Propaganda
Lži USA a Kyjeva mají krátké nohy. Rusové umějí lhát lépe

26.04.2014 06:45

Washington a Kyjev to ohledně faktů neberou moc vážně. Z údajného vousatého ruského agenta, kterého prezentovala vláda USA na několika fotografiích jako důkaz vojenského zasahování Moskvy do dění na východě Ukrajiny, se vyklubal sice Rus, leč dobrodruh na vlastní pěst.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jaroslav Santner (12 hlasů) 26.04.2014 07:19

    Když vezmeme v úvahu, že třetina novinářů pracuje pro některou ze...

  • Bernagozzi Amedeo (11 hlasů) 26.04.2014 09:18

    No, pokud sledujete zdejší články včetně článků pana Podaného, tak...

  • Pavel Kolář (9 hlasů) 26.04.2014 06:53

    Ohledně Ukrajiny nelze věřit ani Kremlu, natož pak Bílému domu. Žádný...

  • Johan Rey (9 hlasů) 26.04.2014 08:54

    No uvidíme co této k zprávě napíší zdejší známí politologové...

  • Marseille - (8 hlasů) 26.04.2014 08:57

    Prý že Janukoviče chtějí prý soudit za zločiny proti lidskosti. USA...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

jak funguje EU
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P0XwiUo4Jf8

1 hlas

Lži USA a Kyjeva mají krátké nohy. Rusové umějí lhát lépe, aneb demagogický nadpis lhářů, kteří mají dlouhé prsty a mdlý rozum.

0 hlasů

???? A nějaká argument kromě urážek by nebyl?

4 hlasy

Ze Rusko i Ukrajina (za soucasnych vlad) nedelaji dojem duveryhodnych partneru, to nezni jako vylozene novinka.
Ze napriklad ja nemam zajem aby EP byl plny bojuvek anebo media jeste vice propagandy anebo abych jakkoliv platil nebo podporoval nejake warlordy a hamouny, to se myslim ze da chapat.

0 hlasů

Cela vychodni Evropa neni moc duveryhodna. Je zdevastovana bolsevismem.

0 hlasů

Jo,a sudeťák jak vy mi píše,že ode mně nic nečte.Za hodinu mi potom odpovídáte na další příspěvek,LHARI.Ten áda se na vás fšech pěkně podepsal.

0 hlasů

Do bandy s gangstery na Zapade nechteji,krome tech odpadku tve kategorie

0 hlasů

Vcelku je jedno,jestli je nalevo devastace bolševická a napravo samý Lustig,nebo obráceně...vyjde to na stejno.Jásot nýmanda nad válečnou propagandou je znakem zcela prohraného života a mstou na všechny strany,nicméně tvůj absolutní idiotismus je vzácný i pro pokrokovou západní kulturu.....tak špatně na tom zase přeci jenom západ není.Západ má spíše problém,že za něj mluví lidi ,kteří ani neví ,co mají za národnost......
Ať bude výsledek této lumpárny na Ukrajině jakýkoliv,zpátky do Sudet se už nikdy nevrátíš ani ty a ani tvoje děti....to jenom,abys na to myslel,než se rozhodneš si definitivně zničit zbytek života permanentní imbecilitou na českých diskuzích.....

1 hlas

A je to venku !
Polsko cvičilo pučisty dva měsíce předem


http://www.voltairenet.org/article183373.

http://wertyzreport.com/2014/04/19/ukrajina-polsko-cvicilo-pucisty-dva-mesice-predem/

5 hlasů

Ze by Polaci lizali koule nacistum nezni jako Polaci o kterych vim, ale kdyz jsem cetl jako B.Obama pry tvrdil, ze zniceni chemickych zbrani je diky je jeho zasluze, ze jako trval na diplomatickem reseni apod., byt´ co si pamatuji ja tak on v te dobe trval spise na vojenskem zasahu, tak to se uz nedivim nicemu.

2 hlasy

logicky zaver:

Pod tlakem a z prikazu od zidozednarskych fasistickych USA a jejich slouhu eurofasounu nase sdelovaci prostredky - veskera oficialni media, politici a novinari tak prekrucuji a lzou, ze je lze krome nekolika fanatiku povazovat dokonce za statecne bojovniky.

Kratce receno "svejkuji" i se Zemanem ...
Dovedli veskere lzi a celou propagandu umyslne do takove absurdity, ze nam tak vlastne rikaji : neverte nam, jsme pod tlakem, zijete v nove totalite.

O to prekvapivejsi je velke mnozstvi medialne vymastenych dementu v diskusich na internetu, kteri az fanaticky podlehaji celemu vyplachu a Batusku Putina - naseho zachrance a osvoboditele - pretvareji v dabla nekvysiho kalibru a ztelesneni veskereho zla historicky nejvyssi koncentrace.

AT ZIJE BATUSKA PUTIN jako pevna hraz proti Novemu svetovemu radu !

AT ZIJE BATUSKA PUTIN OSVOBODITEL i s jeho raketami namirenymi na nase rozmazlene a priblble prdele !

3 hlasy

Huh? Sice jsem nevystudoval logiku na vejsce, ale jako "logicky" v pravem smyslu toho to nezni.

To, ze v USA neznaji aby kdokoliv se proste sam za sebe zapojoval do jakehokoliv valky (a kdyz se nepovede tak zrejme zdrhne ze spalene zeme a mozna i se zbytky jidla prezivsich) samo o sobe neznamena jako zly umysl usvedcit Rusko z cehokoliv. Koneckoncu, delala Putinovska vlada dojem jako ze obsadi cokoliv kde rusky obcan kteremu je do breku, jsou ruske hranice vsem na smich, anebo podobne? Myslim, ze nektere veci jsou vicemene ponekud ocividne, byt` ne nutne trestny cin jako takovy sam o sobe.

0 hlasů

Rusove nelhali,kdyz obsadili Krym a pripojili k Rusku,aby se nestal vojenskou zakladnou NATO u jejich prdele.Rusove nelzou kdyz prohlasujou,ze jestlize vlada v Kieve zavrazdi Rusy na Vychode,budou zasahovat.
Delaji to vsechno jen aby se branili jejich zemi

1 hlas

Bily dum atd. prestehovat do Juneau a Kreml atd. do Vladivostoku, a teoreticky vzato by mel byt klid v Evrope, ne? (pochopitelne, pokud se nebude delat ani takove jako tajne vezeni Gestapa kde si utiraji nejakymi hlasanymi vecmi jako ohledne lidskych prav atd. tak akorat prdel)

Co az zas USA a Polsko nekam vtrhnou a my ostatni potom budeme smet se branit proti falloutu mezitim co si nekteri kteri s tim zacali akorat sedi na prdeli na rancich nekde daleko? No, tak takova otazka implikuje, ze nejsme tak akorat jako nejaky chovny dobytek pro nektere...

0 hlasů

Ha, ha, ha, ... hned když zde byly zevřejněny údajně "důkazní fotky", jsem napsal, že je to maximálně dobrovolnické sdružení veteránů .. fandů demonstantů na Jihovýchodě Ukrajiny , že vojáci pravidelné armády nesmí nosit fousy kvůli těsnosti plynové masky a že by si ruské speciální síly určitě na "diversní akci" neoblékly uniformy se znakem (nášivkou) pravidelné ruské armády či speciálních složek. Jara Jara mě jako vždy označil za rudého komouše a kolaboranta. .... Očekával bych (ale pouze od inteligentního a slušného TVORA) omluvu :). .. ale doopravdy ji nečekám :).
Je to přesně jako s fotkami do US řitělezoucích tzv. novinářů "prchajících cikánů vyháněných v Kosovu Srby". V první okamžik BOMBASTICKÉ sdělení, které je ospravedlňujícím a spouštěcím impulze US a GB HUMANITÁRNÍHO bombardování. Po "sléze" je již každému (hlavně EU a US řiťolezcům) putna, že to byly vykonstruopvané lži, hlavně že splnily svůj účel . Bylo to ovšem (stejně jako s výmysly o Iráckých zbraních hromadného ničení) politicky značně krátkozraké, neboť jakékoliv sdělení US a EU ( i našich) státních a prostátních médií již slušní a myslící lidé považují od počátku za snůšku tendenčních polopravd lží a nesmyslů, které mají vytvořit vhodné veřejné mínění pro další válečný konflikt a všichni slušní lidé na celém světě již vědí, kdo za tím stojí a proč a nikdy se k podobným prolhaným hajzlům a mafiánské struktury podporujícím ksindlům nepřipojí , ba naopak, jsou ochotni vstupovat do dobrovolnických složek na obranu jimi napadaných obyčejných slušných lidí států a vlád. Měli bychom si z těchto dobrovolníků vzít příklad a měli bychom také podat žalobu na některé členy naší vlády i EU za propagaci a podporu HNUTÍ SMĚŘUJÍCÍHO K POTLAČOVÁNÍ SVOBOD A PRÁV občanů a skupin !!!!!!!! Měli by jít sedět na 3-10 let, včetně vedení ČT !!!!!, která tuto dezinformační kampaň u nás organizovala a šířila s pomocí vládních činitelů !!!!!

3 hlasy

A jako nejaka ruska (polo)AQ ktera si bere kdekoliv rukojmi a podobne ma byt jako dobra zprava? Plus, ze Kreml furt mluvi o tom, ze je bude chranit za kazdou cenu, to se to ma brat jako ze jsou naprosto slepi nebo tim chteli rict, ze at Rus v Ukrajine vyvadi cokoliv, Putin je v tom bude podporovat?

0 hlasů

To je tak. Přerostlý armádní moloch USA potřebuje práci a tak ji Spojené státa za pomoci EU hledají. Byla by to nezvladatelná spousta nezaměstnaných, kdyby se mělo propouštět. Nehledě k těm již sjednaným částkám odchodného. A co by dělal tamní amer. zbrojní průmysl, kdyby neměl do čeho píchnout ? Ono se třeba přímo válčit nemusí, stačí když bude hrozit nebezpečí konfliktu a armáda je tím dokonale zachráněna. Neboť co kdyby ta druhá strana se zvencla a něco propuklo.

3 hlasy

Njn, to se nam to tady mluvi mezitim co nejake gangy rusaku vyvadi kdovico pod ochrannou rukou anebo proste pod protekci Putina (ktery je pro ne asi neco jako jejich osobni bodyguard), co?

0 hlasů

Člověk se těm propagandistickým blbinám může už akorát jen smát. Schvélně, koukněte se na video na Novinkách (http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/334610-ru - sko-ukrajinu-drazdi-do-jejiho-vzdusneho-prostoru-p - osila-stihacky.html)pod kterým je popisek

"BEZ KOMENTÁŘE: Proruští ozbrojenci vytvořili v Donbasu jednotku domobrany

Zdroj: Reuters"

A všímejte si, jaké vlajky tam vlají, jakou nášivku mají zakuklenci na rukávech a o čem (rusky) mluví jejich instruktor....:-)))

1 hlas

Na Novinkách pracují novinářští pitomci, kvalitních novinářů je tam jen hrstka. U článku, na který upozorňujete, je navíc fotka letadla MiG 35, který Rusové ještě ani nemají ve výzbroji.

0 hlasů

Ale dobře, ta fotka se dá brát ještě jako "ilustrační záběr", což je pod tou fotkou i uvedeno, že to je ilustrační snímek a že jde o Mig 35. Samozřejmě, že podobné "ilustrační snímky" jsou taky problematické a zavánějí návodností, ne každý si navíc toho popisku všimne a minimálně podvědomě to působí, jako že tam fakt nějaká stíhačka byla. Ale to video s popiskem je vysloveně zavádějící, popisek s tím, co je na videu absolutně nijak nesouvisí, je na něm výcvik nějaké ukrajinské milice, v záběru je i auto ukrajinské "ДПС", což je silniční policie, ale strážný s nášivkou na rukávu, který je tam vidět někde okolo 0:47 toho videa má pravděpodobně nášivku (není vidět celá, ale je to nanejvýš pravděpodobné) pořádkové policie (http://en.wikipedia.org/wiki/File:MVS_Public_Orde - r.jpg),takže jde zřejmě o nějaký výcvikový tábor ukrajinského ministerstva vnitra, ale koho tam cvičí, to se říct nedá. Rozhodně to ale nebudou "proruští domobranci Donbasu", které avizuje ten popisek. Je to fake, který reálně spíš ukazuje přípravu druhé strany.

1 hlas

Njn, Putin osobne ve vsem chrani Rusy kteri chteji znasilnit tehotne zurnalistky a Obama anebo Merkel ve vsem asi osobne chrani Ukrajince kteri chteji poslat do plynu vsechny kteri jim nebudou lizat koule. A my jim vsem to smime platit nebo jinak nas asi umuci k smrti...

0 hlasů

Vsem je davno zname,ze nestoudnost Amiku-a jejich ritovlezencu-nezna meze

4 hlasy

A kde je ta objektivita...?
Aha... O ruských lžích bude asi jinej článek...

1 hlas

Propaganda Ruska je amatérská. Musí se ještě mnohé učit od USA. To měli do světa vytrubovat, že Kyjev má chemické zbraně (Irák), obsadit, rozbít a poté světu říci, že byli pomýlení.

2 hlasy

Pravdu má Štětina. On tam byl, vodku pil a majdanští mu to řekli. Spiegel se mýlí.

4 hlasy

Anglicky mluvící země mají lhaní v genech. Naučit se jejich jazyku znamená totiž naučit se lhát - napsáno je "i", oni vás ale nutí říct "áj"... Tam to někde začalo.

3 hlasy

V zemi, kde rijnova revoluce byla vlastne v listopadu, neni radno verit nicemu ...

1 hlas

Di do prdele s tvou omezenosti,kaspare

3 hlasy

A tak vznikají z nevědomosti lži. Anebo je to od vás záměr?

1 hlas

Nahrazení juliánského kalendáře gregoriánským ovšem v carském Rusku prosadila právě tato revoluce.

4 hlasy

Správně propagandistický nadpis. Ukázalo se, že USA a Kyjev lžou každým slovem tak z toho hned obviníme i Rusko.

8 hlasů

No, pokud sledujete zdejší články včetně článků pana Podaného, tak nemůžete popřít, že zrovna jeho články jsou na zdejší a vlastně nejen zdejší poměry dost objektivní a je v nich snaha o vyváženost. Jen jsem zvědav jak dlouho mu to v tomhle bulváru bude pan Plesl trpět. A co se týče nadpisu? Je to přesně tak, lžou všichni a Rusové jsou skutečně lepší. Ostatně propaganda a dezinformace jsou v konfliktech jednou z nejúčinnějších zbraní.

11 hlasů

USA pouzivala dezinformace proto, aby mohla zautocit v Iraku s mezinarodni podporou, pokud si vzpominam .. tedy je na miste otazka, zda nezamenujete pricinu a dusledek, dezinformace, propagandu a lzi zamerne pouzivaji valecni stvaci, kteri chteji na konfliktu ruznymi zpusoby vydelat ...

1 hlas

V případě Ukrajiny je příčina a následek naprosto jednoznačný. Příčinou je vyprovokovaný prozápadní puč. Obsazení Krymu a nepokoje na východě Ukrajiny je následek. Pokud vám bude parta chuligánů dělat před domem binec a bude hrozit, že se nezastaví ani před vniknutím do domu, tak je logické, že přijmete adekvátní opatření. Pokud ne tak je to vaše chyba a nemůžete se divit, že se budou do domu určitě dostat. O Rusech si nedělám žádné iluze, je to velmoc a provádí velmocenskou politiku. Ale v tomto případě jsou naprosto v právu, protože hájí své životní zájmy stejně jako to dělají USA. Potíž je v tom, že Putin není Jelcin což si Západ neuvědomil a tím se vlastně dostal do slepé uličky z které se jim bude velice špatně couvat. Proto ten lítý mediální boj.

5 hlasů

V Týdnu existuje zvláštní paradox, který registruji už několik měsíců. Zatímco web Týdne se podle mého názoru snaží o pokud množno objektivní, vyvážený pohled na krizi kolem Ukrajiny, v časopise Týden je to úplně opačné. Jakýsi Landergott tam píše jeden článek za druhým proti Rusku a Putinovi, ale tak nenávistným a nekoretktním způsobem, že člověk jen kroutí hlavou a opakovaně se dívá na titulní stránku, zda náhodu nečte něco jako Blesk

4 hlasy

Mě to tu někdy připomíná estébáckou hru na hodného a zlého.

0 hlasů

Jednoduché vysvětlení...
Tištěná podoba Týdne má svůj stálý okruh platících čtenářů, tam si mohou dovolit psát nelichotivou pravdu.
Internetová podoba Týdne žádné platící čtenáře nemá, ta je závislá na počtu vykázaných kliků kvůli zadavatelům reklamy. Je tedy potřeba přilákat co nejvíce primitivních levicových blbečků - klikačů. Ti tam píší do diskuzí své bláboly a stokrát se tam vrátí, aby zjistili, jaký mají ohlas. A kliky se jen hrnou...

0 hlasů

A že čtete internetovou podobu Týdne právě vy? Abyste si jako pravicový blbeček zaklikal? A zaútočil anonymě ny ty, kdo mají jiný názor? To je vaše logika. Myslím, že jste úplně mimo mísu. Časopis Týden totiž nikde jinde než na papíře nenajdete. Jde v podstatě o informační mrtvolu už v okamžiku vyjití. Za několik dní skončí v koši nebo modrém kontejneru a už po Týdnu na papíře ani pes neštěkne. Prostě zmizí. Proto si tam někteří novinářští agitátoři dovolí napsat věci, které by si na web nikdy napsat netroufli, protože na webu to zůstane věčně. Papír se ale buď recykluje, nebo skončí na skládce.

5 hlasů

Já sem na internet chodím proto, že to mám daleko do trafiky... :-)))
Jinak samozřejmě existuje i elektronická podoba "papírového" Týdne. Za tu se ovšem musí platit, takže asi nic pro vás...

1 hlas

Bernagozzi Amedeo 26.04.2014 12:52

Nazdar Amedeo, ty ještě žiješ? Kde ty bys vzal perly, člověče... Ty háziš tak maximálně kozíma bobkama a to perly zrovna nejsou... :-)))

0 hlasů

Na určité týpky je zbytečné reagovat. Je to házení perel určitému druhu savců. Tenhle je právě jeden z nich

0 hlasů

Nejde přeci o to, jestli lžou taky, nebo ne. Samozřejmě, že dezinformace jsou velmi účinnou zbraní, zvlášť pokud se Vám je podaří dostat k protivníkovi, který je proti Vám použije. Spíše jde o to, jak na základě vlastních lží reagují.

1 hlas


Prý že Janukoviče chtějí prý soudit za zločiny proti lidskosti. USA se ohání lidskostí. USA. Stát, který nechal zmasakrovat Srbské obyvatelstvo Kosova od Albánců. Stát, který strašně rád válčí ze vzduchu tam, kde má naprostou vzdušnou převahu. Jako například se Srbskem. 78 dní trvající bombardování, který Venda Flaška Veškrnojc označil za humanitární. Civilní vlaky, používání zakázaných kazetových bomb. Inu za lidskost se musí asi válčit nelidsky.

Kosovské Albánce - ty nikdo za prokázané zločiny nesoudil. Ještě se s nimi ta českoamerická bě**na Albrightová pusinkuje.... To je panečku mírotvůrce, to USA

Zpátky k Janukovičovi - to je ten pán, který vydal rozkaz aby se policisté na ""Majdanu"" nebránili? A tak byli upalováni? Sakra ten dostane flastr, jako dostal Miloševič, protože řekl, že Srby už nikdo v Kosovu bít nebude.... Chce se mi blít z těch co ještě nepoznali co je ta pakáž USA s EU zač.

8 hlasů

Uplne nejhorsi ze vseho jsou traktoristi, konkretne jeden z vedlejsi vesnice, se kterym ti utekla byvala manzelka. Svet je krutej:-)

0 hlasů

Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!

0 hlasů

Jo, krvavá Madla, to je vůbec případ sám pro sebe.

2 hlasy

No uvidíme co této k zprávě napíší zdejší známí politologové Lustig,np np, a jara jara.Zcela určitě ji rozcupují jako nedůvěryhodnou, a usvědčí samotného "teroristu" z toho, že je přímím příbuzným Putina a Medvěděva.Potom si obléknou maskovací tepláky, z maringotky vytáhnou vzduchovku a odjedou na Ukrajinu pomoc porazit Rusa. :-)))

9 hlasů

přímím? Hokejko, Hokejko, je videt, ze jsi byl obrance a staveli te jen pri trenynkach jako terc na strileni:-)

0 hlasů

Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!

0 hlasů

Než začneš někoho poučovat Trolle, tak si zameť před vlastním prahem. Ten tvůj trenYnk ukazuje naprosto přesně co jsi za vola který navíc raději nepíše ani s diakritikou, protože za to se dá ledascos schovat.

7 hlasů

Zapomnel jsem napsat, ze jsi hral ve velice dobrem tymu, kde utocnici meli velice presnou musku:-) V tvojem pripade je to ale velke minus a podepsalo se to na tobe.

0 hlasů

To,ze jsem hral ve velice dobrem tymu je pravda,ale ostatni Te usvecuje o Tve nesmirne hlouposti.Oni totiz vlastni spoluhraci obycejne strileji na na souperovu branku,ale pri tve mentalni urovni Ti to vlastne je fuk,hlavne kdyz neco ublinknes.Tak pis dal,slabomyslny potrate.

2 hlasy

No... Já jsem slyšel, že jsi "hrál" jen při tréningu, že při zápasech tě na led moc nepouštěli. Takže ta teorie ostřelování něco do sebe má... :-)))
P.S. Je pravda, že jsi měl přezdívku Reyman?

0 hlasů

Vy jste slyšel?Tak to asi napíšete od koho.Jó, a přezdívku jsem opravdu měl, ale tuto ne, tak se znovu přeptejte.:-)))

0 hlasů

Oni se nikdy nějakou argumentací neobtěžovali, takže ani v tomto případě nečekejte nic vysvětlujícího.
Jejich strategie diskuze je velice průhledná : v tomto státě se celkem z pochopitelných důvodů stalo označení komunistů hanlivým výrazem. A tak kdokoliv s nimi nesouhlasí, získá okamžitě nálepku rudého dědka, bolševika, proruského kremlofila a co já vím ještě. Vycházejí totiž z primitivismu, že pokud si o sobě myslí, že jejich názor je pravicový, jejich oponent je stoprocentně rudý. To, že někdo může vnímat situaci objektivně a nikoli ideologicky nemohou pochopit. Jako byste třeba papouška, kterého sice naučíte mluvit (nebo spíše vydávat zvuky), chtěl naučit i logicky uvažovat.

7 hlasů

Myslím, že jste to vyjádřil dost trefně.

2 hlasy

Propagandistická mašinerie běží na plné obrátky a teď si z toho vyber.Mediální válka skoro vždy předcházela té opravdové.

3 hlasy

Asi mají ti Rusové v tom lhahí bohatší praxi...

2 hlasy

Amíci byli odjakživa prolhaná chátra jak již mnohokrát v minulosti ukázali.

5 hlasů

Na lži komunistů a na jejich Potěmkinovy vesnice opravdu nikdy nikdo neměl. Dnešní Rusko se od SSSR neliší.

1 hlas

Hochu ty jsi blbý jak američan. Co maj komunisti společnýho s Potěmkinovejma vesnicema?

5 hlasů

Všechno...! CCCP byl celý jedna Potěmkinova vesnice. Pokud teda víš, co to je...

0 hlasů

Nic. Jen trochu neco jako ten traktorista z vedlejsi vesnice s tvoji byvalou manzelkou. Vsichni to vedi, ale okolo tebe se o tom nesmi mluvit:-')

0 hlasů

Kdysi tu někdo napsal, že /tuším Jarda Horník/ pokud budeš neustále jen myslet prdelí, myšlenku odtud nedostaneš. Vyleze ti odtud vždycky jen hovno. V tvém případě to sedí naprosto přesně ubohý Trolle. Jen bych za sebe dodal, jestli ty kromě té prdele můžeš myslet něčím jiným. Hlavou to určitě nebude. Tu totiž stoprocentně postrádáš.

3 hlasy

Začínám si myslet, že konflikt Rusko- Ukrajina vyvolali SPOZáci, aby umožnili svému vůdci světově se proslavit, nastolit světový mír a získat Nobelovu cenu. Asi za mír, ale ani medicína není vyloučená. Jeho rada kouřit od 27 let nemůže snad zůstat bez odezvy. Zeman určitě porazí i Cimermana a nebude slavnějšího a nejchytřejšího Čecha.

2 hlasy

Není nad to, alespoň trochu si kopnout do Zemana, i když to v tento moment postrádá smysl.A nemyslete si, že začínáte myslet, myslet jste nikdy nezačala.

6 hlasů

Propagandu Kyjeva zkoumala německá ARD:

Viz reportáž ARD:

http://e-republika.cz/article2571-Na-Majdanu-st-ileli-zlo-inci-a-zabijeli-demonstranty-zezadu

5 hlasů

Když vezmeme v úvahu, že třetina novinářů pracuje pro některou ze zpravodajských služeb, nelze se divit, že ochotně publikují to, za co jim zpravodajské služby připlácejí. Zvláště odpudivým případem takového novináře je pan Pazderka. Přesto jsem přesvědčen, že je za své žvásty placen z koncesionářských poplatků vydíraných z nevinných občanů ČR. Příplatky určitě bere v jiné měně. Rubly to asi nebudou.

12 hlasů

No, to máte pravdu, ještě dodám, že fakt nechápu, jak o těchto fotografiích "ruských vojáků" vůbec mohou lidé na světě nepochybovat, když je evidentně těm "ruským vojákům" kolem padesáti.... to je spíše spolek tatíků, co chytli druhou mízu....
Ale, vykládejte to novinářům, že?!
dále souhlas s tím, že západní novináři píšou to, co chce USA a EU, východní,to, co chce Rusko..

6 hlasů

Padesátníci...? To jsou ztepilí třicátníci na ruský způsob...! :-)))

0 hlasů

Ohledně Ukrajiny nelze věřit ani Kremlu, natož pak Bílému domu. Žádný soudný člověk nemůže věřit Američanům nejpozději od invaze do Iráku, který zcela rozvrátili a ddnes je fakticky válčištěm, kde každý den stáole tečou proudy krve nevinných. . Nejméně důvěryhodná je pak náckovská vláda v Kyjevě. Amíci si slušně naběhli na vidle, když uvěřili těm jejich fotkám ruských vousáčů.

9 hlasů

Myslíte, že Saddám by byl lepší...?
Současné krveprolití v Iráku je opravdu jenom vnitřní problém Iráku, náboženská válka jak vymalovaná. Alláh to tak asi chce...

0 hlasů

Současný krvavý Irák destabilizuje celý region. Írán se díky tomu mimo jiné stal regionální velmocí. Američtí novináří spočítali, že invaze do Iráku a následné násilí zabilo 50 krát více lidí než Saddámův režim za desítky let trvání. Za Saddáma byla diktatura, ale Irák byl květoucí zahradou Orientu, nejvyspělejší zemí v oblasti, s kvalitním školstvím a zdravotnictvím, ženy měly rozsáhlé svobody a možnosti kariéry.

2 hlasy

Nestabilní Irák vyhovuje především Iránu, proto tam pilně podporuje teroristy. Na tu kvetoucí zahradu se zeptejte Kurdů, ti by mohli vyprávět. Kdyby se Saddám nemontoval do Kuvajtu, tak by USA Irák nenapadly. Naopak jim docela vyhovoval, protože vytvářel protiváhu proti Iránu. Každý je svého štěstí strůjcem...

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 09/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov