Hlavní strana > Domácí > Kauzy
Poslanec za mřížemi
S Rathem se nezachází spravedlivě, tvrdí Cyril Svoboda
24.05.2012 18:01 Rozhovor
Právník a bývalý předseda lidovců Cyril Svoboda zpochybnil proces stíhání poslance Davida Ratha, které bylo zahájeno ještě před hlasováním sněmovny o jeho vydání. Někdejší šéf legislativní rady vlády se Ratha nechce zastávat, ale věří, že si policie posvítí i na politiky, kteří nejsou v opozici.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Pavel Michal
25.05.2012 21:40
Michall
VŠICHNI CHCEME REFERENDUM na propuštění p.Ratha a jeho odškodnění. Pokud tam byli peníze, tak jistě pro odboráře co je hlad žene do ulic, pro důchodce, co už ani dělat kravál nedokážou. Nebo pro volební kampaň, aby stále soc dem byla zaslouženým vítězem všech voleb a mohli jsme si lebedit. Jistě by krom dvacky u doktora brzy platili pacientovi i víc, aby třeba měl na tramvaj a pívo k občerstvení po tom výkonu. p.Ratha kandidovat na prezidenta, lidi ho znají z televize
5 hlasů
josef Slavík
25.05.2012 21:10
penkava
Ciril?Taky pěkný jelito!
6 hlasů
Jiří Hoch
25.05.2012 17:09
hochji
Hm, nejznámnější losovačka je ta karlovarská. O té ale ticho po pěšině. Vládli tam převážně odeesmani.
11 hlasů
ou_ JSP
25.05.2012 14:16
JSP
"Spravedlnosti musí být učiněno zadost..." - správně p. exposlanče a expředsedo,....ale jak známo, spravedlnost je slepá! ...a kdo uteče, vyhraje!!
8 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 10:46
PrudicPruzina
Místní duševní chudák Bezděk rozjel akci za republiku rudou ! Jak vidno nedostal svou porci prášků a tak píše jednou hovadinu za druhou. Zažil jsem blba Bezděka na jiné diskuzi a tam s ním vyběhli během za pár dní.
Jeho duševní rozpoležení je na úrovni zoufalce Pružiny z Plzně či žáka 1 třídy ZDŠ. Bezděk je bývalý rudoch co by rád kádroval, bonzoval, vládnul a měl moc a vládu. Zatím jen trapně slintá s houfem jemu podobných individuí jako je : Pružina, Černá, Komanč, Muehehé, Cibul, Skřet Felix. Prostě pacienti na vycházce !
9 hlasů
Anička skřítek
25.05.2012 11:36
zak01
,,.....vládnut a měl moc a vládu...." Proboha, tohle stvoření někoho posuzuje?
11 hlasů
John Alemagne
25.05.2012 19:27
Alemagne
Od kdy rudý kundy můžou něco posuzovat?
5 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 21:34
PrudicPruzina
PRDIC PRZINA
25.05.2012 12:47
PRUDICPRZINA
Právě trotl Bezděk se o to snaží.....
6 hlasů
Standa Gross
25.05.2012 10:44
Standazfloridy
Soudruzi,přeji krásný páteční slunečný den :-)))
4 hlasy
vaclav getz
25.05.2012 10:17
sjanborn
ano Cyril Svoboda je ten pravý co může rozdávat rozumy,místo aby novinářská žumpa dala prostor odborníkům s chutí obchází tyto struktury a bohužel tento rozhovor byl i v Britských listech. Nevidím problém ve věznění Ratha,ale v neustále se nekončící při o imunitě ..tak ať to opíší z jiné fungující země např. Německa.
7 hlasů
Jiří Hoch
25.05.2012 17:10
hochji
A které odborníky myslíte? Kubiceho?
9 hlasů
Petr Bezděk
25.05.2012 09:19
PetrBezdek
Jak vidím, tak někteří ze zdejších "pravicových" diskutérů museli mít opravdu krušné dětství.
Ono žít mezi exkrementy, nosit posrané trencle a k tomu navíc ještě přikusovat chleba, namazaný hovnem - tak tohle poznamená slabší povahy na celý život.
To, že tady právě tito jedinci obhajují politiku současné "pravicové" vlády, mne vůbec, ale vůbec nepřekvapuje. Slušný človšk si nad tím dnes už nijak neskrývaným pohrdáním občany ze strany této vlády musí jen odplivnout.
Také mne stále dokola fascinují ty vytříbené "argumenty," kterými tady tito "ynteligenti" častují své oponenty. Ta jejich křečovitá snaha o ponížení těch, kteří si byť jen slůvkem dovolí pochybovat o neomylnosti našich "pravicových" politiků, je už pouze směšná.
V anonymních internetových online diskusích vyjadřují občané své vlastní názory. V těch názorech se většinou projevuje vlastní zkušenost. Každý diskutující by si tedy měl uvědomit, že vše, co napíše, vypovídá ze všeho nejvíc právě o něm samém.
K urážkám a snaze o ponížení druhých se uchylují výhradně ti, kteří si neváží ani sami sebe. Jednoduše proto, že jejich skutečný život je diametrálně odlišný od života těch, které obdivují. A právě ta frustrace z vlastní chudoby (materiální, ale hlavně té duchovní) nutí tyto jedince k tomu, aby se tady projevovali tak, jak se projevují.
Anonymně, samozřejmě. Jak také jinak, že.
Za minulého režimu se právě z této lidské spodiny rekrutovala většina spolupracovníků komunistické Státní bezpečnosti.
Já tímto lidským odpadem od té doby upřímně pohrdám.
16 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:07
PrudicPruzina
Nereagujte na Prudice z Plzne. Je to znamy exhibicionista, ktery je velmi roztrpcen, ze jeho "kouzlo" s otevrenym balonakem uz nikoho nepritahuje:-)
5 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 09:04
PRAVYPRUDIC
V půl devátý nastoupil placený rozesírač a už je to tu zase totálně v pytli!
Co na to, pane emigrante o k, tohle není organizované a placené, když to redakce trpí?
K tomuto cítíte sympatie?
Potom jste úplně stejný!
Hlavně dehonestovat všechny levicové pisatele!
14 hlasů
Petr Bezděk
25.05.2012 09:42
PetrBezdek
Promiňte, že se vměšuju.
Podle mne děláte velkou chybu, když na ty výlevy frustrace místních placených "diskutérů" nejen že vůbec reagujete, ale navíc jim oplácíte stejnou mincí.
Uvědomte si, prosím, že jim tím jen zbytečně nahráváte.
Ono to známé "Na hrubý pytel hrubá záplata" tady zkrátka zabrat nemůže.
Tihle příslušníci pravé lidské spodiny totiž jiné argumenty, než sprostotu a urážky, zkrátka neznají.
Já se jim ale vůbec nedivím. Ono žít od dětství mezi exkrementy poznamená i silné povahy.
Já jsem se rozhodl, že na ty jejich ubohosti nebudu reagovat vůbec. Pro mne je mnohem lepší pozorovat, jak se tady tihle frustráti houfují a navzájem se podporují. Zkrátka stádo ovcí, které bečí.
Jo a ta představa "pravičáka" s holým zadkem, vydělávajícího si na živobytí psaním příspěvků do těchto diskusí, vyvolává na mé tváři úsměv.
Teď jen doufám, že jste tohle moje povídání pochopil právě tak, jak to bylo mnou myšleno.
Zdravím. Petr
10 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 10:44
PRAVYPRUDIC
Pane Petře!
Je potřeba si dobře všímat. Pouze tohle
Pr(u)dič Pružina
PRAVYPRUDIC
( bez © a s (u) )
je moje! A teď se podívejte, kolik těch reakcí je opravdu mých?
A ještě ke všemu ti kreténi kopírují to, co jsem kdysi psal já, jen s nepatrnými změnami!
Chápu Vaši dobře míněnou snahu, ale je úplně jedno, jestli na ně reaguju nebo ne! Blijou ty nesmysly i do diskuzí, kam jsem nešel!
Je to prostě zaplacené zadání redakce, otravovat pisatele levicových příspěvků! Ostatně už jdou i po Vás!
12 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 10:48
PrudicPruzina
Tu sprostotu jedince Pružiny, který v těch exkrementech žije zřejmě už od dětství, beru jen jako nutné zlo.
Ono nosit posrané trencle a k tomu ještě přikusovat chleba, namazaný hovnem, není asi opravdu nic příjemného. Není tedy divu, že to na něm zřejmě zanechalo trvalé následky.
6 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:08
PrudicPruzina
DNE 10.5.2012. JSEM TU NEBYL A BĚHEM ODPOLEDNA JSEM SI VYTÁHNUL TOTO :
************************************************** - **
Procházko, bavím se snad s tebou, kreténe?
Tak co se do toho sereš, hovado špinavý?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 07:01
PRAVYPRUDIC
Ptal jsem se tě na něco, hovado zasraný ?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 05:41
PRAVYPRUDIC
Co se do toho sereš ?
Ptal se tě někdo na něco, hovado zasraný ?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 07:03
PRAVYPRUDIC
Tam už je to obsazený tebou, kreténe !
A s tebou se snad někdo baví, idiote ?
A nemusí ani onemocnět, ale nějakej vůl mu zlomí čelist (což bys mimochodem potřeboval jako sůl, hňupe) !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 10:11
PRAVYPRUDIC
TOTOK si KOKOT !
Ty snad chceš posuzovat cizí inteligenci ?
Vždyť nevíš sám, co to je, blbe !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 09:33
PRAVYPRUDIC
Tebe fotr málo řezal, co? Ale já už vím, on radši chcíp, než aby měl na očích, co zplodil za neskutečnýho kreténa!
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 10:14
PRAVYPRUDIC
Tomu věřím jen mě strašně sere, že si dokáže vzít do svý špinavý držky mýho tátu!
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 09:08
PRAVYPRUDIC
Hlavně není, jako ty, blbej !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 13:14
PRAVYPRUDIC
Pr(u)dič Pružina© je nejen zloděj všech mých nicků, ale taky neskutečná amorální svině !
Procházka je svině ovšem taky !
-------------------------------------------------- - -----------
JAK DLOUHO BUDE REDAKCE TRPĚT VÝLEVY TOHOTO BLÁZNA PRUŽINY, KTERÝ JE HOSPITALIZOVÁN V ÚSTAVU A KOLEM SEBE NA WEBU PLIVE JEN JED ????
6 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:08
PrudicPruzina
DNE 10.5.2012. JSEM TU NEBYL A BĚHEM ODPOLEDNA JSEM SI VYTÁHNUL TOTO :
************************************************** - **
Procházko, bavím se snad s tebou, kreténe?
Tak co se do toho sereš, hovado špinavý?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 07:01
PRAVYPRUDIC
Ptal jsem se tě na něco, hovado zasraný ?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 05:41
PRAVYPRUDIC
Co se do toho sereš ?
Ptal se tě někdo na něco, hovado zasraný ?
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 07:03
PRAVYPRUDIC
Tam už je to obsazený tebou, kreténe !
A s tebou se snad někdo baví, idiote ?
A nemusí ani onemocnět, ale nějakej vůl mu zlomí čelist (což bys mimochodem potřeboval jako sůl, hňupe) !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 10:11
PRAVYPRUDIC
TOTOK si KOKOT !
Ty snad chceš posuzovat cizí inteligenci ?
Vždyť nevíš sám, co to je, blbe !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 09:33
PRAVYPRUDIC
Tebe fotr málo řezal, co? Ale já už vím, on radši chcíp, než aby měl na očích, co zplodil za neskutečnýho kreténa!
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 10:14
PRAVYPRUDIC
Tomu věřím jen mě strašně sere, že si dokáže vzít do svý špinavý držky mýho tátu!
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 09:08
PRAVYPRUDIC
Hlavně není, jako ty, blbej !
Pr(u)dič Pružina 10.05.2012 13:14
PRAVYPRUDIC
Pr(u)dič Pružina© je nejen zloděj všech mých nicků, ale taky neskutečná amorální svině !
Procházka je svině ovšem taky !
-------------------------------------------------- - -----------
JAK DLOUHO BUDE REDAKCE TRPĚT VÝLEVY TOHOTO BLÁZNA PRUŽINY, KTERÝ JE HOSPITALIZOVÁN V ÚSTAVU A KOLEM SEBE NA WEBU PLIVE JEN JED ????
6 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:57
PrudicPruzina
Ty kriple Pružinů, ty máš sklerozu jak hrom. Sám jsi psal, jak tě vylili z práce, že jsi bonzoval, kdo jezdí následně do Dubaje !
4 hlasy
Prudič Pružina
25.05.2012 08:54
PrudicPruzina
Líbí se mě, jakmile se objeví někdo rozumný na diskuzi jako je Pr(u)dič Pružina©, tak debil Bezděk a Falešný Prudič vyklízejí diskuzi. Nemají argumenty, jen čekají na vhodnou chvilu až budou moci někoho urazit či pošpinit.
4 hlasy
Pr(u)dič Pružina©
25.05.2012 08:48
Pruudic
Prdici, je pravda, ze ti manzelka utekla s mladym postakem do zap. Nemecka, kdyz jsi stal na strazi socialismu?
8 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:51
PrudicPruzina
Hlavně je pravda,. že Blba Prdiče vyhodili z práce 3 rokem před důchodem !
Kdo by takového BLBa také zaměstnával ???
8 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 08:53
PRAVYPRUDIC
Oba víte úplný hovno, jen sprostě a hnusně urážíte, debilové!
12 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:54
PrudicPruzina
Kradeš nicky i texty, protože jsi neskonale blbej a nejsi schopen vymyslet nic vlastního! Stejně jako další idiot, debil eM Felix, ten taky jen opisuje! Z vlastní hlavy znáš jen posraný trencle, idiote!
6 hlasů
Petr Haškovec
25.05.2012 08:25
pehasko
Nevím pane Bezděku, zda jste štvanice za komoušů zažil, ale to, co píšete je zcela liché. Proti Ráthovi , jakožto představiteli oněch "nahoře" se teď zcela logicky valí vlna nenávisti, občanské, novinářské a další, protože nepochybně patří k rozkrádačům, a je jedno ze které je strany. Ale srovnávat to s pogromy bolševické lůzy, to opravdu nemyslíte vážně, že? Nazdar
7 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 08:59
PRAVYPRUDIC
A přesně to, co jste napsal, je srovnatelné s tou tehdejší dobou!
Vlna nenávisti, občanské, novinářské a další, protože nepochybně patří k rozkrádačům......jo? A jak to víte?
Víte stejný prdlajs, jako lidi tenkrát, když psali rozhořčené dopisy například za odsouzení Horákové!
No a teď se píše na internetu!
Rath je zatím pouze obviněn z přijetí úplatku, zdůrazňuji pouze obviněn, ještě ani není obžalován a pro vás už nepochybně patří k rozkrádačům!
A v tom je to stejný, jako komouši v padesátých létech! A o tom pan Bezděk napsal!
Trefil se!
12 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:02
PrudicPruzina
Kradeš nicky i texty, protože jsi neskonale blbej a nejsi schopen vymyslet nic vlastního! Stejně jako další idiot, debil eM Felix, ten taky jen opisuje! Z vlastní hlavy znáš jen posraný trencle, idiote!
7 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:02
PrudicPruzina
Kradeš nicky i texty, protože jsi neskonale blbej a nejsi schopen vymyslet nic vlastního! Stejně jako další idiot, debil eM Felix, ten taky jen opisuje! Z vlastní hlavy znáš jen posraný trencle, idiote!
4 hlasy
Prudič Pružina
25.05.2012 08:27
PrudicPruzina
Bezděk jako místní trotl zažil akorát studené sprchy v blázinci...
6 hlasů
Jeri Hroch
25.05.2012 08:25
Jeri
Cyril Svoboda je podvodník !! vzpomeňme jeho podvodné jednání při kterém se chtěl obohatit a tento člověk káže něco o spravedlnosti !!!
Měl by být zatčen za svou činnost ve vládě a né kázat.
8 hlasů
Antonín Novák
25.05.2012 08:16
samuel
Jedna kolegině v práci se včera ozvala, že nevěří, že by Ráth se dopustil něčeho špatného. Prý : vždycky se vehementně zasazoval proti korupci v poslanecké sněmovně, neustále poukazoval na korupci jiných a byl vždy elegantně oblečený. Co dodat? Pan Ráth dělal pěkný dojem na ženy a jak známo i sňatkoví podvodník vystupuje velmi mile a je elegantní. Tatínek Rátha také nevěří, že by musel krást. Měl prý tak velké peníze ( všude) že to neměl zapotřebí. Tak, že budou tu stejně vždy i jeho horliví zastánci a zpochybňovači jeho zločinů.
12 hlasů
Anička skřítek
25.05.2012 11:32
zak01
kolegY ně, ne kolegIně
10 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 08:23
PRAVYPRUDIC
sňatkový (podvodník), ne sňatkoví..... trubko!
10 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:25
PrudicPruzina
Jdi už s tím do prdele!
Kdyby na Týdnu pořádně fungovalo přihlašování, tak bys tu nikdy nebyl, s tím kradeným nickem
7 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 08:51
PRAVYPRUDIC
Už zase jen kopíruješ to, co jsem napsal já tobě, kreténe!
Vlastní hlavou nevymyslíš nic, ani nick, ubožáku!
7 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 09:02
PrudicPruzina
Zloděj nicků a vyučený Pr(u)žina se vyjadřuje o jiných?
Kam jsme se to dostali?
4 hlasy
Petr Bezděk
25.05.2012 08:12
PetrBezdek
Nemohu si pomoci, ale na téhle kauze mi toho nesedí čím dál víc.
Včera večer jsem na ČT 24 v pořadu Události, komentáře pozorně sledoval tvář paní Miroslavy Němcové. Ten strach, který se zračil v její tváři, byl přímo hmatatelný.
Tady už zdaleka nejde jen o těch pár ušmudlaných milionů. Tady jde o to, že David Rath musí být umlčen doslova za každou cenu. Tedy i za cenu porušení Ústavy.
Pan David Rath toho ví příliš mnoho a na příliš mnoho lidí. Napříš politickým spektrem, samozřejmě. Také proto udělají dnes tito ohrožení jedince cokoliv, jen aby Davidu Rathovi zacpali ústa.
Tady zkrátka funguje už jen zákon smečky.
Mediální masáž nevychází a navíc přináší nežádoucí vedlejší efekty. S tím nárůstem volebních preferencí KSČM se ve scénáři nepočítalo zcela určitě. Hodně mým spoluobčanům už také začíná být ta stupňující se mediální masáž hodně podezřelá. Ona ta lidová moudrost "U koho pokřik, u toho oheň" má opravdu hodně do sebe.
To, že se ta štvanice rozšířila také na rodinu a blízké Davida Ratha, je už svinstvo, které je srovnatelné snad jen se štvanicí proti "nepřátelům socialistického zřízení."
Nerad, ale musím to opakovat. Je mi z toho všeho hodně smutno.
Já jsem totiž tohle všechno už jednou prožil. V padesátých letech minulého století.
A pak že se historie neopakuje!
21 hlasů
Anička skřítek
25.05.2012 07:35
zak01
Je Procházka Klíma?
19 hlasů
Alice Černá
25.05.2012 10:43
Aba
Je a nejen to. Je tím, jaký nick si vybere, příp. vytvoří. Všichni tři píší pod všemi těmi 20 a možná i více nicky.
8 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:21
PrudicPruzina
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 08:21
PRAVYPRUDIC
Asi není !
Procházka je sprostý amorální prase, trefující se záměrně hnusně do soukromí a nedokáže nic napsat z vlastní palice. Jen kopíruje jiné!
A Klíma je, tedy byl, idiot s úplně jiným "stylem".
7 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:23
PrudicPruzina
Tak co ty kriple zlodějská, pořád tě baví psát pod mým NICKEM ? ! Ty bys měl mít nick : HOVADO Obecné !
7 hlasů
Pr(u)dič Pružina©
25.05.2012 07:45
Pruudic
Artusi Krali, ty mas dnes latexova tanga?-)))
11 hlasů
Iva Raková
25.05.2012 07:30
ambree
http://www.qap.cz/zdravi/object/vystavba-nove-casti-klatovske-nemocnice-neni-predrazena-naopak-dochazi-k-usporam-36061/article.htm
9 hlasů
vladimír houzar
25.05.2012 07:23
houzar
neúplatní proti neúplatným a všichni mají strach
13 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 06:53
PRAVYPRUDIC
Toto je moc pěkný !
Už to začíná ?
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Rana-do-poslancova-obliceje-a-vyklad-Ustavy-Mame-video-233676
16 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:22
PrudicPruzina
Zase si zesranej :?:?:
8 hlasů
Pr(u)dič Pružina©
25.05.2012 07:10
Pruudic
Oni te pustili od Chocholouska?
12 hlasů
Iva Raková
25.05.2012 04:59
ambree
http://www.evropsky-rozhled.eu/zadrzeny-poslanec-rath-byl-nejvetsim-kritikem-izip/
16 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 22:58
PRAVYPRUDIC
Němcová má obavy, že obrázky, jak vedou Ratha ozbrojenci do sněmovny obletí celý svět? Aco obrázky Klause kradoucího pero, ty už ten svět obletěly!
A Cyrda Svoboda má pravdu!
S Rathem se zachází jak s několikanásobným vrahem!
31 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:23
PrudicPruzina
Tak co ty kriple zlodějská, pořád tě baví psát pod mým NICKEM ? ! Ty bys měl mít nick : HOVADO Obecné !
11 hlasů
jehuda olmert
24.05.2012 23:45
jehudaolmert
Zbytecne se rozcilujete.Pana Ratha chytili pri cinu.Vypada to na odsouzeni.a trest.Divim se,proc se ho tak zastavate,a jak budete psat,az takhle chytnou pravicaka.Driv nebo pozdeji se to stane.treba pan Bem ma na kahanku.
20 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 06:36
PRAVYPRUDIC
Za prvé se nerozčiluju, za druhé sám ten čin je zpochybňován a za třetí sám píšeš, že to "vypadá" na odsouzení.....vypadá, teprve vypadá !!! chachachashalom,ajnštajn ashkenazy
11 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 14:30
jehudaolmert
mate vysoky tlak,ne?kazde rozcileni by mohlo byt fatalni.pozor na to,meshuge.a dokud ten zid nebude konecne odsouzen,tak to porad bude vypadat,blbe.a to ma jeste narok na odvolani.ale zlodej je.jako vetsina zlodejskejch zidu.a ciganu.cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajnstajn.
8 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:26
PrudicPruzina
Jdi už s tím do prdele!
Kdyby na Týdnu pořádně fungovalo přihlašování, tak bys tu nikdy nebyl, s tím kradeným nickem
6 hlasů
Pr(u)dič Pružina©
25.05.2012 07:11
Pruudic
Ty se primo posiras:-)
12 hlasů
eM Felix
25.05.2012 00:22
Ja
Co to tady bzučí? Á komár Říha. Chacha šálom.
22 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 23:05
Stepanka
To je to samé jako když kalous fackuje lidi na ulici, tak to taky nikomu nikomu nevadí.
24 hlasů
Muha Ha
24.05.2012 22:53
nezijuvbublineActimelu
Tahle komedie nakonec ještě skončí průserem pro pravici.
26 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 23:07
Stepanka
daniel Pink
24.05.2012 22:34
dorianek
je to na objednavku--chytili ho na třešnich a tupe pravicove stado tleska -kmotrovšti kmotři se směji--maji miliardy za vodou
22 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 22:17
Stepanka
odbočím
Dnes měla být na Václaváku demonstrace Portner, Holešovská výzva, jen někde alespoň zmínka?
Večerní zprávy jsem neviděla.
11 hlasů
destiny
24.05.2012 22:29
destiny13
Já taky ne, ale vsadím se, že určitě ne. Určitě zas bylo o tom kdo kde koho zabil, causa rath a jak se mám všichni dobře.
13 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 22:48
Stepanka
Musím se přiznat, že jsem na to odpoledne zapomněla a když jsem jela v devět z práce, byl na Václaváku klid, takže buď tam bylo hodně lidí a nebo málo.
Ani oni zatím nemají nic na webových stránkách.
12 hlasů
destiny
24.05.2012 21:54
destiny13
Něco nového krom Ratha? už sebrali Janouška a Béma? ty odposlechy jsou zcela průkazné a účetnictví na Pražské radnici taky.
30 hlasů
Jeroným Jebavý
24.05.2012 22:19
JEJE
Neblázni, to se vládnoucí garnituře nehodí do krámu. Navíc když z telenovely jménem Rath se dá vyždímat ještě pár set článků.
20 hlasů
Antonín Novák
24.05.2012 21:29
samuel
Pan Svoboda může asi tak radit jak je to správné. Měl máslo na hlavě sám a soud o majetek prohrál. Nemůže dělat chytrého, neumí se sám v tom zorientovat.
32 hlasů
Alice Černá
24.05.2012 21:36
Aba
Štěstí, že to tu pan Svoboda nejspíš nečte. Jinak by po kritice takového znalce, jako jste vy (a nejste sám), ani nezamhouřil v noci oko. Není vás tu škoda?
31 hlasů
Bohus Stejskal
24.05.2012 21:53
Bohus
Tož Černá, ty jsi trumpetko opravdu jedna z posledních, která by měla někoho soudit...!!!
26 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:03
PRAVYPRUDIC
Paní Černá a paní Černá vy, ty prase sprostý!
Chovej se slušně, nejsi na schůzi ODS, prde!
27 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 21:43
spacir
ABBA - kvalita
ABA - levicový póvl
22 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:00
PRAVYPRUDIC
Jiří Procházka - plagiátor
Jiří Procházka - lhář
Jiří Procházka - amorální svině
Jiří Procházka - kretén ..... !
15 hlasů
Prudič Pružina
25.05.2012 08:34
PrudicPruzina
A ty věčnej D E B I L
7 hlasů
E P
24.05.2012 21:19
ep2012
Asi takhle, Rath je mrcha, ale jen malá velkohubá rybka. Dobře mu tak, ale je to účelově vyvoláno až nyní (důkazy měli dávno), teď se blíží volby a pan Kubice zase vynesl trumf v neprospěch ČSSD (ne, že bych je chtěl u moci). Je to podlé, až začnou zavírat třeba členy dozorčí rady VZP za podělaný IZIP za dvě ukradené miliardy, pak by měli být kauzy ohledně sedmi v krabici. Ale co by člověk chtěl v zemi, kde je prezidentem zloděj a šedá eminence mafiánů...
34 hlasů
Petr Bezděk
24.05.2012 20:36
PetrBezdek
Tahle nastavovaná kaše, která vejde do historie jako "kauza Rath," se už zajídá mnoha lidem.
Já paradoxně tu eskalaci tohoto "závažného" případu vítám. To proto, že tohle úporné snažení "pravicových" politiků a jejich poskoků přináší kromě umělých senzací také vedlejší efekty, se kterými iniciátoři této kauzy zřejmě nepočítali.
Prvním efektem byl spouštěcí impuls, který u přemýšlivých občanů vyvolává stále větší pochybnosti. Není přece možné, aby v té naší politice byl "špinavý" jen David Rath a ostatní byli "čistí."
To upřímné zděšení nejen paní Němcové, ale i dalších politiků z vládní koalice, vyvolává další pochybnosti. Proč a čeho že se to tito "čistí" politici bojí až tolik, že nechtějí povolit řádně zvolenému poslanci, aby veřejně promluvil na půdě poslanecké sněmovny?
Nakonec jsem si nechal komentář k tomu, co se děje na těchto diskusích.
Je zajímavé sledovat, jak přemýšliví lidé ve svých názorech vyslovují pochybnosti, zatím co zastáncům té naší pseudopravice je všechno jasné už od samého počátku.
Také se mi moc líbí to, jaké argumenty používají tito obhájci neobhajitelného vůči svým oponentům. Pominu exkrementy a posrané trencle a zaměřím se na to, co mne u nich docela překvapilo.
Prvním překvapením pro mne bylo to, že si někteří z nich vzali na mušku otce Davida Ratha a začali připomínat jeho minulost. Na tohle se hodí lidová moudrost: "Nemluv o provaze v domě oběšencově."
Nejlepší výkon předvedl právě v této diskusi nick
o k 24.05.2012 19:25
ok
"Nemám ve zvyku urážet, ale vy jste..."
Jo a pan Cyril Svoboda by zrovna teď měl raději sedět někde v koutku a nanejvýš tam jen šoupat nohama. Ono přihřívat si polívčičku až v momentě, když už je i těm jednodušším jasné, že tohle všechno se už začíná obracet proti iniciátorům této kauzy, je nejen směšné, ono je to navíc také neuvěřitelně trapné.
35 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 21:47
spacir
Ty kriple, co si to dovoluješ, pomlouvat nejlepšího JUDRa.
16 hlasů
Alice Černá
24.05.2012 21:33
Aba
Petře, já si nemyslím, že si pan Svoboda "přihřívá polívčivku", naopak si ho docela cením, že říká svůj názor a kritizuje neústavní postup (je právník), i když jde o jeho politického protivníka. To je můj názor.
33 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 04:41
jehudaolmert
dobrej ftip.a to nemate vubec smysl pro humor,ajnstajnova.ted by bylo lepsi,kdyby jste se tim ridila taky vy.to by asi bylo pro vas moc,vidte.vy zidi jen melete pantem a kradete vic jak straky.cha,cha,cha!nikdo vam neveri a nikdo vas nema rad.coz takhle kibuc masaryk?cha,cha,cha!shalom.
12 hlasů
Víc a víc věřím tomu, že si politické strany najímají diskutéry. Zdá se, že jste nová hvězda na této pofidérní scéně. Musím říci, že se nelišíte od svých předchůdců, které jsem zpočátku považoval pouze za vyšinuté fanatiky. Zřejmě jsem se mýlil a toto všechno je sofistikovaná kampaň. Mohl jsem si to myslet - komentáře následovaly nepřetržitě 24 hodin denně a tzv. "diskutéři" se pouze střídali ve službě. Jste opravdu to nejodpornější, co jsem ve svém životě zažil a proklínám den, kdy jsem se z rodinných důvodů do této hnusné a prohnilé země vrátil. Jestli si pane "Bezděku" myslíte, že se se špínou, jako jste vy, budu někdy bavit, tak se velice mýlíte. Je mi nyní jasné, jak tady věci fungují a naprosto odmítám zúčastnit se podobných zmanipulovaných diskuzí. Pan "Prudič" pomalu končí a nastoupil pan "Bezděk". Jsem nekonečně rád, že nejsem na této darebácké zemi a na jejich darebáckých obyvatelích nijak závislý a že mi jste všichni naprosto ukradeni.
25 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 04:49
jehudaolmert
to neni dulezite,jestli si nejakeho kanala jako felixa nekdo najme nebo ne.je to sprostej zidofskej LHAR.nic od nej necekejte a nebudete zklamany.to same s prudicem,rabem,cernou atd.zidofskej kabal ted brani ZLODEJSKEHO zida rath.nic noveho pod sluncem.jestli se chcete vzdelat,prectete si knihu WITNESS,od whitakker chambers.tam je to uplne jasne.navazte na to potom cetbou knihy the venona secrets a recenze na kratky docu-film ninja yom kippur murders in LA-k mani na netu,by mela dovrsit vase vzdelavani.vic toho ani vedet nemusite o te sproste svoloci.vsude na svete stejne.jeste si prectete zivot a dilo zida ZLODEJE-madoff.PRO OBVESELENI.ten blb okradal vlastni etnikum.cha,cha,cha!leta.
9 hlasů
Ron Vanhorne
25.05.2012 01:39
Axeli
Re:o k 24.05.2012 21:22
You are mad as a hatter and as if that wasn't enough you are full of BS.The only reason you are back in the old country is,that Canada kicked your shit out and good ridance.
27 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 04:51
jehudaolmert
why don't you go and fuck your ugly sefl, you stupid moronic doofus?cha,cha,cha!shalom.meshuge.ajnstajn.
9 hlasů
eM Felix
25.05.2012 00:42
Ja
Na co si tu hrajete a co tu zkoušíte vy emigrantský kašpare? Z jakého titulu se tady vyvyšujete vy nulo? To, že jste vzal kličku za lepším
29 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:10
PRAVYPRUDIC
Proč si myslíš, že končím?
Jen proto, že nereaguju na debilní, sprosté a urážející výlevy zlodějů mých nicků a kreténa procházky?
To se tedy pěkně pleteš!
A jestli je tu někdo organizovaně, tak právě ta hovada, protože bláboly o posraných spodkách, záhnědě a kecy o utopencích z Egypta a zavraždění vlastního otce by jim nikde jinde neprošly! Už jen to kradeníé nicků a hlasování po deseti tisících ne!
Opravdu jsi udělal chybu, že ses vrátil, takoví jako ty tu nechybí!
26 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 04:55
jehudaolmert
koncite,meshuge.protoze jste tak pitomej,tak ani nevite,ze vam ty blafy nikdo nezere.max.mimo.ajnstajn.a ani nemate sajnu.pozadejte nejakeho gojima,at vam jednu poradne trhne.potom se vam mozna rozbreskne,i kdyz osobne o tom pochybuji.vam uz neni pomoci.ajnstajn.cha,cha,cha!shalom.meshuge.
5 hlasů
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 06:40
PRAVYPRUDIC
Řího, marie terezie, jigale jigale, jehudo plmerte polib si prdel!
21 hlasů
jehuda olmert
25.05.2012 14:23
jehudaolmert
jo,jsem zarny ukaz cenzury na tydnu.proto vsechny ty nicky.zidi nejsou schopni diskutovat PRAVDIVE a musi byt od PRAVDY ochraneni.svoloc.cha,cha,cha!shalom.meshuge-ajnsta - jn.nikdovas nema rad.
4 hlasy
Alexandr Kroupa
24.05.2012 22:33
Sasa
Nikdy jsem nepochopil, jak je možný, že z plně rozvinutý předválečný demokracie šla tahle země po válce do háje. Jak si to lidi mohli nechat líbit?
Diskuze na Týdnu mi to objasnila. Dobytkové, který celej život nic nedělali nebo dělali, ale blbě, si NÁROKUJOU, aby měli to samý, co jejich soused, šéf, prezident. Závistiví soudruzi, který si neuvědomujou, že si za svůj podělanej život můžou sami. Oháněj se morálkou a sociálním cítěním. Pak jedna z těch nejvíc moralizujících najde ženskou v bezvědomí v telefonní budce a ani jí nezavolá pomoc. A ještě má ta hloupá zrůda v sobě tolik drzosti, že za její amorální chování může společnost.
Je mi šoufl z toho, že tyhle diskuzní povaleči s pokřivenou optikou mají děti a že je krmili takovejma sračkama, jaký trousej tady na diskuzích. To nás čeká budoucnost :(
25 hlasů
eM Felix
25.05.2012 01:40
Ja
Mě je zase šoufl z modrých mafiánských prasat která za dvacet let uvedla tuto zemi do morálního bahna ve kterém se snad ještě ve svých dějinách nenacházela.
31 hlasů
Přímotop
25.05.2012 00:03
Primotop
Já bych to Sašo tolik nerozděloval. Reaguji hlavně na tu vaší zmínku o závistivcích, kterými by měli podle vás být jen ti "méně úspěšní" - to totiž považuji za mýtus, stejný, jako je mýtus o rozvinuté předválečné demokracii (která střílela do hladových horníků). Závist a strach jsou totiž vlastní drtivé většině lidem a je to motor demokracie. Hesla jako "Čestná soutěž" nebo "Chci být lepší, než konkurence" jsou pouze lákavým obalem na polských potravinách. Myslím si, že pouze zralý věk a zkušenosti mohou tohle udržet na uzdě. I když - Klaus seknul tu propisku v 69 letech...
16 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:12
PRAVYPRUDIC
Ještě taky napiš, že já jsem zavraždil svého otce kvůli kuponové privatizaci.......bože, je to vůbec možný?
12 hlasů
Alexandr Kroupa
24.05.2012 23:41
Sasa
Pane Kroupo a pane Kroupo vy, ty prase sprostý!
Chovej se slušně, nejsi na schůzi KSČ, prde!
14 hlasů
Alexandr Kroupa
26.05.2012 00:03
Sasa
Jen jsem tě citoval, ubožáku.
Pr(u)dič Pružina 24.05.2012 23:03
PRAVYPRUDIC
Paní Černá a paní Černá vy, ty prase sprostý!
Chovej se slušně, nejsi na schůzi ODS, prde!
3 hlasy
Pr(u)dič Pružina
25.05.2012 06:43
PRAVYPRUDIC
Jako procházka, to jste na pravici všichni takoví blbci?
21 hlasů
eM Felix
25.05.2012 01:44
Ja
Prase sprostý jsi ty, modrej čuráku.
16 hlasů
Abych se vyslovil jasně -"darebácká země" je ta, která má mizerné zákony a "darebáčtí obyvatelé" jsou ti, kteří k prosazení těchto zákonů přispěli a to jedno, jakým způsobem.
25 hlasů
Bohus Stejskal
24.05.2012 21:44
Bohus
Tož naprosto s tebou souhlasím, pouze NE s tou "darebáckou zemí", nejsou tady všichni jako Bezděk a spol a já mám svou rodnou zemi rád...!!!!
25 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:14
PRAVYPRUDIC
Zaplať bůh, že tu nejsou všichni jako ty!
13 hlasů
Kdybych neměl svoji "rodnou zemi" a svoji rodinu (matku) rád, tak jsem se sem nevracel - myslím ale, že jsem se ve svém dodatku, který jsem považoval za nutný, vyjádřil jasně. Každá země je darebácká, která prosazuje darebácké zákony, které kryjí a umožňují darebácké praktiky. A to se u nás, jak vidíme, děje.
23 hlasů
Bohus Stejskal
24.05.2012 22:09
Bohus
Tož totok beru, taky cestuju a vím jak to chodí i jinde...tož a já sú pořád optimista a věřím, že Rath je první "vlaštovka".... a neústále řvaní "levice", že totok je politická objednávka vyvrátil sám předseda SOCANŮ...
27 hlasů
Jan Ton
24.05.2012 21:13
janictoon
Nezlobte se na mně, ale já si nemyslím, že je to práce pravice. Oni tak hloupý nejsou, aby jim nedošlo, že takováto kauza a zejména v dnešní době, poškodí i současnou vládu, koalici. Ostatně preference zatím hovoří jasně. Z toho může těžit především levice, která bude poukazovat na to jak se umí vypořádat s korupčníky ve svých řadách, což také činí od prvních chvil.
23 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:15
PRAVYPRUDIC
No vidíte a přesto jim to nedošlo...jsou tak hloupí !
15 hlasů
jehuda olmert
24.05.2012 20:29
jehudaolmert
Poslanci by meli byt NAOPAK drzeni k vyssimu standartu chovani.Tez vladni urednici a i prezident.Ten mel uz davno odstoupit,hned po navratu z chile.Zvoleni zastupci lidu pristizeni pri trestne cinnosti by meli dostavat i vyssi tresty,pokud je soud odsoudi.Svym chovanim podkopavaji zaklad demokratickeho zrizeni,ktere maji chranit a vest.
12 hlasů
Lubomír Nováček
24.05.2012 20:10
Luboussh
Ona, pane Svobodo, je naprosto nemorální imunita zákonodárců za trestnou činnost, nesouvisející s výkonem mandátu...
Pak by se nemusel nikdo scházet a hlasovat o vydání či nevydání.
Ale tu si, samozřejmě, ze zcela zřejmých důvodů, naši představitelé sami neomezí...
20 hlasů
Artuš Král
24.05.2012 20:36
ucitel
Nemám pocit, že Svoboda Rátha obhajuje. Jinak by mne potěšilo, kdyby razatně přistupovali ke každému trastnému činu. Bez ohledu na starny.
12 hlasů
Merlin Aspen
24.05.2012 19:55
Merlin
No, on má pan Dr.Svoboda pravdu a hodně lidi s ním, protože tento případ měl být hned projednán sněmovnou a Ráthovo omezení na svobodě a vazební odstíhání sněmovnou odsouhlaseno ! V žádném případě se pana Ratha nezastávám, pouze si dovoluji poukázat na věci, které budou naší justici kladeny za vinu. Co se týká stranických půtek mne nezajímá i když by mělo být řešeno stejným metrem každému člověku, který páchá podobná majetková svinstva na úkor státu, nebo jednotlivých občanů.
39 hlasů
Anička skřítek
24.05.2012 20:10
zak01
Jsem ráda, vyjádřil jste i můj postoj.
20 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 22:08
spacir
Buzna se ozval-a.
12 hlasů
Jaroslav Švorc
24.05.2012 19:39
Jarda2
S Rathem jednají podle pokynů mafiánských kmotrů tak,aby ,na dlouhá léta,co nejvíce zdiskreditovali protikorupční nálady v Čechách.Kdyby skutečně měli zájem razantně se vypořádat s korupcí v Čechách,tak místo dryáčnického humbuku, budou postupovat co nejjednoduššeji,po naprosto nezpochybnitelně zdokumentovaných krůčcích tak,1)že Ratha zatknou na jeden den pouze za krabici se 7 miliony Kč.
2)Během prvního dne zabaví co nejvíce dokumentů.
3)Ratha budou dále stíhat na svobodě pouze za krabici.
4)Během pár týdnů dostanou Ratha k řádnému soudu.
5)Další podezření, na další trestnou činnost nejprve,v tichosti a neprůstřelně zdokumentují a Ratha začnou stíhat a teprve pak,v samostatných kauzách.
26 hlasů
Jan Ton
24.05.2012 21:08
janictoon
To je přeci nesmysl, nemůžete nechat pachatele takhle rozsáhlé trestné činnosti na svobodě, už jen kvůli tomu, že by mohl zařídit zametení stop z dalších trestných činů na které se přijde teprve při výsleších všech zadržených, ale o kterých on samozřejmě ví.
15 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:18
PRAVYPRUDIC
O jaké rozsáhlé trestné činnosti to mluvíte ?
Ani to přijetí úplatku mu ještě nebylo dokázáno !
Vždyť je pořád "pouze" obviněn !
17 hlasů
Jaroslav Švorc
24.05.2012 21:46
Jarda2
Píšeš nesmysle.Nezbytné stopy jsou v dokumentech a ty může pouze ukrást,nebo padělat,ale tím si jenom uškodí,protože bezchybně nechat zmizet,nebo padělat všechno, nedokáže ani Bůh,vždycky někde něco zbude.Záleží pouze na ochotě vyšetřovatelů rozpory vyhledat a zdokumentovat .Navíc když bude souzen jenom za krabici,tak musí nějak argumentovat,možná že by se i obhájil,ale policie by získala a)legální šanci a čas na zabavení dalších a dalších dokumentů,b)argumentaci obžaloveného v jedné kauze a to by v tom byl čert,aby se tím nepotápěl v dalších, navazujících kauzách.Navíc jsou tady stíhání Pancové,Kotta a možná i dalších,kde platí to samé,jako u Ratha.
Pokud někdo z nich něco skutečně provedl,tak nemá šanci se z toho vymotat,ani kdyby ovlivňoval svědky ve dne i v noci.Mohou pouze vzájemně potopit sami sebe,nebo taky někoho jiného.Jde pouze o to,skutečně chtít věci řádně objasnit a nevyrábět důvody pro zastavení kauzy, z procesních důvodů.
14 hlasů
Alice Černá
24.05.2012 21:27
Aba
Jak můžete vědět, jak rozsáhlá trestná činnost to je? Z médií? A co miliardové zlodějny, o těch vám nestačí informace z novin? Víte, proč Rathova kauza je podle vás tak "závažná"? Protože jste si to přečetl z novin. Nebo vy jste snad schopen posoudit, jestli má policie víc důkazů, než by mohla mít v jiných kauzách? Proč je tu jediná kauza, když o desítkách dalších všichni dávno vědí, jen ti, kteří by měli konat, dělají slepé?
31 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 21:55
spacir
Kdo všichni? Debilní aba, debilní marseille, debilní bezděk, svině co nechala bez pomoci mladou ženu v telefonní budce ............
9 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:20
PRAVYPRUDIC
Ty prolhaná amorální svině nemáš sebemenší právo i jiných psát, že jsou svině ..... !
16 hlasů
Martin Kocias
24.05.2012 19:12
Jarabak
Jinak, svobodo, mě bys potěšil, kdyby ses staral o to, aby spravedlivý proces měl každý nejposlednější občan. Až se tohoto dosáhne, tak se starej o to, aby ho měli ti, kteří tu justici a zákony spoluvytváří.
21 hlasů
Anna Ryšánková
24.05.2012 19:22
VioletUltra
On se hlavně pomátnul z toho dědictví, ze kterého nakonec sešlo, och ti křesťanští demokraté, jeden lepší než druhý :-)))
19 hlasů
Martin Kocias
24.05.2012 19:09
Jarabak
Svobodo, ty už taky nevíš, na čem by ses ještě přiživil. S rathem se, dejme tomu, nezachází v rukavičkách. Jenže úplně stejně se zachází se stovkami a tisíci normálních lidí, kteří jdou do vazby. Možná spíš hůř, protože když se jim okleští nějaké právo nebo upře něco nebo něco zvrtá, tak se to většinou nějak zahladí, u ratha musí být všechno dokonalé, jinak by byl obrovský poprask. On je už i těd, že si dovolili zatknout soudruha, proti korupci se údajně smí bojovat jen na pravé části spektra. Nicméně kdyby něco zanedbali, tak budou mít průser, jaký by u normálních lidí měli jen stěží. Navíc, normální lidi nemají miliony, nemají drahé právníky, mnohdy nemají žádné právníky a čekají na nějakého znuděného vochmelku, který jim bude přidělen a kterému jsou ukradení, mají doma třeba malé děti, s kterými jim to nabourá vztah, pokud budou ve vazbě a vězení dlouho atd. Pak když jsou u soudu, tak soudce dává pozor jen když mluví obžaloba, když mluví ten "chudák", tak to jde soudci jedním uchem dovnitř a druhým ven atd. Čili rath je na tom ještě velmi dobře. V kontextu toho, co jsem napsal, to není člověk, který by potřeboval zastání. A už vůbec ne od tebe, politické prostitutky, která neví, s kým by šla (šmelit) dřív.
21 hlasů
Anička skřítek
24.05.2012 20:12
zak01
Asi máš pravdu. Ale nevím o tom, že by se takto zacházelo s podezřelými z jiných stran. Ani ta litoměřická věznice pravd+ěpodobně nebyla vybrána náhodně. Je to politik, a jde i o politiku.
18 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 21:56
spacir
Ptal se tě někdo na něco, kreténe?
Neptal!
Tak proč nedržíš hubu?
13 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 22:55
Stepanka
Dříve měli na tu spravedlnost dehet a peří. Má štěstí.Klamal nejen své voliče, ale kradl od nás všech.
13 hlasů
Artuš Král
24.05.2012 20:38
ucitel
Pán je přítel lynče?
21 hlasů
Anna Ryšánková
24.05.2012 19:02
VioletUltra
Němcová se bojí, že Rath začne ve sněmovně hovořit o uplatcích a tunelech zejména v řadách ODS a TOP09, byla by z toho komedie k popukání, jak, by se ho snažili umlčet...Z Němcové je mi na blití, přesně na tyhle typy je třeba si dávat mimořádný pozor...
145 hlasů
Jiří Procházka
24.05.2012 21:57
spacir
Mně je na blití z tebe.
18 hlasů
Nemám ve zvyku nikoho urážet - musím ale konstatovat, že jste zřejmě velice jednoduchá a naivní osoba. Osočujete vládní koaliční strany, ale zároveň proklamujete, že mají strach z toho, co by Ráth mohl prozradit na ně. Implikace je, že Ráth ví o nepravostech ODS a TOP, ale celou dobu mlčel. Nejsem si jist jestli nejste placený diskutér(ka) a jestli nejste užralý(á), protože takovou blbost nemůže nikdo ve střízlivém stavu vypustit.
23 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 22:58
Stepanka
Rath mlčel o vládních rozkrádačkách? Kolikrát jste ho slyšel v pořadech televize, kolikrát ve Sněmovně?
54 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 19:57
PRAVYPRUDIC
To je fakt, už nepijj !
30 hlasů
Adam Berger
24.05.2012 20:40
pensilvania
Vždyť má pravdu, ta dáma si protiřečí...
16 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:23
PRAVYPRUDIC
Nejsem si jist jestli nejste placený diskutér(ka) a jestli nejste užralý(á), protože takovou blbost nemůže nikdo ve střízlivém stavu vypustit. .... na tenhle blábol jsem reagoval, u něho je každý hned placený diskutér!
14 hlasů
Jan Ton
24.05.2012 21:15
janictoon
Přesně tak, logicky je to nesmyl.
12 hlasů
Jan Ton
24.05.2012 21:15
janictoon
Přesně tak, logicky je to nesmyl.
11 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 23:26
PRAVYPRUDIC
"Němcová se bojí, že Rath začne ve sněmovně hovořit o uplatcích a tunelech zejména v řadách ODS a TOP09,".......kde je v tom protiřečení a logický nesmysl?
18 hlasů
Anna Ryšánková
24.05.2012 18:55
VioletUltra
Kalousek už se raději prozřetelně zbavil veškerého majetku, rozvedl se a bydlí v hotelu...aby mu neměli co vzít. Zavolat si bulvár, nechat se vyfotit s kytkou, zalézt s ní do vchodu, to umím taky...
Mi přijde hlavně nechutné, jak se na tom každý snaží přiživit a de facto z toho vydupat pro sebe a krajské volby co nejvíce... to že se odposlechy dají zmanipulovat ví snad i malé dítě...navíc nikdo je neslyšel, jen četl...ale z každého koutu, z každé škvíry..vylézají švábi, aby se přiživili, viz Svoboda, John, Bárta, celá zasraná ODS, prostě všichni...
ale inteligentního člověka nepřechčijou
Já očekávám, že Rath napráší všechny... Kalousek je připraven: Jsem Janek z Nemanic :-)))
74 hlasů
rab z rabstejna
24.05.2012 19:11
rabzrabstejna
Když Aničko, s panem dr. Rathem je to těžké. Kdyby šetřil korunku ke korunce, chodil v teplákách a jedl suché kůrky jako pánové Babiš, Řebíček, Dalík, Bém, býv. radní F. Dvořák (jehož otec-který nepracoval v zahraničí- získal několik bytů v Praze 1 a ve Špindlerově Mlýně), měl by se dr Rath dnes dobře a příslušníci justiční i policejní mafie by ho zdravili první.
Dokonce by mohl být miliardář jako řada lidí z pravice. :-))))
115 hlasů
eM Felix
24.05.2012 19:31
Ja
Možná, že by jen bývalo stačilo si pouštět méně ústa na špacír. Zdravím
32 hlasů
rab z rabstejna
24.05.2012 19:49
rabzrabstejna
:-))) To máte tedy pravdu ! Kritikou je velice štval, hlavně tím, že nás všechny upozornil, že grázlík pan Heger se svazákem připravují IZIP 2.
Hezký večer.
69 hlasů
Eva Nováková
24.05.2012 23:02
Stepanka
A na to taky "dojel", řekl to ministrovi v neděli u Moravce a úterý seděl. Půl roku ho sledují a pak taková rychlost.
19 hlasů
Pr(u)dič Pružina
24.05.2012 20:03
PRAVYPRUDIC
Taky zdravím!
Nejvíc vadil, že dokonale viděl do zdravotnictví a tam měl ve všem pravdu! A nezmění to ani případné prokázání převzetí úplatku!
Zdravotnictví je odéesácký tunel na peníze!
49 hlasů
Jan Ton
24.05.2012 21:16
janictoon
rab z rabstejna
24.05.2012 20:15
rabzrabstejna
No přesně tak, máš pravdu. Ve zdravotnictví se ročně otočí cca 250 miliard (bez poplatků :-)) , to je panečku poklad pro modré hladové ručičky !
Měj se dobře.
29 hlasů
Slavný lovec Pampalini
24.05.2012 18:37
slavnylovecpampalini
Svoboda věří, že si policie posvítí i na politiky, kteří nejsou v opozici? Já v to doufám, ale nevěřím.
67 hlasů
Anička skřítek
24.05.2012 20:14
zak01
Jan Nepomucký
24.05.2012 18:28
Matej
Chybí mi tam jen ten konec, na BL je, cituji:
Odvolat výjezdní zasedání jednoho výboru (zemědělského) by vůbec nebyl problém. Proč to neudělala je otázka. Je snad paní Němcová nekompetentní, nebo úplně blbá? Řada poslanců si to myslí.
79 hlasů
LV 426
24.05.2012 18:18
rkkk2
Já myslel, že na něj dneska pustili toho autobusáka.
13 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Anna Ryšánková (145 hlasů) 24.05.2012 19:02
Němcová se bojí, že Rath začne ve sněmovně hovořit o uplatcích a...
rab z rabstejna (115 hlasů) 24.05.2012 19:11
Když Aničko, s panem dr. Rathem je to těžké. Kdyby šetřil korunku ke...
Jan Nepomucký (79 hlasů) 24.05.2012 18:28
Chybí mi tam jen ten konec, na BL je, cituji: Odvolat výjezdní...
Anna Ryšánková (74 hlasů) 24.05.2012 18:55
Kalousek už se raději prozřetelně zbavil veškerého majetku, rozvedl...
rab z rabstejna (69 hlasů) 24.05.2012 19:49
:-))) To máte tedy pravdu ! Kritikou je velice štval, hlavně tím, že...