Krymské jaro
Mohutné oslavy: 96,8 procenta pro Rusko. Západ řeší odvetu

16.03.2014 19:22 Aktualizováno 17.03. 08:01

V Simferopolu se celou noc mohutně oslavoval návrat "domů" do Ruska. Pro připojení ukrajinského poloostrova Krym k Ruské federaci se v nedělním referendu vyslovilo 96,8 procenta hlasujících. Volební účast podle ruských médií přesáhla 80 procent, výsledek je tak v souladu s očekáváním. Západní země referendum neuznávají a hrozí Rusku sankcemi. O nich se bude zřejmě jednat už v pondělí.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Tom Kut (25 hlasů) 16.03.2014 21:21

    To ještě není konec. Východ Ukrajiny bude chtít také k Rusku a nám...

  • Jiří Pražák (19 hlasů) 16.03.2014 21:04

    Byla-li účast 80% a z nich 93 % hlasovalo pro připojení k Rusku,...

  • Jean Laroux (17 hlasů) 16.03.2014 20:32

    Obecní idiot Kerry se hned po referendu nechal slyšet, že USA...

  • Bernagozzi Amedeo (16 hlasů) 16.03.2014 19:52

    Jo, ale to je asi tak všechno co s tím mohou dělat.

  • Pavel Johanides (14 hlasů) 16.03.2014 19:47

    Občané Krymu již moudře rozhodli kam chtějí směřovat, jestli k rychle...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Takhle jasali i sudetaci v Chebu, kdyz prijel Hitler.

1 hlas

Ty to musíš nejlíp vědět Lustigu když jsi skotačil mezi nima.

3 hlasy

Teď se budou chtít trhnout po vzoru Krymu východní regiony s početnou ruskou národností a bude vymalováno.

0 hlasů

Studená válka v podání Ruska již začala:

http://zpravy.idnes.cz/kiseljov-a-jaderny-utok-na-usa-dk5-/zahranicni.aspx?c=A140317_125604_zahranicni_ert

1 hlas

Další nick z nekonečné řady nicků které užívá eM Felix je Laroux. Ten chudák už neví pod jakým jménem by se sem vpašoval. Dement.

1 hlas

Západ,co je to západ? Demokracie?Děvka prodejná,která si pravdu obrací jak se jí to hodí.A jara jara,Henex aVrána tomu fandí.Demokrati.

0 hlasů

Felixi, víš co nám můžeš a musíš?

1 hlas

Nadpis článku vystihuje vše,není co dodat.:-)

2 hlasy

Tak kdy si Rusko připojí Karlovy Vary a okolí?

2 hlasy

Gratulace Krymu k vyvázání se ze svazku s nacistickou Ukrajinou. Soudruhovi Obamovi, Zaorálkovi a dalším pronacistickým šmejdům navzdory.

6 hlasů

Skoda ze se toho nedozil Vasil Bilak, ten by pookral radosti :))).... mozna i pivo by teklo :))

1 hlas

Jak vidno, primitivní komunističtí politrukové se zálibou v alkoholu se přece jenom naučili na stará kolena ovládat internet...

4 hlasy

Dobrý jak soudruzi nacisti nadávají všem okolo do soudruhů a nacistů. Mění se to tady v grotesku..

1 hlas

Chceme zpět do Česka, žádají krajané na Ukrajině českou vládu...Čeští krajané na Ukrajině žádají vládu, aby jim pomohla s přestěhováním do vlasti. Na prezidenta a premiéra se dopisem obrátilo na 40 rodin. To je asi 100 lidí z řad Volyňských Čechů ze Žitomirské oblasti. Stěžují si na rostoucí kriminalitu. Vesnice Malinovka leží 100 kilometrů od Kyjeva, stranou všech dramatických událostí, i tady je ale znát napětí. Právě z Malinovky a nedalekého Malína vzešel nápad napsat dopis českým politikům. Místní lidé mluví o nárůstu kriminality, vypálených obchodech a taky o vyhrožování kvůli tomu, že někteří Češi pracovali v místní samosprávě a museli vstoupit do Janukovyčovy Strany regionů. Mluvčí českého ministerstva vnitra Pavel Novák potvrdil, že vláda od krajanů na Ukrajině dostala žádost: "Podnět jsme obdrželi a v tuto chvíli se jím zabýváme."

Na Ukrajině žije kolem 10 tisíc českých krajanů - jejich vesnice jsou i na Krymu. Kromě Žitomiru ale zatím české úřady žádnou další iniciativu požadující urychlené přesídlení neřeší.

5 hlasů

Volyňští Češi mají s banderovci vlastní zkušenosti, to ale soudruh Zaorálek nepochopí, ten chápe jen věci nepochopitelné

0 hlasů

A proč by se měli stěhovat do Česka? Je potřeba vyhlásit referendum a uzemí na Ukrajině a Krymu, obydlené Čechy, připojit k České Republice. Tomu bude Putin i čeští komunisté přece rozumět...

1 hlas

Nechce to např.hranice Rakouska - Uherska,možná by nebylo takové případné stěhování?:-)

1 hlas

Měli bychom jim pomoci a přijmout je. S banderovskými nacisty v jednom státě žít nelze.

2 hlasy

Mně to taky dvakrát netěší, žít s podobným Fejglem v jednom státě.

1 hlas

jak je videt,vs pokracuje krasne.hezky den.

1 hlas

.... Bulva, Jan, 1940, Chrastava, Ceskoslovensko, 1979, muž, S STB

1 hlas

.... Bulva, Jan, 1940, Chrastava, Ceskoslovensko, 1979, muž, S STB

0 hlasů

.... Bulva, Jan, 1940, Chrastava, Ceskoslovensko, 1979, muž, S STB

0 hlasů

Krymský parlament v pondělí dopoledne v reakci na to vyhlásil nezávislý svrchovaný stát s názvem Krymská republika a požádal o vstup do Ruské federace jako její nový subjekt. ,,,Rusko do konce roku rozmístí na běloruské základně Baranavičy asi 150 kilometrů od polských hranic letecký pluk s 24 letouny Su-27. Oznámil to vrchní velitel ruského vojenského letectva generálporučík Bondarev. Rusko už dříve posílilo své jednotky v Bělorusku o šest letounů tohoto typu.

1 hlas

Je překvapivé, že to nedopadlo klasicky sovětsky 99,9%. Ani okupační armáda, ani zákaz vstupu ukrajinských politiků, ani prakticky totožné otázky referenda nepomohly. Asi to ruští soudruzi nemají ještě pevně v rukou. Ono se jim to posere celé, Rusko spolkne Čína a svět si od nich ještě oddychne.

1 hlas

Máš v tom malej renonc, Čína kašle na Rusko jako takové, za pár let bude Čína s indií dirigovat podle svého celej svět, zpomalit to mohou akorát USA spolu s Ruskem, takže Číně vzájemné oslabování Ruska a USA vyhovuje.

0 hlasů

Zpochybňovat referendum, které bylo po dohledem pozorovatelů může jen blb. Rusové se rozhodli pro Rusko. Co je na tom k nepochopení ? Zákaz vstupu pro pučisty je celkem pochopitelný. Vláda v Kyjevě je nelegitimní a jen naprostý trotl může tvrdit opak. Otázky byly A) Připojení k Rusku; B) Zůstat jako autonomní oblast součástí Ukrajiny. Totožnost tu může vidět opět jen BLB. Soudruzi už v Rusku dávno nejsou. Soudruzi řídí EU. A EU se proto sere stejně jako se sral CCCP. Jen ULTRA-BLB by směřoval do EU poté co každý vidí kam to spěje.

7 hlasů

A bude klid, zdejší rusobijci si ještě párkrát zaštěkají než Obama a Merkelová zjistí, že sankce proti Rusku jsou gól do vlastní sítě a že na výsledku referenda se nedá nic změnit. Naši reportéři přestanou pronásledovat a sčítat každého majdanovce na Krymu a česká židovize si bude muset najít něco jiného, čím nás bude děsit ze spaní.

9 hlasů

Jo, Putinek zkouší ruskou variantu Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer zatím úspěšně.
Ale skončí špatně, i on i jeho veleříše.

3 hlasy

ted to chce zabrat jeste vychod ukrajiny,ale odesu nechte semitovi zidovi.at si ta svoloc zije na ukrajine.nikdo nehne prstem.p.putin by mel zdrazit ceny nafty a plynu v pripade sankci ze zapadu.nebo uplne zavrit kohoutky na cas.a prodavat jenom cine.cha,cha,cha!shalom.

0 hlasů

Tak především by měla různá antisemitská hovada udělat něco pro hezčí příští svět a spláchnout se do hajzlu. ;)

1 hlas

nechapete konstruktivni kritiku,meshugene?nekradte tak moc,a nikdo proti vam nic mit nebude,krysari.uz jen ten soud s krysou rat/h/ se tahne moc dlouho,ajnstajn.v usa odsoudili p.madoffa za par mesicu,,bratr Bernie uznal vinu a oba BRUCI v americke SATLAVE,svoloc zlodejska.ted v rijnu zacal process s 5ti pomahaci tech zlodeju a prave dnes o tom zacina jednat porota.rychlejsi spravedlnost by bodla fsem,meshuge-ajnstajn,ne?nelibi se?odtahnete do zidostana,azijati.nejste ani indoevropani nebo evropani,natoz slovani nebo cesi.jen tady pachnete,kradete a lzete a nadavate,svoloci.a na konstruktivni kritiku odpovite BECENIM o antisemitizmu,sami nejvetsi rasisti v historii sveta.a zlodeji.cha,cha,cha!shalom.

1 hlas

Konstruktivní kritika je prima. Ale konstruktivní kritiku těžko mohou podnikat duševně narušení antisemitští kokoti, kteří tak leda mají sedět ve svěrací kazajce na nočníku před klecovým lůžkem.

0 hlasů

zatim nic nez nadavky,ajnstajn.jak je videt,trpite asi fsema tema Ashkenazi vrozenyma chorobama,tech je zatim 19, sefdardickych 8,mizrahi 9.jestli je mate fsechny+par komplexu menecennosti a napoleon,tak se neni cemu divit.to neni nic antisemitickeho,arabove ty nemoci nemaji,meshuge.pouze a akorat zidofsky problem,ajnstajn.cha,cha,cha!shalom.

1 hlas

fakta jsou holt fakta,ajnstajn.cha,cha,cha!jo,chystate se na oslavy te rvacky ve staronove synagoze v praze,meshugeni?to bylo zrovna koncem brezna,pred kolika?asi 11 lety?vymozte si na to nejaky ten grant a rozjedte to,ajnstajni.to vam musim radit ja?cha,cha,cha!shalom.meshugene.

0 hlasů

Když takový Říha mluví o vrozených chorobách - to je skutečně hovor o provaze v domě oběšencově. :)

0 hlasů

Tož ale to byste Marceli spláchnul do WC celou tu "legitimní" vládu Ukrajiny :)

2 hlasy

Nesmysl.

0 hlasů

Jasně. Oni v tom "vyvolení" mají sami pěknej gulášek a neví kdo je právě našinec a kdo cizinec. Nebuj :)

0 hlasů

Jasně. Oni v tom "vyvolení" mají sami pěknej gulášek a neví kdo je právě našinec a kdo cizinec. Nebuj :)

0 hlasů

Jak typické pro ty co si myslí, že jsou neomylní. Místo aby se řešila příčina - proč vlastně vznikla iniciativa k referendu, řeší se možnosti jak potrestat....Ukrajinský premiér Arsenij Jaceňuk pohrozil krymským politikům, kteří referendum vyhlásili, katastrofálními důsledky. Ukrajina si je podle něj najde, i kdyby to mělo trvat více let, a požene je před ukrajinské a mezinárodní soudy. "Země jim bude hořet pod nohama," prohlásil na zasedání vlády.

3 hlasy

arsenyj je jen loutka semity zida sorosa.doufam,ze tam ti banderovci prohlednou.znaji prece t.bulbu a gogola.hezky den.

1 hlas


Rusko nebo Amerika: Kdo je skutečný agresor?
Článek ve Zvědavci (http://www.zvedavec.org)

Jak krize na Ukrajině pokračuje, je jedním z obzvláště pozoruhodných aspektů jazyk používaný západními médii a politiky k popisování Ruska a jeho prezidenta, Vladimira Putina.

Tato země a její vůdce byla označena za agresora, útočníka, budovatele impéria, a dokonce byla přirovnána k nacistickému Německu. V oblasti psychologie existuje výraz pro obranný mechanismus – projekce, která je charakteristická tím, že projektuje nežádoucí pocity na ostatní lidi. Možná USA a jejich západní spojenci zažívají nával projekce, neboť způsob, jakým popisují Rusko je nejen nesprávný, ale je to i patřičný způsob pro to, jak popsat západní mocnosti.
Ruská ne-agrese

Začněme s Ruskem. Od doby, kdy se k moci dostal v r. 2000 prezident Vladimir Putin, vyjma současné krize na Ukrajině (které se krátce dotknu), bylo Rusko zapojeno do dvou větších konfliktů: čečenské války v letech 1999 až 2009, a tak zvané pětidenní války s Gruzií v r. 2008. V obou těchto případech lze s určitou jistotou tvrdit, že Rusko konflikt nevyprovokovalo a že ve skutečnosti jednalo defenzivně. Čečenský konflikt začal po invazi do Dagestánu, kdy čečenská Islámská mezinárodní brigáda (IIB), islamistická bojůvka (tajně podporovaná CIA), vedená Šamilem Basajevem a Ibn al-Chatabem, napadla 2. srpna 1999 sousední ruskou republiku Da gestán, na podporu separatistických vzbouřenců z Dagestánské šury. Rusko nemělo příliš na výběr a 1. října vstoupilo do Čečny. Kampaň skončila de facto nezávislostí Čečenské republiky Ičkeria a obnovou ruské federální kontroly nad tímto územím. Je dokonce sporné, jestli to považovat za „zahraniční“ konflikt, protože je celkem přijatelné tvrdit, že šlo o vnitřní krizi.

Konflikt s Gruzií měl podobný sled událostí, jako Čečna. V noci ze 7. na 8. srpna 2008 zahájila Gruzie rozsáhlý vojenský útok na Jižní Osetii, v rámci pokusu opětovně ovládnout toto území. Tento krok byl zcela nevyprovokovaný. Gruzínský útok vedl k obětem mezi ruskými mírotvorci, kteří vzdorovali útoku spolu s milicí Osetie. Rusko oprávněně reagovalo vysláním jednotek ruské 58. Armády a ruských výsadkových jednotek do Jižní Osetie o den později a zahájilo nálety na gruzínské jednotky v Jižní Osetii a na vojenské a logistické cíle v samotné Gr uzii. Nyní je již dobře doloženo, že většina expertů, dohlížitelů a velvyslanců souhlasila, že válku začala Gruzie.
Ukrajinská krize

Od doby, kdy se Putin stal prezidentem, Rusko nikdy nenapadlo či nevpadlo do žádné země, pokud nešlo o jasnou provokaci z druhé strany. Tento fakt, zdá se, prošel u západních vůdců a médií bez povšimnutí, a ti nadále líčí Rusko jako děsivou a nepředvídatelnou zemi. Po mediálním informování o událostech na krajině, obzvláště na Krymu, člověk vyrozumí, že média velmi lačně líčí Rusko jako zemi, která opakovaně porušila mezinárodní právo a suverenitu jiných zemí, kdy ve skutečnosti je pravdou opak. Může krize na Ukrajině být označena za „invazi“? Zaprvé nebyla prolita žádná krev a nedošlo k žádným bojům či dokonce přestřelkám, vyjma varovných výstřelů do vzduchu.

Objevuje se argument, že Rusko porušilo územní suverenitu Ukrajiny, nicméně je třeba poznamenat, že jak Krym, tak Rusko současnou dočasnou ukrajinskou vládu neuznávají, a tudíž je pro ně území Ukrajiny zcela v anarchii a chaosu. V důsledku dobře zdokumentovaných incidentů neonacistického násilí v Kyjevě a v dalších částech Ukrajiny bylo zodpovědností Ruska zajistit, aby etničtí Rusové na Krymu byli ochráněni. Připomeňme si, že Rusko netvrdilo, že Krym nyní patří Ruské federaci. Prostě rozmístilo své jednotky, aby zachovalo mír v regionu. V závislosti na výsledku nadcházejícího referenda o statutu Krymu – 16. března, Rusko bezpochyby přijme odpovídající opatření, tj. buď opustí Krym, pokud si ten zvolí zůstat součástí Ukrajiny, nebo zůstane, pokud si Krym zvolí stát se součástí Ruska.
Americké intervence a expansionismus NATO

Zatímco Rusko dodržovalo mezinárodní právo a neprojevilo v posledních 14 letech sebemenší náznak agrese, USA a NATO činily opak. Jen USA samotné zasahovaly v následujících zemích: Sierra Leone, Nigérie, Jemen, Afghánistán, Filipíny, Pobřeží slonoviny, Irák, Gruzie, Haiti, Džibuti, Keňa, Etiopie, Eritrea, Pákistán, Libanon, Somálsko, Libye, Uganda, Jordánsko, Čad, Mali, Turecko. NATO mezitím bylo zapojeno do intervence v Bosně a Hercegovině, intervence v Kosovu, do afghánské války, a z poslední doby do intervence v Libyi; poslední dvě uvedené byly naprostým fiaskem a zanechaly tyto dvě země v troskách a anarchii.

Navíc NATO porušilo svůj slib Rusku. Michail Gorbačov údajně souhlasil s umožněním sjednocení Německa v rámci NATO poté, co mu bylo slíbeno, že NATO nebude expandovat „na východ ani o píď“. Místo toho v r. 1999 se k této organizaci připojily Polsko, Maďarsko a Česká republika, navzdory tvrzení NATO, že nemá v plánu po skončení studené války expandovat.

9 hlasů

pominul jste instigator semitu zida sorose v obou pucich.jak v gruzii,tak na ukrajine.to same jak kryptozid zeman s jeho dvema puci.semiti zidi proste nerespektuji svobodne volby,svobodu slova,kdyz jde jejich rozhodovani proti nim,svoloc.proto je nema NIKDO rad,krysy zlodejske.a protoze to moc krade,potkani.doufam,ze aspon ti banderovci prohlednou a nakopaji cumak tomu semitovi zidovi arsenijovi.skoro jak standa gross,fasoun.cha,cha,cha!shalom.

0 hlasů

A to si ještě Říha přečtou co vo těch židech teď napsali na Eretzu http://eretz.cz/2014/03/sok-papez-frantisek-oznamil-zid-papezove-nim-byli-take/ :D

0 hlasů

budeme holt muset zavest v cechach muslimske nabozenstvi.i kdyz par potrhlych semitu zidu uz preslo na tu viru v brokoline tak pred 10ti lety. ta svoloc vleze vsude.potrebuje to zmerit DNA a kazdeho s 30% vykopat do zidostana.jinac to nejde.

0 hlasů

Nějakej HEMR z Kanady nebo odkud, někde v laboratoři vyzkoumal ten "židovský gen". Chazar, nechazar .. maj ho. Dokonce i všichni ti Rusáci, kteří tvoří ne nepodstatné procento Izraelské populace. Maj ho. A dokonce i mnozí Arabáši bo to jsou taky semiti. Maj ho .. I ty ho máš. Já ho taky mám .. všici ho máme. Šalom .... MÍSTO PRO REKLAMU: Soukromá klinika Jean LAROUX PRAHA provádí za mírný poplatek 300 EUR odbornou obřízku. Zájemci hlaste se zde na diskuzi. Telefonní číslo poskytne soudruh HENEX ;)

0 hlasů

Tobě prý tam ufikli celýho piňďoura a proto tak vyvádíš. Mám nejen tvoji fotku, ale i tvoje telefonní číslo, mám ho sem napsat? Nebo snad rovnou i tvoji adresu...?

0 hlasů

Nějakej HEMR z Kanady nebo odkud, někde v laboratoři vyzkoumal ten "židovský gen". Chazar, nechazar .. maj ho. Dokonce i všichni ti Rusáci, kteří tvoří ne nepodstatné procento Izraelské populace. Maj ho. A dokonce i mnozí Arabáši bo to jsou taky semiti. Maj ho .. I ty ho máš. Já ho taky mám .. všici ho máme. Šalom .... MÍSTO PRO REKLAMU: Soukromá klinika Jean LAROUX PRAHA provádí za mírný poplatek 300 EUR odbornou obřízku. Zájemci hlaste se zde na diskuzi. Telefonní číslo poskytne soudruh HENEX ;)

0 hlasů

Takovéhle nazi-úchyláky na Týdnu trpí? To je vážně síla...!

0 hlasů

Jo když NAZI věší na zeď obraz Hitlera je to Kosher a když s eněkdo zmíní o článku na židovském plátku Eretz je nazi. To je prdel mein herr :D

0 hlasů

Kopírovat a tapetovat dlouhé pasáže článků odjinud je vopruz. A kopírovat ze stoky jménem Zvědavec je vopruz stonásobně.

1 hlas

Plno keců, agresor je Rusko.

0 hlasů

Hlavně, že v tom má vrána jasno.

0 hlasů

jasno v tom mají všichni kromě pár českých líbačů minihitlerkova zadku.

0 hlasů

Vrána von je tím líbání zadku nějak posedlej. Maj pozměněnou vorientaci či co ?

0 hlasů

Tak to je dobrá zpráva, Artěk je už zase ruský. Šimurda si může konečně splnit svůj sen. Pionýři celého světa vzhůru na Krym! Potravinové balíčky sebou...

0 hlasů

Koukám,že u pravicovejch mudrlantů se projevuje stejná křeč,jako když důchodce z vysočiny porazil v přímých volbách posírajícího se ŠláfnKhárla.

0 hlasů

Pokud vím, tak zatím jen skončilo referendum. Rusové se zatím nevyjádřili jestli hodlají Krym připojit. Henex už má samozřejmě ale jasno :)

0 hlasů

Cožpak já, na mně nezáleží. Hlavně že má jasno Putin a místní soudruzi...

0 hlasů

Ministr Lavrov prohlásil že v případě sankcí západu se jim to obratem vrátí jako bumerang.

0 hlasů

Jasně. Rusko přestane přijímat ekonomické uprchlíky z Evropy a zmrazí konta evropských a amerických miliardářů v ruských bankách.
To bude nadělení!

1 hlas

Dráždit medvěda se nevyplácí. Natož pak ruského.

0 hlasů

Tak ten ruský je obvzlášť vzteklý. Jenom aby si v té chamtivosti neskřípnul pracky do klády... :-)))

0 hlasů

Ona je taky další možnost, že toho co ho dráždí pořádně pocuchá. To nepíši proto, že bych si to přál, nebo že bych mu fandil, ale proto, že ta možnost je velice reálná..

0 hlasů

Světu mír...je rusky "miru mir"...můj kamarád to při maturitě na průmce přečetl jako "mupi mup"....učitelka myslela ,že omdlí a okamžitě mu dala čtyřku, aby z něho nevylezlo ještě kdoví co...

0 hlasů

Šimurdo-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a Šimurda s dalšími zaprodanci

0 hlasů

..my sereme na Vás...serte na nás taky....jako doposud...

0 hlasů

Šimurdo-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a Šimurda s dalšími zaprodanci

0 hlasů

..jasná zpráva krymského referenda...

0 hlasů

Šimurdo-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a Šimurda s dalšími zaprodanci

0 hlasů

..udivuje mne, jak to Západ a některé emigrantské frustráty na tomto fóru zaráží a překvapuje...

0 hlasů

Mě to nezaráží a rozhodně ani nepřekvapuje. Tohle je parta aktivistů s havlovým ideovým tančíkem. Aby bylo jasno. Podobná havěť se vyskytuje víceméně v každé zemi. Na Ukrajině před nedávnem tato partička pučem převzala moc. Nejsem si jist jestli za ty své kydy dostávají od někoho zaplaceno protože ten někdo by musel být úplný blb, aby platit takovou tlupu opic ale rozhodně se jim nedá upřít snaha. Poznat se dají velmi snadno. Jakmile se jedná o zájem židů, Židů, Izraele, USA, NATO a všech tupých poskoků jsou v diskuzi jako na koni a melou stejné fráze ze stejné příručky. To na co se zaměřují ukazuje koho píseň zpívají a naznačuje to i koho chleba jí.

0 hlasů

Média situaci zveličují "Svým studentkám jsem nadával za to, že když dělaly nějakou publicistiku, tak si nedokázaly zjistit názory druhé strany. Když šlo o obapolný problém a nějak objektivně bez komentářů ho prezentovat. To bohužel postrádám i u našich médií. Většina lidí, co o problému informuje, v této části světa nebylo. Proto jsme se sem vydali. Jsem zvyklý si na věci sáhnout a tak jsem jezdil třeba i na frontu do války v bývalé Jugoslávii. Nejdřív rád vidím, co se kde děje a pak si na to udělám svůj názor," podotkl. Podle něj je situace na Kyrmu uměle nafouknuta do velikosti konfliktu a česká média vše velmi strašně zveličují. "I zde je to trochu vyprovokované. Myslím si, že se lidé domluví a katastrofické scénáře nenastanou. Ptal jsem se v jedné vesnici a ve městě na to, co když se Krym odtrhne. U Nás slyšíme katastrofické scénáře, že bude bez plynu, bez elektriky. Ale oni říkali, že platí za vše, za vodu i za plyn. Podle mě tady žádná energetická krize nenastane. Do škol chodí pohromadě tatarské, ruské i ukrajinské děti a bude se vyučovat dál. Tady v naší oblasti život poběží dál," dodal moderátor a poslenace Stanislav Berkovec s tím, že doposud nezažil jediný konflikt.

2 hlasy

BULVO-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a bulva s dalšími zaprodanci

0 hlasů

jasně, jaký konflikt, když se jedná o území okupované cizím státem?

1 hlas

To už vás nyní nemusí trápit, Krym je nyní Ruský a tak jsou Rusové na svém území.

1 hlas

Je to ukrajinské území okupované ruským vládnoucím režimem. Nic jiného to nikdy nebude.

0 hlasů

Dupat nožičkou si můžete jak chcete, ale Krym už vyhlásil nezávislost a vy s tím nic neuděláte.

0 hlasů

Vráno okupant je třeba Izrael, který okupuje stát Palestina tj. stát, který uznalo 4 x více zemí než stát Kosovo. Rusko zatím, žádný Krym neokupuje. Má na Krymu svá vojska a to se souhlasem Ukrajinské vlády, která Rusům Sevastopolský přístav pronajala.

1 hlas

Realita od Standy........ moderátor Berkovec, z Krymu: Je tady pohoda. Lidé vzpomínají na SSSR a chtějí do Ruska...JINÝMA OČIMA Obyvatelé Krymu vzpomínají s větší jistotou na bývalý SSSR a prot nyní inklunují k Rusku. Hysterie našich médií je přehnaná. Lidé se tady domluví, katastrofy nenastanou. Takhle referuje z Krymu, kde si přeje pětadevadesát procent lidí připojení k Rusku, poslanec ANO a televizní moderátor Stanislav Berkovec. "Spousta lidí, a je jedno jestli Ukrajinci, Krymští Tataři či Rusové, vzpomínají s asociací jistoty na SSSR a inklinuje proto k Rusku. Dříve prostě měli větší jistotu. Tady to je úplně jiný svět, nedá se to porovnat se situací v Česku na vesnici," "Jsme v oblasti města Sudak a tady je naprostá pohoda. Od rána jsme projezdili tak na sto padesát kilometrů. Byli jsme v sedmi volebních místnostech. Jak ve městě, tak i na vesnicích. Třeba v jedné, kde žije pětapadesát procent tatarského obyvatelstva. Nyní jsme kousek od Bachčisarajské oblasti, kde Tatarové žijí a přestože jejich vedení deklarovalo, že nebudou chodit k volbám, tak nám říkali, že jich tam šlo poměrně dost.Nezažili jsme jediný incident. Nyní, když jsme jeli do Nového světa, byla napříč silnicí zaparkovaná cisterna s pitnou vodou a na ní vlála modrožlutá vlajka s parašutistickými symboly. Zastavil nás chlap v maskáčích, ale pak nás pustil. Lidé jsou naprosto v klidu. Hysterie v našich médiích je přehnaná. Naše volby byly podle mě mnohem více hlídanější policií než tady," řekl Berkovec. Jeho cesta na Krym je to organizovaná z Bruselu. "Letenku jsem si koupil sám a přiletěli jsme do Simferopolu v noci a od rána jsme včera jezdili po volebních místnostech. Jediné letecké spojení sem bylo z Moskvy," dodal. Je ve skupině s poslancem Úsvitu Milanem Šarapatkou, novináři z Kypru, Maďarska, Francie a tak dále.

4 hlasy

.. Bulva, Jan, 1940, Chrastava, Ceskoslovensko, 1979, muž, S STB

0 hlasů

BULVO-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a bulva s dalšími zaprodanc

0 hlasů

Jen malá korekce, soudruhu Bulvoviči, 95% zfanatizovaných Ukrajinských Rusů na Krymu si přeje připojení k nacistickému Rusku, zbytek lidí na Krymu Tvůj ideál velké sovětské říše nesdílí.

1 hlas

Jsou to totální mimoni. Jaký význam má referendum na území, okupovaném ruskou armádou, ve kterém jsou položeny dvě otázky s úplně stejným významem?
Kdo normální by šel za takových podmínek hlasovat? Leda ruští okupační vojáci, a i ti na befél.

1 hlas

Mě by zajímalo zda jsi byl při referendu na Krymu,spíš si myslím že jsi byl v krymu.

1 hlas

Účast hojně podpořená voliči v neoznačených uniformách, kteří měli právo pěti hlasů a práva první noci se ženami od 8 do 96 let včetně. Je pak divu, že účast byla tak mizivá, pouhých 96,77 %. Odhad byl 125,63%, je pak možné, že něco ručně umazali. Bojaři.

2 hlasy

Koukám,že u pravicovejch mudrlantů se projevuje stejná křeč,jako když důchodce z vysočiny porazil v přímých volbách posírajícího se ŠláfnKhárla.

0 hlasů

fakt jsi na Krymu anebo jsi jen zfetovanej panák

5 hlasů

BULVO-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a bulva s dalšími zaprodanc

0 hlasů

EUstán má hlavně v gatích z toho, že teď mohou proběhnout různá referenda v některých členských zemích(Španělsko, Británie, Belgie, Itálie) o samostatnosti některých států(oblastí). To bude mazec až se tenhle nefunkční neobolševický EUmoloch začne hroutit. To budou sankce ze strany USA a Barrosovců.....:-)))

3 hlasy

Nemuselo k tomu dojít.Co dělala celou dobu Ukrajinská armáda a policie ?Misto válení si šunek měla nahánět fašistické bojůvky ve vlastní zemi.

1 hlas

!?!?!?!? Těmi "fašistickými bojůvkami" myslíš demonstranty z Majdanu? Nebo všechny Ukrajince, kdo revoltovali proti Janukovyčovi?

2 hlasy

Když ty fašistické bojůvky tam přicházejí z Ruska a chrání je ruská armáda, mizerně převlečená za domobranu.

4 hlasy

A kdypak diktátorek Putinek vyhlásí referendum o odtržení od Ruska v Čečensku?

3 hlasy

Rusofobie mi vždycky připadala ubohá, ale chováním Ruska jsem znechucený. Když Rusové věří, že nacionalismus a směšné dobyvatelství je ta pravá cesta pro 21. století, aspoň je za to neobdivujme. Takhle může uvažovat jen dětinský národ.

4 hlasy

Soudruzi z USA a EU nedokázali za 40 let vyřešit okupaci poloviny Kypru členem NATO - Tureckem, Kosovo uloupili Srbsku a hrozně se diví, že Rusko se chová stejně, a to ještě s tím rozdílem, že Krym byl , je a zůstane součástí Ruska

2 hlasy

BULVO-semelová tě školí,že--2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a bulva s dalšími zaprodanc

0 hlasů

Soudruhu Bulvo a který že to stát USA či EU vyrvali jinému státu a přičlenili si jej k sobě?

3 hlasy

Akorát že Krym nebyl, není a nezůstane součástí Ruska.

3 hlasy

Co máš furt s těmi "soudruhy z EU a USA"? Jestli sis nevšiml, slovo soudruh se už asi tak 23 let nepoužívá. ;-)

4 hlasy

Omyl. Tady se při nedostatku argumentů a k dehonestaci oponenta používá slůvko soudruh naprosto běžně.

5 hlasů

jenže oni se tak chovají, jako ortodoxní soudruzi

0 hlasů

Mně to je furt nejasné, jestli je pro tebe "soudruh" nadávka nebo poklona. Protože jedné straně konfliktu soudružské manýry dovoluješ a ještě ji za to chválíš...

2 hlasy

nenadávám ani nepoklonkuji ani nechválím

3 hlasy

Pražské kavárny a rusofóbové - jedno jsou. Bohužel tito diletanti okupují i vysílání České televize. Takže se na zpravodajství a různé diskusní pořady vlastně nedá dívat.

Jsem dnes šťastný, že naším prezidentem je Miloš Zeman a ne ten uslintanec a válečný štváč Schwarzenberg.

2 hlasy

Tak šup šup, vyhlas autonomii a připoj se k Rusku, tam se můžeš klanět Vladimiru Vladimíroviči i stokrát denně.

7 hlasů

Jj, opět a zase se potvrdilo, že slovo Rus patří jen mezi nadávky.

4 hlasy

Všichni Rusové ale nepodporují agresivní politiku vládnoucího minihitlerka.

4 hlasy

Ty zase nahradí soudruh Bulva a Lev Nikolájevič.

2 hlasy

Rusko dostalo bruselské poskoky a nejzadluženější zemi světa USA do kolen.

Ruské akciové trhy v úvodu obchodování nečekaně zamířily vzhůru. Analytici přitom předpokládali, že ruské akcie klesnou kvůli nejistotě nad rozsahem sankcí, které Západ uvalí kvůli záboru ukrajinského Krymu a tamnímu referendu o připojení k Rusku.

1 hlas

Jo a Johanides s Šimurdou mají úspory v rublech :-D

2 hlasy

Zděšení světa nevyvolalo referendum jako takové ale způsob jednání Ruska které porušilo mezinárodní smlouvy a hlavně závazek Ruska vůdči Ukrajině, že slibuje neporušitelnost hranic, Nyní v Rusku nacionalismus má zelenou a dav křičí slávu Sovětskému svazu. Vlajky ze srpem a kladivem a návrat do hranic CCCP. Myslím si stejně tak jako mnozí, že u Krymu to neskončí. Nesdílím nadšení Ruských obyvatel a myslím, že nás čekají těžké časy, co se týče zhoršení mezinárodních vztahů a ekonomických problémů s tím souvisících.

6 hlasů

Pro Krym a jeho obyvatele bude mnohem lepší, když budou součástí bohatého Ruska, než zadlužené a zvídačené Ukrajiny.
Ukrajina je umělý stát složená z různých regionů, které dříve patřily někomu jinému. Taková Podkarpatská Rus patřila do Československa.

I pro krymské Tatary bude lěpší, když budou obyvateli Ruska. A sami si to uvědomují.

3 hlasy

Bohaté Rusko :-D
Lvu Nikolájeviči asi ukrad nick nějaký potměšilý ironický záškodník.

4 hlasy

..neskončí to...pokud Západ pojede dál v rámci odvet atp....Putinovi stačí v tom případě nedělat nic...a jede to samo...Charkov, Doněck..Oděsa...

3 hlasy

šimu-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a šimu bulva s dalšími zaprodanc

0 hlasů

šimu-2,3 milionů obyvatel-z toho 1,334 rusů,
účast 1,3 miliony voličů-volili i děti a šimu bulva s dalšími zaprodanc

0 hlasů

Zděšen je ten, kdo spoléhal na pravdu a lásku a pocit bezpečí, sucha a ochrany. Nerezignujme na přirozené schopnosti se o sebe nějak starat. Nikdo to za nás totiž neudělá a nám by pak nezbylo nic jiného, než být chvíli pouze zděšen (jako momentálně všichni politici EU) a následně se rozloučit se vším, co jsme považovali za důležité (např. svůj život, rodinu, svobodu, hmotné statky, auto, kolo, …).

1 hlas

Západ dostal první vyúčtování za svou naprosto nepochopitelnou politiku...buď My...anebo Rusko

4 hlasy

Ale vy jste tu opakovaně prohlašoval, že volíte ODS "jako trend" a že "jistíte ODS sedm hlasů" (nebo kolik). Doběhl jste někdy za vašim poslancem, abyste mu řekl, že politika jeho strany je podle vás špatná a málo vstřícná k Rusku?

5 hlasů

..to není o volbě nebo nevolbě ODS...to je o rozesrání Ukrajiny politikou Západu..buď MY anebo Rusko...

0 hlasů

Podle zahraničních pozorovatelů volby proběhly bez incidentů a zcela v duchu demokracie.Občané tohoto poloostrova mají právo na sebeurčení stejně tak jako Kosovo nebo Faerské ostrovy.

4 hlasy

Na svém studiu německé saské technické university jsem objevil fantastickou věc, kterou jsem před tím nevěděl...že Němec myslí jako Němec, Rus jako Rus...atd..a to je odlišné od toho, co si myslíme my...Češi...překvapilo mne to...a řada lidí u nás o tom neví...

0 hlasů

Rudi oslici hykaji blahem. Az se probudi ze vcerejsi opicky, budou tady zase radit jako stalinovi dervisi:-)

4 hlasy

Koukám,že u pravicovejch mudrlantů se projevuje stejná křeč,jako když důchodce z vysočiny porazil v přímých volbách posírajícího se ŠláfnKhárla.

0 hlasů

Nejen ty, ale i další rusofóbové jste docela zoufalci. Přiznej se. Že jsi Pražák, máš sádelnaté pozadí a rád chodíš do kaváren.

1 hlas

Výsledek mi připomíná zlaté časy mého mládí.

5 hlasů

..tím myslíš sudetoněmecké "Heim ins Reich"..??

0 hlasů

To jsem nezažil. Ale prožil jsem si podobné výsledky voleb.Snad bývával ta % tenkrát ještě o něco vyšší.

4 hlasy

Že to referendum Západ neuznává. To je úplně jedno. Důležité je, že ho uznává Rusko.
I já si myslím, že lid na Krymu má právo na svá svobodná rozhodnutí. Proto i já uznávám toto referendum.

8 hlasů

Tak to ruský hitlerek samou radostí vyvěsí českou vlajku.

4 hlasy

Bohužel spíš ruskou.

2 hlasy

Zdejší Tolstoj nejspíše sovětskou

3 hlasy

Vadí vám ruská vlajka?

0 hlasů

Vladimír Vladináckovič Hitlerkin okupoval Krym, ale to je pro něj hodně malé sousto, když měl zálusk na celou Ukrajinu. Určitě mu to nebude stačit, agrese budou pokračovat. Pokud s ním Rusové zavčas nenaloží jako ukrajinci s jeho poskokem Janukovyčem.

6 hlasů

Obávám se, že máte pravdu, že u Krymu to neskončí. Putinova vláda v podstatě umlčela slabou opozici a i internetové stránky jsou blokovány. Cenzura jako řemen a návrat starých pořádků. Autoritativní režim se známkami diktatury si upevňuje moc a myslím, že takzvaný šroubek se bude utahovat více a více. Propaganda sdělovacích prostředků zpracovává veřejné mínění a dav jásá. Putin a jeho osoba poroste ve své popularitě a nebude to trvat dlouho a stane se nejmilovanějším vůdcem Sovětského svazu. A nejmilovanější vůdci jak známo jsou téměř bohové.

3 hlasy

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

0 hlasů

..včera jem byl na mši svaté a pan farář říkal, že máme brát život takový, jaký je...

0 hlasů

A do jaké míry se tohle referendu týkalo USA?

1 hlas

Podobně jako bombardování Británie Hitlerem a 2 světová válka.

6 hlasů

Je dobře že čas od času zvítězí PRAVDA a LÁSKA. Blahopřeji občanům KRYMU k získání svobody ,nezávislosti a životu bez Banderovců a EU válečných štváčů !!!

7 hlasů

K životu bez válečných štváčů je tedy nejlepší nechat se okupovat ruskou armádou.
Brilantní dedukce!

5 hlasů

Nu ano ,demokraté uznávají pouze svobodu prosazenou bombardováním a odhlasovanou pod hlavni kulometu .
Kam jen to spějeme ...

2 hlasy

Praktiky sovětské moci se dramaticky mění ve prospěch demokracie, jenom to ještě potřebuje pár století.
Ještě nedávno by volby dosáhly 99.8% ve prospěch sovětské moci. Kim by to ještě o 0.2% dokázal vylepšit.

6 hlasů

Vv Rusku jsou všechny volby zfalšované. I v těchto se muselo falšovat - ruská okupace dostala ve skutečnosti 123 % hlasů, ale na příkaz z Moskvy to snížili.

4 hlasy

Koukám,že u pravicovejch mudrlantů se projevuje stejná křeč,jako když důchodce z vysočiny porazil v přímých volbách posírajícího se ŠláfnKhárla.

0 hlasů

Gratulace krymským občanům k pragmatickému rozhodnutí vystrčit vůči západu holou zadnici a nepřipustit tak ,,podojení,, ekonomiky(hospodářství) jejich poloostrova EU a USA tak, jak to připustily bývalé země východního bloku, včetně nás, pod taktovkou kolaborantů a zrádců, za mrzký peníz.

11 hlasů

Gratulace sedí, na Krymu mají zajištěné holé zadnice na příštích 20 let dopředu.

3 hlasy

Prave ze jim zbyla jen ta hola zadnice:-)

4 hlasy

Neděle na Krymu; Kerry dodržuje štábní disciplinu a tvrdě hlásí, že USA referendum neuznají. Mezi řádky však lze číst: Jsem zatracený lhář, a myslí na generála Colina Powella, co se v OSN zapřísahal, že v Iráku jsou zbraně hromadného ničení a přitom věděl, že je tam kulové s přehazovačkou.

3 hlasy

Skoda, ze Rada bezpecnosti dle meho mineni docela selhala, nebot evidentne jde jejich clenum jen o vlastni. Ano, vlady maji mandat od sveho lidu a povinnosti vuci nim, ale nejak jsem zil v domneni, ze RB ma nejake obecne standarty tykajici se vsech. Asi omyl, nebo se to nejak zametlo...

1 hlas

Tim nasilim na rusky mluvicich se mysli vrazdeni civilistu v Syrii (z kterych zrejme nekteri take rusky mluvili) ?

3 hlasy

Na rade bude Vychod Ukrajiny .

0 hlasů

Rusko si stejne nemuze pripojit ani Krym bez poruseni smlouvy nebo smluv, co vim.

3 hlasy

Urodnou pudu na Zapade budou brzo prodavat Cinanum,aby platili dluh Ruska,ukrajincum zbyva holy prdel

0 hlasů

Účast hojně podpořená voliči v neoznačených uniformách, kteří měli právo pěti hlasů a práva první noci se ženami od 8 do 96 let včetně. Je pak divu, že účast byla tak mizivá.

3 hlasy

Účast hojně podpořená voliči v neoznačených uniformách, kteří měli právo pěti hlasů a práva první noci se ženami od 8 do 96 let včetně. Je pak divu, že účast byla tak mizivá.

0 hlasů

To v KLDR jsou jiní borci, ti si nadělili i 100% odevzdaných hlasů. Je vidět, že od dob SSSR to s Ruskem jde z kopce dolů.

5 hlasů

a co rikate na 99% v referendu na britskych falklandech? zrejme se byli ucit v kldr co?

10 hlasů

....jeden obcan Falklandu mi rekl: dokud budem pod Britanii, pak vim, ze kdyz nekdo rano v pet zazvoni u dveri, ze to je mlekar, u Argentiny (mela tenkrat diktaturu) se to nevi.

7 hlasů

Už jsem vám odpověděl níže, jen se dívat.

Tam to je z hrůzy, že by mohli patřit pod Argentinu.

3 hlasy

souhlasim, tady zase ze by meli zustat s ukrajinceme tak v cem je rozdil?

1 hlas

Odpovím průpovídkami. a) Sliby chyby, za b) z bláta do louže.

Z toho plyne, že obyvatelé Krymu zblbli masáží Ruska, že s nimi se budou mít jako prasata v žitě a zároveň, že Rusko nemá zdroje aby sliby splnilo. Stačí se jen podávat trochu dál od Moskvy jak tam se lidem žije. Do těch podmínek by nešli u nás bydlet ani cikáni. Ať mi někdo něco říká o blahobytu Ruska. Blahobyt má tak akorát Putin na jeho vystavěné dače za 3 miliardy dolarů nebo pár mafiánů a oligarchů, ale obyčejný mužík žije jak za cara.

3 hlasy

Na Ukrajině to určitě lepší , po rozpadu SSSR nebylo.
Prý se vrátí do zemljanek :). .. A to se obyvatelům Krymu nelíbilo. Sami viděli jak zpustnul Sevastopol za 25 let, kolik tam zmizelo pracovních míst. Tak není divu, že když chápou potřebu Ruska mít zde hlavní černomořskou základnu, je jim jasné, kolik pracovních míst to přinese a možná i rozvoj turistiského ruchu:). Ani netušíte, kolik ukrajinců k nám uteklo za prací a žádalo zde o trvalý pobyt. vykládali mi, jak tam mafie vybírá daň z práva na život a policie je zkorumpovaná. To ale oficiální místa nemohou přiznat. .. Ani to že se ve vzniklém chaosu chopili moci nacionalisti.

Ale Vy si stejně budete mlít pořád svou, tak upřímnou soustrast .Ty nikdo blbnout nemusel. Od r.1954 nesnili o ničem jiném. Jenom big brother měl sny úplně jiné .... jak pod nějakou záminkou dostane Rusko výpověď nájemní smlouvy na základnu a záhy si ji tam obsadí On :).. jako v KOSOVĚ. Jenomže Putin měl dobré a včasné informace a tak se pojistil a to teď Kerryho nejvíce prudí :).

7 hlasů

Sakra, z toho musí mít amíci a EU boule za ušima. Asi jim nezbude mic jinýho než prohlásit, že občané z Krymu byli asi pod vlivem drog nebo alkoholu. Jo, dosadit do Kyjeva ty, který ve volbách získali 2% hlasů, stříleli po vlastních lidech, zavádějí partyzánský teror viz dnes v TV /volyňští češi, kde jim utekla větička/... - to se jim líbí. Mj. ruský vojáky zrovna nemusím, ale co jim zbývalo - jak dopadly radnice v Doněcku, Luhaňsku, Lvově...se sice z českého mainstramu nedovíme, ale na netu jo. Jak asi vypadal kyjevký parlament - jak se jednalo s těmi, kteří nestačili utéct - v době převratu si udělá obrázek každý sám. A to je x násobně omlouvá.

7 hlasů

Pry to byl byvaly mj. Krymsky oblibenec ktery nechal strilet "po vlastnich".
Na Krymu nejaci pro-rusti ozbrojenci obsadili budovy, coz sice ponekud to same ale ze zaberu ktere jsem videl pred tim opozice mela leda tak nejake klacky. Tak ci tak, z toho co vim to napodobne zni jako ze si nejaci anonymni ozbrojenci prosadili svoje puskami u hlav, a kdo si dovolil neco rict rovnou dostal do drzky.
Pokud nekdo vylozene obsadi ceskou Snemovnu, tak u sebe berete jako logicky krok se rovnou proste odpojit?

1 hlas

.....na tomto foru bychom meli Krym nechat stranou a meli bychom se durazne venovat pocitu stesti soudruha Simurdy.

5 hlasů

V dlouhodobem horizontu je Rusko vyrizeny, je mineni odborniku. Rusko se bude ted muset stocit do klubicku jak raneny jezek. Sliby smerem ke svym obcanum (hospodarske) nebude moci splnit a destabilisuje se samo sebe.

5 hlasů

Slysel jsem, ze Rusaci pry jdou po (udajne) opozici i v zahranici, jako ze nejakymi jedy aj., a Merkel by si mozna nechtela kazit vztahy, takze doporucuji trochu te opatrnosti.

0 hlasů

To je asi pravda. Může však stát, že co bude Rusko smotáno v klubíčku jak raněný ježek, tak se celý podnik s EU zhroutí. Rus vydrží hodně. Kolik si myslíš, že vydrží EU, až v Řecku, Španělsku... nebude 30% bez práce , ale 40%. Až ve Francii nebude 10%, ale 20%?Nebo si myslíš, že Evropan vydrží víc než Rus?

6 hlasů

Jakoze ruska vlada bude zit izolovane jak nejaky car, a lid bude stale volat slavu v nejakem tom pomateni vsemu jakkoliv ruskemu, a kdo ne, tak ten dostane prinejmensim do drzky a je jedno jestli na uzemi Ruska nebo kdekoliv jinde?

0 hlasů

Daleko vetsi nebezpeci je, ze az nebude Rusko stacit, ze se odvaze vojensky od retezu a neco vyvede za ucelem odvedeni pozornosti od sveho stavu.

Rusky domaci produkt je miniaturni v porovnani s EU a USA. Pri embargu si bude ruske hospodarstvi tezce zvykat. A hlavne rusti obcane pociti tu soucasnou bidu jeste bolestneji. Ale oni to tak chteji :)) Jako kdyz se Goebbels ptal v Sportpalast jestli chteji Nemci totalni valku :)))

4 hlasy

Ale jejich státní dluh je na rozdíl od celé EU i US nulový. Takže kdo asi nebude schopen splácet státní dluhopisy ???? a přijde o rating AAA+ ???? :):):)
A až si Čína přijde pro splátky které nebudou, tek si vezme třebas Aljašku, nebo podíl na Panamském průplavu :) !!!

3 hlasy

Co ty čísla ty máte vycucaní z prstu? Asi ano. Rusko dovží z Eu zboží za 150 miliard dolarů a vyváží za 100 miliard dolarů. Myslíte vážně, že kolos EU položí nějakých 100 miliard dolarů. Spíše položí se dříve Rusko a zbytek světa než EU, které má rozpočet asi 1 bilion Eur. Necítíte ani trochu ten rozdíl? Asi ne, tak to se nedá nic dělat.

4 hlasy

Slabé,v KLDR to bylo 100%..

2 hlasy

ke kldr se blizi jen britske falklandy s 99% z lonskeho brezna.

0 hlasů

Tam to je z hrůzy, že by mohli patřit pod Argentinu.

5 hlasů

Vypadá to jako blbec, mluví to jako blbec, tak to musí být Kerry.
Najděte si ještě obrázek Van Rompuye a Její vznešené Degenerace, baronky Ashtonové a pochopíte, jaké "elity" nás dovedly do tohohle srabu.

4 hlasy

Parlament autonomní oblasti vyhlásil dne 17. února 2008 v 15:50 SEČ nezávislost na Srbsku a prohlásil Kosovo za demokratický, světský a multietnický stát,[11] oficiální orgány a představitelé Srbska však nezávislost odmítají uznat a považují oblast nadále za součást Srbska, postoj ostatních států není jednotný. Mezinárodní soudní dvůr v Haagu v červenci 2010 rozhodl, že jednostranné vyhlášení nezávislosti nebylo porušením mezinárodního práva.

6 hlasů

Soudruzi spocitali vysledky a cisla jim vubec nesedi. Asi to pocital nejaky sovetsky uconyj ...

4 hlasy

Bodrý příspěvek, pln faktů, žádný výkřik do tmy. Ostatně jako vždy....

6 hlasů

Shňme to:
USA-EU korporatni fasisti - lez , podvod, zlodejina, persekuce, omezovani svobody, vyvoz demokracie s dosazovanim loutkovych vlad, rabovanim a naslednym chaosem a valkou...

Rusko - nemusi takrka nic delat a cekat, az se ten sileny, korporatne fasisticky system Zapadu pod vedenim instalovanych socialistu sesype...

4 hlasy

Tak a mají to, po čem toužili. Uvidíme, jestli se jim to bude líbit i v budoucnu. Když ptáčka lapají...

9 hlasů

Ty máš koukám taky hlavě Hemenex :) Koho kdo lapá?

3 hlasy

Ty jsi poslední dobou opravdu natvrdlý, Larouxi...! Ty už neznáš ani stará česká přísloví...?
Kdo koho lapá? Rusové obyvatele Krymu! Naslibovali jim například ochranu před fašistickými živly, vyšší životní úroveň a zvýšení penzí. Mně se hned vybavilo, jak mi nějací rusky mluvící mladíci nabízeli "ochranu" mého obchodu. Tedy nabízeli... Oznámili mi to. Zavolal jsem kamarádům a když přišli pro peníze, dostali tak přes držku, že už se neukázali...

0 hlasů

Tebe Chocholousek, fesaku:-)

5 hlasů

Za 25 let s Ukrajinou neměli žádné turisty, ač mají krásné pobřeží, dováželi potraviny z Ruska, ač má Ukrajina nejvíc černozemě v Evropě, dováželi uhlí z Ruska, ač mají vlastní zásoby na 500 let.

Opět shrnutí:
Jakákoli budoucnost s Ruskem, je lepší, než žádná s Ukrajinou

Je tu někdo, kdo tuto tezi bez urážek rozbije?

11 hlasů

Takze kdyz jim ted na Krymu Ukrajina zablokuje dodavky plynu, vody, elektriny, tak jim bude v CCCP lip?

4 hlasy

Plynu? a nedluží Ukr zrovna Rusku za plyn?
Mrkni do mapy, jak Krym sousedí s Ruskem

4 hlasy

Níže uvádíte, že plynovod je vlastně produktovod kde proudí místo plynu zkapalněný plyn? Blahopřeji, právě jste napsal hovadinu Týdne. Vás by měli ukazovat v cirkusu.

3 hlasy

Krym po sousi nesousedi s Ruskem vubec.

3 hlasy

Moravské naftové doly v Dambořicích - jeden měsíc.
V době 1. ukr. x Rus plynové krize

0 hlasů

A nemyslis, ze na to potrebujes precerpavaci terminal, jehoz vybudovani trva nejaky cas?

3 hlasy

Myslíš, že z Kataru nebo z Lybie vede do EU plynovod?
Z plynu se stane pod tlakem tekutina.
7. třída - fyzika

0 hlasů

A myslis, ze ten plynovod vybudovali pres noc?

3 hlasy

Rusko s Německem také ne. A přes které země vede plynovod Southstream? Z Ruska do Německa. Bez tranzitu přes kohokoli.

0 hlasů

To ještě není konec. Východ Ukrajiny bude chtít také k Rusku a nám (EU) zbyde západ. Takže Putin dostane z jablka to zdravé a nám (EU)zbydou ty shnilé části.
Ten se musí chechtat. Navíc Ukrajina potřebuje naléhavě 2,4 mld USD na splácení dluhu a komu ten dluh dluží? Samozdřejmě Rusku.
A až dostanou blbečkové z Majdanu účet za plyn v evropských cenách, čeká nás zaplava emigrujících kozomrdů.
Shňme to:
EU - svrab, neštovice, žádný průmysl, žádné nerostné bohatství a banda zadluženců s nataženýma rukama
Rusko - nerostné bohatství, černomořské pobřeží, vyspělá část Ukrajiny

Skóre je jasné. Kdo to zaplatí? My všichni.

25 hlasů

Vrtalo mně hlavou, proč Ukrajinské fašistické bojůvky na Majdanu jsou tak vehementně podporovány západními mocnostmi, které mají plné huby demokracie.(Nemluvím o našich vlezprdelkách.) Pokud to vyřešíte jako zlomky v matematice, tedy převedením na společného jmenovatele, vyjde vám bohužel jednoznačně, že otevřený fašismus na Ukrajině je podporován skrytým fašismem západních velmocí. Proto také to "rozhořčení" nad výsledky Krymského referenda.

2 hlasy

Co váš zázračný zkapalněný plyn jak jste uvedl v jiném příspěvku. Jak ten se má?

4 hlasy

mili fasouni a nackove z agresivni koalice USA-EU,

Krym je Rusko a vy nam muzete polibit rit.

8 hlasů

Milá redakce, to jsem zvědavý , kdo k tomuhle dění napíše nějaký objektivní sloupek. Pan Hekrla to už nebude, když jste ho vyhodili (byl asi jediný z vás schopný vidět objektivně), tak na (ne)štěstí vám tam zbývá ten Motýl s IQ motýla.

11 hlasů

Odkud to máte, že pana Hekrdlu vyhodili?

0 hlasů

viz blisty

0 hlasů

Máte konkrétní odkaz?

0 hlasů

http://www.blisty.cz/art/72571.html

0 hlasů

Hekrdlu vyhodili..to je dobře...

3 hlasy

Hekrdlu nevyhodili, asi je na zasloužené dovolené...

0 hlasů

..a pak že to s Týdnem jde z kopce. Krásná zpráva. Ten se tak hodil do Halo Novin. Marxista. Doufám, že půjdou i zdejší příznivci rudých trenek.

3 hlasy

Byla-li účast 80% a z nich 93 % hlasovalo pro připojení k Rusku, znamená to, že připojit k Rusku chtějí tři čtvrtiny obyvatel, Obama si tak může akorát dát nohu za krk., protože to jer větší síla než dvě třetiny zkorumpovaných poslanců rozprášeného parlamentu v Kyjevě

19 hlasů

Účast hojně podpořená voliči v neoznačených uniformách, kteří měli právo pěti hlasů. Je pak divu, že účast byla tak mizivá.

2 hlasy

Sorry, špatný klik, můj příspěvek měl skončit pod jiným uživatelem. Ale teď už je pozde bycha řešiti. Dobrou noc, ráno moudřejší jelena. Řekla Vasilisa Překrásná.

0 hlasů

Nejseš ty z Plzně? Prý jenom na tamních školách žáci nechápou kolik je 93% z 80% zůčastněných. V Rusku to učí ve třetí třídě ZŠ. V USA v osmé třídě SŠ.

7 hlasů

jsem rád, že stavíte ruskou třetí třídu ZŠ na úroveň osmé třídy americké SŠ, ale naučte se počítat především vy - děkuji panu Vyskočovi níže, za to, že to vypočetl stejně dobře jako já

1 hlas

Tak schválně 80% ze 100 je 80 a jedno % z 80 je 0,8. Chvilku pauza na přemýšlení :-) 0,8x93 (to abychom věděli, kolik je 93% z 80. Tak to je 74,4. Chvilka pauza na pomalejší 74,4% je tudíž pro Rusko.

6 hlasů

Pepku Vyskoč. Sice se snažíš ale máš to blbě. V každých volbách a u každého hlasování je 100% jen ten počet, který se účastnil. 80% z tohoto počtu je 80%. Pokud se 20% obyvatel nezůčastnilo, jejich volbu NELZE odhadovat. Mohli by být pro nebo proti a mohou být nerozhodnutí. Měli možnost, které nevyužili a tím dali najevo, že za sebe nechají rozhodnout jiné. Dávej pozor Pepku abys při snaze udělat ze sebe chytráka náhodou neskončil jako blbec :)

0 hlasů

děkuji za podporu, ale ten Fiszting Hand stejně nepochopí, že 75 % nebo 74,% jsou tři čtvrtiny

1 hlas

..Obama nemohl projevit v referendu svůj názor, protože není obyvatelem Krymu...

0 hlasů

Voloďa Putin, mi volal, že nyní bude usilovat o mír a zachování klidu a pořádku....schválil jsem mu to...ale by si raději spakovali všichni Rusáci svoje prachy z EU a USA, než se na nich Západ začne hojit...

0 hlasů

USA referendum odmítly. Tak, tak. To je ukázka americké demokracie. Lid se musí podřídit zájmu elity.

7 hlasů

I v bývalém Československu se v r.1992 elita ptala obyvatel na jejich názor na rozbití státu. To byla také ukázka novodobé demokracie.

1 hlas

rozdeleni csfr bylo to nejlepsi co oba staty mohlo potkat.

1 hlas

Emigranti tady pláčou a soplí ve své frustraci...to mi činí doskonalý plezír...nesnáším je víc než tady ty komunistické anče..které nakonec volí ty socanské kydy...a pak se diví, co to zase je...

1 hlas

Ty nesnasis emigranty, protoze jsi se pri emigraci spletl a utek jsi do DDR k Honeckrovi :))))

2 hlasy

Nesnášíte emigranty, protože jste svoji příležitost promeškal? A vůbec - proč neustále píšete o svém studiu na nějaké "minderwertigen UNI in Ostdeutschland"? Myslíte si, že jste jediný člověk, který vystudoval VŠ? Nebo dokonce, že tady není nikdo, možná nějaký "nenáviděný emigrant", který vystudoval školu mnohem prestižnější? Doporučil bych vám, abyste se poradil s odborníkem.

5 hlasů

..ma sereme na vás...serte na nás taky...

0 hlasů

..jasný vzkaz obyvatel Krymu Západu...

3 hlasy

...na Krymu se Kerryho na to, co si myslí, nikdo neptal, protože není obyvatelem Krymu...

0 hlasů

Rozhovor s Martinem Žourem, který na Ukrajině podniká ve strojírenství a energetice již dvacet let....na aktuálně.cz

Rozhovor s člověkem, který tam podniká....... To by si měli přečíst i reportéři čt a další "odborníci" na Ukrajinu !

5 hlasů

Díky za odkaz. I když ukrajinské poměry neznám, tak to vidím podobně jako pan Žour.

1 hlas

Právě, já si také cením lidí a názorů když mají zkušenosti z daného prostředí. Věřím, že je to tak jak popisuje.

1 hlas

Obecní idiot Kerry se hned po referendu nechal slyšet, že USA výsledky neuznají. Jak proboha může být někdo tak tupý, že toto řekne ?! Výsledek referenda NELZE neuznat. Ten výsledek vyjadřuje vůli hlasujících a pokud nejsou výsledky zfalšovány, musí se vůle lidí vzít na vědomí. Neuznat může USA připojení Krymu k Rusku ale ne výsledek referenda. Někdy mám pocit, že ti co řídí Ameriku vybírají na místa svých kašpárků naprosté idioty záměrně.

17 hlasů

Nevtipné je, že při účasti bezmála 80% se 93% vyslovilo pro něco (cokoli) a najdou se „demograté“, kteří nad tím ohrnují nos.

3 hlasy

Vypadá to, že ruský rubl zmizí z tabulek směnáren.

4 hlasy

„Tady to je,“ Medveděv řekl dnes 24.4.2011 novinářům v italské L’Aquile, po summitu skupiny G8. „Můžete ji vidět a dotknout se ji,“ uvádí Bloomberg.

Otázka nadnárodní měny „se týká všech, už nyní i mincovny, “ řekl Medveděv. Zkoušková mince „znamená, že jsou stále připraveni. Myslím, že to je dobré znamení, že jsme pochopili, jak jsme vzájemně závislí.“

Medveděv vysvětloval, že mince byla ražena v Belgii a nese slova „jednota v rozmanitosti“. Zpráva RIA Novosti uvedla, že mince představovala příklad „možné globální měny“.

Čína a Rusko opakovaně vyzvaly k nové globální měně, která nahradí dolar.

Při konfrontaci o plánech nahradit dolar novou globální měnou, jak předseda Federálního rezervního systému Ben Bernanke tak ministr financí Timothy Geithner popřeli, že takový program existuje.

Nicméně, jen několik dní poté, co řekl Kongresu, že neexistují žádné plány na přechod na globální měnu, se Geithner snažil prosit elitářský CFR (Council on Foreign Relations) tím, že je ujišťuje, že byl „otevřený“ k pojmu nového globálního měnového systému.

Velmi mlčenlivá Banka pro mezinárodní platby, považována za světovou špičku centrálního bankovnictví, vydala politický dokument v roce 2006, který vyzývá k ukončení národních měn ve prospěch modelu globální měny.

Globální měna by byla hlavním ústředním bodem budoucího systému vlády světa. Začátkem tohoto týdne, papež Benedikt volal po „světové politické autoritě“, aby řídila globální ekonomiku.

0 hlasů

Západ musí být překvapen, že existují oblasti, kde na Západ všichni serou...

12 hlasů

My jsme vsichni vedeli ze jsi kryptokomunista, ted vime uz jen ze jsi komunista :)))

2 hlasy

...já jsem například soukromý podnikatel s katolickou výchovou a německým vysokoškolským vzděláním na Valašsku, v Rožnově pod Radhoštěm a na Západ seru taky...takže ruské obyvatele Krymu chápu...

3 hlasy

Německé a Východoněmecké je kurevský rozdíl Pavle...

4 hlasy

..není...jsem Dipl. Ing. v celé EU...i když jako soukromníkovi je mi to stejně k hovnu...

0 hlasů

Aspoň vás vezmou přednostně u zubaře.

3 hlasy

..zubaře já zbožňuji...24. dubna jdu na kontrolu implamntátu a 14.6. na zub na implantát...paráda..komplet chrup bez kazu...

0 hlasů

Nepochybně to bude mezi vámi a Západem vzájemné, jak vás tak čtu.

3 hlasy

..určitě..na beton...

0 hlasů

..my sereme na vás...serte na nás taky...

0 hlasů

A samozřejmě jsi taky štastný.

2 hlasy

Nikdy jsem se do vás nenavážel, ale poradil bych vám, abyste přestal pít. Pro začátek, možná, začal později - většina lidí si dá panáka po práci (osobně šnaps nekonsumuji, ale mám sousedy a známé). Váš problém je, že jste ten "soukromý podnikatel" a zřejmě začínáte chlastat už před polednem. Osobně mi je jedno, jak si kdo ničí zdraví, ale pomalu jste opravdu jen směšný. I když, i to je vaše osobní volba.

3 hlasy

Někde jsem četl, že pokud chybí ve věcné diskuzi argumenty, dopouští se diskutér často klasického faulu, kterým je přechod na personální útoky.

4 hlasy

Pro boha, jak lze reagovat na věčné - "jsem šťastný, atd"?Tady mi opravdu chybí argumenty. Ale proč se o tom mám bavit zrovna s někým, jako jste vy? A neříkejte mi, že jste něco četl. Jestli něco nesnáším, tak to je lež.

3 hlasy

Pro OK: na Larouxe je asi taky zbytečné reagovat. Když tento obránce Ruska, které má na svědomí za 20. století nejvíce povražděného vlastního obyvatelstva, tady píše níže ty známé fráze, jak nesnáší americké vrahy, lháře.., tak je to zbytečné, ne? Tento člověk tady nepřišel diskutovat, nebo se vám zdá, že ano? Tento člověk ví něco o slovech, která užívá (mám na mysli demokratické principy)? Stojí tady tito lidé za ten čas? Docela mě ty jeho bezduché,naučené fráze níže dostaly, a to je špatně, je to totiž ztracený čas.

2 hlasy

Výsledek referenda je naprosto jasný. Není tady o čem se dál bavit. Zpochybňování referenda jako způsobu projevení vůle lidu je zpochybnění demokratických principů jako takových. USA už mnohokrát dokázaly, že nejsou demokratickou a svobodnou zemí. Opovrhuji těmito pokrytci, lháři, zloději a vrahy a opovrhuji každým, kdo se podílí na jejich agendě. Co nesnáší člověk Vašeho typu je mi tedy naprosto ukradené.

1 hlas

Přečtěte si, jak reagujete např. na Helenu Dvořákovou - když vám chybí argumenty, začnete plotnou. Odjakživa tady reagujete jen osobními útoky - jak si vůbec dovolujete poučovat ostatní? Sebereflexe vám nic neříká???

2 hlasy

Naopak. Reagoval jsem na její poznámku o "pálení" a v podstatě jsem naznačil, že má nějaké to běhání po domácnosti a to ji brání myslet hlavou. Argumentů jsem uvedl dle mého názoru dost. Ne tedy, že bych se podobného faux pa o kterém píši občas sám nedopouštěl. Někdy fakt nemám na něco argument. Občas čtu, zírám na to s otevřenou pusou a nejsem schopen jediného slova

0 hlasů

Šimurda nepije, nemůže, je vyléčený alkoholik. Budiž mu to ke cti. Bohužel se s léčbou začalo pozdě a tak většina mozku již vzala za své...

4 hlasy

To je to, co nám sdělil a věřím tomu, že tu abstinenci nějaký čas dodržel. Bohužel, většina alkoholíků abstinovat nevydrží. Off the wagen, on the wagen - každý indián ví, o čem mluvím.

3 hlasy

..problém většiny alkoholiků spočívá v tom, že si nepřipustí, že mají s alkoholem problém...já jsem si provedl 27., 28. a 29 září 2007 detox sám, bez léčení..a nejblo to se mnou...bylo to ale kurevsky těžkých čtrnáct dní..kdy mi žena musela mixovat polívku a dávat ji do PET-lahve , abych se napil..a syn mne musel krmit...abych si nevypíchl oko...čtrnáct dní jsem nespal....ale vydržel jsem to a jak říkala obvoďačka"..to čumím, že to s vámi nejeblo..."...ale ano, měl jsem s tím problém a amám, proto již sedmý rok zcela abstinuji...a mám v tom systém...

0 hlasů

Já si stejně myslím, že si občas cvakne-tajně, a potom sedne adatluje.

3 hlasy

Pavel Šimurda 16.03.2014 21:19
Pavlíku drž se! A buď šťastný, nadšený atd.

0 hlasů

pro o.k...21.14...ale jinak mi napsali "notorický alkoholismus" do posudku Svaz protifašistickcýh bojovníků a I. správa STB... 5. července roku 1989..byl to velký postup, protože 4.11. 1984 mi tam ti samí napsali "paranodidní schyzofrenie"...pro mne byl "notorik" nepředstavitelný postup v kariéře...

0 hlasů

Reaguji na pana Š. a jeho prohlášení, které je stejné, jako to před nějakým časem. Jestli máte svůj problém opravdu neustále pod kontrolou, tak vám nejen blahopřeji, ale z celého srdce vám přeji, abyste vydržel. Snažte se tedy prát tak, aby to nevypadalo jako "Entzugserscheinung"

3 hlasy

Opravdu vtipné referendum, které nenabízí možnost zachovat stav - Krym jako součást Ukrajiny. Bez ohledu na výsledek, který je jasný, to taky o něčem svědčí.

3 hlasy

Nevtipné je, že při účasti bezmála 80% se 93% vyslovilo pro něco (cokoli) a najdou se „demograté“, kteří nad tím ohrnují nos.

1 hlas

Přesně tak, nedali vůbec šanci těm, kteří si připojení k Rusku nepřejí - většina jich ani k urnám nepůjde. Podle počtu obyvatel by referendum proruští přehlasovali, přesto organizátoři ukázali svou "ruskou demokracii" v otázkách referenda - aby nemuseli mít černé na bílém, kolik lidí si proruský směr nepřeje. Líp se mává světu před očima 90 procenty, že ano..

3 hlasy

Máte v té hlavě alespoň něco? 7% se vyjádřilo proti. Hlasování bylo anonymní. Jak můžete plácnout takovou blbost? Pokud někdo mohl těch 7 procent zvednout a neudělal to, tak akceptoval rozhodnutí většiny tj.pokud nevyužil své provo volit, přenechal rozhodnutí ostatním a to je v podstatě totéž jako by hlasoval s nimi pro připojení k Rusku.

6 hlasů

Zkuste si to přeložit třeba do ruštiny, která je vám jistě bližší - viz článek: "Voliči se v referendu rozhodovali mezi dvěma otázkami, z nichž ani jedna ale fakticky neznamená odmítnutí připojení k Rusku." Ale kdo má z mládí mozek vymytý, těžko začne přemýšlet, viďte neútočný a mírumilovný Jeane?:-)

3 hlasy

pokud nekdo chtel zachovat dnesni stav, tak stacilo nejit volit = mene nez 50% ucast = neplatne referendum = zachovani soucasneho stavu.
ovsem 80% lidi k volbam slo a 93% z nich chteji pripojit k rusku = neni co resit, ale vy urcite zacnete placat neco o rustine, komunistech atd. ze?

1 hlas

1.Jste pro znovusjednocení Krymu s Ruskem s právem subjektu Ruské federace?
2. Jste pro obnovení platnosti ústavy z roku 1992 a pro status Krymu jako součásti Ukrajiny?
Čemu na tom ještě nerozumíte ?

2 hlasy

Vzhledem k historii země a původu obyvatelstva je určitá forma autonomie na místě. Podstatné je, že je tu možnost připojit se k Rusku a nebo zůstat součástí Ukrajiny. Jde o referendum a ne o anketu s 10 ti otázkami. Při účasti 80% obyvatelstva a pokud se 93% vyslovilo pro připojení k Rusku zbývá už jen nějakých 27 % těch, kteří by mohli chtít JINOU .. jakoukoliv alternativu. Tady prostě není co řešit.

0 hlasů

Pro ruskojazyčné obyvatelstvo v čele s Jeanem ještě jednou a pomalu; budu citovat doslova:
"Převážně ruskojazyční voliči se rozhodují mezi dvěma otázkami, z nichž ani jedna ale fakticky neznamená odmítnutí připojení k Rusku. Jedna zní: Jste pro znovusjednocení Krymu s Ruskem s právem subjektu Ruské federace? A druhá: Jste pro obnovení platnosti ústavy z roku 1992 a pro status Krymu jako součásti Ukrajiny? Rozdíl mezi nimi ve skutečnosti příliš velký není. Ústava z roku 1992, přijatá v době rozpadu SSSR, už na Krymu dávno neplatí. Krymu dávala mimořádně rozsáhlou autonomii až do oddělení od zbytku země. Druhá otázka referenda je tudíž jen pomalejší variantou cesty do Ruska."

3 hlasy

Co to zase plácáte proboha ? Co bylo asi těch 7% ??

4 hlasy

Mužiku, jděte si přepudrovat Lenina...

4 hlasy

Můžete to přeložit do češtiny ?

5 hlasů

Pokud špatně rozumíte, patrně to bude způsobeno tím, že doma používáte už jen ruštinu. Za to já se zodpovědným necítím.

2 hlasy

Henexi jsi moc šikovný klučina a umíš používat vyhledávač. Bravo :D

0 hlasů

Jean Laroux 16.03.2014 20:44
"prepudrovat lenina" bude nejspise nejaka rackova zvrhla sexualni praktika, ja bych na tu jeho vyzvu radeji nepristupoval.

1 hlas

Jean Laroux 16.03.2014 20:44
Nevím Jeane, jestli vás zdobí gel ve vlasech nebo pleš, to jsem neřešil, ale s trochou důvtipu byste pochopil, že jde o vaše kostlivce a nabalzamované mrtvoly ve skříni, které vám nedovolí vidět a přemýšlet jinak, než tady předvádíte.

2 hlasy

Jean Laroux 16.03.2014 20:44
Tak se vykašli na Lenina a běž si nagelovat vlásky, Larouxi, ať jsi fešák... :-)))
P.S. Nezapomeň, že jsem asi jediný zde na diskuzi, který ví, jak vypadáš...

3 hlasy

Výraz "přepudrovat Lenina" opravdu neznám a pochybuji, že jej zná jakýkoliv jiný Čech. Osvětlete mi prosím co to znamená a jak často to doma děláte :)

4 hlasy

..jsem nadšený, spokojený a šťastný...

0 hlasů

..výsledek politky Západu....buď my nebo Rusko...

1 hlas

To je hanebná propaganda krachujících vrahů z vólstrítu!
Pro připojení k Rusku hlasovalo 123 procent obyvatel Krymu!

5 hlasů

Smiřte se Vráno s faktem, že jste hloupý. Uleví se Vám

9 hlasů

bingo!

2 hlasy

Je mi to líto a nechápu to proč se Západ chová tak jak chová. Proč odmítá lidová referenda, podporuje ozbrojená povstání a pak jedná s nikým nevolenými "politiky" kteří se sami dosadili na své pozice. Hanba.

2 hlasy

Nějak mi ty procenta nesedí,psalo se,že rusky mluvících obyvatel je na Krymu cca 60% a podpora k připojení k Rusku je 93%.Co je za lidi těch 33%?

0 hlasů

1,334 mil.ruských obyvatel včetně dětí,účast 1,3 mil.voličů-

0 hlasů

Ti k volbám nešli, protože ani jedna možnost nenabízela zachovat stav. To je tak těžko pochopitelné, že počet obyvatel není totéž co procenta u voleb? Čekala jsem, že vám to trochu pálí...

3 hlasy

Vám se spíš pálí něco na plotně a proto plácáte jednu kravinu za druhou. Kde máte důkaz o tom, že ti, kteří se nezúčastnili jsou proti připojení? To je spekulace s nulovou váhou. Ti co se nezůčastnili mohou být klidně i ti, kteřo souhlasí s připojením k Rusku ale nechtělo se jim zvedat zadek. To je ale stejná spekulace jako ta Vaše. Smiřte se s tím, že referendum má voce než 50% účast, je tedy platné a výsledky nelze zpochybnit.

4 hlasy

Už chápu vaše narážky na mne. To své NEZŮČASTNILI, KTEŘO, VOCE máte opravdu z toho, že používáte jen ruštinu. Mně to nevadí, ale příště to mne nezkoušejte s vyžadováním lepší češtiny:-)
Jinak jste tak bojovný, že jistě požádáte brzy o referendum v místě vašeho bydliště, až si tam pár Rusáků nastěhujete. Vy jste jasný jak facka:-) Jistě to pak nebude možné zpochybnit (co jste zač:-)

2 hlasy

Bože. Do čehos to duši dal ? :) ... Já to vzdávám. Argumentačně jsme mě naprosto rozsekal Racku.. blahopřeji :)

3 hlasy

na falklandske referendum s 99,6% to ale nema.

0 hlasů

1,334 mil.ruských obyvatel včetně dětí,účast 1,3 mil.voličů-

0 hlasů

To je pravda...

0 hlasů

V článku je uvedeno, že volební účast dosáhla 80 procent. Z těchto 80% se pak 93% vyslovilo pro připojení....

2 hlasy

To jsou lidé kteří ač nejsou Rusové tak jsou zřejmě přesvědčeni, že pod Rusem jim bude líp. Jak jednoduché milý Watsone.

6 hlasů

Děkuji za vysvětlení,že ještě mám přítele S.Holmese.:-)

0 hlasů

Není zač, bylo mi ctí.

0 hlasů

Pro mne také.

0 hlasů

Občané Krymu již moudře rozhodli kam chtějí směřovat, jestli k rychle se rozvíjející se ekonomice Ruska, nebo do chřtánu nejzadluženější země světa, která se snaží svoji tragickou ekonomickou situaci řešit jen neustálými válečnými konflikty.

14 hlasů

EU a USA spojení Krymu s Ruskem ostře odmítli.

0 hlasů

Jo, ale to je asi tak všechno co s tím mohou dělat.

16 hlasů

Přejete si, aby Falklandy byly i nadále zámořským územím Velké Británie? Tak zněla jediná otázka, na kterou odpovídali obyvatelé Falklandských ostrovů. Pro se vyslovilo 1513 ze 1519 voličů. Někteří by sice dali přednost úplné samostatnosti, tu ale referendum neřešilo.

4 hlasy

Čest a slávu RUSKU odvahu a sílu postavit se Banderovcům a EU zlodějské chátře !!!

9 hlasů

1,334 mil.ruských obyvatel včetně dětí,účast 1,3 mil.voličů-

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov