Řekněme si to jednoduše. Civilní letadlo bylo navedeno nad území kde probíhají boje. Někdo z bojujících stran mněl zájem ho sestřelit. Komu vznikl prospěch? (Mně to bohužel silně připomíná přepadení vysílače v Gliwicích v roce 1939.)
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav
Hlavní strana > Domácí > Názory
19.07.2014 11:57 Glosa
Oběti letu MH17 sestřeleného nad východní Ukrajinou měly smůlu. Vletěly i se svým letadlem do válečné zóny, a zahynuly. Ten, kdo dal pokyn k sestřelení letadla, neviděl, že v něm sedí lidé, kteří mají rodiny, přátele, práci, koníčky. Viděl v nich nepřátele, a nyní toho možná i lituje.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Petr Novák
22.07.2014 11:04
Vedma
Řekněme si to jednoduše. Civilní letadlo bylo navedeno nad území kde probíhají boje. Někdo z bojujících stran mněl zájem ho sestřelit. Komu vznikl prospěch? (Mně to bohužel silně připomíná přepadení vysílače v Gliwicích v roce 1939.)
0 hlasů
Karel Loskot
20.07.2014 13:41
lrklo
Ukrajinská vláda nezajistila bezpečnost leteckého provozu na území kde válčí kde používá svá letadla k náletům na různé cíle. K čemu je ukrajinské řízení letového provozu ?
2 hlasy
Tom Kut
20.07.2014 12:45
Tosa
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w3tXmbtdpo8
2 hlasy
jara jara
20.07.2014 11:32
svedomi
Rusové přišli s novou teorií kdo ve skutečnosti může za sestřelení letadla - americký výrobce. Rusové tvrdí totiž když jsou černé skříňky nezničitelné, tak proč ze stejného materiálu nedělají američané celé letadlo, ale záměrně ho odflákli.
Pak se je snažte pochopit?!!!!
0 hlasů
Arnošt Bednář
20.07.2014 11:19
ArbedArbed
Škoda, že jen tak málo občanů zaslalo českému prezidentovi podnět http://www.podnety.cz/podnet-cislo-20140514082545.
2 hlasy
Henex
20.07.2014 11:36
Henex
Drzost a zabedněnost komoušů nezná mezí...
0 hlasů
Henex
20.07.2014 10:58
Henex
https://pbs.twimg.com/media/Bs70MIoCYAAwTye.jpg
0 hlasů
Jaroslav Staněk
20.07.2014 08:50
Pteranodon
Faktickou vinu za tuto tragédii ovšem nese ta podělaná opice z bílého baráku. Kdyby nesvrhla legitimně zvoleného ukrajinského prezidenta Janukoviče, válka by nezačala. A letadlo by sestřeleno nebylo. Ale povídejte to opici...
5 hlasů
jara jara
20.07.2014 10:51
svedomi
Kdyby Tvůj mozek byl z čokolády, zaplnil by sotva jednu lentilku!
0 hlasů
Ron Vanhorne
20.07.2014 04:58
Axeli
Je smutne,ze jeste dnes se najdou uchylni jedinci kteri sympatisuji s temi zamaskovanymi olupovači mrtvol.
2 hlasy
jara jara
19.07.2014 23:49
svedomi
Haag si na Putinovi jistě smlsne, protože sestřelení Ruskými vojáky muselo být přímo na Putinův rozkaz
1 hlas
tyden tyden
20.07.2014 05:36
tyden001
21. února 1973 Libyjské letadlo Boeing 727-224 bylo sestřeleno izraelskými stíhacími letouny nad Sinajským poloostrovem. Zahynulo 108 ze 113 osob na palubě.
--na primy Izraesky rozkaz, Haag si na nich smlsne
3. července 1988 Dvěma raketami sestřelila americká válečná loď Vincennes, operující ve vodách Hormuzského průlivu, íránský civilní Airbus A-300, který krátce předtím vzlétl z Bandar-Abbásu na jihu Íránu. Směřoval na své pravidelné lince do Dubaje. Na palubě zemřelo 290 lidí.
--na primy Reaganuv rozkaz, Haag si na nem smlsne
4. října 2001 Letadlo Tu 154 ruské letecké společnosti, na jehož palubě bylo 78 osob včetně 12 členů posádky, se na trase z Tel Avivu do Novorossijsku zřítilo do Černého moře. Bylo nedopatřením sestřeleno cvičnou raketou S-200 během ukrajinského vojenského cvičení.
--na primy Kucmovuv rozkaz, Haag si na nem smlsne
a to je zatim vsechno bez dukazu. jenom na zaklade blekotu par fasounu v Kyjeve.
Ale mistni komunisticky kriplove jako jara se rozpomeli na svoji minulou karieru a sli by vrazdit zas.
4 hlasy
Henex
20.07.2014 10:58
Henex
Nový blbec, nebo je váš starý nick už unavený..?
2 hlasy
tyden tyden
20.07.2014 15:31
tyden001
spravne, pustil ses do me pekne po bolsevicku:
bez argumentu, ale zato s urazkami :-)
1 hlas
jara jara
20.07.2014 11:11
svedomi
připomíná to rudé vemeno Vomáčku nebo Felixe. V každém případě někoho, kdo při pokusu o proražení zdí hlavou přišel o obsah.
1 hlas
franta pala
19.07.2014 23:56
reinhardha
Ty si určitě seděl hned vedle Putina,českej oslíku!
3 hlasy
jara jara
20.07.2014 01:08
svedomi
Vy jako nacista by jste si s Putinem náramně rozuměl. Stejná krevní skupina. Já bych ho akorát kopl pod koleno, proto vedle něho nikdy sedět ani nemohu a vlastně ani nechci. Vážím si totiž sám sebe.
1 hlas
Petr Vaněk
19.07.2014 21:13
PetrVanek
Vypadá to, že se Amíci vrátili ke sterému plánu z roku 1962. Operace Northwoods, viz. odtajněný dokument
http://www2.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430/northwoods.pdf
Sestřelit dopravní letadlo s americkými studenty a obvinit z toho Kubu, jako záminku k invazi.
4 hlasy
franta pala
19.07.2014 23:57
reinhardha
Udělali to už mnohokrát,kdo chce všechno si najde.
3 hlasy
jara jara
19.07.2014 23:44
svedomi
Z jakého odtajněného archivu máte takové nesmysly? Jak to, že toto je odtajněno a přitom zastřelení Kennedyho v Dallasu nikoliv a je to ze stejného roku? Proč vy komunisté stále jen lžete spolu s plátky a zdroji, které jsou zase dělané stejnými lidmi jako jste vy. Lháři.
3 hlasy
Jiří Fejgl
19.07.2014 19:56
Smilodon
Vinu za ukrajinskou tragédii zcela jednoznačně mají USáci. Protože byli to USáci a opice, kdo tohle vše svrhnutím Janukoviče - legitimně zvoleného prezidenta - vyvolal.
6 hlasů
Henex
19.07.2014 19:07
Henex
Už mi tady chybí jen dědek Emerych s nějakou super konspirační teorií...
A přitom je to tak jednoduchý... Letadlo letělo a nějací blbci jej z horlivosti a z nadšení, že mají BUK, sestřelili. Určitě toho litují, pokud jsou ještě naživu. Putin je nasranej, díky tomu má po hehe, game is over. Restartovat se to nedá, další životy už nejsou. Teď už budou jenom zapírat a mlžit, ale nikdo už jim to nikdy neodpáře...
4 hlasy
Přemysl Kadlec
19.07.2014 19:38
Kadlec
Na iDnes "Ukrajinská tajná služba SBU tvrdí, že má důkazy, že za sestřelením malajsijského boeingu stála ruská posádka obsluhující protiraketový systém BUK. Kyjev dle představitele SBU Vitalije Najdy požádá Moskvu o jejich jména. Rusko vzápětí důrazně varovalo před „ukvapenými závěry“ ohledně příčiny tragédie.
3 hlasy
franta pala
20.07.2014 00:00
reinhardha
Mladá fronta I děs má vždy informace z první ruky-vošingtonské!
2 hlasy
Přemysl Kadlec
19.07.2014 19:30
Kadlec
Na Novinkách se v této souvislosti se mj. píše ... "Jednou z nejčastěji zmiňovaných konspiračních teorií je ta o nezdařeném atentátu na ruského prezidenta Vladimira Putina. Podle ní měl být malajsijský boeing sestřelen omylem, protože se vzdáleně podobal Putinovu letadlu vracejícímu se ze summitu BRICS v Brazílii. Jeho letadlo prý totiž letělo téměř totožnou trasou, jako sestřelený Boeing 777, ovšem o zhruba čtyřicet minut později. Za pokusem o atentát by měl stát americký prezident Barack Obama.
Vzápětí po pádu stroje se objevily zprávy údajného španělského letového dispečera, že v blízkosti boeingu letělo jedno nebo dvě letadla. Údajně to měly být ukrajinské stíhačky, které malajsijský stroj nakonec sestřelily.
6 hlasů
Petr Dvořák
21.07.2014 12:28
gogan
Jj podobala se jak vejce vejci. Křídla, morory, směrovky a tak, taky letěli naprosto totožnou trasou, tedy v jednom bodě, když se o 40 min. minuli ve Varšavě.
Ruská propaganda je už na tom dost zle a dělá spousty chyb. Co by se asi stalo kdyby letadlo s Putinem začaly "doprovázet" ukrajinské stihačky?
Taky implementace virtuálního Carlose do ukrajinského ŘLP je novinka. Původní Carlosova verze byla zodpovědna za celý let a Carlos let "doprovázel" (pravděpodobně na rogalu).
0 hlasů
Henex
19.07.2014 20:58
Henex
Žádný španělský dispečer neexistuje, zrovna tak jako údajné stíhačky. Pokus o atentát na Putina je jenom jakási teorie, vycucaná z palce. Věci jsou obvykle jednodušší, než vypadají. Dotyční střelci nedožili rána, tajná služba umí zahlazovat stopy, včetně svědků. BUK už je v Rusku a Rusové budou dělat já nic, já muzikant. Nic se nevyšetří, důkazy už dávno zmizely spolu s cennostmi a bankovními kartami. A jede se dál... Zůstanou jen slzy a vzpomínky pozůstalých...
4 hlasy
Ron Vanhorne
20.07.2014 05:20
Axeli
Jako vzdycky kdyz kdyz jsou v necem namocene dlouhe a spinave pazoury kremlinskych gauneru.Na lzivou propagandu,prekrucovani a utajovani faktu jsou spickovi odbornici,v ostatnich vecech sedi porad kolem ohniste v jeskyni.
3 hlasy
franta pala
20.07.2014 00:02
reinhardha
Inspektor COLOMBO alias hemenex v akci.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
19.07.2014 22:15
Kadlec
I to je možná teorie.
1 hlas
jara jara
19.07.2014 22:48
svedomi
Podobné letadla? Malajské má dva motory a Putinovo 4 motory. Malajské letělo přes Ukrajinu, Putinovo přes Bělorusko. Kde máte tu podobnost? Kdyby jste si jen dal trochu práce tak by jste viděl kudy se od Varšavy létá na Moskvu, ale přes Rostov nad Donem to jistě není.
Proč musíte rozšiřovat takové debilní spiklenecké teorie mající jen za úkol se vyvinit ze zločinu proti lidskosti které se dopustilo Rusko.
proč separatisté brání vyšetřování a tvrdí, že pustí k letadlu OBSE až skončí jejich vlastní vyšetřování:
Nikdo neviděl žádné stíhačky krom nějakého neznámého údajného španělského Carlose, který údajně viděl na radaru z Kyjeva stíhačky. Údajně je to dispečer. Kolik máme my v Česku dispečerů cizinců? Co by ti tak asi dělali? Navíc tento údajný dispečer okamžitě práskl Ukrajince na netu. Nezdá se vám to jako báchorka? Vám asi nikoliv.
2 hlasy
jara jara
20.07.2014 01:15
svedomi
franta pala 20.07.2014 00:05
reinhardha
Jen debil jako vy něco tvrdí a přitom neví co.
Putinův letoun má 4 motory, opakuji pro blbce pala - 4 motory.
důkaz:
http://zpravy.idnes.cz/putinovo-letadlo-se-ocitlo-na-cerne-listine-eu-fq1-/zahranicni.aspx?c=A070629_130733_zahranicni_anv
1 hlas
franta pala
20.07.2014 00:05
reinhardha
Putinovo letadlo má motory DVA,přesně jako ONE FORCE VAN,když se ve škole počítalo do čtyř, tak si měl asi neštovice!
2 hlasy
venda wind
19.07.2014 17:05
wind
Těla bez krve a páchnoucí rozkladem na místě čerstvé havárie?
Kdo by vůbec mohl něco takového vymyslet?
Takové povídání vypadá bizarní jen potud, pokud neuvážíte možnost, že tato situace mohla být zinscenovaná.
3 hlasy
Ron Vanhorne
20.07.2014 05:33
Axeli
Uz jsi byl nekdy na jatkach,vis jak to tam smrdi?
1 hlas
daniel Pink
19.07.2014 17:25
dorianek
a na letisti v Amsterodamu odbavovali mrtvolky --neurazej alespon ty deti ty prorusky hovado
6 hlasů
Petr Dvořák
19.07.2014 17:24
gogan
Že těla mohla páchnout nepochybuji, zřejmě by jste se taky podělal a bez krve? Prováděl jste s Griškinem pitvu nebo co?
1 hlas
Petra Nováková
19.07.2014 16:28
Petronila
autor Pavel Cechl: "Oběti letu MH17 mají smůlu. My, uživatelé českého facebooku, twitteru, autoři i čtenáři novin a zpravodajských serverů nemáme čas litovat jejich smrti, truchlit po nich. Válčíme. Zatím jenom slovy, zatím jenom na internetu." Cechle, mluvte za sebe a ne za "my", kdyby hloupost nadnášela...dál to určitě znáte. Přesně takové mediální m..dky jako vy mají kardinální podíl na tom srabu, který v médiích panuje, tak raději držte, slušně řečeno ústa...
5 hlasů
daniel Pink
19.07.2014 16:21
dorianek
vudce proruskych separatistu je typicke putinovske pako-nenavidi USA Zapad homosexualy a liba ikony--pritom navstevuje bordely a za bolsevika byl v KSSS nebo v KGB
4 hlasy
franta pala
20.07.2014 00:08
reinhardha
Ale,ale, nějak se v tom vyznáš,ty si jeho brácha,pytlíku?
0 hlasů
Karel Nový
19.07.2014 15:49
Q0007
Tedy tady je zase "produktů" rusofobické propagandy...
Nemůžu uvěřit tomu, že po několika měsíčních opakovaných lží Majdanské junty a jejich hnUSÁckých poradců, jim může někdo něco věřit.
To samé platí o Fašingtonském režimu, který má prefabrikaci "důkazů" jako národní sport.
To jsou lidi pořád takové primitivní ovce, že jsou pod vlivem emocí schopni uvěřit jakémukoliv blábolu a jen tupě kývat na vše co jim někdo naservíruje?
Kam se poděl nadhled a logika?
Já zapoměl...ovce tímto nadstandardem nedisponují...
6 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:10
reinhardha
Dobrá rána,no z osla akademika neuděláš!
1 hlas
Henex
20.07.2014 14:39
Henex
Tak to by ses divil, Palo...! Jednoho osla akademika už tady máme...
0 hlasů
jara jara
20.07.2014 01:16
svedomi
..to mluvíte o sobě?
1 hlas
Petr Dvořák
19.07.2014 17:29
gogan
Předveďte tedy vytříbenou logiku a napište s nadhledem úvahu co se stalo.
Jen plácáte tisíckrát opakované fráze s rétorikou a novotvary na úrovni desetiletých dětí.
2 hlasy
franta pala
20.07.2014 00:13
reinhardha
Spadlo letadlo,konec úvahy!Nebo p.dvořáku víte víc?Tak sem s tím!
0 hlasů
Karel Nový
19.07.2014 17:52
Q0007
Hleďme, potrefená husa...
3 hlasy
Petr Dvořák
19.07.2014 18:05
gogan
Perfektní odpověď :))) opravuji, tak na úrovni osmiletých dětí.
1 hlas
Karel Nový
19.07.2014 18:39
Q0007
To byla pouhá reakce, ne odpověď.
Odpověď by totiž znamenala stát se další obětí Vašich invektiv nebo propagandistických výronů, takže děkuji uctivě, ale o tuto úroveň diskuze nemám zájem.
2 hlasy
Petr Dvořák
19.07.2014 18:58
gogan
Tak, že bez odpovědi, jak jsem čekal. Umíte jen žvatlat v urážlivém tónu bez sdělení jediného faktu nebo nové myšlenky.
1 hlas
petr petr
19.07.2014 15:44
sa58
Tak se vám to Kyjevští nacisté hroutí pod rukama a co uděláte dále ?
8 hlasů
Henex
19.07.2014 19:16
Henex
A co se komu hroutí pod rukama...?
1 hlas
Petr Rozlil
19.07.2014 18:59
ElZorro
Uz neco udelali,zase lzou.ze zadny cerny zapisovaci pristroje nemuzou najit, ale OBSE jim to sama predavala.
0 hlasů
Petr Dvořák
19.07.2014 17:35
gogan
Nevím, nevím, ale s touto frází z roku 1944 působíte poněkud jako blb.
1 hlas
daniel Pink
19.07.2014 16:18
dorianek
spis se hrouti hnuj z klerofasistickych mozkoven ala petr petr Klaus Putin Semin--nenavistne zle impotentni zrudy
2 hlasy
Karel Nový
19.07.2014 15:51
Q0007
Využijí situace a pokusí se dobít východ Ukrajiny?
Co na tom, že přitom zmasakrují další stovky civilistů...
6 hlasů
Karel Důvěřivý
19.07.2014 15:20
Ant
Kdo to skutečně byl se patrně nezjistí. Jediným prokazatelným viníkem je Ukrajina. Válečný prostor, sestřelená letadla a oni tam pustí civilní letadlo plné lidí.
6 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:15
reinhardha
Dobrá úvaha,jen tak dál!
0 hlasů
jara jara
19.07.2014 15:29
svedomi
Podobné okecávání jako při sestřelu korejského letadla 007, zase Rusové. Nikdo nemohl vědět, že si Rusové z Ukrajiny udělají střelnici a je tak zavraždí nevinné lidi a děti. O to je ta zrůdnost větší, vás nevymívaje, že se to snažíte shodit na někoho jiného. Stále stejní jako v roce 1983, vy i Rusové..
3 hlasy
franta pala
20.07.2014 00:17
reinhardha
Máte to nějaké domotané,múže za to džointík?
0 hlasů
jara jara
20.07.2014 01:18
svedomi
asi jako Putinovo letadlo se dvěma i čtyřmi motory, že hlupáku,!!!!
1 hlas
karel berd
19.07.2014 14:47
slavek
Mám už ze všeho v hlavě chaos a navíc zjištuji že téměř 300 mrtvých a nevinných lidí nikomu nic neříká. Lidsvo ač nerad to říkám už potřebuje skutečně světovou válku jako prase drbání.
1 hlas
Petra Nováková
19.07.2014 16:21
Petronila
že vám není hanba Berde, když napíšete, že lidstvo "potřebuje skutečně světovou válku jako prase drbání"? Co to tady melete, že "téměř 300 mrtvých a nevinných lidí nikomu nic neříká". Jak jste na to přišel !!!!! Přesně takoví omezení hlupáci jako vy posouvají svět do hnoje....
7 hlasů
Helena Dvořáková
20.07.2014 00:43
HDvorakova
Berd nebo franta pala - to jsou stroje, které mají službu, očekávat, že by jim byla hanba je marné.
2 hlasy
Karel Musil
19.07.2014 14:37
KarelMusil
Stejný počet mrtvých je už také v Gaze, ale tomu česká média nevěnují moc pozornosti. Proč asi?
8 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:18
reinhardha
NE česká ale židomédiá,tak proto!Kapiš?
1 hlas
Henex
20.07.2014 11:03
Henex
Takže židobijec... Proto asi ten nick reinhardha...
Kde se ti blbci pořád berou...?
1 hlas
Petr Dvořák
19.07.2014 17:38
gogan
Zřejmě proto, že teroristi z Ruska jsou nám nebezpečnější než teroristi z Hamasu.
4 hlasy
Petr Rozlil
19.07.2014 19:05
ElZorro
O jakych Ruskych teroristech porad blabolas? Rusove tam vrazdej ve vychodni ukrajine civilni obyvatelstvo? Rusove usekavali na Majdanu policajtum hlavy, vydloubavali jim oci a zapalovali je benzinem? O cem to zvatlas?
0 hlasů
Jaroslav Slovan
19.07.2014 13:31
KOUMAK
Teda pane Cechl, takový čistě nestranný článek a zároveň facka všem těm, co jenom podporují vraždy (zabijte Rusáky apod.) už jsem v našich sračkometech dloooouho neviděl. Blahopřeji za odvahu něco takového napsat.
7 hlasů
Petra Nováková
19.07.2014 16:32
Petronila
za co proboha tomu hňupovi Cechlovi blahopřejete? Za ten jeho trapný výron?
4 hlasy
np np
19.07.2014 14:15
np32np32
Jeste ze jsi ho neoslovil soudruhu Cechle, soudruhu Slovane.
7 hlasů
Jaroslav Slovan
19.07.2014 14:30
KOUMAK
Vy nejste ani pan, vy jste idiot :-))))
9 hlasů
jara jara
19.07.2014 15:18
svedomi
Na vás se nikdo za nadávky nemůže zlobit, vy nevíte co říkáte a ani co píšete. Vy jste taková hříčka přírody, ale k člověku nějaký ten světelný rok vzdálený.
4 hlasy
LV 426
19.07.2014 12:57
rkkk2
Já bych nehledal viníka ani na straně ukrajinců ani na straně separatistů. Je celkem jedno, kdo to letadlo sestřelil. Hlavní viník je ten, kdo do té nebezpečné oblasti vletěl. Tedy kdo ho tudy poslal. To letadlo tam nemělo co dělat.
9 hlasů
jara jara
19.07.2014 15:23
svedomi
Létá se běžně i přes Irák, Irán, Izrael, Afriku, Lybii, Jordánsko, Syrii,Čečensko, Abcházii, atd. Dosud nikdo si nedovolil sestřelit letadlo tak vysoko, protože krom Ruska není tak ubohý.
5 hlasů
Marcela Novotná
19.07.2014 13:56
2m7
Hlavní viník je ten, kdo to všechno na Ukrajině rozpoutal. Proč tam to letadlo nechali letět, když ještě o 3-5 dnů před tím, tudy tato linka nelétala, to je otázka, na kterou se odpověď nedozvíme.
8 hlasů
jara jara
19.07.2014 15:19
svedomi
Ta linka tam nelétala? A kudy? Kdo vám nakukal takovou ubohost?
4 hlasy
Marcela Novotná
19.07.2014 22:43
2m7
Neposuzujte mě podle sebe, jara jara, já se neřídím tím, co mi kdo nakuká, že nevíte o tom, jaké aplikace existuji, to je váš problém, ale proč ze sebe děláte ještě většího blba než jste, to je mi záhadou.
0 hlasů
Dr Dick
19.07.2014 16:21
DrDick
Normálně létala nad černým mořem , ale kvůli bouři byla odkloněna na sever.
1 hlas
franta pala
20.07.2014 00:20
reinhardha
Žádná bouře nebyla zaznamenána.
0 hlasů
Petr Dvořák
19.07.2014 13:14
gogan
Vyjímečně nesouhlas. Koridor nebyl pro civilní lety v hladině nad 9700m uzavřen ani nijak omezen ani IATA ani ICAO nebyl za nebezpečný označen.
Vinu nese ten co střílel bez identifikace na letoun.
BTW: mít patřičné vybavení mohli by pálit i na družice ...
7 hlasů
Pavel Haraším
19.07.2014 12:41
Devatar
Ty jo, kde Týden neustále bere takové autory postřehů? Tak marně hloupý článek jsem už dlouho nečetl.
7 hlasů
Petr Dvořák
19.07.2014 12:50
gogan
To je jenom honění "kliků".
4 hlasy
Karel Důvěřivý
19.07.2014 12:38
Ant
Že je to tragédie snad nepopírá nikdo. V to ten článek přínosný není. Ovšem závěr je poutající: "Válčíme. Zatím jenom slovy, zatím jenom na internetu." .............................................
Civilizovaní lidé, civilizovaná Evropo, nenechte se vtáhnout do agresivních hrátek, do záměrů USA.
5 hlasů
Pavel Haraším
19.07.2014 12:36
Devatar
Jj, celý svět se spikl proti tak mírumilovnému národu mužiků a báryšní, že zdejší rudá soldateska musí bojovat za Adolfa Adolfoviče Putina dokud jim bude srdce tlouct.
8 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:22
reinhardha
Celý svět určitě ne,židovská vošingtonská junta určitě ano!
1 hlas
Petr Rozlil
19.07.2014 13:43
ElZorro
Chytroline, co Putin ma s tim vubec co delat? To je to samy jako to svadet na Merkelovou,nezda se ti?
2 hlasy
Henex
19.07.2014 14:42
Henex
Ne, stejné to není. Jednou to pochopíš i ty...
6 hlasů
o k
19.07.2014 12:33
ok
To jsou bláboly. Světec Putin a světec Porošenko. Držme se raději skutečností a uděláme lépe. O tom, co si myslí nekvalifikovaná veřejnost, částečně možná za svoje názory honorovaná, to už není až tak důležité. Převážná většina lidí na světě se k věci asi vůbec nevyjadřuje a tak se snažit dělat ze situace souboj západu s východem je naprostý nesmysl.
8 hlasů
Přemysl Kadlec
19.07.2014 14:11
Kadlec
Ano, držme se skutečností. Nevěřme všemu, co je nám v médiích předkládáno k věření. Obviňování začalo, je řada nejasností, jde pořád jen o spekulace. Obávám se však, že ne poprvé se nakonec stejně dozvíme jen to, na čem se domluví velcí hráči, nebo uslyšíme jen takovou pravdu, která se prosadí ve sdělovacích prostředcích.
1 hlas
Jiří Dostálek
19.07.2014 12:18
Reptal
Áda Puťa je odporný KGBácký hnůj ...........
10 hlasů
Karel Loskot
20.07.2014 13:42
lrklo
Školní ukázka inteligence rusofoba.
0 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:23
reinhardha
A pan dostálek ne?
2 hlasy
Olga Musalková
19.07.2014 12:32
olina
Tak to dopadne, když se k moci dostane primitiv
8 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:24
reinhardha
Pygmej obama,to yes!
1 hlas
občan
19.07.2014 15:00
autodidakt
Máte pravdu,to je ta pozitivní diskriminace v praxi.
1 hlas
Marcela Novotná
19.07.2014 13:57
2m7
Koho tím myslíte? Černouška z Bílé chaloupky?
6 hlasů
np np
19.07.2014 12:12
np32np32
Rusové přistiženi vnitřními logy wikipedie, když se snažili změnit text u letu MH17, kde byla dosud informace o sestřelu ze strany separatistů... Heslo bylo upraveno z ruských IP, které patří vládním počítačům..
http://www.telegraph.co.uk/technology/news/10977082/Russian-government-edits-Wikipedia-on-flight-MH17.html
soudruzi, soudruzi, ty dva poslední dny vážně nejste ve formě... nejprve mazání něčeho, co se dá dohledat, teď tohle, takový amatérismus svědčí o slušné dávce paniky a hysterie... jojo, už se vaří voda, teď se jen řeší, jaká sv*** bude uvařena...
8 hlasů
franta pala
20.07.2014 00:25
reinhardha
Svatá prostoto!
0 hlasů
Přemysl Kadlec
19.07.2014 12:57
Kadlec
Tvůj příspěvek je spíš dobrou ukázkou toho, jak lze naivně,resp.amatérsky komentovat amatérismus.
9 hlasů
T Renee
19.07.2014 13:06
Renee
Kadleci, Kadleci. Co vy byste dělal, kdyby tady np nepsal. Vy se nezmůžete nikdy na víc, než na bohorovné hodnocení rovnou z oblak. Zkuste si ty své Rusy podporovat otevřeně, bez kliček, nepoužívejte k tomu ostatní
:o)
6 hlasů
Přemysl Kadlec
19.07.2014 13:40
Kadlec
Rennee, patrně neregistrujete, že s np si na příspěvky vzájemně reagujeme v průměru tak dvakrát do roka. Na vás nereaguji vůbec. Ani mě nezajímá, zda-li jste muž nebo žena, znám jen váš nick, neznám vaše názory. Patrně mé občasné příspěvky čtete, i když si je vykládáte po svém. V tomto případě však jste poněkud mimo mísu.
4 hlasy
T Renee
19.07.2014 14:17
Renee
Čtu hodně, reaguju mááálokdy, nedávno jsem chtěla dát někomu hlas a málem jsem si nevzpomněla na heslo. Snažím se nereagovat na vyložené šašky a spamaře hesel. Vás ale nechápu. Působíte inteligentně, sice nechcete, abyste vypadal, že můžete patřit ke komunistům, ani moc k socialistům, ani k totalitářům, ani k těm, co zbožňují Putina, ale ve svých reakcích se navážíte jen zásadně do těch,kteří stojí proti výše jmenovaným.Velmi podivný přístup. Takový vychytralý mentor, jakože nad věcí, jakože déémokrat, ale v hloubi duše smutnící za starými socčasy.
:o(
6 hlasů
Přemysl Kadlec
19.07.2014 16:04
Kadlec
Skoro jste se trefila. Nepatřím k žádné politické straně, ani nezbožňuji žádné mocnáře. Pravdu můžete mít i v tom, že se někdy "navezu" do nějakého toho fanatika z pravého či levého okraje politického spektra. Jinak také většinou jen čtu a tu a tam se vyjádřím k obsahu článku a také reaguji na fakticky mylná tvrzení. O politice totiž i vzhledem ke svému věku něco málo vím. Osobně zastávám umírněně levicové postoje, ale vždy jsem respekoval a dále respektuji odlišné politické názory slušných lidí. S tímto vědomím také diskutuji. A nemám proč chytračit. Patřím k těm, kteří nejsou v situaci, aby se slzou v oku vzpomínali na staré "socčasy". Osobně mi změna režimu pomohla a mohu si proto dovolit i pomáhat potřebnějším. Děkují vám za názor.
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
19.07.2014 12:36
notorickyzlodej
Tak jsem se podíval na tvojí IP, Vladimíre Foltáne. :D
3 hlasy
T Renee
19.07.2014 14:10
Renee
To je nějakej speciální koníček, anebo úchylka, podívat se??
:o)
5 hlasů
np np
19.07.2014 12:51
np32np32
A co jsi na ni videl, rudej vole?:-)
5 hlasů
Lihoslav Kraďousek
19.07.2014 12:15
notorickyzlodej
Podle rudého vemena můžou na wikipedii přispívat jenom ukrajinští nacisté.
4 hlasy
Petr Dvořák
19.07.2014 12:58
gogan
Podle pravidel wiki se nesmějí publikovat záměrné lži, to v praxi dnes znamená 90% informací plynoucí z Ruské strany.
5 hlasů
venda wind
19.07.2014 12:04
wind
A je to venku, další podvod je odhalen - Údajně „usvědčující“ ukrajinská nahrávka komunikace opolčenců byla nahrána den před tragédií Boeingu:
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1404-udajne-usvedcujici-ukrajinska-nahravka-komunikace-opolcencu-byla-nahrana-den-pred-tragedii-boeingu
Ukazuje se, že SBU předem vědělo, co se stane 17. července, bylo to předem připravené.
Faktem je, že pokud si stáhnete video z YouTube na váš pevný disk a otevřete ho v multimediálním přehrávači (např. Windows media classic), pak v rámci informací o souboru můžete vidět, že video bylo vytvořeno 16. července v 19:11
16 hlasů
Dr Dick
19.07.2014 16:15
DrDick
Toto bylo vyvráceno. Youtube dává chybné timestampy na všechna videa, pokud tam máte účet můžete si to sám vyzkoušet.
2 hlasy
Petr Dvořák
19.07.2014 12:49
gogan
Během 15 minut to překopu na datum a čas který si zamanu. Pro Rozlila třeba qudro.
Kromě toho, to se tedy separatisté bavili den předem o sestřelu letadla?
Jediná relevantnost ověření autencity je analýza hlasu interpretů kde ani záměrné zkreslování není nic platné. O informatice moc nevíte že?
4 hlasy
franta pala
19.07.2014 12:59
reinhardha
Tak to prosím udělej, ať se na to podíváme!
5 hlasů
Petr Dvořák
19.07.2014 13:00
gogan
Zaplať udělám.
4 hlasy
Petr Rozlil
19.07.2014 12:56
ElZorro
mourenine co to je qudro. Ja jen napsal, ze je telefoni rozhovor nahranej na stereo. To se ti taky nezda divny. Telefon a stereo. Hm!!
1 hlas
Henex
19.07.2014 18:57
Henex
Rozlile... Jsi tak pitomý od přirození, nebo to jenom hraješ? Každé video na YouTube je dvoukanálové, čili stereo. Také každý hovor v mobilu je dvoukanálový, každá strana má svůj a jeden je zpožděn, aby se to nevazbilo. Takže při převodu hovoru do videa logicky šoupnou každý kanál do jednoho. Kapišto...?
2 hlasy
Petr Dvořák
19.07.2014 13:03
gogan
quadro - čtyři kanály, máte s tím problém, nebo s vypadlým písmenem?
Rozhodit nahrávku do kanálů není problém, navíc při nahrávání více subjektů celkem logické ...
4 hlasy
Petr Rozlil
19.07.2014 12:09
ElZorro
A jeste mimo jiny je to nahrany na stereo. Tomu rikam prolhany umelci
5 hlasů
jara jara
20.07.2014 01:22
svedomi
To neřeš, to nikdy nepochopíš. Takové síly není aby tě to naučila.
0 hlasů
venda wind
19.07.2014 12:04
wind
A je to venku, další podvod je odhalen - Údajně „usvědčující“ ukrajinská nahrávka komunikace opolčenců byla nahrána den před tragédií Boeingu:
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1404-udajne-usvedcujici-ukrajinska-nahravka-komunikace-opolcencu-byla-nahrana-den-pred-tragedii-boeingu
Ukazuje se, že SBU předem vědělo, co se stane 17. července, bylo to předem připravené.
Faktem je, že pokud si stáhnete video z YouTube na váš pevný disk a otevřete ho v multimediálním přehrávači (např. Windows media classic), pak v rámci informací o souboru můžete vidět, že video bylo vytvořeno 16. července v 19:11
10 hlasů
Dr Dick
19.07.2014 16:11
DrDick
Vendo to jste si nedal moc práce, toto bylo vyvráceno asi půl hodiny po zveřejnění.
2 hlasy
np np
19.07.2014 12:00
np32np32
Rusové přistiženi vnitřními logy wikipedie, když se snažili změnit text u letu MH17, kde byla dosud informace o sestřelu ze strany separatistů... Heslo bylo upraveno z ruských IP, které patří vládním počítačům..
http://www.telegraph.co.uk/technology/news/10977082/Russian-government-edits-Wikipedia-on-flight-MH17.html
soudruzi, soudruzi, ty dva poslední dny vážně nejste ve formě... nejprve mazání něčeho, co se dá dohledat, teď tohle, takový amatérismus svědčí o slušné dávce paniky a hysterie... jojo, už se vaří voda, teď se jen řeší, jaká sv*** bude uvařena...
6 hlasů
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
V čísle 09/2024 najdete >
Prof. MUDr. Pavel Žák, Ph.D., přední český odborník v oblasti hematologie
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
venda wind (16 hlasů) 19.07.2014 12:04
A je to venku, další podvod je odhalen - Údajně „usvědčující“...
venda wind (10 hlasů) 19.07.2014 12:04
A je to venku, další podvod je odhalen - Údajně „usvědčující“...
Jiří Dostálek (10 hlasů) 19.07.2014 12:18
Áda Puťa je odporný KGBácký hnůj ...........
Přemysl Kadlec (9 hlasů) 19.07.2014 12:57
Tvůj příspěvek je spíš dobrou ukázkou toho, jak lze...
LV 426 (9 hlasů) 19.07.2014 12:57
Já bych nehledal viníka ani na straně ukrajinců ani na straně...