Co chtít od promovaného hasiče. Hasiči jej nechtěli a zemědělci jej adoptovali.
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 26. 4. 2024, svátek má Oto
31.03.2013 17:30 Původní zpráva
Stále větší počet nekvalitních potravin a triky prodejců na českém trhu vyprovokovaly k akci i politiky. Ministr zemědělství Petr Bendl předloží v nejbližších týdnech do vlády nový zákon o potravinách, kde se násobí sankce za porušení předpisů.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Co chtít od promovaného hasiče. Hasiči jej nechtěli a zemědělci jej adoptovali.
0 hlasů
Pozdě ty ministerskej šašku.Na tohle ti neskočím a myslím ,že ti na to neskočí nikdo.Z bažiny ti čumí už jen hlava,tak si ten konec užij.20 let čumíš na to ,co se tu děje,dvacet let o těchto problémech víš(a netýká se to jen potravin) a neděláš s tím nic a teď si myslíš ,že se někdo z tvých kydů podělá?
Nebo snad někdo uvěří,že to myslíš vážně?Úroveň potravin je opravdu na pováženou a to hlavně proto,protože to je tvou vinou.To znamená prakticky nenapravitelně špatně.moje generace se nápravy už nedočká.pro tuhle zem jste horší pohromou než půlmilionová armáda asiatů v ruských tancích.....
0 hlasů
a co teprve tohle....http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/67 - 865-sokujici-odhaleni-zbozi-se-vyrabi-tak-aby-se-p - orouchalo-mesic-po-zarucni-dobe/
1 hlas
jojo,1.apríl...... Tohle by Benda ve skutečnosti nedokázal.....
1 hlas
Přítel Novák má pravdu. Nepovažuji se za žádného mudrce ale za prostého člověka, který myslí na rozdíl od dnešních privilegovaných a vládnoucích pitomců. Většina příspěvků na těchto forech vypadá stejně blbě, jako kdybychom řekli, že v dnešním třídně rozděleném světě nelze jezdit bez nehod, neboť vše je složité a kdo by se v tom vyznal úplně na 1. Cítíte tu zhovadilost ? Ale podobné příspěvky čteme, jako na běžícím pásu. Kupujeme a žereme svinstvo, ale poradit si neumíme, máme stáda hygieniků, kontroloru a ještě větších dohližitelů na kontrolory a lidi .... ae nikdo neumí říci srozumitelně - a dost. Když najde konzrola bordel - prostě prodejnu na 4 hodiny ( např. ) zavře, aby zjednala pořádek a teprve potom otevřela a prodávala. Svoje několika hodinové spoždění si zavinili sami svoji hamižností, vyčůraností, leností a hlavně neumětelismem. Je to samej ing, bakalář, docent a ... bla bla bla, ale bordel je to horší než za našich dědů, dobře vyučených a slušných řemeslníků ! A tomu vládne sebranka chemiků, taxikářů, lumpů, pitomců, kteří blahořečí každý den, než je vyhodej .
4 hlasy
no jo, trava u souseda byla odjakziva zelenejsi..
0 hlasů
Na Seznam.cz je diskuze o prelátech jako hrom:-)))..to prohlášení rozpumprlíkovalo masu lidí...jen tady se píše o chujovinách...Týden.cz co vy na to?:-)
1 hlas
Tady jdu dráždit Šimurdu:-)))
Katolická církev není charita, vzkazují papeži polští biskupové
Polský episkopát (sbor biskupů) vydal velikonoční prohlášení, v němž sděluje věřícím a nepřímo i papeži, že katolická církev není žádnou charitativní organizací.
Papež František chce chudou církev pro chudé, to však neznamená, že ji zbaví lidí bohatých, ani to, že se začne zbavovat kulturních památek nashromážděných Vatikánem za uplynulé dva tisíce let,“ prohlásil během nedělní mše varšavský arcibiskup Kazimierz Nycz.
V podobném duchu zněla kázání na Velikonoční neděli po celém Polsku.
"Posláním katolické církve je solidarita s chudými. Toto církevní společenství však není žádnou charitativní organizací. Její nejdůležitější rolí je hlásání spásy chudých a evangelia,“ vysvětluje se ve velikonoční výzvě věřícím Konference polského episkopátu. Výzvu podepsal i arcibiskup Wojciech Polak. „Materiální potřeby lidí v nouzi dokážou podstatně lépe uspokojit jiné organizace než církev,“ píše se ve výzvě.
Františkův přístup je polské církvi nelíbí, upozornil list
„Papeže, který hlásá skromnost, si ve Vatikánu náležitě váží, ale jeho tvrdohlavost, že se chce i nadále chovat jako biskup chudých, začíná konzervativní hierarchii, polskou nevyjímaje, stále více dráždit,“ napsal v neděli polský portál natemat.pl. Současně informoval o luxusních autech, v nichž se polští biskupové vozí, a přepychových palácích, kde žijí obklopeni bohatstvím.
8 hlasů
JANNOVAK, napíšete už jednou něco k věci, nebo jste se rozhodl vstoupit na dráhu zasírače diskusí nesouvisejícími bláboly?
0 hlasů
Jednoduché.Vrátit se zpět k ČSN u potravin a nejen k těm.
11 hlasů
To už se nestane, vše se děje podle Evropských norem. Jiná věc je, že se tyhle normy porušují a nic se neděje. Ještěže v Česku moc nenakupuju a když, tak u soukromníka i když vím, že je bandita.
0 hlasů
Souhlas, šunkáč za bolševika byl šunkáč a ne dnešní éčkové sra.......y.
9 hlasů
koukam dalsi s inteligenci obycejneho cloveka co si nedokaze koupit kvalitni potravinu. jeste ze za tech bolseviku bylo jedno mliko, jedno maslo a jeden salam, jinak byste nedokazal nakoupit ani tehda.
1 hlas
Kolik ti je Vokurko,že takhle žvaníš,onni ty regály nepřetékaly jako dnes,ale mlíko bylo mlíko ne ta sračka dnes co ti vydrží měsíc,tavený sýr ti nevytekl z obalu,ve vepřové konzervě bylo maso ne ta pomletá sračka s kukuřičným nebo bramborovým škrobem,tvarůžky ti zasmradily celý barák dnes ani lednici o chuti ani taději nemluvit,uzeniny plné separátu a chemických sraček a dalo by se pokračovat.Tak raději drž hubu!
1 hlas
je mi dost na to abych bolsevicky potraviny zazisl. pamatuju to mliko, ktery druhej den skysnulo, tavenaky (predevsim lipno) byl naprosto stejny humus jako dneska, veprove konzervy neznam, nekupoval jsem je tehda ani dnes jim radsi "prave" maso. dnesni syrecky nebo romadur smrdi uplne stejne a za 5-7 dni uzavrene ve sklenici si je muzu namazat na chleba dnes jako tenkrat. a uzeniny jsou kapitola sama pro sebe, stejne jako jsou dneska v uzeninach sr*cky tak byly i tenkrat. pokud mate nekoho kdo delaval za bolsevika v masne tak se zeptejte. slusnej salam sel na export nebo do esa, rozhodne ne na pult tam se sidilo jako dnes. jen dnes vam to vyrobce prizna na obale a mate tak na vyber - koupit hnuj nebo poradnou uzeninu.
0 hlasů
to si sebou vozíte chemickou laboratoř ? Kdopak si tohle může dovolit ? Garantuji vám, že bez chemického rozboru kvalitní potravinu od nekvalitní nerozeznáte,i když vzhledově vypadají stejně...
2 hlasy
hloupost, v drtive vetsine pripadu staci pouzivat hlavu.
0 hlasů
Blb za bolševika zůstal blbem i dnes, že mladíku...
2 hlasy
Á copak, Bendle, že by jste si koupil chutnou klobásku a z ní vám na nohu vypadla podkova?
KURVA TO JE DOST ŽE JSTE SE NA TOM MINISTERSTVU VZBUDILI, PITOMCI!!!
10 hlasů
Pouhý předvolební populismus nic víc.
7 hlasů
To je sice téměř na 99% pravda, ale rapidní zlepšení kvality potravin (beru i nepatrné zdražení) by bylo vítáno. Například sehnat v Tescu salám s obsahem masa 95% je absolutní sci fi.
6 hlasů
Najdi si v okolí soukromého řezníka a nákup od něj supermarkety 100× předčí.
3 hlasy
soukromý řezník také není svatoušek....Jen nešidí na tak vysoké úrovni. Ale uzeniny se dají oblafnout i u něj...
1 hlas
omlouvám se, ale nemyslím ty poctivé....Tohle se týká opravdu jen těch šizuňků...
0 hlasů
Jenomže i ten soukromý řezník nakupuje maso z Irska, Itálie, Polska a od různých překupníků. Akorát ho podle sebe osolí a okoření !
4 hlasy
Přítelžene, když víš nic, tak to nepiš. Na každý uzenářský výrobek existuje receptura, která se přísně dodržuje, žádné osolí a okoření podle sebe. Zbytečně se zde neodkopávej, jakej seš ......
1 hlas
Marjanka z HorniDolni 31.03.2013 23:50
reznik se svym jmenem na ceduli pred kramem si delat sunty nelajzne. udelat napr. kvalitni uzeninu neni drahe jak rikate, v porovnani se smejdem s 50% masa vas ve finale vyjde o par kacek draz. ona kvalitni potravina ma mnohem vyssi vyzivovou hodnotu, pri zpracovani mene odpadu a pri vareni markantne nizsi ubytek na hmotnosti.
kupte si krehhcene maso s 30% vody o 15kc na kile levneji a pak regulerni maso od reznika a dejte vedet kolik jste ze ktereho udelala ve finale porci a jak se stravnici najedli.
1 hlas
poradny reznik nakupuje pulky zvirat a boura si je sam podle potreby ten zadny maso nenakupuje, to delaji prodavaci masa ne reznici.
1 hlas
I ten soukromník je nucen vyrábět šunty. Kvalitní zboží by bylo tak drahé, že by neobstál v konkurenci.
1 hlas
Jó, ztráta volebních preferencí dělá divy.Problém ale je, že vám věří jen pár skalních a zloději co se za vás napakovali.
10 hlasů
Přesně, proč nezakročil dřív, například když byla ta velká aféra s polskou posypovou solí, nebo se zkaženými sušenými vejci? Stejně z toho zase nic nebude, ten zákon se chystá údajně předložit v nejbližšéch týdnech, až naprší a uschne...
3 hlasy
Aféru s "posypovou" solí vyrobili tupci novináři. Znáte jinou jedlou sůl, než NaCl? Chlorid sodný - sůl jedlá se získává z mořské vody nebo solných dolů. Ta čistá sůl je ta "posypová" a je dražší, než jodidovaná sůl potravinářská. Beru sůl ze Salinen v rakouském Ebensee, kam jezdí jak tanky pro sůl silničářskou, tak kamiony pro potravinářskou. Osolíte si oběma bez zdravotních následků.
0 hlasů
XXXL,to s těma receptůrama myslíte vážně,nebo si děláte srandu,to s tejné s tou posypovou solí,vyděl jste jí někdy na hromadě a ne jen na silnici,když jste jel za sypačem?
0 hlasů
Některé off topic komentáře jasně signalizují něco o demenci jejich autorů.
No, k tématu. Zavedl bych nepodmíněné tresty a propadnutí majetku. Jak prosté.
3 hlasy
Co to je Cancalo off topic? Ještěže vy nic zavádět nemůžete a na vašem zbytečném názoru pranic nezáleží.
0 hlasů
Jestli to nebude tím, že vedení supermarketů u nás tvoří Češi, kterým jsou podvody a krádeže stejně tak blízké, jako jejich zákazníkům. Zatímco prostí občané-zákazníci nemají už takové možnosti ke krádežím, jako měli před 89 (kdo nekrade, okrádá rodinu), vedení tyto možnosti má a jsem si jist, že je i využívá. Samozřejmě na úkor kvality prodávaného zboží.
9 hlasů
Jak nám ale vysvětlíte ty podvody v"civilizovaném Západě" s koňským masem, na který Češi žádný vliv neměli.Budu se těšit co na to napíšete.:-))
8 hlasů
Podvody se dějí všude někde více, někde méně. Existují oblasti, kde lidé nezamykají auta, nezamykají domy. Existují jiné, kde lidé pokojně spí a někdo jim mezitím krade okapy. Nevím, co je na tom k vysvětlování.
3 hlasy
Ukradení auta, vykradení domu, ukradení okapů, to je podvod? Paragraf 250 Podvod začíná slovy: Kdo jiného uvede v omyl......
1 hlas
uvedte prosim konkretni mista, kde se nezamykaji auta a domy, pokud nemate na mysli oplocene a hlidane arealy jen pro residenty.
0 hlasů
Od roku 1972 do roku 1982 jsem žil na dědině na vysočině kde se baráky ani auta nezamykaly,ovšem ta tzv.demokratůra to změnila i tam.Od roku 1961 máme na vysočině chatu,poprvé byla vykradena v roce 2001 před tím se tam nestratila ani sekyrka zapomenutá venku.Čím to asi bude?
1 hlas
Žil jsem desetiletí v rurální části B.C. Nikdo nezamykal auto a většinou se nezamykaly ani domy. Po příjezdu do Čech mi dělalo roky potíže vzpomenout si, že musím auto zamykat.
0 hlasů
Auto zamykat nemusíte, podle pojišťoven je i zamknuté auto nezabezpečeno. To jsou zákony, co? A zvíře je prý věc! Těm volům, co tohle vymýšlejí by se měla taková věc zakousnout do prdele.
1 hlas
To, že vyklouznete z otázky jsem očekával.No nic,Vy si prostě spolu s Barykem a Lustigem jen nenecháte ujít příležitost, si"kopnout a odplivnout jedovatou slinu"směrem k tomuto národu,jak se jen naskytne příležitost.Dost divné povahy.
7 hlasů
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/ondrej-kubat.php?itemid=19555
0 hlasů
Letní čas zavedl už Hitler, a ten přece věděl, co je pro lidi dobré.
1 hlas
Letní čas a šizené potraviny jsou pro lidi dobré? Nebo jak spolu souvisejí?
1 hlas
Tak jistě. Například Arbeits Lagery pro některé čím dál početnější skupiny obyvatel..........pro cigány by byly potřeba jako sůl. Pořád by to bylo lepší než volba číslo II, kterou ale původně Adolf nechtěl, byla mu doporučena, tedy spršky na plyn. V době demokracie bych cigánům dal vybrat. Samozřejmě jen těm cigánům, kterým byla prokázana trestná činnost. Čili 99% z nich.
3 hlasy
Jooo volby klepou na venkovní branku a ODS/TOP bude dokazovat---voliči volte nás (vy volové:--) ) , že vás potom zase vezmeme u huby je už jiná věc....
6 hlasů
http://flash.stream.cz/swf/streamPlayer_584.swf?id - =803074&autoPlay=0&link=http://www.stream.cz/video - /803074&external=1&cdnHQ=2211588&cdnLQ=2211583&cdn - SD=2211586&cdnHD=2211591&ratio=1.780000000&image_u - rl=http://i.stream.cz/video_flash/3575/653575.jpg& - DUAL_DISPATCHER=1&PROTO=http
0 hlasů
Kdo se ujme problemu stale horsich presidentu a stale horsich rozhodnuti Ustavniho soudu ?
3 hlasy
Josef Lustig.:-))
6 hlasů
Než se stav skutečně změní bude mít možná "zákazníky" ministr Heger.
4 hlasy
Jestli to šizení potravin nebude náhodou způsobeno tím, že řetězce nutí výrobce k nejnižším cenám, aby mohly nasytit hladové, nemajetné občany a mohly si udržet stávající zisky.
5 hlasů
Pozor. Pravda je někde mezi. Totiž výrobní náklady jsou jen nepatrně nižší, to co se děje je způsobeno zkurvenými českými manažery, kteří za to, že domluví nižší cenu (vyšší zisk) dostávají vyšší prémie. V Německu by si takový manažer dál ani neškrtl, v ČR je to "schopný" maník, ovšem mezi námi, nakopal bych je za to do hlavy. Češi vždy byli papežtější než papež a lezení do prdele je národní tradice.
8 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Karel Novák (11 hlasů) 31.03.2013 22:10
Jednoduché.Vrátit se zpět k ČSN u potravin a nejen k těm.
Johan Rey (10 hlasů) 31.03.2013 21:10
Jó, ztráta volebních preferencí dělá divy.Problém ale je, že vám věří...
Sajrajt (10 hlasů) 31.03.2013 21:46
Á copak, Bendle, že by jste si koupil chutnou klobásku a z ní vám na...
Anton Augustin (9 hlasů) 31.03.2013 22:15
Souhlas, šunkáč za bolševika byl šunkáč a ne dnešní éčkové...
o k (9 hlasů) 31.03.2013 18:57
Jestli to nebude tím, že vedení supermarketů u nás tvoří Češi, kterým...