala naše tehdejší parta. Toník Ohnut, dnes už dvacet šest let v Sydney, při nedávné poslední návštěvě potvrdil, že Honza Palach měl tehdy velmi vyhraněně levicové názory. Totéž říká další spolužák a celoživotní dobrý přítel Ladislav Langr. Ověřoval jsem si u nich svou paměť. Honza se snažil mírnit naši kritiku režimu u nás a v SSSR, obhajoval pokrok v uvolňování, zcela zřetelně byl ovlivněn komunistickou ideologií. Nesouhlasíme s názorem pana Hamra, Jendova spolužáka z gymnázia, že Jendova levicovost končila u Boha a otce a syna Masarykových. Naše zkušenosti jsou jiné. Když jsme zpívali tehdy na brigádě píseň Masaryk nás svolává, režimem chápanou jako nepřátelskou, nebyl to Jendův šálek čaje. Honza byl obdařen krajní empatií a učení stranící slabým a utlačovaným mu učarovala. Na střední škole se zájmem studoval Marxe a Lenina. Bylo to v první polovině 60. let..... Tak proč se neinformovaní blbci v parlamentu rozčilují? (Jan z Rokycan)
5 hlasů
Witold Venusberg
27.03.2013 16:38
Pyrhocoris
Jakub Schwarz Trojan byl farářem v Neratovicích-Libiši nedaleko Prahy. Mezi jeho farníky patřil i Jan Palach. Trojan vzpomíná, jak jej viděl o Vánocích roku 1968. „Navštívil sbor s maminkou. Měl zvláštní tvář, která vyzařovala cosi mimořádného, byl dosti bledý, seděl a pak se zúčastnil i večeře Páně.“ Když se muži loučili, Palach farářovi řekl, že církve by za dané situace měly něco dělat. O čtrnáct dní později se Palach zúčastnil pohřbu svého strýce, kde měl Trojan kázání. „Já jsem kázal text z Ježíšova kázání na hoře o tom, že blahoslavení, kteří trpí pro spravedlnost.“ Nedlouho potom, 16. ledna, se Jan Palach upálil na Václavském náměstí.
zdroj: http://www.mistapametinaroda.cz/article.php?id=189
1 hlas
Josef Lustig
27.03.2013 15:01
Andersen
..jsi az trapny !
2 hlasy
Přemysl Kadlec
27.03.2013 15:45
Kadlec
Až po tobě, Lustigu.
6 hlasů
Henex
27.03.2013 13:04
Henex
Palach jim nepatří, ale Grebeníček se Semelovou by se mohli upálit na protest proti zvěrstvům pravicové vlády. Komunisté by tak získali vlastní mučedníky a nemuseli by si přivlastňovat Palacha...
4 hlasy
Přemysl Kadlec
27.03.2013 14:09
Kadlec
Matěj Stropnický, místostarosta Prahy 3, místopředseda SZ
Ví předkladatelka významného Dne Jana Palacha a starostka nám sousedních Vinohrad Jana Černochová, že se tento - podle ní bojovník proti komunismu - vrátil těsně před příjezdem vojsk ze Sovětského svazu, kde byl místo prázdnin na DOBROVOLNÉ letní brigádě? Ví, že o Marxovi mluvil jako o géniovi? Ví, že si za téma své nejrozsáhlejší seminární práce na FF UK (podzim 68) vybral dějiny Kominterny? Debata o 45. výročí pražského jara, zdá se, s drobným zpožděním daným prezidentskou náloží započala. Vzkazujeme zezdola, ze Žižkova, nahoru na Vinohrady: nechte si Mašíny, Palach je náš! (Z Facebooku)
5 hlasů
Josef Lustig
27.03.2013 15:02
Andersen
..ale od trapnosti k blbosti neni daleko !!
2 hlasy
Přemysl Kadlec
27.03.2013 15:41
Kadlec
To je přesně tvůj případ Lustigu. V obojím si už dlouho rochníš i bez vykřičníků.
5 hlasů
karel-smíchov
27.03.2013 12:27
karel-smíchov
To jsme to dopracovali,když synáček sadistického bachaře si může na svou nevymáchanou hubu říkat
jeho bolševické názory !!! Je to hamba !!NAZDAR
6 hlasů
Blanka Köhlerová
27.03.2013 12:50
Blanka
Hanba je především, že spousta rozhořčených diskutérů má problémy s češtinou! (((-:
4 hlasy
Henex
27.03.2013 13:06
Henex
Poprvé s vámi souhlasím, paní Blanko. Ale jsou to pohříchu pisatelé z vaší levicové party...
2 hlasy
jara jara
27.03.2013 11:54
svedomi
Už vím odkud bere Grebeníček tu drzost.
Cituji:
„Občané Severní Koreje jsou šťastní a hrdí na to, že mají jeden z nejlepších systémů na světě, který ochraňuje jejich lidská práva,“ oponuje velvyslanec KLDR při OSN Pyong Seso.
5 hlasů
Franz Kerr
27.03.2013 11:53
Augustus
Hned bych jí Grebeníčkovi lísknul po tý jeho odulý držce...a s radostí.
8 hlasů
Josef Lustig
27.03.2013 11:05
Andersen
V roce 1968 byl cesky narod teprve 28 v porobe. Pet let v nacisticke a 23 let v komunisticke. Tehdy bylo ve spolecnosti jeste dost lidi, kterym komunisticke pohadky neslo vypravet. A vyraz socialismus s lidskou tvari byl pouzivan proto, protoze si nikdo nedovolil rici, ze komunisti patri vyhnat z vlady s ohledem na ruskeho medveda. I tato opatrnost nebyla nic platna. Breznevova doktrina to prejela tankem, sny lidi o svobode nemely zde zadne misto. Ta prava komunizace primitivnim tlakem nastala az po roce 1968 a my mame nyni na internetu jeji vysledky. Komunismus muze zakorenit jen tam, kde zakladni positivni vlastnosti ve spolecnosti chybi. Proto muzem s klidem rici, ze od 1989 do dnesnich dnu vladne v Cechach zpitvoreny komunismus. Koneckoncu to vidime na puvodu politiku a jejich chovani. Dneska ma Cesko tolik levicovych, ze by i Lenin zajasal.
Levy blok:
KSC
KSCM
CSSD (ma byvale komunisty ve strane)
ODS ( ma politky levicoveho puvodu)
4 hlasy
Johan Rey
27.03.2013 12:27
Johan
Položil jste si vůbec někdy otázku, kdo se nejvíce zasloužil o takové rozšíření komunistické diktatury po Evropě? Bylo to tenkrát, nacistické Německo, které začalo válku,a které tady nyní tak opěvujete, a každému tady podsouváte za příklad.Kdo umožnil Sovětskému svazu po válce expandovat do půlky Evropy?Zase to byly západní mocnosti, které zradili Československo před válkou a i po válce.Tak si nechte tyhle rádoby poučení a drbejte si vaše nynější chlebodárce.Tam začalo to posilování bolševika a pozdější anexe po světě.
5 hlasů
svatopluk s riha
27.03.2013 18:07
petermadofff
nelzete,meshuge.komunismus se v evrope rozsiril uz PRED francouzskou revoluci.nacisti nebyli u moci,kdyz se zakladal sssr.rozpinani sssr po valce pomohli americti zidi jako alger hiss,harry dexter white a harry hopkins.openhajmr,ginzbergovic a cela ta banda zradnych zidu semitu komousu v KS USA.spis se ptejte kdo umoznil adovi dostat se k moci.a odpoved je-zlodejsti zidi za vymaru.mel byste se vic zdelavat,aynstayn.cha,cha,cha!shalom.
0 hlasů
Stalin Lenin
27.03.2013 13:37
Tyranovladce
To je ale ucel. O to prece tech nekolik desetileti slo/jde. O nastoleni socializmu/komunizmu nejen v evrope. Jde o porobeni narodu dnes formou korporacie. Staci sledovat co se deje na jihu evropy. Urcita sorta lidi nechutne bohatne na tom co se deje v Recku, Kypru, Italii, Spanelsku a budou dalsi. Je to vynuceni si dluhu a poroba naroda.
2 hlasy
svatopluk s riha
27.03.2013 18:10
petermadofff
tak tak.a proto je nutne zaplatit dluhy a balancovat rozpocet kazdy rok.kdo je proti?nepratele naroda.hezky den.
0 hlasů
oto lev
27.03.2013 11:57
otolev
Ono je to asi tak,jak se potkali ti dvá před volbama,koho budeš volit se ptá jeden,no přece komunisty a druhý povídá to já vím,ale v které straně!
3 hlasy
Jan Nepomucký
27.03.2013 11:14
Matej
jara jara
27.03.2013 11:58
svedomi
Nevím proč by vás měl následovat?
5 hlasů
Václav Horák
27.03.2013 11:02
pozorovatel
Grebeníčkovy provokační žvásty mě moc nevzrušují,daleko horší je destrukce ÚSTR,kterou právě začala KSČSSD pod vedením svého faktického Vůdce Milouše Lukoila..
5 hlasů
karel-smíchov
27.03.2013 12:37
karel-smíchov
p.Horák-máte pravdu, Hradní pán bude hlásat populistické povídky,a to obrácené budou říkat jeho
poskokové .
1 hlas
Witold Venusberg
27.03.2013 10:46
Pyrhocoris
VRSTVA VÁPNA--------
VRSTVA KOMUNISTŮ
VRSTVA VÁPNA--------
VRSTVA KOMUNISTŮ
VRSTVA VÁPNA--------
VRSTVA KOMUNISTŮ
7 hlasů
LV 426
27.03.2013 10:33
rkkk2
Tímto se potvrzuje názor bratří Mašínů, že na komunisty platí pouze bič. Palach zkusil něco jiného a oni si z něj teď dělají jenom legraci. Kdyby místo sebe zapálil nějakého komunistu, tak by si to o něm tvrdit dnes nedovolili.
9 hlasů
Jan Karel
27.03.2013 10:27
Jan7
ODS, TOP09 a další nechtějí o Pražském jaru roku 1968 ani slyšet. Když ano tak překrucují fakta. Lživá minulost tu ale už byla, nedejme se současným politrukům Nečase, Kalouska a spol !
9 hlasů
Josef Lustig
27.03.2013 11:26
Andersen
Tak nam rekni co prekrucuji, prosim.
4 hlasy
Josef Lustig
27.03.2013 10:08
Andersen
Ceska spolecnost opet nabiha komunistum na chleba s marmeladou. Neni sila, ktera by tomu zabranila. Ceskemu narodu je toto chovani immanentni. Priciny jsou vseobecne zname.
4 hlasy
oto lev
27.03.2013 12:00
otolev
Omyl pane,ke komunistům ženou lidi ty "kvalitní"vlády co tu již 23let vládnou.
5 hlasů
Václav Horák
27.03.2013 11:44
pozorovatel
Zase nás všechny házíš do jednoho pytle s Miloušem a jeho komouši.Milouš dostal 2,7 mil. hlasů a KS 2,2 mil.Takže komouši a jejich kumpáni mají sice větší podporu,ale nijak drtivou.
2 hlasy
Standa Gross
27.03.2013 10:03
Standazfloridy
Grebeníčku ...ty bolševický zmetku ...Jsi přesně takové hovado jako tvůj sadistický fotr !!
8 hlasů
mery mery
27.03.2013 10:30
mery
Na rozdíl od tebe, ale velice chytrý, sečtělý, kultivovaný.
6 hlasů
jara jara
27.03.2013 12:00
svedomi
Takového komunistu neznám, vy ano? Nezřídíte pro něj muzeum?
3 hlasy
jana novakova
27.03.2013 11:52
kokrice
Jak se komunista kultivuje?Ta slaboučká vrstvička, líbivá se setře,jen otevře hubu.
1 hlas
Prudičova máma
27.03.2013 10:35
Prudicka
Sjela jsi lajnu nebo co?
3 hlasy
Prudičova máma
27.03.2013 10:02
Prudicka
Krasne zde rudosi brani fizla vsech fizlu. Pristi rok tady budou psat, ze jeho otec musel mucit vezne elektrickym proudem, protoze to byli prokazatelne skudci lidove demokratickeho zrizeni.
7 hlasů
Přímotop
27.03.2013 14:55
Primotop
Ve skutečnosti tu nejde o osobu starého Grebeníčka, ale o rozumnou oponenturu jeho syna. Pravice si tu dává zkratkovitě oslí můstek mezi mučením elektrickým proudem a myšlenkou komunismu. Aniž bych chtěl jedno zlehčovat, vím s určitostí zatím pouze o tom, že elektrické šoky v počtu až 50 za minutu donutily mučené plivat pěnu. A bylo to ještě v 70-tých letech. Jenže v NSR. A u vypínače seděli pracovníci amerických tajných služeb.
3 hlasy
Jan Novák
27.03.2013 09:28
JanNovak
sociální případ nick Vlasta Smutná,zase plácl nesmysl.Je to PODLE MNE PROVOKATÉR,který sice údajně žije v mezích sociální nouze a sociální potřebnosti,ale NADÁVÁ KOMUNISTŮM A SOCIÁLNÍM DEMOKRATŮM jako klasický PRAVICOVÝ JESTŘÁB!!!
9 hlasů
Jan Novák
27.03.2013 09:24
JanNovak
MOHOU SI LHÁT A KECAT PRAVICOVÁ MEDIA CO CHTĚJÍ!!!!
Že Dubček byl komunista,to je pro ně hrůza.Že lidé nenadávali jako dnešní zblblá mladá generace komunistům do 68 roku komunističtí fašisté a jinak nenávistně je jistá věc!Že jsme byli nasr..ní na Bilaka ,Indru a jiné ZKOSTNATĚLÉ KOMUNISTY-jak se jím i říkalo je jisté.Že jsem NECHTĚLI KAPITALISMUS jako jsme jej nechtěli i v 89 je také jisté!Chtěli jsme LIBERÁLNĚJŠÍ POLITIKU A ŽIVOT v socialismu s jistotama jak jej slibovali KOMUNISTÉ VE VLÁDĚ než padla!!Palach nebyl myšlením odeesák ani topkař!!TO URČIT NE!!
12 hlasů
jana novakova
27.03.2013 11:54
kokrice
Ale ale Nováku,to si každý musil rozmyslet než začal nadávat---to šlo o krk.
1 hlas
jan janík
27.03.2013 11:39
jarda
To neslibovali jen komunisté :
http://www.ireporter.cz/2009/04/27/dokument-z-projevu-vaclava-havla-v-prosinci-1989/
2 hlasy
Blanka Köhlerová
27.03.2013 09:52
Blanka
Souhlasím, kdyby byl Palach naživu, ten by tedy čubrněl, co tady teď vládne za paskvil. Myslím, že by se rád vrátil zpátky do hrobu. Tohle on přece nechtěl.
11 hlasů
Prudičova máma
27.03.2013 10:04
Prudicka
Soudruzko, radeji se zase rozepiste o tom, jak jste s manzilkem pred r.89 jezdili do kapitalisticke NSR na navstevu za pribuznymi a jak si manzilek vozil domu pornograficke casopisy, jak jste se zde vsem uz jednou pochlubila.
3 hlasy
Václav Vaca
27.03.2013 09:11
Vaca
Faktem je, že Mašíni nebyli žádní hrdinové, byli to obyčejní lupiči, kteří se neštítili ani vraždy k uspokojení svých potřeb. Dodatečně a účelově z nich dělají hrdiny. Faktem je, že Palach nebyl antikomunista, svůj čin vykonal na protest proti zrádcům a kolaborantům, kteří ochotně zpočátku váhavě a později masově spolupracovali s okupanty. Palach chtěl burcovat svědomí národa. Bohužel jeho oběť byla marná.
15 hlasů
oto lev
27.03.2013 12:10
otolev
Aha takže kdo pozvedl zbraň proti komunistům byl vrah a zločinec,na rozdíl od komunistů,kteří mohli vraždit neviné kdy se jim zamanulo a nebylo jich zase tak málo.V obci Hříště popravili "hrdinní partyzáni" neviné české četníky a byli komunisty oslavováni jako hrdinové,ale Mašíni vrazi,divné?
4 hlasy
Václav Vaca
27.03.2013 16:05
Vaca
Jste obětí propagandy. Mašínové, pokud je mi známo, přepadli auto vezoucí mzdu do nějakého podniku a přitom zavraždili civilního prokuristu této firmy. Podřezali spoutaného venkovského policajta. zapalovali stohy a stříleli na lidi, kteří se je snažili uhasit. Za uloupené peníze si kupovali luxusní předměty a utekli, až už jim hrozilo prozrazení, pak bojovali a probili se na západ. Jednalo se vlastně o teroristy. Současný ideologický Ústav pro studium totalitních režimů (analogie Ústavu pro studium marxismu-leninismu s opačným znaménkem) "zdůvodnil" činnost Mašínů a dělá z nich hrdiny.
2 hlasy
Přímotop
27.03.2013 14:46
Primotop
Pro regulérnost dodejme, že šlo ale o odvetu - popravení proktektorátní četníci nejprve zastřelili (mimo jiných) českého generála Lužu a jeho druha, který německému fašizmu odmítl kapitulovat a nabádal i ostatní k aktivnímu odboji.
0 hlasů
mery mery
27.03.2013 09:04
mery
Slyšela jsem řeč Grebeníčka. Mluvil věcně , citoval kdo co řekl, co kdo napsal, jak po roce 68, tak i nyní. Měl řeč velice dobře připravenou. Na rozdíl od modřin, kteří jen plivali, aniž by se zamysleli. Jsou to tupci. Žádné argumenty. Něco jako tady. Jenže tady jsou povětšinou amatéři, Kdežto ve sněmovně očekávám diskuzi s fakty.
14 hlasů
jara jara
27.03.2013 09:18
svedomi
V roce 68 měli lidi dost komunistů a tak podporovali odklon v rámci obrodného procesu, také proto po 69 v rámci "poučení" vyházeli komunisté ze strany sta tisíce lidí. Proč by to jinak dělali, proč by jinak perzekuovali lidi.
3 hlasy
mery mery
27.03.2013 09:32
mery
V roce 68 nikdo nechtěl změnit stranu,Tady byly protesty proti určitým lidem, nikoliv proti KSČ.
8 hlasů
jara jara
27.03.2013 09:43
svedomi
Tak proč vzniklo "Poučení z krizového vývoje" kde se o tom přímo píše a proč sem vtrhli Rusáci, když nikdo nechtěl měnit stranu a nastolit jiný režim? Zase převracíte historii.
3 hlasy
Johan Rey
27.03.2013 12:35
Johan
Pokud byste v tu dobu žil a vnímal o co jde, tak byste se zde takto nezesměšňoval.
4 hlasy
mery mery
27.03.2013 10:09
mery
V 68 se diskutovalo o tom, že bychom byli neutrální stát. My mladí jsme se naivně domnívali, že to půjde bez problému. Jenže starší generace, např. moje matka říkala, že nás Rusko nepustí. Nevěřili jsme. V červnu 68 jsem byla v Rakousku, a tam se jeden vysoce postavený pan jen tak zmínil, že ruské generály už máme v Praze, Ještě jsem mu oponovala, že tam jsou neustále. A za měsíc tady byly vojska. Západ to očekával, my mladí a naivní, ne.
No a pak se dělaly čistky ,vyšlo poučení atd. Totalita. Ale Palach se upálil půl roku po vstupu vojsk. To se teprve režim začínal utahovat.
7 hlasů
Bandiera Rossa
27.03.2013 10:02
Avanti
Fakt si tak blbý? Odvolávat se na takový blábol. Nikdy si nečetl "Poučení z krizového vývoje?" Vždyť z něho bylo zjevné, že tomu nevěřili ani ti, co ho napsali :-)
3 hlasy
Vlasta Smutná
27.03.2013 09:02
smutny
Arogance komunistů je nebetyčná a obludná. Nemají žádné hrdiny a tak si je tímto vyrábějí přechylováním historie. Jako vždy v minulosti. Jsou pořád stejní.
6 hlasů
Alice Černá
27.03.2013 10:02
Aba
Nešťastná země, která nemá hrdiny. Ještě nešťastnější ta, která hrdiny potřebuje.
Bertold Brecht.
7 hlasů
Blanka Köhlerová
27.03.2013 09:50
Blanka
Tyhle výkřiky jsou pouze výkřiky do tmy. Nic naplat, kdybyste se uprskala, nic nepomůže. Je to akorát tak k smíchu.
6 hlasů
jan janík
27.03.2013 09:27
jarda
Za svůj zrovna ne krátký život jsem se učil a četl tolik různých "historických pravd" (a možná se ještě dočtu), že věřím pouze tomu co jsem prožil na vlastní oči, uši a co prožívám. Historii upravují vždy vládnoucí se svými onucemi k obrazu svému. A jsou i tací, kteří pro větší věrohodnost si k tomu zřizují "Ústavy“. Horší je, že mladá generace je jimi vždy oblbována, protože nemá s čím porovnávat.
8 hlasů
karel-smíchov
27.03.2013 12:51
karel-smíchov
J.J. Problém je ,že mladí nemají zájem ,jsou vedeni jen, k lásce peněz a ne k vlasti !!
3 hlasy
Tomáš Fuk
27.03.2013 08:54
231
Tak proč jste ho ,kurva, nenechali na Olšanech? Proč jste rozehnali schromáždění k uctění jeho činu a proč jste persekuovali ty, co jeli k jeho hrobu?
2 hlasy
Josef Lustig
27.03.2013 08:53
Andersen
Bolsevici stupnuji tlak na vsech frontach.
4 hlasy
portyč portyč
27.03.2013 08:52
portyč
Čtyřicet roků komouši v mé bývalé vlasti lhali při výkladu historie. Prostě v tom pouze pokračují.
6 hlasů
Bandiera Rossa
27.03.2013 10:10
Avanti
Pravicoví zločinci si založili "Ústav pro studium totalitních režimů"
Můžete být klidní, už jsme v tom začali dělat pořádek. Svině už kvičí.
6 hlasů
jan janík
27.03.2013 09:23
jarda
....pokračují, ale jiní !
4 hlasy
daniel Pink
27.03.2013 08:47
dorianek
desetitisice lidi nema ani na lichvarsky najem a kus zvance-Palach i Masinove by z dnesni kmotrovske vlady blili
9 hlasů
Jiří Novák
27.03.2013 08:44
JGLN
Nejhorší je to, že současná vládní garnitura staví na stejnou úroveň Palacha i Mašíny. Tedy bojovníka proti totalitě (záměrně nepíšu proti komunismu) a vrahy, kteří šli jen za osobním prospěchem. To je velmi nebezpečný precedens. Z tohot úhlu pohledu má Grebeníček pravdu a naši "novináři" nám zase podsuvají jen kousíček, kterým se má ovlivnit veřejné mínění jen tím jedním správným směrem. Nepřipomíná vám to něco?. Tuším, že žít Palach dnes, je velmi pravděpodobné, že by se upálil na protest proti "rozpočtově odpovědným reformám" současné vlády. Myslím, že v tomto případě by po něm ani pes neštěkl, maximálně by jej naši "investigativní" novináři prohlásili za duševně chorého. Nebo se mýlím? Zkuste trochu uvažovat, vážení diskutující, než "hodíte svůj rozum na papír" (tedy příspěvek do diskuze).
18 hlasů
Alice Černá
27.03.2013 09:53
Aba
Ano, dobře napsané. Jen abychom se ještě nedočkali "dne Mašínů". Sílu na to v parlamentu díky přeběhlíkům a nezařazeným mají. Na to, co by to o nás, jako o národu vypovídalo, je lepší nemyslet. Fakt je, že oni se neštítí ničeho.
8 hlasů
Pavel Johanides
27.03.2013 08:37
gandy
V naší historii byli nejhorší, ne ti co vládli, ale ti, co se jim snažili vlézt do ,,zádele,,.
Palach byl proti vstupu vojsk ,,Varšavské smlouvy,, , nikoliv jen Sovětského svazu na naše území v letech 1968 (myslím, že jedině Rumunsko a bývalá Jugoslávie se od tohoto kroku distancovala) a chtěl tím svým činem vyburcovat slušné lidi z letargie.
Rozhodně by to neudělal kvůli takovým gaunerům a darebákům, kteří neustále tuto zem devastují morálně a ekonomicky a za jeho odkaz se pokrytecky jen schovávají.
11 hlasů
rab z rabstejna
27.03.2013 16:32
rabzrabstejna
Tak jest.
"vpád vojsk 5 socialistických zemí Varšavské smlouvy v čele se SSSR na žádost konzervativního křídla komunistické strany. Dále se jej účastnila vojska PLR, MLR a BLR. Vojska NDR, ač připravena k zásahu, nakonec hranice ČSSR nepřekročila (až na malý počet specialistů)
Země Varšavské smlouvy, které se invaze NEzúčastnily, byly Albánie (od r. 1962 fungovala v tomto paktu jen jako pasivní člen) a Rumunsko pod vedením svérázného diktátora Nicolae Ceauşesca."
3 hlasy
Bandiera Rossa
27.03.2013 09:54
Avanti
Jugoslávie nikdy nebyla součástí Varšavské smlouvy (rozkol mezi Titem a Stalinem, tuším rok 1947, vznik Varšavské smlouvy někdy kolem 1955). Pravděpodobně jste měl na mysli Albánii, ta na protest proti okupaci Československa Varšavskou smlouvu opustila.
4 hlasy
Pavel Johanides
27.03.2013 12:09
gandy
Psal jsem jen, že se Jugoslávie jen distancovala od tohoto kroku.
1 hlas
Bandiera Rossa
27.03.2013 12:39
Avanti
Uvádíte to v souvislosti s Rumunskem. Rumunsko bylo součástí Varšavské smlouvy a odmítlo se zúčastnit. Jugoslávie s tím neměla co dělat, protestovala stejně jako mnoho dalších nezúčastněných států.
1 hlas
Henex
27.03.2013 08:30
Henex
Děkujeme soudruhu Grebeníčku, ale nebereme. Mašíní se svou násilnou povahou a vražděním hodí spíše do vašeho bratrstva, než mezi slušné lidi. A o Palacha si neotírejte svou drzou hubu...!
2 hlasy
Bandiera Rossa
27.03.2013 09:56
Avanti
K Mašínům se přesto hlásí zmrdi z ODS a TOP09. V tomto ohledu lze Grebeníčkovi těžko něco vyčítat, to tu bandu zločinců nejvíce sere.
7 hlasů
František Adamko
27.03.2013 07:41
okmada
arogance až za hrob , to se mi snad zdá ,Grebeníčku , Grebeníčku teď už věřím , že Váš otec bil vězně
6 hlasů
Osina VPrdeli
27.03.2013 07:39
Chacha
vy chcete vraždit? nebo posílat na někoho vrahy?
7 hlasů
Osina VPrdeli
27.03.2013 07:41
Chacha
toto byla reakce na Baryka
mám pocit, že tento člověk chce vraždit, když chce povolávat na kohokoliv vrahy
10 hlasů
X P
27.03.2013 07:29
hromec
Volte KSČM, stranu s dlouholetou tradicí a bohatou historií. Pouze KSČM přivede mír a blahobyt do vašeho života.
10 hlasů
Stalin Lenin
27.03.2013 14:15
Tyranovladce
Komunisti diktatori vsichni maji plnou hubu miru, ale umi jen vrazdit a terorizovat. Plno prostredku investuji do zbrojeni kterym zasobuji jine diktatorske staty.
0 hlasů
karel-smíchov
27.03.2013 12:58
karel-smíchov
X P Zřejmě se za svůj příspěvek stydíte nebo jste provokatér -jinak proč se nepodepíšete !!
0 hlasů
jara jara
27.03.2013 09:19
svedomi
Baryk Baryk
27.03.2013 07:14
Baryk
Děkujeme soudruhu za ty Mašíny. Budou ještě potřeba...
6 hlasů
Přímotop
27.03.2013 08:32
Primotop
Komické je, že způsob demokracie, který tu občas obhajujete, prostě nefunguje. A věřte tomu, že kdyby každý nespokojený "mašín" směl svou finanční a majetkovou situaci řešit vražděním a ozbrojeným přepadáváním, bylo by v Česku ještě hůř. Dejte na Grebeníčka, Baryku.
:)
8 hlasů
Stalin Lenin
27.03.2013 14:18
Tyranovladce
Pokud by to kazdy resil vrazdenim tech zlodejskych zkorumpovanych politiku, tak verte ze by zde bylo lip.
2 hlasy
Bandiera Rossa
27.03.2013 09:57
Avanti
Baryk je kretén. Diskuze je zbytečná.
5 hlasů
Jan Nepomucký
27.03.2013 11:25
Matej
Stejné hovado jako Lustig, o tom žádná.
3 hlasy
Baryk Baryk
27.03.2013 21:08
Baryk
To dá rozum, ani jeden z nich není Čech...
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Novák (18 hlasů) 27.03.2013 08:44
Nejhorší je to, že současná vládní garnitura staví na stejnou úroveň...
Václav Vaca (15 hlasů) 27.03.2013 09:11
Faktem je, že Mašíni nebyli žádní hrdinové, byli to obyčejní lupiči,...
mery mery (14 hlasů) 27.03.2013 09:04
Slyšela jsem řeč Grebeníčka. Mluvil věcně , citoval kdo co řekl, co...
Jan Novák (12 hlasů) 27.03.2013 09:24
MOHOU SI LHÁT A KECAT PRAVICOVÁ MEDIA CO CHTĚJÍ!!!! Že Dubček byl...
Pavel Johanides (11 hlasů) 27.03.2013 08:37
V naší historii byli nejhorší, ne ti co vládli, ale ti, co se jim...