Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
Prý dýka do zad
Rada ostře kritizuje německou státní televizi za Ukrajinu
26.09.2014 06:30 Glosa
Tendenční, zaujaté, jednostranné, úlomkovité... Programová rada německé veřejnoprávní televize ARD se nebývale tvrdě pustila do jejího zpravodajství o ukrajinském konfliktu. Část příslušného dokumentu rady, ty jsou jinak důvěrné, se objevila na veřejnosti. Sami žurnalisté z ARD se kritice brání, jde o jejich profesionální čest.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
tyden tyden
27.09.2014 04:27
tyden001
Tak myslim, ze je uplne jasne, kdo jsou ti Kyjevsti trollove.
Po tech oslich mustcich, ktere tu predvedli ubozaci hemenex, npnp a lustig, pri svych utocich na pana redaktora, za to by se nemuseli stydet ani kovani bolsevici.
Ale co se da delat, jsou za to placeni, a tak kdyz dojdou argumenty, musi se hlat a urazet, a to tu vyse jmenovani delaji uz pekne dlouho.
Nastesti normalinch lidi je tu vetsina, takze soudruzi dvorakove a podobna paka tu ze sebe jenom delaji pitomce.
4 hlasy
Alois Ratzinger
27.09.2014 12:09
Ratzinger
Uvědomte si, že ti Vámi jmenovaní i.di.oti jsou placení provokatéři.
0 hlasů
Michal Sabio
27.09.2014 00:13
Sabio
Ohledně údajných "Putinových trollů" mě udivuje jedna věc. Proč se tito placení trollové nesnaží přepsat články v anglojazyčné Wikipedii, kterou si měsíčně přečtou miliony lidí, a místo toho plýtvají svou energií psaním komentářů v anglojazyčných médiích, když tyto komentáře si přečte maximálně pár stovek lidí? Četl jsem články na anglické Wikipedii, které se týkají ukrajinské krize a války na Ukrajině, a přijde mi, že tam převažuje ukrajinská verze událostí. Jestli tam fungují nějací placení trollové, čemuž nevěřím, tak spíš placení z Kyjeva nebo Pentagonu, ale určitě ne ruští nebo proruští. Odpověď je jednoduchá. Kremlem placení trollové existují jenom ve fantazii některých lidí, kteří nedokáží a nechtějí pochopit, proč má tak velké množství lidí zcela jiný názor na dění na Ukrajině
5 hlasů
Jaroslava Kanioková
27.09.2014 02:16
Jaka
Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesacne - http://jdem.cz/bqmz89
"V německých médiích je síťový systém NATO" - http://www.jungewelt.de/2014/09-13/007.php
4 hlasy
Pavel Sam
26.09.2014 23:22
PavelSam
Tak já musím říct, že si jedné reportáže ARD velmi cením - je uložená na cizím serveru: http://www.dailymotion.com/embed/video/x1qnu74
otravují tam hnusný reklamy, ale je to jedna z nejlepších reportáží o masakru v Kyjevě 20.2. 2014, (kdy několik odstřelovačů postřílelo asi 86-90 demonstrantů a 10-14 policistů vč. lidí z pořádkové jednotky Berkut), jako jsem kde viděl - objektivní, investigativní, analytická, odvážná (a řekněme si na rovinu, že jde proti proudu).
4 hlasy
Michal Sabio
26.09.2014 23:02
Sabio
Západní média, i ta česká, vedou proti Rusku otevřenou propagandistickou válku. Putin sice není žádný svatoušek, ale taková protiruská hysterie a nenávist panovala naposledy snad někdy během kubánské krize. A ten dvojí metr je přímo do očí bijící. Dobře si pamatuji, když v roce 1999 srbská armáda potlačovala vojenskou silou ozbrojené povstání kosovskoalbánských separatistů. Západní svět tehdy označil za agresora Srbsko a NATO několik měsíců bombardovalo Bělehrad a další srbská města, aby donutilo Srby stáhnout se z Kosova. Média neustále vysílala záběry kosovských uprchlíků, abychom věděli zač bojujeme. Paradoxně většina z těch lidí uprchla teprve po začátku bombardování.
Na Ukrajině v Donbasu ukrajinská armáda potlačuje povstání proruských separatistů, a počíná si stejně brutálně jako srbská armáda, možná ještě brutálněji. Bezohledné ostřelování měst a vesnic vyhnalo z domovů přes milion lidí, většina z nich prchla do Ruska. A reakce západních politiků a médií? Přesně opačná. Ukrajina se vydává za oběť, ne za agresora proti vlastním občanům jako v případě Srbska, a za jediného agresora je označeno Rusko, a přitom Rusko si nepočínalo ani náhodou tak agresivně jako NATO v případě Kosova, i když na východě Ukrajiny umíraj etničtí Rusové.
V červenci a srpnu do Ruska mířily kolony ukrajinských uprchlíků, které vyhnala ofenziva ukrajinské armády, ale pro západní média to byla jen okrajová, nedůležitá událost. Mnohem větší pozornost západních médií si vyžádala "ruská agrese" a "invaze" ruského humanitárního konvoje. Ovšem situace statisíců vyhladovělých, žíznivých lidí v obleženém Luhansku a Doněcku, kvuli kterým se ruský humanitární konvoj vydal na cestu, byla pro západní média opět jen okrajová, nedůležitá událost. Co si o tom máme myslet? Možná si čeští, němečtí, američtí i další západní novináři a politici myslí, že západní svět je ve válce s Ruskem, a v každé válce jako první umírá pravda, i kdyby to znamenalo krytí, ignorování nebo omlouvání válečných zločinů.
8 hlasů
destiny -
26.09.2014 22:33
destiny13
Josef Lustig 26.09.2014 22:26
Andersen
Me by stacilo, kdybyste mi nahradili to, co u vas platim na danich :)))
Pane Lustig, co v České republice platíte za daně? prosím zdokumentujte, předložte, my vás rádi vyplatíme
4 hlasy
Josef Lustig
26.09.2014 22:23
Andersen
Ty vole, hele, Cervenka vstal z mrtvych :)))))))))
0 hlasů
Karel Nový
26.09.2014 21:40
Q0007
Tendenční, zaujaté, jednostranné, úlomkovité...
Přesně jako to České.
4 hlasy
Rudolf Hruboň
26.09.2014 21:12
dolfi10
ČEŠTÍ NOVINÁŘI O UKRAJINSKÉM KONFLIKTU
Už jsme si bohužel zvykli na to, že většina českých novinářů působících v mainstreamových médiích podlehla prozápadní verzi událostí a vytrvale nás "krmí" protiruskou propagandou. Jména jako Pohanka, Dorazín, Karas atd. se stala "zárukou" neobjektivity a zjevného nadržování zlu války proti vlastnímu lidu, kterou vede současný ukrajinský režim.
Kam se poděla jejich novinářská čest, jejich poslání informovat pravdivě o událostech tam, kam je poslaly jejich média? "Čí chleba jíš, toho píseň zpívej" říká staré přísloví, které neztrácí svou platnost. Tito "novináři" jsou si dobře vědomi, co by je potkalo, kdyby informovali pravdivě a nezaujatě - viděli to u některých svých zahraničních kolegů, jejichž reportáže se nejen nedostaly do vysílání, ale byli na hodinu vyhozeni z práce.
Tak jako již nekolikrát v minulosti musí mít ti, kdo chtějí informovat objektivně, odvahu a musí být připraveni na následky. Čest jejich práci a čest jejich památce!
6 hlasů
Jaroslava Kanioková
27.09.2014 02:18
Jaka
Zapomněl jste na Palatu !
4 hlasy
Rudolf Hruboň
26.09.2014 21:11
dolfi10
RUSKO V INFORMAČNÍ VÁLCE
Začátkem měsíce se v Moskvě konal pohřeb fotoreportéra Mezinárodní informační agentury Rossia Segodnia Andreje Stěnina. Není to první ruský novinář, který zahynul na Ukrajině.
Byl jedním z těch, kdo se snažil, aby se lidé dozvěděli pravdu o občanské válce rozpoutané Kyjevem, o tom, jak umírají civilní obyvatelé, o zničených městech a vesnicích.
Ruským novinářům objektivně informujícím o událostech odehrávajících se na východě Ukrajiny, brání ukrajinské úřady v plnění jejich pracovních povinností. Ruské novináře obviňují z prokremelské propagandy a ze snahy vydělat si. Tyto cynické úvahy jsou pouze součástí protiruské informační války rozpoutané Západem, za kterou prodejným novinářům, dobře zaplatili. Země Západu šířící fámy a zkreslené informace se snaží maximálně izolovat Rusko politicky i ekonomicky. A všechny pokusy Ruska urovnat situaci na Ukrajině jsou ponechávány bez povšimnutí.
Expert Sergej Griňajev má za to, že jednou z příčin útoků na Rusko je jeho nezávislá zahraniční politika:
"Informační válka proti Rusku už trvá nejeden rok, v posledních měsících můžeme pozorovat stupňování napětí v informačním prostoru. Je to spojeno se zahraničněpolitickým kurzem, který dnes prosazuje naše země vůči Sýrii, Afghánistánu, Íránu. Patří sem i celá řada dalších otázek, a sice budování dvoustranných partnerských vztahů se zeměmi západní Evropy, především s Německem, což se moc nelíbí určitým finančním kruhům na Západě".
Informační válka je svou podstatou zkreslováním faktů nebo vůbec šířením dezinformací a využíváním následujícího emocionálního ohlasu pro vlastní účely.
Rusko se už mnohokrát stávalo objektem informační války. Jedním z nejnovějších příkladů je gruzínsko-osetínský konflikt ze srpna roku 2008. Tehdy Saakašvili oznámil, že na území Gruzie proniklo 95% ruských ozbrojených sil, a gruzínská vojska zatím bombardovala spící Cchinval.
Informační válka je dnes zaměřena na obyčejné lidi na Západě: obyčejné Evropany a Američany, před nimiž je třeba motivovat akce úřadů, aby u voličů nevznikaly zbytečné otázky, soudí expert Sergej Michejev:
"Informační působení pokračuje, v první řadě působí na vlastní občany, kterým je třeba dokázat, že úřady podnikají rozumné kroky. Bylo třeba vyvolat spravedlivý hněv prostřednictvím nevinných obětí. Právě tohle se stalo v případu s malajsijským boeingem".
5 hlasů
Jaroslava Kanioková
27.09.2014 02:22
Jaka
Průlom: Nezávislí pozorovatelé viní z konfliktu Gruzii - http://jdem.cz/wd329
3 hlasy
Pavel Kolář
26.09.2014 20:49
Karl
Pane redaktore, nečtu sice Týden každý den, nemám na to čas, ale už po x-té jste mě přesvědčil, že patříte mezi novimnáře, kteří mají rovnou páteř a nebojí se napsat, co si myslí. Asi to není snadné, protože jak tak pozoruji naši mediální scénu, riskujete profesní kůži, v řadě médií by vás asi už vyhodili, protože netancujete tak, jak mainstream píská. Také se nenechte odradit útoky na vás, jaké předvádí v diskusích lidé typu Henex a další. Henex je anonymní úbožák, který téměř nikdy nemá argumenty, a tak se vás snaží alepsoň shazovat, snižovat vaši kredibilitu. Podobní týpci jsou odporní, schovaní někde ve virtuálním prostoru házejí bahno a plivou na všechny strany. Vsadím se, že kdyby se posadil proti těm, které anonymně pomlouvá, tak by se podělal strachy a ani by necekl.
5 hlasů
Marcela Novotná
26.09.2014 20:00
2m7
A co naše "rada" ? Ta pomlčí, že . :-/ Naše média - a to včetně týdnu - též informovala jednostranně, jejich propaganda byla tak silná, že vzbudila odpor i u těch lidí, co si normálně nechají vytvořit názor celkem snadno.
8 hlasů
destiny -
26.09.2014 18:16
destiny13
pro LUSTIGA: Kolik budete chtít peněz , kdyz se tu složíme, proto aby jste nás zde v čr už neotravoval?
5 hlasů
Josef Lustig
26.09.2014 22:26
Andersen
Me by stacilo, kdybyste mi nahradili to, co u vas platim na danich :)))
0 hlasů
Jan Švarda
26.09.2014 17:43
jansva
Hákový kříž je starogermánská svastika a nějak to,spolu s hajlováním vyhovovalo a asi i vyhovuje banderovské juntě. Nevím jak Porošenkovi, ale určitě Jaseňukovi, který tu nenávist má vepsanou přímo do svých vystoupení a portrétů.Stačí když vyslechneme jeho projevy v OSN a EU.
6 hlasů
Henex
27.09.2014 17:22
Henex
Jan Švarda
26.09.2014 17:43
jansva
Hákový kříž je starogermánská svastika a nějak to,spolu s hajlováním vyhovovalo a asi i vyhovuje banderovské juntě. Nevím jak Porošenkovi, ale určitě Jaseňukovi, který tu nenávist má vepsanou přímo do svých vystoupení a portrétů.Stačí když vyslechneme jeho projevy v OSN a EU.
0 hlasů
Jan Švarda
26.09.2014 17:43
jansva
Hákový kříž je starogermánská svastika a nějak to,spolu s hajlováním vyhovovalo a asi i vyhovuje banderovské juntě. Nevím jak Porošenkovi, ale určitě Jaseňukovi, který tu nenávist má vepsanou přímo do svých vystoupení a portrétů.Stačí když vyslechneme jeho projevy v OSN a EU.
0 hlasů
Masarakš .
26.09.2014 14:59
Masarakš
Připojuji se k ostatním a děkuji panu Podanému za jeho práci skutečného novináře.
P.S. Obrázek s iphonem mě pobavil, takové lidové tvorby je na runetu plno. Mě se osobně líbí více tento:
"text je takový.: Porošenko: Vladmíre Vladimíroviči, dejte nám už ten plyn!
Putin: Fašounům nepomáháme!
Porošenko: Ale hákový kříž je přece symbol slunce!
Putin: Tak ať Vás tedy hřejí sluneční paprsky"
http://ic1.static.km.ru/sites/default/files/imagecache/640x640/u8l64o6ym0zl_0.jpg
10 hlasů
Jan Červenka
26.09.2014 14:39
Honza73
Mimochodem, když už jsme u těch médií, jestlipak si ještě vzpomínáte na "diverzantku Mášu"? Když jí 8. dubna pochopové SBU na ulici v Nové Kachovce přepadli a unesli ("zadrželi"), dva týdny jí byla plná televize a i naše média (včetně Týdne, neklame-li mě paměť) jí věnovala pozornost jako jasnému důkazu toho, že za organizováním protestů na jihovýchodě Ukrajiny proti kyjevské majdanské juntě stojí ruské tajné služby. No, Máša, která v ukrajinském vězení mezi bitím při výsleších a čtvrtrokem na samotce oslavila svoje 23 narozeniny, je živá a konečně na svobodě a vypráví o svých zážitcích a zkušenostech s ukrajinskou "děrmokracií"... (je tam velmi zajímavé video, pokud rozumíte rusky, vřele doporučuju)
http://rusvesna.su/news/1411639430
7 hlasů
Jan Červenka
26.09.2014 15:20
Honza73
Možná nebude od věci zalovit v jámě pamětnici a připomenout si při této příležitosti, jaké kokotiny tu někteří veleduchové typu np pn nebo přítele Henexe tehdy sepisovali a co především psal o "diverzantce Máše" samotný Týden.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/zradny-facebook-ukrajinci-lapili-smes-diverzantky-masi-a-007_303774.html#.VCVmqFdQSUM
4 hlasy
zdeněk adámek
26.09.2014 14:20
62orlovak
Petr Podaný je opravdu jeden z mála novinářů,kteří se dají nazvat seriózními a slušnými.Bravo.
12 hlasů
Pavel Šimurda
26.09.2014 14:11
Schico
..jsem nadšený, spokojený a šťastný...
0 hlasů
Jan Červenka
26.09.2014 14:05
Honza73
U myslících lidí se tahle mediální holota Ukrajinou úplně odrovnala. Kolosálnost, absurditu a naprostou odpudivost jejich lží, dvojí metr, pokrytectví nejen těchto "novinářů", ale celého politického establišmentu už vidí úplně každý, kdo není naprogramované tupé zombie. To, jakým způsobem se referovalo o masakru v Oděse nebo v Mariupolu, o bombardování Luganské OGA 2. 6., o ostřelování Slavjanska a pak Gorlovky, Doněcka, Luganska, Makievky, Pěrvomajska a jiných (sami sebe zapálili, sami se vyhodili do vzduchu z PZRK, sami se ostřelují z gradů a děl), o sestřeleném boeingu až po zaručené zprávy o "ruské agresi", včetně Porošenkem oznámeného zničení kolony ruských tanků ukrajinským dělostřelectvem neznámo kde, nebo bajek o tisících padlých vojáků RF tajně převážených v kamazech do Ruska a tam tajně pohřbívaných, což je postaveno na nejpitomějších fejcích, jejichž vyvrácení zabere s vyhledávačem obrázků Google asi tak půl minuty, odhalilo i docela obyčejným a o politiku se moc nezajímajícím, ale nikoli tupým a naprosto nevšímavým lidem realitu naší báječné děrmokracie s jejími moderátory, kteří ovčanům mají vštěpovat jedině správný, placený názor.
https://www.youtube.com/watch?v=RNy4BjbVIC4&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw
https://www.youtube.com/watch?v=NlaDlrE6nZc
https://www.youtube.com/watch?v=_KGCYVobkLE&index=9&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw
https://www.youtube.com/watch?v=QlvXxNW2st4&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw&index=6
https://www.youtube.com/watch?v=oHzkMFCdUPg&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw&index=8
https://www.youtube.com/watch?v=MWNyTiP4Igw&index=15&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw
https://www.youtube.com/watch?v=HW5cOVTP8QE&index=20&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw
https://www.youtube.com/watch?v=Acs-MTMEcrs&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw&index=42
https://www.youtube.com/watch?v=g9KQNEA8DuY&index=58&list=UUVPYbobPRzz0SjinWekjUBw
http://honza73.blog.tyden.cz/clanky/6894/kam-se-podela-sedma-rota.html
http://honza73.blog.tyden.cz/clanky/6889/fakta-lzi-a-ticho-ktere-krici.html
10 hlasů
wenzel Trousil
26.09.2014 14:04
Lenin
Kdyz uz ty svatby, Lustig by si mohl vzit za zenu Milku, tu fialovou a pnpn by mu mohlo jit za svedka..
4 hlasy
pn23 pn23
26.09.2014 13:42
pn23pn23
To by byla krasna svatba Sarah Wagenknecht alias Nsoci Bundestagu a Petr Podany alias Karel May ceske zurnalistiky:-)
1 hlas
Petr Podaný
26.09.2014 14:01
podany
Konečně od vás něco hezkého. Ale tuším, že Sára je o něco starší, takže z toho asi nic nebude.
7 hlasů
Henex
26.09.2014 13:13
Henex
Pilný pan Podaný musel přečíst nejen tu nelichotivou zprávu rady, ale i spoustu německých novin, aby to vše mohl shrnout do svého článku, lépe řečeno komentáře. Tato "sekundární" novinařina dnes slaví úspěchy, je to levné, relativně rychlé a člověk nemusí nikam jezdit, aby zjišťoval fakta. Říká se, že kýč je poetizace poetického, jak nazvat toto počínání v novinářském řemesle mne teď honem nenapadá, snad dvakrát cezené a rozvařené nudle. Odpusťme mu to, nakonec my diskutéři neděláme nic jiného, samozřejmě s výjimkou těch zmíněných proruských trollů, ti mají pevné zadání...
Vzhledem k tomu, že absolutní pravda neexistuje a lze se k ní jen těžko přiblížit, je to vlastně jedno, každému co jeho jest...
1 hlas
Jan Karel
26.09.2014 13:53
Jan7
....a podobné výlevy u podobných trollů se objevují vždy, když se objeví informace o které mainstream mlčí, protože nezapadají do masážního rámce.
Pak se ozvou ti nemocní a šíří nenávist, urážky a jiné ubohosti.
8 hlasů
Petr Podaný
26.09.2014 13:45
podany
Je vidět, že novinařina a její praxe je vám hodně vzdálená. Minimálně přes 95 procent toho (asi ještě více) , co si dnes přečtete v médiích o zahraniční tematice, ať v českých, ruských, německých nebo amerických, tak vzniká způsobem, jakým vznikl tento článek. Prostě se pracuje s dostupnými informacemi. Zvláště od doby, kdy existuje web a kdy novináři musejí pracovat mnohonásobně rychleji a mnohonásobně více než kdysi. Jaká fakta si asi myslíte, že by novinář měl v případě tohoto článku přímo na místě v Německu zjišťovat? Kritika rady existuje černé na bílém, na německou televizi a její zprávy o Ukrajině se lze dívat každý den, reakce novinářů z ARD jsou známé? Pokud jste takový informační fajnšmekr, za jakého se vydáváte, tak snad noviny vůbec neotevírejte. Novináři, samozřejmě, jezdí, mnozí hodně. Ale nemůžou být každý den, každou hodinu na druhém konci zeměkoule. Je to jaksi fyzicky nemožné, nezaplatitelné i zbytečné. Podle vás by asi všichni publicisté, včetně bloggerů atd., museli držet hubu, protože když třeba píšou o New Yorku, tak by měli v uplynulých dnech navštívit New York. Jinak by podle vás nesměli napsat ani písmenko. Anebo třeba při každém článku o ebole by museli znovu a znovu zajíždět do západní Afriky. No, a pokud mluvíte o dvakrát zcezených, převařených nudlích, pochlubte se, co osobně děláte vy? Čím se živíte? Je každý výplod vaší práce originálem, vytváříte každou hodinu unikátní hodnoty? Když to chcete po jiných, měl byste to v první řadě předvádět vy sám. Myslím, že opět jen plácáte a snažíte s shodit informace, které vám nejdou pod noc. Jako obvykle a anonymně. Už proto vás vůbec nemůžu brát vážně, třebaže vám někdy pro forma odpovím. Je nicméně vidět, že vás informace z našeho webu zajímají, když ho čtete každý den snad 24 hodin denně. A už mi neodpovídejte, na další dopisování nemám čas.
11 hlasů
Henex
26.09.2014 14:50
Henex
V tomto konkrétním případě máte pravdu, bylo by asi zbytečné jezdit do Německa a dělat rozhovor s jednotlivými členy rady, nebo s šéfredaktory zmíněných televizí, či novin. Vy to ale bohužel děláte i tehdy, kdy osobní zkušenost by byla přínosem, např. v článcích o Ukrajině. Já osobně jsem si alespoň pohovořil s rodilými Ukrajinci a Rusy, jak ze západní Ukrajiny, tak z Krymu, s některými osobně, s jinými po Skype. Mám tedy informace, které příliš nekorenspondují s vašimi články a nejsou pro Rusy (a ani pro některé Ukrajince) příliš lichotivé...
Povoláním jsem výtvarník. V naší profesi se "dvakrát cezené nudle" netrpí, nesmíte "vykrádat" ani sám sebe, jinak jste za vola. Když jsem dělal design thajského masérského studia, tak jsem si do Thajska zaletěl, zrovna tak do Indonésie, Indie, nebo Mexika. Přítelkyně je zrovna v Mexiku a dostal jsem včera mail, ve kterém mi líčí, jak se to tam za pět let, co jsme tam nebyli, změnilo. Takže pokud někdo píše o New Yorku, měl by mít autentické a hlavně aktuální dojmy, nebo radši nepsat vůbec...
Velkou část dne trávím pracovně u počítače, takže si občas dám pauzu a podívám se, co tam zas ten Podaný "plácá". A nejen on...
Je mi líto, že mé příspěvky berete jako osobní útok, není tomu tak. Jen mne občas nadzvedne, když se dočtu, jak se Krym vrátil do lůna Ruské federace, přestože v ní nikdy nebyl, nebo jak vyložené urážky jsou jen na "hranici konkrétnosti". Každý máme holt jiný metr... Tak ať se vám daří v té "poetizaci poetického"...
0 hlasů
Petr Podaný
26.09.2014 15:05
podany
Zvláštní, tak to máme zčásti podobné zdroje informací. Vedle toho, že čtu každý den ruský, ukrajinský i jiný tisk, tak jsem se o Rusko začal dosti intenzívně zajímat asi před pěti lety, kdy jsem tam získal zajímavé přátele. Vzdělané lidi ve slušných postaveních. Několikrát jsem tam od té doby byl a procestoval kus Ruska. Oni zase.jezdí sem. Naposledy u mě bydleli asi před dvěma týdny. Hovořím s nimi poměrně často po skypu. Takže? Asi známe každý jiné Rusy. A přestaňte už s těmi řečmi typu, že nevím, o čem píšu. Své práci věnují maximum času a také do ní vkládám většinu vydělaných peněz, hlavně na cesty. Třeba v takovém Německu jsem minimálně jednou měsíčně. Neznám široko daleko novináře, který by do své práce investoval tolik vlastních peněz jako já. To jen jako poznámku k těm vašem nesmyslům, jinak bych to vůbec nezveřejňoval.
10 hlasů
Jaroslav Emerych
27.09.2014 15:41
Jaroslav
Dobrý den
Tak proč je teda Týden.cz často natolik polovičatý a tendenční,že je nečitelný?Nehrajme prosím tu falešnou hru"tak to nečtěte"...,to je brutální alibismus.A tendenční falešnost ,brutální propaganda,polopravdy a pololži schované pod korektnost čiší prakticky z každého článku(vaší redakce).Vy nabízíte,já kupuji.Proč bych měl mít lepší informace,než-li Vy?Proč bych se měl stát sám novinářem,když chci znát pravdu?Vy jste novinář.... a kdy se ten vztah zlomil?Když jste začali teatrálně zamlčovat reálný stav kolem nás doma i v zahraničí a pouštěli sem články,jež svou kvalitou(idiotismem a arogancí) té brutální diskuze ani zdaleka nedosáhly.Tohle jste pane Podaný prohráli a není nic,čím se to dá ospravedlnit.Poslední dobou se mi daří Týden .cz ignorovat ,ale někdy je to tak silné kafe,že sem píšu v podstatě zoufalé a vzteklé výkřiky o pomoc....(bez psychiatrů ,prosím...:-) ).
Nicméně máte bodíka už jenom proto,že jste ochoten nést kůži na trh.To se cení!
Celkově je ovšem Týden.cz brutálně propagandistický plátek...a většinou je to moc a moc smutné čtení!
0 hlasů
Pavel Šimurda
26.09.2014 14:10
Schico
..pane Podaný, můžete být rád, že ta já, Váš věrný glosátor vystupuji jako Putinś Versteher..společně s panem Genscherem....jjsem na to hrdý, buďte na to také hrdý...protože všude jinde mám utrum na doživotí...
4 hlasy
Henex
26.09.2014 17:14
Henex
Vlezprdelko servilní...
0 hlasů
Pavel Kolář
26.09.2014 20:54
Karl
zákeřný, zbabělý anonyme
3 hlasy
pn23 pn23
26.09.2014 13:07
pn23pn23
Pokud se soudruh Podany zastituje soudruzkou Wagenknechtovou, znamou komunistkou, pak se musim jen usmivat.
1 hlas
Petr Podaný
26.09.2014 13:18
podany
Vidím, že setrvale konzumujete informace jen tak, jak vám velí vaše ideologie. Nu, proč ne. Jak jste ale přišel na to, že se zaštiťuji Wagenknechtovou? Já pouze cituji političku strany, která sedí ve Spolkovém sněmu. A její názor není nijak v Německu nijak ojedinělý. Proto to v článku je. Ale usmívat se dále můžete, těší mě to více, než kdybyste z této zprávy dostal třeba infarkt nebo mozkovou příhodu. Vždy, když si přečtete můj článek, mám obavy o vaše zdraví. Doufám, že se cítíte dobře, jak už jsem vám jednou napsal, jste kořením našich diskusí a věřím, že nás budete číst ještě dlouho. A co "soudruzi" z programové rady ARD, ty dnes nijak neohodnotíte a neocejchujete? V článku máte dokonce návod. Že by to byli ti přihlouplí Putinversteherové?
14 hlasů
pn23 pn23
26.09.2014 13:29
pn23pn23
Pane Podany, neberte to nijak osobne. Jen jsem chtel vedet, jestli sledujete diskuzi a milujete pravdepodobne tvar zname rude Sary:-)
1 hlas
Petr Podaný
26.09.2014 13:50
podany
Diskusi sleduji jen občas, když mám čas. A Sára je docela hezká ženská, zvláště na její léta... A osobně si beru jen diskusní příspěvky, které mě upozorní, že jsem udělal nějakou faktickou chybu, nebo že lžu. Když má čtenář jiné názory, tak to respektuji a rozhodně mě to nevytáčí, jak jste kdysi napsal. .
7 hlasů
Darja Hubáčková
26.09.2014 12:57
DarjaH
Jak úlevné je v té mediální žumpě číst takové vyvážené články, díky, že jste pane Podaný:-) A jak je vidět, evropané se nenechají manipulovat, muselo to přijít zdola, kdy německá rada reagovala na kritické dotazy občanů. Už i u nás se tím rada ČT zabývá.
12 hlasů
Josef Lustig
26.09.2014 13:05
Andersen
Zenska nestastna :)))
0 hlasů
Martin Macháček
26.09.2014 13:10
MauMau
Lustighu, němčoure, na rozdíl od tebe má paní Darja rozum. Ty máš jenom peníze, za který si rozum nekoupíš.
10 hlasů
Petr Rozlil
26.09.2014 12:46
ElZorro
Pan Podany je nas Cesky Garcia Marquez!!!!!!!!!
3 hlasy
Henex
26.09.2014 13:25
Henex
Mně spíš připomíná Karla Maye, také píše o věcech, které nikdy neviděl a o událostech, které nezažil...
1 hlas
Petr Podaný
26.09.2014 13:54
podany
Opět jste vedle, jak ta jedle. Jako už obvykle. V Německu jsem mj. žil a pracoval jako novinář několik let, mám německého prvního tchána (pracoval mj. ve FAZ a v šéfovských funkcích v ARD) a já sám jsem kdysi spolupracoval s pražskou redakcí ARD. Pokud jde o Karla Maye, doporučuji navštívit jeho muzeum u Drážďan. Stojí za to.
8 hlasů
Henex
26.09.2014 15:01
Henex
V muzeu jsem byl a nestálo to za to, leda, že by to v posledních letech vylepšili. Ale jak vylepšit něco, co stojí na smyšlených základech, že?
0 hlasů
Petr Rozlil
27.09.2014 00:54
ElZorro
"Na smyslenych zakladech"? Podle tebe jsou Isabel Allende, Hugo, Verne, Burroughs, Dostojevskij, Twain, Doyle, Puskin, Marquez, Baron a dalsi a dalsi spisovatele pitomci co pisou na smyslenych zakladech? To jsi tomu opravdu dal Budulinku.
1 hlas
Josef Lustig
26.09.2014 12:26
Andersen
Kompletni kritika ARD je ukoncena doporucenim, aby prvni nemecky program (ARD) si vzal priklad z ruskeho televizniho zpravodajstvi .
0 hlasů
kazimir kazimir
26.09.2014 11:47
kanibal
1) Zdá se, že panu Podanému ještě zůstala relativně rovná páteř. Záviděníhodné mezi českými novináři!
2) Třeba mají veřejnoprávní televize v zakládací listině povinnost lezení do zadku vládnoucí garnituře.
14 hlasů
rené pawlitte
26.09.2014 11:43
messi
a co tohle----Skutečným disidentem byl Miroslav Dolejší, politický vězeň a publicista, známý svou prací „Analýza událostí 17. listopadu 1989“. Byl pro vymyšlenou špionáž komunisty napřed odsouzen na 23 roků, prošel osmi vězením a uranovými doly, propuštěný na amnestii. Podruhé dostal za velezradu 11 roků v třetí nápravné skupině. Závažný zdravotní stav, podezření na rakovinu kůže a názor lékařů, že brzy zemře, vedly v roce 1985 k jeho propuštění před uplynutím trestu. Ve vězení tak strávil celkem 19 let.
Úryvek z jeho textu: „Chartu 77 řídilo asi osm desítek osob, jejichž jádrem bylo 42 mluvčích, kteří se za dobu její existence v tomto úřadu vystřídali. Tato skupina osob byla vytvořena několika rodinami, navzájem spoutanými rodinnými, příbuzenskými, finančními a podobnými zájmovými svazky. Jsou to především rodiny: Havlových, Dienstbierových, Pithartových, Šabatových - Uhlových - Müllerových - Tesařových, Paloušových, Rumlových, Pelikánových, Šternových-Kantůrkových, Kocábových atd. Všechny tyto rodiny jsou exkomunisté nebo jejich potomci či svobodní zednáři a jejich potomci. Dnes je na 180 členů těchto rodin, jejich příbuzných a přátel v nejvyšších státních, diplomatických a hospodářských funkcích státu.“
12 hlasů
Josef Lustig
26.09.2014 12:34
Andersen
Ze ty chces ty komunisty nazpet !
0 hlasů
Martin Macháček
26.09.2014 13:11
MauMau
Lustighu, němčoure, že ty chceš přes svá ústa nevymáchaná.!
9 hlasů
rené pawlitte
26.09.2014 11:46
messi
Když se ministr vnitra Dr. Richard Sacher, zastupující v Čalfově vládě lidovou stranu, dostal v únoru a březnu 1990 do styku s některými materiály, týkající se činnosti Charty 77 a osobních charakteristik některých jejích vůdců, vzniklo akutní nebezpeční odhalení spojení mezi Chartou 77 a vedením komunistického státu. Prezident Havel nechal jmenovat vládou disidenta Jana Rumla náměstkem Federálního ministerstva vnitra, který nechal zmizet přes 15 tisíc osobních svazků, tedy osobních materiálů občanů, kteří byli z jakýchkoliv důvodů předmětem zájmu StB. Prezident si současně vynutil předání některých osobních materiálů, které byly z FMV předány zasvěcencům v Chartě (Uhl, Urban).
Rovněž byly odstraněny osobní materiály vůdců Charty 77: mimo jiné Václava Havla, Petra Uhla, Václava Bendy, Vlasty Chramostové, Marty Kubišové, Petra Pitharta, Petrušky Šustrové, Jana Rumla a dalších. Dále zmizely objektové svazky zpravodajských agentur v zahraničí o objektech politické opozice v zahraničí – Pelikánovy Listy, Tigridovo nakladatelství Svědectví, Škvoreckého nakladatelství v Torontu, objektové svazky Rada svobodného Československa, nakladatelství A. J. Leihma a tak dále. Rovněž byly odstraněny objektové svazky schwarzenberského paláce ve Vídni.
10 hlasů
wenzel Trousil
26.09.2014 11:38
Lenin
CT dnes skodolibe informuje otom ze kosmonautum smerujicim k ISS v Ruske kosmicke lodi se neotevrel jeden slunecni kolektor coz zadne nebezpeci neznamena..A take o dalsim pedofilovi z BBC..EURO NEWS od rana informuje o uspesnem spojeni kosmicke lodi s ISS a otom ze v posadce je po 17 letech opet jedna kosmonautka, Ruska..A taky se neboji ukazat protivalecne Demonstrace v Londyne . CO dodat...
7 hlasů
rené pawlitte
26.09.2014 11:35
messi
A pak se divíte že Lustig z toho Německa přijel takový zmatený,odpusťe mu to.
7 hlasů
Martin Macháček
26.09.2014 12:19
MauMau
Zmatený a debilní němčour.
7 hlasů
ernest oplt
26.09.2014 10:57
kingpinak
Nase CT je presne popsana v tomto clanku, je to pouze trapna US propaganda, která nemá s objektvivitou nic spolecneho. Chapu Zemana , ze nazyva moderátory a novinare blbci, pitomci, oralni polutanti, těchto primitivu je totiž CT plna.
12 hlasů
Martin Macháček
26.09.2014 12:21
MauMau
Smíš si myslím, že jsou to více gauneři než pitomci. Za peníze cokoliv. Lež je výsostní znak umělců, novinářů, moderátorů a podobné verbeše.
5 hlasů
Ríša Lev
26.09.2014 10:49
lev11
Neplaťme koncesionářské poplatky ČT za tendenční neprofesionální zpravodajství
8 hlasů
Darja Hubáčková
26.09.2014 13:07
DarjaH
Politici se referenda bojí jak čert kříže, protože co kdybychom si o věcech rozhodovali sami, že, např. zrušení koncesionářských poplatků je víc než potřeba. Těch 9 miliard by se dalo využít "smysluplněji" - alespoň to jedno slovo zůstalo po Havlovi, když už nic.
6 hlasů
Ríša Lev
26.09.2014 10:49
lev11
Neplaťme koncesionářské poplatky ČT za tendenční neprofesionální zpravodajství
2 hlasy
Lev Tolstoj
26.09.2014 10:38
OJT
Mimořádně odporné zpravodajství má TV NOVA. Ale s touhle židoamerickou stanicí se moc neudělá.
Ale co naše veřejnoprávní ČT? Tu si platíme. A její zpravodajství a publicistika je rovněž plná lží, manipulací a polopravd. Někdy důležitá infa zamlčují.
12 hlasů
Pan Tau
26.09.2014 10:28
PanTau
Zaujatost, jednostrannost, úlomkovitost, antiruské tendence, naivnost, dokonce nebezpečnost či podivný výběr expertů, kteří se na obrazovce dostávají ke slovu.
Jako kdyby to psali o České televizi...
10 hlasů
Martin Macháček
26.09.2014 10:14
MauMau
A to ještě neví, jak se lže u nás.
7 hlasů
Jan Bulva
26.09.2014 10:07
jaan
Jak vidno soudruzi z USA mají soudruhy z EU hezky pod pantoflem, asi jsou úspěšnými absolventy školení u komoušů v dobách CCCP, soudruzi z USA úspěšně předehnali své učitele z CCCP, no když je servilní Německo, tak co můžeme očekávat v ČR a dalších menších zemích EU.
6 hlasů
Vlastík Smutný
26.09.2014 09:47
SMUTNA
Díky pane Podaný. Jste jeden z mála co se nebojí jít proti proudu což se cení a nezapomíná. Lidí jako vy je třeba jako soli a je nutno si jich vážit a stát za nimi. Jen mám obavu jestli nebudete následovat pana Hekrdlu do Literárních novin.
32 hlasů
Jaroslav Siroky
26.09.2014 09:44
JardaS77
Opravdu je s podivem, proc velka cast novinaru podporuje kdejakeho gangstera a mafiana, kdyz onen o sobe prohlasi, ze je pritel EU ci NATO. Velmi smutne. O predstavitelich EU to plati stejne, je nutne se ptat, zda ma EU jeste neco spolecneho s demokracii a lidskymi pravy, kdyz podporuje gaunery nejhorsiho razeni - Thaci, Saakasvili, Tymosenkova, .... Mozna ze ve Francii a GB uz prozreli a proto maji proti unionisticke strany tolik hlasu.
13 hlasů
Katany Korado
26.09.2014 09:28
PAZID
Kdyby se na Týdnu zobrazoval aktuální počet hlasujících u každé odpovědi a mohli hlasovat pouze zaregistrovaní nebo by se kontroloval počet hlasů odeslaných z jedné IP adresy ( ale to se dá docela snadno obcházet), nebyl by problém s kontrolou férovosti a současně by každý viděl, zda jeho hlas opravdu "přibyl" . Přitom programátorsky je to věc velice jednoduchá.
Nicméně uzaplať Bůh za Týden.cz, jako za jeden ze serverů , kde se v rámci možností o objektivitů na místo pouhé proklamace opravdu snaží, za což redakci vřelý DÍK .
13 hlasů
Jan Novák
26.09.2014 09:05
JanNovak
Není špatné podívat se někdy na Parlamentní listy. Tento server má u velké části pravicových fanatiků špatný zvuk, ale najdete tam kupříkladu článek, který jinak nikdo nevydá a kritizující kupříkladu NATO avšak jako protiváhu vám je tam nabídnuta možnost jiných článků s kritikou Ruska. A je tam hned seznam článků s tou tematikou. Kalousek tam není pán bůh ovšem ani Sobotka. Oba dostávají čočku, ale je tam i prostor pro jejich obhajobu v jiných příspěvcích TOP, ČSSD politiků. Kdo nechce oslepnout a ohluchnout měl by denně zaskočit na Parlamentní listy.
14 hlasů
Darja Hubáčková
26.09.2014 13:14
DarjaH
S těmi PL máte pravdu, dávají prostor všem politikům, jsou používáná přímá vyjádření a ne zmanipulovaná, která používá často iDnes, kterou jsem v zájmu duševního zdraví už přestala číst.
5 hlasů
Věra Čeňková
26.09.2014 08:56
20000
Vlajkonošem internetových lží medií je iDNES.cz co tam se schází za lidské duševní trosky! Jejich hlavní radost dne je nadávat Rusku a komunistům do fašistů. Slušný člověk jen kroutí hlavou co to máme za spoluobčany.
18 hlasů
Jaroslava Kanioková
27.09.2014 21:55
Jaka
iDNES určitě, ale s Lidovkami "úspěšně" soutěží. Člověku se mnohdy chce z toho zvracet. A když si vzpomenu, že jsem kdysi ráda zaplatila i 35,- Kč za jedny Lidovky, je mi smutno, kam až zabředly.. Jejich zakladatelé musí rotovat v hrobě..
0 hlasů
Martin Macháček
27.09.2014 18:54
MauMau
iDnes, to je fakt žumpa. Když máte jiný názor, tak vás hned označí za bolševika, zrádce,...... Tady na Týdnu je těch hňupů méně. Zato jsou to pořádní blbové. Takový Lustig, np, Henex, o k a další jsou příkladem, jak se může nechat člověk oblbnout lží. Ale když jim to nemyslí, tak se nedá nic dělat.
0 hlasů
Čechům Dávám po Loket
26.09.2014 16:09
DeepThroat
Bohuzel, ale musim s vami plne souhlasit. Jejich web se zmenil na iHeil!
1 hlas
deda
26.09.2014 11:16
deda333
A to si opraqvdu někdo dovolil nadávat komunistům? Vždyť jejich 41 leté panování i s e sovětskou okupací muselo každého normálního přesvědčit, jaký to byl pro tuto zemi a její občany přínos. Ekonomický i morální.Lidé do ničeko nekafrali, nikdo nebyl popravován ani zavírán či zastřelen, když chtěl trouba utéct z tohoto ráje. Každý jezdil, kam chtěl, studoval, co chtě, obsazoval, když chtěl, všechnma vedoucí místa i ta politická. Moc rád vzpomínám na tuto dobu a proto nechápu, že může někdo ještě dnes nadávat na komunisty, potažmo na putinovské, kágébácké Rusko, což by třeba Parlamentním listům nikdy nepřešlo přes práh redakce.l
4 hlasy
Katany Korado
26.09.2014 16:47
PAZID
Otázkou je, zda Vám dnes vadí hlavně Ti co v KSČ byli a zůstali i po sametovém překabátování, nebo Ti co tam byli vždy pouzi za straníky a korytáře a dnes jsou straníky někde úplně jinde ( Klaus..pouze kandidát, Ježek, Dlouhý, Tlustý, Paroubek, Čalfa, Fišer, Babiš) . Sám si odpovězte !!! Ale všichni poctiví občané mají jasno, kdo z nich napáchal větší škody a více rozkradl ze státního majetku ČR, majetku dříve všech občanů této země a více poškodil jejich zájmy !!!
1 hlas
tyden tyden
26.09.2014 15:58
tyden001
Aaa, zase je tu dement, ktery neumi cist.
Rozdil mezi "nadavat do komunistu" a na davat "komunistum" prece pozna i dite.
nebo ze by deda333 byl placeny agent fasounu z Kyjeva a Cestina mu az tak blizka nebyla?
V kazdym pripade je to jenom dalsi debil k smichu :-)))
3 hlasy
Jan Karel
26.09.2014 11:52
Jan7
41 let už nás nezajímá. Důležitý je současný život. 25 let po převratu a média lžou. Morálku vidíme na politické reprezentaci - lži a krádeže. Bezpečnost lidí ...večer je strach jít do parku.
Člověkem jste jen když máte dostatek peněz. Právo máte také jen když máte dostatek peněz.....
9 hlasů
wenzel Trousil
26.09.2014 11:45
Lenin
Dedecku, ze ty budes partner seniorky z diskuzi na CT? Hele, kup si medvidka myvala, poplacej babrlinku po prdelce a zachumlej se do deky.. Uz si byl v Pelhrimove? Doufam ze neveris ani po 25 letech "demokracie" ze muze byt daleko horsi pakaz jak komunisti, vid?
6 hlasů
Jaroslav Siroky
26.09.2014 09:48
JardaS77
Vetsinou jsou to volici TOP09, jejich fanatismus je primo desivy. Stejny typ lidi podporoval pred 70 lety Hitlera.
7 hlasů
Darja Hubáčková
26.09.2014 13:18
DarjaH
Stejný typ fanatiků např. popravoval i v roce 1948. Tvrdím pořád, že FÚJ 09 je naše nejodpornější a nejvíce škodící strana.
4 hlasy
Katany Korado
26.09.2014 16:52
PAZID
Která jiná strana by nechala na svých čelních postech Chemika-ministra financí , který má dávno z politicko hospodářských skandálů HUBERTUS až na zem.
2 hlasy
Vlastík Smutný
26.09.2014 10:00
SMUTNA
K tomu bych dodal, že ruku v ruce s voliči ODS.
6 hlasů
Petr Petrov
26.09.2014 08:46
PetrPetrov
Pokrytectví vládne světem! Když informovali o válce v Gaze tak by jeden zvracel. To posraný komunistům z Die Linke nevadilo když jim ta turecká verbež vykřikovala nacistické hesla to bylo OK. Jinak to zpravodajství samozřejmě tendenční je.
3 hlasy
Josef Dobeš
26.09.2014 08:33
Nitran
Manipulovat je snadné s lidmi neznalými, neinformovanými, s těmi, kterým jejich nízká úrověň poznání neumožňuje se zamyslet nad sdělením... upřímně, táhne se to už od školy, lidé nečtou, nehledají informace, jen konzumují sdělené...nepřemýšlejí nad souvislostmi...
Proto se lehce pro něco nadchneme a naopak ještě lehčejí něco zavrhneme...
3 hlasy
wenzel Trousil
26.09.2014 11:47
Lenin
Dobesi, a co jineho je ucelem "demokracie" jak delat z lidi voli?
3 hlasy
Henex
26.09.2014 12:41
Henex
wenzel Trousil
26.09.2014 14:12
Lenin
..no vidis vole, i ja ziji v Demokracii..Tak se nediv..
0 hlasů
wenzel Trousil
26.09.2014 11:47
Lenin
Dobesi, a co jineho je ucelem "demokracie" jak delat z lidi voli?
0 hlasů
Josef Dobeš
26.09.2014 08:33
Nitran
Manipulovat je snadné s lidmi neznalými, neinformovanými, s těmi, kterým jejich nízká úrověň poznání neumožňuje se zamyslet nad sdělením... upřímně, táhne se to už od školy, lidé nečtou, nehledají informace, jen konzumují sdělené...nepřemýšlejí nad souvislostmi...
Proto se lehce pro něco nadchneme a naopak ještě lehčejí něco zavrhneme...
3 hlasy
Pavel Kolář
26.09.2014 08:04
Karl
V článku je zmíněna i jedna pro dnešní Evropu a její média obecná pravda. Většina lidí v Evropě si myslí něco jiného, než se jim snaží servírovat a podsouvat média, tedy většina z nich. Jsou výjimky. Novináři tak svému oboru kopou pilně sami hrob, lidé jejich propagandě už prostě přestali, nebo přestávají věřit. V Česku vedou doslova štvavou protiruskou propagandu a vyzývají nepřímo k válce ČT, Radiožurnál, MFD. Lidovkxy a další. Nehovořím o části poliitiků. Smutný, tragický obrázek.
22 hlasů
Jan Měchura
26.09.2014 07:48
zhnapp
o těchto věcech se taky moc neinformujehttp://aeronet.cz/news/70-milionu-americanu-na-potravinovych-poukazkach-prazdne-regaly-ve-wal-martech-a-panika/
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
https://www.youtube.com/watch?v=IklYJnb3IfI
http://www.osud.cz/dolar-miri-k-zemi-krach-ale-mozna-ceka-i-euro
6 hlasů
Jan Vacek
26.09.2014 07:37
Vacek
Uvedený problém veřejnoprávní televize známe. Štáby a vedení takové televize by musely mít zcela jiné profesionální znalosti, aby se vyhnuly chybnému vnímání politické objednávky, kdy velkou roli hraje zejména alibizmus. Je potřeba si také uvědomit, že žádoucí informační, vzdělávací, výchovné apod. funkce veřejnoprávní televize musí stát na svého druhu systematickém výzkumu a ne jen na náhodných např. agenturních informacích.
9 hlasů
Jan Karel
26.09.2014 07:20
Jan7
ČT a zvláště zpravodajství nemá žádnou profi úroveń. Je to tlupa přisluhovačů mainstreamu, bez páteře a vlastních myšlenek.. S propagandou má ČT zkušenosti z let minulých. Dnes je ale mnohem horší.
23 hlasů
Deadman´s Hand
26.09.2014 07:01
Deadman
Die Welt patří Axel Springer AG, který si platí internetové trolly.
http://www.osud.cz/zapad-si-plati-internetove-trolly-pusobi-v-zoldu-velkych-medialnich-domu
7 hlasů
Deadman´s Hand
26.09.2014 06:55
Deadman
Příslušníci 103. centra CIMIC/PSYOPS Armády České republiky se pokusili popsat současné mediální prostředí. V článku Dění na Ukrajině pomáhá při výcviku i českým vojákům se lze dočíst, že výše uvedená jednotka využila informačního kolotoče ohledně dění na Ukrajině pro „obsahovou analýzu vybraných světových zpravodajských agentur.“
Pomineme to, že většina zpravodajských agentur Západu byla vyhodnocena jako převážně proti-ruská, a zaměříme se rovnou na tu naší – ČTK (Česká tisková kancelář). Z obrázku je vidět, že podle analýzy je ČTK zaměřena jasně proti-rusky (zelená barva) s drobným náznakem neutrálnosti (oranžová barva).
http://www.freepub.cz/2014/neobjektivita-statnich-medii/
Z webu ministerstva zmizel obrázek ukazující proti-ruský postoj ČTK.
http://www.freepub.cz/2014/neobjektivita-statnich-medii/
Ministerstvo obrany na webu zveřejnilo jen dílčí závěry cvičení, balíky "Západ" a "Ostatní". Východní a alternativní zdroje zůstaly nezveřejněné.
Mezi západními zdroji podrobili vojáci zkoumání produkci britskou (BBC), francouzskou (AFP a EuroNews), českou (ČTK), slovenskou (Tisková agentura Slovenské republiky) a německou (Deutsche Welle). Zprávy zkoumali z hlediska postojů (neutrální, proruské, protiruské) a perspektivy (politická, vojenská, sociální a ekonomická).
Nejvíce zpráv s protiruským vyzněním podle vojáků publikovala ČTK, které analytici nepřisoudili žádné zprávy s proruským vyzněním a jen minimum označili za neutrální postoj. Naopak TASR měla za sledované období 28. 2. až 4. 3. téměř polovinu zpráv "proruských", zhruba stejně jich vojáci označili za neutrální a jen zlomku přisoudili protiruský postoj.
Ze zahraničních stanic BBC a Deutsche Welle publikovaly podobné spektrum informací jako ČTK. Euronews a AFP nechaly zaznít více proruských postojů.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cesti-vojaci-psychologicka-valka-krym-ukrajina-frr-/domaci.aspx?c=A140320_143438_domaci_jw
8 hlasů
Deadman´s Hand
26.09.2014 06:49
Deadman
Fakt dobrý...škoda, že "profesionální čest" českých novinářů hájí jen PP a pak už jen pár nezávislých exotů.
11 hlasů
Vaclav Novák
26.09.2014 06:39
realita
Děkuji za tuto informaci .
Přinejmenším pokud jde o ankety na téma Ukrajina. Někdo některé pilně manipuluje tak, aby vyznívaly protirusky. Namísto obvyklých několika tisíc umí vyhnat počet kliků na jím chtěnou odpověď celkem svižně třeba na až tři sta tisíc.
14 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Vlastík Smutný (32 hlasů) 26.09.2014 09:47
Díky pane Podaný. Jste jeden z mála co se nebojí jít proti proudu což...
Jan Karel (23 hlasů) 26.09.2014 07:20
ČT a zvláště zpravodajství nemá žádnou profi úroveń. Je to tlupa...
Pavel Kolář (22 hlasů) 26.09.2014 08:04
V článku je zmíněna i jedna pro dnešní Evropu a její média obecná...
Věra Čeňková (18 hlasů) 26.09.2014 08:56
Vlajkonošem internetových lží medií je iDNES.cz co tam se schází za...
Vaclav Novák (14 hlasů) 26.09.2014 06:39
Děkuji za tuto informaci . Přinejmenším pokud jde o ankety na...