Dálniční pirát
Modrý maják bychom použili také, hájí děkana Ševčíka akademici

06.04.2014 06:05 Původní zpráva

Za incident na dálnici D5, který vyšetřuje policie, nečekají na děkana Miroslava Ševčíka žádné sankce v zaměstnání. Předseda akademického senátu Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické TÝDNU řekl, že by si zakázaný modrý maják dal na střechu, kdyby byl v Ševčíkově situaci.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • zlodej kalousek (16 hlasů) 06.04.2014 12:50

    Sevcika drzi "pri zivite"jenom to, ze vytira zadek Klausovi. To, ze...

  • zlodej kalousek (11 hlasů) 06.04.2014 15:17

    VSE "vystuduje"i cvicena opice, ktera by jeste pred 20-ti lety...

  • XXXL (11 hlasů) 06.04.2014 09:43

    Soudruh Ševčík s největší pravděpodobností spáchal několik trestných...

  • zlodej kalousek (10 hlasů) 07.04.2014 03:00

    Dekuji ti za tvuj nazor, i kdyz naprosto idiotsky. V akademickem...

  • Karel Rak (8 hlasů) 06.04.2014 07:51

    Proč vždycky lidé, u kterých je předpokladem vysoké vzdělání a...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

docent Pavlík vůbec neřídí. Kdysi měl řidičák, ale v době kdy byly řidičáky růžové. Kdyby byly rudé jak tvrdil, tak by se lidé k sobě chovali jak členové strany, které spojovala legitimace barvy krve. Na silnicích by bylo více uvědomělosti a disciplíny, říkával Pavlík. Ve vrozeném odporu k pravici horlivě prosazoval aby se začalo jezdit vlevo místo vpravo. Konzistentně se zasazoval aby pravidlo levice bylo na naších silnicích postaveno na roveň pravidlu pravé ruky. Jeho příspěvky na toto téma nebude těžké vyhledat v knihovně VŠE. Jednou když seděl za volantem, rozhodl se v praxi vyzkoušet známou poučku svého tehdejšího filosofického guru K.Marxe, kterou měl vyvěšenu ve výšce očí nad svým prac. stolem na ústavu marxismu-leninismu : " Filosofové zatím svět jen různě vykládali, jde o to jej změnit". Na silnici zůstal jen rudý flek. Když si přihnul své oblíbené Stoličné dával k dobru, že kdyby ten flek byl modrý ( rozuměj, že obětí by byl aristokrat..) tak možná jezdí dodnes. Naneštěstí naboural jednoho soudruha, který si v Tuzexu pořídil novou Škodovku s řízením vlevo, původně určenou na export do kapitalistické Anglie. Od té doby nemá Pavlík řidičák. Ani to mu ovšem nemůže zabránit, aby zasvěceně obhajoval jízdu v protisměru na dálnici s majáčkem, zvláště jde-li o hrdinský čin jeho chlebodárce. Jediným zklamáním doc.Pavlíka byla barva majáčku. Kdyby střechu děkanova vozu zdobil rudý majáček, jak se dodnes používají v Moskvě, nikdo by si na pana děkana "nevyskakoval", svěřil se některým členům Akademického senátu Národohospodářské fakulty. Pravděpodobně by pak už o nic nešlo, neboť zákon o rudém majáčku nemluví.

0 hlasů

Prezident Zeman měl pravdu , když říkal , že není akademik jako akademik , ti co by jezdili i s majáčkem mi připomínají toho , kterého Zeman odmítl jmenovat profesorem

0 hlasů

Na Ekonomisty bych použil chlór. Pan Ševčík mě osobně velice zklamal, vydavatel Terry Libery, zastánce skutečně pravicových tezí, i když neuskutečnitelných, je ve skutečnosti obyčejným prospěchářem, na úrovni komunistů z ONV. Nejde jen o maják, i když ten dokonale dokladuje pánovo skutečné smýšlení, ale např.o solární byznys s dotacemi, do kterého se SOUDRUH Ševčík aktivně zapojil, čím poplival a podupal dokonale všechny své vybroušené pravicové články.

0 hlasů

Co se změnilo na akademické půdě? Zase jsou si všichni rovni a někteří jsou si rovnější!! Co se v mládí naučíš to do akademické obce rád transformuješ za potlesku a podpory těch rovnějších!!!

0 hlasů

Takže soudruzi akademici veřejně sdělují, že by porušovali zákon rovněž. A tato pakáž učí na školách? Ševčík je arogantní hovado, které by mělo dostat co nejdříve přes svoji tlamu.

2 hlasy

No tak holt soudruh Sevcik je holt dobrej oddil. Necha se od nej sukat celej akademickej senat.

1 hlas

Taková svoloč by neměla být ani akademikem.netož děkanem.Lidí je moc a tenhle debil není nenahraditelný,zvlášť,když se neumí chovat,a ještě LŽE a vymýšlí si pohádky o nemocné.To mu nikdo nepapá.Jo,nemoc zrovna v tom momentě,vypadá velmi podezřele.Hezký den.

1 hlas

PROSÍM PĚKNĚ, aby čtenáři kvůli jednomu člověku v čele jedné z fakult VŠE nezanevřeli na celou univerzitu, která je jinak výborná. Na to existuje mnoho různých mezinárodních žebříčků. A dále - fakt, že tento člověk má pravicově-liberální názory, není absolutně žádným argumentem v neprospěch těchto názorů.

0 hlasů

Cože?? Ta poslední větička stojí za rozbůrek.
Pokud tento člověk má pravicově-liberální názory, pak je absolutně vyloučené, aby se choval tak, jak se již delší dobu dovídáme. Protože MÍT názory, znamená CTÍT je. Faktem zjevně je, že pan Sevčík je obyčejná bolševická svinka, protože názory jsou od svobodného jednání neoddělitelné. Není žádný biohardware a na něm libovolně měnitelný software. Jedinec = morálka.

0 hlasů

Nadlidé jsou prostě nadlidé ....

http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9312/9312948_d6941ba919f40138f9145e7c083279ae/images/Nadlid1.jpg?ver=0

0 hlasů

Prosím diskutující aby si uvědomili že pan Ševčík je děkanem Národohospodářské fakulty na VŠE a ostatní fakulty se slušným vedením na jeho chování doplácejí, protože lidé mají tendenci generalizovat. Jsem studentem Fakulty informatiky a statistiky a děním na Národohospodářšké fakultě jsem velice znepokojen. Vedení školy by mělo zakročit. Nebaví mě už každému na potkání vysvětlovat že moje i jiné fakulty na škole s tím nemají nic společného.

1 hlas

Naprosto souhlasím, jsem pro změnu z Fakulty financí a účetnictví...

0 hlasů

Vítejte v OBLUDÁRIU ! ! ! !

0 hlasů

Proč by nadlidé nepoužili majáček? Řekli tím o sobě mnoho.

0 hlasů

V Cechach nelze verit ani modremu svetlu na aute. Co je za nim ? Papalas ? Policajt ? Zlodej ? falesnej polda? president Zeman?... a nebo nejaky vykuk z vysoke skoly, ktery nechce cekat na cervenou !!! S duverou vse stoji a nebo pada.......

Nedivte se, ze lidi nechteji v noci zastavit, at uz je stavi kdochce.

1 hlas

Nebo potrhlý semita žid na útěku s ukradeným majlantem.Chá,chá,chá.Šalom.

0 hlasů

Od kdy se vozí modrý majáček v autě? Řekl bych, že děkan je namyšlený papaláš číslo jedna. Normální lidi modrý majáček nevozí. Nehledě na to, že ho mohl používat 1000x a byl poprvé přistižen. Pokud lže i s tou zraněnou, tak je to lhář, kterému by měly být odebrány čestné tituly a měl by mu být dán zákaz povolání, protože, takový člověk není důvěryhodný a může býz zkorumpovatelný. Že akademici s ním drží basu, mě nepřekvapuje - od Putny a s děkanským zákazem prezidentovy návštěvy v době, kdy nebyly volby oficiálně zahájeny se kdysi ústyhodní akademici chovají jak mafiáni, kteří můžou beztrestně vše.

4 hlasy

Sevcika drzi "pri zivite"jenom to, ze vytira zadek Klausovi.
To, ze je VSE podprumernou skolou, je znamo davno. V cele s Fuhrerem Sevcikem vsak spadla do sameho bahna. Proste VSE je ostuda akademicke obce a studovat na ni jde jedine totalni odpad.

16 hlasů

Vy máte z té VŠE nějaké komplexy, pane? Nedostal jste se na ni, nedostudoval ji? Asi vám uniká, že podle mezinárodních hodnocení je to nejlepší ekonomka nejen v ČR, ale celé východní Evropě (buďme rádi za ni - při nízké úrovni našich regionálních a soukromých škol).
Při životě Klaus určitě nikoho nedrží-zase jste vedle, Klaus už dnes nemůže vůbec nic, nejdřív si zjistěte, jak vůbec fungují orgány vysoké školy, vy trubko.:)
V čele? V čele stojí rektor. Jste opět mimo, to však není nenormální, obzvlášť pro takového nevraživého nevzdělance vašeho formátu, který místo aby se zaměřil na jádro pudla, tak komentuje zcela mimo mísu, unikají mu spojitosti a vaří z vody, respektive z komplexů.

1 hlas

VSE "vystuduje"i cvicena opice, ktera by jeste pred 20-ti lety neudelala ani ucnak.
Dnes tam staci, kdyz je "studentka"dostatecne pritulna k panu devkanovi. :-) :-)

11 hlasů

Ano, máte pravdu, a proto na VŠE berou cca 30 % studentů a polovina jich nezvládne bakalářské studium a další polovina magisterské studium, vy cvičená opice.
Asi si pletete VŠE s nějakou soukromou školu, třeba se SVŠE, kdo ví..., ale to se není čemu divit, když ani nevíte, kdo stojí v čele univerzity.
Nejdříve získejte patřičnou erudici a až pak se prosím k něčemu vyjadřujte.
Pro kamarády z učňáku budete možná machr, pro erudované a znalé v oboru pouhý závistivý a nevzdělaný blb.
PS: VŠE jsem nestudoval, studoval jsem na bakaláři ESF Masarykovy univerzity, ale na VŠE se chystám na magisterské, v ekonomii je to u nás TOP škola.

0 hlasů

Dekuji ti za tvuj nazor, i kdyz naprosto idiotsky. V akademickem prostredi se pohybuji 20 let, prednasim na matfyzu. Na ekonomku me chteli sveho casu pretahnout na katedru matematiky. Vedouci katedry na VSE me privital slovy: "No to vite, tady ti posluchaci jako u Vas nejsou. Tedy je to nanejvys tak uroven 2. rocniku gymnazia. Tady to neni matematika, tady to jsou pocty."
Takze jsem mu podekoval a vratil jsem se na zpet na svoji alma mater - to vite, prece jen ji dluzim neco za ty sve 3 tituly, vcetne dvou doktoratu.
Staci ti toto vysvetleni. Ted me napadlo, ja ti vlastne nemusim vysvetlovat vubec nic.
Hele hosiku, tak se nerozciluj, at ti nepraskne ceva v mozku. Joo, sorry, ty mas v hlave piliny, tak ty ti tam prasknout nemuzou, tak se klidne rozcil.

10 hlasů

V akademickém prostředí se pohybujete leda tak maximálně na úrovni odborného asistenta = byl jste jednoduše tak špatný, že jste neměl lepší obětované příležitosti, tak jste šel učit.
Ano, máte pravdu, teoretická matematika se na VŠE ani žádné jiné ekonomce opravdu nepřednáší, nemělo by to smysl - od toho je tu teoretická matematika na matfyzu. Pro ekonoma je důležitá zejména znalost matematiky aplikované. Jste úplně mimo - dle mého byste nespočítal ani průměřně obtížnou funkci tří proměnných pomocí Langrangeových multiplikátorů či průměrně obtížnou diferenciální rovnici. Pro vaši informaci, zrovna na fakultě s Ševčíkem (v Praze jsou ještě další 4, NF je nejmenší) přednáší matematiku matfyz boys-to je překvapení, co? Informujte se u pana dr. Krumpa, který tam dělá testy - neúspěšnost v prvních letech po příchodu v roce 2008 byla 70 % - klidně mu napište mejl, je to přeci Váš kolega, nebo ne?
Od závistivých primitivů like sice dostanete, ode mě ani omylem - stejně se svým slovníkem leda tak smažíte hranolky někde v Mcdonaldu a intelektuálně si vystačíte pouze s otázkou "s kečupem, nebo tatarkou"?

1 hlas

Pane zlodej, dle vašeho slovníku bych tipoval na základní vzdělání, alma mater bude ZDŠ. Maximálně neukončené středoškolské. Na matematicko-fyzikální fakultě můžete maximálně vytírat chodby a utírat prach v kabinetech. Takové tupé, hulvátské hovado by na postu profesora nemělo životnost ani týden. Přeji úspěch v naklikávání hlasů na vaše rádobymoudra. Nazdar "profesore matematiky".

2 hlasy

Pane, vy tam studujete, že máte takové informace? Nebo jste onou "přítulnou studentkou" byl dokonce vy, že to můžete takto tvrdit?

2 hlasy

A nebo studentík ! ? :-)

0 hlasů

Ne dekuji, ja mam 2 doktoraty z matfyzu ... ale to je ted celkem jedno. Nicmene, poslat studovat na VSE sve deti bych povazoval za zivotni prohru.
Ne nadarmo se rika, ze je to nejlehci gympl v Praze.
A zase lzete jako obvykle (coz je pro VSE typicke). Nejlepsi ekonomicka skola v CR a vychodne od Sumovy je CERGE a hned za ni IES UK.
Publikovani v impaktech je pro lidi z CSE naproste sci-fi.

2 hlasy

Pane "profesore" proč používáte dva nicky, jenom přehozené? Doktor Jekyl, mister Hyde?

2 hlasy

Pochybuju, že máte víc než výuční list, pane.
Inteligentní lidé totiž většinou nemají potřebu se nad někoho takto povyšovat. :)
Neříká se, že je to nejlehčí gympl, ale nejtěžší gympl a je to zejména z toho důvodu, že je hodně vyžadována příprava během semestru-seminárky, prezentace, průběžné testy. Nikoli proto, že by ta škola byla nějak lehká, naopak - VŠE je pokládána za nejtěžší ekonomku v ČR. Samozřejmě nemůžete srovnávat matfyz a VŠE. Stejně Vás jen sere, že jste studoval nějakou zhovadilost jako třeba teoretickou fyziku a teď leštíte hajzly, ale proto si tu ještě nemusíte vybíjet svou zlost.
PS: Doporučuji se Vám dovzdělat a zjistit si něco o školách v ČR, pak budete VŠE možná i Vy považovat za Harvard (bohužel jste 20 let v tomto ohledu asi "chrápal")

1 hlas

Nebyt teoreticke fyziky, tak zrovna ty zapalujes ohen kresadlem a prdel si utiras rukou, mozna lopuchovym listem. Idiote.

1 hlas

CERGE? Předpokládám, že hned po nejtěžší základní škole Zemjedělské Unyverzytě fakultě Ekonomika ředkvičky...

1 hlas

http://cs.wikipedia.org/wiki/CERGE-EI

http://cz.cerge-ei.cz/

0 hlasů

Profesor Mirek zlodej si zas něco vygooglil, inu studovaná hlava, doktoráty ověnčená, hihi.

2 hlasy

Nikdo nelže, VŠE má status nejlepší eko. univerzity, vy trubko.
IES je jen ústav v rámci Fakulty soc. věd na UK, který má brzy beztak sloužit pouze pro vědecké účely. Jinak kamarád studoval na NF VŠE ekonomickou analýzu a zároveň na IES finanční trhy a bankovnictví a tvrdil, že ty školy byly stejně obtížné, na IES těžší mikro, na VŠE zase makro, takže to jen pro Vaši informovanost, vy gymple.
CERGE nabízí doktorský programy a MAE program, to snad nemůžete srovnávat s větší fakultou (která nabízí bak. i mag. obory), natož pak s univerzitou.

Ta erudice by Vám fakt prospěla jako sůl.

1 hlas

V normalni civilizovane zemi je po takovem zjisteni dany clovek pokutovan nebo konci u soudu a je jen na nem, aby prinesl padny dukaz, ze nekoho zachranoval. V civilizovane zemi ...

1 hlas

Sevcik za minuleho rezimu velice casto a aktivne vyhazoval na VSE od statnic, kde zkousel politickou ekonomii. Po listopadu 89 se z nej stal vyznavac trhu a jeho nevyditelne ruky a prezil prave diky takovym blbum, jako jsou rudi diskutujici na Tydnu, kteri se vzdy svych soukmenovcu zastanou.

1 hlas

TtUPOST NAŠÍCH ŽUMPALISTŮ JE NEMĚŘITELNÁ.. CO TAK OVĚŘIT DO KTERÉHO ŠPITÁLU TOHO "ZACHRAŇOVANÉHO" VEZL A JAK TO BYLO AKUTNÍ! jÓ KDYŽ CHYBÍ ROZUM, TAK ANI LOVE NEPOMOHOU.

1 hlas

Mimoradne tupa hlavo, to neni prace pro zurnalisty, ale pro policii a justici.

2 hlasy

...ono se ji cestou domu udelalo lepe.... :)))

3 hlasy

Takoveto veci maji s politikou spolecne jen to, ze lide byli vychovani komunistickou spolecnosti. A komunisticka spolecnost byla prolhana a tak se nedivte ze lzou i jeji zaci, pardon, jeji profesori :)))

V civilisovanych zemich je zneuziti zachranych svetel trestne.

1 hlas

Na dělání skandálu dost málo informací ...
a) to že spolujezdkyně před "chvílí" řídila neznamená, že po chvíli nemohla zkolabovat
b) pokud zkolabovala (nebo někdo jiný ve voze) zajisté Ševčík ujížděl k nejbližšímu zdravotnímu zařízení.
Buď Ševčík lže (nemělo by být těžké to prokázat, zda ano nebo ne) a akademici by si měli sypat popel na hlavu, nebo se dělá zbytečný humbuk.

0 hlasů

Otázkou je, proč měl vůbec Ševčík modrý majáček v autě, když nemá právo jej používat. Patrně tuto neoprávněnou výhodu zneužívá dost často...

1 hlas

Nevím, jestli má vyjímku nebo ne. Co mě při hledání překvapilo je v podstatě nulový postih:
"Za neoprávněné užití majáčku hrozí řidiči auta bloková pokuta 2000 korun, ve správním řízení od 1500 do 2500 korun a jeden trestný bod."

0 hlasů

Bez papalasu neumi ceska spolecnost existovat :)) Podivte se na Zemana. Ten jede do jiznich Cech, mozna i stale, s presidentskou standardou na aute, je to k smichu, ale papalasske :)))))

...v Normalnich zemich pri oficialni zalezitosti nahradi statni znak normalni cislo auta, to je vse. Vetsinou jen pri statnich navstevach.

1 hlas

Nevím, jestli se to blbovi jako jste vy doneslo, že tato republika mäpresidenta Zemana. President při oficiální cestě používá vlaječku. Kdyby vyhrál Schwarzenberg, vlály by sušící se plínky...

0 hlasů

Hnus, velebnosti!

0 hlasů

Tito arogantní, nadutí a bezohlední týpci vydávající se za pravici, ji v očích běžných občanů diskreditují nejvíc.

8 hlasů

Vy snad znáte pravičáka chovajícího se jinak, zvláště pak angažovaného "ekonoma" fanaticky hlásajícího pravicové názory ?
Jestli byl komouš není důležité. Je to věc charakteru a tento sy

1 hlas

Asi máte pravdu, ale jen proto, že chování kohokoliv, kdo fanaticky hlásá jakékoli názory, nebude nejspíš vzorem slušnosti. Fanaticky pravicové (levicové) názory nemohou být ale brány jako reprezentativní příklad pravicových (levicových) názorů.

0 hlasů

Soudruh Ševčík s největší pravděpodobností spáchal několik trestných činů. Jeho vozidlo jistě není vozidlem s právem přednostní jízdy a je otázkou, kde vůbec modrý maják vzal, také jízda v protisměru na dálnici splňuje znaky trestného činu obecného ohrožení. Předseda akademického senátu bude pravděpodobně to samé hovado, kderé si myslí, že dodržovat zákony musí jen "ti ostatní". Takoví bolševičtí šmejdi vychovávají a učí naši mladou generaci. Měli by vylítnout oba.

11 hlasů

Modrý majáček si můžete bez problému zakoupit v kterékoliv prodejně automobilových dolňků již od 300,- Kč...

0 hlasů

Souhlasím, ale tu mladou generaci vychovávají a život nám ku.ví jiní. Překabátěných Ševčíků již tolik není, ale bezcharakterních na postech je většina. Víc než minulostí je to věc charakteru, který v tomto systému je spíš k smíchu a naobtíž.

1 hlas

Vozidla s právem přednostní jízdy (a tedy oprávněná používat modrý maják) jsou taxativně stanovena zákonem a vyhláškou č. 110/2001 Sb. Víc třeba tady: http://www.autoweb.cz/vozidla-s-pravem-prednostni-jizdy/ . Ševčíka a jeho vozidlo tam hledám marně. Ale třeba jen neumím hledat.

2 hlasy

Zneužití modrého majáčku není trestný čin. V tom ostatním s tebou snad poprvé souhlasím. Ano, tohle jsou ti praví bolševici kteří této zemi nejvíce škodí. Bohužel jak vidno, tak na ně nikdo nemá.

4 hlasy

Mohl by být, první slova §250 (podvod) zní: Kdo jiného uvede v omyl... A přesně to Ševčík udělal a auta mu uhýbala z cesty.

1 hlas

Zneužití modrého majáčku je bohužel jen dopravní přestupek. Zdůrazňuji bohužel.

2 hlasy

WIKIPEDIE:
Jeho působení ve funkci děkana Národohospodářské fakulty je spojeno s mnoha kontroverzemi a skandály. Je obviňován z cílené likvidace svých oponentů, porušování Zákona o vysokých školách a neetického vystupování vůči studentům. Za svoje praktiky byl českou akademickou obcí hojně kritizován. Jako jediný děkan v historii Vysoké školy ekonomické byl oficiálně pokárán Akademickým senátem VŠE za své chování a vystupování. Ševčík veškerá svá pochybení odmítá a považuje je za manipulativní kampaň. Pro situaci na fakultě, kterou spolu s Jánem Pavlíkem a Miroslavem Zajíčkem docílil, se vžilo označení normalizace.
Miloš Zeman upozorňoval na to, že na VŠE zkoušel marxismus-leninismus. Roku 2012 to Ševčík popřel v pořadu Hyde park stanice ČT24 a Zemana označil za lháře.
Věra Čáslavská jej kritizovala za kampaň, kterou vedl proti jejímu synovi v souvislosti s úmrtím jejího manžela Josefa Odložila.
Miroslav Ševčík byl opakovaně přistižen při nebezpečné jízdě. V roce 2014 vyvolala mediální odezvu dálniční jízda v protisměru s použitím modrého majáku. Ševčík svoji jízdu omlouval přítomností nemocné osoby ve svém voze. Posléze však svědek potvrdil, že jde o lež.

Prostě je obklopen lháři a ON je jediný čistý, pravdomluvný ... pravicově založený už od dětství ...
*Od roku 1983 působí na Vysoké škole ekonomické, nejprve jako asistent (do roku 1986) a poté jako odborný asistent.
*V letech 1985 až 1989 byl členem Komunistické strany Československa.

7 hlasů

Náfuka, demagog a arogantní magor je ten Ševčík!

4 hlasy

No já bysh to asi vyjádřil jednodušeji - prostě obyčejný grázl.

3 hlasy

Soudruzi se musí ještě více snažit, aby zlikvidovali člověka, který se jim svým názorem nehodí do krámu a prostý lid jim za to tleská. I tajemníci komunistů jezdili s modrým majákem, akorát si tenkrát nedovolili tito lidé (a že se jich zde sešlo) ani špitnout - inu to je ta demokracie a nestranní novináři ....

1 hlas

Váš vskutku orginální nick o vás hodně napovídá .....

2 hlasy

Zřejmě budeš člověk téhož zvláštního ražení jako tvoji modří soukmenovci přímí následníci rudých papalášů. Ten nick ti sedí jako ulitej.

5 hlasů

Jsem rád, že jsem dostal věcně vyargumentované vysvětlení, proč se o přestupku jednoho z teoretických oponentů levice mele jako kdyby šlo o hrdelní zločin. Jsem ze Šumavy a jen tenhle týden jsem potkal u nás ve městě dvě auta s pražskou registrační značkou jedoucí jednosměrkou v protisměru - byli však mediálně neznámí a vovovotom to je. Který novinář by se o tom rozepsal.

1 hlas

Používání majáků má pravidla a pokud ho zneužil, tak se něčeho dopustil. A v tom případě na to zákon pamatuje. Nebo chcete, aby se stal soudruhem a dělal si, co chtěl? Není už takových tady dost?

5 hlasů

Mají v některé nemocnici záznam, že by grázl Ševčík přivezl pacientku v ohrožení života?

8 hlasů

Ono se jí prý zas udělalo dobře a do špitálu nechtěla. A jelikož Ševčíkovi zrovna stál kolík, tak jí změřil teplotu a taky si udělal dobře. Nebýt toho blbýho šťourala, co ho poznal, nahrál vše na telefon a napsal si číslo auta, bylo by všechno OK.

3 hlasy

Přece nikdo nemůže chtít aby u nás NADLIDÉ nějak museli trpět třeba tím, že by museli čekat v koloně jako ten plebs.
pan Ševčík vždycky byl, je a bude NADČLOVĚK co se umí o sebe postarat. Ti ostatní akademici se mu přece musí klanět, ne? A kecy o tom koho vezl, že byl nemocný atd, jsou jenom kecy.

PROČ VŮBEC VOZÍ VE SVÉM AUTĚ MAJÁČEK ?
Třeba už od prezidenta Husáka, Havla, Klause má tu výsadu.

5 hlasů

Podle nadpisu modré majáčky akademici fasují. Tak to jsem nevěděla. Omlouvám se panu Ševčíkovi. Bordel je ještě výš.
Ach jo, to je stát...akademici s majáčky, plebs u cesty...

1 hlas

Proč vždycky lidé, u kterých je předpokladem vysoké vzdělání a důstojnost postavení vzhledem k vykonávané funkci, se vymlouvají hůř, než malé děti?

8 hlasů

Omyl. Vysoké vzdělání není předpokladem a zárukou inteligence či morálních lidských kvalit.

4 hlasy

Souhlasím, typickou ukázkou výše napsaného je zde nick ABR001...

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov