V tomto s ním výjimečně na 100% souhlasím. Člověk aby se pomalu styděl za to, že je normální!
Myslím že už toho s těma buze.....rantama bylo dost!!!
2 hlasy
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Pátek 26. 4. 2024, svátek má Oto
10.01.2019 22:14
Prezident Miloš Zeman uvažuje o tom, že bude vetovat případné uzákonění možnosti manželství pro homosexuály. Manželství je podle něj určeno k tomu, aby rodina vychovávala děti.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
V tomto s ním výjimečně na 100% souhlasím. Člověk aby se pomalu styděl za to, že je normální!
Myslím že už toho s těma buze.....rantama bylo dost!!!
2 hlasy
No a co se změní? Tak to po čase odsouhlasí někdo jiný.
0 hlasů
Říká p. Zeman, že svou manželku nemá za plnohodnotnou manželku když se nestará o nezletilé dítě/děti?
Říká p. Zeman, že by zakazoval sňatek všem osobám které kvůli stáří nebo jinému důvodu neschopné rodit nebo zplodit dítě?
Z článku zmíněného to poněkud zní, že takové věci povídá.
***
Co se týče mého pohledu, tak manželství mám právně za druh smlouvy uzavřené mezi dvěma osobami.
A to je jakoby posvěcené v rámci některých států obvykle "matričním úřadem", jinde církevním představitelem, a někde je volba mezi civilním nebo náboženským sňatkem. Například v Prusku se ustanovilo, že jen matriční úřad který s pravomocí sňatek stvrdit (byť se po té může mít i církevní obřad), kdežto například v USA se má volbu jestli se chce ten civilní sňatek nebo náboženský sňatek. To o co v rámci té diskuze jde je mimochodem specificky ten civilní sňatek - něco co některým náboženským představitelům možná nedošlo, že vlastně nejde o nařízení ohledně náboženského sňatku (kde se má i další odlišnosti, například u ř.k. církve prý donedávna ani nebylo možné aby si katolík vzal evangelickou manželku, a podobně).
Technicky vzato se v rámci pohledu, že civilní manželství = druh smlouvy, potom je u toho, že nelze upřít uzavření takové smlouvy na základě pohlaví když se má za samozřejmé, že v jakékoliv právní záležitosti nedělá rozdíl zda je někdo muž nebo žena. Jakože ne jak někdy v 19. století kdy ženy nesměly volit protože ženy, nebo předešle, že ženy nesměly dědit, a další věci.
***
A co se týče adopce, tak i současně pokud například matka v druhém manželství s dítětem z prvního manželství, ten druhý manžel přece také není automaticky plnoprávní otec toho dítěte. Jakože ten druhý manžel pochopitelně podléhá nějakým povinnostem (typu, že nemůže nalévat alkohol nezletilé/mu, a další), ale běžně se nemá ani dnes za to, že by se ten druhý manžel musel stát adoptivním otcem toho dítěte než by mohl vstoupit do manželství s tou matkou.
Potažmo argument jako by druhý manžel byl plnoprávním otcem toho dítěte pouze na základě manželství s tou matkou, to je argument docela zavádějící neboť to právně takto není (viz například, že mě ČR nekontaktovala po úmrtí bývalého manžela mé matky, neboť mě neadoptoval a tím jsem se nestal v dnešním pohledu jeho dědicem).
Dále se ohledně zmíněného případu má i argumenty ohledně kdo a jak rozhoduje o možnosti adopce například v případu úmrtí toho prvního manžela/biologického otce. Jakože technicky vzato nemá druhý rodič absolutní právo o tom rozhodovat, a dle některých by to měli být například rodiče toho otce které by poskytovali náhradu například ve formě bratra toho otce.
Čímž se potom dostává i k tématu ohledně "sirotků" jako takových, kde je právě diskutabilní jaké podmínky platí ohledně možnosti adopce. Jakože když například ČR má za běžně přípustné aby matka samoživitelka sama vychovala dítě/děti (bez asistence typu vládou placené chůvy), tak se je snadno u argumentu typu, že žena nemusí být v jakkémkoliv manželství aby mohla adoptovat ze sirotčince. Což však jíž docela specifické téma. V rámci v článku zmíněném jsem tady akorát chtěl zdůraznit, že pokud by se například Zemanovi rozvedli, a ona měla dalšího manžela, tak ten další manžel přece ne automaticky jak nový otec Kateřiny.
0 hlasů
Dnes už to není žádná novina,
jak vypadá nová moderní rodina,
táta a táta a dítě černoušek chlapeček
v kroji co holý má zadeček,
všichni tři se mají rádi,
všichni tři jsou kamarádi!
3 hlasy
Moudrý prezident.Od nepaměti se říká "klacek do klacku nevleze".Všechny homoklády a lesby vyhnat na pustý ostrov a ten oplotit,tm se můžou "ujebat" dobytkové
2 hlasy
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
Nejdiskutovanější názory
Guru Jára (3 hlasy) 11.01.2019 02:50
Dnes už to není žádná novina, jak vypadá nová moderní rodina, táta...
Ďury - (2 hlasy) 11.01.2019 07:54
V tomto s ním výjimečně na 100% souhlasím. Člověk aby se pomalu...
Guru Jára (2 hlasy) 11.01.2019 01:29
Moudrý prezident.Od nepaměti se říká "klacek do klacku...