Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Nejistota
Zůstat? Za jakou cenu? Ukrajinci se pakují z (teď ruského) Krymu
23.03.2014 10:03
Zatímco etničtí Rusové na celém Krymu oslavují připojení poloostrova k Rusku, zůstávají jejich ukrajinští sousedé většinou zavření doma a někteří už balí věci. Přípravy na odchod z anektovaného území provází strach o budoucnost a také smutek. Krym totiž považují za domov.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jiří Novák
24.03.2014 06:54
JGLN
"Do pátku překročilo hranice z Krymu směrem na Ukrajinu 900 lidí."
Tak to už je Krym prakticky vylidněný. Alespoň z tónu tohoto článku tomu tak rozumím.
Ještě bych strašně rád věděl, kolik lidí už uteklo kvůli nepokojům provokovaným neonacisty z Ukrajiny do Ruska. Co vy na to? "Ingestigativci? (Nebo jak si říkáte.) Nebo se to tutlá jako státní tajemství české Republiky?
0 hlasů
Karel Walther
23.03.2014 19:24
cvach
Vubec se nemluví o tom kdo ztěch baráku střílel asi se jim nehodí do krámu to vyšetřit Zaorálku co?
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 16:48
svedomi
Rusům se asi moc rozmnožil jejich hlavní vývozní artikl a proto je budou vyvážet - švábi (Rusi).
1 hlas
Karel Musil
23.03.2014 16:21
KarelMusil
Zajímalo by mne, jestli už byl zrušen azyl těm Ukrajincům, kteří se tady ukrývali před spravedlností, např. Tymošenko a býv.ministr Danylevič, teď už mohou pokračovat ve svých činnostech doma. Asi se také vrátí mnoho Ukrajinců, když jim EU zajistí doma blahobyt.
6 hlasů
venda wind
23.03.2014 15:13
wind
Úspěšné konspirační teorie, o kterých se dnes moc nemluví
http://www.vlastnihlavou.cz/uspesne-konspiracni-teorie-kterych-se-dnes-moc-nemluvi/
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 16:00
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?
1 hlas
Vlastík Smutný
23.03.2014 16:32
SMUTNA
Jste lidská zrůda která svůj osobní život tráví 24 hodin denně na netu kde útočíte naprosto primitivně, poťouchle a hloupě na každého kdo se vám sebemíň nezdá. Útočíte, urážíte, vyhrožujete. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co jste zač. Měl byste se stydět!
3 hlasy
jara jara
23.03.2014 16:59
svedomi
Jste lidská zrůda která svůj osobní život tráví 24 hodin denně na netu kde útočíte naprosto primitivně, poťouchle a hloupě na každého kdo se vám sebemíň nezdá. Útočíte, urážíte, vyhrožujete. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co jste zač. Měl byste se stydět!
1 hlas
Jiří Novák
24.03.2014 06:57
JGLN
"jarajara" je naprosto typickým a velice hodným dítkem našich mediálních preSStitutů. Myslím, že tito jsou na něj náležitě hrdi a chválí ho, kudy chodí.
0 hlasů
venda wind
23.03.2014 15:13
wind
Úspěšné konspirační teorie, o kterých se dnes moc nemluví
http://www.vlastnihlavou.cz/uspesne-konspiracni-teorie-kterych-se-dnes-moc-nemluvi/
0 hlasů
venda wind
23.03.2014 15:12
wind
Profesionální revolucionář Trocký , stejný bolševik jako Lenin, Stalin a spol. přijel do Ruska dělat revoluci z New York City.
Amerika reálně bolševiky zásobovala a vojensky podporovala proti Kolčakovi. Tehdy se o tom psalo i v New York Times, jak dokumentuje Antony Sutton viz
http://www.american-buddha.com/cia.americasecretestab.2.3.htm
Výjimečný historik A. Sutton, který dlouho nechápal rozpor mezi oficiální nenávistnou propagandou a reálnou podporou Země Sovětů zpoza oceánu, nakonec důkladně a unikátně zdokumentoval převratnou verzi americko - ruských (komunistických vztahů) v řadě článků a několika svazcích, za všechny např. Wall Street a bolševická revoluce (anglicky online viz http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/index.html ), Nepřítel za všechny peníze ( http://reformed-theology.org/html/books/best_enemy/index.html )
..vzpomeňme na Stalinovu dceru Světlanu, která v roce 1967 dostala americký azyl a dožila svůj život spokojeně v USA viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Sv%C4%9Btlana_Allilujevov%C3%A1
Stejně si vybral Chruščovův syn (to jeho tatínka napadlo přičlenit Krym rodné Ukrajině) viz http://en.wikipedia.org/wiki/Sergei_Khrushchev
K Západu se čile měla i Brežněvova dceraGalina, proslulá skandálními kšefty na diamantovém trhu. http://books.google.cz/books?id=VEh9geWgbjgC&dq=&redir_esc=y
Kdo hledá, najde - ale něco jiného, než co se na nás hrne denně z médií.
0 hlasů
jara jara
23.03.2014 15:52
svedomi
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusko-obnovi-zachytky-ktere-pred-tremi-lety-zrusilo/r~b46ed362b18d11e3a6490025900fea04/
1 hlas
Jana Harmatová
23.03.2014 16:35
Janina
Češi jsou druzí na světě ve spotřebě alkoholu, víc pijí jen Moldavané
Zdroj: http://relax.lidovky.cz/cesi-jsou-druzi-na-svete-ve-spotrebe-alkoholu-vic-piji-jen-moldavane-11h-/zdravi.aspx?c=A110218_161731_ln-zdravi_mev
0 hlasů
Katany Korado
23.03.2014 15:04
PAZID
Tento týden jsem hovořil s Rusem , Ukrajincem i s Ukrajinkou, ze smíšeného manželství. Je faktem, že nacionalisté jsou na obou stranách znesvářených stran, ale nacionalismus se rozhořel hlavně po majdanských sniperských provokacích, kterým EU nejen mlčky přihlížela (možná je i platila), nýbrž o nich velice neobjektivně , ne-li lživě informovala. Na východní Ukrajině je většina rodin nějakým způsobem příbuzensky propojena s občany Ruska , mnoho Ukrajinců do Ruska jezdí dlouhodobě za prací, a podpisem "Asociační dohody" Ukrajiny s EU , případný pozdější vstup Ukrajiny do EU by jim velice zkomplikoval přechod ukrajinsko-ruských hranic, nemluvě o alternativě, že by se stala Ukrajina členem NATO. I to je důvodem nepokojů na východě země a nesouhlas s nelegitimní vládou, které se chystá podepsat výše uvedenou listinu, aniž by k tomu měla legitimní mandát občanů Ukrajiny vzešlý z demokratických voleb. Zápaní část Ukrajiny je blíže EU a naopak má zájem na zrušení vízové povinnosti s EU. Z těchto dvou diametrálně rozlišných cílů je zřejmé, že budel-li se situace kolem Ukrajiny řešit bez koncensu s Ruskem, nemůže to přínest trvale udržitelný stav a vždy se tím bude cítit poškozena velká část obyvatel (nejen "čistokrevných Rusů") cca 1/3 Ukrajiny. Proto nebudel-li vedle "sbližování" EU mezi Ukrajinou paralelně probíhat i "sbližování" EU s Ruskem, nemůže takové řešení zajistit dlohodobý smír a tím i bezpečnost občanů Ukrajiny. Krym je pouze logicky nutný důsledek ignorance EU zájmů a potřeb 1/3 obyvatel tého dříve 54 miliónové ... dnes již pouze 43 miliónové země, jejíž průměrná životní útoveň jejich obyvatel strmě klesá k hranici chudoby. I z toho je jasně vidět, že nějací obyčejní občané jsou takovým úředníkům EU, jako je pan Fůlle úplně ...víte kde ..., jediný jejich zájem je dobře sloužit mocenským zájmům těch, co stojí v zákulisí a řídí celou tu LOUTKOHRU údajných EU mírotvorců, aby mohli co nejdéle "mlaskat" u svého luxusního korýtka poslance EU.
1 hlas
Jana Harmatová
23.03.2014 16:46
Janina
Slušné a reálné zhodnocení situace , máte bod .
0 hlasů
jara jara
23.03.2014 15:56
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?
1 hlas
jan janík
23.03.2014 14:26
jarda
Myslím, že Krym je vyřešen jak vyřešen je. Ví někdo kdy a zda budou ne Ukrajině volby či referendum za přítomnosti NESTRANNÝCH pozorovatelů ?
0 hlasů
Petr Dvořák
23.03.2014 13:19
gogan
a) nelíbily se mě útoky Kyjevských demonstrantů na policii (mám opravdu pocit že s brutalitou byli o krok napřed)
b) o opravdu legitimní vládě, prezdentovi a parlamentu musí rozhodnout volby
Ovšem proruská vygumovanost některých zdejších diskutérů s kterou prohlašují demonstranty za banderovské nebezpečí (Banderovci to nejsou ani náhodou, ovšem extrémistů tam bylo dost) mě překvapuje. Je vidět, že na Ruskou propagandu u nás slyší spousta pošuků (nechápu proč, komouši se tam dávno přehodili na oligarchy a komunistickou ideu už nepropagují a geograficky dáno nás tu nejaký to tisíciletí šukal kde kdo tak jsme všechno možný jen ne jejich braťja ... asi je to od nich nějaká nostalgie ...).
2 hlasy
Jan Skalský
23.03.2014 13:11
janskalsky
Abych tomu blábolu věřil, nesměl bych si přečíst čísla o hospodářství Ukrajiny a Ruska. V Rusku je průměrný plat cca 600 EUR, na Ukrajině cca 300 EUR. Jen blázen by šel na bankrotující Ukrajinu!
Navíc ti "Ukrajinci" na Krymu neumí ukrajinsky. Při sčítání se sice zapsali jako Ukrajinci, doma ale mluví nejvýš suržikem, což je ruština s ukrajinskými koncovkami, nebo prostě mluví rusky.
Že uvažuje o odchodu podnikatel, který je třeba za vodou, tomu věřím. Jenže řadový zaměstnanec raději bude dělat za cca 16 tisíc Kč na Krymu než za 8 tisíc Kč na Ukrajině. Proto také 90% vojáků zůstalo a vstoupí do ruské armády...
5 hlasů
David Lejdar
24.03.2014 07:21
DaLe
Jasně, ruský rozpočet jistě bude nadšený za zaplacení dalších platů, včetně kompenzace za ty lodě byť se ty lodě možná vejdou do těch 1,5 miliárd dluhu. A to když mu zřejmě není anebo nebude povoleno jakoukoliv z těch lodí průplavit přes "území" Turecka.
Kromě toho, zní to jako životní náklady jsou v Rusku vyšší, takže z toho (už) žádné vydělat si v Rusku a mít jakoby dvojnásob na Krymu.
0 hlasů
David Lejdar
24.03.2014 07:25
DaLe
A krymští to určitě chtějí natřít Ukrajině za zákaz té ruštiny potažmo určitě budou trvat na tom aby ukrajínština byla úředním jazykem v celém Rusku, což sice ne až tak obrovské částky ale jistěže se to promítne.
0 hlasů
David Lejdar
24.03.2014 07:27
DaLe
Karel Brodský
23.03.2014 13:35
Karel0207
Jo voják kterej přísahal věrnost Ukrajině při první příležitosti přeběhne za "lepším" jo takovému bych jistě věřil a zaměstnal ho. :-) Zradí jednou zradí pokaždé.
0 hlasů
Jan Bulva
23.03.2014 13:58
jaan
Douč se historii vojenství a žoldu, nesmíš to spojovat s bojem o přežití
0 hlasů
Karel Brodský
24.03.2014 00:06
Karel0207
Petr Dvořák
23.03.2014 13:20
gogan
V Rusku na úplatcích utratíš 500 na Ukrajině jen 200. Ve finále je to fuk.
3 hlasy
Jan Bulva
23.03.2014 13:30
jaan
Fakt chleba se tam kupuje přes úplatky
1 hlas
Henex
24.03.2014 00:18
Henex
Když je, tak ne...
0 hlasů
np np
23.03.2014 13:08
np32np32
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusko-obnovi-zachytky-ktere-pred-tremi-lety-zrusilo/r~b46ed362b18d11e3a6490025900fea04/
1 hlas
Vlastík Smutný
23.03.2014 12:40
SMUTNA
Nezbývá než opakovat:
Nick jara jara np np je lidský odpad. Nemá osobní život, ten tráví na netu 24 hodin denně, útočí, je naprosto cynický, poťouchlý a primitivní. Číhá, aby mohl okamžitě zaútočit na každého kdo se mu sebemíň nezdá. Sprostě a podle uráží, vyhrožuje. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co je zač. Lidské neštěstí ho naplňuje radostí a ještě ho s chutí přeje dalším lidem. Je pak logické, že je v této ulitě nešťastný. Bohužel ho ani nenapadne se nad sebou trochu zamyslet a pokusit se zkultivovat sebe sama.
10 hlasů
Jiří Novák
24.03.2014 07:03
JGLN
"jarajara" je naprosto typickým a velice hodným dítkem našich mediálních preSStitutů. Myslím, že tito jsou na něj náležitě hrdi a chválí ho, kudy chodí.
0 hlasů
jara jara
23.03.2014 15:50
svedomi
Jan Červenka 23.03.2014 12:24
Honza73
Hm. Dost se divím administrátorovi, že tohle na svých stránkách strpí.
0 hlasů
venda wind
23.03.2014 15:20
wind
ten vypatlanec je spise k politovani..
nechtel bych byt placenej za to, ze jsem na netu fasisticka svine...
0 hlasů
np np
23.03.2014 12:44
np32np32
Nekdo ti tento blabol napsal a ted ho tady porad kopirujes. To ani nemas na to, abys neco vymyslel vlastni hlavou? Jo taaak ... Ty nemas hlavu:-)
3 hlasy
Vlastík Smutný
23.03.2014 13:29
SMUTNA
Opakování je matka moudrosti a v tvém případě je přímo nutností neustále opakovat co jsi zač. Svého času se ti tady přezdívalo Sračkomet. Myslím, že by sis to na to měl dát patent.
5 hlasů
np np
23.03.2014 13:41
np32np32
A je to tady. Znamy fekalolog eM Felix se opet neudrzel:-)
2 hlasy
občan
23.03.2014 16:39
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
1 hlas
Jaroslav Emerych
23.03.2014 14:43
Jaroslav
Nejvíce nicků tu máš ty ,to je jasné všem.Chodíš sem normálně na šichtu,votroubená socko.
3 hlasy
Henex
24.03.2014 00:19
Henex
Emerychu, ty snad trpíš koprolálií, to je příznak počínající demence...
0 hlasů
Jaromír Pavlík
23.03.2014 13:10
pavouk06
Copak o to, ale Ty nemáš mozek, není-liž pravda?
2 hlasy
Bob Kadet
23.03.2014 12:57
Vidlak
Ty nemáš hovato ani na to kopírování.To by bylo u blba píšícího jazykem pubertů "SMS" více jak 60 písmen hodně!!
3 hlasy
np np
23.03.2014 12:34
np32np32
Pan komisar Fulle to rekl jasne: Je bezpodminecne nutne snizit vsemi prostredky energetickou zavislost EU na tlupach divokych muziku.
3 hlasy
Jaroslav Emerych
23.03.2014 14:50
Jaroslav
Myslíš pana echt-bolševika Fulleho?Málem si z něj dostal orgasmus,blbečku.No,dobře se vybarvujete,vy hledači komoušů....a kromě toho vůbec vlastně nevíš,co píšeš a proč.Takový myšlenkový jójo...spustit na zem,nalejt a znova vytáhnout....seš rudej až na prdeli,zoufalče!
1 hlas
Bob Kadet
23.03.2014 12:55
Vidlak
Ty pako vymaštěný, rozešírač Fúle také řekl, že mají být sankcionováni osoby které situaci na Ukrajině zavinily. Tak se chci zeptat, kam zařadí sebe a tu šerednou baronku!! Co létali do Kyjeva rozesírat lidi!!
5 hlasů
np np
23.03.2014 13:01
np32np32
Jak rika Simurduv pan farar: Musis to brat takove, jake to je. A jinak si vyliz Barabanova:-)
2 hlasy
Jaromír Pavlík
23.03.2014 13:12
pavouk06
Opakuješ se, UBOŽÁKU! S tím Barabanovem.
2 hlasy
np np
23.03.2014 13:16
np32np32
Je videt, ze ty jsi si ho uz vylizal, i kdyz uz jsi vylizanej byl, jses a budes:-)
2 hlasy
občan
23.03.2014 16:41
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
0 hlasů
Jaromír Pavlík
23.03.2014 15:02
pavouk06
Třeba ano, ale svého, Ty vylizuješ cizí, není-liž pravda? A navíc, mě může urazit pouze inteligent, což Ty samozřejmě nejsi, tak zůstávám v klidu!
0 hlasů
Pavel Šimurda
23.03.2014 11:51
Schico
Voloďa Putin mi včera večer volal, ve zjevně dobré náladě....jedl kaviár a zapíjel to krymským šampaňským...říkal...že si může Krym odfajfknout jako splněno....teď neví, co s tím zbytkem Ukrajiny...že počká...říkal jsem mu, že nemá blbnout s protisankcemi...a on říkal, že nebude...akorát na tom McCainovi že si zkustne, toho si vychutná..ten si už v Rusku nevrzne...
1 hlas
np np
23.03.2014 11:48
np32np32
Tlustoch Cervenka:
http://honza73.blog.tyden.cz/
3 hlasy
Lev Tolstoj
23.03.2014 12:32
OJT
Malí a zákeřní jsou zdejší někteří diskutéři. Ty k nim patříš.
5 hlasů
np np
23.03.2014 12:50
np32np32
Ty jsi velkej a hodne blbej.
2 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 12:28
Honza73
Díky za reklamu, trollíku. To ti určitě dalo spoustu práce ten blog vygooglovat. Divím se, že při svojí inteligenci tak složitou operaci vůbec zvládneš. Máš můj obdiv....:-)))
3 hlasy
občan
23.03.2014 12:38
autodidakt
To mají ústavní zřízenci v popisu práce,pomáhat choromyslným a když NP32 tak moc prosil,tak mu poradil.
1 hlas
jara jara
23.03.2014 11:46
svedomi
Jistý Jan Červenka údajně dělá na Akademii věd. Už jsem pochopil co tam dělá, že je tam využíván jako učebnicový příklad. Učenci mají zkoumat jeho mozek, dosud se však nenašel. Prostě exot.
5 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 12:24
Honza73
Hm. Dost se divím administrátorovi, že tohle na svých stránkách strpí.
4 hlasy
Vlastík Smutný
23.03.2014 12:26
SMUTNA
Nejen strpí, ale i podporuje.
3 hlasy
np np
23.03.2014 12:29
np32np32
Bez si uklidit hracky a nepindej tady nesmysly, agresivni a zle dite:-)
2 hlasy
občan
23.03.2014 16:42
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
0 hlasů
jara jara
23.03.2014 17:01
svedomi
Jste lidská zrůda která svůj osobní život tráví 24 hodin denně na netu kde útočíte naprosto primitivně, poťouchle a hloupě na každého kdo se vám sebemíň nezdá. Útočíte, urážíte, vyhrožujete. Každý trochu soudný a slušný člověk vidí co jste zač. Měl byste se stydět!
1 hlas
Pavel Šimurda
23.03.2014 11:46
Schico
Katany Korado
23.03.2014 11:36
PAZID
Hmmmm, již celých 900 Ukrajinců z cca 800-900 tisíc, tak to je opravdu exodus nebývalých rozměrů.
Kolik desítek tisíc Srbů uteklo z KOSOVA za popohánění příslušníků US a franzouzské mise OSN?? .. a kolik jich posloužilo jako zdroj lidských orgánů pro US a francouzské zbohatlíky ???
8 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:52
Honza73
Jakýkoli údaj zveřejněný Kyjevem bych doporučoval brát "cum grano salis".
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:58
svedomi
..."se zrnkem soli" a zapít to vodkou? Té vodky jste však vypili přemíru, asi tak litr, potom se nedivte, že tak cintáte.
4 hlasy
Katany Korado
23.03.2014 11:39
PAZID
Kolik jich v posledních deseti letech uteklo z Ukrajiny před totální chudobou a bídou ?? ...téměř 10 miliónů.
Tak není divu, že ti ukrajinci , kteří zde vidí možnost zaměstnání zde raději zůstanou, po té, co Putin zaručil stejná práva pro všechny národnosti !!!
7 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:40
svedomi
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusko-obnovi-zachytky-ktere-pred-tremi-lety-zrusilo/r~b46ed362b18d11e3a6490025900fea04/
5 hlasů
Deadman´s Hand
23.03.2014 11:35
Deadman
Jedno náměstí v Kyjevě smetlo legitimní vládu a ustanovilo – nikdo neví, na základě jakého klíče – úplně novou vládu, nikoli vládu odborníků nebo vládu „národního porozumění“, ale vládu, ve které má klíčové ministry extremistická strana Svoboda s podporou pouze na Haliči.
Současná ukrajinská vláda by měla dělat téměř nic jiného, než dovést zemi k předčasným volbám. Tím méně podepisovat nevratné asociační dohody s EU.
Nikdo neví, jaký je skutečný názor obyvatel Ukrajiny, celé Ukrajiny. Proč neudělali na Ukrajině referendum o Krymu, aby bylo zřejmé, že celá nekrymská Ukrajina odmítá ruskou invazi? Podle tohoto zdroje se mezi prosincem 2012 a listopadem 2013 výrazně snížil počet stoupenců sbližování Ukrajiny s EU (pod 40%):
http://blogs.spectator.co.uk/coffeehouse/2014/03/ukraine-polling-eu-vs-russian-integration-and-who-is-the-weakest-leader/
6 hlasů
občan
23.03.2014 11:29
autodidakt
PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!
http://youtu.be/BABXj2nNO8k
5 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:51
svedomi
Takový Jidáš by si neměl brát slovo boží nadarmo.
2 hlasy
občan
23.03.2014 12:29
autodidakt
Copak,copak,zase v křeči? To víte,pravda bolí.
1 hlas
jara jara
23.03.2014 11:20
svedomi
Je to tady samý fašistický rusofil a internacionální komunista, který se v nouzi vzhlédl v diktátorovi Putinovi. Obdivuji jak zdejší levičáci tleskají takovému náckovi jako je Hlinka, který je vzhlédl v masovém fašistickém vrahovi z době Slovenského štátu. Prostě vrána k vráně sedá, spíše však vrah vraha hledá.
9 hlasů
Andrej Hlinka
23.03.2014 12:52
maximus_decimus
To, že si tupý, nevzdelaný, poloretardovaný, to všetci vieme.
Že si aj zakomplexovaný imbecil, sme sa práve dozvedeli, tak rozmýšľam, čo sa dozvieme zajtra????
2 hlasy
Karel Brodský
23.03.2014 13:41
Karel0207
Hlinkova garda promluvila :-)
2 hlasy
Henex
23.03.2014 11:56
Henex
Počkej, počkej... To jsi se sekl. Kněz Andrej Hlinka neměl s Hlinkovou gardou a fašisty téměř nic společného. Byl to sice fanatický slovenský nacionalista, ale zemřel v roce1938...
1 hlas
Jan Červenka
23.03.2014 11:39
Honza73
Jara jara z Babij Jara, kterej tu kope za banderovce má co vykládat o náccích a fašistech. Chucpe, jako když vyšije.
6 hlasů
Henex
23.03.2014 12:05
Henex
Hele Červenko... Mluvíte doma rusky, nebo česky...?
4 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:41
svedomi
)))))))).
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?
5 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:49
Honza73
Ach jo, chudinko. Nejenže pod několika nicky tady zoufale trolluješ, ale ještě máš potřebu si sám naklikávat hlasy. Doufám, že tě to alespoň trošku uspokojuje v té tvojí nešťastné eistenci...:-)))
9 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:52
svedomi
...ještě si dupni )))))))
2 hlasy
Karel Musil
23.03.2014 11:17
KarelMusil
Postrádám jakékoli zprávy o situaci v Kyjevě a ve Lvově. Po svržení vlády jako když utne. Jestli tam jsou na náměstí ještě ty pneumatiky, ozbrojenci, jak se nová moc vypořádává s představiteli dřívější moci. Na serveru prvnizpravy byl zneklidňující reportáž o síle banderovců na západě Ukrajiny. Máme tam tolik zpravodajů, ale o tom nevidíme a neslyšíme nic. Zajímá nás samozřejmě, jaký režim tam nakonec převládne, zatím ani nechystají žádné parlamentní volby a této dočasné či prozatímní vládě již udělujeme velkorysé dary, např. bezcelní dovoz dotovaných zemědělských a průmyslových výrobků, které mohou zničit náš trh, a dokonce prý odpuštění dluhu Ukrajiny.
8 hlasů
Jan Bulva
23.03.2014 11:16
jaan
Krym byl, je a zůstane ruský a kdo to nepochopil je natvrdlej. Pokud Putin netrpí sebevražednými sklony, tak opravdu nemohl čekat až by si soudruzi z UISA začali na Krymu stavět vojenskou základnu, tak jak to udělali v uloupeném Kosovu a neváhali předtím rozbombardovat Srbsko a povraždit 2500 civilistů a 5000 jich zranit (a srovnejte si to nyní s Krymem).............zvěrstva NATO v Srbsku.. Byla bombardována civilní infrastruktura jako elektrárny a trafostanice, dále automobilka Zastava v Kragujevaci, továrna na elektrospotřebiče Sloboda v Čačaku, rafinérie v Novim Sadu, továrny na umělá hnojiva v Pančevu a mnoho dalších závodů. Bylo provedeno několik útoků na města i vesnice, kde se nenacházeli příslušníci jugoslávské armády a nebyla žádná vojenská výroba. Dne 2.5. při útoku na most u Lužane zasáhl letoun autobus a sanitku přejíždějící most, přičemž bylo zabito 39 civilistů ]Poté bomby z letounů NATO dvakrát zasáhly konvoj vozidel s uprchlíky na silnici Djakovica - Prizren. ]Na instruktáži v Bruselu potvrdil Marani pravost zvukového záznamu pilotů, kteří zaútočili proti jednoznačně civilnímu cíli a který se dostal „nedopatřením“ do rukou novinářů. Dne 19. 4. bombardovala letadla v Novem Sadu sídlo vojvodinského parlamentu, bomby několikrát dopadly i na Suboticu, centrum maďarské menšiny. Kontroverzním případem byl noční útok na budovu srbské televize v Bělehradě, při kterém zahynulo 16 civilistů. Podle velení NATO byla televize oprávněným cílem, jelikož šířila propagandu Miloševičova režimu. Naopak organizace Amnesty International tento útok označila za válečný zločin, jelikož šlo o civilní objekt a vyzvala členské státy NATO k zajištění nezávislého šetření
15 hlasů
Katany Korado
23.03.2014 12:05
PAZID
Ještě bych tam snad zmínil několik zásahů Bělehradské nemocnice, kde díky tomu zamřelo 25 dětí a použití munice, která obsahovala ochuzený... radioaktivní uran ... odpad, který je jinak problém někde bezpečně uskladnit (například Bělehradský pravoslavný kostel se stal cílem pro takové rakety !! .. čistě zastrašování civilního obyvatelstva !!. Tak to Jsou naši "bratři v hvězdičkovaném tričku " !!!!
3 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:22
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?
4 hlasy
Katany Korado
23.03.2014 11:59
PAZID
Ty musíš mít hodně vysoký invalidní důchod, s takovýmhle postižením hlavy :) !!
9 hlasů
Jan Bulva
23.03.2014 11:47
jaan
ty jsi prototyp zamindrákovanýho nesebevědomýho tvorečka, neschopnýho argumentovat , no a platit mne dávno nikdo nemusí a ty se zřejmě přiživuješ žebrotou
3 hlasy
Argus von Lidl
23.03.2014 11:55
Wolf
v klidu. Jara jara je duší bolševik. Na vaše argumenty mentálně nestačí, tak z vás udělá agenta:-)
5 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:53
svedomi
To opisujte z posudku na sebe?
2 hlasy
Jan Bulva
23.03.2014 12:22
jaan
soudruhu na mně kádrováci posudky nepsali a nepíší ani nyní , takže není z čeho opisovati
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:14
svedomi
Zdejší levicoví kolaboranti a agenti FSB nezahálí.
5 hlasů
Lev Tolstoj
23.03.2014 11:14
OJT
Je úsměvné, jak všechni ti antirusoagresoři tapetují diskuse svými nesmysly.
3 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:14
svedomi
Lev Tolstoj
23.03.2014 11:11
OJT
Blahopřeji Krymu, že se stává součástí Ruské federace. Tam historicky i patří a většina jeho obyvatel právě toto chce.
Zamlčuje se tu i fakt, že drtivá většina ukrajinské armády se kloní k Rusku. DLe dostupných údajů téměř 90% členů ukrajinské armády na Krymu přechází do ruských služeb.
Ukrajina - to je totální rozpad státu. Nefunguje státní správa a nic.
I krymští Tataři chtějí spíše do Ruska, než na Ukrajinu.
17 hlasů
Svatopluk Šťukavec
23.03.2014 14:05
Svatavs
Ty ubohá,tupá ,komunistická,nevzdělaná duše.Krym patřil 200 let Turecku a potom Rusku.Nakonec ho Chruščo, ty debile,daroval Ukrajině ty nevzdělaná,levičácká,tupá nulo.
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
23.03.2014 23:05
notorickyzlodej
Hele blb s pěti nicky a pořád neumí interpunkci.
0 hlasů
občan
23.03.2014 16:47
autodidakt
Pozor,ať vám nepraskne žilka v tykvi.Kdo by nás tu pak obohacoval svými moudry.
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:25
svedomi
Jiří Fejgl
23.03.2014 11:09
Smilodon
Úkáčka z Krymu nikdo nevyhání, naopak. Pouze si dovolím připomenout, že když USáci vzali Srbsku Kosovo a dali ho Albáncům, tak zároveň zavraždili několik tisíc srbských civilistů. Tady k žádné genocidě nedochází.
8 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 10:58
Honza73
Tak tohle je propagandistickej shit, jako když vyšije. Nejenže asi tři miliony Ukrajinců dlouhodobě pobývají v Rusku, kde jsou průměrné výdělky několikanásobně vyšší než na Ukrajině, ale ve skutečnosti velká část místních Ukrajinců, kteří zrovna tak jako Rusové za svůj mateřský jazyk mají ruštinu, protože všude na východě a jihu Ukrajiny se prostě mluví rusky, hlasovala v referendu pro připojení k Rusku, protože si myslí, respektive dobře vědí, že na tom v Rusku budou mnohem líp než pod ničemnou a nekompetentní správou z Kyjeva.
14 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:00
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných Eurech případně dolarech?
5 hlasů
Viktor Racek
23.03.2014 11:08
xviktor
Bohužel tenhleten doktorandský koblížek je placen námi všemi, pokud nebyl najat na tuto bokovku mimo svou "vědeckou" činnost.
3 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 11:18
Honza73
Copak, copak, ty koňskej koblížku, mají tady dneska trollové sjezd?:-)))
7 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:24
Honza73
Ale jsem optimista. Troll je to pořád jen jeden a ten samej, akorát s mnohočetně rozdělenou osobností a několka různými nicky.
3 hlasy
Viktor Racek
23.03.2014 11:40
xviktor
Tučný koblížku, jestli stejně vědecky pracuješ za peníze Akademie věd - tudíž že je ti každá lež dobrá, aniž by sis ověřil skutečnost a plácáš od stolu, co tě napadne, pak se nedivím, že to jde s naší vědou opravdu z kopce.
5 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:26
svedomi
Lev Tolstoj
23.03.2014 11:12
OJT
Ty toho tak platíš.
1 hlas
Viktor Racek
23.03.2014 11:24
xviktor
Jo jo, tyhle Čevenky a Kellery platím i já, aby si roky mohli smolit své nesmysly za peníze nás všech a měli plná břicha, přitom by si sami prací nevydělali ani na rohlík. Ty jsi pseudoLve jiný případ, tobě přispívám na dávky, aby ses mohl válet u netu.
3 hlasy
Lev Tolstoj
23.03.2014 12:34
OJT
Tak schvalně. Kolik ročně odvedeš na daních?
0 hlasů
Jaromír Pavlík
23.03.2014 12:29
pavouk06
To platíš ze socdávek?
1 hlas
Jan Červenka
23.03.2014 11:29
Honza73
Nepochybuju o tom, že jsem vystudoval za "tvoje dělnické peníze"...:-))))
Naruby obráceného normalizačního bolševika v sobě zkrátka nezapřeš, Racku.
2 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 11:26
Honza73
No tak tos mě rozesmál, čmelíku....:-)))
0 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:08
Honza73
A ty už jseš tak línej, že musíš to svoje trollování pastovat?
1 hlas
Jaromír Pavlík
23.03.2014 11:13
pavouk06
Moment, musím mu vysvětlit, co je to "pastovat", on je schopný napastovat monitor!
0 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:20
Honza73
Kdyby si ho napastoval indulonou, třeba by od něj byl na chvíli pokoj.:-)))
1 hlas
Viktor Racek
23.03.2014 11:26
xviktor
Na Akademii věd musí mít ze tvých zdejších příspěvků ohromnou radost. Doufám, že si je vyvěsíš na seznam svých pseudoprací a necháš si za ně proplatit nějaký další grant. Mají opravdu akademickou úroveň.
4 hlasy
Jaromír Pavlík
23.03.2014 11:14
pavouk06
Hrome, nějak se nedaří: musíŠ.
0 hlasů
Andrej Hlinka
23.03.2014 11:04
maximus_decimus
Ty si koľko prežral z tých 5 mld. dolárov, čo židovská štetka Nuland platila "demonštranom" v Kyjeve???
2 hlasy
Henex
23.03.2014 12:00
Henex
Hlinko... je pravda, že Jánošík byl maďarskej žid...?
2 hlasy
np np
23.03.2014 11:13
np32np32
Andrej, planujes zase odsun Zidu do koncentracnich taboru?
5 hlasů
Argus von Lidl
23.03.2014 10:50
Wolf
20.prosince 1989 vpadly USA (bez jakéhokoliv mandátu RB OSN) do Panamy,protože potřebovaly zpacifikovat Manuela Noriegu,který se vymknul kontrole CIA, se kterou do té doby vesele spolupracoval (byl vpozici šéfa zpravodajské služby Panamy). Důvodem vpádu byly obavy USA, že by mohla být ohrožena neutralita panamského průplavu, který má pro USA strategický význam. Oficiálně USA uvedly, že invaze Just Cause je vedena s cílem ochránit americké občany před vládou banditů. Teď si to srovnejme: USA mají zájem na kontrole panamského průplavu ...Rusové zase chtějí mít pod kontrolou jediný teplovodní přístav. Oč je zájem USA oprávněnější než zcela analogický zájem Ruska? Američané směli ochraňovat své občany v Panamě a Rusové nesmějí ochraňovat své občany na Krymu, který byl navíc od r. 1783 ruský a k Ukrajině byl připojen v r. 1954 rozhodnutím Ukrajince Nikity Chruščova? Když to srovnám, je to hodně podobná situace, jen s tím rozdílem, že američtí vojáci pozabíjeli 5000 panamských civilistů, kteří se jim postavili jako okupantům, zatímco připojení k Rusku bylo na Krymu odsouhlaseno v referendu a přijato místními s nadšením bez krvavých bojů.
14 hlasů
jara jara
23.03.2014 10:57
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných Eurech případně dolarech?
4 hlasy
Argus von Lidl
23.03.2014 11:38
Wolf
já jsem se pouze pokusil o srovnání 2 podobných politicko-vojenských akcí 2 velmocí. S obsazením jakéhokoliv svrchovaného území nesouhlasím. Stejně tak nesouhlasím s instalováním loutkových vlád a spoustou dalších svinstev, které dělaly a dělají všechny světové velmoci. Ale to omezenci jako vy nedovedou pochopit. Vy se akorát zmůžete na trapné irelevantní poznámky, kterými napadáte diskutující, kteří podle vás nemají ten "správný politický pohled".
1 hlas
Jan Červenka
23.03.2014 11:10
Honza73
Tapetující troll je užitečný jako v skříni mol....:-)))
4 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:27
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných eurech případně dolarech? Nesmrdí vám ty peníze, kolaborante?
2 hlasy
Pavel Haraším
23.03.2014 10:44
Devatar
Kdo by taky před Rusským náckem nezdrhnul. Historie asimilace a vyvražďování národu v rámci SSSR ruskou většinou je stále ještě v paměti těch lidí.
9 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:02
Honza73
No vidíš, a já myslel že zvlášť na vyvražďování Poláků a Židů a taky volyňských Čechů měli patent Ukrajinci.
6 hlasů
Pavel Haraším
23.03.2014 11:08
Devatar
Jo KGB byla svině všude kam vlezla, sám Vladinácek Putin je toho dokonalým příkladem.
5 hlasů
Jan Červenka
23.03.2014 11:11
Honza73
To nebyla žádná KGB, to byla UPA.
4 hlasy
jara jara
23.03.2014 11:50
svedomi
Celou dobu nám lhali, když říkali na základě dokumentů, že to byla NKVD, jen Červenka ví své.
To učíte? Nevím pak jestli je blbější student nebo učitel. B je správně.
2 hlasy
Pavel Haraším
23.03.2014 11:20
Devatar
Ty si taky UPAdl.
2 hlasy
petr petr
23.03.2014 10:25
sa58
Nezávislá agentura REUTERS .......tak to bude určitě pravda jako když mladá fronta tiskne !!!
6 hlasů
jara jara
23.03.2014 10:58
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných Eurech případně dolarech?
4 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 11:14
Honza73
Kdyby mělo platit třikrát a dost, už bychom od tebe měli pokoj, tapetářskej trollíku. Ale v Týdnu si holt takovéhle týpky asi pěstují a místo toho banují lidi, kteří na rozdíl od tebe mají co říct.
1 hlas
Henex
24.03.2014 00:27
Henex
Tato pravidla platí na Novinkách. Proč tam nejsi se svými soukmenovci? Tady se zbytečně vysiluješ...
0 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:39
svedomi
Jana Harmatová
23.03.2014 10:18
Janina
"Nevím, jestli bych se cítila divně, kdybych jako Ukrajinka žila v Rusku, ale" stejně tak to museli překousnout Rusové když Krym připadl Ukrajině.
10 hlasů
np np
23.03.2014 10:25
np32np32
Co to tady zvanite, ruda nano? To vam nevadi, ze nekdo oznacoval barvou pred referendem domy Tataru a po referendu prohlasil predseda krymskeho parlamentu, ze krymsti Tatari dostanou jinou cast zeme? Takhle si batuska Liliputin pestuje budouci mozne teroristy na svem uzemi. Proste kdo neni Rus, je menecenny.
7 hlasů
občan
23.03.2014 12:33
autodidakt
PRAVDA O UKRAJINĚ SICE POMALU,ALE JISTĚ, LEZE NA SVĚTLO BOŽÍ!!!
http://youtu.be/BABXj2nNO8k
4 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 11:05
Honza73
Přestaň agitovat a šířit tu tyhle výmysly.
1 hlas
Listr Mistr
23.03.2014 10:57
ListrMistr
To o cem pisete, jsem cetl take. Je to smutny. Porad jsem tak nejaky presvedceny, ze nebyt rozbusky v podobe zruseni jazykoveho zakonu, nic z toho se nestalo. Probehl pokus diskriminovat vetsinu a nyni jsou perzekuovane mensiny - ukrajinska a tatarska. Ten, kdo v ukrajinskem parlementu prosadil zruseni jazykoveho zakona, tedy pouzivani druheho jazyka v regionech, kde zije vetsi, jak 10% procentni mensina, je vinen. Jednim z hlavnich akteru je Oleh Ťahnybok, kupodivu šéf nacionalistického hnutí Svoboda. Je dobre si uvedomit priciny. V Syrii se zapad postavil na stranu, kde valci teroriste. V Libyii to bylo podobne - staci se podivat jak to vypada s onou konstruktivni opozici v obou zemich a vsem je to hned jasne. Dohodnout se nemohou, ani kdyby chteli. A Ukrajina? Vzdyt to tam uchvatili naciste, Izrael se boji pogromu na zidovske obcany, schuze regionalnich politiku probihaji s kalachem v ruce - videno nekolik videii na youtube a popravde jim docela verim, vypadaly vice nez autenticky. Za tohle vinu Rus neponese, protoze neni za co, on jen reagoval, bohuzel nestastne, ale moc reseni na vyber nemel. Aby nevznikl dojem, ze bych nejak nadrzoval Janukovyčovi, to opravdu ne, toho meli s klidem predhodit na namesti pro lidi, byl to smejd, jen ti novi nejsou lepsi....
1 hlas
Jaromír Pavlík
23.03.2014 10:36
pavouk06
Nerad někomu nadávám, u Tebe udělám výjimku! Jdi už dělat něco užitečného, smrdíš zde denně 24 hodin a jenom provokuješ, kriple!
12 hlasů
Jana Harmatová
23.03.2014 11:11
Janina
Plně s Vámi souhlasím. Já jsem přestala na takovéto individua, kteří šíří kolem sebe pouze nenávist , urážky a zlobu reagovat
3 hlasy
np np
23.03.2014 10:54
np32np32
Polib si Barabanova!
3 hlasy
Jaromír Pavlík
23.03.2014 11:09
pavouk06
Skvělá reakce! Ale dostal jsen Tě, není-liž pravda?
5 hlasů
Jaromír Pavlík
23.03.2014 11:10
pavouk06
Chybička se vloudila: "jsem Tě".
0 hlasů
Ben Melech
23.03.2014 10:07
niky
To jsou zase cancy!
Například pouze 2000 ukrajinských vojáků z celkového počtu 18 tisíc se nepřipojilo k ruským silám a chtějí poloostrov opustit.
12 hlasů
Henex
23.03.2014 12:26
Henex
Když ti vojáci byli obyvatelé Krymu, tak proč by někam odcházeli? Košile bližší než kabát...
2 hlasy
jara jara
23.03.2014 10:58
svedomi
Jak vás FSB platí, v rublech nebo v nenáviděných Eurech případně dolarech?
4 hlasy
Jan Červenka
23.03.2014 11:16
Honza73
Tebe by měli platit nahajkou, trollíku.
8 hlasů
jara jara
23.03.2014 11:43
svedomi
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Lev Tolstoj (17 hlasů) 23.03.2014 11:11
Blahopřeji Krymu, že se stává součástí Ruské federace. Tam historicky...
Jan Bulva (15 hlasů) 23.03.2014 11:16
Krym byl, je a zůstane ruský a kdo to nepochopil je natvrdlej. Pokud...
Argus von Lidl (14 hlasů) 23.03.2014 10:50
20.prosince 1989 vpadly USA (bez jakéhokoliv mandátu RB OSN) do...
Jan Červenka (14 hlasů) 23.03.2014 10:58
Tak tohle je propagandistickej shit, jako když vyšije. Nejenže asi...
Ben Melech (12 hlasů) 23.03.2014 10:07
To jsou zase cancy! Například pouze 2000 ukrajinských vojáků z...