Ukrajina
Povstalci: Na východní frontě klid. OBSE ale hlásí palbu

20.02.2015 09:15

Boje na doněckém úseku fronty "prakticky skončily", situace na východě Ukrajiny se stabilizovala a na bojištích zavládl klid. Na tiskové konferenci v Doněcku to prohlásil mluvčí povstaleckých vojsk Eduard Basurin. Evropští pozorovatelé však ohlásili dělostřeleckou palbu z Doněcka a z Luhanské oblasti. Z Ruska podle Kyjeva dorazily povstalcům další masivní posily včetně čtyř konvojů bojové techniky.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Karel Klepsa (10 hlasů) 20.02.2015 10:35

    Izolovat a paralyzovat americkou opici. Je zlá, je nebezpečná, je...

  • tyden tyden (9 hlasů) 20.02.2015 09:58

    Jinak Seposi taky rikali, ze ty vataky a rukavice, ktery jim tam...

  • Patrik O Clock (8 hlasů) 20.02.2015 11:14

    Věrouši Nováku, lidi naštěstí umějí číst sami, takže tvoje...

  • Pavel Šimurda (8 hlasů) 20.02.2015 12:43

    ..výbor britského paralamentu poprvé ocenil a vyzvihl slova V. Klause...

  • Karel Klepsa (7 hlasů) 20.02.2015 10:31

    Pro mě jsou Ukrajinci tupá hovada kvůli tomu, že ze sebe Američany...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Boha jeho! Ten Gabal, ted zrovna v CT 24 je nebezpecnej..Ten jak SE OHOLI TAK MA NAMIRENO NA HRAD! A HNED VYHLASI VALKU RUSKU!

0 hlasů

Strašlivé ohyzdnosti českých vraždících banditů
Tento zločinecký stát musí být rozbit
Vražda bez masky
K vojenské službě přinucený sudetský Němec zastřelen
Sudetoněmecké statky a podniky zapáleny
Čtyři nové oběti české nenávisti
Češi zahrabávají tajně mrtvoly
Koženým řemenem ubit k smrti
Strašné zločiny českých bestií v Krumlově
Organizovaný hon na lidi na Chebsku
Děti se učí házet láhve s benzínem
Bestiality českých četníků
Běh uličkou českých bajonetů
S pouty na rukou a pod údery pažeb do kasáren
Každá česká učitelka zabije dvě ženy a děti, když přijde Hitler
Svědci českého krvavého teroru - 23000 uprchlíků
Marxistické jidášství
Komuna a husité - ruku v ruce
Vývoj v Československu je diktován krveprolitím
Strašlivá obžaloba českého vražedného systému

nie to nepripisujte mne
Völkischer Beobachter 18. září 1938

http://www.fronta.cz/dokument/titulky-nemeckeho-tisku-v-zari-1938

nepripomína vám to propagandu dnešných dni...???

1 hlas

Pravda umírá den po dni často hodně dávno ještě před začátkem horké války. Síly, které se připravují rozpoutat válku, zprvu o ní ani nemluví. Jen stále soustředěněji a výrazněji ukazují na protivníka. Ano, to je ten, kdo všechno zavinil! O něco později dodávají, že když nepřítele, jenž samozřejmě ohrožuje fundamentální hodnoty evropsko – atlantické civilizace, nepřivedeme k rozumu, stále více se mluví o použití síly, bude ještě hůře. Nepřítel nás ohrožuje, musíme se bránit! A v této době, když mysl lidí je denně mediálně zpracovávána, pravda umírá, nenávist se šíří a mnozí lidé jsou ochotní vzít do rukou zbraň a bít se se „zavilým“ nepřítelem, který již již číhá, aby nás přepadl.

0 hlasů

Strašlivé ohyzdnosti českých vraždících banditů
Tento zločinecký stát musí být rozbit
Vražda bez masky
K vojenské službě přinucený sudetský Němec zastřelen
Sudetoněmecké statky a podniky zapáleny
Čtyři nové oběti české nenávisti
Češi zahrabávají tajně mrtvoly
Koženým řemenem ubit k smrti
Strašné zločiny českých bestií v Krumlově
Organizovaný hon na lidi na Chebsku
Děti se učí házet láhve s benzínem
Bestiality českých četníků
Běh uličkou českých bajonetů
S pouty na rukou a pod údery pažeb do kasáren
Každá česká učitelka zabije dvě ženy a děti, když přijde Hitler
Svědci českého krvavého teroru - 23000 uprchlíků
Marxistické jidášství
Komuna a husité - ruku v ruce
Vývoj v Československu je diktován krveprolitím
Strašlivá obžaloba českého vražedného systému

nie to nepripisujte mne
Völkischer Beobachter 18. září 1938

http://www.fronta.cz/dokument/titulky-nemeckeho-tisku-v-zari-1938

nepripomína vám to propagandu dnešných dni...???

0 hlasů

Chtít po rusákovi dodržet smlouvy a dohody je stejné jako chtít po cikánovi nebo komunistovi natřít měděné okapy.

0 hlasů

Novakova! I tenhle psouk se vam povedl. Vite vy vubec proc prd smrdi? Aby ztoho mel neco i hluchej...Osobo , osobo, vy musite trpet,...

1 hlas

Koukám, že se nám tu začíná soudruh Novák/ová Věruška podobně jako ostatní modrobolševičtí trollíci z jednoho multinicku pěkně odkopávat.

1 hlas

.vy rusáci jste se odkopali už dávno a není to hezký pohled.

0 hlasů

ZAto na vas , Novakova je pohled pro bohy..Dejte si aspon na gezicht fikovej list!

1 hlas

Ti experti na válku na ukrajině:Kdo myslíte že to je?Jenom se podívejte,kdo tam má nejvíc příspěvků a budete doma! Ten člověk je "expert"na dění ohledně válek a co se bude dít v evropě! Pokud se pozná,tak at´přestane otravovat tuhle diskusi!

0 hlasů

..výbor britského paralamentu poprvé ocenil a vyzvihl slova V. Klause ů...že Rusko by muselo reagovat stejně , ať by v Kremlu seděl kdykoliv..."....překvapuje mne, že to teň někoho překvapuje....přece ho kamenovali jako "Putinova agenta."..

8 hlasů

Něco takového, jako "Putinův agent" neexistuje. Všichni naverbovaní jsou agenty Kremlu a poslouchají toho, kdo v tom Kremlu momentálně sedí.

1 hlas

Přesněji řečeno, poslouchají své řídící orgány z FSB (KGB). Vlády a prezidenti se střídají, ale tajná služba vládne pořád, kontunuálně. Podívejte se, jak Sekorové cvrkají, jsou vždy neomylně na té "správné" straně...

1 hlas

..jinak pro takové lidi ,jako Klaus, Helmuth Schmidt , Schroeder..převážná část poslanců CSU..Henry Kissinger si dokonce německá média vymyslela pojen "Putin´s Versteher"...

2 hlasy

..ale tak třeba "ruský agent"..nebo co, jenom za to, že si dovolil hodnotit situaci odlišně od oficiání verze..ze které pak "najednou" byli všichni překvapeni...

3 hlasy

všechny tyhle soudruhy, eurohujery a usa anální alpinisty štve, že Klasu měl zase pravdu.

2 hlasy

..mne spíš štve, že tomu není ani nikdo ochoten naslouchat...to je úplně stejné ignorantsví, jako za komančů...to ej tak se vším ..s Řeckem ..atd...pro kariérní úředníky jednotlivých vlád a EU samotného je jen "pozastavení" se nad něčím takovým "jiným" možné ohrožení kariérního postupu...a v tom je celý základ...

1 hlas

Klause eurohujeři a havloidi pomlouvají, protože jim rozkopává bábovičky. Havel se s estébáky dohodl na rozdělení moci a mejetku v r. 89 a místo přímých prodejů mezi sebou jim Klaus do toho zorganizoval kuponovku (z té jediné něco lidé dostali). A místo vlády kamarádů z OF podle jednotné kandidátky jako za komančů , Klaus zorganizoval strany a volby. No a eurohujerům taky moc odhaluje jejich lumpárny.

1 hlas

Klause eurohujeři a havloidi pomlouvají, protože jim rozkopává bábovičky. Havel se s estébáky dohodl na rozdělení moci a mejetku v r. 89 a místo přímých prodejů mezi sebou jim Klaus do toho zorganizoval kuponovku (z té jediné něco lidé dostali). A místo vlády kamarádů z OF podle jednotné kandidátky jako za komančů , Klaus zorganizoval strany a volby. No a eurohujerům taky moc odhaluje jejich lumpárny.

1 hlas

Novakova prehlizi prchajici Kosovary , ty , co jim Humanitarni bombardaci sice neprinesly "internacionalni pomoc, " ale cistou, neposkvrnenou "demokracii"..A ted konecne maji moznost "cestovat".. Urcite uprdavaj blahem..

7 hlasů

:-)))) ano to je objektivní zpravodajství přímo z bojiště... a bohužel mnoho lidí jim jejich lži baští... www.youtube.com/watch?v=4Mzd-O19a10

1 hlas

Zeman o ČT - "Ohledně České televize. Jedna politická strana vyhrála volby díky tomu, že slíbila zrušit zdravotnické poplatky. Fajn, ale když platíme koncesionářské poplatky, jak za rozhlas, tak televizi, a jsou daleko vyšší, tak s nadějí očekávám, kdy buď ta nebo jiná politická strana navrhne zrušení koncesionářských poplatků. Aby média měla rovnoprávné podmínky a dostala se na úroveň férové soutěže,“ dodal prezident.
- kde je nějaká petice, prolhanou ČT nechci platit ani z daní !

2 hlasy

Za opravdu "Volny pohyb osob" jak to chtela Pravdalaska muze az soucasny import "demokracie" do Arabskych zemi.. A uz zacina Pravdalaska natahovat ostnaty drat a stavet zdi..

2 hlasy

Rusové nyní zase jen poskytují internacionální pomoc, že? Jako u nás v 68 roce. Jste Ruský šmejd.

1 hlas

soudružko Níováková už jsem ti mockrát psal, abys zločiny tvých soudruhů komunistických neházela na Rusy, jinak estébáci byli nejlepšími kamarády havla, po r. 89 si s nimi havloidi rozdělili moc a majetek

6 hlasů

Ta Novakova, co to je? Co to zere? Skym to spi? Ono si to plete "internacionalni pomoc"s okupaci..Poslal bych ji na par dni do Syrie, Afghanistanu ,Iraku aby poznala jak vypada "internacionalni pomoc" z USA..

7 hlasů

Aháá. Tak u nás to byla "internacionální pomoc". Nebyla to okupace? Víc mi ani o sobě nemusíte psát. Jste docela rychle odkopaný a debatovat s Vámi je pro mě ztráta času.

1 hlas

soudružko Nováková, v Jaltě prodal západ celou Evropu od Labe na východ. nejhorší doba v ČSR byla 50. léta - tvoji dnešní soudruzi havloidi zavraždili sta lidí, statisíce zavřeli do vězení, milionům sebrali majetek a zničili životy. Proti 50. letům, kdy vládli pozdější "disidenti" a vyškrtnutí/vyloučení byla normalizace už jen sice stále mizerným , ale slabým odvarem

3 hlasy

Novakova---Kecu jak sena na vidlich a faktu jak hrasku na vidlicce.. Kouknete jen kolik lidi uteklo za lepsim jen z mrnaveho Ceska! A pry "demokratickeho"! Mate dojem ze je muzou nahradit uprchlici ze v soucasnosti stejne"demokraticke" Ukrajiny?

5 hlasů

Pobalti je vylidneny a z Polska zmizela cela generace.
V Anglii vedi svoje :-)))))

Jinak Rusko je hned za USA druhou zemi, co se tyce mnozstvi imigrantu.
A to ta/ten bolsevik "novakova vera" urcite nevi :-)))))

4 hlasy

Víte dobře, že nemluvíte pravdu. Největší příliv imigrantů je do USA, ovšem USA má nějaké limity a tak všem není vyhověno. Do Ruska směřovalo hodně lidí s okolních států z důvodu práce. To ale již skončilo a opak je pravdou. Pád Rublu už způsobilo, že Rusko pracovníci opouští. Zvláště Ukrajinci, Kazaši a podobné národy už nemají motivaci tam pracovat. Ekonomická situace se v Rusku rychle horší a ekonomové avizují při stejném tempu propadu ekonomickou katastrofu nejpozději do dvou let. Jisté je, že Rusko v podstatě ani připojit nové oblasi z Ukrajiny nechtějí. Z důvodu zruinované ekonomiky a zničené infarastruktury. Chtěli by aby Doněcko a Luhansko zůstalo pod správou Kyjeva ovšem aby Kyjev vše financoval. Sociální věci a podobně. Na Krymu už začíná panovat a rozčarování. Sliby Ruska se totiž zatím nějak neplní.

1 hlas

soudružko Nováková, jen z Donbasu za poslední rok do Ruska uteklo milion lidí

3 hlasy

Tak proto postavili mezi USA a Mexiko 1 500 km dlouhou a pět metrů vysokou zeď. To se asi poučili z naší Mateční.

2 hlasy

Vysvětlí mi také někteří velcí příznivci Ruska, proč Rusko ročně opouští průměrně 2-3 miliony Rusů kteří se na trvalo usídlují na západě. Jedná se zvláště o majetnější a vzdělanější lidi kteří emigrují a většina z nich se vrátit nazpět už nemíní. Stejné to je s lidmi i s ostatních problematických oblastí světa. Všichni hledají cestu jak se vystěhovat do západní Evropy nebo do Spojených států a Kanady. Netrvrďte, že to není pravda. Čísla statistiky jsou naprosto jasná. Jak to vysvětlíte vy fanatičtí rusofilové?

1 hlas

jo soudružko Nováková - kolik milionů/statisíců lidí ročně opouštějí USA, SRN, Francii či Polsko a ČR ? stačí se podívat kolem sebe kolik jich žije u nás.

1 hlas

soudružko Nováková, v Rusku je svoboda cestování, ta Tvá čísla máš odkud ? Na druhé straně do Ruska se stěhuje mnoho cizinců a nejen za prací - třeba Depardieu. A jen Ukrajinců je v RF na práci více nežli v EU.

6 hlasů

Jaký je Váš názor na okupaci Československa v 68 roce? Jaký je Váš názor na komunistickou éru v Československu po 48 roce až do roku 89?

1 hlas

Je mi 74 roků, tak se mohu odpovědně vyjádřit.
Rok 68 jsem měl u prdele, protože se k moci tlačily stejná zlodějská hovada jako po roce 89 a tento bordel, co je dnes by byl o dvacet roků dříve. Okupační vojska jsem nevnímal, protože se nemíchaly normálním pracujícím do života, ale pouze těm mocichtivým darebákům.
Na druhé téma po roce 48 mohu reagovat až po roce 1955, kdy jsem ukončil základní školu a nastoupil do učení na zámečníka. Přestože u nás v rodině NIKDO neoslavoval KSČ, dostal jsem se bez problémů do učebního oboru, který jsem si zvolil. Už během učební doby jsem věděl kde a za kolik budu pracovat. Po ukončení VZS v roce 1962 jsem změnil zaměstnavatele, kterého jsem si vybral z nepřeberné nabídky zaměstnání z novin, kde bývaly dvě stránky: Přijmeme... Jelikož již od mládí mně rovněž zajímala i elektrika, tak v novém zaměstnání byla možnost večerního studia na SPŠElektro s poskytnutým placeným studijním volnem. V roce 1964 jsem se oženil a začal rozšiřovat rodinný domek rodičů, abych měl se svou rodinou kde bydlet. Podnik mi poskytl nenávratnou půjčku ve výši 15 000,- Kčs, od státu pak po kolaudaci celkem 30 000,- Kčs. Celková přístavba 4 pokojového bytu mně vyšla na 120 000,- Kč! Po dostavbě jsem koupil auto, sice ojeté, ale auto. Pak se naskytla možnost pozemku na chatu, tak jsem toho využil a postavil chatu v krásném prostředí. A to všechno jako DĚLNÍK a hlavně NESTRANÍK!!! Nechávám na zvážení, který dělník by si tohle mohl dovolit v dnešní kapitalistické době. Jestli v této společnosti je vůbec něco takového pro obyčejného dělníka možné.

3 hlasy

Novakova--vy jste natom byli jeste dobre. Vas kdyz vyhodili z prace tak jste nasla ihned jinou..Tomu se rikalo Proverky..Ti, co prosli Proverkami po 89 tuto moznost nemeli. Ti si museli vybrat. Budto sbalit vkladni knizky a Hura na Seychely nebo zkoncit pod nejblizzsim mostem.. Ani na koleje jim nikdo nebranil..Vzdyt meli svobodu..A ta je nadevse, ze?

1 hlas

Pane Votruba. Vážím si Vašeho příspěvku i hodnocení situace. Také nejsem nejmladší a mám také jisté zkušenosti. Nepochybuji o to, že jste čestný člověk ale jak vidno, máme každý poněkud odlišnou zkušenost stejně jako mnoho jiných lidí. Každý jsme vyrůstali v trochu jiných podmínkách, v jiných rodinných poměrech, s jinými lidmi ve svém okolí i na svém pracovišti. V dětském věku jsem i já byla pionýrkou a byla jsem na to hrdá, že mohu například stát u pomníku padlých s červeným šátkem na krku. Dneska s odstupem let ale zcela zodpovědně tvrdím, že se za to z hloubi duše stydím, jaké jsme byli zmanipulované stádo. V podstatě mi otevřelo oči až takzvaná internacionální pomoc Sovětského svazu a následné čistky a až masakry na pracovištích, co se týče jakési loajálnosti k naší komunistické straně a vládě. Mám a měla jsem ve svém okolí mnoho postižených čestných lidí, kteří museli ze dne na den opustit zaměstnání a to většinou lidé kteří byli třeba jen mistři ve svém oboru ale nepodepsali takzvaný souhlas s internacionální pomocí Sovětských vojáků. vysokoškolsky a středoškolsky vzdělaní lidé skončili v různých JZD a Státních statcích, nebo jako pomocné síly na stavbách. Některý hlupák mi zde může odpovědět " no vidíte ale měli na rozdíl odedneška práci" S takovým člověkem nemá cenu diskutovat. Vím, že je dnes pro někoho složité práci najít zvláště v některých oblastech země. Dělník je dneska nedoceněný a vím o tom. Také nesouhlasím z rozkradením našeho stáu minulými vládami a především vinnou nepřipravenosti zákonů a zbrklé privatizaci po 89 roce. Nemohu se zde moc rozepisovat ale věřte, že cítím mnohdy velkou hořkost jako Vy. ovšem dokáži rozlišit v podstatě zločinnost komunismu a zejména v Rusku miliony lidí kteří na to doplatili životem v Gulazích. Na rozdíl od Ruska se u nás zase tak moc nedělo. U nás byl postižený také téměř každý s vyjímkou lidí kteří se dokázali okamžitě adaptovat a spolupracovat s novým režimem. U nás lidé přišli většinou jen o majetek a nemožnost třeba studovat, cestovat a jinak se rozvíjet věděním a omezením většinou jen na náš stát, NDR, Bulharsko a omezeně i Rusko. Říkám omezeně neboť ani tam nebylo možno běžně cestovat, pouze na jakési výměnné zájezdy pracujících. O zásobování v obchodech se už nebudu rozepisovat.

2 hlasy

soudružko Nováková, tobě neotevřeli oči ani ty stovky zavražděných a statisíce zavřených či miliony zničených životů v tobě, kdy jsi byla hrdou pionýrko. tebe naštvalo až to, že tě tvoji soudruzi asi kopli do zadku v r. 69-70. Pro mnoho z nás, kteří opravdu komunismus odnesli osobně, byla "normalizace" už jen otravnou, ale ne nebezpečím.

2 hlasy

Nevím pane Novák jestli má smysl s Vámi seriozně diskutovat, neboť při každém oslovení tykáte a urážíte. Ještě pouze zareaguji na Vaši poznámku, že mi jako dítěti nevadili miliony zničených životů... Jste tak hloupí nebo jenom máte zlý úmysl urážet a nadávat? Vy jste dokázal v 10 nebo 12 letech rozlišovat a vnímat politiku a zločinnost režimu ve které žijete, Kolik Vám je roků, že mě odsuzujete a urážíte oslovováním soudružko? Jestli pro Vás byla normalisace už jen otravnou dobou a ne nebezpečím tak pochybuji o Vašem zdravém duševním stavu. A s takovým jak zjišťuji nemá smysl vážněji diskutovat o tak vážných věcech jako je agrese Ruska nebo o politice vůbec. Takových hlupáků sem bohužel píše více a tak tu čteme co čteme.

1 hlas

Novakova! Vzdyt vy nejste schopna rozeznat zlocinnost rezimu ani dnes a to uz snad pionyrsky satek nenosite! Pro ty , co si svami dopisuji mam varovani! Delsi diskuzi s blbcem hrozi ze se brzy dostaneve na blbcovu uroven! Bacha nani!

1 hlas

soudružko, já žil v rodině, která byla komunisty v 50. letech postižena a taky jsem viděl další postižené kolem nás. Ano měl jsem dost IQ to poznat již jako malý kluk.

2 hlasy

soudružko Nováková, dnešní banderovský hrdina Kličko vyrůstal jako ukrajinský okupační fracek v Milovicích. Už několikrát ti tady bylo vysvětleno, že Rusové trpěli pod neruským bolševikem ještě více jak třeba my. A ty jako pitomec tady opakuješ stále totéž.

4 hlasy

Pane Novák. Prosím o to aby jste mi zde neoslovoval soudružko. K tomu opravdu mám hodně daleko. Ale jestli Vám jde hlavně o to urážet, tak s tím nic nenadělám a o Vás to o něčem svědčí. Nikdo ze zdejších rusofilů mi neodpoví jaký mají názor na okupaci Československa a o způsobu řešení sporných situací v zahraničí současnou Ruskou vládou. Nepopírám, že Rusové trpěli za komunistů více než mi. Bohužel se z toho příliš nepoučili, možná stejně jako mi. Vládnou jim tam podobní lumpové a zloději, podobní těm našim. Ovšem musím konstatovat, že jsme díky bohu na té správnější straně barikády a to je na západě. V Rusku v podstatě dnes demokracie není, je tam těžký autoritářský režim který ovládá většinu Ruských sdělovacích prostředků. Velká emigrace vzdělanějších Rusů na západ je dokladem toho, že mám pravdu. Pracuji v podniku kde je poměrně hodně Rusů zaměstnáno a mezi námi v soukromí se v podstatě za svoji vládu stydí. Mám několik Ruských přátel a mohu Vám to potvrdit.

2 hlasy

soudružko Nováková, neschazuj zločiny tvých komunistických soudruhů na Rusy. Komunismus pochází z Německa, Francia a Anglie a byl do Ruska importován němci a žídy. Proti bolševikům (převážně židé, ukrajinci, gruzíni atd.) Rusové bojovali 5 let v občanské válce a pak jich desetimiliony zahynuly v koncentrákách organizovaných naftalijem Frenkelem (to nebyl Rus) za vlády Gruzína Stalina. Nás okupoval CCCP za vlády Ukrajince Břežněva. Komunismus v CCCP rozložil až Rus Gorbačov.

2 hlasy

To oslovení nech soudružko na nás. Berem tě podle názorů a ty jsou opravdu soudružské.

1 hlas

Paní Nováková. Jak sleduji zdejší diskuzi tak mě je líto co tady musíte vytrpět od těch trolu co vás oslovují soudružko.

Co k tomu říct asi jsou z minulosti mezi sebou zvyklí si tykat a říkat soudruhu. A asi jim to zůstalo do dnes.

Je mi líto kam až se dostala lidská slušnost na internetových diskuzích. Zajímalo by mě jestli by ti lidé co se tu takhle s prominutím buransky chovají, měli tu odvahu takhle jednat z očí do očí. Myslím že to už by takoví hrdinové nebyli.

Ještě bych dodal všem zde velmi aktivním kremlobotům. Že to že Putin přepsal hranice, které byli jasně dané je neoddiskutovatelná pravda. Dále je pravda že je to lhář. Což jasně prokázal když dodatečně ocenil své zelené mužíky kteří obsadili Krym.

A to že vojensky a ekonomicky podporuje konflikt který rozpoutal musí být taky jasné každému soudnému člověku. Protože žádná "dobrovolnická" armáda nemůže dlouhodobě bez logistické podpory fungovat. Ne tak dlouhou dobu jak se táhne tento konflikt.

Teď si mě klidně trolové sežerte. Označujte za soudruha. Překrucujte pravdu k obrazu svému. Tohle totiž jak je vidět ve spoustě diskuzí opravdu dobře zvládáte.

Jen pevně doufám, že ty proruské reakce v diskuzích jsou podle pořekadla - potrefená husa nejvíc kejhá. A že většina lidí má na tuhle agresi normální názor.

0 hlasů

Slovo odjakživa je dost relativní pojem. To by jsme taky mohli vrátit Krym Turecku určitě by si to z velké části za to jak bylo z jejich obyvateli na Krymu zacházeno a jak byli deportování na Sibiř zasloužili... A Češi by taky mohli chtít obnovit České království z doby Přemyslovců nemyslíte?

Ale podle mě žijeme ve 20 století. A tak by se měli dodržovat smlouvy a to co bylo dojednáno. To že na Krymu byla ruská posádka je známá věc. A to že se tam taky vyskytli zelení mužíci bez vojenských insignií a neoznačená technika je taky jasně zdokumentováno stejně jako to že Putin tvrdil, že to nejsou ruští vojáci a později je veřejně vyznamenal. Nemáte pocit že je to maximální výsměch z jeho strany?
Ale je to i ukázka toho jak zneužívá poctivost Evropy a toho, že se snaží Evropa pořád jednat korektně a podle platných domluv.
Jenže v jeho případě evidentně poctivé jednání nefunguje. Co taky čekat od člověka, který neustále lže a nemá ani na to poslat do boje normálně označené vojáky.
A co se týče velmi urychleného Krymského referenda, které se odhlasovalo ve vojensky obsazeném parlamentu a následné referendum z dobře nevybíranými "pozorovateli". Tak o jeho platnosti se dá opravdu z úspěchem pochybovat. Protože tohle mělo do demokratického průběhu hodně daleko. I když věřím že v vzhledem k velkému množství etnických rusů, kteří tam byli nastěhováni místo Tatarů se našlo spousta lidí, které to oslavili.

V každém případě se ale jednalo o vojenskou agresi Putina které odstartovala tohle už rok trvající krveprolití a to nemůžete vyvrátit ani zpochybnit.

0 hlasů

Nováková tady není trpící, spíš trpí ti, co čtou ty její nesmysly. A kde podle vás Putin přepsal hranice, Krym byl odjakživa ruský a opilý Chruščov ho daroval Ukrajině v rozporu s tehdejší ústavou. A zelené mužiky nemusel nikam na Krym Putin vysílat, měl tam v Sevastopolu legálně (smlouva s Ukrajinou) cca 20 tis. vojáků. Lžete jak naše lživá média. Podívejte se na videa a dokumenty, jak je drtivá většina Krymanů šťastných, že se vrátili zpět do své bývalé vlasti, Ruska. Ze Sevastopolu mi to potvrdil i známý, který tam žije.

0 hlasů

Denacifikace UA úspěšně pokračuje, ale ještě zcela jistě neskončila. Nacenjuk spolu s kumpány, zatím čumí jak puk, ale jeho osud se nezadržitelně blíží... :-)

5 hlasů

Kdo to vlastně řídí dění na Ukrajině ?!?
Tí ktorí fandia „nezávislosti“ Ukrajiny, prečítajte si nasledujúce riadky. Pár faktov pre fanúšikov nezávislostiUkrajiny.
1. Prezident Ukrajiny Peter Porošenko má občianstvo Švajčiarska a Izraela.
2. Starosta Kyjeva Vitalij Kličko má občianstvo Nemecka.
3. Gubernátor Dnepropetrovskej oblasti Beňa Kolomojskij má občianstvo Švajčiarska a Izraela.
4. Zástupca gubernátora Boris Filatov má občianstvo Izraela.
5. Náčelník SBU (Bezpečnostná služba Ukrajiny) Valentin Nalivajčenko má občianstvo USA.

7 hlasů

A to jsi jeste vynechal TRI cleny vlady, kteri dostali ukrajinske obcanstvi behem TYDNE a neumi Ukrajinsky.
Na zasedanich vlady se dorozumivaji Rusky :-))))
A kravatozrout z Gruzie to je jenom tresnicka....

7 hlasů

manipulace ČT - https://www.youtube.com/watch?v=7tZ9F1W0pXo&feature=youtu.be

4 hlasy

Pro mě jsou Ukrajinci tupá hovada kvůli tomu, že ze sebe Američany nechali udělat pokusné králíky. To opravdu velký národ nepřipustí, proto na Ukrajince nahlížím jako na tupá a primitivní hovada, která si svůj osud zaslouží.

7 hlasů

Jaké by jste navrhoval řešení?

1 hlas

Izolovat a paralyzovat americkou opici. Je zlá, je nebezpečná, je agresívní. Asi víte, koho tím myslím.

10 hlasů

Jaký je Váš názor na podporu povstalců z Ruska? myslíte si, že neexistuje zásobování zbraněmi, střelivem a ostatního materiálu z Ruska, Myslíte si, že tam absolutně nejsou Ruští vojáci? Odpovězte prosím na moji otázku.

2 hlasy

Zcela nepochybně povstalcům pomáhají ruští dobrovolníci, o tom netřeba pochybovat. Ale nejenom Rusové, je tam i řada - například - Slováků. I několik Čechů. Na stranu druhou banderovským nacistům pomáhají nacisti z Polska a Pobaltí. Kupodivu ne z Německa.

6 hlasů

A kde ti "dobrovolníci" berou výzbroj? Kde sebrali tanky, děla, samohybné houfnice, obrněné transportéry, automatické zbraně? V armyshopu?

1 hlas

Uryvek z UKRAJINSKYCH novin:

...Taktická skupina ozbrojenců „Gorlovské posádky“, posílená o místní obyvatele,včetně mladých 16-17ti letých lidí a seniorů, se dala do pohybu silnicí směrem Artěmovsk – Debalcevo, severně od Logvinova.
Podle operativních informací, útoku se učastní 240 lidí, rozdělených na 4 skupiny,doplněné obrněnou technikou (celkem 10 tanků a 6 BBM)

0 hlasů

V Británii už zcela jasně hodnotí situaci na Ukrajině. Zcela jasné selhání západu a velká benevolence k Rusku. Všichni doufali v 90 letech v možnost demokratizace Ruska a připojení k západním zemím. Omyl jako vrata. Pláč v Rusku nad rozpadem impéria a nástup sil toužících po opětovném rozšíření vlivu a moci. Za jakoukoliv cenu. Ukrajina je naprosto rozvrácená a rozkradená země. Není jí pomoci a hrozí jí rozpad. Vše má Rusko ve scénáři návratu k moci. Západ se musí těsně semknout a Rusku dát tvrdě najevo, že už DOST!

3 hlasy

DOST bolo Nováková keců, navleč maskáče, teplý ponožky ti dá Stropnický, kalašnikov ti dají nacisti v Kyjevě a běž bránit imperialistické zájmy USA na Ukrajině. USáci jdou za svými ekonomickými a geopolitickými zájmy přes mrtvoly, vždyť říkal Obama, že každém zakroutí rukou, když neposlechne.

0 hlasů

A věč

0 hlasů

A věčně ožralý Jelcin je k demokracii evropského střihu vedl.
No tedy soudružko, vy jedete.

3 hlasy

Věrouši Nováku, lidi naštěstí umějí číst sami, takže tvoje manipulativní kydy, vytažený z kloaky si strč do kabelky a můžeš zase odkráčet do nejbližší kavárny mezi ostaní pravdoláskařský zoufalce zapíjet smutek z dalšího slavnýho výprasku u Dobalceve..

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/362164-katastrofalni-nepochopeni-kremlu-britove-kvuli-ukrajine-tvrde-odsoudili-namesicnou-evropu.html

8 hlasů

Vím, že je těžké se zde orientovat s kým zde diskutujeme a proto mi prosím zkuste odpovědět na dvě jednoduché otázky. Jaký je Váš názor na okupaci Československa Sovětskou armádou a na Brutální vojenský útok na nás v 68 roce. Děkuji.

0 hlasů

Československé socialistické republice vladly komáři ,NDR taky komáři .Polsku taky,Madarsku taky .SSSR taky a .Brežněv ukrajinec musel zasáhnout jinak by ho ostatní komáři sežrali hlavně z NDR.Dubček chtěl socialismus s lidskou tváří to samé asi také Gorbačov v SSSR ,bohužel vdnešním světě utopie.U nás se k moci dostal Havel v rusku Jelcin a to západu a USA zcela vyhovovalo . I když je to vtomto hnusném světě utopie ,tak pořád věřím že jednou já už se nedožiju bude socialismus slidskou tváří zase v kurzu ,protože kapitalismus neni schopný života bez válek.

0 hlasů

Věrouši Nováku, nejseš ty nakonec ta kádrovácká svině, co se mě na stejnou otázku ptala v roce 1969 a kvůli nesouhlasu s okupací mě nedoporučila na studia? Já tě cejtím až přes monitor, že bys to mohl bejt ty. Tak si dávej bacha!

4 hlasy

Tak už jen jak zde komunikujete o Vás mnoho vypovídá. Náckovstvím zaváníte na sto honů. Vy jste nesouhlasil s okupací a zde horujete za Putina jak pomatený? Srovnejte si v hlavičce nějaké hodnoty. Okupace Československa se Vám "jak zde tvrdíte nelíbila" ale agrese Ruska na Krym a Ukrajinu neodsuzujete, Také Váš styl sprostého vyjadřování o Vás mnoho vypovídá, tak, že vidím, že debatovat s Vámi je ztráta času. Vymytý mozek nepředěláš.

1 hlas

Ta NOvakova, co to je? Co to zere? Skym to spi? Ono si to plete "internacionalni pomoc"s okupaci..Poslal bych ji na par dni do Syrie, Afghanistanu ,Iraku aby poznala jak vypada "internacionalni pomoc" z USA..

1 hlas

zase to vykládáte úplně opačně. V tom článku citují V. Klause, který jako jeden z mála viděl odpočátku situaci realisticky.

3 hlasy

To je zajimavym tohle je zprava ze schuze Snemovny Lordu, a tam tvrdi presne pravej opak.
Jednoduse shrnuto:
Zapad si sam nablil do bot, diky vlastni blbosti.

http://www.publications.parliament.uk/pa/ld201415/ldselect/ldeucom/115/115.pdf

Ale Anglicky rudy jelita jako ty neumi, vid.
Aspon ze dneska vis v jakym rode mas psat :-))))))

5 hlasů

Jinak Seposi taky rikali, ze ty vataky a rukavice, ktery jim tam pslal Stropnicky, jsou super a dobre hrejou.
A ty kvery a munice, ktery tam vubec nesly se souhlasem ceskeho ministerstva (Mladek), tak to je pry kvalita :-))))
Banderovci toho tam nechali hromady, ted to maji seposi, tak to asi budou muset jit bliz k Mariupolu.
Nebo radsi rovnou na Kyjev :-))))))))

9 hlasů

Nemá cenu číst příspěvky týden, týden. Jseš placený hacker v pokračující ruské válce a máš za úkol podvracet mínění veřejnosti na západě. Jen hlupák může brát vážně tuto propagandu.

2 hlasy

tak jasne, nic tam nezustalo

velitel ukrajinského vojska ustoupivšiho z Debalceva: "Při ústupu z Debalceva jsme zničili vše, co by mohli Rusové později potřebovat a využívat."

no jenze ted nepujde zase svalovat vinu za rozmlaceny mesto na separaty, ale on velky strateg a vojevudce chrabre ua armady uz neco vymysli, treba jak nechat zmasakrovat vic svych lidi.

5 hlasů

Tak on tobe Kyjev neplati?
To sis to spatne vybral/la :-)))))

0 hlasů

Uryvek z UKRAJINSKYCH novin:

...Taktická skupina ozbrojenců „Gorlovské posádky“, posílená o místní obyvatele,včetně mladých 16-17ti letých lidí a seniorů, se dala do pohybu silnicí směrem Artěmovsk – Debalcevo, severně od Logvinova.
Podle operativních informací, útoku se učastní 240 lidí, rozdělených na 4 skupiny,doplněné obrněnou technikou (celkem 10 tanků a 6 BBM)

Kde je ta ruska armada?
Zatim tam slavne nacky z Kyjeva zenou duchodci a mladez :-)))))

7 hlasů

Ale houby, to je myšleno jinak. Slavná Ukrajinská armáda a náckovský prapory vzali kramle, tak tam Ukři proti opolčencům ženou do boje staříky a děcka.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov