Hlavní strana > Domácí
Očima politiků
Anketa: Co si myslíte o referendu o odchodu z NATO a Evropské unie?
19.06.2018 12:05 Původní zpráva Aktualizováno 19.06. 13:21
Často diskutovaným tématem se stalo referendum o odchodu z NATO a Evropské unie. Jak se na danou problematiku dívají přední čeští politici napříč politickým spektrem?
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Aleš Přibyl
20.06.2018 07:39
alda1946
Pro Šmerda velký omyl, že EU je dobrá myšlenka
Prvým predsedom Európskej komisie bol nacistický právnik Walter Hallstein. Walter Hallstein bol prominentný nacistický právnik, ktorý sa zúčastňoval od začiatku Druhej svetovej vojny na prípravách povojnového usporiadania Európy pod nadvládou Nemecka. Má najväčšiu zásluhu na vytvorení súčasnej štruktúry EU, včetne jeho originálnej myšlienky Európskej komisie, ktorá má právo tvoriť Európske zákony a vnucovať ich 500 miliónom obyvateľov Európy. Ich národné vlády odovzdali podpísaním Lisabonskej zmluvy suverenitu a právo rozhodovať o vlastnom osude byrokratom z Bruselu. Dobrý nápad pro Německo jak bez války získat vliv v Evropě po prohrané válce, kdy sám vůdce řekl " pokud prohrajeme, nemáme právo na existenci "
Chce to trochu hledat a přemýšlet a dávat si věi do souvislostí a nevidět jenom to, že můžeme volně cestovat.
1 hlas
LV 426
19.06.2018 21:32
rkkk2
Vystoupení z EU je nepochybně žádoucí. Ovšem kde vystoupíme, je věc druhá. Já doufám, že to bude spíš tam, kde existuje dobrovolná spolupráce svrchovaných států ve všem, co si jejich občané odhlasují. A nikoli tam, kde vládne nacionalismus a ochranářská opatření, která bezdůvodně brání obchodu i pohybu lidí. Potřebujeme volný obchod bez cel, ovšem potřebujeme ho s celým světem a nikoli jen v uzavřeném okruhu států střední a západní Evropy, tak jak to nabízí EU.
0 hlasů
Josef Toman
19.06.2018 20:40
tomjos
Řeknu vám to tak.Ted když jsou volby,nevim komu dát hlas..Když o politice,nevim komu dát za pravdu.Smlovy ani nečtu,neboť většině výrazu nerozumím.Mladi se ode mne odrazují,asi nerozumí mne.Tak raději jen se ptám.
0 hlasů
Josef Toman
19.06.2018 20:40
tomjos
Řeknu vám to tak.Ted když jsou volby,nevim komu dát hlas..Když o politice,nevim komu dát za pravdu.Smlovy ani nečtu,neboť většině výrazu nerozumím.Mladi se ode mne odrazují,asi nerozumí mne.Tak raději jen se ptám.
0 hlasů
Zdeněk Šmerda
19.06.2018 18:54
DenisZ
Nevystupovat, neboť EU je dobrá myšlenka, co byla zneužita. Jen reformovat, aby to nebyla trafika pro odložené politiky z celé Evropy, co loajálně jen přikyvují.
NATO deplnit i na ochranu Evropy před každým nebezpečím, např. i před invazí nelegálních turistů v Afriky, co mají doma nudu, chudobu, bez práce....
Vždy řádně uvážit na co peníze chtějí. Jsou to jen "zelené mozky".
1 hlas
Zdeněk Patera
19.06.2018 20:58
petera
Ta "reforma EU" má proběhnout podle Merkelové? Nebo podle někoho jiného?
EU jakž takž rozumně fungovala za časů EHS, kdy měly všechny členské země právo veta. To se ale už nikdy nevrátí, protože to nikdo z rozhodujících papalášů nechce. Oni naopak chtějí "více Evropy", tedy ještě tvrdší diktát Bruselu.
Dobrá myšlenka to nebyla asi nikdy. Za poválečný mír v Evropě mohlo spíše rozdělení Německa a francouzské i britské jaderné zbraně.
EU nám vnucuje migranty, omezuje zbraně, kazí a bude šmírovat auta a prosazuje cenzuru intermetu. To jsou víc než dostatečné důvody pro czexit.
2 hlasy
Petr Rozlil
19.06.2018 20:29
ElZorro
Absolutne souhlasim!, A jeste k tomu dodam, ze neni proc z Unie utikat. Jsem na 100% presvedcen, ze pristi generace nebudou jen pozorovatele a oblizovaci jaky mame dnes ale s tema zapadnima zlodejema a manipulatorama pekne zacvici.
0 hlasů
Karel Klepsa
19.06.2018 16:14
Odoaker
Možná stačí zprudka kopnout do dveří a celý ten bolševický bordel, Evropská unie, se rozpadne.
7 hlasů
David Lejdar
19.06.2018 16:13
dalejd
Většina Čechů například dle mnohého komentujícího na tyden.cz prý obzvláště muslimy v Česku nechce. A vzhledem k tomu, že Schengen znamená, že se miliony například francouzských muslimů ze dne na den mohou stěhovat do Prahy aby se tam usídlili včetně nároku na volbu do obecního zastupitelstva, tak se referendum zdá poněkud jako ztráta času když je přece tak jasné, že Češi v podstatě v EU s těmi závazky být nechtějí.
7 hlasů
karel ledvinka
19.06.2018 19:10
karelledvinka
tak,tak.většina cizáky nechce.proto je nutné ten proces odstartovat.rozložit EU a potom možná složit znova bez cizáků,mimoevropanů.pouze pro lidi s většinovou haplo skupinou R1a a R1b.
3 hlasy
tyden tyden
19.06.2018 16:02
tyden001
ruda spina se vzdycky spolehlive odkope. jakmile se nekdo jenom trochu zmini o referendu, tak vsichni ti, kteri demokracii se*rou i na objednavdu okamzite zacnou vyhrozovat chudobou, krachem a Rusakem :-))))
ted tu nejake rude vemeno slinta, ze bez nato a bude bida a hlad. dokonce pry nebudou banany :-)))))
pak se tahle bolsevicka sebranka divi, ze jsou vsem jenom k smichu :-)))))
6 hlasů
Vítězslav Neumann
19.06.2018 15:45
vitax
EU je organizace, která zavádí to, co u nás už bolševik nestihl! Je to patrné denně v běžném životě každého z nás! Zákazy, represe, rozhodování o nás bez nás atd. Samozřejmě politici, kapialisti, zloději a jiná nepracující sorta to tak necítí! Pokud chceme žít jako lidé, zachovat si naše obyčeje a tradice, pokud nechceme vykrmovat cizí parazity, nebo rozhodovat o svých věcech sami a doma, musíme bezpodmínečně vystoupit! Buď jak buď, spolek EU je už nyní téměř neživota schopný! Předpokládejme, se se sám rozloží ve vlastních zvratcích, tak že nebude možná ani nutné svévolně vystupovat. Chcípne sám od sebe...
10 hlasů
Jaroslava Kanioková
19.06.2018 16:23
Jaka
Souhlas...... EU = RVHP II a stejně špatně dopadne !
Ale pro "odchod" z NATO, tak to rozhodně nejsem !
2 hlasy
Bob Kadet
19.06.2018 17:19
Vidlak
Jaruš, zatím slouží NATO pouze jako hujer při prosazování panamerických zájmů! Obsadit hranice proti přilivu bubáků nemůže. To by se sluníčkáři posra...! Tak že v lepším případě pouze provokují na ruských hranicích.
5 hlasů
Pavel Axman
19.06.2018 14:46
axmanpavel
To už nemají na Týdnu co psát? :-D
Okurková sezóna začíná a řeší se nesmysly.
1 hlas
Petr Stín
19.06.2018 14:33
mujstin
Pro odchod z EU a NATO může být jen stupidní trottel. Je to nápad hodný Pitomia nebo bolševika....
7 hlasů
XXXL XXXL
19.06.2018 21:43
XXXL
Tvůj stíne, sám seš dobrej Pitomio!
1 hlas
Bad Robot
19.06.2018 14:32
BadRobot
Zradit sve spojence, .. a pak nadavat, ze spojenci neberou CR vazne..,
Cechackove, co voli vitace RuSSaku,
to delaji stale..
6 hlasů
karel ledvinka
19.06.2018 15:53
karelledvinka
doufám,že jste pro referendum.svoboda.
1 hlas
Bad Robot
19.06.2018 14:07
BadRobot
Vitaci RuSSaku jsou pro odchod z NATO,... a jsou pro odchod z Evropske unie...
Rezident Zeman - vitac..
Mongoloid Pitomio - vitac ...
Tradicne Kremelska Strana Cech a Moravy - vitac ..
RuSSko jen ceka na zvaci dopis od StB-KGB ... a od zradcu republiky..
5 hlasů
Petr Rozlil
19.06.2018 20:32
ElZorro
A Bad Robot ?? Vul!
1 hlas
karel ledvinka
19.06.2018 15:54
karelledvinka
briti vystupují,proč ne naše referendum,ajnštajn?
5 hlasů
doctorX doctorY
19.06.2018 13:35
doctorX
jsem pro vystoupeni z EU, jsem pro vystoupeni z NATO, jsem pro udelat z CR neutralni zemi bez armady, jsem pro popravit vsechny STBaky a bolseviky
5 hlasů
Lopez Jordan
19.06.2018 13:18
Atlacatl
Okupačním převzetím ze strany Evropské unie jsme skoro úplně ztratili suverenitu a státní nezávislost, rozhodují o nás jiní a daleko odtud. Německá kancléřka dokonce vybírá, kdo s kým u nás může sestavit koaliční vládu, a teď dokonce stanovuje - v případě Pocheho - její personální složení. Západ se k nám chová nehorázně. Ano, jsem pro CZEXIT.
11 hlasů
jadoles nepojedu
19.06.2018 13:37
jadoles
Patrně jste zapomněl,že jsme se mohli ke vstupu do EU vyjádřit.Přestože Klaus tomuto kroku nakloněn nebyl,vyjádřili jsme se jasně ke vstupu,a to asi ze tří třetin.Dá se tedy říci,že do EU jsme vstoupili většinově.Zajímalo by mě,kolik těch radostně vstupujících teď tady na EU nadává a zase horuje pro odchod.Nemyslete si,že by nás Evropa nějak šanovala,kdybychom vystoupili.Británii taky dělá naschvály,a tu bude v budoucnu potřebovat.Nás potřebovat nebude,a vykašle se na nás tak,že zcela.Takže se zase dobrovolně vydáme Sojuzu?Na zřízení Švýcarska zapomeňte,my nejsme Švýcaři.My bychom to nezvládli,ono to chce jistou kázeň,my ji nemáme.
7 hlasů
Jaroslava Kanioková
19.06.2018 16:30
Jaka
Jaké 3 třetiny ? Když účast na hlasování byla 55,21%.
Z čehož vyplývá, že vstup do EU ve skutečnosti schválilo 32,826% občanů
6 hlasů
karel ledvinka
19.06.2018 15:58
karelledvinka
za pokus to stojí.zvlášť kdyby se nám podařilo VYKOPAT fšechni cigáni a semiti.potom bychom byli švýcaři,i líp.a sojuz už není 30 let,mešuge.
4 hlasy
Aleš Přibyl
19.06.2018 15:31
alda1946
Vážený, vyjádřil jsem se pro vstup a vůbec ne radostně. Bylo to pod tlakem známých, že prý lepší budoucnost pro naše děti. Takže o radosti to nebylo, ale bylo to o úplně jiné EU rovnoprávných států a ne 4. říše pod vedením potrhlé báby, která nechá prodit nefachčenky proudem do Evropy. Konečně už to došlo i Němcům.
6 hlasů
Martin Koubek
19.06.2018 12:59
Nepimach
Evropská unie = veřejný nepřítel číslo 1.
12 hlasů
František Mach
19.06.2018 14:00
FrantaMa
Toto si může myslet jen úplný i.d.i.o.t..!! EU jako projekt za to nemůže , ale za vše mohou politici a to i ti naši. Je smutné že ač volíme do EU parlamentu naše lidi, že volíme ty špatné a to vypovídá i něco o nás a řekl bych že ti špatní jsme my sami a tak zde je většina příspěvků negativních a to dokazuje naší ubohost a slabost.
4 hlasy
Jaroslava Kanioková
19.06.2018 16:35
Jaka
Blbost !
EP - 751 poslanců - z toho za ČR 21 ! Co tam naši mohou ovlivnit ? a to i kdyby byli stejného názoru a hlasovali jednotně...
čr 21 - z toho pravice 3, lidovci 7, ANOnisti 4 , ryzí levičáci 7
4 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 19:15
karelledvinka
v novém EU by každý stát mohl mít dva senátory v senátě a v parlamentě podle počtu obyvatel.
0 hlasů
Jan Novák
19.06.2018 12:58
JanNovak
NATO určitě néééé .. nechci aby naši kluci válčili za USA v daleké cizině a vartovali jak šašci na hranicích s Ruskem - Kdo byl v Rusku ví ,že obyčejní Rusové ZATÍM nás mají stále rádi - zatím.... Jestli nás NATO osloví zda můžeme zapůjčit naše špičkové chemiky při nějaké mírové akci .. referendum rozhodne. Vláda ne ta je vždy ve vleku toho kdo nám právě dělá velkého šéfa... EU bych ZATÍM nechal , ale spojil se tvrdě s Orbánem a spol.
6 hlasů
Martina Sedláčková
19.06.2018 13:02
MartinaSedlackova
...a od kdy rozhodují v Rusku obyčejní rusové ???? V té totalitní zemi mohou tak jedině čekat jak se Putinova klika rozhodne a co jim připraví za život.
7 hlasů
Guru Jára
19.06.2018 18:01
Marcel1311
Je vidět,že jsi zažila tvrdý análek,kdo tě protrhl?Nějaká topácká bu@na?Jinak si nedovedu představit,co to meleš za blbosti kravko!
2 hlasy
XXXL XXXL
19.06.2018 23:03
XXXL
Járo, Marceli, Jarmilo ty zvadlej čuráku!
1 hlas
Hlavně klid
19.06.2018 18:21
zivice
Petr Rozlil
19.06.2018 17:29
ElZorro
Proc do diskuze michate Rusko???? V clanku neni o Rusku jedine slovo!!!!!
2 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 16:03
karelledvinka
na rozdíl od vražedných semitů žido-bolševiků.kteří ani Rusové nebyli?vidím pokrok.pan president Ruska V.Putin je Rus.a jede velmi pěkně na rozdíl od jelcina a žido-bolševiků.vypadáte unaveně.zajeďte na dovolenou na Krym,po tom novém,krásném mostě,co postavil.to okamžitě osvěží.
1 hlas
Bad Robot
19.06.2018 17:45
BadRobot
Pan Chu.jlo nacka Ledvinky, zidobolsevik Putler (Selomov po babicce) prave je
vrazedny semita..)
Ma za zete Zida Shamalova...
Medvedev - Zid...
Na svedomi Cu.j.la stovky tisic mrtvych - Cecensko, Syrie, Gruzie, .. Ukrajina..
.
Na Krym nikdo nejezdi, ani po ... moste...)
Krym - je to jedna velka vojenska zakladna revansisty a sovinisty dedecka Kabyjeva..
2 hlasy
Petr Rozlil
19.06.2018 20:35
ElZorro
Mas pravdu moulo!, ze na Krym nikdo nejezdi, mimo Nemeckych, Spanelskych, Francouzskych, Italskych delegaci.
0 hlasů
karel ledvinka
19.06.2018 19:24
karelledvinka
proč se občas nezmíníte o opravdových vrazích semitech žido-bolševicích jako trocký-bronštajn,béla kún,rosálii zalkind землячке,ritě zimmerman,naftalii frankel a jejich vyhlazovacích a pracovních táborech a vraždách sverdlova a berii & spol.?grůzii,ukrajinu a čečensko mají na svědomí semiti žid-názi strejda pedro porošenko,arsenjuk,a zlodějský dobytek soros se šakašvilim.do syrie přinesl pan president Ruska,V.Putin konečně mír.právě jedu z artěku,mešugene.
0 hlasů
jadoles nepojedu
19.06.2018 12:48
jadoles
Když tak moc podporujete odchod,napadlo vás,co pak budeme dělat?Němci seberou svoje fabriky.Nezaměstnanost.Potraviny nám budou posílat buď v mizerné kvalitě,nebo žádné.Jižní ovoce oželíme,ale naše skoro nemáme.Než postavíme nové fabriky,cukrovary,nasejeme životu důležité plodiny
5 hlasů
jadoles nepojedu
19.06.2018 12:55
jadoles
(pokr) bude tu hlad.Nebudou peníze.Jak dlouho jsme se vzpamatovávali po válce?Dobře 25 let.Teď to bude ovšem horší.Do doby,než zase někam vlezem za blahobytem,abysme pak na všechno nadávali,protože to nešlo po našem.A po našem to nepůjde,dokud se budeme bát vrchnosti,ať už je z Moskvy nebo z Bruselu.
4 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 16:07
karelledvinka
už se na to těším.první co utečou budou semiti židi a barevní.cigáni do prosperity na slovensko.ooooóóóh happy daaaay.chá,chá,chá!
1 hlas
Jaroslava Kanioková
19.06.2018 16:25
Jaka
čuně antisemitské
2 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 19:05
karelledvinka
fčéra tady byl článek o rasistovi ajnštajnovi.jak jezdil po azii a rasisticky pomluvil fšechni od port saidu,přes ceylon,čínu až po nipon.taky jste se ozvala s čunětem rasistickým?pokud ne,jste sama rasistka.
0 hlasů
Martina Sedláčková
19.06.2018 12:45
MartinaSedlackova
Všímejte si jak Rusku nakloněná média z této otázky dělají téma ! Kdyby o tom nemluvily, tak by to nikoho ani nenapadlo. V naší postbolševické zemi nedokážeme ani postavit jediný chodník nebo most bez peněz z EU a my budeme z EU vystupovat ?? Celá ekonomika je na EU závislá a díky EU prosperuje ! takovou pitomost jako výstup z EU může myslet vážně jen chorý duchem nebo ruský Troll.Komu by to asi tak prospělo ?
4 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 19:35
karelledvinka
není nutné se pořád honit za mamonem.naše jídlo jsme schopnit vyprodukovat.i něco navrh.to samé v průmyslu a službách.když se dostaneme na úroveň nácků,začnou se sem hnát cizáci.my naopak potřebujeme zvolnit a VYKOPAT semiti,straky,cigáni atd.zatím jen špatné zkušennosti.to už věděl náš 1.Český král Vratislav II.co VYKOPAL semiti židi už v roce LP.1084-5.
0 hlasů
Bob Kadet
19.06.2018 17:49
Vidlak
Sedláčková, to myslíš ty naše montovny, pro Germány, Frantíky, žluťáky....? Kdy jim stačí k pásu jen zacvičená opice. Bez vlastní konstrukce, vývoje a pod. Hlavně že pro nějakou "pseudovzdělanost" vymýšlí maturitu i pro přidavače u zedníků. A Bc. je rád, když může ojeb... předraženým brakem senilní důchodce.
2 hlasy
Guru Jára
19.06.2018 16:25
Marcel1311
Chudáku bezzubé,frigidní děvče snad ti ještě dovolí topáci,aby jsi je vysrkla.Na venerologii z tebe radost mít nebudou........
3 hlasy
Hlavně klid
19.06.2018 18:23
zivice
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Josef Vrána
19.06.2018 12:17
Liska
Pěkný pokus o manipulaci, spojit NATO s eurosojuzem.
Prolhaná média se činí, ale pro eurosojuz není záchrany, neobolševici už zašli příliš daleko a rozpad je neodvratný.
6 hlasů
XXXL XXXL
19.06.2018 12:13
XXXL
Jak se na otázku referenda dívají zadní čeští politici je přece zcela nepodstatné, co je důležité je, jak se na referendum o odchodu z NATO a EU dívají voliči těchto politických vyžírek, totiž občané ČR!
6 hlasů
Jiří Rys
19.06.2018 12:12
Sendador
Pro CZEXIT jsem jednoznačně. Z Evropské unie se stal žalář národů, vyložené monstrum. Aby nám něco vnucoval bruselský papaláš, který zde nikdy nebyl a který má problém nás najít na mapě, a dokonce vyhrožoval sankcemi, jestliže něco nesplníme, tak to už je vrchol.
14 hlasů
Jeroným Pražský jr
19.06.2018 12:34
Jeronym
Nazdar rusáku. Ty se nemůžeš vyjadřovat vůbec k ničemu protož nejsi občan ČR. Zkus otevřít pusu o referendu u vás v Rusku, a uvidíš jak vypadá svoboda projevu zevnitř basy.
5 hlasů
XXXL XXXL
19.06.2018 17:39
XXXL
Proč ti ty osle sprostý, Jenorýme juniore, mažou tvé reakce? Není to tvým belgicko-francouzským občanstvím ty bruselisto ze Žižkova? Nebo jenom tvojí nehoráznou sprostotou, kterou jsi získal odposlechem hovorů tvé mámy s tátou?
3 hlasy
XXXL XXXL
19.06.2018 17:39
XXXL
Proč ti ty osle sprostý, Jenorýme juniore, mažou tvé reakce? Není to tvým belgicko-francouzským občanstvím ty bruselisto ze Žižkova? Nebo jenom tvojí nehoráznou sprostotou, kterou jsi získal odposlechem hovorů tvé mámy s tátou?
1 hlas
Bob Kadet
19.06.2018 17:31
Vidlak
Nazdar ty čůůůůro zalezlý až po kotníky v americké zadeli. Popiš jak vypadá svoboda v USA?? Zase si tam minulý týden vystříleli diskožku s nějakými puberty. To je ta tvoje svoboda?? A co na to senior?? Natáhnetě za tvůj kretenismus občas po mordě??
4 hlasy
karel ledvinka
19.06.2018 16:10
karelledvinka
tak,tak.cizinci jako semiti židi by hlasovat neměli.jenom Slované,to jsme my a naši bratři a bratranci,s vyšším IQ.a s haplo skupinou R1a.šalóm.
1 hlas
doctorX doctorY
19.06.2018 13:31
doctorX
no nardar ty zapadni bolseviku, taky hulis v Bruselu?
3 hlasy
Jeroným Pražský jr
19.06.2018 12:33
Jeronym
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Rys (14 hlasů) 19.06.2018 12:12
Pro CZEXIT jsem jednoznačně. Z Evropské unie se stal žalář národů,...
Martin Koubek (12 hlasů) 19.06.2018 12:59
Evropská unie = veřejný nepřítel číslo 1.
Lopez Jordan (11 hlasů) 19.06.2018 13:18
Okupačním převzetím ze strany Evropské unie jsme skoro úplně ztratili...
Vítězslav Neumann (10 hlasů) 19.06.2018 15:45
EU je organizace, která zavádí to, co u nás už bolševik nestihl! Je...
jadoles nepojedu (7 hlasů) 19.06.2018 13:37
Patrně jste zapomněl,že jsme se mohli ke vstupu do EU...