Postup vojska
Ukrajinské vládní síly útočí na obsazený Slavjansk

02.05.2014 08:09 Aktualizováno 02.05. 13:25

Ukrajinské vládní jednotky údajně postupují na Slavjansk na východě země a už zaútočily na kontrolní stanoviště na okraji města. Uvedl to mluvčí proruských separatistů, ale informace zatím nepotvrdily oficiální zdroje. Separatisté rovněž tvrdí, že sestřelili dva vrtulníky, přičemž jeden pilot byl zabit a druhý zajat.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Deadman´s Hand (24 hlasů) 02.05.2014 08:42

    Vojenské jednotky na rozkaz pučistické vlády postupují na Slavjansk...

  • Jan Bulva (19 hlasů) 02.05.2014 09:00

    A co na to soudruzi z USA a EU, kteří Janukovyčovi vyhrožovali pokud...

  • Vlastík Smutný (15 hlasů) 02.05.2014 09:36

    Co je to ruský sudeťák Lumene? Už tu padla spousta perel, ale tohle...

  • Pavel Johanides (14 hlasů) 02.05.2014 10:21

    Nasazení armády proti vlastní lidem je dle mezinárodního práva...

  • plesk blesk (13 hlasů) 02.05.2014 08:48

    Putin by měl tu Ukrajinu už konečně zabrat celou a byl by klid....

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Americký bandita B.H.OBAMA se rozhodl, před krachem USA, zatáhnout svět do války!!!

AMERICKÝ STÁTNÍ DLUH
http://www.usmevy24.cz/americky-statni-dluh-strucne-jasne-prehledne/

2 hlasy

NO PASSARAN!Kyjefští semitští židovští pučisté NEPROJDOU.Chá,chá,chá!Šalom,ajnštajni a mešugeni.

1 hlas

Síly demokraticky zvolené vlády útočí ....
http://periodismo-alternativo.com/2014/03/14/ucrania-imagenes-de-la-democratica-transicion-del-derrocado-yanukovitch-al-nuevo-presidente-electo/comment-page-1/

1 hlas

Tenhle debilní troll Jara tady zasírá diskuzi hůř než počítačový virus. To s tím proboha nedovede admin nic udělat?

3 hlasy

Už se chystá evidence na jméno a dopis aby nikdo nebyl anonymní a měl jen jedno jméno. To se budete divit, co vás sprosťáků zmizí.

2 hlasy

No to by byl nejvyšší čas. Jen by mě zajímalo kde zrovna vy berete tyhle informace.

2 hlasy

Od Sibyly, jestli víte, kdo to je. Akorát, že tu zmizí padesátkrát jiný Felix,Stříbrná, Horník a spousty již několikrát vyhozených vašich spolu fanoušků

1 hlas

Ale pozor jara jara , vždyť by tím zmizela Vaše jediná životní radost . Není nic jednoduššího než se nepřihlásit . Ale to Vy ne, od ráda napíšete desítky příspěvků v nichž se stavíte do pozice největšího českého vlastence s tajemnými informacemi a chcete my tvrdit že se těšíte až vypadnou . A s kým by jste si asi tak psal . Předpokládám , že teď mi napíšete , že jsem zrádce a kolaborant . Ovšem musím s Vámi souhlasit , že často jsou to megapaka .

1 hlas

Představu o životní radosti mám rozhodně jinou, ale svěřovat se s ní nebudu. Tato to rozhodně není.

1 hlas

Takže sis to vycucal z prstu viď debile?

0 hlasů

Sprosťáci jako vy, vypadnou během chvilinky. Bude klid.

1 hlas

No, pokud se ke mě budeš blížit zezadu a se spuštěnejma gatěma - tak to zmizím velice rychle :o)))

1 hlas

Nejste náhodou bratři? Máte podobnou ubohost a trapnost snad zakódovanou.

1 hlas

Pavel Sekora :
Souhlas! Už tady odpoledne někomu vyhrožoval cpaním čehosi do zadku.

0 hlasů

Tenhle křivácký gauner musí být zezadu velice nebezpečný.

0 hlasů

Vypadá to, že se američani dočkali. Na Ukrajině právě začíná občanská válka, kterou nebude možné (mimo zásahu zvenčí) zastavit.

5 hlasů

Rusko by melo delat z Jihovychodni Ukrajinu Velkou Abchazii a Ostetii a bude klid.

3 hlasy

Rusko by mělo začít Vietnamem¨a bude také klid.

2 hlasy

Pred 39 let tvi panove museli utikat z teto zeme v hanebnem paniku,nejsi slepy,hluchy,abys to nevedel?

3 hlasy

Před 39 lety zde byli Rusové. Ti utíkali z Vietnamu? Ani se nedivím já bych také utíkal a ani bych se neohládl. Stejně by to měli u nás udělat s vámi když nám Čechům nadáváte do: "pologramotnych cechacku".

3 hlasy

Cechacek jsi ty,primitive.Nenazyvam slusneho Cecha cechackem.Jen patolizalsky idiot tve kategorie rad papouskujes pitomy vymysl,co tvi panove z Ameriky cpali do tve male omezene hlavy.Hnus!

0 hlasů

Umis ze sebe vysoukat aspon jednu souvislou myslenku? Nebo jsi uz z toho bambusu uplne na palici?-)

2 hlasy

Fašisti, fašisti! Po internetu koluje toto video, kde obyvatelstvo "vítá" přijíždějící ukrajinskou armádu

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Fasisti-fasisti-Po-internetu-koluje-toto-video-kde-obyvatelstvo-vita-prijizdejici-ukrajinskou-armadu-317579

4 hlasy

..natočené ruskou televizí kdesi hluboko na ruském území.
Rusové mají bohaté zkušenosti s Putinovými vesnicemi a trávou natřenou za zeleno.

3 hlasy

Na tebe si člověk musí dávat pozor a neotáčet se k tobě zády, abys mu hned něco necpal do zadku :o)))

3 hlasy

Trapněji už to nejde? Ubožáku.

1 hlas

Střílet z obrněného transportéru do přihlížejících neozbrojených lidí - to je asi nějaká nová zábavy benderovců

4 hlasy

Tak to jste viděl v Rusku v rámci "protiteroristické akce" na Kavkaze a rozhodně to nebyli banderovci.

0 hlasů

Masové nepokoje v centru Oděsy vyprovokovalo asi 1500 radikálně naladěných stoupenců kyjevského režimu a fotbalových 'ultras. Zmaskovaní radikálové z Pravého sektoru skandují "Sláva Ukrajině!" a "Smrt nepřátelům!". Střetli se však s aktivisty, protestujícími proti uchopení moci na Ukrajině, a žádajícími vyhlášení referenda o federalizaci země a povýšení ruštiny na úřední jazyk.

4 hlasy

Ruština je úřední jazyk. Co ještě nám řeknete?

2 hlasy

Pokřik "Sláva Ukrajině" v ukrajinském městě je fakt drzost. To je vyslovená provokace, kterou liliputinova domobrana musí ztrestat!

2 hlasy

"Hrdinům Sláva" je typické skandovací heslo banderovských fašistů, kteří se zapalenými loučemi skandují Sláva "Hrdinům" a Sláva Ukrajině

1 hlas

Je potreba v clenskych zemich NATO postavit americke vojenske zakladny a jak se objevi prvni zeleny muzice bez slitovani zastrelit.

1 hlas

TYvole,jak Amici chrani sve zbabele "spojence"kdyz jim teknou do bot?

2 hlasy

Hmmm... A trouba ti dobře pekuje, co?

2 hlasy

Nauc se nejdriv cesky a pak prijd diskutovat. Takhle pusobis jako mongoloidni trpajzlik:-)

0 hlasů

Polib mongloidum prdel,primitive.Tolik pologramotnych cechacku tve kategorie musite u nich za kousek chleba makat jak otroci,nejsi slepy,abys to nevidel?

1 hlas

Nechces si to radeji napsat aspon 2x nanecisto?-)

2 hlasy

Nebude zelený, bude žlutý a bude diktovat dění ve světě.

0 hlasů

Kněží ze Slavjansku se modlí za ozbrojence "Církev bojuje svými modlitbami za naši věc," zní z barikád ve Slavjansku. V církevních budovách se prý skladují zbraně. Na slovensko-ukrajinské hranici stoupá podle slovenského ministra vnitra Roberta Kaliňáka napětí. Rizikem je nejen nárůst počtu nelegálních migrantů ze třetích zemí, ale zejména zvyšující se agresivita a vyzbrojenost převáděčů z ukrajinských organizovaných skupin,

1 hlas

Rusáci si vzpomněli na kněží a a na ikony. Nedávno se ještě scházeli pod sochama Lenina a mávali vlajkama CCCP.

2 hlasy

Tak Jarda Hornik je buzik a zatim si s nim nevrznul ani zadny rudy muzik:-) To jsou mi veci ...:-) Jarousi, Jarousi, prislo Jaro a ty bys vohnul i Bukvu:-)

2 hlasy

a jde to dál...........V centru Oděsy na jihu Ukrajiny vypukly srážky mezi proruskými a proukrajinskými demonstranty. Jsou prý slyšet výbuchy a výstřely. Zpravodajské agentury informují o stovkách zraněných.

2 hlasy

Bukvo, nechces tam jet s Cervenkou jako zive stity, dar KSCM pokrokovejsi casti Ukrajiny?-)

2 hlasy

To Ty se raději odstěhuj do US, když se Ti jejich demokratická demagogie tak líbí. Když už nejvyšší soud US rozhodnul, že je možné si legálně kupovat členy vlády .... tedy jejich hlasy a " názory" tak je to opravdu následování hodné. Tak na nic nečekej a upaluj, třeba ti tam dají za Tvoje cynty Hamburgra z žížal, pako jedno usmrkaný !!! A vezmi ssebou prosím Tě i JARIXE JARIXE ... možná vám bude stačit "OBĚMA" jeden ONEWAY TICKET !! :)

2 hlasy

Jedinej kdo tam jezdili fandit, byli šláfenberg se štětináčem a bohužel takhle to dopadlo. Můžeme jim poděkovat.

2 hlasy

...přidal bych na cestu.

3 hlasy

Komanči se nám tady upíšou k smrti :-)

4 hlasy

Jestli oni se upíšou, potom Ty se určitě UKRÁKÁŠ :) .

2 hlasy

Myslis ,ze komuniste budou ztratit hlasy diky temi pitomym blaboly?

0 hlasů

Nauc se cesky, bambusovy trpasliku. Nebo si te postavim v zime do zahrady na plaseni ptaku:-)

2 hlasy

suck my cock,bastard!

0 hlasů

Ty jsi ale nechutnej. Zase nabizis svojeho trpasliciho kolibrika.

1 hlas

Na východní Ukrajinu byli poslání potomci fašisty Bandery..... operace ve Slavjansku účastní 95. aeromobilní brigáda z Žitomiru

5 hlasů

.. a pátý ruský západní moskevský sbor speciálních sil. Ukrajinci jsou ale na svém území, to vám dosud nedošlo?

4 hlasy

a proč je tedy obyvatelé na východě Ukrajiny nevítají, ale označují je za fašisty

3 hlasy

Myslíte ty obyvatelé se samopaly, protitankovými střelami, obrněnými vozidly a protiletadlovými střelami?
Kolik těch obyvatel nevítá svou armádu, ale uvítalo by cizí?
Kolik je u nás v Česku agentů a zrádců vlasti, kteří by si přáli zničení naší vlasti a okupaci Ruska? Vás pár by se také našlo.
Proč mě také zde na diskuzi nazývají vaši příznivci fašistou, třebaže jím nejsem?

4 hlasy

jsou to obyčejní vesničané a bez zbraní, no a příznivce tu nemám, nikomu nenadávám a najednou jste citlivka a kamarádíte tu s největším vulgaristou

1 hlas

Bukvo, ty jsi predevsim neuveritelnej krivak, kterej by svoji zemi prodal za par rublu. A jsem rad, ze tvoji cinnost monitoruje BIS a za chvili pomasirujes za svymi bratry ze zemljanek.

1 hlas

Já se s Felixem ani Horníkem nekamarádím. Kde jste to vzal?

2 hlasy

Oni litaji na vznasedlech a ty jsi letajici Bukva:-)

2 hlasy

Obyvatelé ve vesnici Adrijivka postavili barikády, aby zabránili vjezdu ukrajinských vojáků. Zablokovali cestu vojenské koloně a na vojáky křičeli, že jsou fašisté. V rukou měli vesničané ikony.

2 hlasy

Za rozpoutání války na Ukrajině by měli Zaorálek s Dienstbierem a další sedět.

3 hlasy

Odkaz a důkazy jako vždy žádné, že? Co také jiného požadovat od vás. Net snese podle vás všechno.

2 hlasy

opět jen napadání a neschopnost najít dané ...........http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa - /335178-ve-slavjansku-zadrzeli-separatisty-podezre - le-ze-sestreleni-vrtulniku-o-mesto-se-bojuje.html

1 hlas

Když citujete tak uvádějte zdroj,aby se nestalo jako posledně kdy jste se slávou hlásal, že v Sevastopolu postavili školu pro vojáky USA a ukázalo se, že USA dalo peníze na místní gymnázium kde se učí jak v Ukrajinském tak i v ruském jazyku. Vám nelze již věřit ani pozdrav.

1 hlas

Nacistické kořeny bruselské EU.pdf

http://uloz.to/xTMyehVr/nacisticke-koreny-bruselske-eu-pdf

2 hlasy

To jste napsal vy, případně Felix, nebo jiný vám podobný agent FSB, který se k "blbým Čehůnům" vyjadřuje podobně s despektem?
Myslíte si, že vy Rusáci jste jako nacisti vyjímečná rasa?

1 hlas

Věřím že RUSKO se zastane lidu UKRAJINY a pomůže vyhladit banderovce ,EU válečné štváče i jejich americké loutkovodiče !!!

1 hlas

Zase se vám stýská po kolaboraci jako v roce 68. Už píšete za Ukrajince zvací dopis?

3 hlasy

..ten chaos na vyýchodní krajině není asi ani v zájmu Ruska...

4 hlasy

...bohužel je. Na východě Ukrajiny jsou velké zásoby břidličného plynu a proto Rusko udělá vše proto aby se z tohoto pole nikdy netěžilo, protože by tak Ukrajina se stala vývozcem plynu. A to zájem Ruska není ani náhodou.

4 hlasy

Nacistické banderovské svině podporované USáky vraždí obyvatele východní Ukrajiny. Svět by proti těmto vyvrhelům měl zakročit.

8 hlasů

Jo jasně ty ovčane každý druhý obyvatel východní Ukrajiny má na půdě proletadlové střely :-))

2 hlasy

Ja budu naopak rad, kdyz tam vyradkuji agenty GRU jako zajice na podzimnim lovu.

5 hlasů

Jeden bojový vrtulník Mi-24 byl sestřelen, přičemž jeden člen posádky zahynul a druhý byl zajat. Druhý vrtulník, který letěl v tandemu, byl nucen přistát. Zasažen byl i třetí stroj s lékaři, z nichž jeden utrpěl zranění.

http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/ukrajinska-armada-zasahuje-na-vychode-zeme-podle-moskvy-tak-porusila-dohodu--1345753
Ukrajinské ministerstvo obrany uvedlo, že stroje byly zasaženy přenosnými protiletadlovými raketami, což vyvrací tvrzení Ruska, že město je v rukou civilního obyvatelstva, které vzalo do rukou zbraně.
Ukrajinští vojáci na jednom z kontrolních stanovišť poblíž města Slavjansk - Foto: Reuters

Ukrajinští vojáci na jednom z kontrolních stanovišť poblíž města SlavjanskFoto: Reuters

„V posledních dnech se takzvaně zelení mužíčkové, kteří byli vidět na Krymu a pravděpodobně patří k ruské armádě, stáhli z blok-postů do okolních kukuřičných polí. Viděl jsem, jak mají dokonalou vojenskou výbavu a jsou naprosto profesionální. Pravděpodobně odtud jsou i zbraně,“ říká moskevský zpravodaj Martin Dorazín.

Jeden z vůdců povstalců a samozvaný slavjanský starosta Vjačeslav Ponomarjov další ruské agentuře RIA Novosti přiznal také jednoho mrtvého a několik zraněných na straně vzbouřenců. Podle něj se helikoptéry teď drží dál od města. Německému listu Bild Ponomarjov sdělil, že inspektoři OBSE byli odvedeni na blíže neurčené místo.

5 hlasů

Asi si také nevšimnul, kolik vojáků tzv. ukrajinské armády přešlo na stranu "vzbouřenců" a že se dnes dají nejrůznější zbraně i rakety sehnat na černém trhu, je to pouze otázka peněz.

4 hlasy

Já vím, že u vás v FSB se dá sehnat všechno, ale u "blbých Čehůnů" jak nás nazýváte neseženete ani poplašňák. Inu Rusko země neomezených možností, kde i kozla dokázali rozdojit.

Za kolik mi seženete jednu raketku, že bych vám Felixi, jednu narval do zadku a odpálil? Když se chlubíte, že to pro vás není problém

2 hlasy

Ty seš ještě k té duševní omezenosti ještě buzík?

1 hlas

Já věděl, že ve sprostotě Koráda někdo trumfne a nezklamal jsem se. Vám raketku někdo odpálil, že uvažujete o homosexuálech a máte takové asociace? Já myslel ale jinou raketku, musím vás zklamat.

2 hlasy

Jarda Horník 02.05.2014 16:39
jaho


...co jste to povídal o duševní omezenosti? Kdybych tu raketku chtěl nacpat Felixovi do krku tak jsem co? Buzna a čuně? Neříká vám něco slovo xenofob? Projevujete se jako čuně vy. Co více nechám na jiné.

1 hlas

Pokud chce někdo cpát cokoliv druhému do zadku, tak je buzna a čuně.

0 hlasů

A peníze posílá.....

0 hlasů

Rusáci ve Slavjansku dostávají na prdel. Doufám, že to bude pokračovat i jinde na Ukrajině.

5 hlasů

No je videt, ze jsi material na futrkanon jako bejk :):):)
Holt jara jara.

0 hlasů

Pro vás kolaboranty, zrádce a agenty Ruska to musí být k nepřekousnutí. Proto se nedivím ani vaší sprostotě.

2 hlasy

Venda wind je obcan ruske federace, agent FSB, ktery je placen za ovlivnovani verejneho mineni. Jsem rad, ze BIS tyto proruske agenty sleduje.

6 hlasů

znění části závěrů „krymské konference“, které spojenci - W. Churchill, F.D.Roosevelt a J.V.Stalin – podepsali dne 1.2.1945:

„Naším neochvějným cílem je zničení ukrajinského nacismu a zajištění garancí, aby Ukrajina už nikdy více nebyla schopna porušit mír. Jsme rozhodnuti odzbrojit a rozpustit všeukrajinské ozbrojené síly, dostat pod kontrolu veškerý ukrajinský průmysl, jenž by mohl být zneužit pro vojenskou výrobu. Každý zločinec musí být spravedlivě a rychle potrestán. S povrchu Země musí zmizet nacistické strany, nacistické zákony, organizace a instituce. Je třeba odstranit jakýkoliv nacistický vliv ze společenských institucí, z kulturního a ekonomického života ukrajinského lidu a současně přijmout taková opatření, jež zajistí mír a bezpečí v budoucnosti. Jenom tehdy, když vykořeníme ukrajinský nacismus, bude naděje na důstojnou existenci ukrajinského národa a zároveň na jeho důstojné místo ve společenství národů.“

5 hlasů

Odkaz a důkazy jako vždy žádné, že? Co také jiného požadovat od vás. Net snese podle vás všechno.

4 hlasy

MMF varuje: Bojujte o východní Ukrajinu, nebo nebudou peníze

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3961-mmf-varuje-bojujte-o-vychodni-ukrajinu-nebo-nebudou-penize

8 hlasů

MMF varuje: Bojujte o východní Ukrajinu, nebo nebudou peníze

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3961-mmf-varuje-bojujte-o-vychodni-ukrajinu-nebo-nebudou-penize

0 hlasů

Usmevne sledovat Katanyho Kurva-da, kdyz tvrdi ze ma VS vzdelani a na druhou stranu pise o 1800bilionech dluhu CR. To asi pocital v kazasskych kobylincich:-)

5 hlasů

Je potreba v CR a Polsku vybudovat americke zakladny a presne jak rikal nacelnik generalni stabu estonske armady: Jak se objevi prvni zeleny muzicek hne zastrelit.

4 hlasy

Rusko je nyní uznáváno jako centrum globální „vzpoury“ proti globální diktatuře USA a EU. Jeho obecně mírový… přístup je v přímém kontrastu s brutálními a destabilizačními metodami používanými USA a EU… Svět se probouzí do reality, že opravdu existuje, z nenadání, jistý silný odpor a odhodlaný odboj proti západnímu imperialismu. Po desetiletích temnoty se vynořuje naděje.“ (Andre Vltchek, Ukrajina: Lži a skutečnost, Counterpunch)

7 hlasů


kdyz si clovek treba ted projde nezavisle weby a dokonce i korporatni media v zahranici, nestaci se potom divit, jak muze byt nekdo jeste porad tak blbej a zrat ty propagandisticke sracky naseho mainstreemu...
o to vice trapni a k smichu jsou zdejsi putinobijci a zastanci eurofasistu spolu s USA krminalniky...
hosanci, padla....
FIASKO !

2 hlasy

Uz Cervenka vyvesil svoje rude bombardaky?-)

3 hlasy

To jsou ale zakerni kriplove ti Rusaci. Kdyz jim zacne tect do bot, zacnou se schovavat v obytnych domech mezi civilisty. Typicky znak teroristu.

4 hlasy

Analytik Robejšek: Putin je mužem na svém místě. EU je tragická a hrozí jí zánik......http://www.parlamentnilisty.cz/arena/r - ozhovory/Analytik-Robejsek-Putin-je-muzem-na-svem- - miste-EU-je-tragicka-a-hrozi-ji-zanik-317424

2 hlasy

Kdyby jste si to přečetl pořádně, tak byste věděl, že pan Robejšek prohlásil, že Putin je pro Rusy muž na svém místě a to je tak trochu rozdíl. Muži na svém místě byli pro Rusy i Leninové, Stalinové a Brežněvové.

4 hlasy

Omlouvám se - kdybyste a ne kdyby jste. Už jsem, v té společnosti tady, zapomněl českou gramatiku a zvykl si na běžné chyby, které se neustále opakují.

2 hlasy

Dokud člověk četl jen krásnou literaturu a kultivované texty, tak chyby nedělal. Mám grafickou paměť a při čtení té pokleslé češtiny tady už také dělám chyby. Nemá smysl se stýkat s póvlem, dřív nebo později vás to dostane...

3 hlasy

Teď se ukazuje jaký byl Janukovyč demokrat, poslat tanky a vrtulníky proti demonstrantům v Kyjevě si nedovolil, kdežto současní náckové z Kyjeva to za potlesku soudruhů z USA a EU činí

5 hlasů

Kdyz Ukrajina proti teroristum nezasahne, bude to muset udelat Rusko, aby udelalo poradek, kdyz zasahne, tak taky, protoze utoci proti svym lidem. Kreml si snad mysli, ze jsou vsichni uplni blbci. Ukrajinska vlada neni fasisticka. Nenavist k zemim s parlamentni demokracii je charakteristicka naopak pro fasisty, komunisty a islamisty. Porovnavat svzeni zlocinecke vlady lidovym povstanim s teroristickymi akcemi podporovane zvenci s cilem rozbit jednotu statu, je demagogie a je zrejme odkud jista cast diskuteru dostava instrukce. Obhajovat okupaci ciziho statu porusenim mezinarodni smlouvy je do nebe volajici drzost. Takto Rusko "garantovalo" Ukrajine jeji bezpecnot :
Rozbiti Ukrajiny je precedens, ktery zpochybnuje teritorialni autonomii ostatnich zemi vcetne Ceske Republiky. Mezinarodni zaruky ztraceji totiz v dusledku toho jakoukoli platnost.
Zde je text podle nehoz by nemela byt celistvost Ukrajiny zpochybnena :
Podle Budapestskeho memoranda z roku 1994, Rusko, Spojené státy a Velká Británie se zavazují, na oplatku toho, ze Ukrajina přistoupi ke Smlouvě o nešíření jaderných zbraní a přemísti svuj jaderny arzenál do Ruska:
1.Respektovat nezávislost a suverenitu Ukrajiny v rámci svých současných hranicích.
2. Zdržet se jakékoli hrozby silou nebo použití síly proti Ukrajině.
3. Upustit od používání ekonomických tlaku na Ukrajinu s cilem ovlivňovat politiku.
4. Zadat podporu Rady bezpečnosti Organizace spojených národů, pokud by jaderné zbraně byly používány proti Ukrajině.
5. Upustit od používání jaderných zbraní proti Ukrajině.
6. Konzultovat ostatní zúčastněné strany, pokud by vyvstály otázky ohledně těchto závazků.

2 hlasy

Vzhledem k tomu, že stávající podoba hranic nemá nic společného s podobou původní Ukrajiny, měli by si říci sami občané jednotlivých částí, s kým s jak chtějí žít !!!!!! To že se o někom rozhodne bez něho ... s tím máme své nedobré historické zkušenosti. Tak proč nedat konečně toto právo těm, kdo v jednotlivých regionech žijí ???? Jenom proto, že si to tak nepřejí mafie EU a USc ??? .. to se mi opravdu nezdá být dobrý důvod !!

5 hlasů

nebuď trapnej a směšnej , kde byli nějaké mezinárodní smlouvy a ujednéní, když byla bombardována Jugoslávie a ukradené Kosovo, aby si tam amíci udělali vojenskou základnu, kde to vše bylo, když byla spuštěna agrese proti Iráku. Libyi, Grenadě, Vietnamu.......... a další

6 hlasů

Myslíš "civilistické " špicly poslané US a EU, které financovaly Kyjevký puč a dosadily svoji "loutkovládu " na místo Janukoviče, pod záminkou kontroly odzbrojení jakoby náhodou zrovna do centra "separatistického odporu " ??

4 hlasy

Důkazy jako vždy žádné, že? Co také jiného požadovat od vás. Net snese podle vás všechno.

2 hlasy

Pozvala je tam "Ukrajina" .. čili Kyjevská samozvaná nacistická vláda právě proto, že nad tou oblastí již sama neměla kontrolu ... tak tam poslala špicly jako za kontrolní misy Ty DŮKAZE :). Jenomže místní úřady již vyhlásily samostatnou republiku, tak tam bez JEJICH pozvání neměli TI ÚDAJNÍ KONTROLÓŘI co dělat. Ať si špiclují Kyjev, když jim tam tak lezou (a také rozhodně ne všichni ) do řitě . A jestli chceš někAm poslat kopii mapy oblasti Ukrajiny z roku 1932, stačí říct a uvidíš, co má současná podoba Ukrajiny společného s historickou ty TYDÝTKU a hned budeš mít důkaz .

1 hlas

Pořád plácáš dokola stejné kraviny. Co takhle obnovit České království z dob Karla IV.? Bylo by to také legitimní?

2 hlasy

jara jara a np np - kdysi kdosi tady napsal, že jsou to měrné jednotky debility. Proč se tady hádáte s ostatními a urážíte je? Jděte na iDNES mezi sobě rovné, co čtou jen MF DNES. Ale to je to, tam musíte prokázat svoji identitu a každý by hned poznal, jaké duševní bohatství to země nosí.

5 hlasů

A proč vy lezete sem? Podle názorů a inteligence patříte bezesporu na Novinky...!

3 hlasy

Proč se obracíte s vaším problémem na nás? Vám ty stupně debility jsou známy a tak se jimi řiďte a neurážejte.
Nemám čas ani chuť chodit někam jinam. Ale řekněte to jiným ať se opupínkují až jim řeknete, že se to udělá jako na jiných webech ze kterých vyhodili např. opakovaně Felixe. Ten by nepřežil a spoustu ostatních ani hodinu, jako se mu to stalo, co prozradil jistý Katany - Felix.

Na iDnes jste jistě byl také, ale asi vás jako všechny zdejší kolaboranty vyhodili během chviličky.

2 hlasy

Doufám, že Putin a Lavrov dodrží svá slova a když Kyjev nasadil armádu proti jihovýchodním "ohniskům nepokojů" pošle tam ruskou armádu, aby zabránil likvidaci civilního obyvatelstva !!!

5 hlasů

Říkáte civilního obyvatelstva skládajícího se z pár stovek ruských občanů a kriminálních band? Kdy pošlete vojska do Ruska, kde se střílí na Kavkaze civilní obyvatelstvo ze srandy?
Kdy vy komunisté uděláte dobrovolnické sbory jako ve Španělsku a budete bojovat proti vládě na Ukrajině, nebo jako v roce 39 v Polsku kde Rusové povraždili civilní obyvatelstvo po desítkách tisících. Historie se opakuje. Jen s tím rozdílem, že si otočíte role.

2 hlasy

Asi sis JARIXI ještě nevšimnl, že na jihovýchodě Ukrajiny žije 8 miliónů obyvatel, hlásící se k RUSKÉ národnosti, kteří nechtějí svou zem zaprodat US a EU mafiím, jako tomu učinily naše polistopadové vlády a celou republiku vydrancovaly a rozkradly, žakže se dnes neuživí ani polovinna nemocnic a nemocničních lůžek oproti "předlistopadovému " stavu, v důchodovém fondu proti předlistopadovém stavu 210 miliard je dnes deficit 80 miliard , ČR má státní dluh 1800 billiónů korun oproti předlistopadovému přebytku 12 miliard ( při započítání inflace za 25 let to odpovídá dnešním cca 240 miliardám korun) o nezaměstnanosti, která tenkráte po "sametové popravě sociálních jistot občanů" nejprve podle slov Waltra Komárka měla být 0.5 % .. po půl roce 1.5% a po dalším roce 4% byla zdravou zásobou pracovní síly pro silnou ekonomiku dnes je to s 8-9% co za nesmysl? ...a kdo má na Ukrajině alespoň trochu mozkové hmoty na správném místě, chápe, že oni vzhledem k těm sračkám, ve kterých jsou již nyní, na tom budou ještě mnohem hůře než blbí "ČEHŮNI" . Tak asi tak ... pro nic nechápajícího JARIXE alias FELIXE

5 hlasů

1.8 BILIÓNU .. to se omlouvám ( jestli ovšem JARIXI tušíš, co to znamená) , ale na podstatě to nic nemění, že každý občan dlučí za mafiánské lumpárny našich vlád cca 180 tisíc korun . !!!!

0 hlasů

Felixi, neprojevuje se u vás zápal mozkových blan, Víte kolik je vámi uvedených 1800 bilionů korun dluhu? Kolik je 32 x 36=?
Vy jste se skutečně Rusům povedl, vás museli hledat dlouho než vás nasadili mezi "blbé Čehůně" jak nás titulujete, že?

1 hlas

Ke komu se Felixi, národností hlásíte? K "blbým Čehůnům" jak nás označujete asi ne, že? Co pak jste, nastrčený nebo navedený?

1 hlas

8 milionů obyvatelstva Ruské národnosti? Důkazy jako vždy žádné, že? Co také jiného požadovat od vás. Net snese podle vás všechno.

Vy ve svém duševním onemocnění mě pokládáte za sebe, Felixe? To jste na tom tak zle?

1 hlas

Zoufala slova zoufaleho neuspesneho cloveka zklamaneho zivotem.

1 hlas

Zbytečný život zbytečného člověka.

1 hlas

Takze pokojna domobrana strili prenosnymi raketomety, pouziva delostreleckou palbu a pokousi se brat civilisty jako rukojmi (viz vlak z Moskvy)?

1 hlas

Myslíš "civilistické " špicly poslané US a EU, které financovaly Kyjevký puč a dosadily svoji "loutkovládu " na místo Janukoviče, pod záminkou kontroly odzbrojení jakoby náhodou zrovna do centra "separatistického odporu " ??

1 hlas

Bránit se náckům je legitimní

5 hlasů

..a komunistům také. Protože nacismus a komunismus jsou dvě slova jednoho významu.

4 hlasy

Brat civilisty jako sve rukojmi delaji pouze teroristi. Doufam, ze te brzo vypakujou z CR a pomasirujes pekne do Kremlu, zkurvysynu.

4 hlasy

A PODŘEZÁVAT NEOZBROJENÉ LIDI V LOŽNICI PŘED ZRAKY MANŽELKY A NAHRÁVAT SI TO JEŠTĚ NA VIDEO JAKO HRDINSKÝ ČIN ... to je vaše představa o demokratickém řešení nesouhlasu 1/3 občanů se zaprodaneckou fašistickou politikou vlády ??? ... Vrať se do hrobu , ubožáku !!!

2 hlasy

jsi vulgární zamindrákovanej ubožáček bez sebevědomí

1 hlas

Vulgární ano, ale zbytek patří spíše vám.

3 hlasy

Jan Bulva 02.05.2014 12:37
jaan

Když myslíte, že za komunistů byli diskuzní kluby jako teď diskuze na webu, tak nevím, jestli si neděláte z nás pouze psinu, ale rozhodně vaše přirovnání kulhá na všechny čtyři nohy, které máte.

2 hlasy

vážený, já jsem v pohodě a tyhle rádoby diskuze mně slouží akorát pro pobavení se takovými tvory jako jste Vy a ten Váš kolega, kterýho se zastáváte a je to úroveň , která mne urazit nemůže, copak nevidíte, že média dnes a za komoušů tu v ČR jedno jsou, jen je to v obráceném gardu, jinak se nic nezměnilo, hezký víkend

1 hlas

pro P, Dvořáka žvanícího o Sudetech......Sudety jsou součástí zemí Koruny české, a
Korunu českou právně ustanovil Karel IV. svými výnosy ze dne 7. dubna 1348.

2 hlasy

V tom případě opravdu patří většina Ruska Ukrajině na základě dědictví Kyjevské Rusy.
Země Koruny České byly zlikvidovány výnosem M Terezie r. 1749.
Než začnete blábolit aspoň si něco přečtěte.

2 hlasy

zajímavé je, že existují dodnes, pleteš si správu s územím

1 hlas

Vy používáte mapy s názvy Sudety? Mám dotaz, jsou to mapy nacistické nebo sovětské? Víte, že je rok 2014?

3 hlasy

Tahle příprava k masakrování civilního obyvatelstva se jistě soudruhům z USA a EU líbí, konečně způsob, který vyzkoušeli při zhovadilým bombardování Jugoslávie a ne pokojná změna jako na Krymu. Vrtulníky a obrněnce proti civilnímu obyvatelstvu to je projev demokracie posvěcený západními soudruhy.....MMF varuje: Bojujte o východní Ukrajinu, nebo nebudou peníze MMF včera v noci schválil tranše $17 miliard půjček pro Ukrajinu, Gazprom dostane zaplaceno; Ukrajina dostane své penízky; a otevře dveře dokořán pro tok dalšího „kontrolního vlivu“ k tomuto rozdělenému národu…

Je tu ale jedna věc:
POKUD UKRAJINSKÁ VLÁDA ZTRATÍ ÚČINNOU KONTROLU NAD VÝCHODEM ZEMĚ, BUDE TŘEBA TO VYKOUPENÍ $17 MILIARDAMI PŘEPRACOVAT

4 hlasy

Žvaníte, armáda není nasazena proti civilnímu obyvatelstvu, ale proti ozbrojeným teroristům držící města jako rukojmí.

2 hlasy

Takový východoukrajinský civilista dokáže holýma rukama sestřelit dva vrtulníky. Na Donbase je každý přistěhovalý rusák úplný Chuck Norris!

4 hlasy

Navic ti dobytkove se pokusili zadrzet vlak z Moskvy a cestujici vzit jako rukojmi. Opravdu jsou to teroristi a do jednoho je postrilet.

1 hlas

že jo už dělají na Majdanu bordel příliš dlouho

2 hlasy

Nasazení armády proti vlastní lidem je dle mezinárodního práva zločin.

OSN by měla okamžitě zakročit prostřednictvím ruských mírových sil, které jsou nejblíže blížícímu se masakru ukrajinských civilních občanů.

14 hlasů

A kdepak "vlastní lidi" získali protiletadlové střely a kdepak se s nima naučili zacházet? :-)

1 hlas

Ruské mírové sály? Strašně mě to připomíná "bratrskou pomoc spřátelených bratrských armád" v roce 68. Vy kolaboranti a komunisté si vždy pro to své svinstvo dokážete najít vhodná slovíčka jak omluvit své neomluvitelné zločiny proti lidskosti i lidem své země. Proto navždy budete jen vlastizrádci a prokletím České republiky.

4 hlasy

JARIXI , zavři si kufr, plácá Ti pyžamo !! :)

3 hlasy

Felix, kolaborant, přispěchal zachránit situaci a trochu zesměšnit protivníka v diskuzi. Trapné, jako vždy.

2 hlasy

Papoušku, zatím jsi dnes použil pouze 2 naučená slovíčka, tak se koukej polepšit !! :)

1 hlas

Kurvado, najdi si nejakou ruskou slapku a ulev si:-)

1 hlas

A napadení sousedního státu není dle mezinárodního práva zločin?
Když jsme u toho, tak v rozhovorech se sami separatisté přiznali, že jsou z Krymu nebo z Ruska - tak to jsou ti obyvatelé Ukrajiny, o které máte takový strach. Tak je Krym už Rusky nebo Ukrajinský? Máte v tom bordel, milý kolaborante.

3 hlasy

Krym je již po staletí ruský

3 hlasy

Rusko je po tisíciletí součástí Ukrajiny - Kyjevské Rusy, ale to vám nějak uniklo jako vše. Naučte se nejdříve historii, jestli se tu stále chcete jen zesměšňovat.

1 hlas

To je myšlenkový poklad! V devátem století sice byla založena Kyjevská Rus, ale s ukrajinci to nemělo nic společného. Zakladatelé dorazili ze severu a první vládce byl Norman.
My tady tady nejsme od nepaměti. Podle toho tedy naše území patří Keltům

5 hlasů

Vlastík Smutný 02.05.2014 12:03
SMUTNA

Duševně nemocné individuum pod názvem Felix, s několika desítkami nicků jako jsou např. Smutný, Korado, Ratzinger, Amadeo, Kradousek, atd. atd. atd. je na zdejší diskuzi následník jistého Blažka z Frenštátu, masového vraha, který podobně přispíval do zdejší diskuze a stejně se snažil urazit jakýmkoliv způsobem ostatní diskutující s názorem který není podle jeho představ. Tento komunista a nacista je naprosto zbytečný člověk s naprosto zbytečným životem. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.
Mějte s ním trpělivost, je přeci jen duševně nemocen a podle mých informací bude již brzy zadržen a umístěn tam kam patří - podle posudku lékařů buď do blázince nebo za mříže. Bude pokoj.

1 hlas

NIck np np alias jara jara je lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje a hloupě bez argumentu zesměšňuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Je to vrcholná a názorná ukázka lidské spodiny a špíny. Jediná ochrana před ním je se za žádnou cenu nenechat vyprovokovat a nereagovat na něj.

3 hlasy

....a Krym Osmanské říši. Rozhodně pravdivější než že Krym je po staletí Ruský.

Pro vás kolaboranta jednu informaci, my Češi máme mnohem více Keltské a německé krve než slovanské.
Kde byla za Moskva, když se vládlo z Kyjeva? Vesnice v tajze.

1 hlas

Krym po rozpadu SSSR pařil k Ukrajině. A patřil jí dýl než ČSR patřily Sudety než si na nich smlsnul Hitler.

2 hlasy

Ale po rozpadu SSSR se lidí na Krymu nikdo neptal, zda chtějí k Ukrajině, k Rusku, nebo samostatný stát, bez ohledu na to , že Ukrajina před po 2 sv.v. byla umělý správní celek, který se skutečnou rozlohou "UKRAJINY" (asi 1/3) neměl nic společného, uměle a bez dotazu místních obyvatel k ní byla připojena i Podkarpatská Rus a značná část Polska. Tak to je ta podstatná, Vám unikající maličkost !!!! A to by se konečne mělo DEMOKRATICKY změnit !!!!

2 hlasy

Zase lži z nedostatku inteligence a informací nebo zase zlý úmysl. Po rozpadu SSSR byla na území Ukrajiny uspořádaná v každém volebním okrese referendum o připojení k Ukrajině. Lžete, lžete a zase lžete. Vaše přirozenost.

1 hlas

Sudety patří Čechům přibližně od roku 870.

0 hlasů

jara jara: No jo co čekat od nácka jako jste vy.

0 hlasů

A celé Čechy podle vašich myšlenkových pochodů Rakousku. Zakažte si myslet, prosím.

1 hlas

Civil s kalachem v ruce přestává být civilem ...

2 hlasy

Zajímavé.
Vláda, která se dostala k moci přes uřezané hlavy policistů a upevnila si jí zvláště demokratickým hlasováním v parlamentu (kde každý z nich měl i 4 hlasy za jiné neposlušné poslance) pošle armádu, vybavenou pěchotními zbraněmi, proti vlastním lidem. A to vše za potlesku ve stoje ze strany USA a EU. Divná doba.

9 hlasů

Lidi s ruskymi pasy, kteri usiluji o odtrzeni casti Ukrajiny a pripojeni k Rusku jsou vlastni lidi? Neupadnul jsi hlavickou na hranu uhlaku?-)

6 hlasů

Asi ten pomnik, co nechal postavit soudruh Zblitek, staveli pro soudruha agenta Igora Strelkova. Hlavne aby ho nechteli pochovavat v Praze.

3 hlasy

Je to zcela evidentnější, USáci a Obamatler zde v Evropě chtějí vyvolat válku. Zoufale si přeju, ať její plameny zasáhnou i území USA a USáky, nejenom Evropu a nás, Evropany.

10 hlasů

Ty plameny raději nikomu nepřej.

4 hlasy

Nevěřil jsem, že se od Vás dočkám rozumného příspěvku. Stalo se.

1 hlas

To bude tím, že máme každý jiné vidění světa, což neznamená, že každý nemáme kus pravdy. O tom je demokracie. A budete se divit, já s vámi v mnoha věcech souhlasím a vážím si vás jako jednoho ze zdejšího mála pravicových diskutérů. To, že reaguji ostřeji a hruběji na zdejší spodinu typu jara jara je bohužel otázka jiná. A pokud jste objektivní, v což doufám, tak sám musíte uznat, že to není žádná pravice nýbrž lidský odpad který pravici spíš škodí.

0 hlasů

O rozumu nemůže být řeč, jedná se tak pravděpodobně o náhlé pominutí smyslů v kladném smyslu slova. Ale je to zázrak nepodobný zjevení bílé verlyby.

2 hlasy

...velryby.

0 hlasů

No,já nevím,ale to jim tedy CIA poradila špatně.Co když se tam nyní vecpou Rusové,to jim nepomůže ani NATO,bo je slabé oproti Rusům.Jinak čtěte:
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=nacisticke-koreny-bruselske-eu-kniha-ke-stazeni&cisloclanku=2014050006

3 hlasy

A co na to soudruzi z USA a EU, kteří Janukovyčovi vyhrožovali pokud použije ozbrojené složky proti obyvatelstvu a současní vládnoucí tak činí, mají k tomu snad jejich požehnání

19 hlasů

Putin by měl tu Ukrajinu už konečně zabrat celou a byl by klid. Takovéto obcházení k ničemu nevede.

13 hlasů

A jak? Vždyť už se Rusové přece stáhli od hranic Ukrajiny. (A to nejméně 3x)

5 hlasů

Jednoduše. Počtvrté je překročí a bude vymalováno. Jak jenoduché milé ok. Zeptejte se svých amerických bratrů. Ti v tom mají letité zkušenosti.

6 hlasů

Felixi, ty hlavo skopová, asi jako na Krymu? Kde Rusové nebyli a dostali vyznamenání za to, že tam byli. Tak to nikdo asi už nepřekoná. A pak, že kdo si přeje válku, Vy kolaboranti a zrádci spolu s Ruskem. Fuujjjjj.

4 hlasy

Vojenské jednotky na rozkaz pučistické vlády postupují na Slavjansk na východě země a už zaútočily proti vlastními obyvatelstvu.

24 hlasů

Omyl, útočí proti ruským sudeťákům, pleteš si pojmy.

8 hlasů

Mnoho lidí na východě Ukrajiny je přesvědčeno, že noví vládci na Ukrajině jsou "fašisté". Ekonomická situace na Ukrajině je drasticky špatná. Nejistota po měsících chaosu v Kyjevě znamená, že už do Slavjansku nejezdí turisté. Slavjansk má sanatoria, borový les a slavný klášter. Nikdo nejezdí, protože se bojí války.
Prakticky všichni ve Slavjansku chtějí hlasování, které by poskytlo východu Ukrajiny větší autonomii. Ukrajinský premiér Arsenij Jaceňuk to už nabídl, ale nikdo ho neposlouchá.
Jedna demonstrantka, Nina, bědovala, že její firma s keramickými výrobky je na pokraji bankrotu, protože se Rusové bojí jezdit na Ukrajinu. Jiná demonstrantka, Larissa, svědčila o tom, že je Slavjansk na mizině a v zoufalství. "Nemáme práci. Nemáme peníze. Je mi úplně jedno, jestli mě zastřelí. Nikdo s námi nemluví. Nejsme banditi. Nejsme separatisti. Chceme prostě jenom referendum."

Many here are convinced that Ukraine's new rulers are "fascists", the accusation from the Kremlin. Economic conditions, meanwhile, are dire. The prevailing uncertainty following months of upheaval in Kiev and revolution means that tourists are no longer coming to Slavyansk. It boasts sanatoria, a pine forest and a famous monastery, all eclipsed by the threat of war.
Inside the city pro-Russian activists have taken over Slavyansk's police building, as well as the Cossack-occupied administration. Teenagers holding riot shields, their faces hidden by bandanas, perch on top of a precarious tyre wall. A flag proclaims: "People's Republic of Donetsk". Another says: "Referendum". Practically all here are in favour of a vote that would grant the east greater autonomy. Ukraine's prime minister, Arseniy Yatsenyuk, has already offered this, but nobody appears to be listening to him.
One protester, Nina, said her ceramics business was close to collapse because Russians were too scared to visit Ukraine. Another, Larissa, said Slavyansk – population 136,000 – was broke and in despair. "We don't have jobs. We don't have money. I don't care if they shoot us," she said defiantly. She added: "Nobody has come to talk to us. We are not bandits. We are not separatists. We just want a referendum."

http://www.theguardian.com/world/2014/apr/14/prorussian-militias-fill-vacuum-kiev-control-eastern-ukraine-slips

6 hlasů

Děkuji za překlad do angličtiny. Jako ostatních 99,9% čtenářů Týdne bych bez tohoto překladu tvému příspěvku neporozumněl.

0 hlasů

Co je to ruský sudeťák Lumene? Už tu padla spousta perel, ale tohle nemá konkurenci.

15 hlasů

Vlastíku, ve svém vlastním zájmu, nepouštěj se do větších myšlenkových akcí.

2 hlasy

No v tvém případě to skutečně nemá cenu. Bylo by to házení perel sviním.

2 hlasy

Rusky sudetak? To je neco jako eM Felix, kdyz si necha rikat Vlastik Smutny:-) Porad jeden a ten samy Rychtar ...:-)

4 hlasy

Vytlačit ruské fašisty zpátky do Ruska, tam si mohou v klidu snít své sny o velkém SS(Svazu Sovětů).

9 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov