Vláda soudruhů
Politolog: Exkomunisti u vlády? Odraz morální bídy společnosti

01.07.2013 18:35 Původní zpráva

Designovaný premiér Jiří Rusnok skládá vládu. Potvrzenu nemá ani polovinu adeptů na členu kabinetu, přesto se to bývalými komunisty mezi nimi jen hemží. Vypovídá to o stavu společnosti, lidé nejsou citliví na vazby na minulost, řekl k tomu pro on-line deník TÝDEN.CZ politolog Bohumil Doležal.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • rab z rabstejna (21 hlasů) 01.07.2013 18:48

    To ať jde pan politolog vykládat panu Havlovi na hrob - začít může s...

  • Johan Rey (16 hlasů) 01.07.2013 22:20

    Dneska jsem se musel smát, když bývalý bratr Kalousek, za bolševiků...

  • Miloš Šikola (15 hlasů) 01.07.2013 19:26

    Pan Doležal asi zase seděl mimo mísu a tak se musel vykecat. Nikdy...

  • Anna Ryšánková (14 hlasů) 01.07.2013 20:57

    Já se zítra ráno probudit do socialismu, je ze mě nejšťastnější...

  • Já Luisa (13 hlasů) 01.07.2013 20:56

    Nechápu, proč jsou všichni tak vydivočení z toho, že ve vládě, kterou...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Tady uz vubec nejde o politiku, tady jde o to, zda se zakladni mravni a eticke zaklady maji dodrzovat a nebo ne. Velka cast ctenarstva rika ze to potrebne neni :))) Ceska spolecnost zaradila zpatecku a jede smerem stredovek. Z kravskeho stada vladu neudelas. :)))

1 hlas

Pobavila jsem se při čtení těchto příspěvku jak na Doležala, který je založením levicový příznivec, to schytal zato, že si dovolil jednou také zkritizovat rudé bratry. Těm se nezavděčíte, opice by byli vděčnější a rozumnější..

2 hlasy

Jo jste na tom morálně španě, to co vidíte ve vyšších kruzích je odraz vašeho vlastního morálního bahna, bude hůř. Kritika vám nikomu nevoní co? Kdybych provedl experiment, dostal vás morální bohy do politiky a nakonec na vás simuloval všelijaké čůrance, podpisy, zkoušky, neprošel byste snad nikdo. Protože pro vás je to také primární, co pro politiky, vysoká pozice v systemu, kupa hmotných statku a nakonec nekontrolovaná nenasytnost, přemýšlel jsem o motivu, asi nemáte plná ega jak píše Babica a z toho plyne i ta touha ukazovat těm tvorum kolem vás, čeho jste jako dosáhli. Píšu jako , protože uvnitř vás ten důležitější morální vývoj duševna jste utloukli. Těžko vysvětlovat, že by lidstvo mělo nachvilku zastavit a trochu se probírat vnitřkem, podívat se co za stopu za sebou nechávají, srovnat si priority, najít to, na čem opravdu záleží atd. Píšu jako hipísák co? Copak vy to nevidíte co se z vás stává? K čemu jde technika bleskově kupředu, pokrok, udělátka, vylepšovátka, když chamtivé špičky systemu vytváří obrovský tlak na spodní patra a zrychlují dobu, chtějí stále víc, musíte dřít, spěchat kupředu, rychle se učit, umět co nejvíc jazyku a hnát vývoj lidstva kupředu, ale kam chvátáme? Tyhle otázky si pokládejte a přemýšlejte.

0 hlasů

Opravuji Babicu, byl to někdo jiný, ale je mi uplně putna kdo, majitel plzeňkýho pivovaru, nevzpomenu si na jmeno a je mi to jedno!

0 hlasů

Nebýt chamtivosti, sice chodíme do práce, ale nikdo z vás nebude chtít servat kuži, byla by větší pohoda, menší pres i stres, více srandy, možná i více komunikace, možná byste si také udělali čas na to své vnitřní já a zjistili odkud se bere vaše nenávist a za co se převléká, kde se schovává vaše vnitřní spokojenost nehledě na hmotných statkách, které jste nasyslili. Rodiny budou mít čas pro sebe a věnovat se dětem, chodit víc na výlety, vypínat víc mobily.

1 hlas

Všechno je to jenom ve vás a v tom jak moc vidíte do karet systemu kolem. Změna není možná, dokud nebude miliarda mozku alespoň uvažovat jako já a to máte 500 let jistě, než mě doženete.

0 hlasů

Opět zopakuji tohle moudro, které v každém důsledku můžeme potvrdit, ať vymyslíte sebelepší bejkárnu, vždycky vám jde dokázat , že to funguje.

" VŠECHNO SOUVISÍ SE VŠÍM ! "

0 hlasů

Proč se vzrušovat,politolog,chleba nenapeče,dům nepostaví,prostě takový "pšouk".

2 hlasy

Vůbec mi nevadí vláda , sestavená na omezenou dobu . Vadí mi , že takový dobytek jako p. Doležal má možnost do toho žvanit !!!

7 hlasů

Náš lid obdivující virózního Milouše si pořád ještě nedokázal zvyknout na svobodu slova.Obzvláště otylé soudružky těžce nesou,že jim do toho nekomunistický dobytek kecá.Za starých časů tomu bylo jinak,soudružky s tučnými kýtami zakazovaly mladým holkám minisukně,mladým jinochům zase dlouhé vlasy, džísky a trička s nesocialistickými nápisy a že by tady přijela nějaká zvrhlá západní kapela typu Iron Maiden či Pink Floyd,tak o tom nemohlo být ani řeči.Tehdy byly soudružky šťastné jak blechy.Zato teď neskutečně trpí,ale Milouš a jeho parta jim dávají naději na lepší zítřky...

5 hlasů

No sice Pink Floydi tady nebyli, ale daleko před tím tady byl třeba v roce 1965 Manfred Mann.

2 hlasy

Takovou hudební skupinu neznám. Jakou hudbu hráli? To jistě mladí museli být nadšeni z té návštěvy. Máte pravdu, je úspěch, když vůbec někdo přijel do toho vězení komunismu.

2 hlasy

Jó my mladí jsme nadšení byli.Byl to super nářez a to, že je neznáte zrovna Vy, mne nepřekvapuje.Napovím Vám, znáte skladbu"Hej,Hej, řekl klaun? Stále ji omýlají na Odýs rádiu.Tak to jsou ti Manfred Mann.Jinak tady byli na Bratislavské lyře, instumentální kapela Schadows, a Svinging Blue Jeans.Na tom bylo zjímavé to, že jim dělala předskokany pražská "kavárenská"kapela evropské úrovně,Mistral, která později úspěšně koncertovala i v zahraničí.To ale ví jen skalní bigbíťáci.Rudé Právo o tom zarytě mlčelo.

2 hlasy

Naprosto výstižné:)) Platí to o soudružkách v krymplenu i soudruzích v dederonových košilích, i když už dnes obnovili šatník - pořád u nich přetrvává ten zvyk: zakázat, umlčet, zakroutit krkem. Přece jim do toho nebude někdo žvanit.

6 hlasů

A co, ať si žvaní. Ale jak je možné, že člověk takhle beznadějně zamčený ve svém bludu, téměř psychiatrický případ, se dostává do médií?

3 hlasy

Ty diagnózy sypete z rukávu nebo věštíte z vlastní zatuchlé turecké kávy? :)))

2 hlasy

Je příznačné, že pravičáci se politicky už nezmůžou na nic víc než na obranu dementů typu Doležal.

6 hlasů

Za to vy tu jen perlíte výmysly o skartování dokumentů na vládě. Stejně tak jste tu v minulosti měl zaručené zprávy z tajných služeb. Že vás huba nebolí za ty bláboly, ale ve vás se komunista nezapře. Samá lež.

2 hlasy

Pane Doležale máte naprostou pravdu ale zdejší bolševičtí pomatenci Vás určitě nepochopí. Ti sní o světlých zítřcích které jim zajistí Bohuš s Vojtou...

5 hlasů

Komunisti mají proti pravičákům jednu podstatnou výhodu. A sice nechtějí stát zničit. Pravičáci mají v programu vždy jen stát oslabovat, osekávat, zeštíhlovat a jak všemožně to nazývají. To je v podstatě anarchistický program. Je pak rozumné takové lidi volit do vedení státu, pokud ho sami nechceme zrušit?

3 hlasy

Komunisti mají zcela jinou výhodu.A to tu,že je volí ti největší kreténi.

4 hlasy

Komunisti u moci, si představte tisíc Janu Nováku. Vyjdete se psem, vyčura se na trávě, bum 3 nováci s bločkem, co se do vás pustí, samozřejmě vás udaji a podepíšou se slušný občan. Zapnete televizi a 2 Nováci vám budou číst zprávy, takové, které si sami schválí, abyse vám líbily. Další zpráva, Novák otevřel věpřín. V práci budete mít nad sebou 5 Nováku co se budou vzájemně doplńovat a budou vám dělat ze šichty peklo. Přijdete domu a bude na vás čekat Novák a tepat vás za to, že jste 3 dny nevyvěsili nic na nástěnku a když si konečně dáte nohy na stul, že si přečtete noviny, objeví se Novák a řekne, že máte jí rejpat plevel ke škole dobrovolně a vzít svuj bagr pro všechny případy.

0 hlasů

Tihle Nováci vás spasí! No už se nemůžete dočkat co.D

0 hlasů

Doležal se dokonale znemožnil v poslední Partii. Politolog by snad měl logicky a relativně nestranně posuzovat evidentní skutečnosti, a ne všechno komentovat z hlediska 23 let starého zastydlého antikomunismu.

4 hlasy

Pronárod, vzbuzující u ostatních národů v lepším případě soucit, v horším pohrdání, nepatří do civilizovaného světa. I sibiřští Evenkové žijí důstojněji.

Ideály demokracie se v pohanském, metanolovém, sockovském Česku mění v realitu „standardní parlamentní“ byzantské kleptokracie. Podobně, jako kdysi „reálný socializmus“ Husáka (Kdo nekrade – okrádá rodinu!). Politici okrádají své zmocnitele stejně jako nemravní advokáti své klienty a navíc nejsou postižitelní ani tak jako advokáti, na něž dohlíží alespoň jejich komora.
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby

1 hlas

S tím Doležalem ta stařecká demence hodně mává........

6 hlasů

Těch novinářských Doležalů je asi více. Každý z nich je psychopat. Řešit a kádrovat po více než 23 letech někoho, že byl či nebyl v KSĆ je nesmysl. To už doopravdy může činit pouzé hovado, které píše do Lidových novin.
Já jsem se vznikající vládou spokojen a doufám, že získá důvěru.

7 hlasů

A proč někteří bolševičtí noci (nerada to píšu, ale pro vaše vyjadřování jiné synonymum nenacházím) čtou Lidové noviny a Týden, když jim vyhovuje jen korejský Sever, kubánská Revoluční pravda a zdejší Haló noviny? Protože vám ty vaše demokratické plátky nemají odvahu ani otevřít svobodnou diskuzi?

4 hlasy

Vy prostě máte ve všem hned jasno, že?Šťastná to žena.

4 hlasy

Hned ne, vždycky až si přečtu příspěvek Tolstého:))

1 hlas

No sice nadávky nemám rád, ale zase ruku na srdce, jsou zde horší příspěvky a to oboustraně.

3 hlasy

Vy jste mě také pobavil vaším příspěvkem výše, že sice k nám nepřijeli Pink Floyd, ale přijel někdy v minulosti M. Mann. Tomu se říká odpověď na úrovni.

2 hlasy

Je škoda,že Doležal stejně plameně nevystupoval hned po sametové revoluci,kdy stát řídili bývalí komunisté(Čalfa,Kočárník atd).Pro mne je bývalý komunista,ten který nikomu neublížil, lepší,než kovaný pravičák,který s posvěcením vládnoucí garnitury,okrádá stát v desítkách a stovkách milionů

8 hlasů

A jak to máte s tolerancí k levičákům, kteří okrádají stát ve stvokách milionů a miliardách?

4 hlasy

Kalousek není levičák.

4 hlasy

Celou dobu po revoluci jsou v každé straně a i ve vládách bývalí komunisté!!!Ono tam byla velká většina národa,takže přestaňte pořád s těmi komunisty,je to už trapné!A jak nenajdete nic jiného,tak se vytáhne KSČ!!!

5 hlasů

A proč myslíte, soudružko Dluhošová, že nejsme třeba tam, kde Rakousko? Protože nám tady skoro půl století zasvinila ta rudá verbež. Kdo nezná minulost, nemá ani budoucnost - a vaš zavírání očí o něčem svědčí.

4 hlasy

George Orwell:
"Kdo řídí minulost řídí i budoucnost. Kdo řídí současnost řídí minulost."


2 hlasy

Paní Dvořáková, Vy jste za bolševika k volbám nechodila?Pokud ne, tak jste opravdu statečná disidentka, ale nikde o Vás nepíší.Pokud jste ještě nebyla na světě, což bych více méně takto hodnotil, tak si strčte ty Vaše vyčtené řečičky z iDnesu za klobouk , a nekádrujte zde tady každého.Tím ale nechci říci, že to tady bolševik nezasvinil.

5 hlasů

Dal jste dvě možnosti, může platit třetí:))

0 hlasů

Nemůže, zmýlená neplatí.:-))

3 hlasy

Je to presne tak, pred r. 48 jsme na tom byli lip nez rakousko a jak rychle nas predbehlo? a proc? protoze bolsevicka rozvojova a moralni brzda rizena Moskvou, nyni v bledemodrem Bruselem. Vsem jde jen o jedno porobu a diktatorstvi.

2 hlasy

Poslanci sami od sebe neodejdou,ztratili by tučné prebendy a tu nemoc(poslaneckou imunitu),velká většina je jich zadlužená leasingy a hypotékami.

7 hlasů

Jenži ti poslanci byli řádně zvoleni ve volbách, zatímco to, co tam cpe Zemna pře Rusnoka buďto ve volbách propadlo nebo se ani nezúčastnilo - proto tam ti rudí šmejdi nemají co pohledávat.

5 hlasů

Rozpuštění Sněmovny ohrožují hypotéky. Zadlužených poslanců je hodně.
Koryta jsou přednější než voliči a blaho země, aneb jasná zpráva slušným občanům koho rychle vypakovat ze sněmovny.
Tedy přes presidenta Zemana a premiéra Rusnoka, co nejdříve k volbám a zastavit devastaci morálky a ekonomiky naší země prokorupčních vládních stran.

8 hlasů

Nedostatek morálky hledejte jinde, je k tomu dost příležitostí a ne v tom, že chce někdo angažovat lidi, kteří patrně prokázali pracovní schopnosti. Je potřeba se konečně věnovat řešení problémů rozvoje země a nerealizovat se neustále v nějakých honech na čarodějnice.

5 hlasů

Šmankote, jak vás čtu, docela se mi vybavily Televizní noviny před listopadem, taková jedna velká vata o ničem:-). A ta slovní zásoba!

4 hlasy

Jo, Vackovi z toho projevu vypadl už jen "klid na práci" a "vůle lidu".

2 hlasy

tak už to přišlo,konečně pracvicové strany dosáhly svého cíle: vrátit moc do rukou předrevolučních straníků

3 hlasy

Ani nevite jakou mate pravdu. Je to snaha uz od revoluce.

0 hlasů

"Kandidát na ministra vnitra Martin Pecina (ČSSD) byl podle Lidových novin pro změnu členem Svazu socialistické mládeže."

Páni, to jsou ale investigativci v těch Babišovejch Lihovkách.....:-)))

Jen tak mimochodem, žádný "Svaz socialistické mládeže" neznám. Existoval Socialistický svaz mládeže a v něm bylo asi tak 99 % mých vrstevníků, víceméně povinně, zvlášť na středních a vysokých školách. Já jsem se tomu kdysi na gymplu díky přestupu z jedné třídy do jiné v prváku elegantně vyhnul, protože jsem jim tak nějak vypadl z třídního seznamu, takže po mně nikdy ani nechtěli peníze za členské známky a já jim je prostě nevnucoval. Pecina asi holt takový štěstí jako já neměl....:-))))

11 hlasů

V te nove zemanske vlade bude asi cela INTERNATIONALA :))

6 hlasů

Nebrečte, Lustigu, podle toho, co tady denně blijete, a že Vaše příspěvky neznají českou diakritiku, soudím, že tady natrvalo nežijete. A pokud tady nežijete, tak tady nemáte nárok do něčeho kecat.

2 hlasy

A dalsi debil s mindrakem....

0 hlasů

To stejny by platilo spis na politiky, ti ziji v jinym svete tak nevim proc nam do naseho ziti porad kafraji.

0 hlasů

A vás tady povolal někdo, abyste rozhodoval, kdo kam může psát? Zaspal jste dobu...

2 hlasy

Lepší bývalí komunisté, než současní odesisté. I když - je to jedna svoloč. Pan Doležal zřejmě sní o nějaké diskontinuitě společnosti. Stará "rudá" společnost měla natvrdo ukončit svou existenci nejen se svými pseudoelitami, ale i s občanskou základnou, participující na systému. Nová, správňácky kapitalistická společnost, měla jen tak povstat a převzít otěže na všech frontách. Měla být přirozeně křesťansky morální a pravicově zásadová. Elity měly být ihned k dispozici, rozmraženy z tajných depozitářů v hoře Blaník. Asi. Jenže ono to bylo jinak. Společnost si přes pravicové snění udržela kontinuitu poměrného zastoupení. Skupina Velkých sviní, se ihned jala převzít nové ideje za své. Skupina přicmrndávačů vůdčí straně se obrátila tak samozřejmě k novým nástěnkám, jako se obrací kachny u náplavky k nově příchozímu házeči drobtů. Skupina zásadovým troubů, zůstala zásadovými trouby, skupina politických ignorantů, ignoruje politiku dál. Co byste si vlastně představoval, pane Doležale? Nějakou výměnu obyvatelstva za jiný kmen?

10 hlasů

Dneska jsem se musel smát, když bývalý bratr Kalousek, za bolševiků člen Národní fronty, školil diváky na Primě, že Balvín sice nebyl komunista, ale vynahradil to známostí s Janouškem.Ten hrapoun Mirda,má hodně tlustou "hroší kůži".

16 hlasů

No vidíte, Johane, posmutněle jste mi záviděl, že jsem šťastná žena - a vida, taky jste se včera zasmál. I to je dobrá zpráva.

0 hlasů

Záviděl?Ale nezáviděl, protože pokud jste šťastná, tak jsem šťastný i já.Ale je pravda, že občas jsem posmutnělý.Ale to je lidské, protože stále šťastný je pouze idiot.

2 hlasy

Většina lidí přes padesát let, která se chtěla v životě někam vydrápat, vlezla k bolševikům, aby si vylepšila kádrový profil a stala se "perspektivním" kádrem. Že to bylo z prospěchářství bylo jasné po sameťáku, kdy všichni zahodili rudé knížky a nalezli do různých demokratických stran, aby se seberealizovali a mohli šplhat dál. Nezazlívám jim to, ale že by nám museli zrovna vládnout? Ačkoli kdybychom probrali životopisy všech partajníků, poslanců, senátorů a členů vlád za 23 let nazpět, asi bychom se divili, která byla jejich rodná strana.

8 hlasů

Donedávna řídila stát a tajné služby exkomunistka Jana Nagyová (nyní ODS), a to Doležalovi nevadilo? Asi starému kozlovi také občas podržela :-)

8 hlasů

Nyní, pár dní, co u nás opět řádila povodeň, nastal čas pro účtování. Naše skromná vláda a zvláště pan ministr financí Kalousek by nám nyní měli vysvětlit, kde jsou peníze z povodňového konta. Na toto konto byly strhávány z platu všem výdělečně činným peníze na pokrytí škod, způsobených povodněmi.
Nikde nebylo zveřejněno, že byla tato daň zrušena! Takže by na tomto kontě měla být slušná řádka miliard, a kde jsou??? Nyní by se měly z tohoto konta začít vyplácet všem postiženým náhrady. Nebo pan Kalousek použil tyto peníze
na zaplácnutí děr ve státním rozpočtu, tak jako použili peníze na vyplácení důchodů? Každý z těch postižených by se měl ptát, kde ty peníze jsou a pokud se zjistí, že nikde nejsou, což je při tom "dobrém" hospodaření naší vlády
více než pravděpodobné, popohnat všechny zodpovědné před soud. Je potřeba s tím marasmem, co tady panuje, skoncovat!!!

8 hlasů

Mohlo tady být fajn.Od 89 jsme žili v tom,že bude náš stát prosperovat a my se budeme mít za pár let jako naši západní sousedé-i ten opasek jsme si byli ochotni utáhnout....a jsme kde?Díky podobným hajzlům jako ti z MUS ..jsme naštvaní a rozhádaní...

7 hlasů

Budou věšet? Kdo nahradí Slánského? Horákovou? Lid věšení si žádá.

7 hlasů

Já se zítra ráno probudit do socialismu, je ze mě nejšťastnější člověk na světě.

14 hlasů

Tak vypadni do Severni Korei....

0 hlasů

Co je to vlastne ten socialismus?

Pepíček přichází první den ze školy. "Tak co," zajímá se otec, "jaké to bylo?"

"Fajn," připouští Pepíček, "všechno, co nám soudružka učitelka říkala, jsem pochopil, jen stále

nechápu, co je to ten socialismus. Nemohl bys mi to, tati, nějak vysvětlit?"

"Lidsky? Abys to pochopil? Tak poslouchej. Byl jednou jeden velký muž, no, on vlastně nebyl moc velký,

spíš malý, a ten se jmenoval Lenin. Původně se nejmenoval Lenin, ale Uljanov. A tenhle Uljanov měl

kamaráda, on to vlastně žádný kamarád nebyl, ale pěkná sketa a ten se jmenoval Stalin. Co říkám

Stalin, on se vlastně jmenoval Džugašvili. A tihle dva kamarádi spolu udělali Říjnovou revoluci.

Vlastně ta revoluce nebyla v říjnu, ale v listopadu..."

Pepíček se chytá za hlavu a volá: "Ježíšimarjá, to je ale bordel!"

"Výborně," na to otec, "tak jsi to přece jen pochopil."

5 hlasů

Vzdyt v socializmu jsme. U$A a Cela €U je davno socialisticka. A v nasem kocourkove demokracie neni zde je taky socializmus-postkomunisticky.

3 hlasy

Cožpak o to, lidi mají všelijaký úchylky...

9 hlasů

Fakt?Pochlubte se.:-))

4 hlasy

Nechápu, proč jsou všichni tak vydivočení z toho, že ve vládě, kterou se pokouší skládat pan Rusnok, jsou bývalí komunisté. Vždyť ať se podíváte na kteroukoliv vládu po "veluru", komunisté tam byli vždycky - Nečasovu vládu nevyjímaje. A ani on není až tak politicky čistý... Přesně podle toho předvolebního vtipu: "Kohos volil?" "Komunisty. " Jasně, ale kterou stranu?" Všichni tihle lidé se prostě zachovali pragmaticky. Dřív to byli kariérní komunisté, teď to jsou z nich kariérní členové ODS, ČSSD, TOP 09. Leda tak snad KDU-ČSL je ve svých řadách nemá. A možná ani tolik proklínané VV... Tak o co vlastně jde? Ještě mi tak vytanulo přirovnání k pořekadlu - zloděj volá, chyťte zlodějě...

13 hlasů

Velur né! Velvet = samet. Jako pivo Guiness Velvet má sametovou pěnu. :-D

0 hlasů

Luiso, oni ti někteří bývalí i současní lidovci, kteří jsou dneska v KDU - ČSL nebo TOP 09, sice nebyli komunisty, ale jen proto, že se nemohli dočkat až na ně přijde řada. Tak vzali za vděk i jinou stranou Národní fronty. Nedělejte si o Kalouskovi, Severovi, Výborném i dalších iluze.

9 hlasů

-)))))))))))))))))přesně tak

3 hlasy

Takový politický turista je náš Karel Schwarzenberg který stačil během krátké doby vyměnit 4.politické strany za které kandidoval:US-DEU,ODA,Zelené a nyní TOP 09.To je mi milejší třeba i přesvědčený komunista,který dál věří těm svým ideálům.

11 hlasů

Velmi s Vámi souhlasím . Něco tak hnusného , jako Schvarzenberg a Havel , který ho sem dotáhl , aby oba podvodně získali zabavené majetky , jeden podle rakouského práva ale aspoň přiznal , že musel dát úplatek a druhý - Havel - prolomením Benešových dekretů !

4 hlasy

Mýlit se je lidské, ale zůstat věrný mylným ideálům a nikdy nezmoudřet je znamení blbosti.

9 hlasů

Ano mýlit se je lidské ale Vy jste zapšklá antikomunistka,s tím přirovnáním jsem to uvedl jen jako příklad.

6 hlasů

Vonásku, antikomunistka klidně, to je pochvala, ale zapšklý můžete být jedině vy:)))))

4 hlasy

Milá paní,lidé mají i jiné zájmy než celý den vysedávat na Týdnu,cz a psát nesmysly jako Vy.

0 hlasů

No, mýliti se během let čtyřikrát za sebou, a vždy v okamžiku kdy strana ztratila volitelnost, napovídá něco o prospěchářství a pokleslé lidské a politické morálce.

7 hlasů

Povypravej radej jak jsi dopadl v Innsbrucku :)

2 hlasy

Ale Pépi,nemáš už žádnou invenci.Ale víš co Pépi, v listopadu hrajeme(staří pánové) jako každý rok ve Feldkirchu benefiční zápas proti Ženevě a tak Tě zvu a tam ti budu vyprávět.Neboj mám pro známé 4 lístky, a tak nebudeš muset nic platit, a pivo Ti zatáhnu ze svého.

3 hlasy

Kandidovat za téměř nevolitelné pidistrany a být celoživotním komunistou, tady nemůže vidět rozdíl jedině Johan:))

3 hlasy

Ále Helenko, máme zde takové štěstí, že Vy to vidíte za všechny.:-))

3 hlasy

No tak, Johane, klídek:))

0 hlasů

Kandidovat za téměř nevolitelné pidistrany a být celoživotním komunistou, tady nemůže vidět rozdíl jedině Johan:))

3 hlasy

Jaké nevolitelné pidistrany? Vždyť za všechny se někam vydrápal.

Všechny strany za které Chrápenberg někam kandidoval měly zvolení jisté. Když se ty pidistrany ocitly v problémech, Chrápenberg odešel a ještě při odchodu si do nich kopl.

Volitelné a nevolitelné strany jsou utvářeny médii. Dokud nebude nikdo psát třeba např. o SSO tak se nikdy do parlamentu nedostanou. Dokud tyto malé strany nebudou figurovat ve vsech průzkumech tak nemaji sanci.
Bud si sezenou svého Zemana (ale ani to neni jiste ze se nekam dostanou) nebo si zaplati reklamu a novinare kdekoliv a jakkoliv.
Příkladem jsou TOP09 a VV. Vznik TOP09 a souvisejicí destrukce KDU-ČSL byla taky pekná sračka.

4 hlasy

a proč nebýt komunistou?..co je na tom špatného?..vyčítáte církvi jejich vraždy?..vyčítáte francouzské buržoasii jejich popraviště?..vyčítáte vůbec něco někomu jinému než těm komunistům?..děvenko, vše je nutno poměřovat prizmem té doby..my měli Horákovou, USA manželé Rosenbergerovy..a tak by se alo hodnotit do nekonečna..ale jednu otázku..kolik válek do II.SV vedl socialistický blok a kolik USA?..kdo začal s A-zbrojením?..kdo vynalezl jako první atomovou, vodíkovou i neutronovou bombu?:))..a za vše mohli komunisté..pochopitelně:)))

7 hlasů

Přečtěte si Proč nejsem komunistou od Karla Čapka, napsal to hezky a to ještě netušil, jaká zvěrstva napáchají i u nás. Však ho komunisti tak pěkně otesali, joooo, byl to pro ně bojovník proti fašismu, nemohli ho zakázat, ale vycházelo jen torzo jeho knih a z jeho život taky museli pěkně "prostříhat", aby nevyšlo najevo, jaké měl názory a s kým se stýkal

3 hlasy

no to je nadherny.

1 hlas

Lidi, kteří nikdy nestáli o demokracii a svobodu, kašlou na zločince - komouše. Je jim jedno kdo je krmí a vede jejich kroky. Jen aby to nemuseli dělat sami. Když je bude krmit vrah Sloup, tak budou mlaskat a děkovat. Inu pro některé Čechy je celoživotní kolaborace ze zlem jejich jedinou životní náplní. Na místo opovržení a trestů, se jim provolává sláva. Tak provolávejte. A nezapomeňte skákat. Bo kdo neskáče...

10 hlasů

a jak jsi na tom ty ? asi taky hrdina tady na diskuzi co-))))))))))))))))))))

7 hlasů

Hrdina ne, nejsem tak statečný jako Češi.

6 hlasů

Tak se do nás nemontuj, ty bambále. Všude,i mezi Poláky,jsou a byli hrdinové odvážní lidé, a taky poserové. Největší hrdinové "po"se však stávají z poserů "před". A kterej asi budeš ty , co..?

5 hlasů

Když do váš vy bejci valí moje family šišky, tak budete muset vydržet i nějaké to montování. Jestli někdo jen bere, tak ať drží mordu, to beru.

5 hlasů

Jak to - jen bere? Copak vy to dáváte zadarmo?

1 hlas

Vaše"family" do nás valí možná jen zkažené maso a prošlé ryby.To bude asi tak všechno mimo Vašich infantilních blbých keců.

6 hlasů

To je fakt odraz morální bídy společnosti. Kandidát na ministra vnitra Martin Pecina byl opravdu členem Svazu socialistické mládeže? Že ho hanba nefackuje. Nestyda jeden!

3 hlasy

A Nečas s Tluchořem byli v Socialistickém svazu mládeže? Kdo se v tom má vyznat.

5 hlasů

Nečasovi to tady otřískáváte o hlavu dva roky, tak je dobré vědět, že u Peciny už to nevadí. Nemyslím vy osobně, myslím to obecně.

6 hlasů

No, Nečas byl funkcionář SSM, nejen pouhý člen, což je trošku rozdíl.

5 hlasů

:-) Jako že měl na starosti kytky ve třídě nebo byl pokladník, nebo dokonce nástěnkář??? Červenko, vy jste srandy kopec. Ovšem hodně červený.

3 hlasy

Já jsem to uvedl zcela úmyslně. Novináři píší i hlouposti.Jistě jste si všimla, že Pecinovi se vytýká Svaz socialistické mládeže, kdežto Nečasovi Socialistický svaz mládeže. Žádný Svaz socialistické mládeže nikdy nebyl ani založen.

6 hlasů

Ale Svaz československých komsomolců jo. To byli tupani ti bolševici, jako by u nás byl nějakej Komsomol.

3 hlasy

To ano, ale to bylo někdy před víc jak devadesáti lety, i potom šlo už jen o bezvýznamné napodobeniny pod různými názvy až po Leninský svaz mladých před více jak čtyřiceti lety. Ostatní už více či méně pamatujeme.

3 hlasy

Že "politolog" nekřičel tak nahlas skrz rudé v Nečasově vládě??

8 hlasů

No to asi měl, ale co je moc to je příliš.

3 hlasy

Stačí aby lidi byli citliví na vazby na přítomnost a rázem je ODS a TOP09 nevolitelná. Volte KSČM.

8 hlasů

KSČM jako trana která dodnes staví na třídní nenávisti, je nejen nevolitelná, ale i nebezpečná.

10 hlasů

Petře, a jak v běžném životě poznám, že ta KSČM staví na třídní nenávisti. Mě vůbec nevadí, že je nevolitená a nezdá se mi ani nebezpečná.Tu a tam setkám jen s tím, že KSČM je spíše stranou třídně nenáviděnou nějakými jednotlivci, mnohdy i pochybné pověsti.

6 hlasů

No zcela v běžném životě je to znát na nenávisti jejich příznivců k úspěchu druhých. Pokud se Vám myšlenky směřující k nesvobodě nezdají nebezpečné zřejmě nemáte patřičnou dávku hrdosti a sebeúcty. A kupodivu odpůrci komunistů které znám jsou vzělaní a slušní lidé, nevylučuji ovšem, že je nemá rád i nějaký recidivista, stihli totiž poškodit kde koho.

6 hlasů

Osobně mě pocity nenávisti ve vašem pojetí netrápí. Úspěchy i neúspěchy patří k životu.Myslím si také, že mám potřebnou hrdost i dostatek sebeúcty. Některé myšlenky pro společnost jako takovou se mi sice zdají nebepečné, ale ty,o kterých vy píšete mě nechávají v klidu. I když chápu, že třeba pro někoho to na základě osobní zkušenosti nemusí být prázdné fráze.

7 hlasů

Ok, dík za slušnou polemiku.

3 hlasy

Doba komunismu byla označena jako zločinný režim, členové strany z časů před r. 89. jsou tedy za zločiny spoluodpovědni.
Nevím, proč jásat nad výměnou lumpů za lumpy.

8 hlasů

Pro mě je pan Rusnok lepší premiér než třeba Sobotka,o Nečasovi nebo Topolánkovi raději pomlčet a to že některý kandidát na ministra byl v KSČ ještě nic nevypovídá o jeho profesní a lidské stránce.Ač se to někomu může zdát přehnané tak v KSČ byla tehdejší elita stejně tak jako různí prospěcháři a kariéristé kteří po revoluci pouze převlékli kabát.

10 hlasů

Prý elita:))))))))), nechtěl jste napsat rudá jelita?

1 hlas

Elita bezpáteřních kariéristů - to vypovídá o lidské stránce.

4 hlasy

To je ten dusledek proc se pres dvacet let jen cpu na mista kde muzou jen skodit a brat tucny uplatky. Byla totiz chyba ze se ti byvali elitari alespon nezakazali kdyz ne rovnou nesoudili a nepozavirali.

2 hlasy

Že se Bohumil Doležal vzrušuje něčím jiným, než většina společnosti, to je u politologa na pováženou. Z lůna KSČ vzešla skoro celá polistopadová garnitura a podle toho to taky taky vypadá. Aneb jak praví klasik: na komunismu je nejhorší to, co přijde po něm.
Tématem dne je podle mě fakt, že přímo zvolený Miloš Zeman se chová tak, jako by výsledek prezidentské volby anuloval výsledek voleb do poslanecké sněmovny z roku 2010. Že si do tzv. Rusnokovy vlády nadirigoval bývalé komunisty, to svědčí jen a jen o vkusu Miloše Zemana, o ničem jiném. Že se chystá tato vláda vládnout bez důvěry parlamentu, jí diskvalifikuje daleko víc, než to, že její členové jsou bývalí předlistopadoví komunisti.

7 hlasů

Já to fakt žeru, jak jsou všichni z Miloše podělaní až za ušima. Rusnokova vláda ve sněmovně možná důvěru získá a možná ne, ale sněmovna má důvěru 14 % veřejnosti (a teď už nejspíš ani to ne), zatímco prezidentovi důvěřuje nadpoloviční většina a nadpoloviční většina schvaluje i jmenování Rusnoka. Pokud by měla PS, respektive její koaliční "většina" trochu soudnosti a smyslu pro odpovědnost, pokud jde o nepodemílání legitimity celého politického systému a důvěry v zastupitelskou demokracii jako nejlepší způsob správy věcí veřejných (tím nemyslím VeVerky), už bychom měli dnes rok po předčasných volbách. Takže ano, nikoli de iure, ale de facto prezidentské volby anulovaly dávno znehodnocený výsledek voleb z roku 2010, kterému ostatně současné složení sněmovny vůbec neodpovídá.

5 hlasů

Pan Doležal asi zase seděl mimo mísu a tak se musel vykecat. Nikdy jsem vůbec nepochopil o co mu vlastně jde. Samozřejmě nejvíce se mu líbí pravicová demokracie. To co je mimo už, podle něho demokracií není. Každá vláda, která teď bude, zaručí lepší vládnutí než Nečasova vláda v čele s panem Kalouskem z TROP 09. A říkám to již po několikáté. Každá příčina má svůj důsledek. Pan Doležal by měl něco napsat o příčinách. Ale on je úplně mimo realittu.

15 hlasů

Demokratická vláda má vzejít z voleb, pokud chce odborníky vyských škol máme dost. Tohle je jen trapná fraška.

5 hlasů

Vysokých škol máme opravdu dost . A jejich absolveni - jeden blbější než druhý !!! ve stopách buzny putny vpřed !!!

2 hlasy

moralni bidou je vlada kmotru a mafianu na pojenych na ODS a TOP

8 hlasů

Na rozpuštění Parlamentu se strany dohodnout nemohou z technických důvodů ... poslanci by se tímto krokem totiž připravili o imunitu ...

4 hlasy

Hlavně by tím o imunitu připravili Kalouska, ten pro zachování své imunity poslancům rozdá klidně slavnou povodňovou daň o které nikdo nic neví.

3 hlasy

... a hlavne o koryta

1 hlas

To ať jde pan politolog vykládat panu Havlovi na hrob - začít může s tím, jak pan Havel národu podstrkoval pana Čalfu, jak "prodal" Lucernu stb-ákovi Junkovi z Chemapolu....pokračovat premiéry Tošovským a Fischerem....a Nečasem jmenovaný ministr Picek....

tak dejte panu Rusnokovi pokoj, hajzlíci, jste trapní

21 hlasů

Každý slušný člověk musí být v Česku trapný... Viď milicionáři? Sere tě, že nevyjeli tanky na lidi? Mně taky, už mohlo být vypucováno a komouši jedině vycpaný v muzeu.

8 hlasů

Baryku lehni !

5 hlasů

Rusnok si začal ...

5 hlasů

:-)
(začal si ale Péťa. S Janou.)

6 hlasů

Jj, do toho bych se ale připlést nechtěl :))

2 hlasy

...pan Doležal a jeho názory??......ať je jde přednášet na oktivy ODS a TOI 09 brzo bude mít hodně práce....

8 hlasů

Jistě, vláda v čele s Topolánkem a později Nečasem, dítky z prolátlých bolševických famílií, to byl výraz naprostého morálního vzepětí společnosti!:-)))

8 hlasů

Jinak náhory umečeného pana "politologa" Doležala pro mě mají asi takovou váhu, jako zamečení kozla v chlívku.:-)

12 hlasů

V mekotu se evidentně vyznáte ...

6 hlasů

Ano, například ten váš poznám na sto honů!:-)))

6 hlasů

Ale ne, asi si mě pletete s nějakým známým.

3 hlasy

Čtvrt století po revoluci ještě blbnete s komunisty, poněkud vyčpělé!

13 hlasů

Není to vyčpělé.Problém je jen v tom,že současné problémy jsou způsobeny stejně zločinnou postbolševickou strukturou a ta se brání tím,že každého kritika označí za komunistu.Nic jiného jsem na obhajobu současných gaunerů ve vládě a mediích nečetl.Takže díky tomu,že na každého kritika máme připraven bolševický kýbl krve,skuteční komančové se připravují k moci.....a proč ne,když jsou tak označováni všichni,co se snaží přemýšlet a nebýt servilní za každou cenu....

7 hlasů

To není špatnej názor, bohužel ti kritici mnohdy oponovali jen z důvodu, že to byli bolševici a bez jakéhokoliv náznaku řešení (což je to nejhorší).

2 hlasy

A některým bídákům dokonce vadí nacisti skoro 70 let po válce. To je divné, že?

5 hlasů

Není to divné. A není divné, že lidem vadí čím dál méně minulý režim (a tím ho nehájím) natož lidé s komunistickou minulostí. To totiž není jejich vina, ale vina těch, kteří z nového režimu udělali režim gaunerů, lhářů, podvodníků a zlodějů. Proč mají mít tento režim rádi? K čemu je jim pofiderní svoboda, když zhusta nemají ani na základní živobytí? Ano, čvrt století po změně, a je to horší a horší. Za to opravdu nemohou komunisti. Za to mohou ti, kteří to měli a mohli změnit. To by ovšem museli dbát na opravdovou svobodu lidí, ne jen tu svojí,osobní.

11 hlasů

Nikoli. Po 40 letech marasmu holt nedošlo k výměně lidí, myslím všech, i těch dole... Že tím pádem z tohoto nevyměněného obyvatelstva nevyšli ani lepší politici, to je důsledek...

4 hlasy

Heleno, k výměně lidí došlo, i těch dole ... ,ale byla to hrůza.Proto z různých důvodů zase většinou odešli. Nemůžete hned vyměnit všechno.Proto se do řídících funkcí a do politiky poměrně rychle pak nastupovali lidé, kteří za minulého režimu nebyli tolik na očí, ale nějaké zkušenosti už měli. Zahodili legitimace KSČ, SČSP, SSM, ROH a nastartovali novou kariéru. A teď je máme i v parlamentu, na krajích, atd.

5 hlasů

Ale houbeles, to je jen trapná a zoufalá výmluva. Až i takoví, jako jste například vy, pochopí, že je špatné hodnotit někoho podle toho, že někde kdysi byl, ale podle toho, jak se chová a pracuje teď, a že lump se nepardonuje podle barvy politického trička, tak se to posune k lepšímu.Ne moc, ale pro začátek dobrý. Jestli chcete neustále strašit minulostí před jejím návratem, nota bene způsobem, jakým to děláte, tak si vy a vám podobní zrovna koledujete o to, aby se ta doba vrátila.

4 hlasy

Jenze ti co skodili lidu tehda, dostali po sametu moznost skodit jeste vic, protoze se proste nepozavirali. A ti co byli tehda jen prospechari, budou prospechari i dnes a spolecnosti nepomuzou, budou myslet je na sebe.
Proto je zlo aby dnes vladli prospechari a byvali bolsevici. To tam muzou rovnou dat cigany a dopadne to stejne.

2 hlasy

To téměř veřejné socialistické heslo Kdo nekrade, okrádá rodinu, zůstalo ve všech jeho protagonistech i po změně režimu.

3 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov