Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Opolčenci triumfují
Debalceve padlo. Tři tisíce vojáků s ním?
18.02.2015 10:59 Aktualizováno 18.02. 14:29
Ukrajinské jednotky dostaly rozkaz vyklidit obklíčené Debalceve, oznámila kyjevská televize. Vojáci se stahují po silnici do města Artemivska vzdáleného 50 kilometrů.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
19.02.2015 10:12
KarelMusil
Porošenko má na rukou krev těch padlých vojáků v tom kotli. Jak včera řekl na ČT24 gen.Šedivý, buď měl poslat včas posily aby se ubránili, nebo je měli vyvést ven, ale nenechat je tam zemřít. Podle něho i spořádaný ústup může být čestným řešením. To je krev na rukou jeho vlastních vojáků,nádavkem ke zbytečně padlým a raněným v celé té nesmyslné válce, kterou zahájil proti rebelujícím občanům, aniž se s nimi snažil dohodnout na státoprávním a jazykovém uspořádání. Měl by se raději věnovat těm diplomatickým salónům na západě, tam mu to jde líp než v maskáčích a siláckých řečech.
1 hlas
Big Destructor
18.02.2015 20:28
Destructor
Tak na Ukrajině to bude ještě husté, teď tam mluvil velitel Batalionu Kyjevská rus a ten zdůrazňoval, že ústup rozhodně nebyl plánovaný, že je neorganizovaný a že ty záběry v TV s těmi evakouvanými jednotkami a jjeich technikou nebyly vůbec bojové jednotky z Debalceva a že se vojáci snaží dostat z obklíčení pěšky.
Asi tady všichni chápete, jak si na nich povstalci smlsnou ..
2 hlasy
Tomáš Fuk
18.02.2015 20:17
231
A pokud by Ukrajinci zababěle neporušovali příměří, tak zisky hrdinných separatistů by byly ještě větší.
2 hlasy
Big Destructor
18.02.2015 19:57
Destructor
Hm, tak jsem si díval na UK TV a hrozně se té situaci divěj, furt tam melou o tom, že by měli změnit řízení velení atd .. ale nějak i neuvědomují, že vlastně ti vojáci nechtějí bojovat.
Nejlepší je prohlášení Porešenka, "už nebude žádné další Debelceve, vojáky, techniku a výzbroj jsme zachránili ... "
Ten člověk musí být pod drogama.
3 hlasy
Big Destructor
18.02.2015 20:04
Destructor
Taky tam dole měli napsáno, že tam padlo 22 ukrajinských vojáků ..., oni nevědí kolik jich mají v zajetí, ale vědí že jich 22 padlo.
Pak tam bylo napsáno, že separatisté rozstříleli vojenskou kolonu ATO.
Zřejmě to byly ty jednotky, které se "úspěšně" evakuovali.
1 hlas
Henex
18.02.2015 18:33
Henex
Ruská drzost nezná mezí...
http://www.novinky.cz/ekonomika/361996-ukonceme-valku-sankci-vyzyva-moskva.html
2 hlasy
Animal Farm
18.02.2015 18:03
DeepThroat
Co s nemi? Jednoduche. Ti zdravi pod kudlu a organy-davaj, ti s osypkou ihned do konzerv. Americky Zid si rad priplati za kvalitni transplantat.
1 hlas
Josef Lustig
18.02.2015 18:25
Andersen
To my vime, ze vychodni evropa je plna barbaru a necivilizace.
0 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 19:44
tyden001
rude jelito lustig tu o sobe mluvi v mnoznem cisle, ale pritom je tu sam, jak ten kul v plote :-))))))
3 hlasy
pes ozzy
18.02.2015 18:00
pesozzy
Toto dnes prehlásil ten psychopat Porošenko....
Ukázali tak světu, že žádný debalcevský kotel, o kterém hovoří povstalci, neexistoval," citovala televize hlavu státu. Kyjev povstalce z východu nazývá teroristy. Podle prezidenta byla debalcevská operace ze strany armády příkladem účinného vojenského velení. Armáda podle něj "dala povstalcům do zubů," když se pokoušeli Debalceve obklíčit.
neuveriteľne, čo za hnoj dosadili USA na Ukrajine k moci.....
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 17:55
tyden001
...Jak přiznali, někteří ze zajetých ukrajinských vojáků, mnoho z nich prostě neví, že je již vyhlášeno příměří. Kyjevští velitelé raději drží armádu v nevědomosti o situaci.
– Já osobně jsem neslyšel, že je příměří. Doprovázel jsem kolonu na BTR. Naše obrněné vozidlo bylo zasaženo a dále jsme s ním jet nemohli. Začal přesunpěšky. A tak se stalo, že jsme se vzdali – řekl příslušník VSU Andrej Kvjatkovski.Za hodinu záčistky se vzdalo do zajetí 9 ukrajinských vojáků. Někteří z nich byli vážně zraněni a žádali domobrance o lékařskou pomoc, která jím byla poskytnuta. S vězni mluvil i Alexandr Zacharčenko, který jím slíbil bezpečí v případě, že se dobrovolně vzdají.
Tak takhle vypada primeri podle nacku z Kyjeva :-))
2 hlasy
Michal Sabio
18.02.2015 17:54
Sabio
Doufám že to oboustranný zabíjení už konečně skončí, je to šílená bratrovražedná válka. Porošenko měl vojáky stáhnout z kotle už dávno, jenom je zbytečné obětoval. Trochu mi to připomíná taktiku Hitlera a Stalina, kteří taky nechávali v kotlích obětovat statisíce vojáků, jenom aby neztratili tvář kdyby je nechali ustoupit. Nejznámější příklad je Stalingrad.
2 hlasy
pes ozzy
18.02.2015 18:02
pesozzy
ako to môže pri takýchto Kyjevských psychopatov skončiť......
Ukázali tak světu, že žádný debalcevský kotel, o kterém hovoří povstalci, neexistoval," citovala televize hlavu státu. Kyjev povstalce z východu nazývá teroristy. Podle prezidenta byla debalcevská operace ze strany armády příkladem účinného vojenského velení. Armáda podle něj "dala povstalcům do zubů," když se pokoušeli Debalceve obklíčit.
0 hlasů
Jan Bulva
18.02.2015 17:54
jaan
To jsou žvásty z agónie V posledních dnech zemřelo při bojích o Debalceve 22 ukrajinských vojáků a dalších více než 150 bylo zraněno. Uvedla to agentura Interfax odvolávající se na armádní zdroj
Ukrajinský prezident Porošenko navštívil vojáky, kteří se stáhli z Debalceve. Poděkoval jim za jejich odvahu a příkladné plnění bojové mise.
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 17:44
messi
Lžisenko vypadá poněkud vystrašeně.
1 hlas
Jan Bulva
18.02.2015 17:36
jaan
V kotli je ještě několik tisíc Ukrů, mají možnost beze zbraní odejít
3 hlasy
Josef Lustig
18.02.2015 17:22
Andersen
Dokumentace o Putinovi:
http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/live/182260 - 0/Das-ZDF-im-Livestream#/beitrag/video/2341864/Men - sch-Putin!
mimoradne zajimave
1 hlas
Koloman Usedon
18.02.2015 17:41
kolous
Ubožáku, běž se vyplakat jinam.
3 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 17:33
messi
https://www.youtube.com/watch?v=Nn2r-uJu-iA--podvod jmenem Obama------
mimoradne zajimave
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 17:26
tyden001
Petr Podaný 18.02.2015 14:19
podany
Také jsem se na něj díval, ale byla to nuda. Kdo se o Putina více zajímá, tak všechno řečené v dokumentu ví. Chtěl jsem o tom dokumentu napsat, ale nemyslím, že to za to stojí.
2 hlasy
Jaroslav Santner
18.02.2015 17:20
Santner
Zprávy Rádia Jerevan
Nosič Nobelovy ceny míru Babrák Obama pozval dnes do Bronxu na večeři naše nejjasnější kníže, Kalouska a Štětinu. Podávat se bude černá tlačenka, černý chléb a černé pivo. Štětina se štětil, proč nejsou pozváni do Bílého domu, ale poté, co mu Kalousek chvíli něco šuškal do ucha, jeho protesty utichly. Kocáb jim k tomu zazpívá "Černý muž pod bičem otrokáře žil". Porošenko poslal jako dárek manželku s dětmi (všichni v černém) a krabici černé čokolády.
6 hlasů
Karel Musil
18.02.2015 17:19
KarelMusil
Porošenko bojuje na třech frontách současně. Nejraději oblékne maskáče a loudí si o obdiv u nějaké vojenské jednotky slibem, že povstalce rozsekají na kusy. Pak bojuje ve státních strukturách s fanatiky jako Jaceňuk a spol., oligarchové a Jarošové a spol. Nakonec pak v salonech na západě, vloudil se i na zasedání hlav států EU. Nejlíp mu to jde asi v těch salonech ale ještě neví, že všichni tři ho mohu hodit přes palubu.
3 hlasy
Darja Hubáčková
18.02.2015 17:12
DarjaH
Putin se nechal slyšet, že ukrajinská armáda prohrála s bývalými horníky a traktoristy, jak toto Porošenko a nácek Jaceňuk a Jaroš jen rozdýchají.
2 hlasy
Jan Bulva
18.02.2015 17:06
jaan
Porošenko již jako Hitler podává porážku za vítězství
4 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 17:06
PAZID
Admin má dneska fakt slinu, když už maže i satirické příspěvky o honu na přemnožená divoká prasátka na na Vrány myšlená pouze pro zasmání. Ale alespoň se nenudíme, že ? :) .
3 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 17:14
PAZID
Nicméně věřejné urážení prezidenta je asi v pořádku, to adminovi nevadí, neboť je asi z Trautenbergského hnízda co ? :
Josef Vrána 18.02.2015 15:33
LISKA
Ale to srovnání s Vietnamem sedí jak Passyzeman na nočník. Z kamarádění se s rusákama se a z toho vítězství rusáckých poraděnků se Vietnam nevzpamatoval dodnes. No a Donbas dopadne úplně stejně.
3 hlasy
Jan Bulva
18.02.2015 17:01
jaan
Chaos a bídné velení, naříkají ukrajinští vojáci po pádu Debalceve a nácek Porošenko vykřikuje, že vyhrál a dal osvoboditelům lekci či do zubů
6 hlasů
pn pn
18.02.2015 17:01
pn23pn23
Chtel bych se jen zeptat redakce, jestli ji opravdu nevadi vcerejsi komentare, kde se doslova pise o genovem cisteni vych. Ukrajiny, ktere tady vcera psal nick Tyden tyden. OPRAVDU VAM TO NEVADI???
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 17:20
messi
kolikrát jsem psal že Krymu a Východu Ukrajiny je čas udělat pá pá,kolikrát jsem psal že Putin není Jelcin,kolikrát jsem psal že něco z Ukrajiny urve medvvěd něco orel bílí,kolikrát jsem psal že jsi popleta a trdlo a ty v podvlíkačkách s pusou od červené řepy sníš o prázdných regálech,rybím plůdku a čekáš že Rusko padne na kolena.Hovno.S Ruskem se bude muset jednat.Svět není černobílí.Politika EU na Ukrajině selhala.
1 hlas
Bob Kadet
18.02.2015 17:12
Vidlak
Ty jsi kretiene dělal práskače StBákům jak to tak vypadá. BIS již takové pako nechtěli!
1 hlas
Jan Bulva
18.02.2015 17:02
jaan
když jim nevadíš ty, tak jim nemůže vadit nic a nikdo
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 17:03
tyden001
...ja si myslim, ze v redakci uchcavaji z toho, jak tu mistni nejvetsi hulvat a nacek npnp-jarajara knuci :-))))
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 16:57
tyden001
Mama ten dojem, ze vsechno jede podle (i Porosenkovo) planu.
Ukrajina se denacifikuje a Porosnkovi ubyvaji politicti oponenti.
„Včera bylo zveřejněno, že zemřel z neznámých příčin setník „Mykola“, který střílel z pistole do lidí, kteří skákali z okna hořícího domu odborů 2. května v Oděse“. „Sebevraždu“ spáchal také tvrdý „karatel“, velitel 12. sotni Maidanu, Rostislav Jakubík (přezdívaný „Kubik„), jeden z vůdců „Ajdaru„. V oblasti Štěstí dostal se pod palbu a ze strachu a dal boty do kouta. – srdeční záchvat. Také v této oblasti Širokino (u Mariupolu) partizáni „začistili“ několik hnusných „Azovců„: Kiril Vjačeslav Jurіjovič („Kozak“), Korjak Dmytro Volodimirovič („Brat„), Golčenko Ihor Ivanovič („Ernesto“), Černěnko Roman Oleksandrovič („Benč„), Radіonov Volodymyr Oleksandrovyč („Čempіon“), Chebotarev Michael Vіktorovič („Čavur“ ), Gricay Anton Jurіjovič („Sіf“). Přišla zpráva, že chorvatští žoldáci, kteří přišli na „Azov“ s posilou, již uvázli v kotli. Proto v blízké budoucnosti, partyzáni začnou pracovat na nich. „
2 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 16:53
messi
Podle něj nespokojenost v ukrajinské armádě dosáhla kritické úrovně a brzy vojáci mohou vyrazit proti Kyjevu. K oznámení o demobilizaci došlo především proto, aby byly snížena intenzita protestních nálad v OSU, řekl expert
3 hlasy
pn pn
18.02.2015 16:50
pn23pn23
Chtel bych se jen zeptat redakce, jestli ji opravdu nevadi vcerejsi komentare, kde se doslova pise o genovem cisteni vych. Ukrajiny, ktere tady vcera psal nick Tyden tyden. OPRAVDU VAM TO NEVADI???
0 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 16:58
tyden001
...ja si myslim, ze v redakci uchcavaji z toho, jak tu mistni nejvetsi hulvat a nacek npnp-jarajara knuci :-))))
2 hlasy
pn pn
18.02.2015 16:49
pn23pn23
Myslim, ze Porosenko pochopil, ze mit po boku Merkel a hlavne Hollanda je k nicemu. Ted je na Obamovi, aby zacal dodavat zbrane a poradce. Je nutne Ukrajine dodat protitankove rizene strely Javelin a radary sledujici delostreleckou palbu.
V prvni rade je ale potreba odriznout Rusaka od SWIFTu.
0 hlasů
milo zdca
18.02.2015 22:12
milozdca
V prvom rade,je nutné vymenovať pn pn za riaditeľa zemegule,lebo iba on všetkému dokonale rozumie,a dovedie nás k svetlým zajtrajškom.
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 16:57
messi
http://www.aaaauto.cz/cz/suzuki-swift/carB.html?id=70105048#make=116&model=346
0 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:40
PAZID
Pokrytčenko viděl, jak někdo dostal do zubů, ale nevšimnul si, že se dívá do zrcadla :):):) to je kůlna :) .
2 hlasy
Karel Musil
18.02.2015 16:36
KarelMusil
Škoda každého lidského života. Ty mrtvé u Debalceve má na svědomí Kyjev. Po vyhlášení příměří byl jejich vojákům nabídnut v klidu odchod beze zbraní, ale oni dostali rozkaz se prostřílet ven a takhle to dopadlo.Povstalci asi nemohli nechat na sebe střílet bez odezvy, to obklíčené území už v době Minské dohody představovalo hranici jejich území. V Kyjevě si toho museli být vědomí a přesto svoje lidi hnali na smrt.
7 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 16:44
tyden001
Jen si precti hemenexe, lustiga a dalsi mistni rudou luzu. Tem bolsevickejm dobytkum na zivotech nikdy nezalezelo.
„Ukrajinská armáda zvažuje stažení z Debalceva, ale pouze průlomem, řekl zástupce vedoucího informačně-analytického centra SNBO Ukrajiny Vladimir Polevoj. „ O odvodu vojsk (z Debalceva) uvažujeme. Ale my se bavíme o vojenské operaci – když naše vojsko prolomí obranu se zbraněmi. O žádném vzdání se do zajetí není řeč„- řekl Polevoj„.
2 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 16:35
tyden001
Tak mistni trdlo jarajara-npnp uz radsi nemluvi o svych nemenenych podvlikackach :-)))
Jeho ridici dustojnik z Kyjeva se prave vzdal v neexistujicim kotli davno porazenym separatum :-))))
3 hlasy
Henex
18.02.2015 16:34
Henex
Přátel... Obnovujte své smazané příspěvky...!
0 hlasů
pn pn
18.02.2015 16:28
pn23pn23
Chtel bych se jen zeptat redakce, jestli ji opravdu nevadi vcerejsi komentare, kde se doslova pise o genovem cisteni vych. Ukrajiny, ktere tady vcera psal nick Tyden tyden. OPRAVDU VAM TO NEVADI???
2 hlasy
nováková věra
18.02.2015 16:24
veruska
Ransdorf by měl prozradit kam se vypařilo těch 2200 vojáků NATO. Měl je pěkně spočítané podle národností. Kam se poděli? Asi nám to opět neprozradí protože to je tajné. Myslím, že kdyby tam nějaký byl a Rusové by na něj káply tak by to byla pro ně lahůdka k zveřejnění. zase jenom kecy.
1 hlas
Bob Kadet
18.02.2015 17:18
Vidlak
Ty tam kravko leží na hromadě.Auta měli UA jen pro živé! Zřejmě si myslel, že jsou i Chorvati v NATO.
1 hlas
Přemysl Kadlec
18.02.2015 17:09
Kadlec
Cizinci se mohli docela dobře stihnout zavčas vypařit. A ne náhodou. Nebyli to žádní amatéři. Není přece vůbec pochyb o tom, že cizinci bojovali na obou stranách. Pochybovat můžeme pouze o jejich celkovém počtu, o počtu mrtvých cizinců a o počtu cizinců, kteří rozpoznali, kdy je nutné se stáhnout, aby z nich nebyli zajatci. Cizinci se tedy nemohou vypařit jen z řad případných zajatců. Ale pochybuji, že s nimi bude někdo chlubit, když válčili jak na straně Ukrajinců, tak na straně separatistů. Jinými slovy slova Ransdorfa nebo Karase, popř. dalších zahraničních zpravodajů nikdo nepotvrdí ani nevyvrátí. A členové OBSE z bepečnostních důvodů ještě nikam prakticky nevstoupili.
3 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 16:42
PAZID
Ti se zamíchali hned do prvního odsunu civilistů Ty naše moudro :) .
2 hlasy
Henex
18.02.2015 17:25
Henex
Katány to hned vyřešil, ouplnej detektiv Koťátko... :-)))
1 hlas
Katany Korado
18.02.2015 18:49
PAZID
A Hemenex se z toho rozuzlení tak mohutně podělal do podvlíkaček, že mu tam s "tím" vypadnul i zbytek již léta nefunkčního nefunkčního mozku :) .
0 hlasů
Karel Votruba
18.02.2015 16:34
permonik
Asi zrovna tak, ty tele, jako mají Američané důkazy o sestřelení MH17 a nechtějí je zveřejnit. Ransdorf alespoň nekryje žádné svinstvo, jako hnUSÁci kryjí ukrajinské fašisticko-banderovské zločince.
5 hlasů
pn pn
18.02.2015 16:20
pn23pn23
Chtel bych se jen zeptat redakce, jestli ji opravdu nevadi vcerejsi komentare, kde se doslova pise o genovem cisteni vych. Ukrajiny, ktere tady vcera psal nick Tyden tyden. OPRAVDU VAM TO NEVADI???
3 hlasy
jara jara
18.02.2015 16:25
svedomi
a to ještě Týden každého vyzývá k hajlování a uráží rudým jelitem. Evidentně má pocit meněcenosti.
0 hlasů
Přemysl Kadlec
18.02.2015 17:17
Kadlec
Chlapi, zameťte si nejdříve před vlastním prahem a pak upozorňuje na jiné. Týden týden sice není anděl, ale zrovna od vás nějaké moralizování opravdu sedí:)
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 16:25
tyden001
Ja o tm jenom pisu, ale fasiti z Kyjeva to tam prave delaji v praxi.
Tedy chteli delat :-)))))))
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 16:28
svedomi
Vy tím vybízíte teroristy z Ruska aby tak učinili. Hitler také o tom jen mluvil a vybízel ostatní. Jste stejní.
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 16:07
Schico
..mluvčí francouzské vlády řekla "..že se nyní otevřela cesta k lepšímu uplatnění a realizaci minských dohod po odstranění některých překážek..."...ano, tak se mi to líbí...problém Debalceva byl odstraněn a je třeba myslet do minulosti....jsem zvědav, jak to vyřešili Frantíci s tím Mariupolem...dokážu si živě představit, jak se Holand s hubou plnou dezertu ptá...u kterého moře že ten přístav leží...
5 hlasů
pn pn
18.02.2015 16:21
pn23pn23
Simurdo, ty se misto do raje dostanes po smrti do pekla a budes se smazit ve stejnem kotli s Bilakem a Poldenovou-Brozovou.
0 hlasů
Bob Kadet
18.02.2015 17:21
Vidlak
A ty se budeš smažit xindle s vrahy Mašíny. A baba Polednová vám bude přikládat pod kotel!
2 hlasy
nováková věra
18.02.2015 16:18
veruska
Pane Šimurda. Za řeči které vedete by jste se měl smažit v pekle. Pokud vím, správný křesťan by se takto nevyjadřoval. Jste teď spokojený a šťastný?
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.02.2015 16:37
Schico
..tak Frantíci jsou katolíci stejně jako já...jejich myšlení "do budoucnosti" já velmi dobře rozumím...náš pan farář nám připomíná při mši svtaé každou chvíli "..že je třeba brát život, tak jak běží.."..co na tom vidíte špatného...jinak vy jste taky křesťanka, možná bez vyznání víry, ale asi o tom nevíte...protože Jirásek a komunisti u nás splantali křesťanství a vyznání víry dohromady...
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 16:13
svedomi
..evidentně si přejete návrat druhého Hitlera, když tak orodujete za ustupování agresi a vznik další světové války. To jste křesťan. To vás musí každý křesťan proklít do 10 pokolení.
0 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 16:19
tyden001
Dnesni Hitler je cerny a na Nobelovku.
Vstavej soudruhu, v Kyjeve se blizi vecerni heilovani, tak abys nechybel :-)))))
2 hlasy
jara jara
18.02.2015 16:23
svedomi
V každém druhém příspěvku máte nacismus a rudé jelita. Nemluvte stále o sobě. To jen vy jste tu na diskuzi i hajloval. Tak neplivejte pořád sám na sebe.
Včera tu byl také váš příspěvek, kde jste se chlubil tím, že souložíte s krůtou a máte drobnou potíž, že jste se v ní zasekl a proto jí nosíte stále mezi nohama. Je to možná s obdivem ve vašich levicových řadách a mezi vámi rusáky, ale pro nás Čechy je to odporné a zvrhlé. To vám není hanba tu vůbec publikovat vaše sprosťárničky?
0 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 16:28
tyden001
Ctrl+C Ctrl+V, ty rudy jelita v Kyjeve uz snad ani neumi psat :-))))))
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 16:29
svedomi
proč se pro pravdu zlobíte. Vy jste se tím přeci chlubil - prasáku.
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.02.2015 16:10
Schico
..oprva..myslet do budoucnosti...
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:58
Schico
...synové a vnuci těch padlých se za pár roků budou ptát...a za co, za koho, že to vlastně padli???
1 hlas
jara jara
18.02.2015 16:01
svedomi
Především ti z ruské strany, ti ani nebudou vědět kde padli.
1 hlas
Katany Korado
18.02.2015 15:51
PAZID
Za to svinstvo , co vloni pravosektorářští fašouni provedli v Oděse, by neměli brát povstalci žádné zajatce a když tak leda do dolů, aby to za tu dobytčí sebranku museli alespoň odpracovat a bylo z čeho podporovat pozůstalé zavražděných odborářů. Na návrat bych jim nechal zajít chuť, hlavně těm, co narukovali dobrovolně !!
2 hlasy
Petr Vaněk
18.02.2015 15:29
PetrVanek
To je snad poprvé, co měl Čokohitler pravdu. V Minsku říkal, že žádní ukrajinští vojáci v Dolbancevu nejsou. Tak už nejsou. :-)))
3 hlasy
Josef Vrána
18.02.2015 15:29
Liska
Aspoň snad konečně evropští politici pochopí, že uzavírat jakékoliv dohody s ruským nacistickým režimem jenom povzbuzuje rusáky k dalším agresím a válkám.
Bude to trvat, než se Evropa zase vzpamatuje z mnichovanství, ale nebude to trvat tak dlouho, jako to trvalo s Putlerovým předchůdcem Hitlerem.
4 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 15:55
PAZID
Pravda, měli by z toho pochopit, že porušování slibů Rusku a dohod s ním uzavřeným (o nešíření se NATO k ruským hranicím) bude mít vždy tvrdé následky !!!! Proto bychom my občané měli vyhlásit SANKCE vůči politikům, kteří se na takové činnosti podílejí !! .. a lezou do zadků fašistům a jejich chlebodárcům z opičího baráku !!!a CIA !!!!!!!!
2 hlasy
jara jara
18.02.2015 16:03
svedomi
o jakých dohodách mluvíte Felixi. Vaše bajky jsou už směšné. Žádná dohoda o nerozšiřování Nato neexistovala a neexistuje. Zase lžete.
1 hlas
Katany Korado
18.02.2015 16:47
PAZID
Jarixi, již 3x jsem sem paní Smutné dával odkaz na archiv pořadů ČT, kde bylo jasně řečeno, že tento slib byl učiněn i v písemné formě. Tak jestli to potřebuješ, abys mohl jít v klidu " na velkou" tak ti ho opět někde vyhledám, když to sám nezvládneš. A doufám, že ČT nepodezíráš v této věci z účelové lži, to bys mě ale opravdu rozesmál :) .
0 hlasů
Karel Votruba
18.02.2015 16:42
permonik
Gentlemani dodržují i ústní sliby, ale to se o hnUSÁcích a jejich řiťolezců z NATO a EU říci nedá, protože tam žádní gentlemani nejsou. Jenom falešní hajzlové.
0 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 15:56
PAZID
pardon ... uzavřených
1 hlas
Tomáš Herout
18.02.2015 15:26
TomasHerout
Je to smutné, ale chápu, že nebojeschopná ukrajinská armáda nemohla donekonečna vzdorovat ruským jednotkám a Ruskem najatým teroristům.
Co bude dalším cílem útoku ruských vojáků a teroristů? Mariupol?
4 hlasy
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:28
Schico
..tak já bych nejspíš ten Mariupol přro oddálení státního bankrotu nejraději těm Rusákům prodal...
4 hlasy
portyč portyč
18.02.2015 15:46
portyč
Šimurdo, když jsi se Ty prodával bolševikům je něco jiného.
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:54
Schico
..já jsem se nikdy politikou tady na Valašsku neživil...takže jsem musel ctít platný právní stav a s tím související konvence...a v tomto rámci jsem se měl za bolševika dobře..dokonce jsem rád, že tata dal dobrovolně pole do družstva...abychom na tom nemuseli dřít...
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:56
Schico
..po restituci jsem to hned stejně rozprodal na stavební paracely...
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 16:15
svedomi
Já nejsem taková pleva jako vy, já se o náš grunt starám a ctím předky. Postavil jsem i nějaká muka, ale co jste vy udělal pro víru - nechci být sprostý.
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.02.2015 16:12
Schico
..jestli chceš, tak já ti tady na Valašsku nějaký zarostlý grunt seženu....
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 16:07
svedomi
a vaši předci se v hrobě obrátili co to mají za potomka, který neví co je úcta ke gruntu, k půdě, kterou obhospodařovali po staletí.
0 hlasů
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:30
Schico
..samozřejmě, pokud by ho chtěli...ale nabídnout by se to dalo...
2 hlasy
Pavel Johanides
18.02.2015 15:23
gandy
Americká zločinná vojenská doktrína utrpěla přes žoldáckou tlupu fašistů a banderovců pod praporem samozvané fiktivní Ukrajinské armády tvrdou ránu srovnatelnou s porážkou ve Vietnamu.
Jako byl Stalingrad pro Hitlera konečnou v postupu na Moskvu tak je i Debalceve pro zrádce - špiona, tedy agenta CIA Porošenka začátek konce neslavné ,,kariéry,, mezinárodního zločince, který bude postaven před válečný soudní tribunál v Haagu pro zločiny proti lidskosti a pro genocidu vlastního národa.
6 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:03
PAZID
Obávám se , že v Haagu jsou pouze stejné a ještě větší svině než je Porošenko, proto mu tam odtud zřejmě nebezpečí nehrozí. Tam se zavírají do vazby lidé, pouze když se jich chtějí zbavit hyeny z vládních a mocenských struktur USA včetně CIA a během procesu, ke kterému stejně chybí jakékoliv relevantní důkazy dotyčný zemře ve vazbě na ÚDAJNÝ infarkt nebo jinou "příhodu" ( např. Srbové s tím mají své zkušenosti .
3 hlasy
Josef Vrána
18.02.2015 15:31
Liska
To je zajímavá úvaha, neboť rusáci tady rok tvrdí, že Krym není ukrajinský a Donbas taky není ukrajinský, tudíž teď se Johanides dopistil zrady a putlerovská čeka mu to taky spočítá, jen co se někde poblíž vyhlásí nějaká ta "lidová republika".
2 hlasy
Josef Vrána
18.02.2015 15:33
Liska
Ale to srovnání s Vietnamem sedí jak Passyzeman na nočník. Z kamarádění se s rusákama se a z toho vítězství rusáckých poraděnků se Vietnam nevzpamatoval dodnes. No a Donbas dopadne úplně stejně.
2 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 16:06
PAZID
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:17
Schico
..je dobojováno..SVĚTU MÍR...MUPY MUP (foneticky to přeložil při maturitě u nás jeden dálkový student jako "mupi mup")
1 hlas
jara jara
18.02.2015 15:22
svedomi
a nesmáli se vám ostatní?
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:24
Schico
..ne, všichni to považovali zs super fór...my nejsme takoví inteligenti jako ty....
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:25
Schico
..nenávistní a zapčklí inteligenti...jako ty..
1 hlas
tyden tyden
18.02.2015 15:14
tyden001
Tak takhle si nackove z Kyjeva predstavovali primeri:
„Ukrajinská armáda zvažuje stažení z Debalceva, ale pouze průlomem, řekl zástupce vedoucího informačně-analytického centra SNBO Ukrajiny Vladimir Polevoj. „ O odvodu vojsk (z Debalceva) uvažujeme. Ale my se bavíme o vojenské operaci – když naše vojsko prolomí obranu se zbraněmi. O žádném vzdání se do zajetí není řeč„- řekl Polevoj„.
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 15:21
svedomi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
tyden tyden
18.02.2015 15:24
tyden001
Ja tu nic nepublikuju, to Svarctrumberk rikal ze to jsou poslove miru a demokracie a zasouzi si nasledovani :-)))))))))))))))
http://www.liveleak.com/view?i=aea_1343072683
0 hlasů
jara jara
18.02.2015 15:30
svedomi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
zdenek nemec
18.02.2015 15:14
aristo
Porosenko je psychopaticky valecny maniak.. On dobre vedel, ze domobrana je statecna a kraj svuj dobre zna. Proc Porosenko nedbal na slova varovna.
3 hlasy
jara jara
18.02.2015 15:13
svedomi
A kde je těch 2200 vojáků Nato o kterých tu všichni zasvěceně mluvili i s počty jednotlivých národností. Vypařili se nebo jak napsal jistý Bulva, že opustili místo humanitárním koridorem přes oslavné brány ověnčené girlandami.
3 hlasy
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:14
Schico
..je dobojováno...mysli do budoucnosti...
3 hlasy
jara jara
18.02.2015 15:20
svedomi
tohle také říkali po II. světové válce nacisté na téma plynových komor. Vy jste stejný.
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:23
Schico
..tak to už ti vůbec nerozumím...co tím chtěl básník říci...jsi nějak vlečen a vláčen minulostí....je vás tiu pár takových..ale jak říkám...je dobojováno, mysli do budoucnosti...
1 hlas
jara jara
18.02.2015 15:29
svedomi
aby se opakoval 68 a agrese Ruska vůči Česku? Já mám Česko rád.
2 hlasy
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:31
Schico
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:12
Schico
..Ukrajina by měla především Rusku nabídnout veškerý transfer (včetně transferu na Ukrajinu) za hojné poplatky a úlitby...to jsou peníze zadarmo....ne se stavět idiotsky šíf...
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:13
Schico
..transferu na Krym...
1 hlas
Josef Vrána
18.02.2015 15:09
Liska
Ty videa jsou moc pěkný, je dobrý vidět na jednom místě, jak se internetový Týden stal výstavkou rusácké propagandy.
1 hlas
Pavel Šimurda
18.02.2015 15:04
Schico
..protiteroristická operace Kyjeva ATO = demontrace nesoudnosti....
2 hlasy
Jiří Fejgl
18.02.2015 14:56
Smilodon
Zaujalo mne, jak v reportáži mluví ten Slovák bojující na straně povstalců. Říká, že jde v podstatě o konfrontaci mezi USA a Ruskem a že on na Donbase bojuje za zájmy své země, tedy Slovenska. Chtěl bych poděkovat všem Čechům a Slovákům, kteří na Ukrajině bojují na straně povstalců proti ukrajinskému nacismu.
6 hlasů
Josef Vrána
18.02.2015 15:10
Liska
Jo, to je pěkný, hlavně v tom kontextu jak rusácké teroristické svině všude obviňují legální ukrajinsko vládu, že používá "žoldáky".
2 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 15:01
tyden001
Zajimava sonda na Slovensko, o cem nase medialni zumpa mlci.
A jak NATO neveri Slovakum :-)))
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/02/18/dvanast-tisic-slovakov/
0 hlasů
Martin Klouz
18.02.2015 14:48
KlouzMartin
http://www.hlavnespravy.sk/ukrajinski-vojaci-sa-vzdavaju-povstalcom-pri-debalceve-narodna-garda-im-striela-do-chrbta/554551
2 hlasy
ou_ JSP
18.02.2015 14:39
JSP
Jak mohou bandy jakýchsi anonymních dobrodruhů porazit prvidelnou armádu (byť zřejmě chabě vyzbrojenou) - kdo těm banditům dodává moderní zbraně...není to snad Finsko? (:-D)
4 hlasy
Josef Vrána
18.02.2015 15:12
Liska
Nojo, když ti anonymní dobrodruzi přijeli na dovolenou z Ruska a vzali si zbraně nakoupené ve Vojentorgu.
Zatímco Ukrajina odzbrojovala, rusáci zbrojili, no.
2 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 14:42
tyden001
Vidim, ze jsi byl pilnym studentem historie.
Uplne stejne mluvil i Hitler :-)))))
3 hlasy
jara jara
18.02.2015 15:08
svedomi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
tyden tyden
18.02.2015 14:31
tyden001
Vcera tu byl clanek ze slovenskych bulvarnich novin o Zemanovi.
Procpak nase "demokraticka" media neotisknou dalsi nazory slovaku, treba na vojenskou sluzbu a moznost valky?
Snad nejsou placeni za LHANI jako CNN :-)))
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/02/18/dvanast-tisic-slovakov/
0 hlasů
rené pawlitte
18.02.2015 14:26
messi
Text:netruchlí,ti žijí z nenávistí 10 hlasů---smazáno.Za co?
0 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 14:33
tyden001
To vis pravda se moc dneska moc nenosi.
Kdybys ve svym prispevku kopal do Putina, nebo aspon do Zemana, to by byla jina...
Jedinou utechou ti muze byt, ze v tom nejsi sam.
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2090-novinarka-cnn-prinasi-zdrcujici-pravdu-vlady-nas-plati-za-falsovani-udalosti
0 hlasů
Bořivoj Nazeďchcal
18.02.2015 14:20
Borivoj
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Pavel Sam
18.02.2015 14:20
PavelSam
Slova, z kterých mrazí - Ukrajina je bankrot, proto chce válčit dál, nic jiného tamní politici neumějí...
"Neexistuje žádný politický kompromis pro řešení konfliktu na východní Ukrajině," prohlásil včera poslanec Nejvyšší rady za prezidentovu frakci Blok Petro Porošenka Vadim Denisenko na Kanálu 5.
Z jeho slov vyplývá, že je třeba vyhlásit válku Rusku a zmezinárodnit konflikt na východní Ukrajině například tím, že by západní země podnikaly letecké údery. Což je naprosto šílená myšlenka, vedoucí pouze ke globálnímu konfliktu.
„Když Putin podepisoval dohodu Minsk-2 věděl, že se jí nebude řídit. Jeho logikou je zničení Ukrajiny jako státu. Naší nadějí je pouze to, že Američané výrazně popoženou Evropany v rozhodování. A jsme oprávněni říci všem, že Putin nebojuje proti Ukrajině, ale proti EU. Zničit EU - je zásadní cíl Ruska."
"Prezident Ukrajiny Porošenko a evropští představitelé chtějí zmrazit konflikt a vytvořit alespoň nějakou hranici. Putin není spokojen s žádnou hraniční čárou. Takže dnes jiná možnost než bojovat - není, " prohlásil Denisenko.
4 hlasy
Pavel Sam
18.02.2015 14:24
PavelSam
- prostě nás chtějí zatáhnout do své války, nic jiného ukrajinští myslitelé už neumějí.
Vlastní zemi si za 24 let jen rozkradli a zničili a nyní válčí proti vlastním lidem.
německý Der Freitag k tomu včera napsal:
Ukrajina - příklad, jak podvodníci u moci vedou zemi do propasti!
Na Ukrajině se jasně projevuje starý problém USA a EU, čili žalostný nedostatek kvalifikovaných vůdčích osobností, píše ve svém vydání německý Der Freitag.
18.únor 2015 - 08:04
Prezident oligarcha, premiér, který dlouho pracoval pro Washington, starosta-boxer, hledaný bývalý gruzínský prezident, velitelé-nacisti v armádě - se všemi těmito lidmi hovoří západní politici jako rovný s rovným.
Ukrajina, která je společným projektem EU a USA, svědčí o tom, že kapitalistický svět směřuje do propasti, píše bez servítku Der Freitag. Podle autora článku se za této situace velmi jasně ukazuje nedostatek kvalifikovaných vůdčích osobností. A když nejsou, začínají zločinci rozkrádat majetek kus po kuse.
Chcete-li, stačí začít s „prezidentem-oligarchou, který bez jakýchkoliv komplexů podnikl údery vůči části obyvatel vlastní země, a to za použití síly armády a loupeživých fašistických gangů", píše tvrdě.
6 hlasů
Josef Vrána
18.02.2015 15:14
Liska
Válku chtějí výhradně rusáci. Pořád všem okolo vyhrožují, napadají sousední státy a válečná propaganda v rusku jede 24 hodin denně.
Nikomu jinému v Evropě se bojovat nechce, momentálně na to doplácí Ukrajinci, uvidíme, kdo bude další na řadě.
2 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 16:20
PAZID
Tos ale asi neletěl v r. 1999 přes Srbsko, jinak bys musel potkat USA a GB rakety a "neviditelné letouny", které by Ti samotným průletem pěkně načechrali ten Tvůj péřový hábit :) . Nebos dostal jednou raketou přímo do kebule a proto si z toho už ničehož nepamatuješ :) .
1 hlas
Jan Daniel
18.02.2015 14:14
JanDaniel
Ukrajinští vojáci odcházejí do zajetí po desítkách a povstalci jim přitom musí poskytovat palebné krytí, protože nacigardisti střílejí vzdávající se do zad.
8 hlasů
Josef Vrána
18.02.2015 15:16
Liska
To je blbost hodná rusofila.
Něco jako zalehávání kulometných střílen ruskými geróji nebo odchod pražského pluku do zajetí hrající s kapelou.
Ale je vidět, jak si asi takový rusofil představuje válku.
2 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 18:56
PAZID
Rozhodně to není blbost, které by byl hoden Josef Disarionovič Vrána :) .
0 hlasů
Josef Vrána
18.02.2015 15:16
Liska
To je blbost hodná rusofila.
Něco jako zalehávání kulometných střílen ruskými geróji nebo odchod pražského pluku do zajetí hrající s kapelou.
Ale je vidět, jak si asi takový rusofil představuje válku.
2 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 14:07
messi
Pane generální řediteli ČT netrapte slečnu Kručinskou na ČT24.Dejte jí na pořad Sama doma.
7 hlasů
jarda novák
18.02.2015 13:57
otikomh
Kuba ? "ohromné vítězství" USA, komunisti tam vládnou dodnes...
4 hlasy
jarda novák
18.02.2015 13:58
otikomh
to bylo pro Bayera dole
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 13:56
messi
tady se ztrácí příspěvky,admine to je křeč.
2 hlasy
Pavel Sam
18.02.2015 13:47
PavelSam
Scénka z Ostře sledovaných vlaků vystihuje tvrzení pana Porošenka vcelku výstižně.
https://www.youtube.com/watch?v=ah0j0HtNgvI
Situace našich armád, které bojují za blaho všech národů Evropy, ať už chtějí nebo nechtějí.
Situace je kromobyčejně příznivá.Tady jsme sice byli nuceni ustoupit, ale tady se naše armády takticky stáhly z Pobaltí, tady ten krásný taktický ústup od Dněpru k Dunaji, tady jsme takticky ustoupili Američanům až do Belgie, a tady ten mistrný taktický tah v Itálii...
- Ale proč?
- Správně, proč?
Protože nepřátelé lezou do pasti. Copak to nevidíte?
6 hlasů
Pavel Sekora
18.02.2015 13:47
pavelsekora
Koukám, že se tu mažou nepohodlné příspěvky o stošest, ale že tu někdo vyzývá k nenávisti a válce to se jaksi přehlíží.
Holt jaký pán, takový krám.
3 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 13:50
messi
rené pawlitte
18.02.2015 13:42
messi
rené pawlitte 18.02.2015 12:49
messi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.----text zněl: 2x denně paralen----toto je v rozporu s pravidly?
2 hlasy
Pavel Sekora
18.02.2015 13:54
pavelsekora
No hlavně, že vyzývání k válce a nenávisti / portyč portyč 18.02.2015 13:13 / je v pořádku.
2 hlasy
Alois Okratek
18.02.2015 13:29
Sokrates
Zpráva z tisku: "Vyčerpaní bojovníci cestovali na nákladních automobilech, jiní, zranění a pokrytí prachem, odcházeli z obklíčení pěšky."
Totální kolaps jak od Stalingradu! Už je Waltzman ještě neví o tom že byli obklíčeni.
4 hlasy
Pavel Šimurda
18.02.2015 13:15
Schico
Porošeno prohlásil:"...dali jsme teroristům do zubů, úkol byl splněn.."...to mi připadá heslo hospodských rváčů..."..zahnali jsme ho do kouta, a on nám tam rozbil hubu..."
10 hlasů
rené pawlitte
18.02.2015 13:38
messi
všichni měli ruce od krve jen já držku
5 hlasů
Dr Fotze
18.02.2015 13:26
drfotze
přesně podle pořekadla: ať jsem bit, hlavně, že se peru
4 hlasy
Petr Úlisný
18.02.2015 13:15
DOBRYCECH
A pak, že se dějiny neopakují. Hitler měl svůj Stalingrad. Jeho nepoučitelní pohrobci své Debalcevo.
9 hlasů
Dr Fotze
18.02.2015 13:04
drfotze
z jakého obklíčení? vždyť porkyšenko celou dobu tvrdí, něco o uktajinských vojenských úspěších :-D
3 hlasy
Karel Walther
18.02.2015 13:02
cvach
No nic na jaře zase Porošenku vyhlásí velkou ofenzívu ,jen mám obavy že ho pravý sektor do té doby zlikviduje .
3 hlasy
Petr Vaněk
18.02.2015 13:00
PetrVanek
http://www.hlavnespravy.sk/ukrajinski-vojaci-sa-vzdavaju-povstalcom-pri-debalceve-narodna-garda-im-striela-do-chrbta/554551
3 hlasy
Petr Vaněk
18.02.2015 12:57
PetrVanek
Jak vypadají tzv. svobodná média. :-)))
http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2090-novinarka-cnn-prinasi-zdrcujici-pravdu-vlady-nas-plati-za-falsovani-udalosti
4 hlasy
petr petr
18.02.2015 12:49
sa58
Má bezmezná úcta patří lidu DNR a LNR a Zacharčenkovi za jejich odpor k kyjevské naci gardě a nekompromisní postoj k usa válečným štváčům !!!
19 hlasů
nováková věra
18.02.2015 12:57
veruska
Kde ty jsi se tu vyskytl? Takovými názory nás krmili ve škole už od 48 roku až do 89 roku. Potom se konstatovalo, že agresor je Sovět.svaz.
6 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:27
PAZID
Ještě jsi zapomněla podotknout, kdo to ONO o údajném agresorovi konstatoval, to už by ale byla jiná pohádka, že ?? a Ty bys tam určitě za chytrou horákyni nebyla :)
0 hlasů
jarda novák
18.02.2015 13:02
otikomh
soudružko Nováková, tvého CCCP a komunistů se Rusové zbavili v r. 1992, tak jako my v r. 89
11 hlasů
Petr Dvořák
18.02.2015 13:11
gogan
A zřejmě se těch komunistů zbavili stejně blbě jak my.
3 hlasy
jarda novák
18.02.2015 13:37
otikomh
jo, havel byl estébáků nejlepší kamarád
7 hlasů
portyč portyč
18.02.2015 12:43
portyč
Fakt je, že armáda z Ukrajiny musí být řádně vycvičena a hlavně vyzbrojena kvalitním zbrojařským materiálem. 2 - 3 roky a jde si pro Krym.
2 hlasy
Koloman Usedon
18.02.2015 13:46
kolous
A v tom ses portyču probudil, vždyť UK je těsně před krachem. A EU i USA jim nepomohou!!!
1 hlas
Pavel Sekora
18.02.2015 13:29
pavelsekora
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Přemysl Kadlec
18.02.2015 13:05
Kadlec
Portyči, vyzbrojit a vycvičit ukrajinskou armádu je sice možné, ale ta už Krymem nic nenadělá. Můžete jí však fandit, někdy i naivní představa pomáhá.
11 hlasů
portyč portyč
18.02.2015 13:13
portyč
Kadleci, toto Ivanovi neprojde. Hitler také dostal přes držku. Válku to chce, ať Putin pozná, že Ukrajina a USA je rozdíl. Jinak se bolševiků nezbavíme. A při té příležitosti zde "nebudeme již jako oni". Vyxčistit chlív.
1 hlas
Pavel Sekora
18.02.2015 13:45
pavelsekora
Koukám, že se tu mažou nepohodlné příspěvky o stošest, ale že tu někdo vyzývá k nenávisti a válce to se jaksi přehlíží.
3 hlasy
portyč portyč
18.02.2015 15:43
portyč
Myslíš nenávist komoušů zde ke všemu demokratickému?
0 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:30
PAZID
Jestli máš na mysli demokratické fašisty z Pravého sektoru, kteří fyzicky napadají všechny poslance, kteří si s nimi dovolí nesouhlasit ...tj. DEMOKRACIE (chápej DEMAGOGIE) Hitlerovského typu, tak to jsi opravdu uhodil hlavičkou o pořádný hřebík !!! .)
1 hlas
Petr Úlisný
18.02.2015 13:36
DOBRYCECH
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
rené pawlitte
18.02.2015 12:49
messi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Petr Vonásek
18.02.2015 12:42
EFALS
To co se stalo v Debalceve díky protiteroristické operaci ATO snad nikdo soudný si nemohl přát,Porošenko místo vyjednávání vsadil na sílu a zde je výsledek jeho snažení při kterém umírají civilisté útočí se na školy a nemocnice.Ukrajinská krize se měla od začátku řešit mírovými prostředky.
13 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:31
PAZID
To ale přece od US ambasády placeného POKRYTČENKA nemůžeš očekávat :) .
0 hlasů
portyč portyč
18.02.2015 12:42
portyč
Fakt je, že armáda z Ukrajiny musí být řádně vycvičena a hlavně vyzbrojena kvalitním zbrojařským materiálem. 2 - 3 roky a jde si pro Krym.
0 hlasů
jarda novák
18.02.2015 12:45
otikomh
zapomněl jste na to hlavní - osobní motivaci vojáků. Prostě většina Ukrajinců válčit nechce. Úplně stejně proto USA prohrají, tak jako v Afganistánu či Iraku, kde dodali moderní zbraně i výcvik.
9 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:34
PAZID
Ovšem kdyby dodaly ROBOTY, kteří jsou již na dost vysoké úrovni, aby byly pro boj použitelní, mohl by to být docela PRŮ.... výš co mám na mysli .. a průšvih to není !!
0 hlasů
Henex
18.02.2015 12:34
Henex
To nemohlo ani jinak dopadnout. Když to rusáci mydlí gradama do ukrajinských vojáků, ozbrojených kalašnikovama, tak to nejde vyhrát. Civilové, necivilové, tento odporný způsob války je ruská specialita. Dohody neplatí, smlouvy jsou jen cár papíru. A ten proruský dobytek zde na diskuzi jásá nad hromadami mrtvol...
6 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:37
PAZID
Cár papíru udělaly ze smluv činovníci NATO porušením slibu Gorbačovovi o nešíření se NATO k ruským hranicím Matěji :) , tedy ty profašistický dobytku !!!
3 hlasy
Alois Okratek
18.02.2015 13:32
Sokrates
Henexi ty civilní oběti má na svědomí ukrajinská těžká artilerie a její zdivočelé ostřelování Novorossijských měst!!
6 hlasů
rené pawlitte
18.02.2015 12:39
messi
že ti ty mrtví nevadili v Oděse.
15 hlasů
Henex
18.02.2015 12:49
Henex
Co sem pleteš Oděsu? Kdyby tam ty soudruzi neměli velké zásoby hořlavin, tak by se jim nic nestalo. Jak daleko a jak vysoko dohodíš flaškou s benzínem? Naběhli si na vlastní vidle...
3 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 12:51
messi
na vlastní vidle si naběhli majdanisté.Kde je teď hrdina Kličko?
11 hlasů
nováková věra
18.02.2015 12:32
veruska
týden týden. Žasnu jak takovýto tvor, sem může stále psát ty své zhovadilosti. Divím se, že admin to nechá být. Nadávky do "rudých jelit" a podobně jsou pokud vím, urážky. To admin nechá být?
2 hlasy
Petr Rozlil
18.02.2015 12:30
ElZorro
Tomu rikam super armada, vycvicena a vyzbrojena kamaradama z NATO. Dostavaji na poudel od traktoristu a horniku. Jak ve Vietnamu, dostali na poudel bambusovyma klackama od jezedaku.
14 hlasů
wenzel Trousil
18.02.2015 12:22
Lenin
Ovsem tady se taji ze Rusko na Kubu dovezlo rakety az potom co USA instalovaly sve rakety na hranicich Turecko-Ruskych..A I ty byly ztazeny..Kecu jak sena na vidlich a faktu jak hrasku na vidlicce.
8 hlasů
Vladimir Bayer
18.02.2015 12:36
Vladimir28
To jsou známá fakta, nic se netají. O co jde, je Ruský způsob jednání.... Zatím co Putin "dojednával" příměří v Minsku, zásoboval povstalce, aby mohli zmasakrovat vojáky u Debalceve. Je to prostě zákeřný zmetek, co dodat.
2 hlasy
Dr Fotze
18.02.2015 13:24
drfotze
s příměřím přišli porkyšenko, hollende a merkelová, protože jim začalo téct do bot
5 hlasů
jarda novák
18.02.2015 12:47
otikomh
dnešní tisk píše o tom, jak ČR "zákeřně" vyzbrojovalo kyjevské nácky. Tak se nevztekej, náckové zase prohráli a prohrají vždy, protože za ně většina lidí na Ukrajině nechce bojovat
10 hlasů
Vladimir Bayer
18.02.2015 12:14
Vladimir28
S přítomností Rusů na Ukrajině je to jak onehdy s ruskými raketami na Kubě. Budou lhát a lhát, dokud jim Američani neutnou tipec,jak to udělal Kennedy. S Rusy se nepolemizuje. Jediné, čemu rozumí je hrubá vojenská převaha. Bohužel, Ukrajina je ve válce s Ruskem prozatím osamocená. Prozatím.
4 hlasy
Přemysl Kadlec
18.02.2015 13:52
Kadlec
Blbost. Tady spíše utnul tipec Chruščov Kennedymu. A polemizovalo se.Tehdy se žádné lhaní nekonalo a píše i učí se o tom už víc jak půl století pořád stejně. Rozmístěním raket středního doletu na Kubě SSSR odpověděl na umístění raket amerických v Turecku. V reakci na to vyhlásily USA blokádu Kuby, která měla zabránit dopravě dalších raket na toto území. To se podařilo, neboť sovětská plavidla se na hranici kontrolované zóny zastavila. Po dalších jednáních byly odstraněny i již instalované rakety, USA se zavázaly, že nenapadnou Kubu a že stáhnou svoje rakety středního doletu z Turecka.
7 hlasů
nováková věra
18.02.2015 12:12
veruska
Pokud je pravda co se odehrávalo při dobývání Debalceva je to těžký zločin za který by separatisté měli skončit v Haagu. Jal lehce se stanou z lidí zločinci a řezníci. poukazuje se na zvěrstva Němců za 2 světové války ale jak vidno člověk se stává hovadem jakmile má k tomu příležitost. Putin a Rusko je hodné akorát opovržení. Jsem přesvědčená, že i ti co zde nyní radostně tleskají ručičkama nad masakrem lidí, jsou podobného ražení jako ta zvířata na východě Ukrajiny. Pouze nemají příležitost ale vraždili by své protivníky stejně. Jak chce lidstvo dobývat vesmír a hledat jiné civilisace když se tu vraždíme komu bude patřit jaký kousek země. Co když půjde o to, kdo bude zabírat další planety? Lidská ubohost je tu zjevná ať se podíváte na kterýkoliv kontinent.
5 hlasů
Alois Okratek
18.02.2015 13:22
Sokrates
Nováková, jen pro upřesnění: separatisti nepřišli dobývat kyjevskou chuntu, ale chunta poslala své vojáky na civilisty na Donbase. Oni tam začali vraždit a ničit městskou civilní zástavbu. Těch přes 5 tisíc mrtvých civilistů je dílo ukrajinské "armády"- To co se jim dnes děje je zasloužená odveta!! A nic na těchto faktech nezmění tvoje lkaní nad brutalitou separatistů; oni to nezačali!!! Jenom vyhlásili svoji nepodřízenost majdanské chuntě!
9 hlasů
Vendula Kábová
18.02.2015 12:30
Vendulazvesnice
Ručičkama zde radostně tleskají ruští švábi s diplomatickým krytím...
3 hlasy
jarda novák
18.02.2015 12:29
otikomh
vojenská porážka agresora žádným zločinem není. Zločinem je nasazení armády proti vlastním lidem. Kdysi kvůli tomu NATO bombardovalo Jugoslavii, Irak i Libyi a chtělo Syrii. Tak se tady neprojevujte jako vzteklá trubka, prostě kyjevským náckům dali lidé z Donbasu bránící své domovy za vyučenou.
12 hlasů
wenzel Trousil
18.02.2015 12:27
Lenin
V Haagu musi zkoncit reznik co tam dodal ten zivy material a nedovolil mu ustoupit dokud bude jeden znich jeste ziv..Nemci, taky nackove tomu rikali-Kanonenfuter..Clovek je v zasade howado, nastesti se nekteri dokazi ovladat..Ti, co posilaji jine na smrt to asi nebudou..
4 hlasy
Vladimir Bayer
18.02.2015 12:18
Vladimir28
Díky za názor. 100% SOUHLAS.
4 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 12:11
tyden001
Prvni primeri Coko Hitler velkohube zrusil:
http://www.lidovky.cz/konec-primeri-osvobodime-ukrajinu-prohlasil-porosenko-pjp-/zpravy-svet.aspx?c=A140701_071849_ln_zahranici_ele
Druhe primeri:
Coko Hitler roznez zrusil a chtel davat vsem do zubu :-))))
Behem TRETIHO primeri chaoticke bombardovani sidlist Donecka a Horlivky neprestalo.
Kyjevsti nackove dale utocili na letiste v Donecku a snazili se probit z neexistujiciho Debalceva.
Dofam ze je seposi vyskoli, a pozenou ty nacky minimale do Kyjeva.
Tam uz ceka jelito npnp-dvorak a ten jim vysvetli, ze prohrali, protoze neumeli spravne heilovat :-)))))))
9 hlasů
nováková věra
18.02.2015 12:20
veruska
Zatím je čím dál zjevné, že fašismus z Ruské strany má navrch. samozřejmě, že teď vzájemná zášť nabude vrcholu. Navrch sil se skutečně budou dostávat jen radikální názory a skupiny. Myslím, že Porošenko brzy bude odstraněn a demokratické síly na Ukrajině budou kritizovány za slabost. Navrch se dostanou skutečně radikálové volající po pomstě. Válka se stane ještě brutálnější. Dlouhodobě nejde vybudovat žádný stát na válečných zvěrstvech na jiné skupině lidí. Bude to mít další tragické následky a bojím se, že tu bude další nekonečný boj jako Palestinci s Izraelem.
3 hlasy
Karel Votruba
18.02.2015 17:09
permonik
Kdo patří k těm demokratům v Kyjevě? Snad ne ti, co vyznávají a používají banderovské a fašistické symboly?
0 hlasů
jarda novák
18.02.2015 12:36
otikomh
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Vendula Kábová
18.02.2015 12:27
Vendulazvesnice
Rusko na válečných zvěrstvech buduje své impérium celé století...
1 hlas
Katany Korado
18.02.2015 19:02
PAZID
Ale zdá se, že na rozdíl od US zločinců nejsou při jeho " budování " dostatečně důslední :) .
0 hlasů
Patrik O Clock
18.02.2015 12:10
patrikoclock
Výprask u Dobalceve kromě Ukrů dostala (a to mne obzvlášť potěšilo) i pražská pravdoláskařská mafie, která se neštítila (jistě ve jménu pravdy a lásky a vůbec né pro kšefty Kalouskovejch kámošů) posílat na Ukrajinu zbraně, viz:
http://zpravy.idnes.cz/vyvoz-zbrani-embargo-ukrajina-de3-/zahranicni.aspx?c=A150217_220610_domaci_aba
Špinavci!
14 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 12:13
tyden001
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Daniel
18.02.2015 12:00
JanDaniel
Pokud se ukropi opravdu stahují po silnici z Debalceva do Artemivska, tak to bude pěkný masakr. Doufejme, že se spíše vzdávají.
3 hlasy
jarda novák
18.02.2015 12:39
otikomh
na netu je řada videí z toho jak opolčenci vedou skupiny zajatců, o nějakém stahování silně pochybuji, tomu kyjevskému náckovi se dá věřit stejně jako v jiných informacích od něj. Sami opolčenci říkají, že mobilizované vojáky pošlou domů k rodinám o nacgardě, pravém sektoru a žoldácích nemluví.
1 hlas
jara jara
18.02.2015 11:58
svedomi
Takto se z ruského vojáka - generála rudé armády dělá chudáček ukrajinský opočenec bojující za své práva proti zlým ukrajinským vojákům.
https://twitter.com/ondrasoukup/status/567970595134164992/photo/1
1 hlas
Alois Kerbel
18.02.2015 11:58
mik23
HLAVNE SI LIDI UVEDOMTE, ZE INTERNETOVA VALKA JIZ DAVNO Z RUSKE STRANY V CR ZACALA. SAMOZREJME SE NAJDE I PAR CHUDAKU CO JIM NASLEDNE VERI, ALE VETSINA JMEN ZDE JSOU ZOLDACI/NICKY PRO VYSILANI RUSKE PROPAGANDY. STACI SE PRECI ZEPTAT, KDO PORUSIL PRIMERI A NASLEDNE ZISKAL VELKE UZEMNI ZISKY? KDO NARUSIL HRANICE STATU? KDE POVSTALCI VZALI ZBRANE V TAKOVEM MNOZSTVI? KDO OKUPOVAL CELY VYCHODNI BLOK A NESTOLIL DIKTATURU? A RAZEM NEMAJI ODPOVEDI, MAXIMALNE BUDOU POVIDAT NECO O DIKTATURE USA. A KDE BYLA A JE VETSI SVOBODA, V USA NEBO V RUSKU?
7 hlasů
Katany Korado
18.02.2015 16:56
PAZID
No hleďme kluka, a já zrovna dnes četl na Novinky.cz, že to byla USácká pakáž, která infikovala HardDisky všech největších světových výrobců ... tedy jejich obslužné programy, které normální antiviry neprohledávají.. špehovacím Software. )
Tak jsi asi zase mimo a za víš koho ?? :) .
0 hlasů
Petr Konečný
18.02.2015 12:07
marwyn
Ohledně svobody v USA a Rusku, řekl bych, že momentálně je to fifty-fifty, ovšem je potřeba vzít do úvahy, že situace v USA se rychle zhoršuje. S konstitucí si tam dneska kdejaký negr vytírá řiť.
3 hlasy
Alois Kerbel
18.02.2015 12:33
mik23
fifty fifty, hahaha. Ja nerikam ze USA je raj na zemi, ale rozhodne kazdej si radsi koupi barak v USA nez v Rusku, stejne jako najdes okamzite praci s celkem slusnym platem v USA, kdyz nejses uplne mimo a mluvis trochu anglicky, zkus to na opacny strane. A sami rusove jakmile maj prachy tak skupujou pozemky na zapade. V USA vznika stale nova kultura, kde si muzes rikat cokoliv, i kdyz je prehlcena tim popem samozrejme. V Rusku reknes cokoliv proti a muzes jit do lochu, maji na to zakony, pripadne ti to poradne zneprijemni mistni aparat. Ale ty to mas holt fifty fifty ;]]].
4 hlasy
Katany Korado
18.02.2015 17:03
PAZID
Já bych si raději koupil barák na Krymu, kdyby ovšem nehrozilo, že to tam zpustoší narkozločinci USA v jejich agonii díky jejich choutkám na světovládu!! Zrovna včera jsem viděl odtud čerstvé video natočené Američanem, který se jel přesvědčit o pravdivosti zpráv z této lokality v jejich médiích a lidé tam vypadali rozhodně spokojeněji, než u nás.
0 hlasů
jarda novák
18.02.2015 12:41
otikomh
zeptej se Depardieua.
A chystej si burku a na USA velvyslanectví se neohýbej pro tužku
7 hlasů
Vendula Kábová
18.02.2015 12:21
Vendulazvesnice
Asi proto se tam ruští švábi tolik tlačí...
1 hlas
Katany Korado
18.02.2015 19:04
PAZID
Nebudeš ty pro změnu ta "černá vdova " ? :)
0 hlasů
jarda novák
18.02.2015 12:43
otikomh
jednak projevujete národností nenávist a za druhé, si zvykněte na to, že Rusko je bohaté a je jedním z největších vývozců kapitálu. Ostatně se můžete podívat i po Evropě a u nás kolem sebe, co dnes vlastní.
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 12:01
messi
Josef Kudrna
18.02.2015 11:54
Pepan
Je až s podivem, že zrušení povinné vojenské služby v ČR mělo tak velký vliv na degeneraci mozků porevolučních počítačových bojovníků za teplo rodičovského mamahotelu. Mnohým by nebýt sametu prospěl povinný 3-letý nástup do ruské armády. –:)
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 11:56
tyden001
Aha to je asi nejaky vlhky bolsevicky sen byvaleho tajemnika :-))
Ono pred sametem byl "povinný 3-letý nástup do ruské armády" ??
Jeste ze tyhle rudy vemena smeji jenom pindat na netu :-)))
2 hlasy
jara jara
18.02.2015 12:01
svedomi
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
rené pawlitte
18.02.2015 11:53
messi
Lžisenko opět perlí.
1 hlas
tyden tyden
18.02.2015 11:53
tyden001
Mrtvy fasista je dobry fasista.
Seposi, mydlete ty kyjevsky nacky hlava nehlava.
Oni az se vrati domu do Polska, Litvy a Estonska a zacnou tam delat bordel, tak si jejich vlady uvedomi, jak to zprasily.
Stejne jako Francouzi dlouho podporovali jihadisty v Syrii proti Assadovi, az se jim to jako bumerang vratilo.
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 11:51
messi
Na ČT24 hodně zpráv a chudinka Terezka Kručinská v tom plave.Ještě že ve 12.00 jí vystřídá někdo jiný.
7 hlasů
Patrik O Clock
18.02.2015 12:05
patrikoclock
Ta Kchódlova komsomolka bude po službě potřebovat přebalit a být svěřena psychiatrické službě pro posttraumatický šok.
1 hlas
jara jara
18.02.2015 11:49
svedomi
"Akce Ruskem podporovaných separatistů v Debalceve jsou čistým porušením příměří," prohlásila šéfka diplomacie EU Federica Mogheriniová
3 hlasy
Karel Musil
18.02.2015 12:04
KarelMusil
Odsoudí ta šéfka i útoky armády na doněcké letiště, Horlivku a Luhansk?
4 hlasy
jara jara
18.02.2015 12:07
svedomi
Separatisté nemají žádnou armádu, jsou to jen oddíly rusáků a kriminálních gangů, které se příležitostně střílejí i mezi sebou.
2 hlasy
jarda novák
18.02.2015 11:55
otikomh
je to rok od střelby na Majdanu a skoro 10 měsíců od upálení lidí v Oděse. Kde jsou výsledky vyšetřování, jak na nich trvá EU/USA a tahle paní ?
6 hlasů
jara jara
18.02.2015 12:04
svedomi
Výsledky jsou známy, ale protože je neodsouhlasilo i Rusko a vy, tak pro vás neplatí. Vy si jistě uděláte své vlastní výsledky, že? Např. Střelba do demonstrantů byla hromadná sebevražda ze zoufalství a oheň v budově byl založen španělským dispečerem najmutým Ukrajinou a Cia.
4 hlasy
jarda novák
18.02.2015 12:26
otikomh
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Pavel Šimurda
18.02.2015 11:47
Schico
.každý ředitel firmy, zodpovědný pracovník je velmi tvrdě trestán za jaždý úraz ne-li dokonce smrťák (tady trest natvrdo)...kyjevské vedení zavinilo vědomě smrt stovek svých lidí,z důvodu stupidních póz...a to mu tolerujeme???
..píši to narychlo, proto oprava
0 hlasů Nahlásit Re
5 hlasů
jara jara
18.02.2015 12:05
svedomi
tak mu to netolerujte. Budete to netolerovat u Putinovi, který posílá vojáky na dovolené s tankem zemřít v cizí zemi. Lumene.
3 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 11:47
tyden001
No pockej az trdlo npnp a rudy jelito dvorak dostanou instrukce.
Oni ti uz vysvetli, ze Coko Hitler je hrdina, Bandera byl neco jako Havlicek Borovsky, a ze Zapad to na Ukraji ne vubec nezprasil.
Posledne tu ta bolsevicka nula dvorak blekotal, ze NAS CESKY vyjednavac Fule, udelal maximum :-)))))
1 hlas
Petr Dvořák
18.02.2015 11:47
gogan
Tak a kde si separáti vyhradí nedodržovat příměří nyní? Tipnul bych Mariupol.
Amerika už to zřejmě ví Evropa si musí urychleně uvědomit, že s lháři a podrazáky se jednat nedá, jediné co by měl civilizovaný svět udělat je dodat urychleně Ukrajině účinné zbraně a poskytnout nezbytnou pomoc.
4 hlasy
Pavel Šimurda
18.02.2015 11:45
Schico
..každý ředitel firmy, zodpovědný pracovník je velmi tvrdě trestán za jaždý úraz neb-li dokonce smrťák (tady tresedení způsobilo smrt natvrdo)...kyjevské vedení zavinilo vědoěm smrt stovek svých lidí,z důvodu stupidních póz...a to mu tolerujeme???
3 hlasy
jara jara
18.02.2015 11:50
svedomi
tak mu to netolerujte. Budete to netolerovat u Putinovi, který posílá vojáky na dovolené s tankem zemřít v cizí zemi. Lumene.
1 hlas
Jan Bulva
18.02.2015 11:44
jaan
A tohle již ani není směšné , to je tragédie ..............
Ukrajinský prezident Porošenko řekl v projevu na kyjevksém letišti před odletem na východ, že vojáci se stahují z Debalceve podle předem připraveného plánu. "Žádný kotel, o kterém mluvili povstalci, neexistoval," řekl prezident.
7 hlasů
jarda novák
18.02.2015 11:57
otikomh
to je podle toho známého "my ukrajincy neznájem remýzy!"
2 hlasy
tyden tyden
18.02.2015 11:43
tyden001
Zrejme tam jeste budou nejaci zapadni poraci a zoldaci. OBSE ma za ukol je tam odtud vsechny "osvobodit" a pak at si tam Ukrajinci treba chcipnou.
Na rukach "humanitarniho" zapadu pry nesmi byt krev.
Jinak OBSE odmitla dopravazet humanitarni konvoje i dlouho odmitala jit to mista dopadu M17, ktere sestrelili fasouni z Kyjeva.
Oboji z duvodu nezajistene bezpecnosti.
Pak se MESICE divali, ja kyjevsti nackove bombarduji Doneck a Horlivku.
Je cas aby se OBSE dostala Nobelovku za mir.
8 hlasů
Melanie Potocká
18.02.2015 12:04
comeva
Možná by bylo zajímavé vidět,co z Kyjeva budou odvážet naše Tatrovky,až odevzdají "humanitární pomoc".
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 11:42
messi
Ukrajinský prezident Petro Porošenko řekl v projevu na kyjevksém letišti před odletem na východ, že vojáci se stahují z Debalceve podle předem připraveného plánu. "Žádný kotel, o kterém mluvili povstalci, neexistoval," řekl prezident.---ZOUFALEC
5 hlasů
tyden tyden
18.02.2015 11:46
tyden001
No pockej az trdlo npnp a rudy jelito dvorak dostanou instrukce.
Oni ti uz vysvetli, ze Coko Hitler je hrdina, Bandera byl neco jako Havlicek Borovsky, a ze Zapad to na Ukraji ne vubec nezprasil.
Posledne tu ta bolsevicka nula dvorak blekotal, ze NAS CESKY vyjednavac Fule, udelal maximum :-)))))
1 hlas
Bernagozzi Amedeo
18.02.2015 11:38
DONAMED
Dnes už je nad slunce jasné, že Rusko tuhle velmocenskou partii Strýčka Sama kterou sice nevyhlásilo, ale přistoupilo na ni, vyhrálo na celé čáře. Teď už pořadatelům partie jen zbývá jak tento debakl přijatelně podat veřejnosti, svým fanouškům a hlavně surovinovým, energetickým a zbrojním sponzorům. Rusové byli vždycky vynikající šachisté a Vladimír Putin jak vidno není výjimkou
13 hlasů
Henex
18.02.2015 12:44
Henex
Tak jednou Rusové na Ukrajině nejsou, potom zase vyhráli šachovou partii, máte v tom vy rudoši bordel. Opolčencům velí ruští generálové, ale jsou zřejmě na dovolené...
2 hlasy
Jan Nekonečný
18.02.2015 11:36
takjoza50let
"Za sebou podle rozkazů zničili všechno,co zničit měli" ?
9 hlasů
Karel Musil
18.02.2015 11:35
KarelMusil
Ta OBSE začíná být k smíchu. Odmítli doprovázet ruské humanitární konvoje s odůvodněním, že není zajištěna jejich bezpečnost. A to měli jet jen po povstaleckých územích kde se nestřílelo. Teď se cpou doprostřed bojů, což nemůže být funkce pozorovatele. Budou-li zabiti, bude se to svalovat na povstalce jako mezinárodní incident. Na jeho přípravě se třeba už někde pracuje. Mají podat zprávu zda se kde střílí,z bezpečného místa, kdo, odkud a pak dohlížet na stahování těch těžkých zbraní. Platí je členské státy a tak by měli uveřejňovat zprávy o svých pozorováních. Až bude stanovena hranice či demarkační čára, měli by tam nastoupit na základě rezoluce Rady bezpečnosti pozorovatelé OSN, kteří v tom mají systém, jako např. na Golanských výšinách, na Kypru a jinde.Ti jsou pak skutečně nezávislí, OBSE se zdá být zpolitizovaná.
15 hlasů
rené pawlitte
18.02.2015 11:34
messi
Porošenko do týdne uprchne nebo bude lynčován Pravým sektorem.Bude druhý Majdan.
13 hlasů
Jiří Susa
18.02.2015 11:30
logar
Dodržení příměří jednostranně se musí projevit pro jednu stranu likvidačně.
3 hlasy
rené pawlitte
18.02.2015 11:28
messi
“Muži sú demoralizovaní. Nechápem ako mohli naši velitelia hovoriť že v Debalceve je všetko pod kontrolou. Nič nie je pod kontrolou. Dúfam že sa im budem môcť ešte pozrieť do očí” – doplnil dôstojník.
Ukrajinská 40 brigáda Krivbass je rozbitá a prestala ako bojová sila existovať
Dnes v Debalceve prestala ako bojová sila existovať 40. brigáda Krivbass, ktorá v bojoch v Debalceve utrpela ťažké straty. Jednotka, ktorá bojovala niekoľko dní v obkľúčení spotrebovala takmer všetky zásoby munície. Časť mužov, ktorá sa pokúšala v malých skupinách dostať z obkľúčenia zahynula, časť sa vzdala Novorusom. Na videu sú zábery na približne 40 členov brigády, ktorý sa aj s ranenými spolubojovníkmi vzdali.
11 hlasů
Vlastík Smutný
18.02.2015 11:28
SMUTNA
To nenávistné a bezmocné vytí zdejších fašounských lumpů zní v uších všech slušných lidí jako rajská hudba.
19 hlasů
jara jara
18.02.2015 11:52
svedomi
Snad se vy- kriminálník Felix, necítí být slušným člověkem? Tak takovým "slušným" rozhodně nechci být.
3 hlasy
Vendula Kábová
18.02.2015 11:24
Vendulazvesnice
Přes spáleniště, přes krvavé řeky... už soudruzi jedou!
2 hlasy
Ben Melech
18.02.2015 11:16
niky
Bravo opolčeni, žeňte tu nacistickou a imperialistikou zběř co nejdále, nebojte, až ostatní regiony východní UK uvidí, že to jde, budou se přidávat další. Další oblasti na východě UK také nechtějí žít pod nacistickým a imperialistickým jhem.
18 hlasů
Pavel Sekora
18.02.2015 11:15
pavelsekora
Jen se vztekej fašisto, povstalci jdou najisto. Dobrá práce chlapci. Ještě pár dní a skutečný mír konečně díky vaší statečnosti, nekompromisnosti a boji za dobrou věc konečně nastane. Taková je realita a žádný Obama, Merkelová či Hollande s tím nic nenadělají. Zaseli vítr, sklidili bouři. Doufám, že je to poučí a od dalších pokusů na dobrodružná tažení směrem Rusko definitivně odradí.
31 hlasů
jan nový
18.02.2015 15:39
velemak2
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bratr-George-W-Bushe-mozna-pristi-prezident-odhalil-plany-pokud-jde-o-zahranicni-politiku-USA-362478
Toto si přečtěte a "zamrazí" Vás!!! Další Bush, pokud se stane prezidentem, zde jasně naznačil plány amerických válečníků!!!
0 hlasů
jan nový
18.02.2015 15:24
velemak2
Já bych se moc neradoval. NEZAPOMÍNEJTE, že za tím vším stojí USA. Ti se jen tak NEVZDAJÍ!!!! Vy nevíte, co je to za bandu??? Vždyť přepadávají cizí státy OD ROKU 1946!!!!!!!!
8 hlasů
jara jara
18.02.2015 11:16
svedomi
Už píšete zvací dopis s pozvánkou rusáků do Česka? Chystáte už chleba se solí?
4 hlasy
Tu stošedesát
18.02.2015 12:31
TU160
no radši proně než pro hnusáky
2 hlasy
Melanie Potocká
18.02.2015 11:12
comeva
Nesouhlas,žádný zkorumpovaný soud,postřílet bez soudu anebo ještě lépe nechat zlynčovat jako Kadáfího.
1 hlas
rené pawlitte
18.02.2015 11:11
messi
Včera pravdomluv Lysenko tvrdil že ukrajinská armáda drží pozice a separatisté lžou.
12 hlasů
Melanie Potocká
18.02.2015 11:09
comeva
Krysa Porošenko věděl,jak to dopadne a nechal je napospas osudu.Jeho rodina už včera opustila Ukrajinu.Chudáci vojáci ani nevěděli,že jsou v obklíčení a snažili se probít.
12 hlasů
jara jara
18.02.2015 11:09
svedomi
Od rusáků přece nemůžete čekat plnění nějaké dohody nebo smlouvy, nikdy žádnou smlouvu nedodrželo. Vis Čečnu, Gruzii, Ukrajinu, Moldavsko, Čína, Krym a mohu pokračovat do nekonečna.
5 hlasů
Karel Klepsa
18.02.2015 11:08
Odoaker
Říkám to furt, tvrdím to pořád. Ukrajinské banderovské nacistické svině je třeba ničit, hubit a likvidovat, prostě nacismus na Ukrajině vymýtit. A pak s černou opici z bílého baráku smýknout před mezinárodní soud pro válečné zločince, protože byla a je to tato zavrženíhodná opice, kdo tohle všechno vyvolal.
19 hlasů
jara jara
18.02.2015 11:10
svedomi
Podobně řval jistý Hitler a jeho fašisté. Vy s Putinem se od nich jen pouze opičíte.
4 hlasy
Petr Konečný
18.02.2015 14:55
marwyn
Hitlera a jeho propagandu mi v tomto článku připomíná jenom ústup, označovaný jako "příklad efektivního velení".
4 hlasy
O. H.
19.02.2015 11:46
kat320
Souhlas a navíc ještě skutečnost, že ukrouši co mohli to za sebou při ústupu zničili. Tohle v podstatě dělali němčouři za 2. světové války když utíkali z Ruska.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Pavel Sekora (31 hlasů) 18.02.2015 11:15
Jen se vztekej fašisto, povstalci jdou najisto. Dobrá práce chlapci....
Vlastík Smutný (19 hlasů) 18.02.2015 11:28
To nenávistné a bezmocné vytí zdejších fašounských lumpů zní v uších...
Karel Klepsa (19 hlasů) 18.02.2015 11:08
Říkám to furt, tvrdím to pořád. Ukrajinské banderovské nacistické...
petr petr (19 hlasů) 18.02.2015 12:49
Má bezmezná úcta patří lidu DNR a LNR a Zacharčenkovi za jejich odpor...
Ben Melech (18 hlasů) 18.02.2015 11:16
Bravo opolčeni, žeňte tu nacistickou a imperialistikou zběř co...