Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
NATO zbrojí
Americké tanky na východě EU budou těžký argument
15.06.2015 11:30 Aktualizováno 15.06. 14:23
Rozmístění těžké americké výzbroje na východě Evropy zásadně změní pozici NATO v tomto regionu. Píší to polská média v reakci na údajný americký plán umístit poblíž hranic s Ruskem tanky a další výzbroj.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
16.06.2015 11:41
KarelMusil
Evropa je více ohrožena statisícovou vlnou imigrantů než hypotetickým útokem Ruska na některou zemi NATO. Takže když mají USA tolik volných vojenských kapacit, mohly by chránit Evropu a tedy NATO před touto uprchlickou kalamitou, např. přesunem svých vojenských plavidel do Středomoří a zabránění pašeráckým lodím, aby pronikaly do Evropy. Valnou část uprchlíků ze zemí které rozvrátily by měly mít za povinnost převzít na své území.
0 hlasů
Josef Lustig
16.06.2015 16:16
Andersen
Tva blbost je neprekonatelna. A kazdy den znova.
0 hlasů
milo zdca
15.06.2015 21:59
milozdca
Imbecilná,zbytočná a trápna provokácia.
0 hlasů
Jan Nekonečný
15.06.2015 16:46
takjoza50let
Nebude lepší když budou stát jejich tanky ve východní Virginii?
3 hlasy
ruda straka
15.06.2015 15:13
rudastraka
když rusove naposledy zautocili na pobaltske staty (v1940), ucinili tak prostrednictvim cca 2500 tanku, takze vlastne bez odporu projeli az k mori.
tech par tanku NATO co bude v pobalti bude proti tomu jen symbolicke gesto.
jen pro predstavu - když v cervnu 1941 nemci zautocili na SSSR, měli nemci na vychodni fronte cca 3300 tanku a rusove na sve zapadni cca 8500 tanku.
rusove mely k cervnu 1941 celkem cca 24tis tanku, tady vic, nez všechny armády světa dohromady, pricemz napr. T-34 nemel ve svete konkurenci.
2 hlasy
pn pn
15.06.2015 15:46
pn23pn23
Nejlepsi tanky behem 2.sv.valky byly nemecke leopardy, ale Nemci celkove doplatili na problemy v logistice.
0 hlasů
Karel Votruba
15.06.2015 16:28
permonik
Zase tě mají za idiota. Proč se neustále zesměšnuješ a děláš ze sebe ještě většího vola, nežli jsi?
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 15:57
rudastraka
leopard byl az tak o 20-30 let později
mozna mas na mysli tiger nebo panther, jenze ty se vpadu nemecka do CCCP zucastnit nemohli, protoze tiger se zacal vyrabet od roku 1942 a panther od 1943
1 hlas
pn pn
15.06.2015 16:18
pn23pn23
Omlouvam se, mam na mysli tiger a Panther.
0 hlasů
ruda straka
15.06.2015 15:14
rudastraka
Johan Rey
15.06.2015 18:13
Johan
Nejste Vy Henex, ten také rád každého opravuje. No moc bych za to nedal.:-))
0 hlasů
Josef Lustig
16.06.2015 11:13
Andersen
Nazdar kolaborante.
0 hlasů
ruda straka
15.06.2015 19:24
rudastraka
navíc - ja jsem opravil sam sebe
0 hlasů
ruda straka
15.06.2015 19:05
rudastraka
to je styl proruských poskoku mit několik uctu a naklikavat si hlasy. ja sem pisu z osobního presvedceni a zpovidam se jenom svému svedomi, ne nejakemu ruskému zamestnavateli
0 hlasů
karel berd
15.06.2015 13:47
slavek
Však Ruské ponorky u břehů Ameriky take nebudou k popukání :-))))
2 hlasy
Marcela Novotná
15.06.2015 13:45
2m7
"Karibská krize" znovu, jen ne v Karibiku. Neměli by místo toho Američaní se starat o uprchlíky, však je to jejich dílo. A uprchlíky z Libye ať so rozdělí USA s UK a Francií, Libyi zničily, tak ať se o ty lidi postarají. I když chápu, že zbrojařům se to hodí.
5 hlasů
deda
15.06.2015 13:36
deda333
Divný přístup k realitě. Realita : žádný územní zisk za mnoho posledních desítek let neexistuje, kterým by se USA domohly rozšíření své federace. Za pár let po skončení Říše zla Rusko prosadilo svůj vliv v cizích státech, kde si dělá, co se mu zamane(Gruzie, Ukrajina s Krymem ap. A přesto embrya Vašeho ražení budou neustále žvanit, že USA vedou imperialistickou politiku
2 hlasy
Karel Votruba
15.06.2015 16:37
permonik
Asi jsi si nevšiml, že hnUSAci to dělají zákeřně a skrytě. Poslední případ Ukrajina: Investují do puče proti legální vládě, kterou nechají svrhnout a pak si tam ustanoví svoji loutkovou vládu se kterou si dělají co chtějí. Na Ukrajině se jim to nepodařilo, protože narazili na chytrého Putina, ale zde máš černé na bílém, kde to realizovali:
https://www.youtube.com/watch?v=0Ce1U5LEhkY
http://www.nezakladnam.cz/cs/969_predbezny-seznam-americkych-intervenci-od-roku-1945
3 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 15:40
JanDaniel
Srbsko, Irák, Sýrie, Libye... Senilní embryo tohle asi nestačilo zaznamenat...
5 hlasů
pn pn
15.06.2015 13:25
pn23pn23
Vykriky zdejsich rudochu jsou balzamem na dusi.
2 hlasy
Pavel Johanides
15.06.2015 13:23
gandy
Sněmovna reprezentantů USA brzdí vojenskou pomoc Ukrajině. Poradce ukrajinského ministra vnitra chce, aby zasáhla CIA.
Sněmovna reprezentantů USA zabrzdila dodávky přenosných raketových kompletů pro Ukrajinu a program vojenského školení.
Kongresman John Conyers jr., který usiloval o zmíněné změny v „Zákoně o poukázání prostředků na obranu 2015“, k tomu uvedl: „Jsem vděčný, že sněmovna reprezentantů v noci přijala opravy, které předpokládají pozastavení školení, dokud se neujistíme, že se nedostanou neonacistickému batalionu Azov, a také návrh, abychom drželi dál komplety MANPADS od těchto oblastí.“
Conyers jr. dodal, že zkušenost učí, že „nadměrná vojenská pomoc a militarizace může destabilizovat situaci a v posledku ohrozit naše národní zájmy“.
Byly rovněž pozastavena školení ukrajinské armády do chvíle, až bude jisté, že se výcviku nedostane „neonacistickým jednotkám Azovu“.
Conyers jr. uvedl, že ukrajinský ministr vnitra Arsen Avakov dříve oznámil, že bojovníci Azovu budou prvními, kdo má v rámci operace Fearless Guardian projít výcvikem.
Opravné návrhy kongresmana Johna Conyerse jr. vyvolaly nervózní reakci poradce ukrajinského ministra vnitra a poslance Antona Geraščenky.
Geraščenko prohlásil: „Kdybych byl na místě šéfa amerických tajných služeb, podíval bych se na důvody podobných prohlášení ctihodného amerického kongresmana.“
Geraščenko označil Conyersovo jednání za „balzám na rány putinovských propagandistů“.
Zdroj: unian.info, korrespondent.net
5 hlasů
nespokojený volič
15.06.2015 13:15
nespokojenyvolic
Kdybych věřil že USA mají na mysli pouze obranu tak bych neměl nic proti, jenže vzhledem ke zkušenostem z posledních let se dá usuzovat že se jedná jen o přípravu k dalšímu humanitárnímu bombardování a k dalšímu vraždění ve jménu demokracie. Jsem zvědavý kolik bude investováno do povstání v Rusku které nás v nejbližší době čeká a jak rychle bude zahájena "bezletová zona" nad Ruskem.
7 hlasů
ruda straka
15.06.2015 13:18
rudastraka
nespokojený volič
15.06.2015 13:24
nespokojenyvolic
Vaše reakce pro mě není překvapením, jste jak nacisté, oháníte se jinými slovíčky ale podstata vaší existence je stejná. Sranda je že si neuvědomujete že nakonec i ve vaší ulici mohou jezdit tanky. Falešná iluze bezpečí která pramení z toho že v Evropě už několik desetiletí válka nebyla.
8 hlasů
ruda straka
15.06.2015 13:26
rudastraka
a co ti mam napsat na ty tvoje fantasmagorie??
u nas uz tanky jezdily - ty rusky, tu dobu zazit uz nechci
3 hlasy
Marcela Novotná
15.06.2015 13:48
2m7
Vzpomeňte na napadení Československa Polskem, Poláci měli smlouvu s hitlerovským Německem o neútočení a kdyby Hitler smlouvu neporušil, byli by jeho nadšeným spojencem, sen o Velkopolské říši se jim mohl plnit.
3 hlasy
ruda straka
15.06.2015 14:19
rudastraka
cermaku - ano smlouva byla z ledna 1934 a vychazela z deklarace z listopadu 1933.
ja bych rek, ze to neukocirovali spis rusove, protože se jim tan jejich pakt o spolupraci a rozdeleni sfer vlivu v evrope (ribbentrop-molotov) nejak zvrtnul, kdyz rusko necekane v cervnu 1941 nemci napadli.
ano, opravdu to bylo necekane, protože rusove pripravovali utok na nemecko a primo na hranicich soustreli obrovske množství vojaku a vojenske techniky o které v prvních dnech prisli. proto tak rychly postup nemcu
0 hlasů
Pavel Čermák
15.06.2015 14:11
LordX
Reaguji na rudého opeřence níže: smlouva byla z roku 1934. A mnoho západních politiků tehdy podcenilo Adolfa, který představoval potenciální hrozbu už z konce 20.let. A mělo se zato, že se Adolf dá "ukočírovat", GB a F připravovaly spojenecké smlouvy s Německem. Od Adolfa se očekávalo jedno - tažení na východ a na sovětské Rusko. On měl vykonat tu špinavou práci. Ale nějak se to "mírotvorcům" z GB a F nějak vymklo z rukou....
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 13:56
rudastraka
marcelko, to byl jen takovy maly lokalni konflikt mezi malickym ceskoslovenskem a o něco malo vetsim polskem, který ke vzniku WW2 nevedl.
polaci měli s nemeckem smlouvu tusim z roku 1933, kdy hitler ještě pro evropu ani svet zadnou hrozbu nepredstavoval
0 hlasů
nespokojený volič
15.06.2015 13:29
nespokojenyvolic
Nemusíš odepisovat nic. Usvědčil jsi se sám. Věř mi že až takoví jako jsi ty tu válku skutečně způsobí tak ti bude jedno čí ty tanky budou a jakou značku budou mít ty padající bomby.
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 13:54
rudastraka
v prvním prispevku jsi psal naprosty blaboly, tak jsem ti v podobnym duchu odpověděl.
0 hlasů
nespokojený volič
15.06.2015 13:46
nespokojenyvolic
ruda straka: Tvoje informace jsou neúplné. Snaha svalit vinu pouze na Německo a SSSR vedené gruziňcem Stalinem ukazují pouze na nedostatek tvých vědomostí.
Nástup Hitlera k moci byl způsoben dlouhodobými ekonomickými problémy vyvolané částečně krizí a částečně Versailleskou smlouvou. Ano chování Francie a Velké Británie k Německu po 1.sv válce mělo velký vliv na nálady v Německé společnosti. To že nás nakonec tito spojenci hodili přes palubu ve chvíli kdy byla možnost zastavit válku v začátcích to už je jen taková třešnička. Těch viníků bylo více a ukazovat prstíkem jen na Německo nebo SSSR je příliš jednoduché a prostě to nefunguje. Stejně tak to nefunguje ani dnes.
To že podporujete válku proti Rusku, to už jste napsal, váš problém je ten že si myslíte že by se takový konflikt odehrával jen na území Ruska.
4 hlasy
ruda straka
15.06.2015 13:34
rudastraka
poslední velkou valku (WW2) rozpoutaly nemecko s ruskem (CCCP) ruku v ruce. rusove s cilem ovládnout celou evropu a instalovat tam komunisticky rezim.
vzpomen na napadeni polska ze zapadu Hitlerem a z vychodu ruskem. rusove pak pokracovali okupaci finska, pobaltských státu a rumunska.
po nemecku jsou rusove největšími okupanty během WW2.
v době kdy britove vedli s nemeckem valku na mori a ve vsduchu, rusove nemce podporovali. když aglicani podnikli odvetny letecky uder na berlin, v protileteckem krytu v berline se krcil spojenec hitlera - rus molotov.
2 hlasy
Johan Rey
15.06.2015 13:01
Johan
To by bylo,abychom v té Evropě nějakou tu válku nerozpoutali,když si to ti naši zbrojaři tak přejí.Váš americký spojenec.:-í
10 hlasů
ruda straka
15.06.2015 13:17
rudastraka
zatím se cini jenom rusaci
2 hlasy
Johan Rey
15.06.2015 13:30
Johan
Aha,tak ruske tanky u ruských hranic jsou špatně, ale americké u ruských hranic je to ořechové.Divná logika.No, ale co na Vás je logické,že?
4 hlasy
deda
15.06.2015 13:39
deda333
K tomu si moudrá hlavo musíš doplnit, kdo má územní choutky a kdo se jim snaží bránit. Toho ale nejsi schopen, tak agresora nepoznáš a nepoznáš!!
1 hlas
Johan Rey
15.06.2015 14:05
Johan
Víte chtěl jsem Vám zde dát link abyste se podíval, kolik států po 2 světové, anektovali Američani, ale potom jsem si to rozmyslel, protože si myslím, že to víte, akorát jste hodně, až fanaticky proamerickej, což je Vaše věc a moje snaha by stejně vyzněla naprázdno.Takže ,hezký den,dědečku.:-0
1 hlas
pn pn
15.06.2015 15:48
pn23pn23
Pokud vim, tak cizi uzemi anektovali po 2.sv.valce pouze Rusove. Nejsem si vedom, ze by Americani k sobe pripojovali cizi uzemi. Ty udery pukem do hlavy ti asi nadelaly peknou neplechu:-)
1 hlas
pn pn
15.06.2015 13:09
pn23pn23
Ty dostavas pukama do hlavy i v lete?
2 hlasy
Pavel Johanides
15.06.2015 13:00
gandy
Americké okupační tanky na východě Evropy mají zabránit dalšímu Krymu, aneb americká polovládní teroristická organizace CIA spolu s americkými generály a zbrojními korporacemi po dlouhé přípravě uskutečňuje politiku spálené Země se zatažením Evropy do celosvětového válečného konfliktu, kde nebude vítězů ani poražených.
Kdo seje vítr, sklízí jen bouři!
9 hlasů
nováková věra
15.06.2015 13:11
veruska
Americké jednotky tam budou umístěny na požádání tamních vlád, na rozdíl od Ruských jednotek které nás osvobozovali jaksi sami. Když sem v noci vlítli pozatýkali vládu a odvezli ji do Moskvy. tam je přesvědčovali, že nám pomohli. Lidé je zde nevítali ale nadávali a hrozili pěstmi. Ruský film který byl nedávno odvysílán v Rusku křivě lže až se tanky růžověji studem.
3 hlasy
pn pn
15.06.2015 12:59
pn23pn23
Soudruzi se zacali prozirat do socialisticke budoucnosti ...
http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-separatiste-vyvlastnovani-dvr-/zahranicni.aspx?c=A150615_122148_zahranicni_bse#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
2 hlasy
nováková věra
15.06.2015 12:56
veruska
Samozřejmě, že pár amerických tanků nemůže vzdorovat velké ruské přesile. Když amíci pošlou do pěti států několik svých tanků tak každý ví, že to je blbost aby napadli Rusko. je to jen symbol, že když je Rusové napadnou, bude to přímá konfrontace s USA. A o tom to je.
4 hlasy
Pavel Čermák
15.06.2015 16:22
LordX
Verusko, měla byste se zasadit, aby se počet abramsů v Estonsku zvýšil ze stávajících čtyř alespoň na šest.... Jinak Vaše strategické úvahy jsou k popukání. Už mne několikrát napadlo, jestli nejste utajená "atomová" Helenka Langšádlová, ale asi na tom nebude zbla (to slovo nemá chybu, že?) pravdy :-))))
1 hlas
Jan Daniel
15.06.2015 15:37
JanDaniel
Je to symbol, který má přesvědčit slípky jako jsi ty o tom, že je nutno dát víc peněz na zbrojení, protože nás jacýsi Oni ohrožují.
1 hlas
nováková věra
15.06.2015 12:50
veruska
Rozmístění 5 tisíc amerických vojáků z těžkou technikou je pouze symbolický akt. Rozmístěni mají být v Pobaltských republikách v Polsku Rumunsku a Bulharsku. Každý trochu soudný člověk asi ví, že taková síla nemůže nikdy ohrozit Rusko. samozřejmě že Rusové budou řvát, že je to přímé ohrožení Ruska. Oni rozmístili blíže k hranicím NATO rakety s jadernými zbraněmi se kterými neustále vyhrožují. Krym se stal jednou velkou jadernou základnou. V podstatě o nic jiného nešlo. Americké jednotky tam budou na výslovné přání tamních vlád které po zkušenostech z Rusy už jim nevěří. Kdo by jim dneska už také věřil. Zábory dalších území si vždycky nějak omluví. At to bude internacionální pomoc bratrskému lidu, nebo pomoc svému Ruskému obyvatelstvu tam žijících. Mezinárodní smlouvy jsou jen cár papíru. Vojenská síla a vyhrůžky fungují již mnoho let osvědčeně. Kdo zabrání síle ruských zbraní? jedině zase síla. Začarovaný kruh nedůvěry. Kdo pošlape první právo ten se nemůže divit. Myslím, že si Rusové rozmyslí někam vtrhnout kde jsou rozmístěni američtí vojáci. Byl by to přímí střet a pokud jim zbývá trochu soudnosti vědí, že by to byla skutečně válka mezi západem a východem. Kéž by i u nás bylo alespoň pár amerických vojáků.
3 hlasy
nespokojený volič
15.06.2015 13:05
nespokojenyvolic
Nejvíc mě zaujala ta vaše věta o tom jak Rusové rozmisťují rakety k hranicím NATO, ono to není tak těžké když jsou hranice NATO už kolem celého Ruska a Rusové už nemají kam couvnout. Jestli to takto bude pokračovat dál tak se přímé konfrontaci s Ruskem nevyhneme. Nakonec na Rusy nejspíš sami zaútočíme ve jménu demokracie.
4 hlasy
ruda straka
15.06.2015 13:15
rudastraka
jak kolem celého ruska ty dutohlave??
je finsko v nato??
je belorusko v nato??
je ukrajina v nato??
je grusie v nato??
je azerbajdzan v nato??
je kazachstan v nato??
je mongolsko v nato???
je cina v nato???
je kldr v nato??
je japonsko v nato??
s kterym statem nato sousedi rusko na sve cca 10tis km severni hranici??
co to plácáš ty ydyjote??
2 hlasy
nespokojený volič
15.06.2015 13:19
nespokojenyvolic
Bude se vám spát líp až budou umírat miliony Rusů? Věřím že ano. To co se dělo v Libyi, v Iráku a v dalších zemích taky nikoho nezajímá a nikdo se z toho neponaučil.
5 hlasů
ruda straka
15.06.2015 13:22
rudastraka
napsal jsi blbost, tak jsem ti ji faktama vyvratil
ted pises další blbost
vrat se k nato a hranicim ruska a zjisti si, kolik dela delka hranice ruska s nato vzhledem k celkove delce hranice ruska.
zjistis ze to mozna není ani 10% proti tvym 100% (cele)
0 hlasů
nespokojený volič
15.06.2015 13:26
nespokojenyvolic
V pohodě, odepsal jsi mi už výše. Budeš spokojený jen až budou všichni mrtvý že ty frustrovaný nacisto.
4 hlasy
pn pn
15.06.2015 13:13
pn23pn23
Vy komousi budete utocit na Rusko?
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 12:48
rudastraka
reagan uzbrojil tehdejsi vychodni blok za 5 let, nez se zhroutil.
a to mel tehdejsi vychodni blok cca 400mil obyvatel, tedy skoro 3x tolik nez dnes 140milionove rusko.
rusko ma HDP jako italie, nebo jako kalifornie
jak dlouho bude trvat, nez se rusko opet zhrouti?
3 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 15:43
JanDaniel
To nám řekni ty. Naposledy jsi tvrdil v prosinci, že Rusko je už zhroucené.
0 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:45
pn23pn23
Podle toho, ze Rusaci mlci, tak maji asi pekne nasrano ve valenkach.
1 hlas
Martin Glaser
15.06.2015 12:36
safir40
USA se zastrašit nenechají!
To platilo https://www.youtube.com/watch?v=V3zqvHgjpxI
....a platit bude!
0 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:34
pn23pn23
Je to spravny krok, jehoz spravnost potvrzuji mistni rudi zmrdi, kdyz tak vriskaji.
3 hlasy
Hogo Fogo
15.06.2015 12:24
HogoFogoo
Američtí jestřábi chtěji evidentně válku stůj co stůj.
Kdyby nelezli prostřednictvím Bruselu na Ukrajinu a nezaplatili by majdan, byl by tam doposud klid.
No, pokud ztratí Rusové trpělivost a to se v pocitu obklíčení může stát, může spadnou něco hřibotvorného nejen na New York a washington, ale i do České kotliny.
9 hlasů
ruda straka
15.06.2015 12:31
rudastraka
ze vy at skutecni rusove, nebo jejich prisluhovaci - rusozmrdky - stále nekomu vyhrozujete jadernym uderem??
4 hlasy
pn pn
15.06.2015 12:27
pn23pn23
Staci, ze spadlo houno na tvoji hlavu:-)
1 hlas
Martin Glaser
15.06.2015 12:17
safir40
Co jde Rusům výtečně, je terorizování podstatně slabších sousedů. Jinak to jsou mizerní válečníci(především jejich generálové), což ostatně dobře vědí a proto se žádné konfrontace se silným soupeřem neodváží. Samostatně ještě žádnou válku nevyhráli!
2 hlasy
Hogo Fogo
15.06.2015 12:25
HogoFogoo
Běž do prdele magore, kdyby nelezli Američané na Ukrajinu a nepodněcovali tam násilný převrat, byl by klid.
13 hlasů
Henex
15.06.2015 13:35
Henex
Jasně... Dnes by Rusové měli už Ukrajinu celou pod palcem a byl by klid...
0 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:30
pn23pn23
Proc teda Putin vystupoval na predvolebnich mitincich Janukovyce behem kampane pred volbou prezidenta? To nebylo vmesovani, ty kokote?
2 hlasy
Martin Glaser
15.06.2015 12:29
safir40
Ukrajinci dobře věděli(mnoho jich pracuje v EU), že být ve sféře Ruska k ničemu nevede. Chtějí být normální, prosperující zemí a to jim zajistí jedině EU.
1 hlas
Karel Votruba
15.06.2015 13:47
permonik
Bože Glasere, ty jsi ale debil! Hlavně u nás mohli vidět, jak v EU prosperujeme. Téměř nic není našeho, vše rozprodáno západnímu kapitálu a našinec je pouze levnou pracovní silou západních korporací, které odvádějí zisky z naší práce za hranice. Po tomto je Ukrajincům smutno? To by všichni Ukrajinci museli být debilové jako ty a rudá straka s velkými mozky malými a místo malých s velkými hovny.
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 12:28
rudastraka
uz někdo nejakyho amika na ukrajine chytil, podobne jako chytili toho ocouzenyho ryskyho spekacka??
Všichni jsme věděli, kam jedeme, říká ruský tankista raněný u Debalceve
http://zpravy.idnes.cz/dorzi-batomunkujev-novaja-gazeta-rusko-ukrajina-vojak-raneny-u-debalceve-1lh-/zahranicni.aspx?c=A150303_155422_zahranicni_aha
1 hlas
pn pn
15.06.2015 12:24
pn23pn23
V Rusku porad plati "nas mnogo" a proto kaslou na svoje vojaky. To je videt i na prikladu boju na Ukrajine, jak za pokriku uraaaaaaa hnali svoje zakladaky na smrt.
2 hlasy
deda
15.06.2015 13:48
deda333
Mnogo už nezbývá, emigrace Rusů se pěkně rozjela, zůstávají jen opilci, kteří se dožívají nejnižšího věku v Evropě, ti, co se podílejí nějakým způsobem na surovinovém bohatství dne žijí na západě, od Španělska po USA. Politická geografie je pro Rusy velice nepříznivá a určitě nepatří k perspektivním státům světa, kjterým by dokonce mohl prospívat nacionalistický izolacionismus.
0 hlasů
ruda straka
15.06.2015 12:22
rudastraka
rusove dokonce i prohrali WW2, protože jejich cilem bylo dobyti zapadni evropy a zavedeni komunismu v cele evrope. to se jim nastesti nepovedlo, a proto stalin ani nevel vojenske prehlidce 24.6.1945 na rudem namesti, ale jen jakysi marsalek zukov...
3 hlasy
Pavel Šimurda
15.06.2015 12:12
Schico
..v Polsku je třeba rozmístit tanky..kdoví proti komu budou zase pšonci bojovat, až jim bude těžko...vždycky proti někomu bojovali....takže je dobře, když je budou držet Američani pod kontrolou...
2 hlasy
pn pn
15.06.2015 12:19
pn23pn23
Americke tanky budou rozmistene v Pobalti, aby se neopakoval scenar se zelenymi muzicky.
Polaci sami maji nemecke Leopardy. Jen by jeste potrebovali od Nemcu lepsi munici, ktera je schopna prorazit pancir ruskych T-90. Nemci zatim dodavaji polske armade tzv. munici light.
1 hlas
ABR 001
15.06.2015 12:29
ABR001
Obsazení Pobaltí je otázka několika hodin. Ty americké tanky nepadají na váhu.
1 hlas
pn pn
15.06.2015 12:39
pn23pn23
Sudruh ABR, co je pre teba take "nepadaji na vahu". Po americky viete?
0 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:32
pn23pn23
Myslis, ze by si to Americani nechali libit ty bolsevickej spekacku?
0 hlasů
ABR 001
15.06.2015 13:34
ABR001
Proč by je mělo rozhodit pár upečených negrů? To není důvod k opravdové válce.
0 hlasů
Ladislav Vojtášek
15.06.2015 12:02
moojokojaak
rudá straka to je nová přezdívka henexe?Podle stylu ano!!!!!!!!!
5 hlasů
Patrik O Clock
15.06.2015 12:00
patrikoclock
150 ti milionový Rusko ohrožuje svou agresí 500 milionovou EU a 300 milionový USA?! )))
Jestli je to tak, tak to musí bejt ten slavnej "Západ" se svou bojeschopností pěkně v prdeli!
No, ani se nedivím. Když si představím ty bojechtivý Schwarzenbergjugend, jako je tady Glaser a rudá straka, co bojujou tak leda u počítače, jak poprvní dostanou do ruky SA 58 a přes upocený brejličky budou zkoumat, kterým koncem to vlastně střílí tak dlouho, až si ustřelí vlastní kule. ))) Ti jsou vystrašení do bezvědomí, takže bez těch starejch americkech krámů, který by normálně už byly sešrotovaný, se ani nevyspí. )))
13 hlasů
deda
15.06.2015 13:54
deda333
Je to od Rusů a speciálně Putina pěkná hrubka politické strategie, že vede Rusko do izolace, vyhrožuje napadáním sousedních zemí za situace, kdy ekonomický potenciál klesl na zaostalou úroveň surovinové základny s nákladně dobývanými surovinami, se zaostalým zemědělstvím, zastaralým průmyslem, zdravotně devastovaným obyvatelstvem. Politika Putina nemá za cíl uspokojovat potřeby obyvatel, ale jen mocenské postavení vládce Putina.
1 hlas
ruda straka
15.06.2015 12:11
rudastraka
rusko kazdou chvili vyhrozuje jadernym utokem.
ma rusko jaderne zbrane?
ma
tak co tady plácáš???
1 hlas
Jan Novák
15.06.2015 11:58
JanNovak
Rusko odpoví a západ dostane zase záchvat a media spustí o ruském nebezpečí kvikot... Rus nikdy neklekne před hamburgerovým Američanem. Jen se tady zaplevelí Evropa americkým šrotem jako projížděl republikou a každou chvilku jim došlo palivo nebo měli poruchu .-)) .
8 hlasů
ABR 001
15.06.2015 11:50
ABR001
Týden.cz poslední přetiskuje jeden blábol z ČTK za druhým. Dříve to byl celkem seriózní internetový deník.
Proč ho Soukup posílá do takových sraček? Navíc, když uvážíme nekonformní názory jeho kumpánů ze strany Zelených jako je Daniel Solis, či prof. Jan Keller, jak může zaměstnat něco tak debilního jako je Motýl. Dříve tu byl alespoň Hekrla, Fendrych.
12 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:21
pn23pn23
Solis je antisemita pisici oslavne clanky o Rusakach. Keller je komunisticky kokot k pohledani.
2 hlasy
ABR 001
15.06.2015 12:26
ABR001
Ať si jsou, ale jsou to Soukupovi političtí blíženci :-)
0 hlasů
Henex
15.06.2015 12:03
Henex
Motýl ti vadí? No jo, šťourá se v minulosti a vytahuje na světlo boží komunistické a ruské prasárny. Hekrla byl náturou komouš a o objektivitě v jeho komentářích se nedalo mluvit, patřil spíš na Novinky, nebo Aeronet. Tak snad jen ten Fendrych...
2 hlasy
ABR 001
15.06.2015 12:39
ABR001
Je to debil. Nezáleží o čem píše, ale jak. Když už, tak si o minulosti přečtu něco, od fundovaných historiků, jako je třeba Karel Kaplan .
4 hlasy
Martin Glaser
15.06.2015 11:48
safir40
Jakmile na Putina USA a NATO trochu zatlačí, odporoučí se zanedlouho do zapomnění. Podobně jako jeho předchůdce Chruščov, po prohrané karibské krizi.
1 hlas
jan janík
15.06.2015 12:43
jarda
Copak o to. Tlačí dostatečně, ale zatím na ně stačí motorkáří a příště možná cyklisté. :-) :-)
5 hlasů
Jan Daniel
15.06.2015 11:53
JanDaniel
Zatím tlačí, až jim lezou oči z důlků, a nic.
7 hlasů
ABR 001
15.06.2015 11:52
ABR001
Mohou tlačit, a vyserou maximálně hovno! A co s tím podniknou?
2 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 11:53
JanDaniel
Prodají ho v rámci TTIP do EU.
0 hlasů
ruda straka
15.06.2015 11:43
rudastraka
zapad se snad poucil
priste rusku uz nebude pomáhat zvednouot se z bahna, ale necha ho padnout na drzku a pak si ho rozdeli mezi EU, USA, cinu a japonsko
3 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 11:52
JanDaniel
Tvoje infantilní představy, že Čína se dá na charitu, mě pobavily.
3 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 11:43
JanDaniel
Proti tomu nic nemám. Čím více vojenské infrastruktury NATO v Pobaltí a Polsku, tím méně ruských raket zamířených na Česko.
5 hlasů
Richard Kloboučník
15.06.2015 11:53
Robot
Tvoje infantilní představy mne pobavili.
2 hlasy
Jan Daniel
15.06.2015 11:54
JanDaniel
Před diktátem si promrskej gramatiku, Ríšo.
5 hlasů
pn pn
15.06.2015 12:22
pn23pn23
Lepsi by bylo promrskat tvoji tlamu.
0 hlasů
Kamil Vont
15.06.2015 11:43
Narmer
USáci zde v Evropě chtějí rozjet velkou válku, je to stále zjevnější. Pak se ale budu denně modlit, aby si týkala i jich, aby se v ruiny a rozvaliny měnila i americká města. Aby hořel i New York a Washington, nejenom Řím a Praha.
17 hlasů
Petr Konečný
15.06.2015 13:53
marwyn
Však oni jsou připravení. Proč myslíte, že si opičák nechal dodat miliony plastových rakví, každá na 2 až 3 vyžrané američany?
0 hlasů
nováková věra
15.06.2015 13:06
veruska
Asi nemáte příliš přehled o vojenských silách Ruska a EU. V konvenčních silách je Rusko mnohonásobně silnější než státy EU. Jedině s USA jsme schopni se bránit. Po devadesátém roce západ uvěřil, že nastává mírové období a stejně jako mi se vykašlali na zbrojení a na zvyšování vojenských výdajů. U nás se zrušila armáda a v jiných státech došlo k velkému omezení armád. Mi dáváme na zbrojení 1,1%rozpočtu, stejně tak podobně ostatní Evropské státy. Rusko dává 4,4 % z rozpočtu na zbrojení. Proč? Životní úroveň Rusů je několikanásobně nižší než na západě a v posledních měsících prudce dále klesá. Na rozdíl od Ruských zbohatlíků kteří nevědí kam by na západě investovali tak obyčejný Rus zase bude žrát jen suchý brambory. Ale prý to bude dělat rád neboť Putin řekl, že když je Rusko v ohrožení lid se semkne okolo vůdce a uskrovní se. Nepodobá se to už Kimovi s Koreje?
2 hlasy
ruda straka
15.06.2015 11:45
rudastraka
jedinej kdo vede agresivni valku v evrope jsou rusaci.
dobře ze amici reaguji, ale vic do ruky by to mela vzit EU. pravdepodobne to urychli vznik armády podlehajici primo EU
3 hlasy
nespokojený volič
15.06.2015 13:11
nespokojenyvolic
Jasně, tomu po mnohačetném humanitárním bombardování které nato předvedlo v posledních letech může uvěřit jen úplný idiot.
3 hlasy
Jan Novák
15.06.2015 11:41
JanNovak
To s těmi tanky a odpovědí Kommersatu mi připomnělo jak na Usuri kdysi před desítkami let Rusové záhadně paprsky zlikvidovali Číňany a to bylo kdysi... myslím, že než by tanky USA stačily vystřelit tak po prvním jasném pohybu k ruským hranicím by se vypařily....:-)
4 hlasy
ruda straka
15.06.2015 11:46
rudastraka
ze temhle bajim ještě někdo veri. to uz je uveritelnejsi pohádka o karkulce
3 hlasy
Gneus Postumus
15.06.2015 11:39
Postumus
Rusům jsou Ti šašci k smíchu a nám k pláči.
Jo kdo není euroatlantickej kolaborant a nemá na to žaludek, tak je mu na blití z Havloidů.
18 hlasů
Pavel Šimurda
15.06.2015 11:35
Schico
..jsem nadšený, spokojený a šťastný...
0 hlasů
Richard Kloboučník
15.06.2015 11:55
Robot
A ještě nám řekni kolik k sobě domů vemeš černoušků.
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Gneus Postumus (18 hlasů) 15.06.2015 11:39
Rusům jsou Ti šašci k smíchu a nám k pláči. Jo kdo není...
Kamil Vont (17 hlasů) 15.06.2015 11:43
USáci zde v Evropě chtějí rozjet velkou válku, je to stále zjevnější....
Hogo Fogo (13 hlasů) 15.06.2015 12:25
Běž do prdele magore, kdyby nelezli Američané na Ukrajinu a...
Patrik O Clock (13 hlasů) 15.06.2015 12:00
150 ti milionový Rusko ohrožuje svou agresí 500 milionovou EU a 300...
ABR 001 (12 hlasů) 15.06.2015 11:50
Týden.cz poslední přetiskuje jeden blábol z ČTK za druhým. Dříve to...