Nervózní Kyjev
Ruský humanitární konvoj je na hranici. Má vojenskou ochranu

14.08.2014 16:50

Ruský humanitární konvoj dorazil bezprostředně k ukrajinským hranicím. Téměř tři stovky vozidel se podle ukrajinských médií zastavily v malé ruské obci Doněck, která leží vzdušnou čarou jen asi dva kilometry od hranic. Po silnici je to osm kilometrů k hraničnímu přechodu Izvaryne, který je už řadu týdnů pod kontrolou východoukrajinských povstalců.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Haraším (11 hlasů) 14.08.2014 17:00

    A co že to soudruzi ruští fašisti opět lhali a jeli úplně jinou...

  • Petr Dvořák (9 hlasů) 14.08.2014 17:20

    To u nás to bylo naopak. Prvně přijela "pomáhat" armáda a kamiony s...

  • Helena Dvořáková (9 hlasů) 14.08.2014 17:31

    To už vám, milí proruští fanatičtí pisálci, teče pěkně do bot, když...

  • np np (9 hlasů) 14.08.2014 17:00

    Vubec nema smysl tyhle bastardy tam poustet, protoze tam jedou pouze...

  • tyden tyden (8 hlasů) 14.08.2014 18:29

    EU uz se zapina plazit a to je zima jeste daleko. Finsky ministr...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

To nemá logiku,napřed to tam zmasakrují a potom tam vozí humanisti tovar...to je na palici.

0 hlasů

Rusko by melo obsadit Vychodni Ukrajinu,aby branilo vrazdu civilistu

0 hlasů

https://www.youtube.com/watch?v=jnZKtRejmSA&app=desktop

to len dokresľuje príspevok franta kocourek...

0 hlasů

- Cituji prohlášení Pentagonu v Kongresu učiněné minulý týden: „USA mají poradce integrované do ukrajinského ministerstva obrany.“ Což znamená, že řídíme tuto válku. Kyjev nemá peníze. Nemá příslušné zbraně a zkušenosti, kromě těch, co zbyly po SSSR. Znamená to, že spolu s NATO vedeme tuto válku.

http://www.czechfreepress.cz/evropa/ukrajina-a-evropa-zacina-opona-lzi-padat.html

5 hlasů

Je vidět, že jeden z mála není vypláchnutý americkou propagandou.
Více zde: www.thenation.com/authors/stephen-f-cohen

2 hlasy

Koukám další dávka konspiračních teorií západních médií.
Přidám tedy další:
Posádky ruských kamazů údajně vezou sudy se sarinem, který chtějí vypustit na ukrajinskou armádu.
V ukrajinských médiích se rychle šíří informace, že v konvoji jede sám Vladimir Putin. Má prý speciální pancéřovaný kamaz s koupelnou.
Podle informace zpravodaje kyjevského listu Majdan Povídal, mají nekteří řidiči vytetovaná růžová srdíčka na zadních partiích a piercing v nose. Podle tajného zdroje z SBU je to znak příslušnosti ke speciální jednotce komunistickofašistických bombometčíků.
A jedna BOMBA na závěr!
Už se ví proč nechtějí Majdanci konvoj pustit na Ukrajinu.
Ne proto, že by byl neřešitelný problém ho prohledat, ale proto, že ten "trojský kůň je v něčem jiném, než v nákladu.

tinyurl.com/pznw5v4

Tak zase zítra. Možná se objeví další hyena z Kyjeva, která se bude chtít také zviditelnit na neštěstí civilistů a ohlásí vyslání maxikonvoje 1000000 tun "pomoci".

4 hlasy

Koukám že ani humanitární pomoc místním trollům nevoní, ale to je pochopitelné, placený troll je placený za rozdmýchávání nenávisti.

4 hlasy

Termín "opice z Bílého baráku" je opakován nejméně třemi, možná více nicky. Jelikož si nemyslím a doufám, že v naší zemi neexistuje tolik rasistických lemplů. kteří by toto psali do diskuze na Týden, jsem si jist, že se jedná o stejnou osobu s několika nicky a nebo o naprogramovaného robota. Každopádně je jasné, že jde o sofistikovaný projev ruské propagandy. Hnus.

5 hlasů

Domnívám se spíš, že ten trapný rasistický termín se těm hloupějším diskutérům zalíbil, neuvědomují si ale, že je to hlavně jejich vizitka.
:)

4 hlasy

Ha ha, tady nějaká vizitka! To by se musel np np po dnešku nazývat "podělané spoďáry"

3 hlasy

Ještě si ohol palici, aby jsi v té americké řiti neškrábal. Světový agresos sklízí jen to co zasel! Viz Afghanistán, Srbsko, Irák, Libye, Syrie.....

3 hlasy

Paranoia je psychické onemocnění většinou charakterizované chorobnou podezřívavostí ze sledování, pronásledování a ohrožení vlastní osoby. Přesná diagnóza se ale stanovuje velmi obtížně, jelikož průběh onemocnění je velmi individuální.

0 hlasů

Paranoidní jsou ti, kteří tvrdí, že si Američané stojí za 9/11. Já pouze vyslovil, možná naivní názor, že nemůžeme být národem takových odporných rasistických kreatur. To, že osobně nemám pro Obamu žádné sympatie a že nesouhlasím s jeho politikou, to je věc jiná. Nikdy bych se ale takto nevyjadřoval. Ti, kdo tak činí, škodí nejvíce své vlastní věci, protože je hned jasné, s kým máme tu čest.

1 hlas

s rasistickými názory nesouhlasím,stejně ale nesouhlasím že někdo schvaluje vraždění vlastního obyvatelstva.

2 hlasy

Proč vše? Říkám separatisty, kteří se zbraní v ruce okupují Ukrajinu.

1 hlas

Vyjeď do Luhanska a Doněcka a domluv se separatisty, aby se zdekovali z civilní zástavby a bojovali dále se ctí a postavili se ukrajinské armádě někde v poli.

1 hlas

Vyjed za náckem do Kyjeva, at se uz konecne pochlapí, a zacnou spolu se zoldaky naverbovanymi CIA vycistovaci operace v ulicich mest.A ne plosne vyvrazdovaní civilního obyvatelstva Grady a houfnicemi. Do letadel se bojí vlezt, aby je nesundali.

3 hlasy

takže vše vyvraždit.

0 hlasů

To vam klidne vysvetlim. Ten clovek zde ma cca. 5 nicku a strida je. Stejne veci pise na Lidovky pod jmenem Riha (tusim Ladislav) a stejne veci pise na iDnes pod jmenem Riha a Rihova.

2 hlasy

"Mohutnost Ruska může být podkopána jenom jeho oddělením od Ukrajiny.
Je třeba Ukrajinu nejenom oddělit, ale především postavit proti Rusku,
národ rozdělit na dvě části a pak se jenom dívat, jak bude bratr
vraždit bratra. Proto musíme najít a vychovat zrádce z prostředí
ukrajinské nacionalistické elity a s jejich pomocí změnit uvažování
jedné části velikého národa až do toho stadia, kdy bude nenávidět vše
ruské. Vše ostatní je jenom otázka času".

Otto von Bismarck

5 hlasů

Je ten citát pravý? Zatím jsem ho našel pouze u diskuzí o ukrajinské krizi, ale není nikde citován přesný Bismarckův spis či zdroj. Neznáte ho náhodou? Děkuji

3 hlasy

Samozřejmě je to nějaká lež. Ale hlavně pojem "mohutnost Ruska" - Nevím, co si o Rusku myslel Bismarck, ale jestli někdo tvrdí, že je Rusko "mohutné" dnes, tak patří do Bohnic. Takže to, co nám denně pan Kadlec předkládá, je pouze k smíchu.

1 hlas

Pane o k , pro vás je lež všechno, co není zrovna podle vašeho gusta. Pan Kadlec vám ani někomu jinému nic nepřekládá denně. Najde si na internet čas zpravidla pozdě večer. A i kdyby, tak něco směšného z mých diskuzních příspěvků nebo reakcí na jiného diskutujícího, třeba na vás, zkopírujte. Nejsem žádným vášnivým ani každodenním diskutérem. Spíše občas reaguji na nepřesnosi nebo hlouposti. Pokud jde o zmíněný citát, tak pan Edelmann má pravdu. Spis nebo zdroj jsem ani já nenašel. To, že jde o originální verzi citátu tomu můžeme buď věřit nebo nevěřit, pokud není uveden zdroj, je na místě o citátu pochybovat. I já o něm mám pochybností. Podle vás to bude nepochybně podvrh - ruská propaganda. Zdroj se ještě může objevit. Např. Bismarck byl v letech 1859 - 1852 pruským vyslancem v Petrohradu. Navíc bez udání zdroje naleznete i jiné jeho citáty. Tak nevím, proč bych nemohl tento citát připomenout v diskuzi. Od toho je diskuze. Je to víc na místě než osobní útoky či přímo urážky.

3 hlasy

Předpokládám, že mohutnost je míněna vzhledem k rozloze a lidským zdrojům Ruska. Jinak mi ten citát přijde účelově napsaný v dnešní době, zvlášť, když ho na netu nacházím pouze pod diskuzemi o ukrajinské krizi. Ale třeba má pan Kadlec zdroj.

3 hlasy

Mají pravdu vašnosti, velká je pouze předlužená Amerika.

2 hlasy

Jj a že s tím pohnuli zrovna Rusové, i když se snažili celé dvacáté století, hladomor to začal, Krym to dodělal.

3 hlasy

Tak co soudruh Strelkov, prý ho Putin pověřil jinou prací, kam asi pojede vraždit tentokrát?

4 hlasy

Sibiř

2 hlasy

Sýrie

0 hlasů

Podněstří nebo Náhorní Karabach.

3 hlasy

zase máš pravdu.asi si koupím taky tu biolampu co máš ty s předváděčky

0 hlasů

Jdi na to.

2 hlasy

Zatim si ale zopakni pravopis a rozdil mezi 2. a 7.padem:-)

2 hlasy

Vypadá to, že řada diskuzních příspěvků k tomuto článku sice přibyla, ale v zájmu názorové vyváženosti jich dnes rovněž celá řada ubyla.. Nicméně jejich celkový počet už tentokrát souhlasí. Je možné, že výše uvedené nejdiskutovanější názory zakukleným bolševikům otevřou oči a přispějí i k tomu, že ruský humanitární konvoj k ukrajinským hranicím vůbec nedorazí, event. začne od hranic couvat zpět do ruského vnitrozemí.

6 hlasů

Obyvatelé Doněcku nastupují do vlaku směr Moskva - takový popisek uvedl jeden český zpravodajský server pod fotografií desítek lidí se zavazadly na nástupišti ve východoukrajinském Doněcku. Šlo však pouze o popisek fotografie…

Nikdo se nezamyslí nad tím, proč normální lidé, civilisté, celé rodiny, opouští své rodné město, kde strávili dosud celý život a utíkají do Ruska? A před domobranci (podle médií proruskými separatisty) asi neutíkají, to by jejich cílovou stanicí nebyla Moskva či jakékoli město v Ruské federaci, že. Takže utíkají před fašistickými bojůvkami kyjevské junty, jež si říká vláda nebo před ještě radikálnějšími gardami placenými některými ukrajinskými oligarchy.

4 hlasy

Volali a skandovali jednohlasně Rassija, Rassija, ale asi nepočítali s tím, že se za svým snem budou muset odstěhovat do země své vyvolené, kterou chtěli přivést na Ukrajinu.

2 hlasy

Stejně jako sudeťáci volali v roce 1938 "Heim ins Reich!". Jejich přání se splnilo za sedm let... :)

4 hlasy

už se opakuješ

2 hlasy

Až to pochopíš, přestanu.

3 hlasy

už to chápu

1 hlas

Ok, tak mi to zopakuj, prosím. :-)

1 hlas

USáci a opice z bílého baráku, to jsou hlavní iniciátoři současné ukrajinské tragédie. Ať je pohltí peklo.

6 hlasů

A řekneš nám jméno velitele proamerických separatistů okupujících ukrajinské území?

4 hlasy

Není tím pověřen Kerry?? Má slovanské kořeny. Jeho děda se za I.republiky v Českém Benešově jmenoval Frizek Khón.

2 hlasy

proamerický separetista na Ukrajině?

0 hlasů

Povídání a špičkování je tu ke čtení dost, ale snad žádný ČLOVĚK nepochybuje, že tam ti lidé humanitární pomoc potřebují a nejen z Ruska.

4 hlasy

Možná by byli raději, kdyby Rusáci odtáhli zpátky do Ruska.

3 hlasy

Humanitarni pomoc neorganisuje nikde vojsko, kdyz se tam bojuje a uz vubec ne jedna ze zucastnenych stran boje.

4 hlasy

Doporučuji si přečíst pár větiček u třetí fotografie.

4 hlasy

Rusko je válce s Ukrajinou?

2 hlasy

Snad o tom nepochybuješ?

3 hlasy

pošli oficiální vyhlášení války mezi Ruskem a Ukrajinou.Díky.

1 hlas

odmitani reality dela z lidi ty nejvetsi voly :)

2 hlasy

Oficiální války se přeci nevedou, nad tímto typem války slintali generálové i analytici typu soudruha Kollera.

2 hlasy

ale vedou.kdo má trochu jiný názor než ty už je soudruh.to jeden poslanec také každého obviňoval s korupce a pak krabice s vínem.tobě musel nějaký soudruh vymlet starou.

0 hlasů

Napřed dělostřelba (a to do vlastních lidí),pak tam poslat humanitární pomoc.Pro někoho asi běžný postup.

2 hlasy

Kurňa koukám jak se zdejší tlupa fašounů může posr....!Jak si za každým slintem vzájemně klikají!
A ty značky na těch prvních autech zřejmě domaloval ve "fotošopu" editor. Když od úterkou řvou fašouni že jedou auta bez SPZ (RA).

4 hlasy

Potraviny z EU se budou dovážet do Ruska přes Čínu. V Číně volají bravo Putin.

1 hlas

Uz se vozi pres Belorusko. Prece si Vladimir neodrekne k snidani krepelci vajicka:-)

2 hlasy

no asi tak jako Husein košík banánů. Jen nevím jestli v henté Americe dodrží správné normy EU kvůli jejich poloměru zakřivení!

2 hlasy

Hlavne jestli mas spravne zasisatelou hlavu, cukrousi:-)

3 hlasy

a čo ich majú strážiť mažoretky pred naci gardami Kyjevskej chunty...???

4 hlasy

„Akou rečí stě hovorili? A americky něznátě?“
„Ne, prosím.“
„To je dobre! Kebystě znali americky, zatvoril bysom vás, až bystě
boli černý! Vietě, že Amerikáni sú imperialisti?“

5 hlasů

aj prázdna a hola hlava je hlava......

2 hlasy

„A čo vy tu u nás hen tým bazmekom? Nejstě vy ten americký špión? Něchcetě odfotografovat naše kasárně? Priznájtě sa!”

3 hlasy

milá prázdna a hola hlava, dnes si si ten Judašský groš zaslúžila...

http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne

1 hlas

Prepáčtě súdruh major, stě volajaký zmetěný...

3 hlasy

Machacku, slysel jsem, ze misto palce nahoru ti porad stoji usi:-)

2 hlasy

Němci podle průzkumu Infratestu pro ARD podporují sankce proti Rusku: 70 podporuje sankce nebo by je zesílilo, jen 15 procent považuje Rusko za spolehlivého partnera (1003 dotázaných, chyba +/- 3 procentní body).

3 hlasy

super,ty to chrlíš,bojuj,vítězství je blízko.

1 hlas

hoď link, na tu agentúru, alebo len plodiš vyplody tvojej holej hlavy....

1 hlas

http://online.wsj.com/articles/germans-back-tougher-stance-toward-russia-over-ukraine-poll-1407495865

3 hlasy

to vydáva Nemecká naci garda...???

1 hlas

„Dobře stě to namalovali, súdruh voják. Ale povedztě mi, prečo má súdruh Žižka v ruke hen takú onú vyrezávanú haluzku? Veď to něbol volajakýsi kapelmajster lebo farár. Dajtě mu ruky aspoň lahký gulomet!”

3 hlasy

Vrat se zpatky na Horni Uhry:-)

3 hlasy

kde to je....to je nejáky slogan holohlavých a vypatlanych...???

1 hlas

hoď link, na tu agentúru, alebo len plodiš vyplody tvojej holej hlavy....

0 hlasů

EU uz se zapina plazit a to je zima jeste daleko.
Finsky ministr zahranici se vyjadril, ze sankce mohou byt zruseny prakticky okamzite :-)))))

http://www.helsinkitimes.fi/finland/finland-news/politics/11552-lifting-sanctions-is-easy-and-fast-if-conditions-are-met-says-tuomioja.html

Cim to ale je ze soudruzi dvorakove, homolacove, hemenexove, a proste cela ta banda kyjevskych trollu, jsou takovy omezenci?
Zpravy z Ruska ignoruji, zpravy z EU ignoruji, za zpravy na UNIANu se stydi...
Asi to bude tim, ze je na tom Mejdanu hrozne mlatili do hlavy. A taky mozna ten kour z pneumatik, jak tam cuchali :-)))

No nic, bylo tu s vami veselo, takovy dementy jako npnp a dvorak hned tak nepotkam, ale je Pivni cas.
Treba si ty za tech 450 ecek shnijte, jako ty polsky jabka :-)))

http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne

8 hlasů

No ty už máš dost ...
Za chvíli ti řachne negátor :)))

3 hlasy

Praskne, ale on Vomáčka ani neví, co to je.

4 hlasy

Už asi prasknul ... to se za chvíli přiřítí nějakej novej pes ...

3 hlasy

No jo, soudruh Strelkov nam rezignoval a Vomackoid si kvuli tomu striknul do podvlikacek:-) Do humanitarnich podvlikacek:-)

4 hlasy

Stále tady meleš o posraných podlíkačkách. Oni tě ještě dnes nepřebalili??

1 hlas

Soudruzi separati podavaji demise ze zdravotnich duvodu. To je jako kdyz uplne blbej generalni potemnik byl odejit superarbitrovan pro blbost. Takovej Vomacka:-)

http://www.lidovky.cz/sef-doneckych-ozbrojencu-rezignuje-spekuluje-se-o-jeho-vaznem-zraneni-1z6-/zpravy-svet.aspx?c=A140814_174215_ln_zahranici_ttr

3 hlasy

V Rusku zjistili,že to s těmi sankcemi přestřelili a teď se snaží své vlastní sankce nějak obejít. Poláci si z Jablek vypálí kalvádos,a u nás budou kvalitnější a levnější potraviny.

4 hlasy

New York Times v článku s titulkem „Ukrajinská strategie sází na zdrženlivost Ruska“ uvádí:

Povzbuzeni úspěchem proti separatistům v minulých dvou měsících – a za povšimnutí si, že Rusové hrozili invazí v regionu již dříve, aniž by ji provedli – protlačili ukrajinští velitelé útok, aby vyhnali vzbouřence z jejich bašty Doněcka na východě.

Armáda pokračovala v nočním dělostřeleckém ostřelování města a polovojenské jednotky prováděly nájezdy na odlehlé vesnice, navzdory varování prezidenta Vladimira V. Putina, že by mohl kdykoliv zasáhnout, aby ochránil Ukrajince, kteří upřednostňují těsnější vztahy s jeho zemí. A Ukrajinci se chlubili svými vítězstvími.

Ostřelování obydlených center a nájezdy na vesnice, vzdálené jakékoliv základně, nevypadá, že se Kyjev „brání“, ani to není v souladu s „mezinárodními normami“, často zmiňovanými Washingtonem, Londýnem a Bruselí, když ospravedlňují „humanitární intervence“ všude jinde po světě.

NYT také poznamenávají, že Rusko „hrozilo“ intervencí kvůli brutalitě Kyjeva, ale nikdy ji neprovedlo – což zpochybňuje názor, že Rusko je „agresor“. NYT pokračují, jazykem, jehož cílem je zřejmě vyprovokovat Rusko k překročení hranic s Ukrajinou a k intervenci:

Ale západní vůdci a analytici zůstávají nepřesvědčeni, že pan Putin bude ochoten být neustále vysmíván, nebo umožňovat velké počty mrtvých pro-ruských civilistů. OSN nedávno uvedla, že od poloviny dubna zemřelo na obou stranách nejméně 1,543 civilistů a bojovníků.

A v tomto výroku NYT připouští, že skutečně banderovští nacisté, kterým NATO pomáhá, financuje je a brzy je bude cvičit a vyzbrojovat, vedou brutální kampaň, způsobující „velké počty mrtvých pro-ruských civilistů“.

8 hlasů

Vomacka je milijonar! Plati ho Vladimir Vladimirovic zlatymi rubly! Honzik Vomacka planuje koupit novy luxusni ZIL a ted se na nej holky v Praze budou jen a jen lepit. ZIL = babolep do kazde rodiny:-)

3 hlasy

Spíš zatím jen fakt ten milicionář v ilegalitě, potřebuje ještě alespoň půlrok trolování. Jen jestli ho nesuperarbitrují pro blbost, začíná psát úplné bláboly.

2 hlasy

Vypada to, ze zbrane utichnou a valka nastane medialni. Humanitarni pomoc bezi z Ruska, Ukrajiny i EU. Putin prohlásil, ze mu jde o mir na Ukrajine a ze nechce napjaty vztah ze zapadem a tak Strelkov uz se pakuje do Ruska. Ovšem bude to ještě dlouha cesta

2 hlasy

Bylo by fajn, kdyby jste měl pravdu ...

1 hlas

Ukrajina byla zebrat v Rakousku o plyn (zadara), ale ti je poslali do hajzlu. (tam co bydli npnp)

http://online.wsj.com/articles/omv-ceo-not-planning-on-selling-reverse-flow-gas-to-ukraine-1407844205

Zatim tedy soudruh dvorak a npnp zerou polsky jabka, a drepi u zasobniku :-))))

5 hlasů

Jasně jabka ke mě, vypálíme. Chlast Rusové kvůli možné revoluci dovážet nezakázali tak je odepíšem laciným kalvádosem.

5 hlasů

Kalvados se pali z mostu...
ale to bolsevicky ignoranti, jako ty nevi, vid :-))))
Ty chlastas i ted denaturak, a pak to takhle blabolis...

Jinak lzes i ve druhe vete :-)))

4 hlasy

A mošt se asi tak lisuje z čeho chemiku :)))
Je mě jasný, že máš zkušenosti tak maximálně se samohonkou z lavóru, ale neměl bys plácat o věcech kterým nerozumíš ... aha, tedy , před doplněním vědomostí o ničem.

2 hlasy

Už někde ve světě byla humanitární pomoc USA bez vojenského doprovodu ?

8 hlasů

Jakákoliv humanitární pomoc je bez vojenského doprovodu krom případů Ruska na Ukrajině jak ukázali případy Krymu a teď Luhanska. Ovšem zapomněla jsem na ČR v roce 68, tam také SSSR tvrdil, že přijeli zachránit obyvatele Československa s tanky

2 hlasy

ty nevis?
Posledne to bylo preba v Libyi, Iraku...
Tam jim to pry rovnou humanitarne hazeli na hlavu z letadel.
Soudruh dvorak a ten dalsi pepek vyskoc ti to tu za chvilku vysvetli :-)))))

4 hlasy

Rozhodne ne v zemi, ktera je s darcem humanitarni pomoci ve valecnem stavu, trdlo.

3 hlasy

Je jistě správné, aby náklad zkontroloval Červený kříž a příp, jej i rozděloval. S tím by Rusové neměli mít problém. Rusko tím zabodovalo, život tolika lidí bez vody, elektřiny a potravin musí být zoufalý. Pokud Kyjev náklad k těmto lidem nepustí, tak to bude zločin.

6 hlasů

Rusko ten problem zpusobilo a ted to chce zachranit :))))... jsou to lhavi komedianti !

2 hlasy

A co takový zločin jako je válka? Anexe a okupace území cizího státu:

4 hlasy

Machacku, ty opravdu ucis na schuzich soudruhy marxismus-leninismus-kretenismus?-)

4 hlasy

Další z účinků sankcí je ten, že Rusko se bude sbližovat se svými spojenci z BRIRCS (Brazílie, Rusko, Indie, Čína a Jižní Afrika). Tyto země dohromady obnáší 40 procent obyvatelstva světa, mají úhrnný ekonomický výkon téměř stejný jako US a EU a mají k dispozici značné přírodní zdroje. Rusko je jedním z největší producentů ropy a Evropu zásobuje značným podílem svého zemního plynu. Brazílie má druhý největší průmyslový sektor na Americkém kontinentu a je největším světovým vývozce etanolu. Čína je bohatá na minerální zdroje a je největším světovým výrobcem potravin. Rusko s Čínou už podepisují dohody o vedení svých bilaterálních obchodů ve vlastních národních měnách místo v dolarech, což je trend, který pokud se rozšíří, tak eroduje pozici dolaru v mezinárodním obchodu. Co je snad ještě důležitější, je to, že Čína, Rusko a Jižní Afrika dohromady produkují téměř 40 procent světového zlata, což by mohlo sehrát svou roli, pokud by se země BRICS rozhodly zřídit zlatem podloženou měnu jako soka dolaru.

4 hlasy

Už aby se s nimi Rusové sblížili úplně a aby byl od nich v Evropě pokoj. Zklamali každého svým imperialismem a nějaké BRICS jim nepomůže. Jestli si myslí, že budou ve společnosti Číny hrát první housle, tak to se proklatě mýlí.

4 hlasy

Jj, to je na pováženou když 40% obyvatel planety má ekonomický výkon téměř jako 12% obyvatel planety. Asi někde udělali soudruzi chybu.

3 hlasy

Jj etanol soudruzi, to by vam chutnalo:-)
Nepsali jste, ze ted budete placeni zlatymi rubly?-)

7 hlasů

tak ty uz asi mas z toho smrdeni pred klavesnici zlatou zilu.
a podvlikacky nevalne kvality, to predevsim :-)))

1 hlas

Já myslím, že trucovat budeme do zimy.

4 hlasy

To neříkejte Macháčku.
Nedávno mě tu Vomáčka nadával, že Rusko žádným utažením kohoutu nevyhrožuje a zajisté ani nebude a dodávky přes Německo půjdou jako po másle.

3 hlasy

Copak soudruhu dvoraku, to te v Kyjeve neucili, ze Nemecko ma diky tomu zradci Schroederovi "vlastni" plynovod z Ruska, takze na Urajinu a jejich plynovody zvysoka kasle??

a jinak to vypada, ze zatim vyhrozuje Kyjev:

http://www.bloomberg.com/news/2014-08-08/ukraine-says-it-s-tightening-encirclement-of-rebels.html

Ale bloomberg vy v tom kyjevskem raji demokracie nectete, vid. Tam frci jedine UNIAN :-)))
I Euronews ted Porosenko demokraticky zakazal.
Pry ho nasvitili ze spatnyho uhlu, a on tak na obrazovce vypadal jako prase.
Aspon v tom nejsi sam, ty rudej vepriku :-)))))

5 hlasů

Jsem rád, že potvrzuješ můj příspěvek, ale pak zas ujedeš ...
Tolikrát jsem ti už říkal, že urážením svoji blbost nezamakuješ ...

2 hlasy

kde asi toho soudruha dvoraka vyhrabali...
pravopis to neumi, cist uz vubec ne.

Ale pekne souzni s npnp.
Ze oni spolu sdileji spodni pradlo. Proto tu o nem npnp porad pise.
Hrozna kombinace:
spolecne spodni pradlo a hromada nakvasenych poslkych jablek.
No uzijte si to v tom Kyjeve chlapci.
Pas*ali jste si zivot sami :-))))

3 hlasy

A ty píšeš jakým jazykem, troubo?
Jinak zřejmě tě už chytá fantas, měl bys vysadit. Rublíky nejsou všechno, je fakt, že už se ti to krátí, ale zdraví máš, pardon, měls jen jedno ...

2 hlasy

*nezamaskuješ ..

0 hlasů

Machacku, ty jsi opravdu ucitel?-)

4 hlasy

Je to učitel, učí na schůzích strany marxismus-lenismus-kretenismus.

8 hlasů

Má vojenskou ochranu, vždyť jede do válečné zóny. Kdyby byl bez ochrany, tak by do vyhladovělá UNA rozkradla dřív, než by dojel k potřebným lidem.

7 hlasů

Vojenská ochrana je potřebná především proto, aby hladovějící ruské obyvatelstvo konvoj nerozkradlo dřív, než dojede na hranici...

2 hlasy

Ježe si tu ochranu nějak zapoměli s OSN domluvit. Ruský voják na Ukrajině nemá co dělat. Tak doufejme, že hranice nepřekročí.

5 hlasů

Zato americký voják (a NATO vůbec) "je doma" všude - stejně jako náckové na Ukrajině.
Nejprve Kyjev s humanitární pomocí souhlasí a pak, když kolona jede, cukne. Každopádně pokud to Západ a Ukrajinu vyprovokuje k vlastní humanitární pomoci (myslím pomoci, ne "humanitární bombardování"), pak "Ruská provokace" splní účel - potřebným se dostane pomoci - byť ne ze zájmu o ně, ale aby ta "demokracie" Západu nevypadala blbě.

1 hlas

ochranu měl mít fotr od np np

5 hlasů

Palec nahoru!

3 hlasy

No on nevěděl, že se narodí dement. To se poznalo až později.

5 hlasů

po pěti minutách od narození,když měl dvě hlavy,proto np np-na palici na palici

4 hlasy

:-):-)

0 hlasů

Palec nahoru!

3 hlasy

To u nás to bylo naopak. Prvně přijela "pomáhat" armáda a kamiony s proviantem pak od nás mířily do Ruska.
Asi mění taktiku okupací, lišáci.

9 hlasů

Ale ale, na vedlejsi diskuzi jsi psal, ze pod plachtama urcite jsou samopaly a rakety.
Procpak jsi najednou obratil?
Uz te nebavi byt za blbce, soudruhu dvoraku???

Tvuj nadrizeny Arsen Avakov tam dokonce videl i balisticke strely a rozebrana vojenska plavidla. Jenom to sem pekne napis, jak te to v Kyjeve ucili.
Jinak nebudou premie :-))))

6 hlasů

Zase postrádáš logiku troubo. A lžeš o raketách a skládacích lodích jsi psal ty.
No a co mám špatně? Z Ruska jede konvoj s proviantem a za ním armáda. U nás to bylo naopak, už ani nechápeš význam slov a vět?
Nejsi Rus nebo Hotentot?

7 hlasů

Nelzi tady, ty rudej vepriku, vsichni uz te znaji :-)))

Petr Dvořák 14.08.2014 16:19
gogan

Pravda ČK musí vytřepat kalachy a munici z pokrývek a dohlédnout aby v rámci vytěžování zpět nevezli zelené mužíky.

Zbytek si najdi na UNIANu, to by ale mela byt tvoje povinna cetba ne :-)))

1 hlas

Citace sedí .. a kde jsou ty rakety pod "plachtama" :))
Nechápeš smysl slov a po bolševicku si to tak pěkně překrucuješ k svýmu obrazu ... Máš dost hochu.

2 hlasy

Vomacka je ruskej hotentot a navic v posranejch podvlikackach:-)

7 hlasů

Vomacko, ty prej jsi milijonar. V zlatych rublech te Soveti preplaceji:-)

3 hlasy

to se naučili od hvězd a pruhů

3 hlasy

Já osobně si myslím že to dopadne jak má a nebo musí. :-)

5 hlasů

:)) podle obdobného klíče Woody Allen předpověděl, že někdy v budoucnu se utkají dvě armády a jedna z nich yvítězí.

7 hlasů

...a zatimco tu kyjevsky troll npnp vesele tapetuje, ministr zahranici Finska se vyjadril, ze sankce vudci Rusku musou byt zruseny okamzite:

http://www.helsinkitimes.fi/finland/finland-news/politics/11552-lifting-sanctions-is-easy-and-fast-if-conditions-are-met-says-tuomioja.html

ted ten mental npnp zacne zrat ty polsky jabla jeste vic :-)))))

3 hlasy

Co je to musou? To je rusky?-)

7 hlasů

Pan Vomáčka hlady už neví co mluví, a kamiony z Ruska ne a ne dojet.

2 hlasy

Padlo 17.00, v Bohnicích otevřeli klecová lůžka, ze kterých vyběhli dva první pacienti np np a Haraším nablít svá moudra k tomuto článku :-))). Tak chlapci, ještě vyčůrat a alou zase zpátky. Večeře je dneska až v půl 8.

8 hlasů

To už vám, milí proruští fanatičtí pisálci, teče pěkně do bot, když nemáte k tématu víc než tohle. A je jedno, jestli se hned vedle pojmenujete jako tyden tyden, vomáčka, kadet nebo macháček...

9 hlasů

Máte až podezřele podrobný přehled o režimu na uzavřeném oddělení. Konec konců asi jak píšete, je po 17 hod.
BTW: pořád se cítíte být jezevčíkem Majere?

4 hlasy

Tohle bude spis nejakej Pekota, Blekota nebo Mekota:-)

4 hlasy

Vubec nema smysl tyhle bastardy tam poustet, protoze tam jedou pouze provokovat.

9 hlasů

A co že to soudruzi ruští fašisti opět lhali a jeli úplně jinou cestou, než o které lhali předtím, že si ji s Kyjevem domluvili, že po ni pojedou. A vojenský doprovod s nimi jede proto, že se v Rusku strašně krade a hladoví mužici by je mohli okrást, než to všechno dovezou hladovějícím teroristům.

11 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov