Vztahy v EU
Diplomaté: Odmítání kvót na uprchlíky může Česku uškodit

07.09.2015 16:22

Česku hrozí kvůli migrační krizi zhoršení vztahů se státy západní Evropy, které prosazují povinné kvóty na přerozdělování uprchlíků v Evropské unii, zatímco Česko je spolu s dalšími zeměmi střední a východní Evropy odmítá.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • chytrý Honza (18 hlasů) 07.09.2015 16:32

    Diplomatický kecy. Kvóty se musejí odmítnou, protože kvóty nejsou ani...

  • jarda novák (14 hlasů) 07.09.2015 16:29

    odmítání, může uškodit leda těm diplomatům, protože jim osobně v...

  • Jan Homut (12 hlasů) 07.09.2015 16:38

    A neměli by, náhodou, tito diplomaté hájit především zájmy České...

  • Dr Dick (10 hlasů) 07.09.2015 17:36

    2) pokud považujete islámskou rakovinu za neškodnou podívejte se do...

  • karel berd (9 hlasů) 07.09.2015 16:44

    Tak se jenom ptám,potřebujem tuto vládu která jenom škodí a jde proti...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Tak pan "diplomat" si stezuje, ze ho nejakej darmozrout v Bruselu nepozdravil :-))))
A k tomu aby to rujy vemeno zase zacli zdravit, tak je pry nutne pozvat nimimalne desetitisice islamistu...
Kopnout toho prekabatenyho bolsevika do pr*dele je mnohem levnejsi reseni :-))))))))

0 hlasů

Je to všechno prostě v řiti.
Začněte stavět mešity, aby se nestěžovali...
Allahu akbar!

1 hlas

Vysvětlete tomu imbecilovi diplomaticky, že hlavním problémem je to, že se nerespektují pravidla přijatá v EÚ.
Třeba bor dell s "schengenskou" hranicí EÚ v Itálii a Řecku je nkrásným příjkladem. Co to bylo za idioty, kteří akceptovali tvrzení Řecka, nebo Itálie že ty tisíce kilometrů hranic s mořem mají pod kontrolou?
Řecko 17 000, Itálie 7 500 km...

1 hlas

Ať nám tedy diplomaté řeknou, jak lze pomoci lidem, kteří se dostanou befelem někam, kam nechtějí, kde se nikdy nedomluví a kde budou, i při snaze všech, jenom přežívat.

1 hlas

Predklonit se, vystrcit zadek a cekat az me do nej nekdo nakope neni diplomacie ... dalsi z rady maniplativnich clanku, ktere jednoznacne ukazuji, ze lid uz nema pravo volby a nemuze rozhodovat o vlastni zemi, protoze nekdo jiny rozhodl ... takhle demokracie nevypada

1 hlas

Je to jen propaganda a vymyvani mozku s cilem otupit cesky narod a umoznit hladky prichod muslimu. Nesmime se nechat, je treba se ozyvat a dat jasne najevo, ze tato zeme je nase zeme a nenechame si ji vzit a nehodlame se o ni delit.

2 hlasy

Nevěřte diplomatům. Němci vypískaly Merkelovou, ale naše média mlčí. Podívejte se sem. https://www.facebook.com/wirhassendiebild/videos/303257539856749/?hc_location=ufi

3 hlasy

Že se o nás píše, jako o "Východní Evropě" není nic překvapivého. Ostatně Východní Evropa jsme. A když chvilku vydržíme, tak budeme "Nemuslimská Evropa".

2 hlasy

Jistě ne tolik, jako "uprchlíci", bude to jen pomsta debilů z Bruselu za zdravý rozum. Místo výhrůžek by se měli soustředit na ochranu vnější hranice EU a na deportali již nalezivších muslimů.

5 hlasů

Darja Aslamová navštívila několik evropských zemí, kde každý den přibývají desítky tisíc lidí z Afriky a zemí Blízkého východu. Zdaleka to však nejsou klasičtí uprchlíci. Tito se na novém místě považují za pány, pohrdají místními obyvateli, kteří jim pomáhají, a žádají pro sebe stále nové a nové výhody.

http://pravyprostor.cz/imigrant-o-dobrovolnicich-rozdavajicich-humanitarni-pomoc-blaznive-stareny-jak-to-ze-vas-muzi-pousti-samotne-z-domu/

2 hlasy

Darja Aslamová navštívila několik evropských zemí, kde každý den přibývají desítky tisíc lidí z Afriky a zemí Blízkého východu. Zdaleka to však nejsou klasičtí uprchlíci. Tito se na novém místě považují za pány, pohrdají místními obyvateli, kteří jim pomáhají, a žádají pro sebe stále nové a nové výhody.

http://pravyprostor.cz/imigrant-o-dobrovolnicich-rozdavajicich-humanitarni-pomoc-blaznive-stareny-jak-to-ze-vas-muzi-pousti-samotne-z-domu/

1 hlas

Krev, která ve 20. století protekla za svobodu našeho dneška nebyla německá, francouzská ani anglická a rozhodně ne muslimská. Právě ti, co se nám teď snaží diktovat, nás v minulosti zradili a zaprodali. Lidé nezapomínejte a bděte!

5 hlasů

Krev, která ve 20. století protekla za svobodu našeho dneška nebyla německá, francouzská ani anglická a rozhodně ne muslimská. Právě ti, co se nám teď snaží diktovat, nás v minulosti zradili a zaprodali. Lidé nezapomínejte a bděte!

2 hlasy

Tak a teď začne od našich "partnerů" vyhrožování. Hezká to rovnoprávnost, svoboda a demokracie v té "mama" EU! Co takhle z ní hromadně vystoupit... :-)

7 hlasů

Celkem chápu, že demokracie je pro vás naprosto nepochopitelný problém. Vždyť "Rada vzájemné hospodářské pomoci" měla na všechno jasný recept, že?

0 hlasů

Modrej soudruhu. RVHP už dávno není. Teď je řeč o EU. Nechápete co? Nevadí. Nejste sám, komu není shůry dáno.

0 hlasů

Můj ty smutku. To je vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl.. - .

2 hlasy

Co se děje? Netušíte co to je RVHP a nervozita z nevědomosti se u vás projeví nekontrolovatelným třasem prstů ruky?

0 hlasů

Pádem železné opony a rozšířením na východ získala EU nové trhy a levnou pracovní sílu do svých montoven. Zároveň pro jistotu zlikvidovala naše zemědělství a soběstačnost v potravinách a zaplavila nás svými podřadnými blafy. Tím o cca 25 let odvrátila svou ekonomickou krizi a ztrátu konkurenceschopnosti oproti východní Asii. Za pomoci ochotných domácích kolaborantů skoupila průmysl, který se jí hodil a zlikvidovala to, co se nehodilo. Oproti finančním výnosům z expanze na východ jsou dotace EU jenom malým bolestným.
Jestli si mám vybrat, zda se stát nesvéprávným proteltorátem Bruselu, potažmo Německa, nebo se uskrovnit a udržet si alspoň nějakou suverenitu ve své zemi, volím tu druhou možnost.
Oni nás stejně jako podřadný póvl berou od začátku.
Fuck of EU.

5 hlasů

Tak pádem železné opony jste získal levnej hajzlpapír bez fronty a vaše stará (pokud teda nějakou máte) dostupný kundafáče (to abyste pochopil o co jde a k čemu se to používá) standardní kvality... Zemědělství zlikvidovali především komouši se svejma odborníkama a průmysl jakbysmet. Nebo si snad myslíte, že třeba ČKD vybudovala "Inženýrská odysea"???

,,Soudruzi, ... my vynikáme na rozdíl od kapitalistů v tom, že jsme až příliš poctiví..."

0 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Že se ale ve východní Asii žije, co? Tak se tam ty blbe odstěhuj...

0 hlasů

Jak řekl bývalý francouzský prezident Chirac, východní Evropa propásla příležitost držet hubu.

4 hlasy

Jenom Česku?Pokud vím tak kóty odmítly Pobaltské státy,Anglie,Polsko,Maďarsko,Slováci.A co udělali země které nás kárají proti zavedení vízové povinnosti Kanadou vůči naší republice.

6 hlasů

Tak je to napsano schvalne, i v Nemecku, Francii a Anglii jsou obcane i samotni pristehovalci, kteri odmitaji kvoty, ale tyhle noviny patri vladnimu politikovi a tak se jede jen cenzurovana propaganda

1 hlas

Já bych se zhoršení vztahů se západem nebál. Já bych dokonce uvítal vystoupení ČR z EU a NATO. Germáni nás vždy vojensky napadali a frantíci s anglány zradili. A plot, vybudovat ten starý dobrý plot.

5 hlasů

Starý, dobrý plot... Vy budete etalon bolševického dobytka a představitel rudé lůzy, přímo za jedna.

0 hlasů

Vy budete bdovatel nefunkčního a krachujícího kapitalismu. Za pět.

1 hlas

V Rakousku teď kancléř peskuje, poučuje a vydírá sousedy jako Česko a Slovensko, s Maďarskem jsou vztahy na bodu mrazu, jako by bylo ještě Rakousko-Uhersko. Sami Rakušané zrušili mezinárodní azylové smlouvy a pravidla Schengenu a místo aby podpořili Maďarsko že chrání hranici EU tak se zalykají solidaritou, do které chtějí přinutit všechny země EU, bez ohledu na rizika s tím spojená.

7 hlasů

Jako nárůdek bez vlastního jazyka, který zavinil obě světové války a miliony mrtvých by měli být zticha a šoupat nohama.

2 hlasy

Teď to vidíte. Je to jejich unie, ne naše.

3 hlasy

proč "uprchlíci" neodcházejí do zemí se stejným náboženstvím a stejným stylem života jako je třeba Saudská Arábie ???????
Kdo zná vysvětlení tak ať napíše rád bych ho znal ...

4 hlasy

Protože je souvěrci nechtějí, navíc Saudové, kámoši Američanů schvalují jejich plán, srazit Evropu zamuslimováním na kolena.

3 hlasy

Asi maj u saudů víc ferar, lamb a porší... psáno česky, pro Hrocha.

0 hlasů

Česká armáda není válkyschopná. Generální štáb hlásí, že potřebuje 5 tis. válečníků a nedaří se stavy naplnit. Syřané jsou dobří válečníci.

1 hlas

To řekni Izraelcům, budou se válet smíchy. Arabové jsou špatní válečníci, umí maximálně jet na koni a mávat šavlí. Stejně se chovají v tanku.

3 hlasy

No nevím, posledně v Libanonu si židi pěkně vylámali zuby. Jen nevím jestli je hammás arabský nebo perský.

0 hlasů

ja osobně bych teda radši rizknul tu škodu která vznikne nepřijetím "uprchlíků" do naší země

4 hlasy

ja osobně bych teda radši rizknul tu škodu která vznikne nepřijetím "uprchlíků" do naší země

0 hlasů

ja osobně bych teda radši rizknul tu škodu která vznikne nepřijetím "uprchlíků" do naší země

0 hlasů

Nechápu jednu věc. Proč jsou Češi tako moc proti tomu, pomoci několika tisícům potřebných? Námitky, že s uprchlíky přijdou i teroristé, neobstojí. Pokud budou mít zájem, přijdou teroristé tak jako tak. Souhlasím s výtkou, že by arabské státy - zvláště ty bohaté a málo zalidněné na arabském poloostrově - mohly dělat pro uprchlíky více. Ale to nezbavuje odpovědnosti nás v Evropě.

0 hlasů

Špatná diskuze. Tady to těm bolšounům "vživotě" nikdo nevysvětlí. Tihle idioti si prostě melou furt tu svoji...

0 hlasů

Protože to nebude několik tisícovek ale desetitisíce. Navíc nejde o uprchlíky ale o ilegální imigranty z Asie a Afriky. Skuteční syrští váleční uprchlíci (cca 4.000.000) jsou v jordánsku, nemají tisíce euro na cestu do Evropy.

7 hlasů

I kdyby jich bylo 10-20 tisíc, není to množství, které bychom nemohli bez problémů zvládnout. Češi propadli jakési nechutné islamofobii, která je, dle mého soudu, zcela iracionální. A o tom, kdo je opravdu ptřebný a kdo ne, od toho máme naše instituce, které by měly být schopné, něco podobného určit. Odmítat ale potřebné paušálně, to mohou pouze barbaři.

0 hlasů

Jo, jo, už se mluví o tom, že se chystá až 150 milionů bubáků přesídlit z Afriky do Evropy, co k tomu "ctěný" ok ? Vezme jásadlo a půjde do uvítacího výboru ? Možná, že se tam mezi 150 nadšenci najde.

4 hlasy

2) pokud považujete islámskou rakovinu za neškodnou podívejte se do Francie, Anglie, Německa Švédska...

10 hlasů

Tak se o několik postarej sám. Zkušenost je takova, že k jednomu pak přijede rozvetvena rodina, mnozí se a za pár let jich jsou cela města s mešitami atd.

1 hlas

Na něj platí starý dobrý: "povídej volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku".

1 hlas

Tak se o několik postarej sám. Zkušenost je takova, že k jednomu pak přijede rozvetvena rodina, mnozí se a za pár let jich jsou cela města s mešitami atd.

4 hlasy

Tak se o několik postarej sám. Zkušenost je takova, že k jednomu pak přijede rozvetvena rodina, mnozí se a za pár let jich jsou cela města s mešitami atd.

2 hlasy

Především není žádný důvod pomáhat EKONOMICKÝM imigrantům.

1 hlas

A vůbec žádný důvod pomáhat muslimům, navíc z jiného kontinentu, a mít na paměti, že není každý muslim terorista, ale každý terorista je muslim.

1 hlas

S tím souhlasím a je problém EU, že ještě nemá žádný mechanismus, který by imigranty třídil a posílal pryč (respektive nepouštěl do Schengenu) ty, kteří na asyl nemají nárok. Doufám, že i tato neschopnost EU přispívá k tomu, že se Češi staví k problému utečenců tak odporným způsobem. A věřte mi, že tuto zemi ničí více sobectví lidí, než pár tisíc imigrantů.

0 hlasů

No za mě je to tak..EU tu migrační vlnu vůbec neřeší...Jediné co dokázala vyplodit jsou kvoty,které neřeší vůbec nic....Jedna věc je uprchlík,který zažádá o azyl a po vyřízení žádosti přijde....A tihle?Každý normální člověk který chce vstoupit na území EU by měl mít vízum nebo alespoň pas...A oni sem prostě vtrhnou a dělají si co chtějí bez nutnosti,alespoň nějaké registrace....A co na to EU??Vůbec nic.....To je jeden důvod k frustraci....Další je,že když vidím,že se po sto letech nedokázali přizpůsobit cikáni tak jak se asi začlení lidé z úplně jiné kultury??Jak jsou na tom např. s rovnoprávností žen??Přidělením azylu přijmou automaticky evropské hodnoty,zvyky a právo?....Těžko....Není to sobectví,ale pud sebezáchovy jak zachovat svůj způsob života...Proto jsou Češi ochotní pomáhat uprchlíkům z Ukrajiny (na což se dost zapomíná),ale nechtějí tu muslimy....

1 hlas

Tuto zemi ničí a zničí sluníčkáři a pražská kavárna, protože si ve své nebetyčné blbosti a omezenosti nevidí ani na špičku nosu a nedokáže si domyslet následky toho všeho.

1 hlas

Hmm. Takže diplomaté byli dva, a čr to ublížilo tím, že jednoho z nich někdo v bruseli nepozdravil. Děkuji soudruzi editoři.

3 hlasy

Tyhle kecy si můžete nechat. EU potřebuje nás, ne my jí.

5 hlasů

Tak se jenom ptám,potřebujem tuto vládu která jenom škodí a jde proti vlastnímu lidu ?

9 hlasů

A neměli by, náhodou, tito diplomaté hájit především zájmy České republiky? Oni neskládají žádný slib, či je snad tento slib jen formální záležitost a není vymahatelný? Neměli by být už bývalými diplomaty?

12 hlasů

Diplomatický kecy. Kvóty se musejí odmítnou, protože kvóty nejsou ani tak výrazem nějaké solidarity mezi zeměmi, ale především jsou pozvánkou pro další miliony ilegálů, kteří uvidí, že EU je nakonec stejně všechny přijme, i když některé země remcají. Je třeba jednat důsledně a důrazně. Nepřijetí kvót je prvním zásadním krokem k rozbití nynějšího migrantského šílenství. K rozbití sebevražedného systému, který to umožňuje.

18 hlasů

odmítání, může uškodit leda těm diplomatům, protože jim osobně v bruseli páníček nepřidělí tolik koryt

14 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov