Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Ukrajina
Porošenko: Vedeme opravdovou válku s Ruskem
20.05.2015 08:58
Ukrajina je v "opravdové válce s Ruskem", prohlásil v rozhovoru s britskou stanicí BBC ukrajinský prezident Petro Porošenko, který se před rokem ujal moci a prakticky okamžitě musel začít řešit problém se separatismem na východě země.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Michal Sabio
20.05.2015 17:48
Sabio
Porošenko, pokud si lidi v Donbasu přejí zůstat u Ruska, neměl jsi proti nim posílat armádu, ty dobytku! Měl jsi je nechat jít si svou vlastní cestou, a se zbytek Ukrajiny si odkráčet do Evropy, která bude určitě štěstím bez sebe až bude mít na krku další Řecko s pětkrát větší populací.
0 hlasů
T.S. Garp
20.05.2015 17:02
t.s.garp43
Polní kurát Katz: "To se nám to bužíruje, když nám půjčujou"
Nejvyšší rada Ukrajiny v úterý většinou hlasů přijala návrh zákona, který vládě poskytuje právo uvalovat moratorium na vyplácení zahraničních komerčních dluhů. Na seznamu dluhů, kterých se moratorium netýká, jsou dluhy u MMF a EBRR.
Vláda může uvalit moratorium na vyplacení dluhu soukromým komerčním věřitelům, se kterými nyní vyjednává. Evropské eurobondy v hodnotě 3 miliard USD, které Rusko od Ukrajiny v roce 2013 vykoupilo, Kyjev řadí ke komerčním půjčkám, a proto se na ně moratorium vztahuje. Ministerstvo financí RF s takovým výkladem není spokojeno a trvá na tom, že tato půjčka rozhodně nemůže být považována za soukromou, a proto by měla být do letošního prosince splacena.
Kolik Ukrajině půjčila ČR.
1 hlas
Tomáš Herout
20.05.2015 12:10
TomasHerout
Kouká, že ruští agenti už dostali své výplaty z Kremlu, tak zase zuřivě šíří kremelské lži.
Makejte fašističtí chlapci a děvčata, ať si své rubly zasloužíte.
0 hlasů
Henex
20.05.2015 11:52
Henex
Ty plky místních rusofilcek jsou jako vždy úsměvné. Dnes ale bezkonkurenčně vede komouš socdemák ABR 001.
ABR 001 20.05.2015 10:52
Co by bylo špatného na tom, že by Stalin obsadil Evropu?
Ušetřili bychom se studené války, represí 50. let, sovětské okupace z roku 1968, Velké polistopadové loupeže. Svět by byl jistě lepším místem než dnes, protože pokud by SSSR expandoval do Evropy, tak by to zpětně ovlivnilo režim uvnitř SSSR.
Jestli někdo představuje etalon národního zrádce, tak je to komouš ABR 001...!
1 hlas
ruda straka
20.05.2015 12:12
rudastraka
ja na to uz ani nebyl schopnej a ochotnej reagovat.
abr je vypatlanec, magor a bolsevicky jelito
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 14:46
ABR001
Zmiňuješ tu konspirační teorii, o tom, že se Stalin chystal napadnou v letech 1941 či 42 Německo a celou Evropu. Takže v rámci alternativní historie by na tom Československo vydělalo, což je fakt, a vyjmenoval jsem tu, čeho bychom byli ušetření. To že by to bylo lepší i pro SSSR, je sice spekulace, ale proč ne, ale když už si tu pohráváme s takovými nesmysli, že Stalin chtěl napadnout nacistické Německo.
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 12:08
ABR001
Jestli je tu etalon národního blba, tak je to Henex.
5 hlasů
Karel Důvěřivý
20.05.2015 11:50
Ant
Tak co má ještě udělat, aby konečně vyprovokoval velkou válku. Ta hrůza když se podaří udržet mír a Ukrajincům dojde, že je země vypleněna, půjčky rozkradeny a zbyly jen dluhy a bída.
3 hlasy
Pavel Šimurda
20.05.2015 11:44
Schico
..Porošenko vede válku se svým dominantním oběratelem, který na něj naprosto jednoznačně a stále víc sere...
3 hlasy
Pavel Šimurda
20.05.2015 11:54
Schico
..to je na tom to nejhorší..prostě tím se stává Ukrajina pro každého naprosto nezajímavou...
0 hlasů
Hogo Fogo
20.05.2015 11:41
HogoFogoo
No to je kokotisko, jinýn koktem Jaceňukem vedou Ukrajinu do záhuby.
Ale ten zákon o tom, že můžou nesplácet půjčky je vynikající.
Na to Bureš, ani Babiš a už vůbec ne retardovaný Bohouš Dluhoslav Nedělka Sralbotka nepřišli.
Podle statistických údajů, které uvádí list The Wall Street Journal, se export do Ruska v prvním kvartálu 2015 snížil o 61,3%, přičemž export do EU se ve stejné době snížil o třetinu. HDP Ukrajiny se v tomto období snížilo o 17,6% a objem průmyslové výroby klesl o více, než pětinu.
2 hlasy
Karel Musil
20.05.2015 11:30
KarelMusil
Porošenko marně hlásá, že Ukrajina je ve válce s Ruskem, to by to tam vypadalo jinak a on by mohl do BBC mluvit jako emigrant. Je ve válce s vlastním obyvatelstvem a má krev tisíců lidí na rukou.Dokud s povstalci nezačne jednat a nebude plnit politickou část minské dohody tak se nepohne nikam. Ať jedná o míru, namísto aby v maskáčích budoval údajně největší armádu v Evropě, dovážel zbraně a žoldnéře z USA a Polska a vyhrožoval znovu dobytím letiště v Doněcku, tedy obnovením války.
8 hlasů
Vlastík Smutný
20.05.2015 11:23
SMUTNA
Zazvonil zvonec a další ukrajinské pohádky byl konec. A teď milé děti šupky hupky do postýlky a když budete hodné, tak dostanete čokoládu od strýčka Porošenka. A ty ok s rudou strakou si furt nehrajte s tím pindíkem. Vysychá vám po tom mozek.
9 hlasů
slávek šedý
20.05.2015 11:09
boculy
U nás už je ve vojně s Rusem Štětina....a to už dávno....tak jen doufám, že postaví svůj prvdoláskařský batalion a vyrazí na Rusa....vrchní velitel batalionu Pravdoláska - kníže Schwarzenberg, hlavní ideolog a politruk - ing. Kalousek, obsluha plamenometu - jakýsi Bartuška, frontoví dopisovatelé - Šafr a Motýl, vrchní logistik - Kocáb (zároveň i šéf bojového uměleckého souboru s frontmenkou Filipovskou), řidič tanku a lokomotivy - Laudát, hlavní markytánka - Langšádlová, vyjednavač - Zaorálek, hlavní rozvědčík - Romancev, polní kuráti - Putna a Fištejn, nosič bílého praporu - Dienstbier, nosič praporu Pravdoláska - řiditel Dvořák, mluvčí praporu - mluvící hlavy z ČT(vysoká spotřeba materiálu), hlavní snajper - Štětina.......a už se nevracejte, založte si tam na dobytých územích svůj vlastní stát....adios....:-)))
9 hlasů
Petr Hrádecký
20.05.2015 15:32
RoninX
Pane kolego, dost dobrý :-)!
0 hlasů
Jiří Fejgl
20.05.2015 11:03
Smilodon
Porošenko není žádný prezident. Porošenko je nacistická svině a doufám, že ho pověsej stejně jako jeho nacistické kámoše po Norimberském procesu v roce 1946.
3 hlasy
Josef Lustig
20.05.2015 11:18
Andersen
Ty musis byt hodne hloupy :))))))
0 hlasů
To je zajímavé. Když poslaly USA vojáky do Afghanistánu, nebo Iráku, tak tam válčily. Dokonce se nám Kremloboti snaží namluvit, že válčily i v Libyi, kde neměly ani jednoho vojáka, ale když Rusové neházejí na Kyjev zrovna atomové bomby, tak na Ukrajině neválčí. Trapná sebranka.
1 hlas
slávek šedý
20.05.2015 11:12
boculy
jo, jasně, hlavně ten US velvyslanec v Libyi, co ho "dali", co? Na Lybyi se házejí jen bomby, to je in....:-)))
3 hlasy
Pokud vím, bombardovali Francouzi Angličané a Italové a US vyslanec byl teroristy zabit.
1 hlas
Jan Novák
20.05.2015 10:48
JanNovak
Porošenko a ten klaun premiér POTŘEBUJÍ válku nebo , alespoň nějaké ozbrojené střety atd. aby se to mohlo házet na Rusko... bez tohoto by to znamenalo pro OBA KONEC... ti mír nemohou potřebovat.
9 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:55
rudastraka
chces rict, ze i ty 2 ruske zajate vojaky si vymyslel?
i toho ohorelyho spekacka z debalceve, který tvrdil, ze všichni vedeli, ze jedou bojovat na ukrajinu??
3 hlasy
Eva Kopecká
20.05.2015 10:41
EvaKopecka
Čtyřicetimilionový stát, jeden z největších výrobců zbraní na světě, není schopen postavit armádu. Žebrá po Evropě, aby mu poslali policajty do ulic ukrajinských měst. 95% branců dezertuje. Žebrá po Evropě miliardy éček z našich daní, aby vzápětí sdělil, že nám nic nevrátí.
CO TO JE ZA STÁT ?
12 hlasů
Josef Lustig
20.05.2015 10:59
Andersen
Kremelsti bolsevici Ukrajinu od revoluce do rozpadu SSSR plundrovali. K tomu jeste Nemci za valky a korunu tomu dal Cernobyl.
0 hlasů
Pavel Sekora
20.05.2015 11:05
pavelsekora
Pepku vyskoč ! ! ! !
10 hlasů
ABR 001
20.05.2015 11:02
ABR001
Názor blba, originál Lustig.
4 hlasy
ruda straka
20.05.2015 11:08
rudastraka
ja se praveho Lustiga musim zastat
v cem nemá pravdu??
ukrajina opravdovou svobodu a demokracii nezazila.
u nas i v 1989 byl spousta lidi, co ve svobodu a demokracii verili, protože svobodu a demokracii zazili.
pamatuju, jak me tata (byvaly politicky vezen) vezl v 1984 na vysokou na prijimacky a rikal - az komunisti padnou, támhleten novinovej stanek bude mit soukromnik. a tuhle fabrika bude taky soukroma... ja na nej chvili koukal jako na blazna.
on veril, ze komunisti padnou, a ze prijde svoboda a demokracie, a taky se toho dockal.
ale kdo něco podobného zazil na ukrajine???
1 hlas
ABR 001
20.05.2015 11:39
ABR001
Kde nemá pravdu? Na Ukrajině byl vybudován špičkový průmysl (výroba raket, letecký průmysl, zbrojovky a podobně). Tohle všechno si Ukrajinci zplundrovali sami, když získali samostatnost.
3 hlasy
ABR 001
20.05.2015 11:35
ABR001
Táta politickej a z tebe je teď Rudá straka :-) ten musí být na tebe hrdej
3 hlasy
ABR 001
20.05.2015 12:16
ABR001
Kdo nedokáže vyrobit rakety, nemůže vládnout světu, ani se ubránit před ovládnutím druhými. Je to otázka priorit. Co by dnes bylo z Ruska, kdyby Stalin v rámci ekonomických reforem v 1. etapě začal s výrobou spotřebního zboží? To měl v plánu až ve 3. etapě. Můžeme být rádi, že Stalin měl dostatek politické moudrosti, jinak bychom teď my, Češi a Moravané pracovali na dodávkách surovin ze Sibiře pro nacistické Německo (či spíše nacistickou Evropu jak byla vylíčena v románu Fatherland).
0 hlasů
ruda straka
20.05.2015 11:49
rudastraka
a mas pocit, ze snad obhajuju komunisty??
jojo, vyroba raket, zbrojovky atd. rusko nic jiného snad ani nebudovalo.
co takhle vyrobku pro lidi??
0 hlasů
Jan Novák
20.05.2015 10:49
JanNovak
Trojký kůň Američanů a jejich milášek...
1 hlas
Josef Lustig
20.05.2015 10:29
Andersen
Jak videt, Cesko ma jeste velke mnozstvi bolsevickych hajzlu. Je s tim treba neco udelat. Ale Simurdu nechat na pokoji, dokaze pobavit.
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 11:03
ABR001
Názor blba, originál Lustig.
5 hlasů
Pavel Sekora
20.05.2015 11:01
pavelsekora
Dej se dohromady s Henexem. Ten už připravuje sběrné tábory. Můžeš mu dělat kápa.
14 hlasů
Karel Klepsa
20.05.2015 10:05
Odoaker
Nezapomeňte, banderovští nacisti, jejichž potomci dnes ovládají Kyjev, za II. světové války zavraždili stovky Čechů, Čechů volyňských. Nacismus je třeba ničit a hubit ohněm a mečem. Ten ukrajinský přednostně.
12 hlasů
Petr Homolac
20.05.2015 10:22
Petys
Ukrajinský front, který osvobodil Československo byl vlastně fašistický. A neosvobodil nás, ale okupoval a zavedl tu na 40 let komunisticko-fašistickou socialistickou republiku. Je to správně soudruhu?
2 hlasy
jan nový
20.05.2015 11:06
velemak2
Chudý duchem, "papouškovači" amerických nesmyslů a kravin od TOP-09. Ukrajinský front nemá nic společného s Ukrajinci.
Sovětské fronty byly zpravidla nazývány podle míst, kde aktuálně operovaly, nikoli podle převažující národnosti svých příslušníků. Ve všech sovětských frontách převažovali Rusové, 1. ukrajinský front byl vytvořen v říjnu 1943 přejmenováním dosavadního Voroněžského frontu.
Třeba si ještě přečti Wikipedii. A než otevřeš TLAMU, tak si rozmysli, co z ní "vypadne".
4 hlasy
Petr Homolac
20.05.2015 13:25
Petys
Hlavně si přečti co znamená pojem fašista než s ním ty a podobní ruští polomozci začnete mávat před každým kdo nežere ruskej sajrajt.
0 hlasů
Eva Kopecká
20.05.2015 10:28
EvaKopecka
která vojska CCCP nás okupovala do roku 1968 historiku ?
4 hlasy
Petr Homolac
20.05.2015 10:41
Petys
Ruská pátá kolona vedená sborem ruských poradců. Ale nestačilo to.. Tak byla okupace 1968.
1 hlas
Eva Kopecká
20.05.2015 10:42
EvaKopecka
Najdi si slovník cizích slov, ať víš co je pojem "okupace".
6 hlasů
Petr Homolac
20.05.2015 13:27
Petys
Okupace myslí ruské páté kolony v Česku existuje dodnes. Máš něco proti tomu?
0 hlasů
Tomáš Fuk
20.05.2015 13:14
231
Okupace je efektivní dočasná kontrola nad cizím územím, které nepřísluší pod formální svrchovanost okupující mocnosti.
A vzhledem k tomu, že Moskva mohla rozhodnout za nás, že nepřijmeme Marshallův plan, nebo vzkázat, že je třeba zatočit s nepřítelem ve vlastních řadách (a že by Slánský měl viset). Tak to fakticky definici okupace naplňuje, i když si pod tímto pojmem většina lidí představí něco trochu jiného.
Přesnější by ale samozřejmě bylo používat výraz loutkový stát.
0 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:11
rudastraka
nezapomente, ruSSti komunisti, ze vasi predci povrazdili cca 20tis polskych dustojniku a inteligence v katyni, cca 40tis ruských dustojniku během cistek v ledech 1937-1939 a zpusobili hladomor na ukrajine, kde jeho nasledkem zemrelo az 10mil lidi.
komunismus je třeba znicit. ten cesky a rusky prednostne.
2 hlasy
ABR 001
20.05.2015 12:01
ABR001
Teď už je to 10 miliónů, no ty jsi mi ale šašek :-)
2 hlasy
Eva Kopecká
20.05.2015 10:32
EvaKopecka
Jste poněkud schizofrenní - protestujete proti Zemanovi, jež nechce jmenovat komunistu profesorem. A zřejmě Vás probuxdili z hibernace, neboť komunisti v Rusku jsou v opozici proti Putinovi.
7 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:40
rudastraka
to, ze zeman nechce jmenovat bývalého politruka profesorem povazuju za jedno z mala jeho + a taky jsem to napsal.
priste si delej lepsi poznámky.
putin je komunista, protoze komunistou byl. a není nic takového, jako byvaly komunista. je jedine mrtvy komunista.
0 hlasů
Patrik O Clock
20.05.2015 09:57
patrikoclock
Porošenko: "Vedeme opravdovou válku s Ruskem."
A to jako dneska od rána? Tak to máš, Porošenko, asi tak hodinu čas na zbalení kufrů, cestu na letiště a odlet na Západ. Protože v tom případě obsadí SPECNAZ Kyjev nejpozději odpoledne.
12 hlasů
Dr Dick
20.05.2015 10:02
DrDick
Hehe, leda ve snu. Blbý doněcký letiště dobývali čtyři měsíce.
1 hlas
Eva Kopecká
20.05.2015 10:59
EvaKopecka
a mnohamilionový stát neubránil letiště proti pár separátům
4 hlasy
ruda straka
20.05.2015 09:52
rudastraka
ve skole, kam chodi moje dcera, je k 70. letemu vyroci ve vstupu skoly chronologie války. jen vyjimam:
23.8.1939 - podepsani paktu mezi nemeckem a CCCP o rozdeleni sfer vlivu v evrope.
1.9.1939 - okupace polska z nemeckem
17.9.1939 - okupace polska rudou armádou
30.11.1939 - okupace finska rudou armadou
1940 - okupace pobaltských státu rudou armádou
1940 - okupace rumunska rudou armádou
.
.
včera jsem tam pozoroval nejakyho dedulu jak to studuje. evidentne ho to rozrusilo. asi nejakej komous
2 hlasy
Johan Rey
20.05.2015 10:05
Johan
No pokud je takto popisovan vznik druhe svetove valky na te skole, kam chodi vase dcerka,tak to teda moc vzdelana v tomto smeru nebude.Ale to vam zjevne jak vas zde sleduji nevadi.
6 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:08
rudastraka
co na tom není pravda??
1 hlas
Eva Kopecká
20.05.2015 10:36
EvaKopecka
Když přeskočíme "pár nepodstatných maličkostí", tak proč nějací hajzlové shodili atomovku na Japonsko ? To je výklad historie, co ?
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:52
rudastraka
to tam na ty výstavce je taky, ja jsem jen vyjmul par bodu, jak jsem uvedl, které nejsou spouste lidem zname, protože komunisti dějiny prekroutili a ty podstane věci jsme se nedozvedeli.
shozeni automovky je věc vseobecne znama a vedlo to ke kapitulaci japonska. a i přes ztratu cca 200tis lidi se diky tomu cca 1mil lidi zachranilo.
a mozna se tim i zachranil svet od pripadneho dalšího celosvetoveho konfliktu, do kterého nikdo, ani komunisti nemeli chut.
0 hlasů
Král Jiří
20.05.2015 09:57
Poldik
Zapomenul jste okupaci Těšínska Polskem 1939.
6 hlasů
ruda straka
20.05.2015 09:59
rudastraka
vedlo to k rozpoutani ww2??
1 hlas
Král Jiří
20.05.2015 09:47
Poldik
Jak by dopadla válka Ukrajina versus Rusko,dokumentuje současná výzbroj obou zemí.Vojenská přehlídka v Moskvě ukázala vojenskou sílu.Bohužel ČT z toho nezveřejnila téměř nic,Pro nás stačí,že jsme viděli průjezd 20 let starých transportérů,zralých do šrotu.V současné úrovni sdělovací a komunikační techniky se velice těžko zkresluje a lže.
5 hlasů
ABR 001
20.05.2015 09:36
ABR001
Jen ať si zkusí opravdovou válku s Ruskem. Druhý den mohu jet přivítat ruské vojáky na hranici Slovenska :-)
6 hlasů
Tomáš Fuk
20.05.2015 09:49
231
Koukám, že někteří si pod pojmem opravdová válka dokáží představit jen plné nasazení všech ozbrojených sil.
2 hlasy
ruda straka
20.05.2015 09:38
rudastraka
mas uvazovani jako nacek hitler a komunista stalin, kteri si rozdelili evropu a rozpoutali valku
3 hlasy
Král Jiří
20.05.2015 09:48
Poldik
Doporučuji k přečtení historii.
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 09:54
rudastraka
ano, zejména pakt ribbentrop-molotov mezi nemeckem a CCCP z 23.8.1939, tedy tyden před vypuknutim ww2
1 hlas
Eva Kopecká
20.05.2015 10:27
EvaKopecka
Při odjezdu ze Ženevy 28. září 1934 ministr zahraničí Polské republiky Beck prohlásil: „Polsko o své vůli prohlašuje, že od nynějška spojuje svůj osud s osudem Německa... Polská vláda se prohlašuje od nynějška za osvobozenou od jakýchkoliv závazků vůči Československu a připomíná svoje přání stanovit společnou hranici s Maďarskem.“
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:35
rudastraka
vedlo to snad ke vzniku ww2, do které zbývalo bez par dni 5 let??
polsko bylo z vojenského hlediska neskodne, to s prokázalo při napadeni polska nemeckem ze zapadu a nasledne při napadeni polska CCCP z vychodu
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 10:03
ABR001
Co je špatného na paktu Molov-Ribbentrop?
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 10:52
ABR001
Komunista nejsem, jsem členem ČSSD (ovšem ke komunismu jako konečnému cíli se samozřejmě hlásím, Manifest komunistické strany je stále aktuálním programovým dokumentem každého poctivého sociálního demokrata, jinak bychom se již nijak nelišili o národních socialistů).
Co by bylo špatného na tom, že by Stalin zlikvidoval Htilera? Co by bylo špatného na tom, že by Stalin obsadil Evropu?
Ušetřili bychom se studené války, represí 50. let, sovětské okupace z roku 1968, Velké polistopadové loupeže. Svět by byl jistě lepším místem než dnes, protože pokud by SSSR expandoval do Evropy, tak by to zpětně ovlivnilo režim uvnitř SSSR.
0 hlasů
ruda straka
20.05.2015 10:31
rudastraka
z tveho pohledu komunisty snad jen to, ze pakt nesplnil ocekavani stalina, které do paktu stalin vkladal. tedy ze se zapadni evropa s Hitlerem oslabi a ruda armada potom celou evropu "osvobodi" od nacistu a evropu zamori komunisti.
stalin se prepocital s tim, ze nepredpokladal, ze hitler zautoci na CCCP. proto stalin valku nepovazoval za vyhranou, a proto ani nevelel vojenske prehlidce na rudem namesti 24.cervna 1945.
0 hlasů
Darja Hubáčková
20.05.2015 09:25
DarjaH
No, ty bys nám v tom Bruselu fakt scházel, stačí nám, že tam máme své idioty.
1 hlas
Patrik O Clock
20.05.2015 09:24
patrikoclock
Máš to bbý, Porošenko. Všichni už na tebe kaděj. S tou vaší fašounskou bandou zlodějů už nejsou schopní spolupracovat ani Američani. A to je co říct, ti jsou zvyklí na ledajaký světový gaunery!
Teď radši rozjížděj další majdan v Makedonii, aby zabránili stavbě plynovodu Turkish Stream na Balkán.
12 hlasů
Eva Kopecká
20.05.2015 09:22
EvaKopecka
Koho vláda Ukrajiny zastupuje, když branci do armády dezertují a v armádě nikdo nechce sloužit.
A poslední perlička -Ukrajinské ministerstvo vnitra požádalo některé evropské státy o povolání policistů, kteří by hlídkovali v ulicích ukrajinských měst. Agentuře Ukrinform to řekl náměstek ukrajinského ministra vnitra Tigran Avakjan. Hlídky posílené o zahraniční policisty by měly začít fungovat letos v létě. S žádostí o pomoc se podle Avakjana Kyjev obrátil i na Slovensko.
Tak oni nemají už ani policajty ?
Proboha, co to je za zemi ???
8 hlasů
Jan Bulva
20.05.2015 09:20
jaan
USA mění postoj vůči Rusku, říká jasně Erik Best. A jízlivě se směje českým novinářům. „Celá situace bude nepříjemná pro mnoho českých komentátorů, protože někteří z nás od začátku více mluvili o tom, že jde o geopolitický souboj mezi Ruskem a USA a že tam je to hlavní bojiště, i když konkrétní vojenský konflikt byl na Ukrajině. My jsme říkali, že to není boj o orientaci Ukrajiny, ale součást geopolitické hry Spojených států, a že jejich záměry se mohou změnit kdykoli. Problém nastane, když se určití protiruští komentátoři budou muset smířit s tím, že USA už tolik neobhajují hodnoty, o které všichni ti komentátoři bojovali. Já opravdu nevím, jak na to budou reagovat. Budou to ignorovat a nepsat o tom? Anebo přiznají, že najednou Ukrajina není tak důležitá, a popřou tím své předchozí novinové bitvy za západní hodnoty?“ zakončuje své hodnocení novinář Erik Best.
16 hlasů
karel IV
20.05.2015 09:12
applexx
Tak uz ten prolhanej bankrotar nasel ty rozstrileny divize?
V jeho nackovskejch jednotkach bojujou Svedove, Nemci, Americane....
Znamena to, ze vsechny tyhle zeme jsou ve valce se separaty?
A zatim tohle fasisticky hovado bojuje proti korupci tak, ze si priklepnul pozemky v pamatkovy zone zadara a po te, co tam zpusobil skody nepovolenymi stavebnimi pracemi, tak dekretem zastavil soudni rizeni.
To mi pripomina boj proti korupci u nas :-))))))
A kdyz tak specha do ty Evropy, procpak odlozil podpis asociacni smlouvy?
Janukovice za to chteli lyncovat, tenhle nacek udelal to samy.
"Až nebudu prezident, chci se stát členem parlamentu, Evropského parlamentu."
- takze ten vyzranej vepr uz cucha konec, a vi, ze mu v Kyjeve bude puda horka. Testuje pudu na dalsi koryto :-))))
19 hlasů
jan nový
20.05.2015 11:15
velemak2
Souhlas. I když,tady nemá cenu něco vysvětlovat, vždyť znáte místní "výkvět inteligence". Jako "Homolac". Ve svém "příspěvku" tvrdí, že Ukrajinský front byl složený z Ukrajinců, přesněji řečeno, plyne to z jeho "gejzíru moudrosti". Slyšel to od blbů z TOP-09, z ČT či z podobných "důvěryhodných zdrojů" a hned to papouškuje. Již jsem mu to vysvětlil, přidávám pro další chudé duchem.
Sovětské fronty byly zpravidla nazývány podle míst, kde aktuálně operovaly, nikoli podle převažující národnosti svých příslušníků. Ve všech sovětských frontách převažovali Rusové, 1. ukrajinský front byl vytvořen v říjnu 1943 přejmenováním dosavadního Voroněžského frontu.
5 hlasů
pn pn
20.05.2015 09:20
pn23pn23
To ti poradil Ransdorf Vomacko? At ti taky vypere posrany trenyrky:-)
1 hlas
Tomáš Herout
20.05.2015 09:10
TomasHerout
O tom snad už nikdo nepochybuje, že Rusko napadlo Ukrajinu.
Jsou ještě tací, kteří nevěří, že se Rusko chystá napadnout i další státy. Kremloboti ale všichni vědí, že Rusko se snaží rozpoutat další válku. Proto tento fakt tak zuřivě popírají. V Rusku se pravda vždy urputně popírá.
2 hlasy
Jan Bulva
20.05.2015 09:21
jaan
pantáto východní Ukrajinu napadli náckové z Kyjeva a čeká je za to Haag
15 hlasů
Tomáš Herout
20.05.2015 12:07
TomasHerout
A ozval se nám ruský agent Bulva. Koukám že přežil své vlastní prohlášení, o hrdinném působení ruských důstojníků v bojích na východě Ukrajiny.
Prozradil vojenské tajemství Ruska a přežil to. Asi slíbil, že bude více lhát. a valit bulvy.
0 hlasů
Vlastimil Machura
20.05.2015 09:21
hafbubu
Ještě štěstí,že tu někdo má přesné informace.
2 hlasy
Patrik O Clock
20.05.2015 09:20
patrikoclock
Vždycky jsem si říkal, kde asi sídlí ta proslavená Pražská havloidní kavárna. A vono je to v Bohnicích!
11 hlasů
ABR 001
20.05.2015 09:09
ABR001
Kolik dní by trvala opravdová válka s Ruskem?
14 hlasů
Tomáš Fuk
20.05.2015 09:51
231
To záleží na tom, kolik sil by do ní rusko nasadilo.
Proč si někteří pod pojmem opravdová válka dokáží představit jen plné nasazení všech ozbrojených sil?
P.S. Amerika ve Vietnamu neválčila opravdově, když tam neposlala všechno co měla k dispozici?
2 hlasy
ABR 001
20.05.2015 10:06
ABR001
Předně Rusko nevyhlásilo nad Ukrajinou bezletovou zónu. To je naprosté minimum moderních konfliktů, viz např. Irák.
3 hlasy
Tomáš Fuk
20.05.2015 10:29
231
A tím chcete říci co??
Spojenci nad Německem také nevyhlásili bezletovou zónu. Znamená to snad, že s ním nebyli ve válce?
A co se týká Iráku, tak pár faktů:
Válka v zálivu proběhla 2. srpna 1990 - 28. února 1991.
Severní bezeletová zóna byla vyhlášena nad severním Irákem až po této válce 7. dubna 1991. Jako reakce na masakrování Kurdů.
Jižní bezletová zóna byla vyhlášena 26. srpna 1992 a v roce 1996 byla rozšířena.
Válka v iráku začala až v roce 2003. Tedy 12 let po vyhlášení severní zóny a 11 let po vyhlášení jižní zóny.
Pokud tedy chcet dávat do souvilsot, válku a bezletové zóny, není Irák zrovna tím nejlepším argumentem.
1 hlas
ABR 001
20.05.2015 10:55
ABR001
Chci tím říct, že kdyby Rusko chtělo, tak může podstatně omezit operační schopnosti ukrajinské armády na celém území státu, který je dočasně znám jako Ukrajina. A tohle se neděje.
1 hlas
Tomáš Fuk
20.05.2015 13:06
231
Může a neděje. Ale to neznamená, že tam Rusko fakticky neválčí.
0 hlasů
Josef Lustig
20.05.2015 09:16
ANDER5EN
Presne tak.
Podobnymi vyroky skodi sam sobe. Bude ho brat vazne cim dal mene lidi.
3 hlasy
Darja Hubáčková
20.05.2015 09:31
DarjaH
Už jsem myslela, že Lustig přišel k rozumu:-)
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 09:18
rudastraka
kopie je vždycky jen kopie
chudacku
1 hlas
ABR 001
20.05.2015 10:07
ABR001
Lustig se jednou nevyjádří jako naprostý idiot a už to musí být jeho kopie :-)
1 hlas
Petr Konečný
20.05.2015 10:22
marwyn
Blbe, opravdový lustig je ANDERSEN, tenhle tam vpasíroval místo S číslo 5. Jenže to je pod tvou rozlišovací schopnost, viď?
0 hlasů
ABR 001
20.05.2015 10:58
ABR001
Opravdový Lustig může mít účtů kolik chce. Nejspolehlivějším rozlišením bude, že opravdový Lustig je bezkonkurenční blb.
2 hlasy
ruda straka
20.05.2015 09:05
rudastraka
rusaci dopadnou jako ve finále v hokeji s kanadou.
odejdou pootevrenymi vratky po poradny nakladacce, a ani se neohlidnou.
1 hlas
nespokojený volič
20.05.2015 09:11
nespokojenyvolic
Když už zmiňuješ ten hokej tak v semifinále vyhráli Rusové nad USA 4:0.
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 09:16
rudastraka
americani prohrali a odjeli az po ruske hymne, jak je v civilizovanych zemich obvykle.
rusove dostali ostudnou nakladacku 6:1 a ještě ostudneji nevzdali ani cest vitezovi.
slava vitezovi - hanba porazenemu!!
4 hlasy
ABR 001
20.05.2015 09:11
ABR001
Od Ukrajiny dostanou nakládačku? Když není na světě stát, který by dokázal Rusko porazit, tak zrovna Ukrajina zaboduje :-)
5 hlasů
ruda straka
20.05.2015 09:16
rudastraka
ukrajina proti rusku není sama.
to by zadny sankce nebyly
1 hlas
ABR 001
20.05.2015 11:06
ABR001
Jo Rusko už se klepe strachem, až proti nim Poláci vyrazí na koních.
1 hlas
Vlastimil Machura
20.05.2015 09:22
hafbubu
A ty sankce škodí více Rusku či Evropě?
4 hlasy
ruda straka
20.05.2015 09:28
rudastraka
chybi ti snad pohanka, nebo jabka??
podíl ruska na celkovem obchodu EU je cca 7%.
podíl EU na celkovem ochodu ruska je cca 50%.
2 hlasy
ruda straka
20.05.2015 10:02
rudastraka
krali - 50% podíl ruska s EU na jeho celkovem zahraničním obchodu znamena jeho faktickou zavislost na EU
1 hlas
Král Jiří
20.05.2015 09:54
Poldik
Rusko není závislé na EU,ale navazuje spolupráci s Čínou,Indií a dalšími asijskými zeměmi.
1 hlas
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
karel IV (19 hlasů) 20.05.2015 09:12
Tak uz ten prolhanej bankrotar nasel ty rozstrileny divize? V jeho...
Jan Bulva (16 hlasů) 20.05.2015 09:20
USA mění postoj vůči Rusku, říká jasně Erik Best. A jízlivě se směje...
Jan Bulva (15 hlasů) 20.05.2015 09:21
pantáto východní Ukrajinu napadli náckové z Kyjeva a čeká je za to...
ABR 001 (14 hlasů) 20.05.2015 09:09
Kolik dní by trvala opravdová válka s Ruskem?
Pavel Sekora (14 hlasů) 20.05.2015 11:01
Dej se dohromady s Henexem. Ten už připravuje sběrné tábory. Můžeš mu...