Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Atentát na Putina
Moskva dále rozvíjí teorii, že boeing mohli sestřelit Ukrajinci
22.07.2014 10:00 Aktualizováno 22.07. 10:40
Ruští vojenští experti navzdory ukrajinským výhradám trvají na tom, že malajsijský letoun Boeing 777 mohl ve čtvrtek sestřelit raketou vzduch-vzduch ukrajinský vojenský letoun Su-25.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Vaclav Novák
23.07.2014 13:43
realita
Představitelé amerických zpravodajců v noci na středu připustili, že „neexistují důkazy“, které by Rusko s katastrofou boeingu spojovaly. Jak popisuje agentura AP, činitelé tajných služeb, kteří si nepřáli být jmenováni, byli na tiskové konferenci „opatrní ve svých hodnoceních, přičemž konstatovali, že zatímco Rusové separatisty na východě Ukrajiny vyzbrojovali, USA nemají přímý důkaz, že raketa použitá k sestřelení letadla pocházela z Ruska“. S odkazem na zachycené rozhovory a obrázky rebelů ze sociálních médií, na „jejichž verifikaci se stále ještě pracuje“, uvedli, že raketou mohl být typ SA-11. „Činitelé ale konstatovali, že nevědí, kdo raketu odpálil, nebo zda byl na místě přítomný nějaký ruský operativec,“ uvádí AP. Ohledně otázky, kdo raketu odpálil, „neznáme jméno, neznáme hodnost a nejsme si stoprocentně jistí ani národností,“ podotkl jeden z činitelů.
0 hlasů
Karel Musil
23.07.2014 11:50
KarelMusil
Dnes je k tomu zajímavý článek Vladimíra Diviše v Právu a včera rozhovor s bezpečnostním expertem Kollerem na serveru PARLAMENTNILISTY.CZ.
0 hlasů
Tomáš Klimeš
23.07.2014 03:16
Klimes
Ještě tedy pás slov k té pitomosti o SU-25, i když vím že je to házení perel soudruhům :-) Tak tedy popořadě :-) a) Kam se navádí R-60? Na motory. Takže tomu neodpovídá charakter poškození. b) Jakou má R-60 hlavici? Max. 3kg. Když s R-60 naposledy zkoušeli sestřelit civilní letadlo, tomu zničili motory, ale mašina nouzově přistála. A to byl Hawk 125, mnohem menší, než B777. R-60 na zničení B777 nestačí.
c) Jak se navádí R-60? Není all-aspect, tzn. lze ji zaměřit a odpálit pouze ze zadního kvadrantu.
d) jaký má R-60 dosah? 8km dálkový, výškový tedy pravděpodobně tak 3km. Jenže Su-25 má podobnou maximálku, jako B777. I pokud tedy přistoupíme na separatistickou volovinu, že Ukrajina se rozhodla sestřelit dopravák Su-25 který tudíž startoval "nalehko" s polovinou paliva a jen dvěmi R-60, pořád je tu problém: pokud by Su-25 měl dohnat B777, nedokázal by to, ale pokud by byl naveden na kolizní kurz s B777, nemohl by odpálit R-60. A když by točil, ztratil by rychlost, takže by nemohl "vyskočit" na vyšší letovou hladinu, Boeing by mu mezi tím uletěl a až by se konečně chytla R-60, už by B777 nedohnala. Takže teorie o sestřelu B777 Su-25 je jedna z nejvíce překombinovaných a pitomostí, co jsem kdy slyšel. Stačí soudruzi :-)
4 hlasy
Soulburner -
23.07.2014 08:50
Soulburner
je to marný, je to marný, je to marný, stačí se kouknout, jakej hnůj tu má nejvíc doporučení... a co na to redakce? ta smaže toho, kdo má tu "drzost" rejpnout do jejího prokremelskýho kurzu...
1 hlas
tyden tyden
22.07.2014 22:01
tyden001
separatiste okradaji mrtve. Zpravu dukazy (fotky) poskytly urady v Kyjeve a okomentoval je Porosenko.
tady je kompletni stopaz:
https://www.youtube.com/watch?v=pmIqCATURHE
http://rt.com/news/174332-ukraine-plane-photo-perverted/
1 hlas
Josef Lustig
22.07.2014 21:41
Andersen
Rusti muzici, kteri davaji putinovi 80%ni duveru budou muset nest hospodarske nasledky a jejich bida se prohloubi.
0 hlasů
Alois Ratzinger
22.07.2014 19:34
Ratzinger
Rusko i USA dávno vědí, kdo letadlo sestřelil. Na to jsou dost dobře vybaveni a jsou schopni sledovat svými satelity i pohyby malých vozidel. To všechno kolem je jen hra a blbci se můžou utlouct. Je směšné, jak primitivně a překotně se nacistická vláda v Kyjevě snaží o "důkazy", kterým může věřit akorát chovanci z Bohnic a pak ještě jara, np, Vrána, Lustig a další zde známí hňupi.
2 hlasy
Stepan Pruckner
22.07.2014 15:39
SPruckner
Teoreticky ho mohli sestřelit i martani. ale většina indicii vede do Ruska. V kazdem pripade doufejme, ze se najdou presvedcive důkazy k nalezeni skutečného vinika
2 hlasy
Jan Karel
22.07.2014 14:28
Jan7
Vidím, že ta placená smečka politruků mainstreamu si docela vystačí...:-)))))))). Pofoukají si navzájem bebíčka, zanadávají si na Rusko....a mají číslo za sebou :-)))))))))))))))))))
5 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 14:28
Liska
Ruskej malinkatej hitlerek už zase vyhrožuje. Z Ukrajiny kolonie asi nebude, tak ten komickej napodobovatel fýrera zase pěkně vyvádí.
2 hlasy
Alois Ratzinger
22.07.2014 19:28
Ratzinger
Tak nevím, ale nejvíce zatím vyhrožuje ta černá opice z White house, která ani neví, kde jeho matka slehla.
3 hlasy
np np
22.07.2014 14:15
np32np32
Vysledkem snazeni neprilis inteligentniho krpateho cekisty budou ve finale americke vojenske zakladny na vych.Ukrajine a pak si soudruh cekista hodi masli.
1 hlas
np np
22.07.2014 14:06
np32np32
Prezident Holland prohlasil, ze Francie nedoda Rusku druhou valecnou lod. To se soudruzi poserou do ruda:-)
1 hlas
tyden tyden
22.07.2014 15:43
tyden001
npnap/jarajara = komunistickej LHAR
Hollande: Další vojenskou loď Rusku MOŽNÁ neprodáme.
"Bude možné dodržet zbytek smlouvy? Bude to záviset na postoji Ruska, to říkám zcela jasně. Ale v tomto stádiu nejsou rozhodnuté sankce, které by nás nutily od smlouvy odstoupit,"
2 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 14:15
KOUMAK
A Francouzi budou chcípat hlady, protože přišli o peníze. Rusové to přežijí, ale francouzští dělníci budou mít problém. Idiote, zalezte zpátky do klece :-))))
1 hlas
Josef Vrána
22.07.2014 14:26
Liska
Francouzi chcípají hlady už dávno! To jen v nejbohatší zemi světa, v Jardově milovaném Rusku, panuje ten skutečný blahobyt!
2 hlasy
np np
22.07.2014 14:16
np32np32
Jarousku, proste se ti hrouti sen o celosvetove revoluci pod velenim maleho cekisty:-)
1 hlas
Jan Bulva
22.07.2014 13:57
jaan
Má již nácek Porošenko a spol zbaleno, v Haagu již ho očekávají.........Ženeva - Červený kříž dospěl k právnímu názoru, že události na Ukrajině lze oficiálně označit za válečné, a otevřel tak dveře k případnému vyšetřování válečných zločinů. Označení konfliktu za válku, ať už mezinárodní nebo občanskou, má právní význam, protože účastníci bojů mohou být stíháni za válečné zločiny. Podezřelé osoby mohou být i v zahraničí zatýkány, protože některé státy uznávají "univerzální soudní příslušnost" válečných zločinů..
8 hlasů
Václav Horák
22.07.2014 14:06
pozorovatel
V Holandsku spíš očekávají návrat mrtvých Holanďanů,které zabili tví milovaní žoldáci placení Janukovyčem a Gazpromem/Putinem.
2 hlasy
np np
22.07.2014 14:03
np32np32
Tak to maji soudruzi separati docela vyhodu, kdyz maji zakazany vstup do EU a USA:-) Jinak by je zadrzeli rovnou na hranicich:-) A Rusaku se to taky tyka. Vidis, vidis, Bukvo, jak na ty pacholky mezinarodni spolecenstvi mysli:-)
2 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 13:42
KOUMAK
Pravda vyplouvá na povrch:
Stálý ruský zástupce při OSN Vitalij Čurkin řekl z tribuny RB OSN toto:
-Kyjev zahájil šíření falešných zpráv, včetně v Radě bezpečnosti. Smutně známá nahrávka jednání velitelů domobranců byla, jak vysvitlo, sestavena z několika hovorů, včetně těch, jež se konaly do 17. července. A zveřejněný ukrajinským ministrem vnitra videozáznam, na kterém je údajně zachycena přeprava raketového kompletu BUK na ruské území, byl ve skutečnosti natočen na území kontrolovaném Kyjevem. A když se střílelo právě z něj, nemají s tím domobranci nic společného.
Doslova tři minuty před katastrofou prolétl nad ukrajinským jihovýchodem americký satelit. Je určen na vypátrání a sledování vypuštění raket různého doletu. Sdělil to v pondělí v Moskvě náčelník hlavní operativní správy generálního štábu ruské armády Andrej Kartapolov. Generál požádal Washington o poskytnutí záběrů z této družice světovému společenství, aby je mohlo podrobně prozkoumat.
Mezitím zaregistrovali ruští vojáci vedle Boeingu útočné letadlo ukrajinské armády Su-25. Kyjev to dosud kategoricky popírá. Andrej Kartapolov uvedl důkazy:
-Vzdálenost Su-25 od Boeingu činila 3-5 km. Su-25 může dosáhnout výšky 10 tisíc metrů. Do jeho výzbroje patří raketa třídy vzduch-vzduch R-60, která dokáže zasáhnout cíl na vzdálenost ido 12 km, a na 5 km zaručeně. Za jakým účelem vykonávalo bojové letadlo let na trati civilního letectva a to prakticky současně s osobním letounem?
Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/2014_07_22/Rusko-obvinilo-Ukrajinu-ze-sireni-falesnych-zprav-o-Boeingu-6844/
9 hlasů
Petr Dvořák
22.07.2014 15:03
gogan
Nevím co řekl Čurkin a jestli lhal on nebo až vy ...
1. SU-25 má dostup na "sucho" 7000m s výzbrojí pak do 6000m modernizovaná R-60M má dosah 10km a odklon od podélné osy 20°. Jenoduchým výpočtem délky přepony při výškovém rozdílu 4000m vychází údaj 11695,22 m. Tedy mimo dosah střely. Z 5km je to díky konstrukci střely a výškovým údajům úplná fantasmagorie.
Navíc je třeba vzít v úvahu že střela není naváděna počítačem (je infra) .
2. Místo natočení videozáznamu dle bilboardu je neprokazatelné
3. Taktéž časový údaj vzniku nahrávky je snadno manipulovatelný
Proč to píšu, je možné že primitivové vám na ty kecy opět skočí, ale každý seriozní vyšetřovatel se tomu vysměje. Pravdu neututláte kdyby jste se ulhali.
2 hlasy
Katany Korado
22.07.2014 21:19
PAZID
A to, že při vystřelení a navigaci může SU 25 stoupat, dokud nedosáhne oné výškové hranice, to Ti asi ušlo. Odchylka od podélné osy je myšleno od podélné osy letadla, nikoliv od horizontální roviny ... tak si ty svoje výpočty můžeš strčit víš kam, viď ??
1 hlas
Petr Dvořák
23.07.2014 08:49
gogan
Ne nemůže, jak by mohlo stoupat nad svůj dostup? Navíc aby zasáhl cíl letící zhruba stejně rychle nemůže si dovolit manévrovat (okamžitá ztráta rychlosti), stejně tak nemůže cíl pronásledovat, ale musí být naveden na kolizní kurz dlóóuho dopředu. Takže pro teoretizování o érech je Ti propagandistická nalejvárna k ničemu, jasné, že??
1 hlas
Petr Dvořák
23.07.2014 08:42
gogan
Ne nemůže, aby zasáhl cíl letící zruba stejně rychle nemůže si dovolit manévrovat (okamžitá ztráta rychlosti), navíc nemůže cíl pronásledovat ale musí být naveden na kolizní kurz dlóóuho dopředu.
0 hlasů
Ron Vanhorne
22.07.2014 14:31
Axeli
"Pravda vyplouvá na povrch:"
Zvlast kdyz prichazi od
olupovaču mrtvol.
Lejno ma takovou vlastnost,ze vypluje na povrch.
2 hlasy
Václav Horák
22.07.2014 14:02
pozorovatel
Pravda o liliputinovské páté koloně vyplula na povrch,když v Afghánistánu zemřelo pět českých vojáků a kremelští fanoušci se tak radovali,až si z toho nasrali do rudých trenclí.Fanoušci kremelských zločinců jsou lidé velmi odporní a zdegenerovaní a bylo by fajn,kdyby už konečně odtáhli za svými bratry do Sojuzu,který tak vroucně milují.
4 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 14:11
KOUMAK
Blekytyblek?
Vysaďte prášky, aby vám bylo rozumět :-)))))
5 hlasů
np np
22.07.2014 13:57
np32np32
Josefe, uz to, ze Curkin vyplouva na povrch naznacuje, ze to nebude pekny pokoukani:-)
1 hlas
Josef Vrána
22.07.2014 13:47
Liska
Stálý kágébácký fízl Čurkin asi těžko bude říkat něco jiného, než obvýklé rusácké lži. Ale tato lež je zrovna hodně slabá i na moskevské poměry.
3 hlasy
np np
22.07.2014 13:41
np32np32
Kdyz takove male decko neco provede, snazi se z toho vykecat, ze ono nic, ono nic neprovedlo. A prave tak se chovaji separati a soudruzi z Kremrole. Jeste se mame na co tesit.
4 hlasy
Václav Horák
22.07.2014 13:39
pozorovatel
Moskva rozvíjela teorii o polských důstojnících zabitých "fašisty" opravdu hodně dlouho,takže teorie o civilním letadle sestřeleným banderovci hned tak nezmizí.No a magoři typu fistinghanda,emerycha,larúxe apod. to ještě okoření jejich teoriemi o tajemném židovském spiknutí,protože žid má přece prsty v každém zlu,proto ve spolupráci s nacisty,CIA a pravdoláskaři sestřelil i malajské letadlo a prohnaně to hodil na Liliputinovy hochy.
5 hlasů
np np
22.07.2014 13:42
np32np32
Myslim, ze to byo jinak. Tahle skupinka lidi, jak uvadite, unesla letadlo jiz na jare a pak mrtva tela shodila nad Ukrajinou. Rikal to soudruh Strelkov a je lepsi se mylit se stranou nez mit pravdu proti ni.
2 hlasy
Václav Horák
22.07.2014 13:39
pozorovatel
Moskva rozvíjela teorii o polských důstojnících zabitých "fašisty" opravdu hodně dlouho,takže teorie o civilním letadle sestřeleným banderovci hned tak nezmizí.No a magoři typu fistinghanda,emerycha,larúxe apod. to ještě okoření jejich teoriemi o tajemném židovském spiknutí,protože žid má přece prsty v každém zlu,proto ve spolupráci s nacisty,CIA a pravdoláskaři sestřelil i malajské letadlo a prohnaně to hodil na Liliputinovy hochy.
0 hlasů
Vargulič Jan
22.07.2014 13:37
vargulic
A proč by svou teorii nemohli rozvíjet a činit podobně jako jiní..Až budou důkazy, snad bude méně teorií a více pravdy, i když...
2 hlasy
Karel Důvěřivý
22.07.2014 13:34
Ant
Šílená TEORIE VELKÉHO TŘESKU, ktará by vyřešila všechny problémy.
No, kdyby cílem bylo letadlo s Putinem a záměr se podařil a v Rusku bylo pro ten případ připraveno "náhradní" poslušné vedení . . . . ??? To by omlouvalo diletantsky vyrobené Ukrajinské důkazy protože by je nikdo nezkoumal. Nikdo by nezapochyboval, že to byli "separatisté" protože by to nikdo nezpochybňoval. USA by si vyřešilo svoji "chudobu" a dolar podrazilo zlatem, EU by neměla problém s energiemi, Ukrajinci by nemrzli a nemuseli by ani krást plyn a hlavně, hlavně by se ukončily úvahy o nějakém pádu dolaru a platbách ve zlatě. Takovému "ráji na zemi" překáží jen ten lakomý, neposlušný Putin. A kdo by přece jen na něco neprozřetelně přišel, tak by byl moc rád, že umí i mlčet.
5 hlasů
Henex
22.07.2014 13:38
Henex
Hele, Karle. A toto jsi sesmolil sám, nebo ti pomáhala tvoje stará...? :-)))
3 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 13:34
Liska
A co chemtrails? A Jan Tleskač?
2 hlasy
Stalin Lenin
22.07.2014 14:08
Tyranovladce
Spis Ruska alternativa prozaku
0 hlasů
Karel Důvěřivý
22.07.2014 13:25
Ant
Pro ty, co obviňují Američany, že neukazují důkazy: Důkazů, že jde o raketu vystřelenou z území kontrolovaného "separatisty" je mooooooc. Jen chvíli trvá než se na snímcích střelci "převléknou" z Ukrajinských uniforem. Vyčkejte a bude to krásné a v barvách.
2 hlasy
Henex
22.07.2014 13:35
Henex
Je vidět, že USA nepotřebuje masírovat světovou veřejnost, důkazy předloží až vyšetřovací komisi. Ovlivňovat veřené mínění potřebuje pachatel. Putinovi teda nezávidím, asi má v těchto dnech špatné spaní...
3 hlasy
Katany Korado
22.07.2014 16:24
PAZID
Jistě máš na mysli podobné důkazy, jako o přítomnosti chemických zbraní v Iráku, které tam samy CIA naistalovali a než je stačily jako nalézt, tak je pár zopovědných lidí přemístilo do Libanonu, že ? Veselý Blbečku německý. US "DŮKAZŮM" JIŽ MOHOU VĚŘIT JENOM DEMENTI , IDIOTI A LUSTIGOVÉ.
2 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 13:30
Liska
Ani milión dalších keců nezamaskuje rusáckou agresi proti Ukrajině, okupaci Krymu a sestřelení civilního letadla.
Soudruzi mají máslo na hlavě, tak jančí.
4 hlasy
Karel Důvěřivý
22.07.2014 13:44
Ant
Patrně jsem slepý a hluchý, ale já nevím o žádné agresi Ruska vůči Ukrajině. Ale o agresi čokoládových na jinaksmýšlejícím obyvatelstvu na Ukrajině to vím tak to zase jo. Pepíku.
5 hlasů
Stalin Lenin
22.07.2014 14:13
Tyranovladce
ROFL
Takze u nas byli taky vsichni jinak smyslejici obyvatele a proto k nam bolsevik "uplne neagresivne" v 68 vtrhnul. Ooo pardoon my jsme je sem vlastne pozvali, zeby si je taky Ukrajinci na Krym zavolali rudym dratem?
LOL
0 hlasů
Katany Korado
22.07.2014 16:27
PAZID
Ani nevíš jaký je rozdíl mezi Ruskem a Sovětským Svazem a že k nám na přátelskou návštěvu přišli v čele s jistým Ukrajincem. Tak zavři kufr , plácá ti špinavé pyžamo, ty trotlíku.
1 hlas
Stalin Lenin
23.07.2014 14:00
Tyranovladce
"přátelskou návštěvu"
ROFL^2
Vy mate mozek vymyty rudou propagandou, jo to nam tvrdil mistni bolsevik aby byl ten "klid"
Mam tak rad tyto rudy milasky ruske/sovetske propagandy. Zaslepena ovce co jde z davem vypatlanych bezmozku. Orwelle je to horsi nez jsi predpovidal.
0 hlasů
Henex
22.07.2014 13:52
Henex
Říká se tomu selektivní slepota, nevím, jestli se to dá léčit...
1 hlas
Josef Vrána
22.07.2014 13:49
Liska
Naštěstí o ruské agresi proti Ukrajině ví celý zbytek světa, takže chudák Kája Důvěřivý je zase sám jako ten kůl v plotě s bojlerama.
3 hlasy
Patrik O Clock
22.07.2014 13:18
patrikoclock
Pravdoláskařská propagandistická žumpa ČT24 občas omylem pozve nějakého vojenského odborníka, který jim tu americkou ideologickou linku věcně nabourá a rozmetá. Tak je vždycky v TV "pro nedostatek času" rychle utnou aby nedělali ideologickou diverzi proti správnému názoru. Aby to napravili, tak ČT24 rychle pozve osvědčené ideologické maséry, jako politického sexuologa Šíra, politického pornografa Romancova nebo amerického agenta (prý nezávislého publicistu )))))!) Fištejna a další Ti mohou žvanit bez omezení a všichni by chtěli hned Rusku vyhlásit válku. Jde z nich "strach", jak vypadají všichni stejně bojovně - malí, vyžraní, s kulatou olysanou hlavou, ošlehaní ventilátory pražských "intelektuálních" kaváren - vskutku vzorová pretoriánská garda Pravdy a Lásky!))))
7 hlasů
Henex
22.07.2014 13:43
Henex
Fakt to tam dělají špatně. Na názor by se měli ptát zásadně jenom Ransdorfa a Semelový, ti jediní rozumí široké ruské duši...
Asi by měli vzít hodinovýho Patrika do televizní rady...
4 hlasy
Stalin Lenin
22.07.2014 14:19
Tyranovladce
Jeste jste zapomnel na Vojtecha Filipa, podle nej byl Lenin humanista, mozna si to ale popletl se soudruhem Stalinem co nechal v tricatych letech "humanne" pochcipat 10 milionu Ukrajincu. (v te dobe 1/4 naroda)
http://www.youtube.com/watch?v=OHbZhbHfBcM
0 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 13:28
Liska
Komouši poznají "odborníka" podle toho, že věří lhaní Putlerovy klaky.
4 hlasy
Jan Karel
22.07.2014 13:27
Jan7
To ČT umí. Dříve provolávala slávu vedoucí straně a dnes.........je to stejné !!!
1 hlas
Václav Horák
22.07.2014 13:21
pozorovatel
Pravil malý bachratý komunista Ouklokovič Kokotin ošlehaný prdy ruských gerojů.
1 hlas
Václav Horák
22.07.2014 13:21
pozorovatel
Pravil malý bachratý komunista Ouklokovič Kokotin ošlehaný prdy ruských gerojů.
0 hlasů
Soulburner -
22.07.2014 13:16
Soulburner
koukám, že ani zde příspěvky některých výtečníků nevadí... hlavně že jsou na straně -pp- milovanýho Ruska :-/
0 hlasů
np np
22.07.2014 13:33
np32np32
Soulburnere, zeptej se -pp-, proc musel odejit z TV. Pak teprve neco uvidis:-)
0 hlasů
Soulburner -
22.07.2014 13:38
Soulburner
tipnu si - ban rovnou na IP? :) i když by mě to zajímalo, byl odejit
0 hlasů
Soulburner -
22.07.2014 13:41
Soulburner
np np
22.07.2014 13:45
np32np32
Zkuste si do vyhledavace zadat jeho jmeno v souvislosti s urcitymi zaznamy:-)
0 hlasů
np np
22.07.2014 14:07
np32np32
V porovnani s Hekrdlou je -pp- zmena k lepsimu. Hekrdla podle mne nebyl normalni.
0 hlasů
np np
22.07.2014 13:52
np32np32
Nedrazdim ho. Myslim, ze se snazi davat info vicemene nestranne. Nebo aspon tak pusobi.-)
0 hlasů
Soulburner -
22.07.2014 13:48
Soulburner
tím se mnohé vysvětluje
0 hlasů
Henex
22.07.2014 13:30
Henex
Netahej čerta (-PP) za ocas...
1 hlas
Soulburner -
22.07.2014 13:40
Soulburner
už jsem ho potahal za fousy pod tím článkem, kde mě smazal... jsem zvědavej, jestli na mě podá i TO :-D
0 hlasů
Jan Karel
22.07.2014 13:09
Jan7
:-)))))))))))))))))))))))) )no vida jak se pravověrní politruci předhánějí.....Vedoucí strana - mainstream - je s nimi jistě spokojena. Nadáváním do komunistů je populární, ale je to jen zloděj křičí chyťte zloděje.
Vždyť revoluci na Majdanu ukradli oligarchové a podobní Kličkovi, kterého podporují. A Kličko ? (Otec hrdinů z Majdanu – bratrů Kličků – byl pilotem sovětské okupační armády v Československu. Jako věrný člen Komunistické strany Sovětského svazu putoval dle příkazu strany od posádky k posádce, kam bylo zapotřebí. Proto se jeden syn narodil v Bělorusku, druhý v Kyrgyzstánu.)............. tupcům netřeba další komentářů :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
5 hlasů
Václav Horák
22.07.2014 13:17
pozorovatel
Až na jednu maličkost-Kličko na rozdíl od toho vašeho milovaného Liliputina netouží po návratu velikého Sojuzu,ale chce do NATO a EU,takže není naším nepřítelem,ale vaším.Takže nám minulost jeho fotra až zas tak hrozně nevadí,no a vám už vůbec ne.Vám vadí "drzost" Ukrajinců,kteří nechtějí tančit,jak se v Kremlu píská.
4 hlasy
Jan Karel
22.07.2014 13:25
Jan7
No jasně. Má nakradeno. :-)))) A od NATO a EU má šanci dostat vyznamenání a další preberendy - bude záležet jak hluboko zaleze....
A původní hnutí z Majdanu pozavírá.
5 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 13:32
Liska
Najednou se bolševikovi zželelo "původního hnutí". není to tak dlouho, co tady vypisoval, že je má všechny Janukovyč postřílet a udělat z Ukrajiny moskalskou gubernii.
0 hlasů
Jan Karel
22.07.2014 14:25
Jan7
Komouši a politruku, opět lžeš !
2 hlasy
Václav Horák
22.07.2014 13:17
pozorovatel
Až na jednu maličkost-Kličko na rozdíl od toho vašeho milovaného Liliputina netouží po návratu velikého Sojuzu,ale chce do NATO a EU,takže není naším nepřítelem,ale vaším.Takže nám minulost jeho fotra až zas tak hrozně nevadí,no a vám už vůbec ne.Vám vadí "drzost" Ukrajinců,kteří nechtějí tančit,jak se v Kremlu píská.
0 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 13:16
Liska
Tupcům rusofilům vážně dalších komentářů netřeba..
2 hlasy
np np
22.07.2014 13:16
np32np32
Vy zase mlatite cernochy:-)))
1 hlas
np np
22.07.2014 13:00
np32np32
Jak jsem se dostal k separatistům. Zpověď žoldáka:
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusko-pro-me-neni-cizi-zeme-zpoved-armenskeho-zoldaka/r~37f14f2e10fe11e4973a0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-18#
3 hlasy
Karel Vachut
22.07.2014 12:56
KarelV
Jen se tu hádejte, mydlete, sekejte... ;o))) ... já si raději počkám na ty důkazy!
3 hlasy
petr petr
22.07.2014 12:50
sa58
Doufám že síly pravdolásky a NATO zatočí s tím neposlušným Putinem jestli ne tak vyšleme naše nejlepší z nejlepších a to Zaorálka ,chemika. Bursíka ,Šiklovou a knížete a patrontašky ponese rodina Mašínovic to jsou panečku bojovníci !!!
8 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:55
Liska
To nebude potřeba, Putlerovy bandy na Ukrajině už to definitivně projely a Putina brzo zlikvidují jeho loutkovodiči, nedaří se mu...
1 hlas
Martin Macháček
22.07.2014 12:57
MauMau
To víš že jó, modrej soudruhu
3 hlasy
np np
22.07.2014 12:54
np32np32
Ty bys radeji zadratoval hranice a nechal lidi lecit "MUDr." Lojzou Grebenickem?
0 hlasů
Jan Karel
22.07.2014 12:46
Jan7
Parlamentní demokracie podle fašistů v Kyjevě:
Debatu v parlamentu v úterý doprovázela nervózní atmosféra, nechyběly ani strkanice a potyčky, napsala agentura Unian.
Pobouření národně orientovaných členů parlamentu vyvolal zejména projev poslance bývalé vládní Strany regionů Mykoly Levčenka, který obvinil ukrajinskou armádu, že na východě země „střílí do Ukrajinců". Předsedající schůze vypnul Levčenkovi mikrofon a poslanci pak odhlasovali usnesení, jímž mu zakázali přístup do sněmovny na dobu tří schůzí.
11 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:50
Liska
Kyjev měl už dávno Putlerovy agenty postavit před soud, ne jim vypínat mikrofony. Protože je v Kyjevě demokracie tak slabá, řádí teď na východě Ukrajiny rusácké bandy.
Ale ani kecy o vypínání mikrofonů nějak nestačí na zamaskování rusácké masové vraždy cestujících v tom letadle....
0 hlasů
Martin Macháček
22.07.2014 12:58
MauMau
Modrej soudruhu, v roce 1988 sestelili američané íránský dopravní letoun s 200 cetujícími. A zdůvodnili to tím, že je to politiváníhodný omyl.
7 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 13:02
Devatar
Ty jsi taky rudohnědý omyl, tak bacha, abys nenasedl do íránského letadla.
0 hlasů
Josef Dobeš
22.07.2014 13:15
Nitran
No a co, že to byl Airbus iránských aerolinií?? Haraší ti??
3 hlasy
np np
22.07.2014 13:17
np32np32
Americani svuj omyl uznali a pozustalym vyplatili odskodne v celkove vysi 260mil.USD.
0 hlasů
np np
22.07.2014 13:17
np32np32
Americani svuj omyl uznali a pozustalym vyplatili odskodne v celkove vysi 260mil.USD.
0 hlasů
Martin Macháček
22.07.2014 12:58
MauMau
Modrej soudruhu, v roce 1988 sestelili američané íránský dopravní letoun s 200 cetujícími. A zdůvodnili to tím, že je to politiváníhodný omyl.
3 hlasy
Jan Karel
22.07.2014 12:41
Jan7
Chráněnec Obamy Izrael - Počet mrtvých v Gaze se blíží počtu 600, třetina mrtvých jsou děti....chráněnec Obamy Kyjev - ???? genocida obyvatel východu Ukrajiny....
Nadnárodní společnosti jsou spokojeny a ČT a mainstream také.
10 hlasů
Henex
22.07.2014 14:33
Henex
Kdyby komunisti nepodporovali palestincké radikály, tak mohli za ty roky spoustě z nich zachránit život. Vy ovšem máte raději mrtvé palestince (hlavně ty děti) na nástěnce. Takový mrtvý palestinec... Sakra, to je ale materiál pro propagandu, co...?
0 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 13:27
Petrkadlec
Jan Karel
22.07.2014 14:26
Jan7
Řekni to rodinám těch zavražděných...
2 hlasy
Henex
22.07.2014 14:34
Henex
Řekni jim to ty! A přidej k tomu pár těch ruských lží...
0 hlasů
np np
22.07.2014 12:55
np32np32
Je dobre, ze nam pripominate, ze vy komousi jste se vzdycky paktovali s ruznymi rucnikari a teroristy.
2 hlasy
Pavel Haraším
22.07.2014 12:48
Devatar
Je to stejné jako s fašistickým Ruskem, jen Izrael si nenechá dlouhodobě vraždit své lidi jako Ruskem zdevastovaná Ukrajina a vzal teroristy útokem.
2 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 12:52
Liska
Je to až dojemné, jak naši komouši podporují vrahy a zločince po celém světě - rusáky na Donbase, Putina, Hamás, Kaddáfího, Husajna atd., atd, atd...
2 hlasy
np np
22.07.2014 12:47
np32np32
Gaza je cizi uzemi, ze ktereho teroristi Hamasu kazdy den posilaji rakety na uzemi svrchovaneho statu Izrael.
Ukrajina resp. ukrajinska vlada se snazi udrzet uzemni integritu a bojuje proti teroristum, kteri prisli z Ruska a nestiti se schovavat za civilisty a sestrelovat civilni letadla.
3 hlasy
Josef Dobeš
22.07.2014 13:16
Nitran
Tak zeměpis a historii Palestiny zjevně neovládáte, takže za 5!
4 hlasy
Petr Kadlec
22.07.2014 13:28
Petrkadlec
Ty také ne hovado...za 5,pošli mi fakturu...
0 hlasů
Richard Šimůnek
22.07.2014 12:18
Simunek
Dokud ruští separatisté zahlazovali stopy, Putin mlčel. Začal křičet přesně ve chvíli, kdy jsou všechny stopy po separatistickém útoku zlikvidovány.
8 hlasů
np np
22.07.2014 12:40
np32np32
Richarde, myslim, ze se mylite. Americani rozhodne maji system, ktery umoznuje detekovat zmenu vzdusne situace v momente, kdy je odpalena raketa. Ten system je velice presny a myslim, ze je dobrou taktikou nechat "sovetske inzenyry" vytvaret nesmyslne fake teorie a potom zverejnit nezvratitelne dukazy. Americani taky nechteji ukazat Rusum, s jakou presnosti a z jakych prostredku sleduji vzdusnou situaci a situaci na bojisti.
2 hlasy
Martin Macháček
22.07.2014 12:46
MauMau
Další vojenský stratég, co se minul povoláním.
4 hlasy
np np
22.07.2014 12:48
np32np32
Machacku, dodelej si aspon zakladni skolu. Do te doby nevstupuj do diskuze mezi dospelymi:-)
0 hlasů
karel berd
22.07.2014 12:15
slavek
http://czech.ruvr.ru/news/2014_07_22/Ukrajinske-letectvo-zautocilo-v-blizkosti-mista-havarie-Boeingu-4901/
4 hlasy
Petr Kadlec
22.07.2014 12:36
Petrkadlec
A nemáš,něco z Murzilky...?
1 hlas
Josef Vrána
22.07.2014 12:18
Liska
Zase odkaz na zprávy KGB? Není to už nuda?
4 hlasy
Josef Dobeš
22.07.2014 13:18
Nitran
Oč jsou horší, čti "filtrovanější" než ty z Bílého domu,... oba dva tábory lžou stejně..
0 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 12:25
Devatar
Ruský kolaborant jiný nebude.
3 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 12:14
Liska
Nedočkavě čekáme další zprávy od "Nikoláje Mališevského", které nám přetlumočí místní bavič Jarda Slovan.
Co to bude - letadlo plné nahnilých malajských mrtvol, touha výchoních Ukrajinců stát se moskalskou kolonií nebo přehled strašných zločinů vrahů z vólstrítu od 15. sloletí do současnosti?
5 hlasů
Jan Bulva
22.07.2014 12:12
jaan
Systém Buk použitý při sestřelení malajsijského boeingu nedodalo Rusko, patří ukrajinské armádě. Vojenský analytik Martin Koller tak vyvrací slova amerického ministra zahraničí Johna Kerryho, který je naopak přesvědčen, že raketu odpálili ukrajinští separatisté, jimž zbraň dodalo Rusko..... Mohli by veřejnosti Američané předložit nějaké podrobnější technické informace jako důkaz o vině separatistů a Ruska?
Více informací asi předložit nemohou, jinak by to udělali. Je totiž nejvhodnější doba. Každá později předložená informace přímo volá po zpochybnění. Znají jen místo odpálení a směr letu rakety a z toho se dá vyvodit, že Buk byl odpálen z prostoru, kde operují separatisté. Jenže ti jsou v těsném dotyku s ukrajinskou armádou. Těžko říci, zda ho v tomto prostoru odpálili oni nebo ho přistrčila ukrajinská armáda a odjela. Tohle jsou věci, které se budou velmi těžce objasňovat, ne-li prokazovat. Bude záležet na výsledcích prohlídky sestřeleného boeingu, kontrole vozidel Buk, číslech na zbytcích rakety, která sestřelila boeing, pokud jej sestřelila. I v takovém případě bude problém jednoznačně zjistit, kdo střílel. Otázkou je rovněž to, jaké informace vytáhne z rukávu Rusko.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Buk-sem-Buk-tam-Analytik-Martin-Koller-rozsuzuje-dukazy-Americanu-Rusu-a-Ukrajincu-A-predpovida-vysledek-setreni-sestrelu-letadla-327831
11 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 12:28
Devatar
Soudruh Koller je kolaborantské podsvinče jehož slova mají váhu tvých rudohnědých myšlenek, zvlášť jeho první věta článku je dokonalá: "Rusko nemohlo dodat separatistům zbraně, protože by ne něj padlo podezření, že podporuje separatisty." I já sám bych mu tu kopějku za ten výkon zaslal.
1 hlas
Henex
22.07.2014 12:17
Henex
Rusko netahá informace z rukávu, ale z klobouku... :-)))
4 hlasy
np np
22.07.2014 12:37
np32np32
Udivujici je frekvence vytvareni spikleneckych teorii Kremroli. To ve finale vede k tomu, ze si jednotlive teorie odporuji a autori se dostavaji do jakesi bludne spiraly, takze ve finale delaji dojem, ze se jen snazi zahlazovat stopy.
2 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 12:15
Liska
Chtělo by to ještě víc keců, aby se v nich pravda o rusáckém zločinu ztratila. Mnohem víc.
3 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 12:06
KOUMAK
Když doněcká domobrana dobyla další z opěrných bodů sil, snažících se region decimovat, zvedli tam ruce „lidé v maskáčích z NATO a zahraničními pasy“, píše Nikolaj Mališevskij. Nešlo jen o „gážisty privátních vojenských firem“.
„Ti vraždí za peníze. Na Ukrajině se však dá vraždit i z plezíru.“ A „ti, kdo si to vychutnávají, jsou za to ochotni ještě sami platit“. Jistý Stan Patton, někdejší gažista americké Blackwater - odtajnil i „ceník“: „za možnost vystřelit si z houfnice – 100 dolarů, z tanku – 200 dolarů a přímo na vesnici – 350 dolarů“.
„Protiteroristická operace“ Kyjeva je tak i „střelnicí extrémní kratochvíle pro zahraniční turisty, posedlé nutkavou obsesí zabíjet“ – a „jako taková se i náležitě inzeruje“.
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/820/nikolaj-malisevskij-safari-pro-vrahy-z-pleziru
5 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:10
Liska
Mnohem líp by to vypadalo, kdyby ruské bandy netvořili žoldáci z Ruska, Čečny, Arménie a bůhví z které ruské kolonie ještě.
Ale to je normální ruská taktika, obviňovat všechny okolo z toho, co dělají sami. Viz třeba to nekonečné omílání "všichni jsou fašisti". Přitom jediný fašistický stát široko daleko je Putlerovo Rusko.
4 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 11:59
KOUMAK
Nechci nijak zpochybňovat fakt, že sestřelení boeingu 777 je tragédií, která zmařila život bezmála tří stovek nevinných lidí, ale připadá mi přinejmenším pokrytecké to, jak západní státníci vyjadřují svůj smutek a pohoršení nad jednou tragédií, a naprosto přehlížejí jinou, stonásobně větší.
Nechápu, jak politici z USA a EU dokáží ronit slzy nad několika stovkami obětí, a klidně ignorovat, že ukrajinská armáda a fašistická národní garda ostřeluje a bombarduje obytné čtvrti plné civilistů, nemocnice a školy.
Jak to, že jim nevadí, že při tomto bombardování umírají malé děti uložené ke spánku ve svých postýlkách, nebo hrající si na dětských hřištích, až do doby, než dopadne bomba, nebo doletí náboj vystřelený armádou, kterou poslala vraždit vlastní lid nikým nezvolená tlupa banditů, nebo prezident s mafiánskou minulostí?!
http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/proc-zapad-truchli-jen-pro-nektere-mrtve.html
10 hlasů
np np
22.07.2014 12:19
np32np32
Jarousku, muzes nam prozradit, proc si separatisti ve Slavjansku zridili stab v budove materske skoly v prizemi a nutili obyvatele, aby tam i nadale vodili svoje deti?
2 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 12:03
Liska
Kdyby ruské tlupy, které tam poslal Putler, neobsadily města, nikdo by civilní cíle neostřeloval. Kde nejsou ruské bandy, žádné civilní oběti nejsou.
Je čím dál tím jasnější, že ozbrojené bandy jsou většinově tvořeny ruskými občany, i fiktivní velitelé (skuteční jsou v Rusku) Borodaj a Girkin jsou Putlerovi poddaní. Na Donbase ani nesehnali nikoho, kdo by těm jejich "lidovým republikám" dělal Quislinga.
3 hlasy
Jaroslav Slovan
22.07.2014 12:07
KOUMAK
Zase jste pobavil, vaše demence září :-))))))))
7 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 12:38
Petrkadlec
Koumák,to je koumák,nebo spíš ruský debil...
1 hlas
Jan Bulva
22.07.2014 11:45
jaan
Parlament v Kyjevě ovládají náckové a fašisti........Debatu v parlamentu dnes doprovázela nervózní atmosféra, nechyběly ani strkanice a potyčky. Pobouření náckovsky orientovaných členů parlamentu vyvolal zejména projev poslance bývalé vládní Strany regionů Mykoly Levčenka, který obvinil ukrajinskou armádu, že na východě země "střílí do Ukrajinců". Předsedající nácek schůze vypnul Levčenkovi mikrofon a náckové pak odhlasovali usnesení, jímž mu zakázali přístup do sněmovny na dobu tří schůzí........... a tento dobytek podporují soudruzi z USA a EU fuj
20 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 12:30
Petrkadlec
Starý kokot Blbva nám tu cpe další porci ruské demagogie,Blbvo ty zmrdíku ,viděl jsi pohádku" Putin a sedm Blbvů...",?
1 hlas
Pavel Haraším
22.07.2014 11:59
Devatar
Jj, v Rusku by už ten kolaborant visel.
1 hlas
Josef Vrána
22.07.2014 11:49
Liska
Nojo, vypnuli projev neúspěšného Putlerova agenta. Kdyby zkusil doma v Rusku něco podobnýho, dostal by hned sedm gramů olova.
2 hlasy
jan janík
22.07.2014 11:41
jarda
Vyšetřování probíhá bez Rusů......
Rusové rozvíjí teorii....
Amíci znají viníka (nejspíš již před událostí) .....
A Ukrajinci se diví, cože to jejich zbouření mužící dokáží....
A nikdo se nediví že se ve světě stále někde válčí a je u toho vždy stejný "vyčetřovatel" :-) :-)
14 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 11:47
Liska
Ukrajinci a s nimi celý svět se diví, co dokážou rusáci poslaní Putlerem do jejich země dělat bordel. Borodaj, Girkin, ti "kozáci" co stříleli a celý zbytek té tlupy jsou Putlerovi poddaní a s Ukrajinou nemají opravdu nic společného.
5 hlasů
občan
22.07.2014 12:34
autodidakt
Zločinci z USA,EU a ukrajinští váleční zločinci zastoupení americkým agentem Porošenkem, spolu s českými přisluhovači Štětinou, Schwarzenbergem a Zaorálkem nesou plnou odpovědnost za současný stav!!!
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/820/nikolaj-malisevskij-safari-pro-vrahy-z-pleziru
7 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:41
Liska
Kecy. A snůška rusáckých lží, jako obvykle.
1 hlas
Jan Novák
22.07.2014 11:36
yaroukh
Rusáci, v reakci na ničím podložené obviňováni, ukázali pohyb ukrajinských BUKů.
Druhá strana zatím VŮBEC NIC.
Proč?
22 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 11:45
Devatar
Druhá strana pustila okamžitě odposlechy ruských fašistů, jak si povídali o tom, to sestřelili. Moskva je dosud nedementovala a ani to neudělal válečný zločinec Strelkov.
3 hlasy
Katany Korado
22.07.2014 16:29
PAZID
Takových odposlechů Ti vyrobím kolik chceš, a bude v nich figurovat samý Ukrajinec z Kyjeva s US přízvukem
:) !!!
2 hlasy
Radek Kolář
22.07.2014 12:59
radektp
Z nichž není jasné vůbec nic, hlavně ne, kdy byla nahrávka pořízena a kým vlastně.
5 hlasů
Jaroslav Slovan
22.07.2014 11:47
KOUMAK
To není třeba dementovat, jenom čokoládovej Hitler tomu věří :-)))
12 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 11:53
Devatar
Ale, ale zoufalý nácek Slovan, vydal se za obhajobou ruského fašismu a jeho válečných výbojů
6 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:05
Liska
Jarda Slovan nje jedinej chduáček mezi místními rusofily, kterej ruské propagandě opravdu věří.
Dělá to z politruckého přesvědčení. Ale není neškodný, právě takoví ňoumové na Ukrajině zavinili, že se k moci dostali ruští gauneři typu Borodaje a Girkina.
3 hlasy
Pavel Haraším
22.07.2014 11:30
Devatar
Na aktuálně je výmluvná zpověď jistého Arménce, který se nechal naverbovat pro Ruskou okupaci na Ukrajině.
2 hlasy
Jiří Pražák
22.07.2014 11:46
plesivec
A co to má společného s pádem boeingu. Ty tady harašíš a kecáš blbosti taky dlouho a nejsi z Arménie
11 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 11:56
Devatar
Všechno, rudý trole, všechno, jednoznačně z něj vyplývá, že okupanty na Ukrajině organizuje a dováží na Ukrajinu Rusko a že Ukrajinci z Východu v této válce proti vlastní zemi téměř nebojují.
4 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 11:51
Liska
Určitě víc, než kecy komoušů o iráku a o vyvraždění Vinnetoua vrahy z vólstrítu.
Aspoň víme, kdo jsou ti "opolčenci" co sestřelují civilní letadla.
2 hlasy
np np
22.07.2014 11:27
np32np32
Za tyhle dezinformace a prasarny si rusky muzik zaslouzi poradne pritvrdit sankce, az bude zrat travu a hanbou nevyleze ze zemljanky do pristiho jara.
5 hlasů
Jaroslav Slovan
22.07.2014 11:50
KOUMAK
Máte pravdu, je nutné přitvrdit sankce:
Jak přes noc ohlásila německá Bundesbank ve své poslední průběžné měsíční zprávě, která byla široce ignorována v důsledku opony mediálních reportáží o událostech na Ukrajině, i když ne už tolik o Gaze, tak „německá ekonomika ve 2 kvartále asi stagnovala.“
http://www.nwoo.org/2014/07/22/vedou-ruske-sankce-v-nemecku-k-ekonomickemu-poklesu/
6 hlasů
Pavel Šimurda
22.07.2014 11:45
Schico
rancouzi by mužika měli potrestat tím, že mu nedodají druhou letadlovou loď...to se z toho ten mužik fakt posere.....mužik potřebuje vodku ne letadlovou loď...
2 hlasy
np np
22.07.2014 11:23
np32np32
Rusove moc dobre vedi, proc nezverejni zaznam analogoveho signalu primarniho radiolokatoru. Snazi se mlzit zaznamem z rizeni letoveho provozu, ktery ale nemuze ukazat raketu, ktera by na zaznamu analogoveho signalu primarniho radaru byla videt.
1 hlas
Jan Novák
22.07.2014 11:39
yaroukh
Je s podivem, že na to musíš upozornit ty, že jim to o hlavu neomlátí třeba Obama na tiskovce, kde předloží ty svoje důkazy.
11 hlasů
Iwo Nowak
22.07.2014 11:09
Diskuter001
Rusaci moc dobre vedi ze to letadlo sestrelili prorusti separatiste cili teroriste z ruska proto mlzi a vysila spekulace
5 hlasů
Pavel Haraším
22.07.2014 10:47
Devatar
V průběhu dneška Kreml vypustí teorii, že se malajský boeing srazil s balónkem štěstí vypuštěný samotným Petrem Porošenkem, že o tom mají nezvratné důkazy, mají toho Čiňana, co ho vyrobil, Vietnamce, co ho prodal, a svědectví zhruba padesáti národo-osvobozeneckých soudruhů kozáků.
6 hlasů
Petr Vaněk
22.07.2014 10:40
PetrVanek
Těm Američanům, ale trvá dodat nějaké "pravé" záznamy ze satelitů. Skoro týden od katastrofy a stále ještě dokreslují, nebo kontrolují, jestli to co vytvořili je na zběžný pohled pravé.
22 hlasů
Václav Horský
22.07.2014 11:31
Cyklista
Politika se dost podobá partii pokeru; ten, kdo má esa (nevím kdo to je), nespěchá s vyložením karet.
Co se týká USA, tak kromě satelitů mají data z AWACSů, co létají v Polsku a možná i v Rumunsku a dále v Černém moři mají vojenské plavidlo.
5 hlasů
Katany Korado
22.07.2014 16:37
PAZID
Máte na mysli to plavidlo, jehož obsluha si musela zajet okamžitě vyměnit plínky, když jejich "nepotopitelná loď přestala být ovladatelná po průletu ruské stíhačky ? Tak jejich " důkazům " by dnes už nevěřilo ani malé dítě a už vůbec ne ten, kdo pamatuje " důkazy " o přítomnosti chemických zbraní v Iráku vyrobené soudruhy ze CIA .. tak se nenech vysmát, .... ha, ha, ha !!!
1 hlas
Václav Horský
23.07.2014 09:06
Cyklista
Mám na mysli válečnou loď, co ji museli vyměnit, protože jí vypršel časový limit k pobytu. (Dle mezinárodních smluv) Okamžitě ji ale vystřídala jiná.
0 hlasů
Bernagozzi Amedeo
22.07.2014 11:50
DONAMED
Vystihl jste to naprosto přesně. Je to partie pokeru kdy jedna strana čeká s čím přijde druhá. Osobně si, ale myslím, že skutečnou pravdu se stejně veřejnost nedozví a zvítězí ta strana která bude lhát nejdemagogičtěji a tudíž pro velkou část nejstravitelněji.
7 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 12:08
Liska
Oblíbená výmluva komoušů, když se provalí nějaký jejich zločin: "pravdu se stejně nikdy nedozvíme".
1 hlas
Katany Korado
22.07.2014 16:40
PAZID
Myslíš těch , ke kterým patřil pan Dlouhý, Tlustý, Ježek, Čalfa, Topolánek, Fišer, kandidát BYSTROZRAKÝ .. Klaus a DALŠÍ ??? .... TAK TO URČITĚ SOUHLAS .
1 hlas
Dr Dick
22.07.2014 11:04
DrDick
Vaše představa všemocných satelitů ledujíci nonstop celý povrch světa je značně debilní.
4 hlasy
Petr Vaněk
22.07.2014 11:41
PetrVanek
Samozřejmě, v noci se ukládají ke spánku. Aby si odpočinuli :-))
Doba sestřelení letadla se shoduje s přeletem minimálně jednoho amerického špionážního satelitu nad inkriminovaným územím.
6 hlasů
Dr Dick
22.07.2014 13:33
DrDick
A ten jeden satelit podle vás zabírá celou ukrajinu ve Full HD.
0 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 10:42
Liska
Spíš to dost trvá skutečným vrahům - rusákům. Kromě španělského dispečera a báchorek o suchojích 25 nic kloudného nevymysleli. Putler je asi pošle na Kolymu.
5 hlasů
Jan Novák
22.07.2014 10:30
Matrix
Jak je pravděpodobné, aby toto způsobila palba ze zadní polosféry?
http://www.blisty.cz/art/74012.html
Justin Bronk (Royal United Service Institute, RUSI) zveřejnil fotografii části kokpitu zničeného letounu Boeing 777 z letu MH17. Materiál vykazuje jasné stopy poškození předfragmentovanými střepinami z výbušné hlavice rakety. Přibližovací zapalovač musel tedy zařízení odpálit PŘED kabinou, nikoliv vzadu za letounem či vedle něj, což je nejpravděpodobnější varianta v případě, že by stroj byl zasažen palbou ze zadní polosféry - buď nalétávajícím bojovým letounem, nebo raketou z území na západě kontrolovaných ukrajinskými ozbrojenými složkami.
Posádka letounu byla pravděpodobně téměř okamžitě po výbuchu 70 kg hlavice rakety 9M38 mrtva a nestihla již událost nijak komentovat. Od tzv. černých skříněk tedy kromě letových údajů a běžné komunikace před zásahem pravděpodobně nelze nic očekávat. Pokud piloti během pádu ještě nějakou tu sekundu žili, rychle postupující dekomprese jim zabránila v hovoru.
Jistě ani toto není 100% důkaz ničeho, nicméně varianta palby za zadní polosféry se tímto jeví jako dosti málo pravděpodobná...
Prostě rusáci lžiu jako když tiskne a místní pátá kolona jim to stejně sežere.
8 hlasů
Katany Korado
22.07.2014 16:50
PAZID
To je pěkná blbost, Holenku, záleží na tom, jak je nastavený navigační systém radaru, kdy dá povel k zažehnutí roznětky nálože. Když letí raketa zezadu se přibližující podél letadla tak může vybuchnout kdykoliv, to se zase pan "nezávislý" Bronk chtěl pouze předvést a zavděčit US chlebodárcům. Ukrajinský Suchoj 25 byl pod dopravním letounem tak mohl klidně raketu navigovat tam, kam bylo zapotřebí, aby byly černé skříňky " k ničemu " . Sloužil jsem u PVOS a když čtu takovéhle nesmysly, bylo by mi do smíchu, kdybych nevěděl, že více než polovina občanů se klidně nechá opít takovýmhle "rohlíkem" protože ví o problematice a způsobech navedení raket kulové.
1 hlas
Katany Korado
22.07.2014 16:52
PAZID
Ono něco jiného je "palba" .. z klasického "kanónu" a něco jiného je výbuch protiletadlové střely. To se někomu opravdu moc nepovedlo :) .
1 hlas
np np
22.07.2014 11:29
np32np32
Rusofilove prijdou s teorii, ze raketa z SU-25 obletla letadlo, zacouvala a pak byl teprve aktivovan detonator. U techto technickych expertu lze ocekavat vsechno mozne, kdyz tady Vlastik Smutny tvrdil, ze cerne skrinky se poznaji podle toho, ze jsou jako jedine v letadle nabarvene nacerno:-)
3 hlasy
Katany Korado
22.07.2014 16:54
PAZID
Hmm, Ty o raketách, kromě možná jejich existence nic netušíš, co ?
0 hlasů
Bernagozzi Amedeo
22.07.2014 11:08
DONAMED
Zapomněl jste připsat, že tuto spekulaci vyplodil známý a dlouholetý rusofob na Britských listech pan Karel Dolejší. Jeho argumenty a spekulace mají stejnou hodnotu jako výkřiky zdejších nicků jako np, Haraším, či Henex.
22 hlasů
Jan Novák
22.07.2014 11:18
Matrix
Justin Bronk je rusofob? A ten prošpikovaný trub pod kabinou je z čeho? Od otvírače konzerv?
1 hlas
Pavel Sekora
22.07.2014 11:32
pavelsekora
Ty zřejmě budeš taky pěkně prošpikovaný trub. Ale poněkud výše asi tak v oblasti tykve.
8 hlasů
Bernagozzi Amedeo
22.07.2014 11:26
DONAMED
Nelžete. Ta citace je celá do slova a do písmene z Britských listů z článku Karla Dolejšího s titulkem
" Nemáme právo na to, aby nám Rusové alespoň lhali pořádně?"
Zde je odkaz:
http://www.blisty.cz/art/74011.html
9 hlasů
np np
22.07.2014 11:31
np32np32
Je to prevzate vyjadreni Justina Bronka. To jste opravdu tak hloupy, ze neumite cist?
2 hlasy
Jan Bulva
22.07.2014 10:37
jaan
a takové spekulativní žvásty považuješ za relevantní až tak jsi ubohý
12 hlasů
Josef Vrána
22.07.2014 10:41
Liska
Ubozí jsou ti, kteří věří rusáckým žvástům o tom, jak Boeing ve výšce 10 kilometrů sestřelil Suchoj 25.
Takovou blbost mohla vymyslet jenom rusácká komoušká guma se zlatejma pogónama a řádem vyspaného lenina na pyžamu.
3 hlasy
Josef Vrána
22.07.2014 10:28
Liska
Rusáci už fakt neví, jakou blbost by vymysleli, aby zamaskovali svoje zločiny.
3 hlasy
Jan Bulva
22.07.2014 10:39
jaan
měli by se nechat vyškolit od soudruhů z USA- viz důkazy o ZHN v Iráku od soudruhů z USA
12 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 12:34
Petrkadlec
Josef Vrána
22.07.2014 10:46
Liska
Jo, my víme že Irák žádný ZHN neměl, četli jsme to od bolšánů už miliónkrát. Ti Kurdové se otrávili sami. A Husajna vyzbrojovaly USA, sice jeho armáda měla samý ruský zbraně, ale to byla jenom finta vrahů z vólstrítu.
Jo a taky byl irák za Husajna úplně normální země, Irán se vlastně napadl sám a Kuvajt se taky okupoval sám.
4 hlasy
Pavel Haraším
22.07.2014 10:25
Devatar
Správně, rudý nácku, za tu krádež Krymu by měl pocítit tvrdou pěst dělnicko-rolnické třídy.
3 hlasy
Jiří Fejgl
22.07.2014 10:04
Smilodon
Sankce by měly být vyhlášeny vůči opici z bílého baráku. Za to, co na Ukrajině vyvolala. Banány odebrat úplně, ořechy a brouky pouze na příděl. A každý pátý den půst úplný.
23 hlasů
Soulburner -
22.07.2014 13:17
Soulburner
ubožáku... je smutný, že tohle nikomu z redakce nevadí
0 hlasů
Petr Kadlec
22.07.2014 12:33
Petrkadlec
Ty jsi Ftipnej,čůráku,pořád je tento muž ,nejmocnější muž planety,na rozdíl od Prckina...
0 hlasů
Karel Votruba
22.07.2014 20:29
permonik
Vždyť ty ani nevíš jaký jsi idiot! Babrack Bombama je ubohá loutka řízená hnUSAckými zbrojaři a bankéři. Kdyby je neposlouchal, tak již dávno dopadl jako J.F.Kenedy! Opak je Putin, ten si nenechá poroučet zkorumpovanými darebáky. Oproti Babrákovi Bombamovi to Putinovi myslí!
1 hlas
Petr Kica
22.07.2014 13:36
Erich
Kdyby jen to ,ale on je bohužel ,jak vidno i všeho schopný ...
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jiří Fejgl (23 hlasů) 22.07.2014 10:04
Sankce by měly být vyhlášeny vůči opici z bílého baráku. Za to, co na...
Bernagozzi Amedeo (22 hlasů) 22.07.2014 11:08
Zapomněl jste připsat, že tuto spekulaci vyplodil známý a dlouholetý...
Petr Vaněk (22 hlasů) 22.07.2014 10:40
Těm Američanům, ale trvá dodat nějaké "pravé" záznamy ze satelitů....
Jan Novák (22 hlasů) 22.07.2014 11:36
Rusáci, v reakci na ničím podložené obviňováni, ukázali pohyb...
Jan Bulva (20 hlasů) 22.07.2014 11:45
Parlament v Kyjevě ovládají náckové a fašisti........Debatu v...