Hlavní strana > Domácí
Propuštění trafikanti
Advokát Sokol: Ištvanova právní konstrukce nemá šanci
18.07.2013 07:00 Původní zpráva
O úspěchu se nedalo mluvit od začátku, říká o kauze údajného trafikaření tří exposlanců za ODS známý advokát Tomáš Sokol. Šanci, že by se případ dostal až před soud, považuje už téměř za vyloučenou.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jaroslava Kanioková
19.07.2013 17:25
Jaka
Já to vidím tak, že Šlachta s Ištvánem tak intenzivně poslouchali odposlechy (ono také prý to co se dělo v Nečasově pracovně mohlo být dost zajímavé) a vše ostatní, jako judikát k Bártovi či to, že ten handl se neprojednával na půdě ve sněmovně, ale na kongresu ODS v Brně, jim zcela uniklo.
Myslím, že by si Havla měli více vážit. Takhle o primát autora absurdních dramat brzo přijde. O realizacích mimo divadlo ani nemluvě!
0 hlasů
Jaroslava Kanioková
19.07.2013 17:13
Jaka
Ištvan je normální cvok a ne právník. Leda tak zez Plzně
0 hlasů
decvv drffg
19.07.2013 11:00
comso
sportovní sázení, spolehlivé info
www.cames.iprostor.cz
0 hlasů
Bořivoj Pauk
19.07.2013 00:50
Pauk
Jak se zachová pokrytecký a alibistický Rychetský ? Odmítne stížnost pro nepatřičnost ?
Ideály demokracie se v barbarském, metanolovém, sockovském Česku spolehlivě mění v realitu „standardní parlamentní“ byzantské, chlastoslovanské, mužické kleptokracie a klauzemanovské partajokracie. Podobně, jako kdysi „reálný socializmus“ Husáka (Kdo nekrade – okrádá rodinu!). Soudruzi politici okrádají své pologramotné zmocnitele stejně jako nemravní advokáti své klienty a navíc nejsou postižitelní ani tak jako advokáti, na něž dohlíží alespoň jejich komora.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
0 hlasů
Bořivoj Pauk
19.07.2013 00:48
Pauk
Proti kamarádům Sokola na NS skutečně šanci neměla.
Nejzkorumpovanější jsou čeští stádovití voliči: za guláš, mávátka a jalový slib čehokoli prodají svůj hlas komukoli. Šarlatánský systém, založený na zhruba rovnoměrném zisku „standardně klauzemanovsky“ získaných hlasů pro falešné, umělé, neautentické a následnické partaje vedoucí síly KSČ, nutno nahradit občanskoprávním adresným a zpětnovazebním systémem, z občany permanentně individuálně prověřovaných nejlepších zastupitelů - bez ohledu na jejich partajní příslušnost. Národní mužstvo se také sestavuje z nejlepších hráčů – nikoli „většinově“ z nejvlivnějších klubů a jejich bafuňářů, zajištěných finančně na čtyři roky. Každé jiné řešení je „falešný a prázdný“ šarlatánský trik.
„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.Nepomůže nic jiného, než úplná obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
0 hlasů
venda wind
18.07.2013 16:40
wind
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte.
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 18:18
Schico
...po vystoupeních Blažka z Frenštátu na těchto fórech se vůbec nedivím a jenom to podporuji.....Blažek, největší propagátor komunismu, potom vyhodil panelák..
1 hlas
venda wind
18.07.2013 16:38
wind
Sokol, Sokol...?
To je ten smejd, co si tak pomohl s exekutorskou mafii?
2 hlasy
Jan Bulva
18.07.2013 15:56
jaan
Od začátku křičel Nečas , že jde o kriminalizaci politického vyjednávání. ajímavé je, že přesně v tomto duchu, v duchu Nečasova křiku, vyzněl příkaz Nejvyššího soudu, aby byli exposlanci okamžitě vyňati z pravomoci orgánů činných v trestním řízení. Všimněme si toho.
Sledujeme dvě linie snahy eliminovat státní zástupce (ODS jim dnes říká „prokurátoři" s odkazem na minulý režim) a policii. Jedna je politická, druhá justiční. Z toho pohledu bylo rozhodnutí NS naprosto šokující, dech vyrážející. Soud rozšířil imunitu projevu na imunitu dojednávání korupčního skutku. Ale nejen to, NS měl k dispozici podklady, z nichž vyplývalo, že údajné uplácení bylo dojednáváno nikoli pouze na „půdě Poslanecké sněmovny", ale také mimo ni. Takže extenze imunity vypadá ještě širší: jako by se vztahovala na mandát poslance! Zřejmě ať se pohybuje kdekoli. Známí ústavní právníci zírají zděšeně.
3 hlasy
daniel Pink
18.07.2013 14:53
dorianek
PANE ISTVANE DRZIME PALCE Proti pravicacke svinske mafii
10 hlasů
venda wind
18.07.2013 16:37
wind
pravice u nas neni, hnupe..
1 hlas
Frantisek Vokurka
19.07.2013 10:27
l0l
to obycejnemu clovekovi nevysvetlite, na nove jim rikaji pravicaci tak je to pravda!
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 14:38
Schico
Konstrukce státního zástupce Ištvána se jednoznačně každým dnem bortí..je postavena na naprosto SUBJEKTIVNÍM OPOZIČNÍM PROTIVLÁDNÍM VÝKLADU..a jedná se o zneužití služebního postavení....on se nyní bude snažit udržet svou konstrukci, ale už nejde o spravedlnost , jde pouze a jen o udržení jeho koryta....a po výroku NS vlastně ani žádné kroky konat nesmí...
2 hlasy
Pavel Johanides
18.07.2013 14:13
gandy
Zkorumpování soudci NS Vladimír Jurka a Petr Šabata, vědomě rozhodli jak rozhodli a musí čelit kárné žalobě, není možné, aby podobní soudci mohli nosit soudní talár a vysmívali se všem slušným lidem v naší zemi.
7 hlasů
Frantisek Vokurka
19.07.2013 10:30
l0l
hehe zavistiva a nevzdelana luza ma potrebu si kopnout do lidi, kteri neco v zivote dokazali a neskoncili na ucnaku :)))
1 hlas
Baryk Baryk
18.07.2013 13:50
Baryk
Vážený Týdne. Nyní toho lituji co jsem napsal a jsem rád, že to váš hlídač vychytal. Neuvědomil jsem si, jak šokující musí být pro čtenáře náhlé zjištění že v zemi, do které sypou pracující nemalé částky na její chod , vládne mafie, komunistické kurvy, proruský ožrala, kurvy estébácké a cinklá justice. Ať žije volná myšlenka!
5 hlasů
Stalin Lenin
18.07.2013 14:01
Tyranovladce
portyč portyč
18.07.2013 13:37
portyč
Vážený Týdne. Nenapsal jsem nic vulgárního, nic proti lidskosti ani rasizmu. Přesto nějaký soudruh ve vaší redakci můj příspěvek vymazal.
Takže, vážená redakce Týdne. Můžete mi vylítat záděl!
1 hlas
Pavel Šmatlák
18.07.2013 13:16
Pavel10
Nevím jak se tento komunistobijec dostal až na piedestál jako advokát,protože jeho názory se od bolševiků moc neliší a spíše je to ještě otřesnější a když k tomu přidáme fakt jaké lotry obhajuje a co si účtuje tak je mi na zvracení.Jeho zjednodušené výklady jsou na úrovni primitiva nebo lotra na nejvyšším stupni arogance.Ten SOKOL MÁ NA TO BOJOVAT pouze tAK SÁM SE SEBOU NA VÍC NEMÁ I KDYŽ JE I ZA TO S PROMINUTÍM prd CO UMÍ,královsky placen a všicni víme kým a jakými osobami, mafií počínaje.Takže komunisti i když je nemusím byli a jsou proti němu béránci a slušní lidé.
3 hlasy
Baryk Baryk
18.07.2013 12:59
Baryk
No takhle se dělá amnestie. Nic moc velikého, pěkně do ztracena.
Nebo se mýlím a bylo to jen hromadná milost? Čert ví. Opravuji. Šlouf ví.
1 hlas
Jan Karel
18.07.2013 12:51
Jan7
Nagyová...Čunek....(na Čunka se nyní obrátily dcery Nagyové).... Tluchoře a Šnajdra zachránil soudce, který se vyslovil ve prospěch Čunka - Petr Šabata. (neměl on sakra pifku na Ištvana..kterého tehdy odstranila Vesecká..z justiční mafie...) NÁHODA ?????
3 hlasy
Pavel Novak
18.07.2013 12:48
CHENILE
Prof. JUDr. Jiří Přibáň, DrSc
JUDr. Iva Brožová
Doc. Milan Znoj, Csc
atd atd... vsichni jsou lhari..
Pravdu ma pouze Blb. Pavel Šimurda
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 13:00
Schico
Ne, pravdivý je pouze výrok Nejvyššího soudu...výroky ostatních, tebou uváděných nemají žádnou váhu...
3 hlasy
Pavel Novak
18.07.2013 13:05
CHENILE
a pan Sokol ze...
Ono nejde jen o vyrok NS ale o tve reakce na kazdeho kdo ma jiny nazor...
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 13:11
Schico
Sokol je "jen" obhájce...Ištván je "jen" státní zástupce...a před soudem prezentují dva protichůdné názory...já rozumím tomu Sokolovu...stejně jako rozumím výroku NS...všichni ostatní zatsávají svůj názor, především Ištván, protože jim to pasuje do jejich hry a konstrukce...ve hře nyní už totiž jenom spravedlnost..ale i prosazení svého názoru a obhajoba svého postupu za účelem udržení se "u koryta"...(u Ištvána jednoznačně)...
3 hlasy
Pavel Novak
18.07.2013 13:13
CHENILE
V poradku.. lidi maji ruzne nazory.. .ale ne kazdy hned nekoho obvinuje z toho ze je levicak a podobne, kdyz ma nazor jiny nez ty...
z tohoto duvodu s tebou vubec nebudu diskutovat.. nema to cenu
1 hlas
Frantisek Vokurka
19.07.2013 10:39
l0l
paklize zastavam pravicove nazory a vy je mate opacne tak nejste levicak? vy se stydite za to byt socialista, levicak, bolsevik? verte ze va chapu.
1 hlas
decvv drffg
18.07.2013 12:42
comso
sportovní sázení, spolehlivé info
www.cames.iprostor.cz
0 hlasů
jan janík
18.07.2013 12:25
jarda
Docela bych mu věřil. Porevoluční šmejdi si udělali a upravili zákony tak, aby jejich devastační gangsterská činnost byla zákonně nepostižitelná ! Pak už jen záleží na koho a jak je aplikují.
6 hlasů
slávek šedý
18.07.2013 12:11
boculy
Tento výrok NS zapadá přesně do mozaiky vládnutí tzv. pravice (v čele s ODS) v ČR. Není náhodou, že Klaus vyhlásil letos na Nový Rok amnestii. Vše souvisí se vším a tak, pokud máte "pod palcem" NS a institut amnestie a plnou pusu demokracie(a ODS si toho je plně vědoma), hned se vám "vládne" veseleji. Stačí si poslechnout plamenné projevy zástupců této strany(Kalouska nevyjímaje, protože faktickým premiérem byl právě on). "Povoláním" všehoschopného" alkoholika Blažka do fce ministra spravedlnosti hovoří také za vše. No, zdá se, že právě teď probíhá ten pravý boj o zachování demokracie v ČR. Doufám, že zdravý rozum zvítězí nad mafií a zlem.
7 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 12:15
Schico
..ano, soudruhu, levice nám přinese to pravé ořechové, jak jsme byli po roce 1948 zvyklí...
2 hlasy
Jan Nepomucký
18.07.2013 12:28
Matej
Vítězství levice v příštích volbách zajistila klerofašistická Junta vedená Nečasem.
Byla to nejhorší vláda od roku 1918.
Co zajistí levice nevím, ale vím, že tam nebudou tak odporné xichty jako má Kalousek, Nečas, Drábek, Dobeš, Heger, Peake.
1 hlas
Frantisek Vokurka
19.07.2013 10:42
l0l
koukam bolsevik uz neodsuzuje kvuli puvodu, ale uz i podle ksichtu. gratuluji.
0 hlasů
jan janík
18.07.2013 12:28
jarda
Máte pravdu, proti tomuto bordelu ano.
1 hlas
Jan Bulva
18.07.2013 11:45
jaan
jak pravil Prof. JUDr. Jiří Přibáň, DrSc.,z Cardiff Law School, University of Wales, výrok NS řadí ČR mezi země jako je Kosovo či Bulharsko, ve slušných civilizovaných zemích je to nemyslitelné
6 hlasů
Frantisek Vokurka
19.07.2013 10:51
l0l
myslite jako treba nemecko, kde maji trafiky primo povolene zakonem?
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 11:53
Schico
..tento doktůrek z jakési zapadlé university ve špinavém Cardiffu, o které nikdxy nikdo neslyšel, je stejný frustrovaný komik-emigrant, jako zdejší přispěvatelé..např. Lustig...
2 hlasy
Josef Lustig
18.07.2013 12:14
Andersen
Nas vychodonemecky kolaborant se ozval ? :))))))
2 hlasy
Jan Nepomucký
18.07.2013 12:08
Matej
S tím Lustigem plně souhlasím, ale jinak Pavle, na toho Přibáně nemáš a ještě porovnej Cardiff s Rožnovem, vrať se na zem a neblbni.
http://www.blisty.cz/art/69348.html
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 12:14
Schico
..byls někdy v Cardiffu...úroveň Ostravy-Vítkovic...smrad a bezdomovci...
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 12:12
Schico
..nehrabe ti...ty na něj máš...nebo...co to je???..on tady srovnává různé země...už to, že je srovnává...není nomální...Bulahrsko je Bulharsko , Kosovo je Kosovo a Česko je Česko...a ty tu pískáš ,že na něj mám nebo nemám...
0 hlasů
Jan Nepomucký
18.07.2013 12:37
Matej
Prof. JUDr. Jiří Přibáň, DrSc.
A teď Pavle vedle něj napiš svoje tituly.
A ještě si přečti:
http://www.novinky.cz/domaci/308081-nejvyssi-soud-prestrelil-shoduji-se-vzacne-pravnici.html
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 12:59
Schico
já mám jenom jeden...Dipl.Ing....ty ostatní má proto, že pracuje ve školství....
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 11:47
Schico
..už to , že si tento doktor dovoluje nějak řadit země, hovoří za vše...
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 11:21
Schico
PÁD VLÁDY..to je výsledek...vše ostatní jsou kausální záležitosti, týkající se hrstky osob....pro nikoho jiného, než pro tyto osoby (účastníky) naprosto nezajímavé...
2 hlasy
Michal Puzanov
18.07.2013 11:33
Michal Puzanov
No podle poctu Vasich prispevku Vas to ale docela zajima, ze ano ?
5 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 11:46
Schico
..tak selduji to, stejně jako kauzu Yvetky Bartošové..dokud to večer nevytlačí Doktoři z Počátků...
1 hlas
Pavel Johanides
18.07.2013 11:15
gandy
Představujeme prokorupčního ústavního soudce (nominanta) jmenovaného expresidentem V. Klausem, který většinou nehlasoval v ,,duchu,, Ústavy České republiky, tak jak ji prosazoval strůjce ústavního zákona Prof. JUDr. Vojtěch Cepl, CSc. .
JUDr. Vojen Güttler
soudce Ústavního soudu (od 6. 8. 2003; také od 15. 7. 1993 do 15. 7. 2003).
P. S.
Doufejme, že srpen 2013 bude jeho konečná po deseti letech devastace Ústavy ČR z jeho strany.
3 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 11:11
Schico
Nejvyšší soud rozhodl...a je jedno, jestli pan Ištván myslí jinak nebo ne...jakékoliv úkony v této věci byly, jsou a budou nezákonné...dokud toto rozhodnutí třeba nezruší Ústavní soud...čili pan ištván ani pan Šlachta v této věci nemohou, ne nemohou, nesmějí dělat ..naopak musí doložit nezákonný postup...
2 hlasy
Stalin Lenin
18.07.2013 13:24
Tyranovladce
V tom Vasem posvatnem NS by se mel udelat veliky ocistny poradek, protoze jsou tam stejni korupcnici jako ti tri trafikantni.
0 hlasů
Henex
18.07.2013 11:05
Henex
Otázkou je, proč Ištván tolik tlačí na pilu. Osobní ješitnost? Nebo zadání od intrikána Zemana? Či snad pomsta pravici za Rátha? Nějak mi ta jeho touha po "spravedlnosti" nesedí...
6 hlasů
Pavel Novak
18.07.2013 11:08
CHENILE
Duvod je mozna jednodusi nez si myslime... Istvan je taky clovek jako my ostatni a uz ho proste stve co si tady politici (nejen ti z ODS/TOP) posledni leta dovoluji
3 hlasy
Přemysl Kadlec
18.07.2013 10:01
Kadlec
Ištvánova právní konstrukce nemá šanci uspět? Asi budete mít pravdu. Poznal jste jak to u nás chodí ve vysoké politice i jak funguje naše justice. Holt když jde o politiku, tak právo a spravedlnost jde někdy stranou. Nejvyšší soud v této kauze přestřelil, a to nejen podle právníků. Lidé nejsou blbci.
10 hlasů
Josef Lustig
18.07.2013 12:10
Andersen
Duvod lezi jinde, komunisti zplundrovali siroke vrstvy obyvatelstva po vsech strankach a tak nelze od mravne naruseneho obyvatelstva ocekavat ze bude volit neco lepsiho nez je samo.
3 hlasy
Josef Lustig
18.07.2013 11:43
Andersen
Ano, cesky stat ukradne majetek a neni sila ktera by ho donutila k vraceni. Stat dobre vi jak obcane za statem stoji, kdyz ukradeny majetek patri, kulakum, slechticum, cirkvi a emigrantum. V techto pripadech spravedlive mysleni ceske obyvatelstvo nahle opusti.
...merit dvojim metrem, to byla ceska domena, vzdycky.
4 hlasy
Je to naopak. Sám dokazujete, že většina lidí blbých je.
3 hlasy
Přemysl Kadlec
18.07.2013 11:40
Kadlec
O k ! A vy byste té většině blbých lidí mohl dělat mluvčího.
7 hlasů
Henex
18.07.2013 11:08
Henex
Člověče nemudrujte! Máte snad pocit, že vaše právní vědomí je větší, než právní vědomí soudců Nejvyššího soudu?
2 hlasy
Stalin Lenin
18.07.2013 13:27
Tyranovladce
Oni ho zas az tak ted nepotrebovali, oni konaji podle korupcniho zadani. Nedivte se zde je zkorumpovano uplne vsechno, vcetne NS
1 hlas
Přemysl Kadlec
18.07.2013 11:53
Kadlec
Henexi, respektuji rozhodnutí Nejvyššího soudu, ale mám z toho, co o něm vím divný pocit a na aktuální kauzu mám vlastní názor. To snad nemůže ani vám vadit.
4 hlasy
portyč portyč
18.07.2013 10:15
portyč
Pane Kadlec!
Tím "lidé" myslíte asi "obyčejného" človíčka. S tou větou... když jde........... jste mě překvapil. Nespletl jste si dobu? Dnes nejsou padesátá léta, kdy "obyčejný" človíček rozhodoval o životě a smrti.
3 hlasy
Přemysl Kadlec
18.07.2013 10:53
Kadlec
Portyči, nepoučujte mě a nic mi nepodsouvejte, ani já se nepokládám za blbce, žádná padesátá léta. Já jsem jen svými slovy vyjádřil "proslavenou větu" někdejšího místopředsedy Nejvyššího soudu Kučery z kauzy Jiřího Čunka. Její přesné znění si můžete vyhledat. Copak vy se už nepamatujete? A když už budete hledat, tak si vyhledejte stanoviska našich předních ústavních právníků k aktuálnímu rozhodnutí NS. Tím slovem "lidé" myslím průměrně vzdělaného lidi a řadové občany naší republiky, žádného "vašeho obyčejného človíčka".
8 hlasů
portyč portyč
18.07.2013 11:01
portyč
Každý neschopný právník, který se neuživí svojí prací, je ústavním právníkem. Nyní svá slova pouze okecáváte.Je úsměvné, jak levičáckým hornodlům se vždy nelíbí výrok soudů, jdoucí proti jejich zájmům. Vám zde chybí demokratická pokora.
3 hlasy
Přemysl Kadlec
18.07.2013 11:25
Kadlec
Portyči, argumentujte, neplácejte a čtěte.
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-60268040-predsedkyne-nejvyssiho-soudu-brozova
6 hlasů
Pavel Novak
18.07.2013 11:04
CHENILE
Chcete nam tady rict ze takovy Milan Znoj Docent politické filozofie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. je "levicacky hormodla" ??? to nemyslite vazne..
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/milan-znoj.php?itemid=20519
6 hlasů
portyč portyč
18.07.2013 12:48
portyč
Mimochodem Levicová hornodla jste Vy a Vaši spolusoudruzi, píšící svá právní moudra sem na tyto stránky.
1 hlas
portyč portyč
18.07.2013 12:46
portyč
Výjimka potvrzuje pravidlo. Dva právníci mají tři právní názory na jeden případ.
1 hlas
Hana Há
18.07.2013 09:52
Host
Podporuji nezávislost justice a nezasahování politiků do probíhajících kriminálních kauz. Ištvánovi držím palce.
9 hlasů
Josef Lustig
18.07.2013 09:58
Andersen
Jen blazen ocekava od justice plne lumpu spravedlivy rozsudek.
Jen hlupak ocekava od zkorumpovanych postkomunistickych politiku rozhodovani v zajmu statu a verejnosti.
6 hlasů
Stalin Lenin
18.07.2013 13:31
Tyranovladce
Jen blazen je opakovane voli porad dokola.
1 hlas
Josef Lustig
18.07.2013 09:50
Andersen
Bolsevicke Cesko si myslelo, ze znovunastoleni demokratickych struktur bude tak lehke jako rozoravani mezi sedlakum.
3 hlasy
Josef Lustig
18.07.2013 09:46
Andersen
Navrat fungujici demokracie souvisi s restauraci kladnych lidskych hodnot obcanu. Nikdo nemuze ocekavat od komunistickych lumpu positivni chovani. A komunisti jsou bohuzel vsude.
5 hlasů
Josef Lustig
18.07.2013 09:42
Andersen
Prectete si od Rene Benda knihu MOJE STUDENA VALKA a pochopite proc je s tou demokracii takovy problem. Komunisti v lidech vsechny pozitivni vlastnosti zlamali a v lidech zustal jen bolsevismus. To je ted patrne na mnoha lidech.
4 hlasy
Petr Kica
18.07.2013 09:42
Erich
Pán vrchní exekutor by už také měl pomalu přemýšlet nad tím,že jej na ulici potká občan demokraticky zbaven svého majetku,důstojnosti a smyslu života.
Na to, že se podílí značnou měrou na likvidací životů spousty lidí,vypadá tento pán překvapivě klidně.
Nejspíš žije spolu s našimi nedotknutelnými v jejich " demokratické " realitě...
0 hlasů
Karel Musil
18.07.2013 09:41
KarelMusil
Sokol mluví jako obhájce jednoho zatčeného ale ať svůj názor nevydává za univerzální, většina jiných právníků má shodný názor s Ištvánem a nakonec to bude na soudu, obžaloba bude jistě podána.Takové publikace názorů obhájce mohou být posuzovány jako ovlivňování policie a státního zástupce ve stadiu vyšetřování a jsou tedy nemístné
8 hlasů
Pavel Haraším
18.07.2013 09:33
Devatar
Až na tom budeme tak špatně jako vy, milí Poláci, dáme ti vědět.
2 hlasy
Baryk Baryk
18.07.2013 09:37
Baryk
Svobodnější nebudete nikdy. A to ostatní je sice taky důležité, ale ne už tolik :-)
1 hlas
Pavel Novak
18.07.2013 09:42
CHENILE
jako ze zeme ktera odmita potrat znasilnene zene nam tady bude mluvit o svobode? to nemyslis vazne
3 hlasy
Baryk Baryk
18.07.2013 09:52
Baryk
Nezodpovědné těhotenství (ze zdravotních důvodů či znásilnění se provádějí potraty i v POL) si žena svobodně vyjede za vlastní peníze přerušit do jiné země. Co tam máš dál?
3 hlasy
Karel Dvořák
18.07.2013 10:23
Kaja
Aha, takže znásilněná žena si za své peníze zaplatí potrat v cizině. Tak to je vskutku svobodná země. Už se nedivím, že má takové syny jako jsi ty. I když o tom, že ty jsi Polák lze mít silné pochyby.
5 hlasů
Karel Dvořák
18.07.2013 11:25
Kaja
Nikdo nejsme neomylný a špatně jsem ten smysl pochopil. Tudíž se Baryku omlouvám a slibuji, že příště budu číst pozorněji.
2 hlasy
Helena Dvořáková
18.07.2013 10:56
HDvorakova
Tak já jsem u Baryka přečetla, že pro znásilněné dělají potraty v Polsku, vy, Dvořáku a Vlčku píšete, že v cizině. Proč si nejdříve odpověď nepřečtete?
1 hlas
Viktor Racek
18.07.2013 10:54
xviktor
Felixi Dvořáku, kolik už umíte písmenek? Vždyť vám to vysvětlil Baryk nad vámi a vy jste to opět ani nebyl schopen přečíst, ale kliknout a plivnout, to umíte vždy.
2 hlasy
Pavel Haraším
18.07.2013 09:35
Devatar
To bylo pro Alíka.
0 hlasů
Pavel Haraším
18.07.2013 09:29
Devatar
Sokol? Primát Sokol? Není to ten, co vybíral předražené pokuty pro slavný Dopravní podnik města Prahy? Pěkně spravedlivě, 90% pro něj, 10% pro DPMP
7 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:25
Schico
Já si osobně myslím, že si to ti obvinění nechají od státu tvrdě na odškodném zaplatit..to ještě bude vytí většiny...
0 hlasů
Baryk Baryk
18.07.2013 09:34
Baryk
Pavli, teď ještě ne, budou vyčkávat, co všechno se ví. Ještě ty kramfleky moc pevné nejsou. Zatím bachařům při odchodu děkovali. Jsou ve své zbabělosti vybátí a všichni tři vědí proč. Že toho tolika nevyběhlo z odposlechu jaku u Ratha nemusí znamenat, že to tam není. Čistý není ani jeden, ale při odposlechu z důvodů "trafiky", která už nyní neplatí (pravděpodobně) mohlo vyplavat tisíce jiných věcí. Nezapomeň v jakém prostředí se roky pohybují.
Ale mohu se mýlit a zítra se všichni tři probudí se svatozáří.
4 hlasy
Anton Augustin
18.07.2013 09:27
svedek
Menšino ty už veješ nyní.
5 hlasů
Josef Lustig
18.07.2013 09:25
Andersen
Tak jsem se dneska docetl v jednech novinach, ze jsou narody na svete, ktere nejsou demokratickeho zpusobu ziti schopni. K nim patri Arabove a posledni dobou i Cesi.
4 hlasy
Karel Dvořák
18.07.2013 10:26
Kaja
Ty tou tvou záští a nenávistí jednou pukneš
1 hlas
Josef Lustig
18.07.2013 11:38
Andersen
Obe vlastnosti nemam zapotrebi pestovat. Jsem velice rationalni :)))
1 hlas
Baryk Baryk
18.07.2013 09:21
Baryk
Nazdar Češi, ještě včera jste byli stejně hrdí a významní jako my, Poláci. Během 24 hodin z vás udělala skupinka mocných politiků a úplatných soudců lidi druhé kategorie, bez možnosti rovnosti před právem.
Tak zatím skákejte, furt to ještě není kategorie třetí. Kdo neskáče není Čech...
4 hlasy
Věra Havránková
18.07.2013 09:14
sissi
Většině lidí je jasné , že je v právu p . Ištván , že ti tři získali posty jako úplatek . A hleďme , ono je to málo , upadlá vládní koalice řve a brání se jak může i nemůže . A pan Sokol určitě není nestranný , stejně jako stejně jako rozhodnutí ÚS .
4 hlasy
Frantisek Vokurka
19.07.2013 11:13
l0l
za jakou vetsinu tu mluvite? za zensky od vas ze vchodu?
0 hlasů
Michal Puzanov
18.07.2013 09:20
Michal Puzanov
Mate pravdu, akorat pan Sokol se pohybuje v realite ceske justice nejaky patek, takze mu verim, ze soud to proste smete, nehlede na to jaka je pravda. Spravedlnost je slepa ;-).
3 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:24
Schico
..v čem je slepá..že se obvinění brání něřčení a teroru státního zástupce???...to je právě jiná spravedlnost, než spravedlnost, kterou jsme vycinakli v listopadu 1989 do dějin..i s tebou...vážený soudruhu...
2 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:18
Schico
..nepatřím k většině, kterou se oháníte...
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:18
Schico
..ani patřit nechci...fuj...
1 hlas
Věra Havránková
18.07.2013 09:16
sissi
Jan Karel
18.07.2013 09:05
Jan7
Pohádka z jedné daleké země, o které čeští politici a soudci určitě nikdy neslyšeli. Jmenuje se Rakousko. Jeden tamní europoslanec, předtím ministr vnitra za lidovce Ernst Strasser taky vykonával svobodně svůj mandát. Zcela v souladu se svým přesvědčením slíbil v roce 2010 domnělým lobbistům, že za roční paušál 100.000 Eur bude tlačit jejich pozměňovací návrhy, napsal na Facebooku Jan Moláček. Jenže z lobbistů se vyklubali reportéři The Sunday Times a všechno měli na videu. V Česku by to nebyl problém, však se schůzky odehrávaly na parlamentní půdě, takže co. V nedemokratickém Rakousku ovšem dostal Strasser letos v lednu čtyři roky natvrdo. Ještě se čeká, jak dopadne odvolání.
P.S. Jeho obhájce je tak blbej, že ho vůbec nenapadlo vytáhnout imunitu.
Soudci Nejvyššího soudu by měli rezignovat !!!
7 hlasů
Stalin Lenin
18.07.2013 13:42
Tyranovladce
Tady bylo taky na videu "pet na stul v ceskych" a je to zameteno pod koberec. V Rakousku to proste jde, ale zde v bananistanu muzou byt dukazy jakykoliv, ale kdyz zapracuji zkorumpovanci v nejvyssich mistech tak se nic nekona.
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:12
Schico
..to je ale jasný úplatek a korupce...to v tomto případě vůbec nelze srovnávat...tady se jedná o to, zdali je výměna místa při nesouhlasu úplatkem...srovnáváš nesrovnatelné...
2 hlasy
Jan Karel
18.07.2013 09:58
Jan7
...no obyčejný rozum by řekl, že máš pravdu. Ale trojice nejvyšších soudců Petr Šabata, Vladimír Jurka a Pavel Šilhavecký je jiného názoru.....
1 hlas
Pavel Novak
18.07.2013 08:52
CHENILE
Tak to by mel rozhodnout asi soud.... a je zajimave kdyz Istvan nema sanci uspet, co vse se deje aby se to k soudu nedostalo...
Hodne zajimave take je.. ze i kdyz hodne lidi, kteri vi o cem mluvi maji uplne jiny nazor nez NS (napriklad Docent politické filozofie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy Minal Znoj) ale tem media nedavaji vubec zadny prostor... myslim ze pan docent by mel dostat spis prostor, nez nejaky Advokat...
7 hlasů
Hana Há
18.07.2013 09:06
Host
Ještě to důležité. Naděje na změnu tu je. Misterstvo spravedlnosti může podat stížnost pro porušení zákony. Tento postup vidí jako schůdný E. Wagnerová, ale prý nezávisle jej zvažuje i pí. Benešová.
2 hlasy
Hana Há
18.07.2013 09:04
Host
Také ústavní právníci i bývalí ústavní soudci - Výborný, Wagnerová. Ta říkala, že rozhodnutí není v souladu s ústavou a mezinárodní smlouvou o boji s korupcí, která je nadřazena našemu právu. Dle ní politické špičky nesmí být vyňaty ze stíhání . Navíc o kauze nerozhodoval příslušný senát, ale jiný. Prý z důvodů zaneprázdněnosti senátu, ke kterému kauza patřila. A připojují se i slušní novináři, komentátoři a to je dobře.
2 hlasy
Frantisek Vokurka
19.07.2013 11:21
l0l
pokud nase ustava rika ze imunita je na projev poslance v psp pak zadna mezinarodni smlouva nemuze tvrdit opak, byla by protiustavni-neplatna. takze muzete nadrazovat co chcete, podstatna je ustava cr.
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:04
Schico
..obhájc a státní zástupce stojí v každém soudním procesu proti sobě..čili tvrzení obhájce Sokola jsou na počátku na stejné úrovni jako konstrukce státního zástupce Ištvána..to právě má rozhodnout soud...zajímavé je také tvrzení Sokola, že zneužití vojenského zpravodajství patří do disciplinárních právních vztahů (v neděli v TVM)...
1 hlas
Jan Bulva
18.07.2013 08:50
jaan
Ištvanova právní konstrukce nemá šanci uspět,. samozřejmě, že ne , justiční mafie je totiž pevně usazená, již od času Čunkovy kauzy...výrok bývalého místopředsedy Nejvyššího soudu Pavla Kučery o tom, že když jde o vládu, musí nezávislost justice stranou, zřejmě mezi soudci Nejvyššího soudu zapustil hlubší kořínky, než jsme si mysleli. Senát Nejvyššího soudu nyní rozhodl, že jakékoli jednání v budově sněmovny je projev.
Teoreticky muže dojít k situaci, že jednání, které je za zdmi sněmovny kriminální, bude v budově sněmovny beztrestné. Nakonec zabití může být – zejména u některých poslanců - také posuzována jako projev politického jednání. Z rozhodnutí Nejvyššího soudu lze také usuzovat, že pokud by se tři rebelové domlouvali s Petrem Nečasem jinde než ve sněmovně, potrestání by být mohli. Z toho je názorně vidět rozdíl mezi pozitivistickým pojetím práva a pojetím přirozeným, kterému jde o hledání spravedlnosti.
7 hlasů
Ludek Polak
18.07.2013 09:37
polakludek
Co pisete v odstavci dve me osobne take dosti prekvapilo. Pripada mi to velmi osobity vyklad. Spor tedy neni, jestli cin byl kriminalni, ale jestli se na to nezvtahuje imunita. Ze je to svinarna NS tedy nepochybuje. Jako celek je toto stanovisko velmi nebezpecny precedens (myslim tim slusne lidi).
0 hlasů
Hana Há
18.07.2013 08:17
Host
Naštěstí o tom nebude rozhodovat Sokol, ale soud pod drobnohledem veřejnosti.
2 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 08:20
Schico
..samozřejmě...ani Ištván ne..ale soud...pod drobnohledem veřejnosti...
2 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 08:12
Schico
Celá kauza by měla být předána státnímu zástupci, který ji je schopen objektivně posoudit...bez nutného hájení svého postupu a postu...
1 hlas
Pavel Šimurda
18.07.2013 08:10
Schico
Dohodu, kompromis..ke kterému dojde v Poslanecké sněmovně nebo i mimo ni nazývat úplatkem může nazvat člověk, který stojí v opozici a je to pouze jeho subjektivní výklad a konstrukce....na této konstrukci bohužel staví i Ištván..a to už není výkon spravedlnosti , ale hájení svého postu a postupu za každou cenou...s opozičním a protivládním podtextem...
2 hlasy
Michal Puzanov
18.07.2013 08:47
Michal Puzanov
Poslavenec byl zvolen lidem, aby ho zastupoval a spravoval statni majetek. Poslanec nic z toho nevlastni, je pouze spravce, jakozto spravce se musi starat o svereny majetek a tudis lide asi ocekavaji, ze kriterium pro vyber tohoto spravce bude vzdelanost a ne cachry poslancu s necim co jim nepatri, aby si udrzeli korytka. Jsem pravicak a z padu pravicove vlady radost nemam, ale toto je podle me zneuziti pravomoci.
4 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:13
Schico
..kdybys předem nehlásil, že seš pravičák, tak bych si mohl taky myslet, že seš princezna se zlatou hvězdou na čele...
2 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 08:59
Schico
..poslanec určitě nezastupuje ani nespravuje státní majetek...poslanec určuje a stanovuje pouze pravidla pro jeho správu (zákony)..poslanci zároveň ale určují a jmenují správce tohoto majetku, stejně jako členy na kontrolu této spávy.. to se v tomto případu také stalo..např. Marek Šnajdr byl dlouho před tím členem správních a kontrolních orgánů VZP..a nikdo to nezpochybňuje...
1 hlas
Michal Puzanov
18.07.2013 09:15
Michal Puzanov
Aha takze poslanec ho nespravuje, ale urci pravidla a osobu, ktera to bude delat ze nej. Chapu diky. Takze je tedy to pravidlo nebo jak rikate zakon, zvolit nekoho spravcem statniho majetku vymenou za hlas v parlamentu ? To je preci trosku divne ne ?
3 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:21
Schico
..tak spousta poslanců skládá mandát...protože chtějí dělat něco jiného...mi to divné vůbec nepřijde...to se děje dnes a denně...ti lidé neochází na úřad práce...
2 hlasy
Stalin Lenin
18.07.2013 13:50
Tyranovladce
Tri najednou v jeden den je hodne podezrely, kor kdyz slo o urychlene prosazeni podvodnyho baliku zakonu vcetne cirkevnich restituci.
0 hlasů
Libor Weizenbauer
18.07.2013 08:15
Liborw
Nepokoušejte se těm rudokozcum něco vysvětlovat nemá to cenu oni mají tu nenávist tak zazranou že sami věří tomu co říkají.Nejsou schopni objektivně věci posuzovat.Nemá to cenu!
2 hlasy
Marian Gavlák
18.07.2013 08:37
Majkkl
Aha, takže kdo pokládá zařizování trafik jako odměnu za kupčení s mandátem, je rudokožec.... zajímavé. Pokud jen rudokožcům něco říká pojem morálka, pak jsou mi tedy poněkud sympatičtější než modrokožci, schopní obhajovat cokoli, když se to hodí...
5 hlasů
Libor Weizenbauer
18.07.2013 09:13
Liborw
Morálky levice měla vždy plnou hubu,taky plné věznice a hromady mrtvých.Vždycky se to prehravalo na morálku!
3 hlasy
Pavel Šimurda
18.07.2013 08:17
Schico
..já se o to také většinou ani nepokouším, ani to nečtu...:)))
2 hlasy
Jiří Susa
18.07.2013 08:03
logar
V případě obchodování s mandáty se podle NS jedná o prodej imunity krytý imunitou.
6 hlasů
frantisek hlavac
18.07.2013 08:01
nykado
Advokát Sokol: Ištvanova právní konstrukce nemá šanci uspět
Samozřejmě pane "advokáte" v naší banánové republice ovládané mafií s naprostou absencí zákona a práva kde kriminál je jen pro obyčejné lidi Ištvan skutečně uspět nemohl
12 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 07:41
Schico
..jsem nadšený, spokojený a šťastný...
2 hlasy
Jiří Dostálek
18.07.2013 07:38
Reptal
V zemích, které neovládají kriminálníci, se korupce v parlamentě trestá - viz: http://www.blisty.cz/art/69348.html#sthash.dfAABrmm.dpuf
16 hlasů
hasmen @ hasmen
18.07.2013 07:24
hasmen
Tomáš Sokol je jako advokát bývalého šéfa Vojenského zpravodajství Ondřeje Páleníka v kauze Nagyová také zainteresován
---
Tohle jste měli napsat hned na začátku,že v tom má Sokol palmáre :o))
16 hlasů
Helena Dvořáková
18.07.2013 07:35
HDvorakova
On to ale potvrzuje celou dobu a také tento názor zastává od začátku, že je to blamáž, takže nejde o současnu účelovku.
3 hlasy
hasmen @ hasmen
18.07.2013 07:42
hasmen
No ale to,že Nagyová neoprávněně úkolovala jeho klienta,to snad blamáž není.Nebo ano?
11 hlasů
Helena Dvořáková
18.07.2013 07:48
HDvorakova
Aha, takže jste ten článek vůbec nečetl. Ono nemá cenu diskutovat s lidmi, co čtou jen nadpisy a už mají připravená stále stejná hesla do diskuze.
3 hlasy
hasmen @ hasmen
18.07.2013 07:56
hasmen
No tak se příště neunavujte a nereagujte na mne,dámo...
9 hlasů
Jiří Susa
18.07.2013 07:22
logar
Co jiného by mohl říkat právník vlivných gaunerů?
Zeptejte se kteréhokoli advokáta kteréhokoliv stíhaného lumpa. Nebo jejich matek, dcer, synů. Jakou odpověď uslyšíte? Budete se divit?
21 hlasů
Pavel Johanides
18.07.2013 07:09
gandy
Advokát Sokol: Ištvanova právní konstrukce nemá šanci uspět.
Omyl pane Sokol, v právní státu musí tento výklad práva uspět, jinak budeme se opět vracet k neprávnímu státu, na kterém tak Vy a Vám podobní, úspěšně parazitujete
23 hlasů
karel berd
18.07.2013 09:43
slavek
Justiční mafie se zase probudila k činnosti. Je třeba zjistit, kteří soudci to tak zlovolně rozhodli.
5 hlasů
Jan Karel
18.07.2013 07:19
Jan7
Souhlasím. Je legrační slyšet pana Kubu, Kalouska a spol. jak káží o nutnosti kultivovat slušnost a morálku v politice a na straně druhé přesvědčují, že kšeftování s mandáty a uplácení poslanců místy je normální.
23 hlasů
Michal Puzanov
18.07.2013 08:53
Michal Puzanov
A Kalosek potom jeste pohrozi, co jste si to dovolili ted budete chudakum krive narcenym platit. A to se prohnete. Je to hnus.
5 hlasů
Pavel Šimurda
18.07.2013 09:17
Schico
..tak , pokud obvinění prokáží, že obvinění je vykonstruované, což má velkou šanci na úspěch, tak to bude stát stát skutečně hodně peněz...náhradu újmy by vymáhal určitě každý..to je v právním státě normální...ty pravý pravicový pravičáku...
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jan Karel (23 hlasů) 18.07.2013 07:19
Souhlasím. Je legrační slyšet pana Kubu, Kalouska a spol. jak káží o...
Pavel Johanides (23 hlasů) 18.07.2013 07:09
Advokát Sokol: Ištvanova právní konstrukce nemá šanci uspět. Omyl...
Jiří Susa (21 hlasů) 18.07.2013 07:22
Co jiného by mohl říkat právník vlivných gaunerů? Zeptejte se...
hasmen @ hasmen (16 hlasů) 18.07.2013 07:24
Tomáš Sokol je jako advokát bývalého šéfa Vojenského zpravodajství...
Jiří Dostálek (16 hlasů) 18.07.2013 07:38
V zemích, které neovládají kriminálníci, se korupce v parlamentě...