Praha 6
Vandalové polili sochu Koněva rudou barvou. Hledá je policie

22.08.2019 13:04

Sochu sovětského maršála Ivana Koněva, která stojí v Praze 6, někdo polil rudou barvou. Policie incident prověřuje pro podezření ze spáchání trestného činu poškození cizí věci, za nějž pachateli hrozí až roční vězení.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Sparviero Sparviero (5 hlasů) 22.08.2019 14:26

    Že ten, nebo ti "hrdinové" nepolili tu sochu před rokem 1989 ?...

  • Václav Paternik (5 hlasů) 22.08.2019 13:38

    - Jeronýme, ty pražský vemeno, přiznej se, že jsi tu sochu polil ty....

  • Hana Marková (5 hlasů) 22.08.2019 15:11

    Je mi špatně z toho,jak spousta lidí zapomnělo či je neučili o...

  • Petr Rozlil (4 hlasy) 22.08.2019 15:44

    beranku, precti si historii! Je ve Wikipedii o Vlasovcich plno...

  • karel ledvinka (4 hlasy) 22.08.2019 16:50

    nejdriv nalozme na zebrinaky hrbitovy a synagogy semitu zid-nazi u...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Tož já bych totok viděl na toho krpatého šulina Minářa...

2 hlasy

Rusáci pomáhali hitlerovskému Německu rozpoutat WW2 a pak doplatili na svinstva, která sami spáchali. Výročí podepsání paktu Ribbentrop- Molotov je mementem jak svinský byl stalinistický režim a čeho byl ve své rozpínavosti schopen:
https://www.lidovky.cz/svet/hrdost-prebiji-fakta-na-ruskou-interpretaci-paktu-ribbentrop-molotov-dohlizi-i-rozvedka.A190822_170330_ln_zahranici_mha

0 hlasů

pokud vim,tak nackum pomahal sssr a hlavne semiti zidaci-zadni Rusaci,meshugene.viz autor toho paktu za sssr byl soudruh max litvinov,vlastnim jmenem meir henoch wallach,prezdivany nackama finkelnstajn.ctete vic,ajnstajn,no tak.

0 hlasů

Woe Jeronýme, jací "Rusáci" ty pako_vymaštěný.Náckům_pomolli Angláni a Amíci k jejich vojenské námořní síle. Angláni vymohli ve Společenství národů v r.1934 zrušení zákazu výroby křižníků a ponorek po I.svět.válce, a USA jim dodávalo barevné kovy na výrobu ložisek a lodních vrtulí, všetně přírodního kaučuku na těsnění ponorek. Za odměnu jim později_nácek potápěl lodě.

1 hlas

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolder, bilak.

0 hlasů

Přejít na SpFling.com - skvělý seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít partnera mít sex!

0 hlasů

Rusove jsou nasi Slovansti bratri.

3 hlasy

koněv-NDR-tanky -tisíce mrtvých 1956 Budapešť-15000
mrtvých-1968- Praha- koněv jednal s oc hlastou Dzůrem,slovenskými generály z VOO, s náměstkem Pavla Šalgovičem a s některými politiky typu indra,kolde

0 hlasů

Leda tak vaši, ale Slované to nejsou. Že mluví slovanským dialektem je možné, ale podívejte se na jejich historii. Teda, pardon, já zapomněl komu to píšu!

1 hlas

A nezapomen na nase Slovanske sestry!, ktere pro nas nafilmoval anglosaxon! YouTube: peter scott vlag sochi russia

0 hlasů

Zase si Češi chtějí přepisovat nepohodlné dějiny? Palacký, který doma mluvil před svými dětmi výhradně německy, to byl kabrňák na lhaní!!! Koněv prostě do Prahy přijel 9.5. 1945 když bylo po všem, objednal v únoru 1945 bombardování Drážďan u USSAF, no a v roce 1968 sem přijel zase, protože jsme se Sověty a celou VS měli nějaké smlouvy, které jsme zase neplnili.
Že Koněvova socha je patolízalství komoušů? Kdo je podporoval z 85% než tento nárůdek? Sami sobě si vylijme tu rudou barvu na svoje tupé náckovské palice.

1 hlas

mate nejakou dokumentaci o tom,ze konev zadal vybombardovani drazdan?tam nebylo co bombardovat.zadne vojenske jednotky nebo tovarny.tim bombardovanim se pomstili anglo-americti a svetovi semiti zidi nemeckym narodofcum za adu a za valku.zadost od koneva by musela jit pres beriju v nkvd a az do bileho domu.meshugene.moc lzete.vy jste semita zid,odsunuty ze sudet jako nemec?cha,cha,cha!to jste dopad.semiti zidi v usa meli plan pro povalecne nemecko.pouze zemedelstvi,zadna measta a zadne tovarny.pastoralni krajinu tam chteli.shalom,ajnstajn.

2 hlasy

Od těch vašich semitů tomu zas není rozumět, nechcete se hodit třeba rybám? IQ v Česku by trochu stouplo.

1 hlas

Samozřejmě že mám veškerou dokumentaci a zdroje k tomu, že si bombardování Drážďan vyžádal Koněc, který velil příslušnému sovětskému frontu a to proto, že Hitler nařídil udělat z německých měst pevnosti a bránit je za každou cenu. Proto si Sověti vyžádávali u Ikea letecké údery na jasné cíle. Naučte se historii, zapomeňte na svoje bláboly od bolševikovy a náckovy propagandy.
Drážďany byly Hitlerem vyhlášeny za pevnost, Němci tam shromažďovali vojsko, ale bylo tam spousta lidí, i poslední transporty Židů na nádražích. O bombardování Drážďan jsem psal svoji práci a to byl boj s bolševikovými lži...

1 hlas

ukazte nejaky ten dokument-vasi praci.chtel bych si otisknout tu zadost koneva.ale mezi nami,at ada vyhlasil co chtel,situace na fronte byla takova,ze v drazdanech nebylo krome tisicu uprchliku z vychodu co bombardovat,meshugene.zadna vojenska pevnost,letiste,tovarny.semiti zidi to bombardovali na just.na oplatku za londyn a za adu.blbe jak troky,LHARI.ctete vic a neoblbujte.to priznavaji samotni anglicane a americane.nikde ani zminky o nejake zadosti od koneva.ukazte mi nejaky doklad.rad si poctu.

3 hlasy

Začněte psát srozumitelně, něco se i dozvíte.

0 hlasů

nelibi se mi odstranovani soch/mozna i umeni?/a jejich hanobeni.kdyz uz to postavili,tak to maji nechat byt.viz socha stalina v praze,nebo tank na smichove.blbeckove,kteri by nebyli schopni neco vytvorit.asi ti agresivni potrhli semiti zid-nazi.svoloc.

3 hlasy

Prej toto je kvalitní názor! Srance Ledvinky nedávající ani smysl! Jahaháááá!

1 hlas

velice kvalitni.a vy zas jen nadavate/ale dost slabe/a k veci nic.dokumentujte ty vase LZI,ajnstajn.holt NEMATE narok,meshugene.tupe jak troky.,cha,cha,cha!shalom.

1 hlas

To neudelali Cesi! Nejaka ambasada nekoho podplatila. To same delaji v Polsku, Moldove a druhych zemich ktere Rusove osvobozovali.

2 hlasy

na tank na smichove nalil barvu soudruh cerny-semita zid-nazi potrhlik.samo,to nejni Cech,ale afro-aziat.

1 hlas

Rus, imperialistický, roztahovačný, zaostalý a věčně ožralý mužik, nikdy a nikoho nešel osvobozovat, to si konečně zapamatujte! On šel jen zabírat další území, které by vydrancoval a kde po něm třicet let tráva nerostla.

2 hlasy

Ale 37 kolinij nikdy nemeli jako Anglani v minulem stoleti. A jejich carove nepopravovali sve manzelky jako kral Jindrich, osm, a kral Henry, tri,. A zpravodajska sluzba TASS neznasilnila 589 deti jako prolhana BBC.

0 hlasů

Rusové nedělali kolonie, ale území rovnou zabírali pod svou říši už jen proto, že neměli dostatečně výkonné loďstvo. Rusové se popravovali ve dvacátém století z mnohem menších důvodů než Angláni ve století, já nevím, šestnáctém. V SSSR se ve dvacátém století jedly děti...

1 hlas

chtel jste rici semita zid-nazi.to potom souhlas.lemtate moc maniscjhewitz,meshuge.cha,cha,cha!shalom,ajnstajn.

0 hlasů

chtel jste rici semita zid-nazi.to potom souhlas.lemtate moc maniscjhewitz,meshuge.cha,cha,cha!shalom,ajnstajn.

1 hlas

Malý "ch" na začátku první krátké věty, chybí čtyři diakritické znaky, věta nedává smysl k čemu se vůbec vyjadřujete, pak co dělám moc nesrozumitelné... jděte do p*dele!. Diskuse s koněm by byla přínosnější než s váma.

0 hlasů

Pane Ledvinka, vy se budete jmenovat bnejspíš Játro, protože podle stylu vašich příspěvků je musíte mít totálně v pr*deli, a vzalo to i mozek. Nechte si to projít hlavou - klasika Luger.

2 hlasy

najdete nejakou lez nebo chybu a okamzite se OMLUVIM,ajnstajn.zato vy jste zatim nejakou dokumentaci tady nevokazal.ani nadavat vam moc nejde,moje tchyne byla DALEKO lepsi.kam se na ni hrabete.a stejne jsem i sni ZVITEZIL.60:30.cha,cha,cha!shalom,meshuge.

1 hlas

Je mi špatně z toho,jak spousta lidí zapomnělo či je neučili o 2.světové válce! Ať se Vám to líbí nebo ne-Rusové patřili mezi ty,co nás osvobodili od Hitlera a jeho zabijáků! Němci se raději vzdávali Amíkům,protože by mu to Rus nedaroval za to,co prováděli Němčouři okupovaným státům-lidem! Ať se nynějším buřičům líbí či ne - Rusové si zaslouží po 2.světové poděkování .Pro naši svobodu tehdy zemřelo hodně ruských,českých,slovenských,polských i jiných národností= vojáků + partyzánů! Toto mohl udělat jen neandrtálec! Měl by být natolik čestný a přiznat se-pokud není srab!

5 hlasů

Bože, a co jste se o 2. světové válce učila? Jo od bolševika! No tomu váš příspěvek odpovídá.
Sověti a Rusové nikdy nikoho rozhodně nešli osvobozovat, ale zabírat další a další území. Češi celou válku makali pro Němce jako ďasové, odboj hrubě nejslabší ze všech států okupované Evropy, výroba vysoce kvalitních zbraní pro Němce, na nucených pracích měli třikrát takové platy jako doma a dělali mistry všem okupovaným národnostem, co na pracích byly!!! Po válce si pak tento národ započítal mezi vlastní oběti sudetské Němce!!! které Hitlerovi vydal, Židy!!! a to nejen české, ale i ty, co stačili před ním utéct z Německa, (mimo jiné i německé antinacisty a sciální demokraty) Cikány, které jsme Němcům sami dodali do plynových komor Ukrajince, Poláky, Maďary...
My jsme nebyli osvobození, my jsme válku prohráli, ale Beneš nás započítal mezi vítěze! Pak okradl komplet sudetské Němce o majetky v rámci válečných reparací a zjistil, že majetek těchto lidí dalece přesahoval naše nároky, které on sám vznesl, tak to zatajil, aby nemusel platit spojencům.... Co jsme šlohli, nikdy nevrátíme!!!
Hitler měl zabijáky? Měl! Ale Češi těm zabijákům posílali jeho nepřátele i svoje lidi!
Rusové druhou světovou válku spoluzahájili, těm patří nakopat do vajec!

1 hlas

dokumentace veskera zadna,ajnstajn.nejvetsi kolaboranti s adou byli semiti zidi,zijici u nas.jak je jinak mpozne,ze se u topicu na narodni tride mohla celou okupaci,i behem haydrichiady producirovat takova semotka zidofka zazvorkova,brodsky a kopecky,ktery ji v te hrozne pro okupaci jeste stacil udelat dite?katku?moc lzete,meshuge,ale dokumentace veskera ZADNA,ajnstajn.a sudetaci byli po odsunuti odskodneni nemeckou vladou,i kdyz nam rozbili republiku,dobytcy.ale dost jich zarvalo na vychodni fronte.

2 hlasy

Jaká dokumentace? Chcete plány svého pavilonu v blázinci nebo co?

0 hlasů

Až začnete psát česky, bude se tomu dát rozumět a taky odpovědět.

0 hlasů

nevim,nevim.takovy ok mi rozumia ten ma nizsi IQ.takze vy jste na tom jeste hur.v majsloffce me prelozi a vysvetli vam fse,cemu neporozumite.to je pro ne normalni,maji jich tam takovych mraky.i s minusovym IQ!cha,cha,cha!shalom,ajnstajn.a pozor na toho manischewitza.

2 hlasy

No, dost s vámi diskuse o lejnu mustangově.

0 hlasů

Jasně...! Od Němců nás osvobodili Rusové, ale v roce 1968 nás přepadli Ukrajinci...
Rusové si především řešili to, co si spoluprací s nacisty sami nadrobili. Osvobozování byl jaksi vedlejší efekt, rozhodně to nedělali z lásky k nám...

3 hlasy

vy jste tak trochu priblblik,ajnstajn?osvobodil nas od nemcu sssr,vedeny gruzincem a semitou zidem z gruzie/stalin+lavrentij berija/.jelikoz ale Rusu bylo v sssr nejvic,na zemi v Rude armade jich taky bylo nejvic.a ti nas osvobodili.v roce LP.1968 vedli sssr a varsafskou smlouvu semiti zidi v nkvd-andropoff a cernenko a ukrajinec breznev.pokud vim,v 1.vlne vojsk varsavske smlouvy bylo pry hodne sikmookych uzbeku,tataru,mongolu atd.rozkaz ale dali sefove-semiti zidi v sssr/nkvd/ a u nas/jakes&spol./a breznev.nic tezkeho to pochopit,i pro neco s nizkym IQ jako vy.meshuge.

2 hlasy

V roce 1968 nas nemuseli prepadavat Ukrajinci. Stacilo aby se Londynsky hujeri do nas nes.ali a nedoumlouvali se v 1945 v Moskve se s Stalinem o rozdeleni Evropy na komunisticky lager a zapadni. A potom ti samy hujeri to za nas podepsali v 1945 v Jalte. Ti samy Londynsky hujeri co nas predhodili Hitlerovi ke zradlu.

2 hlasy

Vy ty svoje blbosti budete mlít pořád a všude. To jste opravdu tak líná če*ká veš, že si nejste schopný zjistit historii nebo jenom ignorant?

2 hlasy

"oprava" v 1944 v Moskve

1 hlas

Že ten, nebo ti "hrdinové" nepolili tu sochu před rokem 1989 ? Konečně ničit,rozbíjet a vyřvávat v davu je teď jaksi v módě a nic to nestojí. Takových rádoby vlastenců tady už bylo, viz např. Franta Sauer a "Mariánský sloup" na Staroměstském nám rok 1918 --- Vlasovci ??? - Ano byli v Praze při povstání dva dny a určitým způsobem pomohli, ale během války stáli jasně na straně Němců. Takže ???

5 hlasů

Prosím vás, přečtěte si napřed něco o případu generála Vlasova a do té doby se o něm nevyjadřujte, ano?

1 hlas

Pane Vlastimile Stýblo, připadáte mi jako poručík Troník z "Černých baronů", Vaše věc. - Ohledně generála Vlasova, generál Vlasov byl z pohledu ruských vojáků,kteří bojovali až do konce proti Němcům jednoznačně zrádcem a jeho konec byl zcela logický. --- ROA o síle 50 000 mužů do bojových akcí zasáhne až na samém sklonku války. Jedna z divizí generála Vlasova se snaží zastavit postup Rudé armády u Frankfurtu nad Mohanem, druhá se však pod vedením generála Buňačenka přidává na stranu českých povstalců v Praze a a bojuje proti Němcům. Podíl vlasovců na obraně Prahy je nezpochybnitelný. Vlasov sám se však k podpoře pražského povstání stavěl odmítavě, Buňačenko v podstatě jednal za jeho zády. Vlasovci doufali, že si takto vyslouží vděk českého lidu a získají v Čechách nový azyl. Prozatímní československá vláda však s vlasovci nechce mít nic společného a Buňačenka vyzve, aby své jednotky z Prahy stáhl. Vlasovci Prahu 7. května opouštějí a míří na západ, do amerického zajetí, kam ale vlasovcům není umožněno vstoupit a jsou tak ponecháni napospas postupujícím sovětským jednotkám.

Generál Vlasov je zatčen sovětskými jednotkami 12. května roku 1945, po svém zatčení je pak spolu s dalšími vysokými vojenskými představiteli ROA převezen do Sovětského svazu. Je obžalován z velezrady, špionáže, sabotáže a teroristické činnosti. 1. srpna 1946 je odsouzen k trestu smrti oběšením, rozsudek je vykonán hned následujícího dne.

3 hlasy

vlasov byl odsouzen v moskve semity zid-nazi.byl antikomous a tim padem proti situaci v sssr-otrokarskem state semitu zidu.to se jim samozrejme nelibilo,tak ho po zrade anglicany,kteri je sovetum vydali,oddelali.to umi semiti zidi nejlepe,kdyz jsou u koryta.proto tu pakaz uz nikdy nevolte.

1 hlas

Opakuji vám, abyste si o Vlasovovi přečetl něco, ale ne z Wikipedie, zdroje tupců, kde tupci píší. Mimochodem, když budete psát nějakou práci z historie, okamžitě s ní vylítnete jak čarodějnice na metle, když jako zdroj použijete Wikipedii.
Pohled ruských otroků, nevycvičených, mnohdy beze zbraní, narvaných vodkou, sloužících jako kanonefutter má být jako co, podle vás?
ROA: a víte něco o pomocných silách Wehrmacht, kde působili jenom zajatí Rusové a jejich počtech?
Co víte o ROA? Jaké byly jejich cíle? Proč byla ROA nasazena až na konci války?

1 hlas

jo,hlavne ze vy si pletete pocasi pred fratickou revoluci,ajnstajn.jste blbe jak troky a jeste se snazite lhat,blbe.takovou vec by si pilny student historie plest nemel.cha,cha,cha!shalom,ajnstajn.vymyty mozecek rasistickym zlodejem a semitou zid-nazi sorosom.

1 hlas

A co zajimaveho ma nekdo o nem cist? Zradce, zakernik, prolhanec a vrah sveho naroda. Neco podobneho Stepanu Banderovi.

2 hlasy

Tak si přečtěte Ferdu mravence, to ještě možná zvládnete.

0 hlasů

Jasně soudruhu Rozlile, Vlasov byl váš, bolševický, zrádce. Co jste byli vy, bestie?

1 hlas

A nebylo by lepší Koněva sundat, jeho "zásluha" v roce 1945 byla marginální, a nahradit někým jiným? Co takhle někoho, kdo Praze v povstání opravdu pomohl? Třeba vojáci ROA, tedy vlasovci? Těch v Praze bojovalo kolem 15 000 (pražanů snad až 30 000) a pomohli v době největší nouze. Takže co Koněva nahradit třeba generálem Buňačenkem :-) rusáci by tam měli památník s rusem osvoboditelem a Koněva si mohou strčit třeba do ..... . Ostatně jejich starání se o hroby našich legionářů je tak vzorné, že kdybychom tuhle sochu vzali a utopili ji v žumpě, bylo by to rozhodně lepší, než ruská "péče" o hroby našich legií, ke které je mimochodem zavazují smlouvy.

1 hlas

beranku, precti si historii! Je ve Wikipedii o Vlasovcich plno clanku! V Praze nebyli ani pul dne, protoze jim byla v patach Ruda Armada a kazdy Vlasovec by byl okamzite popraven. Jakou Prahu osvobodili kdyz spolupracovali s nacistama?

4 hlasy

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Wikipedie není historie, kristepane! Tam píše kde kdo a kde co!

1 hlas

zatim jsem od vas zadny odkaz potvrzujici vase brepty tady NEVIDEL.moc lzete,meshuge.

2 hlasy

Do anglosaxonskeho zpravodajskeho portalu Wikipedie nepise kde kdo! Ale jen ti kdo jsou doktori, profesori! A jejich akreditace je prisne kontrolovana!

1 hlas

Co takhle literatura faktu? Karel Richter, Josef Fučík, Tomáš Krystlík, Tomáš Klůc...

0 hlasů

Tak si ultrablb Rozlil přeloží nějaký svůj slint a může si ho tam vložit a uvidí, jak je to kontrolováno. Vždyť dejte nějaký ten svůj slint se zdrojem, jako je podělaná Wikipedie, dohromady a uvidíte, jak poletíte!

2 hlasy

Odkud mam cerpat moje nazory?, kdyz uz se vam rusofobum nelibi a neverite anglosaxonskym portalum Wikipedie? a Googlu? Tak nezbyva nic jineho nez najit Rusky portal a predavat vam vsem rusofobum jejich informace.

0 hlasů

ani to nadavani vam moc nejde a DUKAZY,DOKUMENTACE vasich breptu neexistuje.slabe,ajnstajn.

2 hlasy

To není špatný nápad s tím přesunem sochy. Měli by ji naložit na pojízdný jeřáb a přehodit ji rusákům přes zeď ambasády. A byl by pokoj.

2 hlasy

nejdriv nalozme na zebrinaky hrbitovy a synagogy semitu zid-nazi u nas.az odjechaji do zeme zaslibene,uvidime,ajnstajn.nikdo je sem nezval.cha,cha,cha.shalom.

4 hlasy

- Jeronýme, ty pražský vemeno, přiznej se, že jsi tu sochu polil ty. Jinak to bude zase další případ, kterej naše benga budou muset odložit, protože nikdo z pražský havlerky to nenapráší a oni tak jako vždy vyřeší houno.

5 hlasů

To Vám místní rudá úderka nedaruje. :-)))

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov