Obtěžování muslimů
Choďte k mešitám venčit prasátka! vyzval Okamura

03.01.2015 15:31 Aktualizováno 03.01. 16:45

Šéf sněmovního hnutí Úsvit Tomio Okamura vyzývá veřejnost na sociální síti k obtěžování muslimů v Česku, například "venčením prasat" kolem mešit. Podle něj nejde o nabádání k nesnášenlivosti a text výzvy prý Úsvit konzultoval s právníky.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jiří Danihelka (16 hlasů) 03.01.2015 15:24

    Dekuji p.Okamuro. Bez jedine pripominky. Amen

  • Emil Jouda (16 hlasů) 03.01.2015 15:32

    Bravo souhlasim p.Okamuro- Islam do CR NEPATRI:Prevence především,ne...

  • Pavel Sekora (14 hlasů) 03.01.2015 17:41

    Agentura BREAKING NEWS právě uvedla, že elitního Schwarzenbergova...

  • Nepravdoláskař Navždy (11 hlasů) 03.01.2015 15:43

    Plný souhlas,naše země není se vypořádat s cikány a ještě...

  • Pavel Sekora (10 hlasů) 03.01.2015 17:39

    Ne každý troll je idiot a ne každý idiot je troll. Ty jsi obojí.

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

jsem ochotny tolerovat nabozenstvi ktere bude striktne oddeleno od statu a bude respektovat svobodu a demokracii. Coz samozrejme islam nesplnuje a ani nikdy nebude.

0 hlasů

To se rekne hezky-chodte s prasetem kolem mesity.. Ale uz nekdo zkousel chytit Kalouska a uvazat mu obojek?

0 hlasů

neochvějný americký vzor,vzdušné lázně i s bazénem,možnost opalování se na střechách.Lázně Teplice by si mohly vzít příklad https://www.youtube.com/watch?v=J95hE5cjNJ8

0 hlasů

ZABRAL BY URČITĚ I ANIMAL SEX...DĚVKA KOUŘÍ PRASETI (MYSLEN VEPŘ) PTÁKA A NECHÁ SE DIVOCE ŠOUSTAT...TRVALE PUBLIKOVAT V MÉDIÍCH,BILBOARDY,VELKOPLOŠNÉ PROJEKCE I VEŘEJNĚ V REÁLU!!!

0 hlasů

BIS aktuálně napsala totéž, co Okamura, jen jinak. http://www.ceska-justice.cz/2015/01/v-ceske-republice-operuji-islamiste-bis-chce-menit-zakon-o-tajnych-sluzbach/

1 hlas

Hele Lejdar,jdi zasírat ty tvý sálodlouhý bláboly a nesmysly někam jinam! Ty nejsi schopnej se vyjádřit něco v pár větách?

0 hlasů

Okamura se zbláznil.

1 hlas

Pravdoláska se z Tomia může posrat, ale Tomio je nejlepší kandidát na prezidenta. A když mohl být francouzským prezidentem maďarský žid, proč by českým prezidentem nemohl být moravský Japonec?

3 hlasy

To ale ponekud zni jako tyrani zvirete kdyz budete obchazet Junak a mnoho dalsich organizaci s prasetem, dokud nezbyde nic nez jen Okamurovy podniky a organizace.
Nebo takhle, kdyz nesouhlasi s CSSD (ktera politicka organizace) tak bezne budete chodit "otravovat" u Lidoveho domu a dalsich budov CSSD?

0 hlasů

"Lidé také prý nemají kupovat kebaby."

A misto toho maji kupovat velryby z Japonska, co?

Tak ci tak, osobne nejsem nadsencem velrybiho ani teleciho (ani jehneciho)... A to teleci mimochodem ne, ze tu napriklad pred migraci Turku nebylo.

1 hlas

Ale jsou i kureci kebaby, i vegetarianske, nebo proste jako haloumi. Z tech nabidek jidel v chlebu ja osobne nejradeji falafel v pita chlebu.

0 hlasů

Tak ci tak, stranou te asi argumentativne nekale souteze, delat ze bezdomovci jsou jako prasata anebo psi, to je nehoraznost.

1 hlas

Asi ne nutno dodat, ale pokud jako byvaly viceprezident AČCKA je takovy, ze klidne da hotelovemu hostovi do postele prase a potom je posle na nucene prace, a ze prece v zajmu civilizace a vse dobry, ci podobne, tak to mi zni jako docela hrozne, jakoze to vrha svetlo na AČCKA jakoze proste sdruzeni nacku hanejici se za pomerne mladymi holkami a podobne. Nebo takhle, to ma od kolegu v AČCKA ty nejake sve postoje, nebo on se proste jako snazi se integrovat do nejake party nacku? Tak ci tak, jak zmineno, delat nejake "pijte colu protoze jen svine pijou pivo" a "pouzijte bezdomovce fyzicky k svym nejakym ucelum", to mozna v hospodske runde nekomu pripada vtipny (spise mozna nektere mladsi holce, jakoze ostatni asi jako "hele, trapak"), ale i na pouheho poslance mi to pripada docela pod uroven, nehlede na to zda zrovna sedi ve Snemovne nebo v hospode.

0 hlasů

Tady:

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/odveta-izrael-zmrazil-prevod-dani-vybranych-pro-palestinu_329021_diskuze.html#discussion-list

to mate cerne na bilem. Vychodni Evropa jsou "multikulti prizdisraci" ale vetsina zapadni Evropy nikoliv.

0 hlasů

Multikulti, co to vlastne znamena? Jak pro koho zrejme.

V rovine vicemene akademickych diskuzi, techto lze najit vicero. Napriklad ohledne "rozmisteni" obyvatel v meste, jakoze nekteri fandi spise charakternim ctvrtim kdezto dalsi rikaji, ze spise smysl i ohledne cirkvi dava volne rozmisteni, a jakoze i pokud by bylo spousta mista na stavby (v ramci mesta) tak obrovske katedraly-obdoba tehoz ohledne mesit, nedava valny smysl ohledne bezneho obecniho zivota, jakoze radsi mensi chram v Kiezu kam se lze jit modlit, kde knez, a kde pravidelne bohosluzby nez nejakej jako ten mega-chram.

Vsak multikulti je i v osobnich vztazich jako takovych. Napriklad dva rovnocenne a rovnopravni partneri, napriklad Cecho-Moravak a Japonka-Korejka kteri se spolu nastehujou. Kazda z techto dvou osob sebou obvykle prinasi nejake ty zvyky a zrejme i identitu. Coz ale nevylucuje stastny vztah, zvlaste pokud je jako respekt a tolerance v tom vztahu. Na druhou stranu, pokud napriklad ona je vegetarianka a on ne, tak ne nutne problem samo o sobe ale pokud ji dela naschvaly, napriklad ze schova steak do supliku s jejim spodnim pradlem, ci podobne, tak to nezni jako ze se jedna o dospeleho cloveka a vztahu to argumentativne nedela dobre, spise naopak.

Pro me osobne je multikulti ponekud jak rikat: "Hele lidi, ponekud to universalno chce, ale to neznamena, ze bychom vsichni museli byt jak nejaci roboto-klonove." Vsak ne, ze bych nedaval vyznam i mistnimu pravu. Napriklad, potkam slecnu a zvu ji na film do kina, a ona souhlasi. Nekde v nejake zemi se mozna bere jako pravo jejiho bratra me zabit protoze jsem mu nezaplatil penize predem, ale ne tak u nas, a u nas je plnoleta slecna osoba sama o sobe. Zaroven tak ten bratr, ktery argumentativne by mel mit vlastni osobni zivot misto parazitovani na zivotu sve sestry. Vsak stranou toho, pokud je napriklad v ramci jeji rodiny tradice, ze svatba ve volne prirode, tak osobne bych nutne nemel problem s tim, ze svatba takto, ale mozna bych argumentoval pro jako dvojitou svatbu, jakoze svatba v kostele zjednodusene receno ponekud jako "Hele komunito, tahle je moje, abyste vedeli." V ramci financnich moznosti. Tak ci tak, pokud by ona trvala na tom, ze cely zivot musime zit jako v nejakem designovanym skanzenu, tak to by pro me bylo asi azaz. Ale krome toho opravdu nevidim problem s nejakym, ze my ani dalsi osoby kolem nejsme jako nejaci roboti kteri dle nejake udavane udajne kulturni normy fungujou dle toho nejakeho udajneho programu ktery dle nekterych prece urcuje kazdou sekundu zivota. No, a pokud bychom v prvni rade nemeli nic spolecneho, jakoze vlastne neni filmu na ktery bychom se radi (ohledne filmu) podivali oba, tak to pochopitelne zrejme k svatbe nedojde, a v tom ohledu je vsehovsudy jedno zda nase rodiny pochazi z rozdilnych kontinentu nebo ze stejneho kraje.

0 hlasů

A trochu jsem odbocil. Proste, zjednodusene receno, i ramci jednoho "naroda" nekdo preferuje basne, nekdo preferuje sci-fi povidky, a oba si radi chodi do "multikulti" knihkupectvi ktere nabizi oboji.

0 hlasů

A co se tyce p.Okamury, jestli za tim vsim je proste akorat jako profesni lenost, ze prece v restauraci na jidelnim listku Smazeny syr a Smazeny rizek, a vyber z hranolek a kroket, a ze to mozna dle neho prece naprosto staci a co by kdo mohl chtit vice, ci podobne, to nevim, a uprimne mi to je docela jedno (stranou vlastniho eventualniho zajmu, at jiz jako zakaznik anebo manazer anebo podnikatel, mit gastronomii alespon trosicku na urovni a ne ze nekdy skoro jak v chlivu).

0 hlasů

Ohledne te urovni restauraci, aby bylo jako jasno, osobne napriklad pri cestovani vlakem jisteze si cenim ze jsou jako fast-food nadrazni hospody, kde pivecko a neco k jidlu, a vse cenove rozumne, napriklad jak u jidelen (a napodobnych "hospod") v ramci prestavky na obed (byt dle prace eventualne bez pivecka) - vsak pochopitelne predpokladaje dodrzovani hygienickych atd. norem. Ale kdyz rodinna seslost nebo proste ze se vecer zajde do restaurace a ze za okolnosti ze fakt nedela takovy rozdil zda hlavni chod za 60Kc nebo 90Kc a zda jidlo do 30 minut nebo kolem 45 minut, tak to osobne radeji to lepsi nez jako konzumni minimum, obzvlaste kdyz pri mrazaku a vybavene kuchyni doma (s pristrojem na smazeni) si smazaka s hranolkami zvladne udelat raz-dva samo.

0 hlasů

Velkej manazer Okamura, co si pocne az nebude mit "nekvalifikovane" na vsechny ty prace kolem? Nabidne napriklad hotely jako chlivy a ze uzasne ceske?

0 hlasů

Kdy tedy dostanu zpet co jsem odvedl na socialnich atd.?

Stranou toho, kdo vi jak to kolem "narodnich pamatek" vypada ten vi ze to (i) tam bezne vypada jak u chlivu...

0 hlasů

Prasátko nemám, ale s pejskem přijdu :-)

4 hlasy

Pocestit sousedy, co? :)

0 hlasů

Neco pro Simurdu:-)

http://echo24.cz/a/i6tzu/levna-ropa-podlomila-sovety-slozi-ted-sejkove-putina

0 hlasů

Kdo chce žít v Kanadě-musí se přizpůsobit!

STAROSTA ODMÍTÁ ODSTRANIT VEPŘOVÉ ZE ŠKOLNÍCH JÍDELEN A VYSVĚTLUJE PROČ

Muslimští rodiče se dožadovali, aby se v jednom předměstí Montrealu nepodávalo ve školních jídelnách vepřové.
Starosta montrealského předměstí Dorval to odmítl a jeho tajemník rozeslal rodičům dopis, v němž vysvětlil proč.
„Muslimové musí pochopit, že se musí přizpůsobit Kanadě a Quebecu, jejím zvykům, tradicím, způsobu života, protože právě proto se rozhodli do Kanady přistěhovat.
Musí také pochopit, že je třeba, aby se začlenili, a naučili se v Quebecu žít.
Musí pochopit, že to záleží na nich, aby změnili svůj životní styl, nikoliv na Kanaďanech, kteří je zde velkoryse přivítali.
Musí pochopit, že Kanad'ané nejsou rasisté, ani xenofobní; před příchodem Muslimů přijali mnoho imigrantů {zatímco naopak tomu tak není - muslimské státy nemuslimské přistěhovalce nepřijímají}.
Podobné jako jiné národy, Kanad'ané nejsou ochotni vzdát se své identity, své kultury.
I když Kanada přistěhovalce vítá, není to starosta Dorvalu, který vítá cizince, ale jsou to všichni Kanad'ané, obyvatelé Quebecu.
Nakonec musí pochopit, že v Kanadě (Quebecu) máme judeo-křesťanské kořeny, vánoční stromky, kostely a náboženské slavnosti, a náboženství musí zůstat v soukromé doméně.
Městský úřad v Dovalu má právo odmítnout jakékoli ústupky, které požaduje Islám a šária.
Pro Muslimy, kteří nesouhlasí se sekularismem, a necítí se v pohodě zde v Kanadě, existuje na světě 57 nádherných muslimských zemí, většinou s malou hustotou obyvatelstva, které jsou připraveni je přijmout s otevřenou halal náručí, v souladu se šárií.
Jestliže jste opustili svou zemi a odjeli do Kanady a ne do jiné muslimské země, je to proto, že jste považovali život v Kanadě za lepší, než kdekoli jinde. Zeptejte se sami sebe, jen jednou, „Proč je lepší žít v Kanadě, než v zemi, ze které jste přišli?" „Školní jídelna s vepřovým je součástí odpovědi."
Listopad 2014

6 hlasů

Tenhle psychopath tu ceskou kulturu hodne obohatil.

0 hlasů

Jestli dela jako naschvaly v ramci sveho podnikani, tak to bych se divil, ze jeste podnika...

0 hlasů

Uprchlíkům je třeba pomáhat. Nejlépe tak, aby nemuseli opustit svoji zem a mohli se po čase vrátit do svých domovů.

1 hlas

Přesně tak. Tak by to mělo být. Jenže hranice zemí pomalu mizí...a vládu nad světem, který se klaní "zlatému teleti", přebírá několik málo rodin. A ty potřebují uprchlíky a jejich rozvrácené domoviny. Díky tomu mohou média ukazovat našim občanům, že plat 12tisíc Kč brutto je vlastně "přepych". Výroba chudoby ve třetím světě proto bude pokračovat a pokračovat bude i nahrazování rozmazlených evropanů méně náročnými uprchlíky. Hlasy ze zdejší diskuze, že do ČR islám nepatří jsou stejně nepodstatné, jako jsou volání po ryze českých potravinách. Prostě bude to tak, jak to pro nadnárodní korporace bude zrovna výhodné.
Myslím si, že zásadní problém islámu pro naši židovsko-křesťanskou civilizaci je nulová tolerance lichvy.

0 hlasů

Tohle Japonec Sim-urda nerozchodi:-)

http://echo24.cz/a/i6tzu/levna-ropa-podlomila-sovety-slozi-ted-sejkove-putina

0 hlasů

tak když jsi tak namachrovanej,tak,tam dej svý jméno. pn pn Máš s tím potíže?

3 hlasy

Napovím. Dlouholetý zdejší troll Václav Horák známý pamětníkům mimo jiné jako nepravý Prudič, Prudičova máma, atd., atd.

4 hlasy

eM Felixi, vcera jsi zde opet lidi nabadal, ze cernou skrinku nelze v hlubokem mori nalezt, protoze je natrena nacerno. Stale si to myslis?

0 hlasů

Většinou na ty tvoje debility Horáku nereaguji, ale udělám výjimku. Dej odkaz kdy jsem kde něco podobného prohlásil. Vzhledem k tomu, že nic takového neexistuje, je ten tvůj blitek dalším důkazem toho co jsi za podlého ubohého a zlého hajzla.

4 hlasy

Felix, wie ist dein Name!? Professor Horak!-)))

0 hlasů

Budeme k mesitam chodit vencit Machacka. Az Alibabove uvidi toho vola, radi sami utecou:-)

2 hlasy

Hm., je zajímavé, že tento česko-japopnský míšenec vyzývá k nenávisti vůči jinému národu (víře). Když sám nebyl v Japonsku dost žlutý, a naopak v Česku dost bílý!!

4 hlasy

Nepamatuji si že by Okamura někoho vyzýval obětovat Japonským bohům.Zato Kadet je zcela jistě rasista.

1 hlas

Vono to bude asi tak, že za 20-30 let budeme chodit okolo mešit s cedulkou na krku: "Jsem křesťanské prase".

5 hlasů

Jen taková otázečka Martine. S kolika muslimy a s kolika cikány se do roka osobně setkáš? Jinak si osobně myslím /je to jenom názor/, že za 20-30 let tu bude úřední řečí čínština.

2 hlasy

No hlavně, když tu nebude ten zkurwenej americko-německej kapitalismus.

3 hlasy

Ty jsi vážně chudák, takovej rudej marxistickej kokot. Jsi nemocný člověk, duševně....

2 hlasy

No, nějak nechápu tento způsob vymezování se vůči muslimům, pane Okamuro. Vzpomínám na jeden váš rozhovor, kde jste popisoval, jak jste trpěl v Japonsku, tak i v Česku, v obou zemích vám dávali najevo, že nejste ani čistokrevný Japonec, ani čistokrevný Čech a teď děláte vy to samé. Tento způsob vymezování vůči muslimům se mi moc nelíbí, je to jen rozdmýchávání nenávisti a nesnášenlivosti, které nemůžou přinést nic dobrého.

2 hlasy

Paní Nováková, mám za to, že pan Okamura se zde vůbec nevymezuje proti jiné rase, ale proti militantnímu islámu, který v současnosti ukazuje svoji brutalitu a nesnásenlivost v podobě IS.Já jsem v roce 2010 byl svědkem demonstrace muslimů v Londýně, a věřte mi, že z jejich hesel a počínání šel strach.A co se týče muslimů v Česku? Četla a nebo slyšela jste z medií, že by se distancovali oproti konání té fanatické sebranky co vraždí i vlastní lidi?Zdá se mi, že češi jsou takový holubičí národ, který z vlastní pohodlnosti a přizdi......tví, sám strčí hlavu do oprátky, a ani se moc nebrání.Žel Bohu je to v současnosti politika většiny EU.

4 hlasy

Takze Vas budu vecer otravovat u te vasi "nejvyssi" klubovny kde stravite mozna i kazdy vecer, a to moje otravovani, ze je prece jako politicky aktivismus pro mir a proti muceni veznu osobami ktere slozili prisahu pred nasazenim v ramci NATO? Fakt jako?
To ponekud jako volne prirovnani nebot Islam neni zadna organizace jako takova.

0 hlasů

Jsou dokonce jedinci, kteri na hokejovem treninku slouzi ochitne jako terc pro puky:-)

0 hlasů

0 hlasů

Bóže Petronilo, vy máte jediné štěstí a sice, že si vás za 30 let žádnej muslimskej chlap nevšimne.

4 hlasy

Macháčku, vy máte zase jediné štěstí, že nevíte, jak jste hloupý

4 hlasy

Tak to byla trefa do černého...!

3 hlasy

Islám v ČR. Nedej bože, aby se toto jednou doslechnli takoví velikáni a obránci českého národa před cizáky jako Jan Hus, Jan Žižka, Karel IV, Anežka Česká, Přemysl Otakar I.Svatý Václav, Václav I. a II. Prokop Diviš, Jiří z Poděbrad, Jan Amos Komenský, František Palacký, J. E. Purkyně, Karel Havlíček Borovský, Josef Kajetán Tyl, Jan Masaryk, Alois Rašín a František Ladislav Riegl. Krve by se v nich nedořezal, pro zradu jaká byla vykonána oproti jejich národu.

5 hlasů

Tak mě napadlo jaká by asi byla reakce, kdyby někdo začínal vyzývat veřejnost k tomu aby se podobně chovala u synagog.

4 hlasy

Agentura BREAKING NEWS právě uvedla, že elitního Schwarzenbergova agenta a placeného trolla pn23 pn23 s krycím názvem DEBIL, pravidelně mlátí jeho stará jara jara což na něm jak vidno z jeho příspěvků zanechává viditelné a nevyléčitelné stopy.

14 hlasů

Howg.

1 hlas

Smutna zprava pro Simurdu:

http://echo24.cz/a/i6tzu/levna-ropa-podlomila-sovety-slozi-ted-sejkove-putina

1 hlas

pn pn, mas zbytecne prani, ze sejkove slozi Putina. Za kolik $.. Rusko musi prodat olej je statni tajemstvi. Jooo, vsichni by to radi vedeli ale buhuzel vedi velky howno. Podle mych vypoctu je to $25, a az to dojde do tyhle ceny tak sejkove uz tady nebudou a amerika bude cela pokakana.

3 hlasy

Další vizitka úrovně českých voličů.

3 hlasy

Z čeho to konkrétně usuzujete? A mimochodem vy jste volič jaký? Avarský, marťanský, nebo nemáte volební právo?

9 hlasů

Soudruhu Sekoro, porad jeste mlatite svoji pani a chlubite se tim na webu?

4 hlasy

Asi takhle - já pana Okamuru rozhodně nevolil a je vizitka českých voličů fakt, že sedí v PS. Je to stejně takové, jako se sprostým opilcem na Hradě - také vizitka českého voliče. Inu, sám hradní pán se vyjádřil v tom smyslu, že 75% % Čechů jsou debilové, takže vlastně neříkám nic nového.

0 hlasů

Ne každý troll je idiot a ne každý idiot je troll. Ty jsi obojí.

10 hlasů

Je úsměvné když Čechům dává rady persona která není ani Čech ani Japonec. V Japonsku mu zřejmě pro neschopnost pšenka nekvetla, tak se musí předvádět tady. Bohužel mu to zatím vychází. Tím neobhajuji muslimy, ale formu určité úrovně a slušného chování.

6 hlasů

pokud myslite "slusne chovani, jako protiargument k uriznute hlave a legitimnimu sexu s 9ti letymi detmi, tak je neco asi spatne.

2 hlasy

Myslím tím to, že naše takzvaná Západní civilizace se všude chlubí jak je humánní a morálně vyspělá je v podstatě stejně xenofóbní a netolerantní jako ti zaostalí a primitivní muslimové. Aby bylo jasno. Rozhodně neobhajuji radikální hrdlořezy, ale na druhé straně se dovedu vžít do situace obyčejného muslima jemuž letadla a rakety humánních křesťanů vybombardovali vesnici a při kterém tam zařvalo pár jeho nejbližších příbuzných. Tak totiž vzniká nenávist.

6 hlasů

Pavlíku ale v tom případě by ta tzv.Západní civilizace(víte kdo to je?) měla na své válečné lodě plávající kolem země obyčejných muslimů, umožnit nástup mírumilovným muslimům kterým humánní křesťané vybombardovali vesnice a odvést je k sobě domů a necpát je tam kde je nechtějí.

1 hlas

Odsouzení islámu a odmítání přílivu vyznavačů islámu neberu jako akt xenofobie, ale jako pud sebezáchovy.

2 hlasy

Oprava: letadla a rakety vybombardovaly. To jen pro pořádek, aby zde nějaký echtpravicový ynteligent nenapadal moji češtinu.

1 hlas

http://echo24.cz/a/i6tzu/levna-ropa-podlomila-sovety-slozi-ted-sejkove-putina

0 hlasů

Přání otcem myšlenky trollíku. Mimochodem donedávna jste měli poučku, že sověty uzbrojil Reagan. Změna manuálů?

4 hlasy

To co vyjde z Balšínka a jeho kohorty tak podobně jako z tebe vždycky zapáchá hnojem.

7 hlasů

Vidí, že s přímou demokracií shořel, zkouší to jinak

0 hlasů

Nevíte, kde bydlí Vondra?

1 hlas

Chceš si to prase přivázat na vodítko? To bude těžký, je totiž hodně divoký!

3 hlasy

Nikdy jsem po tom nijak zvlášť netoužil, ale teď už vím, že si koupím psa, pojmenuju ho Mohamed a jakmile se přiblíží nějaký kozomrd, budu na něj volat "Mohamede k noze!".

7 hlasů

Výborný nápad, zkus to. A také můžeš svého psa pojmenovat Putin a vyzkoušet to na Rudém náměstí. Dopadneš zhruba stejně...

1 hlas

LEPŠÍ "MOHAMEDE,TRHEJ"!!!

3 hlasy

VYMYŠLENO,BUDEME ORGANIZOVANĚ VENČIT POSLANCE!!!

1 hlas

Okamura jen hledá uvadající přízeň voličů. Politici by si však měli uvědomit, že na nucený multikulturalismus (už to slovo je příšerný) a měření dvojím metrem tu už není spousta lidí zvědavá. Pokud situaci nebudou řešit a ve funkcích budou fanatici jako Šabatová může se snadno stát, že lidé dají hlas tomu kdo jim alespoň řekne co chtějí slyšet. Konec konců se tam většinou dostali podobnou metodou.

6 hlasů

Bravo, takze soudruh nacek dvorak voli ty, kteri rikaji to, co nechce slyset.
No jeste vetsi debil, nez jsme mysleli :-)))))
Zastrc si cerstvou kruty mezi nohy a mazej heilovat na Mejdan, ty metre dvojitej.
Posirajiciho se mocnare a Kocaba si vem s sebou :-)))

2 hlasy

Konečně jeden váš příspěvek kdy s vámi mohu naprosto souhlasit.

1 hlas

Nic ve zlem, ale prece nedam duveru tomu, kdo mi rika co nechci slyset? Asi by to melo byt tak, ze kdyz nekdo rika co chci slyset, tak v mem zajmu je aby to slyseli i ostatni. Alespon ja se tim ridim a pro mne to dava smysl v nynejsi zastupitelske demokracii. (takz je to muj nazor do diskuse. Preji dobre odpoledne)

2 hlasy

A samozřejmě, dík, taktéž pěkné odpoledne.

0 hlasů

Jo Ok, správně to je, kdo JEN říká co chci slyšet. Samozřejmě taky se mě dobře poslouchá "bude dobře", ale potřebuji ješte slyšet jak toho chce dotyčný dosáhnout a snažím se reálnost zhodnotit.

2 hlasy

MUSLIMSKÉ KURVY TÁHNĚTE DO PRDELE!!!...TEORETICKY SE ZDE MU-SLIMÁK NECHYTÍ,ČEŠI JSOU PĚKNÉ SVINĚ UŽ DLOUHÁ LÉTA A DO OHRADY RADĚJI JEN KANCE,KDYBY MU-SLIMÁK VE SLABÉ CHVÍLI ZAŠOUSTAL,ABY Z TOHO NEBYL "SVIŇOSLIMÁK"...K HISTORII NUTNO DODAT,ŽE V DOBOVÝCH ZÁZNAMECH JE VŠUDE "CIGÁNSKÝ" TÁBOR,NAZÝVEJME VŠE,PROSÍM,PRAVÝM JMÉNEM!!!

4 hlasy

Tohle už je urážka víry, to by se prostě dělat nemělo. Nevidím důvod, proč záměrně chodit někde k mešitě ukazovat jaké má moje holka nohy. To je jak posílat gaye ocucávat se v neděli před katedrálu. Jedna věc je s tím jejich náboženstvím nesouhlasit a druhá si z toho dělat šoufky... Pro mě je stejná sorta islamista, katolík, žid i hinduista, ale přece jim nebudu vmetávat do tváře, že jsou "sprosté slovo" i když si to myslím, nějaká úcta k cizímu přesvědčení musí být, máme přece nějaké vychování....

5 hlasů

Myslím že jste dost vedle, když půjdete se psem kolem kostela, nikdo se nad tím nepozastaví, když s ním půjdete kolem stůpy (už jsou v ČR 2) ani tam to nebude nikomu vadit, tak proč by měl kdokoli kdo jde se psem zjišťovat, jestli tam kudy jde nemají musulmani nějaké hnízdo? Ona tohle je naše země, nikoli nějakých špinavých utěrkářů a pokud se jim naše zvyky, nezdají, mohou táhnout do té řiti světa, odkud přitáhli. A jejich pár konvertitů s nimi.

0 hlasů

Nerozumíte mi, nemyslím, že by se měl kdokoliv omezovat jen proto, že je muslim poblíž, ale neměl by využívat rozdílného zvyku k urážkám. Pokud budu vlastnit krásného čuníka, kterého normálně venčím, tak nepřestanu jen proto, že je vedle mého domu mešita. Nicméně pokud si postaví v Aši mešitu, tak já nevemu babče čuně z chlívku v Breclavi a nepojedu tam jen proto, abych u kázal, jaký jsem "bojovník"....
Stejně jako s indem-hinduistou, taky mám rád stejky, ale nebudu před ním popisovat, jak si kořením kousky jeho uctívaného zvířete...

0 hlasů

Furt je lepší dělat šoufky,než stínat hlavy jenom pro pořádek!!!!!!

2 hlasy

Nad touto "nadsazkou" muzeme polemizovat, ale urcite je lepsi chodit s prasetem kolem mesit ted, nez se pak divat na pribite urezane hlavy na dverich rozborenych kostelu. Nemate predstavu co se muze bez tvrdeho posteje stat s Evropou do par let!!!! A o ucte je zbytecne hovorit. Staci trochu polistovat v Koranu, trochu zagooglovat a okouknout na fotkach a videiich jakou ma islam uctu k jinovercum!!! (Jinak nic ve zlem )

4 hlasy

Je to blbec.

0 hlasů

pn,pn Jsi idiot! Na rozdíl od tebe se nebojím podepsat ty nulo!Urážet by ti šlo,ale podepsat se jménem ti dělá potíže že jo?Proto se schováváš za nic.pn pn.No nic ve zlým.Měj se.

2 hlasy

Chodit s prasetem k mešitě je volovina. Každej jen trochu myslící muslim zavolá benga a bude pobaveně koukat jak zbíráš hovna. Proč Okamura nepodá návrh zákona upravující chování náboženských spolků a nepožaduje status náboženského vyznání jako vnitřní záležitost víry bez práva dožadovat se vyjímek pro užívání vnějších symbolů?

3 hlasy

KAŽDÁ SVINĚ DOSTANE KALHOTKY "TENA-FLEX MAXI XL" A JE VYŘEŠENO...JEN ABY MĚL KAM CHCÁT MU-SLIMÁK,V MEŠITĚ HAJZLY NEJSOU A JAK ZAČNOU CHLASTAT PÍÍVEČKO,TAK JSOU V ŘITI!!!

0 hlasů

Na čem jedeš, čéče, to musí fakt být síla!!!

0 hlasů

Bingo....

1 hlas

A jakou má teprve k ateistům...
Nicméně tahle navržené metoda je dětinská a hloupá, taky se nebudu hinduistovi chlubit, jak mi chutnají steaky... Prostě tohle je populistická hloupost a taky se mu může stát, že mu nějaký domorodec-konvertita naznačí, že taky není "tak úplně Čech" a může jít jinam, když se mu to tady nelíbí...

3 hlasy

dětinská, hloupá a dost nebezpečná... vzpomínám, jak v jednom rozhovoru popisoval, jak trpěl v Japonsku i v Česku, nikde ho neuznávali, protože nebyl čistokrevný Japonec, ani čistokrevný Čech. Teď se chová stejně.

1 hlas

Jste dost vedle, hlavní problém v Japonsku měl ne z toho že je z poloviny bílý, ale z toho že je z poloviny korejec, korejci jsou totiž pro japonce podstatně horší než běloši. Je to asi jako by u nás byl z poloviny vietnamec, což by zřejmě nikomu nevadilo a z poloviny cikán, což už by zřejmě vadilo některým lidem.

0 hlasů

vedle jste vy, Okamura je z jedné poloviny Japonec a Korejec, z druhé poloviny Čech. Japoncům prostě vadilo, že je míšenec.

0 hlasů

Právě proto může posuzovat! Na rozdíl od rozmaznaného fracka Petronili.

0 hlasů

Jako ze by meli vodit k mesitam na voditku Okamuru?

2 hlasy

Ja byt jeho obhajcem, rekl bych asi neco ve smyslu ze to myslel jako:
"Tak vy nackove, jedinci mezi Vami jsou bud jak psi nebo jak prasata, a proto kazdemu z Vas rikam: Vem sebe do mesity a rozsir svoje obzory ktere jsou uzsi nez u kone s klapkami."

0 hlasů

*"...v Den otevrenych dveri, ci podobne, ..."
Jakoze vsehovsudy soucasne v tech sekularnich statech kostely, mesity, synagogy, atd. jsou docela soukromeho charakteru, jakoze ne jako verejne posezeni v parku. Sice bych nedelal, ze kostel jako klubovna, ale svym zpusobem v sekularnich pojmech se to takto da predstavovat. Ale zas ne jako, ze prece jak ten rivalni fotbalovy klub kde se dokonce hooligans obou klubu schazi na mlaticky, a podobne.

0 hlasů

mysleli tebe neumíš číst ?

6 hlasů

To mám jako přivázat na provaz np np, Henexe, Harašíma?

7 hlasů

Jedno prase bude stačit.

1 hlas

Plný souhlas,naše země není se vypořádat s cikány a ještě tohle????Kdo je bude platit?Důchodcům se přidalo necelých 200kč,kolik berou cigáni a ostatní přistěhovalci???Nikdy zde neplatili daně,neodváděli nic do soc.systému???Na,co si to zase hrajeme,na spasitele?????

11 hlasů

Mnohy "cikan" (ktery si tak rika) je cesky obcan, leda tim proste myslite jako osoby postizene a ze byste je rovnou odkragloval v jmenu penez a genofondu ci co.
Tak ci tak, pokud mluvime o tom, kolik migrace koho stoji, tak ja mam za to, ze statisice ceskoslovenskych emigrantu po tom odsunu, i soucasni cessti migranti z CR, vsehovsudy pry vicero statu stalo vice nez prinesli, a tudiz pri duslednem postupu o kterem mluvite tak mi to zni ze dluzite tem statum docela spousta penez.

0 hlasů

proč ne ?

2 hlasy

Kdyz se u Vas bezne napriklad cura na kostely, i napriklad na hrad, tak se jisteze da snadno pochopit, ze si bezne "oznackujete" budovy. Ale nedelejte z toho nejake ze jak u ciganu, nebot u nich kdyz se to delavalo tak se to delalo jak lide delaji symboly, jakoze napriklad kusem uhli.

0 hlasů

Proč ne co? Pane Nováku? Pan Okamura má 100% pravdu. Islám do ČR nepatří - pokud zde chce někdo žít - prosím - ale nechť dodržuje zákony a zvyky této země

8 hlasů

Takze Cesi bezne venci psa u souseda, a kdo to nedela tak nepatri do CR?

0 hlasů

Proč ne ? no protože bych ho tam venčil mazlíka !!!

0 hlasů

škoda že nestačí tam vzít ženu, někdy je to taky pěkná .....

0 hlasů

Proč ne? Pussy roit z kuřetem v pitke by se tam hodila a navíc by si je mohamedáni vyšoustali sami a nemusela by všechna práce zůstavat na knížeti

0 hlasů

Bravo souhlasim p.Okamuro- Islam do CR NEPATRI:Prevence především,ne až léčba,neb by byla předrahá

16 hlasů

Napriklad slovo "prevence" je prevzate z latiny (kde mozna (castecne) prevzate ze starorectiny. A Vy se nestydite ze takto nadrzujete "cizim"?

Tak ci tak, pokud by Cesi trvali na systemu kde velka cenzura knih i mysleni, tak by asi nebyvali cinkali klicemi tolik.

0 hlasů

Pardon, mozna do cestiny prevzate z francouzstiny, ale pred tim puvodem z latiny.

0 hlasů

Dekuji p.Okamuro. Bez jedine pripominky. Amen

16 hlasů

http://pravyprostor.cz/skandinavske-vanoce-2014-multikulturni-a-nevesele/

0 hlasů

Nejednalo se o modlitbu. A "Amen" bylo v hebrejstine, starorectine i arabstine drive zrejme dokonce nez Kosmova kronika.

0 hlasů

Slovo amen je z hebrejštiny, ovšem i blbec ví, že už dávno přešlo do hovorové češtiny kde má výáznam poněkud posunutý a používá se ve významu konec. Například když řeknu je s Lejdarem amen, znamená to, že myslím, že je konec s jedním trotlem.

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov