Nemuzes nikdy patrit na Zapad kdyz jsi na Vychode.
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 26. 4. 2024, svátek má Oto
06.04.2015 07:30
UVNITŘ ANKETA. Diplomatická roztržka mezi českým prezidentem Milošem Zemanem a americkým velvyslancem Andrewem Schapirem odráží zvětšující se propast mezi hlavou malého státu Evropské unie na straně jedné a politiky, spojenci a veřejností v jeho vlastní zemi na straně druhé, napsal americký list The Wall Street Journal.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Nemuzes nikdy patrit na Zapad kdyz jsi na Vychode.
0 hlasů
Zeman je ostudou většině českého národa. Jedno má ale jisté, na 2. termín zvolený nebude.
0 hlasů
Je to ostuda pro náš stát.Prezident se chová jako pravý rusofil.Dělá nám jedině ostudu.Patříme na západ a ne na východ.Cesta prezidenta na východ k výročí oslav konce 2 světové války v době, kdy tam budou komunističtí potentáti z Čína a severního Koree a budou probíhat oslavy vraha Stalina je ostudou oslav konce 2 světové války.Přímá volba prezidenta byla špatně.Pan kníže by nás určitě posunul na západ
1 hlas
Jsem zvědav jak Zeman vysvětlí Putinovi, že obhajoval americký konvoj v České republice. Ten incident z velvyslancem USA to nespraví.
2 hlasy
Na idnes hlásá moudrá Votápek, diskusní příspěvky v jeho prospěch, v relaci máte slovo jsem ho viděla a nechápu co tak hloupý člověk dělal v diplomacii,demagog...idnes asi selektuje příspěvky v duchu podpoty NATA a EU
1 hlas
Velvyslanec Shapiro mohl názor své vlády sdělit prezidentovi v soukromí, ale namísto toho kritiku prezidenta přijímajícího státu přednesl v televizi a dehonestoval tak prezidenta před jeho občany. Být spolužákem prezidenta evidentně na výkon funkce velvyslance nestačí, měli mu dát nějaké školení. Takže se reakci prezidenta nemůže divit a výkon jeho funkce je ohrožen. Nebyt to USA tak možná byl prohlášen za persona non grata.
3 hlasy
no to voda na mlejn pro fanklub klerofasisty a kagebesnika Putina
0 hlasů
Letos udělám něco, co jsem si po roce 1968 nedovedl představit, protože když jsem slyšel ruštinu, dostával jsem kopřivku.
Na podporu Zemana, navzdory a na potvoru Schapirovi, navzdory a na potvoru hystericky řvoucí Pražské kavárně, navzdory a na potvoru blbcům, placenejm americkejm agentům a přepisovačům dějin typu Klvani, navzdory a na potvoru trapnýmu divadelnímu kusu Stropnickýho ve stylu Armádního uměleckého souboru Víta Nejedlého pod názvem "Dragounská jízda"
9. května rožnu svíčku a položím kytku na čestném pohřebišti rudoarmějců v našem městě.
To je tak nejmíň, co můžu za sebe udělat.
Myslím, že to je tak nejmíň, co můžeme za sebe udělat.
7 hlasů
Americkým velvyslanec Andrew Schapiro je ještě mladý a nezkušený, jinak by věděl že radit geniálnímu Zemanovi se bere jako urážka.
1 hlas
Bohužel ani staří zkušení amíci nevědí jak se chovat v cizích zemích !
Znají pouze "já jsem občan USA padněte na zadek".
2 hlasy
Zeman se často chová jako slon v porcelánu:1.jeho tkz. viróza při odemykání korunovač. klenotů.2.odmítnutí propůjčit profesor. tituly na KU.3.Bagatelizování zásahu 17.listop. na Nár.Třídě.4.Vysílání jeho Hovorů z Lán kde užil některé vulgarismy neslučitelné z jeho úřadem.5.diplomatická roztržka s americkým ambasadorem.6.jeho kritika a oslabování ČSSD.7.Pomstychtivost za jeho předešlé nezvolení presidentem a protěžování rebelů v ČSSD viz.Lánská schůzka za účelem sesadit Sobotku z čela soc. dem.
1 hlas
Je hezký ,co tady na adresu Zemana píšete ,ale přece jen mi přijde arogantní ,když velvyslanec jiné země diktuje cizímu presidentovi ,jak se chovat ,kam může jezdit ,kam nesmí jezdit ,kdy kam jezdit a pod. a tvrdit, že Rusko je náš nepřítel je krátkozraké a nezodpovědné a nemá to nic společného se závislostí na plynu a ropě, Rusko je svébytné a dostalo se zpět z rozvrácené země do pozice velmoci ..
až toto vše pomine, jako že ano, budeme jen zírat, jak si Rusko s USA budou notovat, zatímco my budeme úplně mimo hru ..a amíci převezmou trhy,
nemusíme mít Rusko rádi, ale do obchodu by se politika plést neměla
9 hlasů
Naprosto souhlasím. Nás sekýrují, ale Rusko a USA se minulý týden dohodli, že provoz vesmírné stanice ISS prodlouží do roku 2024 a společně (!) pak vybudují novou.
Veškeré země západu podpořily Rozvojovou banku BRICS (tedy i ruskou .-) ), Itálie a Španělsko nadávají na sankce, Norsko (5.1 mil obyvatel) propouští 50.000 lidí z ropného průmyslu, problémy mají i těžaři v Británii.
Ukrajina je od začátku zpackaná záležitost ze strany EU a čouhaj z toho jen problémy a obrovské náklady pro EU, černozem ale koupí Čína (nabídla 15mld dlrů) nebo sdružení věřitelů, kteří koupili ukrajinský dluh (většina z USA, ti budou kasírovat zisky).
Politika EU je neskonale hloupá, co se týče Ukrajiny, hlavně že ji vyháněli z ruské celní unie, hlavně rychle a bez rozmyslu.
Vidím v tom geopolitiku, snah USA oslabit EU a Rusko, přesně jak říkal pán ze "soukromé CIA" jménem Stratfor.
Za vším hledej peníze:
Rickards - US mají 127bil USD nekrytých závazků.
https://www.youtube.com/watch?v=9lcNrJVIgb8
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2859790/propad-trhu-prijde-v-roce-2016.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/364523-sef-obriho-fondu-varuje-pred-prudkym-propadem-akcii-jako-v-roce-1937.html
2 hlasy
Zeman dostával 20 roků kartáč od jednoho ukrajinského oligarchy (brežněva)...to je dost dorbá životní zkušenost na to, aby si nechával řídit svá politická rozhodnutí jinými ukrajinskými oligarchy...
0 hlasů
Šimurdo, to jsi přišel vystřízlivět sem? Na tvé moudrosti jsem čekal.
2 hlasy
Machatschku, i kdyby byl Simurda nalitej jako pupen, ani potom nemele takove nesmysly jako ty.
0 hlasů
Lústigh, Lústigh, ty bejt strašnej fůl.
1 hlas
Z toho se vystřizlivět nedá.
0 hlasů
Zeman do té Moskvy musí letět, aby svému chlebodárci vysvětlil proč obhajoval vstup amerického konvoje do České republiky.
1 hlas
Jako satiru toto beru.:-)
0 hlasů
Hezké Velikonoce.( Zrovna nádherně sněží).
0 hlasů
Ať žije pan prezident Miloš Zeman!!!
2 hlasy
Když máš se Zemanem stejné názory, jak jsi psal, tak ho chválit musíš. Co ti zbývá Šimurdo.
0 hlasů
..němci mu v diskusích vyjadřují absolutní podporu..většina Němců myslí totiž stejně jako my...že Ukrajinu rozesral Západ...a že Putin se chová tak, jak by se choval každý ruský prezident...
4 hlasy
Po anglo-americký agresi v Iráku za aktivní účasti Poláků nikdo taky nezačal bojkotovat oslavy vylodění spojenců v Normandii nebo uctení památky polských důstojníků zavražděných v Katyni, obě události navštívili dokonce i Putin a Medvěděv, prestože Rusko s krvavou agresí v Iráku nesouhlasilo.
Anexe Krymu nebyla ani z jedný tisíciny tak krvavá jako válka v Iráku, ale přesto skoro všichni čeští a západní politici (kromě Zemana) plivou na památku 20 milionu sovětských občanů, kteří měli lví podíl na porážce nacismu a na záchraně existence českého národa. Ani bych se nedivil, kdyby příští rok Obama s Tuskem, Cameronem, Merkelovou, Porošenkem a Zaorálkem přijeli do Lotyšska oslavovat veterány Waffen-SS jako "bojovníky za svobodu". Smutný kam jsme to dopracovali.
3 hlasy
Na stará kolena mne obyčejné věci nezaujmou.
Výroky a činy idiotů jsou přece jen zábavnější.
Proto se bavím na Obamově pražském kokotovi.
Zeman ho mněl poslař do prdele dávno.
8 hlasů
Naštěstí považují naši spojenci Zemana za neškodného blázna!
2 hlasy
Ty jsi ovšm blázen nebezpečný.
5 hlasů
Ty jsi ovšm blázen nebezpečný.
1 hlas
Jestli Zeman chtěl být slavný, tak se mu to povedlo.
3 hlasy
Pan prezident Zeman by neměl jezdit vzdát uctu většinovým obětem v boji proti fašismu.
I nu dobrá, tady je každá rada drahá ...
Židovka která zavčasu utekla před holokaustem z Protektorátu Čechy a Morava, by měla lépe vychovávat své dítě a občas svému synkovi vstřelit pár facek.
3 hlasy
Vidím, že The Wall Street Journal je stejná ulhaná mediální žumpa tak jako většina našich médií. Napsala článek tak, že na jedné straně je prezident a proti němu celá česká společnost, což samozřejmě je lež. Nějak jim zmizely ty milióny voličů, kteří Zemana volili,pokud se tedy nenechali zmanipulovat našimi médii, kdy není den, aby si neplivly na prezidenta. Jinak Týdnu budíž dík, že se snaží občas být objektivní.
5 hlasů
Občas? Spíš omylem, nechtěně. Je však pravdou, že iDnes je o mnoho horší. Tam, pokud napíšete něco jiného než cenzor chce slyšet, tak jste vymazáni.
1 hlas
Vyjádření Zemana o zavřených dveřích pro amerického velvyslance nebylo šťastné.Zeman mohl projevit více diplomacie.
1 hlas
Od amerického diplomata byste diplomacii neočekával?
7 hlasů
Vyjádřil se s konstatováním "není na něm, aby české hlavě státu říkal, kam by měla jezdit", to se Vám zdá nedostatečně diplomatické?
1 hlas
Řekl bych jako protimluv.:-)
0 hlasů
Petře, je třeba vzít v úvahu celé vyjádření amerického velvyslance na adresu Zemana. Jeho A jsou dvě zdvořilostní fráze, jeho B popírá A a fakticky je kritikou našeho prezidenta. To není diplomatické. Tady Schapiro přestřelil a dalo se čekat, že prezident se mu ozve pozemanovsku.
6 hlasů
Napsal jste to i za mne. Chystal jsem se k tomu! Souhlasím zcela!
2 hlasy
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1597-gambit-prezidenta-zemana-americky-velvyslanec-ma-dvere-na-hrad-zavrene-disidenti-v-podhradi-seznamy-soudruzky-nemcove-normalizace-nebo-sametova-obcanska-valka-jidasove-a-vzkriseni.htm
3 hlasy
Kritika objektivity Týdne, bez jediného hrubého, natož sprostého slova, je nekompromisně cenzurována. Ani svátek cenzor nedrží. O prezidentu této země lze ale napsat jakoukoli hrubost, sprosťárnu a urážku. To se necenzuruje. "Vrací se ke mně mládí, ale z neočekávaného směru". (I. Ryšánková)
7 hlasů
Kdo uráží vlastního prezidenta ukazuje vlastní malost.Věřím,že se jim to vrátí třeba i jinou formou jako bumerang.
3 hlasy
Vždycky jsem si myslel,že tady na Týdnu je diskuse rozumných lidí,ale je to tady stejná verbeš jako na Novinkách.... Lidi,uvědomte si celou situaci,a neplkejte tady nesmyslné žvásty.Zeman je grázl největšího kalibru a dělá České republice ostudu...ačkoliv,jaký pán,takový kmán.Arogantní a sebestředný vlezdořiti.... Takovýho máme prezidenta!!!
8 hlasů
To nic. Až vyrostete a NAUČÍTE se myslet sám, budete to vidět jinak.
5 hlasů
Ten nevyroste. Podepisuje se DICK ale je to DICKhead.
Tolik o tom píše americký výkladový slovník slangu:
Dickhead
a person who is an idiot and shows it all too well
2 hlasy
I've grown up, but you have not yet reached....:-)
0 hlasů
Reached what? ;)
2 hlasy
http://janskypetr.eu/ostudne-faux-pas-prezidenta-zemana/
1 hlas
tvl to je satira?
0 hlasů
Buďte tak laskavý pane Jánský a necpěte nám tady ty Vaše blogy, běžte s nimi na iDnes, tam si to rádi přečtou.
3 hlasy
zase USA anální horolezec....ubožáčku
5 hlasů
Místodržící Bílého domu mají za úkol zajistit jednotu. Zájem Bílého je nadřazen nad zájem a suverenitu (kolonií), musí být prosazován jednotně jako jeden muž.
Slova našeho prezidenta jsou pro USA nebezpečná. Co kdyby to podnítilo ostatní kolonie k jakési formě neposlušnosti.
9 hlasů
Zeman má recht tu červenokarení bukwici je třeba rázně nakopat do (_!_) nicméně pro tu amirektální několika tisícovou "většinu" populace, co tady před týdnem tak vehementně vítala ty "draguny" s těmi jejich polovraky (které když rusáci viděli, tak byli podělaný tak akorát smíchy) to asi nebude dobrá zpráva... :-)
10 hlasů
Valach Šimurda nejspíš chlašče a chlašče, místo aby tady napsal nějakou moudrost.
1 hlas
..je ti po mně smutno, co starý barde...ale já získal totiž další kšeft...hlídání svojeho osmiměsíčního vnuka...a při tom není moc času na blbiny...
0 hlasů
Jo, jo. Tak to dopadne když amíci se svými onucemi nezvládnou volbu místodržícího jako na Ukrajině.
6 hlasů
A že to byla mediální mlejnice,ještě teď z toho mají propocená trika.:-)
0 hlasů
Dovolil by si český velvyslanec takhle kritizovat Obamu?Hned by letěl do Prahy na koberec,amíci si dovolují všechno!
6 hlasů
Tu zvětšující se propast mezi hlavou státu a občany nám nařizujete, radíte?
Není to vyhrožování, že ne? :o))))
12 hlasů
Řekl bych, že ji přímo podněcují. Vůbec bych se nedivil, že nějakou jejich podlostí donutí Miloše Zemana ke složení funkce.
12 hlasů
Ne, ne. Zeman ví, že má podporu voličů a nebýt jeho, tak tady dál kralovala modrohnědá klika ! Ona je i tak rozlezlá všude ve veřejné správě, novinách, "kultuře" a hlavně přisátá ke státním penězům. Není to ale většina občanů ( proto se nesmí rozšiřit všelidové hlasování, že !)
6 hlasů
Ožrala nás chce přivést do izolace tak, jak mu to diktují jeho nadřízení chlebodárci v Kremlu. Inu, Vláda a prezident je pouze taková, jako lid, který je volí. To jen, až se zase někdo bude rozčilovat, že politici kradou
4 hlasy
pro OK
naopak...diktují mu z NATO a EU co smí dělat, ještě štěstí, že prezident není loutka, ,uctit památku vojáků, kteří položili své životy je slušnost a projev úcty...
8 hlasů
Nevím proč píšeš nás. Kapitalistický dojčácký prase mezi nás nepatří.
4 hlasy
Machatschku, nechces si privydelat ? Potreboval bych uklidit les. A vysazet stromky. V Cechach.
0 hlasů
Urážej si svoji babičku ty hejhulo! Ať je Miloš Zeman jaký je, je to pořád demokraticky a přímou volbou zvolená hlava státu a je od zdejší redakce hanebné že ho nechá urážet a navíc ještě od zapšklé nenávistné a primitivní emigrantské nuly.
11 hlasů
Schapiro se zde chová jako nacistický říšský protektor Reinhard Heydrich za II. světové války. Toho ale parašutisti nakonec odkráglovali. To bych tomuhle americkýmu nadutýmu zmetkovi nepřál, ale měl by odtud vysmažit. A to co nejrychleji.
11 hlasů
Dobre ze si vsimaji, jak vazalske staty nesmeji mit vlastni zahranicni politiku.
Vsechno ve jmenu Velkeho mirotvorce.
Blbci na Ukrajine zdevastovali vlastni zemi, jenom aby se Opicakovi zavdecili.
My si nesmyslnymi sankcemi likvidujeme ekonomiku, za zatim obchod mezi USA-Ruskem vzrostl o 20%.
12 hlasů
To, co si USáci zde u nás dovolují, přesahuje všechny meze. Snažili se nás zastrašit svými konvojovými špenáty, teď jejich velvyslanec urážel našeho prezidenta. USA se dostávají do pozice nepřátelského státu.
10 hlasů
JFK taky zlobil a nakonec za to "draze" zaplatil....a to byl Američan....takže Pane Prezidente Zemane, opatrujte se a držím palce, děláte to dobře. Dík.
18 hlasů
Na prima ZOOM je seriál-dokument "Dálnice vedoucí peklem". Jestli je tohle vzorek typické americké inteligence, potěš svět pánbůh.
14 hlasů
Dementní, mstivý stařec jenom čeká pochvalu z Kremlu a zároveň vrací úder za to, že mu při návštěvě USA zůstaly všechny dveře zavřeny.
2 hlasy
Mýlite se, při návštěvě v USA sklidil veliký úspěch , jeden z přítomných američanů mi to sám osobně potvrdil v NY, dokonce ho chválili nejen za projev, ale i dobrou angličtinu
3 hlasy
Metelkova se asi pomátla.. US lpinistka?měla by jste stejný názor kdyby v té válce padl váš syn ?
5 hlasů
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Žádný suverenní stát nejsme. Jsme obyčejní němečtí a američtí vazalové. Klidně tomu blbečci mohou říkat svoboda a demokracie. Havel nás zaprodal.
18 hlasů
Ano Machtschku, ty jsi muj vazal, ale necham te dozit :)))))
0 hlasů
Když nás tady hlídala statisícová sovětská armáda, to nám bylo hej. Ale dneska?
2 hlasy
Nevím proč píšeš nás. Kapitalistický dojčácký prase mezi nás nepatří.
2 hlasy
Když nás tady hlídala statisícová sovětská armáda tak jsem o Rusa nezavadil jak byl rok dlouhý. Dnes je potkáš na každém kroku. Čím to je?
6 hlasů
Úlisňáku, protože se je báli vypustit do ulic. Neuměli se chovat!
1 hlas
Nebude to víc tím,že nebylo žádoucí provokovat lidi?Což se v poslední době děje v míře nebývalé,ale rozhodně ne ze strany rusáků,pokud nebudete počítat turisty.:-)
1 hlas
Me jen zarazi, ze Schapiro vycita ostatnim to co jeho zeme dela docela bezne a bez ohledu na spojence.
12 hlasů
btw. slo to vyresit diplomaticky, ale Zeman jen "praskl dverma" ...
0 hlasů
Diplomaticky by se měl chovat především diplomat!
7 hlasů
Se zemanem v mnohém nesouhlasím a s některými názory samozřejmě ano. Americký velvyslanec by měl ovšem také rozeznávat co si může dovolit k hlavě suverénního státu. Napomínat ho kam může jet, s kým se může setkat a co může říkat je silně přes čáru. Česká republika je suveréní stát rovná Spojeným státům. Představte si to naopak. Kdyby český velvyslanec šel radit Obamovi kam může jet, co může říkat a podobně. Směšné, co?
9 hlasů
Nikdo k nikomu nešel a nikdo nikomu neradil. Překrucujete to a lžete. Reportér se vyslance zeptal, co říká Zemanově cestě do Moskvy na přehlídku. A on odvětil, že tam bude zřejmě jediným představitelem EU, ale, že není na něm, aby radil prezidentovi, kam má jet.
4 hlasy
To si tady budeme vysvětlovat "do zblbnutí"?Je diplomat,tak může říci,není na mě abych radil,hodnotil konání prezidenta hostitelské země.Tak by reagoval každý host a nemusí být diplomatem,ale vás asi každý rád pozve s vašimi názory na návštěvu.:-) Přeji hezký svátek velikonoční.
0 hlasů
Ty dojčáckej blbečku, nahradil jsi Lustiga? Když nikdo nic neradil, nikam nešel, tak není co překrucovat ne?
0 hlasů
Co Andrew Schapiro odvětil redaktorovi v rozhovoru pro ČT24, konkrétně pro pořad Události, to jsem vám zkopíroval už včera.
30. 3. 2015 — Andrew Schapiro, americký velvyslanec v ČR, k cestě prezidenta Zemana do Moskvy u příležitosti oslav konce 2. světové války:
"Není na mně nebo na kterékoli jiné zemi, aby říkala českému prezidentovi, co má nebo nemá dělat. Chápu, když prezident Zeman říká, že je třeba uctít oběti 2. světové války ze všech zemí. Ale symbolika toho, že možná bude jediným představitelem státu Evropské unie na tribuně a sledovat vojenskou přehlídku ruské armády, když ta armáda destabilizuje jeden ze států sousedících s EU, tak to možná je poněkud prekérní."
Vy překrucujete. První dvě věty jsou pouze krátké zdvořilostní fráze. Podstatná je závěrečná, tedy třetí věta, která je nezdvořilou kritikou Zemana.To, co řekl Andrew Schapiro si tedy vykládáte po svém. Paní Věra má pravdu. Takové vyjádření na adresu prezidenta by si neměl dovolit ani americký velvyslanec. Andrew Schapiro tady přece není kvůli tomu, aby zpochybňoval rozhodnutí našeho prezidenta. Nelze se divit, že Zeman si ve své reakci na amerického velvyslance servítky nebral.
6 hlasů
http://www.reformy.cz/zpravy/2-500-ukrajincu-provokovalo-us-ambasadu-v-kyjeve-video-zprava-potlacena/
7 hlasů
Svědectví ruského trolla: Za 45 tisíc
rublů jsem pracoval pro ministerstvo lží
Zdroj: http://www.lidovky.cz/svedectvi-ruskeho-trolla-za-45-tisic-rublu-jsem-pracoval-pro-ministerstvo-lzi-1xa-/zpravy-svet.aspx?c=A150327_141944_ln_zahranici_msl
2 hlasy
A ty tady píšeš za 500 euro měsíčně. Nebo zadarmo, jen tak z blbosti?
8 hlasů
Viditelně trollujete na nesprávném článku, soudruhu.:-)))
4 hlasy
Ruská propaganda? Haló noviny
servírují 'Putinovu pravdu'
http://byznys.lidovky.cz/jak-vypada-ruska-propaganda-halo-noviny-serviruji-putinovu-pravdu-1fs-/media.aspx?c=A140430_131846_ln-media_vsv#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks
2 hlasy
Propagandistická válka o Ukrajinu:
jak útočí Putinova armáda trollů
http://www.lidovky.cz/propagandisticka-valka-o-ukrajinu-jak-utoci-putinova-armada-trollu-1pu-/zpravy-svet.aspx?c=A140622_125258_ln_zahranici_mct
2 hlasy
Nejlepší propagandu dělá německá veřejnoprávní ZDF, prde. To se teprve posereš!
https://www.youtube.com/watch?v=csnUdkVkbqw&spfreload=10
0 hlasů
Vnímají to zkresleně..Jistá propast tu je, ale Zemana podporuje i část veřejnosti..Já případ od případu také, někdy ovšem ne..
0 hlasů
Jar řekl před časem FRingoČ - Američani jsou jen lépe oblečení Rusové. Až bude oslava - jsem zvědav, co budou říkat podom, kdo tam všechno čuměl na tanky. Ten co je teď vede zde nebude věčně a je to spíš gesto k obyčejným lidem.
3 hlasy
Lépe oblečení a umytí Rusové.
3 hlasy
Souhlasím se Zemanem , co se má plést nějaký indián do české politiky !
13 hlasů
http://byznys.lidovky.cz/jak-vypada-ruska-propaganda-halo-noviny-serviruji-putinovu-pravdu-1fs-/media.aspx?c=A140430_131846_ln-media_vsv#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks
1 hlas
"Rozumím tomu, že chce vzdát hold obětem druhé světové války. Nicméně si myslím, že by bylo nešťastné, kdyby se prezident Zeman zřejmě jako jediná hlava státu z EU zúčastnil vojenské přehlídky v době, kdy ruská vojska v rozporu s mezinárodním právem destabilizují sousední zemi," uvedl Schapiro, který je nyní na velikonočním víkendu v USA.
4 hlasy
Když už jste se tak rozjel, napište také kolik zemí destabilizuje USA.
11 hlasů
Johane, máte to i s historii,
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11818-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
1 hlas
O to taky jde.
1 hlas
Schapiro dostal přes prsty, a to Američanům vadí, protože na to nejsou od svých satelitů zvyklí.Schapiro se zde začal chovat skoro jako místodržící, a ne jako velvyslanec.Prostě nadutý Amík.
28 hlasů
Ty musis mit hodne mindraku Minderwertigkeitskomplex)
0 hlasů
Čím více se vyhraní Zamanova kolaborace s Putinem, tím lépe. Za ovarovou maskou je sprostý vlastizrádce.
7 hlasů
Ani jsem si nevšiml, že bychom byli s Ruskem ve válce.Takže smlouva mezi NASA a Ruskem podepsaná nedávno v Moskvě, je ohledně USA vlastizrádná.Máte pozoruhodné uvažování pane Středo.
16 hlasů
ČTK už se vyrovná bulváru Novotného !
13 hlasů
Prasátko si cestou do Moskvy naběhlo n
8 hlasů
Za čí prachy zvolen, toho píseň píská, ubožák, ach ta demence!
8 hlasů
Pro fanatické poddané vyznavače amerického krále muslima Obamy přeložím do hovorového jazyka.
"USA stále trvají na tom, že by Zeman do Moskvy jet neměl, hodně nám to vadí. Navíc je to pokrytec a lhář a uděláme vše proto aby byl sesazen z funkce"
Já dodávám: FUCK OFF SCHAPIRO, FUCK OFF USA!
21 hlasů
Co tak si nejdříve přečíst co řekl Schapiro? Ale kdo by se namáhal číst, že ubožáku? Zeman zase ukázal že je to jen mstivý dědek, žádný státník nebo prezident. Ostuda Česka.
9 hlasů
Co řekl Šapéro může zajímat tak akorát americké trolly jako jsi ty Vlastičko. Co vyleze z držky americké vlády a jejich vazalů jsou jenom samé lži o kterých se přesvědčili obyvatelé např. Iráku, kde dodnes hledají ZHN a díky USA dovezené svobody a demokracie se tam teď svobodně a demokraticky vyvražďují. Ale to ty přece víš Vlastičko, vždyť za to ti platí. Napíšu Šapérovy aby tě propustil, používáš neustále ty samé "urážky" a už to není ani vtipné ale spíš směšné. Měl by najímat lidi co nemají IQ toaletního papíru aby se mohl člověk alespoň zasmát když už tady zvrací svoje moudra, viď Vlastičko. Hody hody Vlastičko, v hlavě nic jen vajíčko!. . .
12 hlasů
A co si takhle přečíst, co řekl Zeman?
Zhruba asi: "co by řekl Obama, kdyby mu český velvyslanec radil, kam má nebo nemá jezdit?"
Američané jsou zvyklí, že jejich velvyslanci se chovají jako "Reichsprotektoři"....a že se jim to trpí
15 hlasů
Opravdu platí to, co už řekla paní Smutná. Americký velvyslanec nikomu neradil, vyslovil názor, že účast na vojenské přehlídce Zemana, jako jediné hlavy západních demokracii považuje za nešťastné. Čili stejné, co říká mnoho politiků na politické události sousedních zemí. Reakce Zemana je tragikomická, svědčí jen o jeho nabubřelosti primitivního ješity, který na té funkci je neštěstím Česka.
4 hlasy
Blbá krávo, četl jsem to a viděl jsem to i v přímém přenostu v televizi a na rozdíl od tebe si dokážu doplomatické plky přeložit do hovorové řeči.
Když je zmiňován Der Spiegel. Bylo by dobré si ten článek otevřít, přečíst a přečíst i reakce čtenářů. Zatím všechny reakce co tam jsou oceňují hrdý český národ, který nelíže američanům zadky jako Merkel.
Co tam máš dál za argumenty, blbko?
24 hlasů
Těch 17 kladných hlasů na podobnou hulvátskou rétoriku akorát svědčí o tom, kdo se tu převážně vyjadřuje ke složitým jevům politiky. Tragédie národa.
1 hlas
Podobnými hulvátskými stanovisky jen dokumentuje svoji přízemní náturu.
3 hlasy
Nereaguj na ní, tento pomatený USA troll tady řádí všude. Plnou hubu ubožáků, argumenty žádné a PMS neustále trvá. Jak už jsem psal nedávno, krev se jí nahrnula jinam a bohužel se její slovní zásoba omezila jenom na jedno slovo.
DO NOT FEED THE TROLLS ! !
9 hlasů
Tak za kolik jste zradil Česko, vy?
Svědectví ruského trolla: Za 45 tisíc
rublů jsem pracoval pro ministerstvo lží
Zdroj: http://www.lidovky.cz/svedectvi-ruskeho-trolla-za-45-tisic-rublu-jsem-pracoval-pro-ministerstvo-lzi-1xa-/zpravy-svet.aspx?c=A150327_141944_ln_zahranici_msl
4 hlasy
Ha ha hááááááááááááááááááááá hahahahahahahhhhááááááááááááááááá - áhaháá háháháááááááááááááá . . .
Pardon, jenom jste mě opět rozesmál tak jako dalších několik desítek tupců vám podobným kteří mají v záložkách jeden článek z babišovek a tím se ohánějí po všech diskuzích. Vlastička hadr . . . Jááájj vy jste mi dal čoveče, smíchy se nemohu udržet jak ta vaše blbost kvete až do výše Empájr stejt bylding :DD
1 hlas
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Johan Rey (28 hlasů) 06.04.2015 08:32
Schapiro dostal přes prsty, a to Američanům vadí, protože na to...
Barak Naodstrel (24 hlasů) 06.04.2015 08:37
Blbá krávo, četl jsem to a viděl jsem to i v přímém přenostu v...
Barak Naodstrel (21 hlasů) 06.04.2015 08:15
Pro fanatické poddané vyznavače amerického krále muslima Obamy...
slávek šedý (18 hlasů) 06.04.2015 09:38
JFK taky zlobil a nakonec za to "draze" zaplatil....a to byl...
Martin Macháček (18 hlasů) 06.04.2015 09:16
Žádný suverenní stát nejsme. Jsme obyčejní němečtí a američtí...