Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Boj o statisíce
Ve válce o Ukrajinu jsou politikum i počty uprchlíků
07.08.2014 06:30
Jak pokračují boje a bombardování ze strany vládních jednotek, hledá stále více uprchlíků z východní Ukrajiny útočiště v sousedním Rusku. Na hraničních přechodech čekají dlouhé kolony běženců. Rusové se o ně podle dostupných informací snaží starat maximálně vzorně.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Katany Korado
07.08.2014 16:42
PAZID
Je na čase přinutit naši kolaborantskou vládu, aby zrušila účast ČR na sankcích proti Rusku a zavedla sankce proti Kyjevské fašistické sebrance a bude-li to nutné ohlásila odchod ČR z mafiánských struktur EU a NATO . Zatím se svým jednáním z nás občanů úspěšně snaží udělat spolupachatale mezinárodního zločinu, stejně jako Miloš Zeman s Mariánem Čalfou , když podepsali za občany ČR bez jejich vědomí ... natož souhlasu ... smlouvu o využití našeho vzdušného prostoru zločineckými strukturami USA a GB pro bombardéry napadající Jugoslávii .... která tenkrát podle nich neměla právo bránit svoji územní celistvost na rozdíl od ukrajinských fašitů, kterým toto právo přiřknuli bez mrknutí oka. Kdy konečně sejmeme za svých krků imperialistické ohlávky mamonu a postavíme se na stranu práva a spravedlnosti pro všechny stejné ??? Jak dlouho ... nebo snad již na věky ? ... si necháme diktovat Vashingtonem a Pentagonem, jaký máme mít názor na různé byť ve své podstatě stejné bezbráví a státní terorismus a staneme se jejich legitimními otroky ?? Je na čase dát občanům právo a možnost vyjádřit svůj názor na přípravu 3. sv.v. a postoj k zavádění jednostranných sankcí proti Rusku pod smyšlenými záminkami. Pojďme si toto právo rozhodovat sami za sebe vynutit po zlém, nechce-li nám ho současná vláda přiznat po dobrém. Je lepší jedna tvrdá demonstrace , než tichý souhlas s bezprávím a nepravostmi zločinců ze západu a ZAPRODANÝCH kurev, které si říkají vláda ČR !!!
5 hlasů
Henex
07.08.2014 16:48
Henex
Výborně...! Na kdy to organizuješ...?
1 hlas
Jan Bulva
07.08.2014 13:30
jaan
Ukrajinská armáda ostřeluje centrum Doněcka Kyjev - Ukrajinská armáda dnes dopoledne podnikla masivní dělostřelecký útok na centrum Doněcka, na místě je mnoho mrtvých a zraněných. Část centra je poškozena. Dělostřelecké granáty explodovaly v centru Doněcka nedaleko stomatologické kliniky a transfuzní stanice. Palba je vedena z prostoru, kde operují jednotky ukrajinské Naci gardy. V sousedství obou zdravotnických zařízení se nachází bývalé sídlo odbočky ukrajinské tajné služby SBU, které si povstalci po ovládnutí Doněcka vybrali jako místo svého hlavního štábu. Na místě je mnoho raněných i mrtvých. Dělostřelecký granát dopadl i do doněckého obchodního centra, údaje o obětech zatím nejsou k dispozici. Ostřelování zasáhlo tři obytné domy a trolejbusové depo, kde bylo poškozeno třicet vozidel. Zraněno bylo několik zaměstnanců doněckých komunálních služeb, kteří v prostoru dopadu granátů sekali trávu.
Kolem poledne bylo ostřelování obnoveno, exploze se ozývají prakticky z celého města. Obyvatelstvo radnice vyzvala k útěku do krytů a naléhavě lidem doporučila, aby nevycházeli na ulici.
7 hlasů
Katany Korado
07.08.2014 16:45
PAZID
Ještě by bylo vhodné přibalit link, aby bylo vidět , koho cituješ :
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/344433-ukrajinska-armada-tvrde-zautocila-na-centrum-donecku.html
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 13:42
tyden001
pockej, za chvilku ti tu harasim nebo hemenex vysvetli, ze Doneck bombarduji Rusove.
Pak to svadi na fasouny z Kyjeva, tak mazane, ze lidi z Donecka se utikaji schovat do Ruska....
tahle jejich konstrukce jeste visi dole tady na te diskuzi.
hub je v lesich habadej, ale ty pitomci sbitaji jenom lysohlavky :-))))))
3 hlasy
Henex
07.08.2014 13:39
Henex
Tak to už vidím, jak komunální služby v bombardovaném městě sekají trávu. Kromě toho v Doněcku přece už nikdo není, všichni už utekli do Ruska...
0 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 13:58
Devatar
A aby to sedělo naci Bulvovi do počtů běhají ti chudáci sem a tam, aby jich byly miliony.
0 hlasů
rené pawlitte
07.08.2014 13:28
messi
nějak se to demokratům v Kyjevě žvejklo.Čekejme v následných dnech nějakou levotu na Rusko a jeho obvinění.
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:27
notorickyzlodej
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:20
notorickyzlodej
Zdraví vás harašící ukrajinec:
https://www.youtube.com/watch?v=mhDQwl8csCs
1 hlas
Karel Důvěřivý
07.08.2014 13:17
Ant
Tak na těch fotkách jsou ti Jaceňukovi "podlidi" a Porošenkovi teroristé? Foto klame, ale vypadají jako my, lidé.
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:22
notorickyzlodej
Pro správného nacistu jsou všichni antifašisté podlidi a teroristé. To říkal už Hitler.
1 hlas
rené pawlitte
07.08.2014 13:11
messi
„A že ta ebola vypukla zrovna ve chvíli, kdy se koná summit USA-Afrika, na kterém je více než 40 hlav států a vlád spolu s představiteli Washingtonu, na kterém americký prezident Barack Obama oznámil zapojení více než 30 miliard dolarů veřejné podpory a soukromých investic do Afriky, když zároveň vyzval africké vůdce ‚vytvořit politické a ekonomické prostředí pro podnikání‘?“ diví se ve svém komentáři pro ParlamentníListy.cz politický a mediální analytik Štěpán Kotrba.
„Jo, a zrovna v tu chvíli najdou Američané ‚zázračné sérum‘, které vyvinuli jako součást výzkumného programu podporovaného po dobu deseti let od americké armády??? Trochu moc náhod najednou,“ dodává a přikládá několik fakt a důkazů.
2 hlasy
Darja Hubáčková
07.08.2014 14:54
DarjaH
Usáci nějak zaspali, že už polovinu Afriky má skoupenou Čína, která v tichosti investuje do Afriky už několi let. Myslím, že Amíkům už vlak ujel, když oni totiž mají potřebu pod pláštíkem "demokracie a svobody" svrhávat africké diktátory a dosazovat si tam diktátory své. Čína nic takového nedělá.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 13:10
tyden001
tak jsem zvedav, kdy se konecne "mezinarodni demokraticka" spolecnost postavi za mirumilovne protestujici a uvali na brutalni Kyjev sankce.
taky koblihy pry potrebuji. ostrelovace pry az pozdeji :-))))
http://www.kyivpost.com/content/ukraine/protesters-light-up-tires-on-maidan-as-city-government-attempts-to-clean-up-updates-359649.html
http://rt.com/news/178612-maidan-clashes-police-activists/
4 hlasy
Johan Rey
07.08.2014 13:09
Johan
Jak právě hlásilo Radio Tirol z Bolzana, policejní jednotky v Kyjevě dnes v poledne zahájilo střelbu do protestujících, kteří chtějí zabránit rozebírání barikád.
4 hlasy
rené pawlitte
07.08.2014 13:01
messi
Kníže Slinto v Kyjevě jsou nepokoje zavolej Kocábku,komanče Štětinu a na barikády.A hlavně,neusnout a nepočůrat.
5 hlasů
Martin Macháček
07.08.2014 13:05
MauMau
A nepos.at strachem.
3 hlasy
Petr Vonásek
07.08.2014 12:58
EFALS
Ukrajinská armáda dnes zahájila mohutný dělostřelecký útok na centrum Doněcka které hoří a ve městě je velký počet mrtvých a raněných civilistů.Rusko se snaží naléhavě svolat RB OSN.
6 hlasů
Darja Hubáčková
07.08.2014 12:53
DarjaH
Z Týdne se stává jeden z mála objektivních novin v té naší mediální žumpě v čele s ČT. Doufám, že až bude uzákoněno referendum, tak tu žumpoidní ČT vypráskáme, ať si to vymývaní mozků platí Karas s Tvarůžkovou sami.
6 hlasů
Henex
07.08.2014 16:52
Henex
Referendum funguje jen v zemích, kde je vzdělané a soudné obyvatelstvo. To v ČR bohužel většinou není...
1 hlas
Karel Votruba
07.08.2014 18:02
permonik
Taky si to myslím, ale díky tobě, np-éčka, Harašíma, Lustiga a dalších blbců tvé krve tady vzdělané a soudné obyvatelstvo dlouho nebude.
1 hlas
Pavel Haraším
07.08.2014 14:02
Devatar
Práskej soudružko fašistko Hubáčková, práskej, ale pozor, aby si přitom sama nepraskla.
0 hlasů
Karel Důvěřivý
07.08.2014 12:52
Ant
Už utíkají !!! Už utíkají z toho nedemokratického Ruska. Oni nám to říkali a my nevěřili. ................
Jo oni utíkají do Ruska. Tak to je divné. Někde je chyba.
3 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 13:06
MauMau
Člověče zlatá, ty ještě popleteš np np a ten bude take emigrovat do Ruska.
2 hlasy
Pavel Haraším
07.08.2014 12:52
Devatar
Ukrajinští vojáci okamžitě odmítli zprávy ruských médií, že zběhli do Ruska z válčícího východu Ukrajiny. Rovněž odmítli fakt, že chtěli opustit Ukrajinu a deklarovali vůli se do své země vrátit. Příslušník zajaté jednotky, poručík Andrej Hryschenko informoval, že ruská Federální bezpečnostní služba se pokoušela ukrajinské vojáky naverbovat, ti ale odmítli. Jj, a soudruzi Bulva s Vomáčkou a Lžihoslavem z toho tady měli včera málem grupáč a ono to zase byly jen ruské lži.
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 13:17
tyden001
jojo, Kyjevaci ti proste lhat ani neumi :-))))
zato heilovani jim jde jedna radost...
bohuzel pro ty vojaky, kteri se rozhodli vratit, Narodni garda byla na strazi a "par" jich hned tak trochu postrilela. Ti zbyli, ted radsi mluvi jako gramodesky.
Ale kdyz to harasimum a podobnejm bolsevikum udela radost...
3 hlasy
Pavel Haraším
07.08.2014 13:55
Devatar
Soudruh Vomáčka zato umí lhát na vysoké, skoro až ruské úrovni.
1 hlas
Martin Macháček
07.08.2014 13:08
MauMau
Informoval Pavěl Charaschimko.
1 hlas
wenzel Trousil
07.08.2014 12:47
Lenin
Kdepak zustala "soudruzka Gorbanevska stou jeji partickou? Ceka na penize z Fasingtonu ? Nebo od Zemana? V Kyjeve vypukly nepokoje. Radnice likviduje barikady.. Linka CT 24. Bez komentare. I tady se ceka na povoleni komentovat? Fistejnu Jefim uz ma jiste komentar napsanej!
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 13:18
tyden001
npnp se odmlcel, vypada to ze ho prave na Majdanu mydli hlava nehlava :-))))
1 hlas
Jan Bulva
07.08.2014 12:43
jaan
Mouřeníni se brání již jsou nepotřební...........V ukrajinském hlavním městě dnes propukly nepokoje vyvolané snahou radnice rozebrat barikády na centrálním náměstí Nezávislosti. Podle kyjevských médií je centrum metropole zahaleno hustým dýmem z hořících pneumatik a provizorních stanů, davy rozhořčených lidí útočí na policisty holemi a zápalnými lahvemi. Likvidovat požár a zastavit odpor aktivistů se zatím policii nedaří.
3 hlasy
Jan Bulva
07.08.2014 12:41
jaan
Další zločiny proti lidskosti kyjevských nácků..............Ukrajinská armáda dnes dopoledne podnikla masivní dělostřelecký útok na centrum Doněcka, na místě je údajně mnoho mrtvých a zraněných. Oznámila to s odvoláním na očité svědky ruská a ukrajinská média. Podle serveru Cenzor je část centra poškozena
4 hlasy
Henex
07.08.2014 12:32
Henex
Tak sbohem a šáteček, zdrávi došli. A přeji dobré pořízení, není nad to se vrátit domů, nemá smysl žít někde, kde vás nechtějí. V Rusku je místa dost a kdo jiný by tam měl žít, než Rusové. Na rozdíl od rodilých Rusů jste pilní a pracovití, třeba ten zbídačelý národ pozvednete. Hodně štěstí...
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 13:21
tyden001
z toho si nic nedelejte, hemenex prave dostat po papule na mejdanu :-)))))
http://www.kyivpost.com/content/ukraine/protesters-light-up-tires-on-maidan-as-city-government-attempts-to-clean-up-updates-359649.html
http://rt.com/news/178612-maidan-clashes-police-activists/
1 hlas
Bob Kadet
07.08.2014 12:52
Vidlak
Hemenex, voni jsou ale kretienos. Kdyby zdrhali jen rusáci, ale oni z fašistické Ukrajiny podporované EU a tím světovým atlantickým teroristou zdrhají většinou entničtí Ukrajinci.
5 hlasů
Henex
07.08.2014 13:23
Henex
Takže rusáci zůstávají? Hrdinové...!
V článku se ale píše něco jiného. Vždyť je tam přece naprostá převaha ruského obyvatelstva. A když už jich uteklo 800 tisíc, tak těch Rusů muselo být nejméně 700 tisíc. Nějak vám, soudruhu, ty počty nehrají...
0 hlasů
Bob Kadet
07.08.2014 13:30
Vidlak
Hemenex, že si tu východní Ukrajinu pletou s Krymem?? Který plný rozených Rusáků, vodkou zmožený Ukrajinec Chruščev věnoval Ukrajině!
1 hlas
Martin Macháček
07.08.2014 13:09
MauMau
Henex
07.08.2014 13:26
Henex
A obě ruce levý...
0 hlasů
rené pawlitte
07.08.2014 12:51
messi
Henexi proč ještě americká,nejlepší,nejvyspělejší,nejdemokrati - čtější,nejhumánějšíarmáda světa nepředložila důkazy o sestřelení civilního letadla?Jejich satelity dokážou rozeznat SPZku auta,tak přece musí vědět kdo letadlo sundal.Přece to byla hlavní příčina sankcí.Prosím o slušnou odpověď,pokud jsi tohoschopen.Děkují.
5 hlasů
Henex
07.08.2014 13:32
Henex
Nevím... Zkus se zeptat přímo v Pentagonu. Mám ti najít adresu, nebo telefon...?
Příčina uvalení sankci byla anexe Krymu...
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 13:30
tyden001
hemenex a slusna odpoved??? to se nacekas :-))))
ale nekde jsem videl zpravu, ze ty dukazy o kterych mluvis, nekdo ukryl do skladu ZHN v Iraku.
Tak nezbyva, nez hledat :-)))))
1 hlas
Karel Důvěřivý
07.08.2014 12:26
Ant
KV celém konfliktu je asi nejkontraverznější postavička prezidenta Obamy. On má neustále nějaké vidiny, tu o sestřelu letadla, tam o Ruských zbraních přes hranice a oni to po něm experti vyvrací. A nikdo se kupodivu neptá po příčinách tohoto jeho stavu. Žádejme důrazně důkazy nebo zítra bude útočit na Ukrajinu Ruský Yeti na Lochnesce.
6 hlasů
Jan Bulva
07.08.2014 12:22
jaan
Potravinářská firma Hamé bude požadovat po vládě, potažmo po EU kompenzaci případných škod a zmařených investic vzniklých omezením dodávek na ruský trh. ČTK to dnes řekl generální ředitel společnosti Martin Štrupl. Pro Hamé je Rusko důležitým trhem. Při zhoršení situace po zákazu dovozu potravinářských a zemědělských produktů do Ruska firma očekává stomilionové ztráty.
7 hlasů
Martin Macháček
07.08.2014 13:11
MauMau
Madeta prý bude mít také obrovské problémy. Budou holt vyvážet žrádlo na hnůj.
2 hlasy
tyden tyden
07.08.2014 13:34
tyden001
vidis, a harasim s lustigem se uz tak tesili na zradalo za babku v akci v Lidlu :-))))))
1 hlas
Pavel Haraším
07.08.2014 12:18
Devatar
Tak v Rusku se bouří Sibiř, že prý už dále nebudou živit moskevské vyžírky a že požadují federalizaci, stejnou jakou Rusko vnucuje Ukrajině.
0 hlasů
Martin Macháček
07.08.2014 13:12
MauMau
Ale kde, to se ti jenom bouří ty zbylé dva neurony.
4 hlasy
Bob Kadet
07.08.2014 12:54
Vidlak
woe, tak jako chtějí někteří rozdělit Švajc, nebo Špnělsko,
1 hlas
Karel Důvěřivý
07.08.2014 12:38
Ant
Tak tak. Nespokojený obyvatel se najde všude. Jde o to kolik takových tam je. Pokud tam demonstruje "slavná dvacítka" jako u nás v Praze potom je fakt, že by si nemuseli brát příklad z našich médií a televize a uvádět to jako jednu z hlavních akcí v ČR.
4 hlasy
Jan Bulva
07.08.2014 12:24
jaan
fakt a kolik jsi těch vzbouřenců napočítal, jsou aspoň tři, aby to byla veřejnost
5 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 12:28
Devatar
Ty a ještě dva další hloupí komunisti.
1 hlas
Jan Bulva
07.08.2014 12:08
jaan
Tohle je taky výsledek zhovadilé agrese soudruhů z USA navíc založené na sprosté lži,,,,,,,,,,,,,,,,,Islamisté se v severním Iráku zmocnili dalších tří měst v blízkosti iráckého Kurdistánu. Nové boje vyvolaly exodus příslušníků náboženských menšin. V horách na severozápadě se ukrývá na 40 tisíc příslušníků islámské sekty jezídů a hrozí jim smrt hladem. Na útěku jsou také desítky tisíc křesťanů.............soudruzi z USA jsou vlastně největší kámoši s islámskými teroristy
5 hlasů
Petr Rozlil
07.08.2014 12:06
ElZorro
Uz je to tady. Zakaz preletu banderovskym- ukrajinskym aero linkam pres Rusko. Zitra to budou zapadni linky. Bude aspon sranda litat na balonech nebo preskakovat na trampolinach.
4 hlasy
tyden tyden
07.08.2014 11:59
tyden001
no a cersve zpravy z Majdanu:
http://www.kyivpost.com/content/ukraine/protesters-light-up-tires-on-maidan-as-city-government-attempts-to-clean-up-updates-359649.html
a to jsou Ukrajinske noviny. Nechtejte videt jak by to rozmazly Ruske.
Zacina tam byt veselo za asistence "dobrovolnych praporu" Kyjev1 a Kyjev2. Maskovani muzi tvrdi, ze jsou Klickovi lide :-)))))))
K cemu byla SA si myslici tvorove najdou sami.
a npnp, harasim a zbytel te rude chatry?
ti jsou tu prece pro legraci :-))))
2 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 13:14
MauMau
Máš to popletený. Np np není rudá chátra, ale modrý kapitalista.
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:58
notorickyzlodej
Tak jsem si dal tu práci a zjistil jsem, že v diskuzi, na kterou odkazuji, někam zmizelo 65 příspěvků. V počítadle u článku je jich momentálně 134, ale v diskuzi jenom 69. :D
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/rusko-opet-ukazuje-sve-vojenske-bicepsy-i-smerem-k-nato_314720_diskuze.html#discussion-list
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 12:01
notorickyzlodej
Všiml jsem si toho, protože mi jich také pár zmizelo a nejen tam.
1 hlas
Pavel Haraším
07.08.2014 12:04
Devatar
Lžihoslave, úroveň tvých stupidních keců někdy neunese ani ta nebohá technika.
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:16
notorickyzlodej
Táhni si harašit s np np protiputinovská buzno.
0 hlasů
Bob Kadet
07.08.2014 12:58
Vidlak
Done Debílio Inkognito, ty tvoje slinty a toho blba np np také mohou přežívat jen tady. Každý portál potřebuje nějaké tupé roztleskávače.
2 hlasy
humanitární bombometčík
07.08.2014 11:57
humanitarnibombometcik
Kličko zavřel v Kyjevě teplou vodu do konce září - tak je to správné. Toto demokratické úsporné opatření zajistí, že občané budou otužilí, nebudou trpět nemocemi a budou moci lépe vzdorovat teroristům a separatistům!
4 hlasy
tyden tyden
07.08.2014 12:01
tyden001
jestli to nebude tim, ze v Kyjeve zacina byt pekne horko :-)))
http://www.kyivpost.com/content/ukraine/protesters-light-up-tires-on-maidan-as-city-government-attempts-to-clean-up-updates-359649.html
3 hlasy
tyden tyden
07.08.2014 11:51
tyden001
...ale na druhou stranu, pokud by normalni clovek byl donucen byt tu 18 hodin denne, a jeste k tomu psat takove kraviny....
Z toho by se proste zblaznil kazdy. Takze on je npnp vlastne obet :-)))))
2 hlasy
wenzel Trousil
07.08.2014 11:41
Lenin
Jaky je tady rozdil proti Kosovu? Humanitarni katastrofa, genocida na civilnim obyvatelstvu a Humanitarni bombardaci v "bezletove zone" porad nikde... Naco se ceka? Az zacnou UCK-pardon--ukrajinsti nackove prodavat lidske organy< oficialne? Nebo ze by tu chybel humanitarni bombardak Havel?
5 hlasů
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:19
notorickyzlodej
Orgány se už prodávají, možná na to naši banderovští novináři za 15 let opět přijdou.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 11:46
tyden001
jojo, Havel to byl jinej kabrnak :-)))))
ten uz by to tam bombardoval hlava nehlava....
humanitarne samozrejme :-)))))
5 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 11:44
Devatar
Sankce proti agresorovi jsou zavedeny už dávno, tak nelži.
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 11:48
tyden001
tak ze na tebe byly uvaleny sankce, ktery podstatne omezily tve mentalni schopnosti, to vime, ale tvoje priznani se ceni :-)))))
3 hlasy
Pavel Haraším
07.08.2014 12:01
Devatar
Zabanovaný soudruh Vomáčka se opravdu hodí jen do toho fašistického Ruska, tam takové exoty mají na chov.
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 11:35
tyden001
Tak sef mise OSCE Paul Picard, ktery se svym tymem monitoruje Rusko-Ukrajinskou hranici, vydal prohlaseni, ze za posledni tyden, co tam jsou, nezaznamenali ANI JEDEN pripad strelby s Ruske strany, ani zadne pohyby Ruskych vojsk.
Ze by Velky mirotvorce zase lhal??
O tom saskovi z NATO ani nemluvim...
Zase bude treba pustit do eteru nejade "dukazy" podukd mozno vyrabovane z nejake pocitacove hry :-))))
5 hlasů
np np
07.08.2014 11:38
np32np32
Nezkusis si radeji zopakovat pravopis? Nebo je to tim, ze jsi Rusak?
2 hlasy
tyden tyden
07.08.2014 11:44
tyden001
jaka byla vcera lobotomie??
uz ti toho tam moc nenechali :-)))))
3 hlasy
Jaroslav Slovan
07.08.2014 11:42
KOUMAK
Vy idiote, azbukou to není :-))))))))))))
2 hlasy
np np
07.08.2014 11:44
np32np32
Koukam, sovetsti soudruzi nasadili placiciho Jarouska, ktery se bude snazit vyvolat ve ctenarich soucit:-)
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 13:03
notorickyzlodej
To tam vy ukrajinští soudruzi nemáte menšího idiota, než je np np?
1 hlas
Pavel Haraším
07.08.2014 11:27
Devatar
Jo ty počty rudým nikdy moc nešly, vystačili si vždy s tvrzením, nas mnogo.
1 hlas
Henex
07.08.2014 11:43
Henex
Vím to přesně, je jich děsně...
2 hlasy
np np
07.08.2014 11:30
np32np32
Scotem soudruzi i planovali. Pak meli obrovsky univermag, kde bylo kulovoje:-)
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:35
notorickyzlodej
To je ta tvoje stará dobrá ukrajina s ukrajincem Brežněvem v čele?
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:25
notorickyzlodej
To bude asi tím ironem a tou videohrou pro seniory, co teď hraješ místo braní antidepresiv, jak ses tu chlubilo.
4 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:29
notorickyzlodej
Některé příspěvky tu chybí a některé jsou tu navíc. :D
2 hlasy
Petr Rozlil
07.08.2014 11:36
ElZorro
Ano, presne tohle redakce dela. Uz jsem si toho vsimnul nekolikrat. Nicej v tomto pripade smysl cele diskuze; je to zkorumpovany az to vubec neni hezky.
0 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 11:23
Devatar
Soudruh Vomáčka a ostatní uvědomělí rudí fašisté už emigrovali do Ruska několikrát za sebou, protože tvrdí, že už jich tam je hezký milión a ono je tam ve skutečnosti jen 100tisíc.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 11:40
tyden001
rekni nekomu at ti to prelozi, matematiku :-)))))))
http://www.unhcr.org/53e0b3a59.html
3 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 10:58
notorickyzlodej
Není divu, že otamtud prchají před nacistickými zvěrstvy ukrajinců:
http://youtu.be/xn0R9YUvF50
8 hlasů
np np
07.08.2014 11:15
np32np32
Uz te Machacek prebalil? Porad se po tobe shani:-)
1 hlas
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:25
notorickyzlodej
To bude asi tím ironem a tou videohrou pro seniory, co teď hraješ místo braní antidepresiv, jak ses tu chlubilo.
2 hlasy
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:21
notorickyzlodej
Opravdu si připadáš vtipný?
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 10:56
tyden001
Zatimco si lustigove, npnp, harasimove a dalsi kovani soudruzi schrupli cele 4-5 hodinky, je videt, ze normalne a soudne uvazujicich lidi je porad vetsina.
tak porejme vyse zminenym pekny den, straveny trollovanim na diskuzich, a doufejme, ze brzy posili svoje bratry ve zbrani v Kyjeve na Majdanu, kde se mimochodem OPET bojuje.
Anketa 10:55
Kdo z nynějších významných světových politiků je podle vás největší zločinec a měl by hnít mnoho let v haagském žaláři?
Vladimir Putin. (9 %)
Barack Obama. (63 %)
Oleksandr Turčynov/Arsenij Jaceňuk. (16 %)
Benjamin Netanjahu. (3 %)
David Cameron. (2 %)
François Hollande. (3 %)
Angela Merkelová. (3 %)
11 hlasů
Stanislav Kohout
07.08.2014 11:10
JoseCareras
Hlavně jim bude opět nahrávat Admin, to budou zas fofry jak budou mizet některé příspěvky! :o) Už se těším až na nějaké diskuzi po zásahu cenzury - zůstanou pouze nicky modrohnědé pětky a pejorativní výrazy
4 hlasy
Petr Dvořák
07.08.2014 11:00
gogan
Kdyby ankety a žebříčky oblíbenosti něco znamenaly, jsou vrcholem vizuální kultuty jihoamerické telenovely a literárnímy klenoty kuchařky ...
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 11:06
tyden001
proti gustu zadnej disputat.
zakaz to tem lide, demokrate :-))))
jinak Mahler byl ve sve dobe povazovanej za naprostyho pridila. Umrel v bide. Bacha a jeho dilo "kulturni svet" zahodil na skoro 200 let. A takovych prikladu je mraky.
Pro nekoho je vrcholem kultury Rambo.
Ale v demokracii plati prece pravo vetsiny, nebo uz jsi v Kyjeve? :-)))))
4 hlasy
Petr Dvořák
07.08.2014 11:11
gogan
Já to přece nikomu nezakazuji :)) Ale jak sám uvádíš spoustu příkladů, momentální mínění se často časem ukáže jako omyl.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 11:16
tyden001
nastesti nemas paky komukoliv cokoliv zakazovat.
ale taky to moc nerespektujes.
tobe se treba nelibi telenovely, ale za par (desitek) let se o nich bude mozna vyucovat, jako o nedocenem umeni :-))))
nech lidem co jejich je. tobe se nelibi kucharky a telenovely? tvuj problem :-)))
3 hlasy
Petr Dvořák
07.08.2014 11:22
gogan
Stejně jako ostatní mají právo si klikat na co chtějí, moje právo je myslet si že telenovely a kuchařky vrcholem kultury nejsou (i když kuchařky jsou někdy praktické), stejně tak mám právo si o lidech kteří si myslí, že jsou, myslet svoje.
Jak říkáš, čas ukáže.
0 hlasů
Petr Dvořák
07.08.2014 10:56
gogan
Rusko alespoň trošku napravuje svou míru zavinění situace na Ukrajině.
To, že lidé z území kontrolovaných separatisty utíkají do Ruska je pochopitelné zpracování propagandou. Ruští vojáci v 68 taky věřili, že je u nás imperialistický puč a přijeli chránit obyvatelstvo ...
To ovšem nic nemění na věci, že humanitární organizace z EU kteří jindy zachraňují každého černouška (to jim nezazlívám) nedělají nic.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 10:59
tyden001
na rozdil od tebe, jim tam propaganda pada na hlavu. i v noci.
obrazky a videa si jako spravny pubertak snad najdes sam :-))))
jo ja zapomel, oni je bombarduji Rusove a tak tam ted utikaji se jim za to pomstit.
to je ta Ruska propaganda :-))))))))
6 hlasů
Petr Dvořák
07.08.2014 11:04
gogan
No Rusové je sice nebombardují, za to se za ně celkem úspěšne schovávají hrdinní separatisté ruskem podporovaní.
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 11:10
tyden001
ja si sice taky myslim, ze je podporuji Rusove, je otazka jestli na "statni bazi", nebo prevazne dobrovolne.
ALE, zatim to NIKDO nedokazal.
Dofam ze mi nebudes tvrdit, ze staci, aby Nobelista Miru ukazal prstickem....
Nebo uz nasli ZHN v Iraku???
Skoda ze jsi tu neprotestoval, kdyz Velky mirotvorce sypal (sype) stovky milionu "opozici" v Syrii, Libyi....
4 hlasy
Petr Dvořák
07.08.2014 11:14
gogan
No vidíš, sám si taky myslíš že je Rusové podporují a nikdo ti to prstíčkem ukazovat nemusel.
0 hlasů
Petr Dvořák
07.08.2014 11:37
gogan
@tyden tyden 07.08.2014 11:23
"co ja si myslim, je muj nazor. Ti kteri rozhoduji, maji jine zdroje informaci, a na rozdil ode me, oni "si nemysli", oni vedi."
Konečně myšlenka s kterou na 100% souhlasím.
A možná se budeš divit použití těžkých zbraní se mě taky nezdá v pořádku. Izolace oblastí a umožnění odchodu civilních obyvatel (pokud by jim to v takovéto situaci separatisté dovolili) by určitě fungovalo taky, sice ne tak rychle ale fugovalo.
0 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 11:23
tyden001
skoda, ze jsi ignoroval zbytek meho prispeveku :-)))
moc tohe totiz namitnout nelze, mozna tak npnp by neco "dal do kupy" :-))))
co ja si myslim, je muj nazor. Ti kteri rozhoduji, maji jine zdroje informaci, a na rozdil ode me, oni "si nemysli", oni vedi.
A ja nazaklade meho nazoru rozhodne nikoho bombardovat nebudu :-))))))
A pokud se nekde poschovava udajne "par separatistu", je celkem normalni vybombardovat cely mesto???
Sorry, tohle delal Hitler.
Driv nez se tu rozepises o propagande, pust si ty videa z obou stran. Clanku a fotek je prece plnej net....
3 hlasy
josef Slavík
07.08.2014 10:32
penkava
To je nešstí ,připomíná mi to sudety!
3 hlasy
Pavel Haraším
07.08.2014 10:21
Devatar
Soudruzi, nač ještě váhat, v Rusku na vás čeká ráj, stačí odevzdat pas a jedete na Sibiř. Miliony už vás tam emigrovaly, tak si pospěšte, ráj není pro všechny.
0 hlasů
občan
07.08.2014 10:44
autodidakt
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Brutalni-videa-Takto-ukrajinsky-nacionalisticky-poslanec-Ljasko-unasi-a-muci-lidi-Stezuje-si-na-nej-uz-i-lidskopravni-instituce-329881
8 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 11:05
Devatar
V Rusku se ti nic takového, soudruhu Kokodáku, stát nemůže, dasvidanija.
0 hlasů
Josef Lustig
07.08.2014 10:09
Andersen
Uvedomuji si rusove jakou uprchlickou vlnu vyvolali v CSSR v roce 1968 ? ... a jakou v Madarsku v roce 1956 ?
2 hlasy
Pavel Sekora
07.08.2014 10:19
pavelsekora
No vidíš a dneska utíkají lidé do toho zlého Ruska. Už sis Dutolebe položil otázku proč neutíkají ke kyjevské juntě když jsou to takoví demokrati a osvoboditelé?
20 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 10:50
Devatar
Už máš sbaleno, soudruhu Sekoro?
1 hlas
Pavel Sekora
07.08.2014 10:54
pavelsekora
A co ty, prvoku? Ty ještě nedobýváš Doněck? Maminka tě nechce pustit?
9 hlasů
Pavel Haraším
07.08.2014 11:02
Devatar
Soudruhu fašisto, lágry v Rusku jsou bez tebe poloprázdné, milióny z DLR a LLR si už tam v nich užívají svůj zasloužený blahobyt, tak neváhej a vydej se za štěstím.
1 hlas
Stanislav Kohout
07.08.2014 10:13
JoseCareras
Jeden srab kterému se nechtělo 2 roky na vojnu není exodus na fotografii.
3 hlasy
Josef Lustig
07.08.2014 10:06
Andersen
Cely svet varuje Putina pred napadnutim Ukrajiny regulernim ruskym vojskem. Ze jsou tam neregulerni jednotky, to se vseobecne vi.
0 hlasů
Pavel Sekora
07.08.2014 10:16
pavelsekora
Pokud sis neráčil všimnout, tak článek je o uprchlících a ne o hrozbě napadení Ukrajiny.
10 hlasů
Věra Havránková
07.08.2014 09:56
sissi
Děkuji autorovi PP za velmi pěkný a objektivní článek ! Už jsem myslela , že to u nás ani nejde napsat bez lezení do zadku USA a EU !
10 hlasů
Jan Bulva
07.08.2014 09:52
jaan
Pokud by soudruzi z USA a EU postupovali stejně jako v případě Srbska a Kosova, tak by již dávno zahájili bombardování Kyjeva, západní Ukrajiny a na východní Ukrajině by bombardovali útočící Naci gardu , jenže jsou to pokrytci, tak zvěrstva nácka Porošenka a spol podporují
11 hlasů
Josef Lustig
07.08.2014 09:50
Andersen
To je promyslene. Rusko podporuje proruske teroristy, ti terorizuji obyvatelstvo tak aby lidi utikali do Ruska a Kreml rve ze je tam humanitarni katastropha, ze musi zasahnout RUSKE mirove jednotky, to je ale CHUCPE :))))).
2 hlasy
Deadman´s Hand
07.08.2014 09:55
Deadman
...Rusko podporuje proruské teroristy, kteří terorizuji obyvatelstvo tak aby lidi utikali do Ruska... :-)
Podle téhle vaší logiky jste ale měl emigrovat před komunistama do SSSR. Upozorňuji, že bývalého.
6 hlasů
Josef Lustig
07.08.2014 10:00
Andersen
Se mi zda, ze zijes nekde ve svobodne spolecnosti, ale zustal jsi bolsevikem jak ti komuniste v Cesku a myslis jako rusky muzik.
1 hlas
Pavel Sekora
07.08.2014 10:21
pavelsekora
A ty jsi musel být odjakživa volem a volem jsi zůstal. O tvém myšlení radši ani nemluvit.
12 hlasů
petr petr
07.08.2014 09:32
sa58
Děsivé co USA vyprovokovalo s EU , bratrovražedný boj s cílem okrást Ukrajinu i Rusko a nejlépe vyvolat atomový Armagedon . Bratři slované tenhle boj je už tady 1000 let a Chazarská špína NESMÍ ZVÍTĚZIT !!!
11 hlasů
Kamil Vont
07.08.2014 09:28
Narmer
USA jsou zločinným státem a ta jejich podělaná opice masovým vrahem. To, co způsobili na Ukrajině, je mimořádně odpudivé.
11 hlasů
thuan khongv
07.08.2014 09:15
khongvthuan
Utrpeni Rusu na Ukrajine ,ktere vyvola Zapad,muze vest Rusko k prime konfrontaci s Zapadem.Neni divu,kdyz hloupa Evropa se stane havnim bojistem 3. svetove valky se stovkami milion mrtvych.
10 hlasů
humanitární bombometčík
07.08.2014 08:55
humanitarnibombometcik
Pěkný článek. Docela by mě zajímalo, co na to říká naše slavná organizace pravdy a lásky, Člověk v plísni.
13 hlasů
Karel Musil
07.08.2014 08:53
KarelMusil
Kromě statisíců uprchlíků je ještě více alarmující situace těch několika milionů, kterým hrozí humanitární katastrofa, když nemají vodu, elektřinu, dochází jídlo a žijí ve sklepích ze stranu před bombardováním. Kde jsou ti naši lidskoprávní bojovníci, jako kníže, Štětina, Kocáb a další, Člověk v tísni, který se probudí jen u proamerických akcí, proč někdo neorganizuje sbírku o vládě ani nemluvě? Saakašvilimu v Gruzii náš kníže poslal obrovské sumy našich peněz.
12 hlasů
Pavel Johanides
07.08.2014 08:46
gandy
Definice vojáka:
,,Je to ozbrojenec bojující při obraně své země i za odměnu, který nevraždí civilní pokojné obyvatelstvo, včetně dětí, kdy o rozkazu přemýšlí a jen ho suše nevykoná a branná povinnost je toho všeho pojistkou, protože matky a ženy si vždy kladou otázku: Za co a pro koho jejich synové a manželé nasazují život,,?
Příkladem nám může být vojenský debakl USA po masakrech ve VIETNAMU.
Definice žoldáka:
,,Je to ozbrojenec bojující za cizí zájmy v cizí zemi za odměnu, neštítící se vraždit partyzány a civilní pokojné obyvatelstvo, včetně dětí, kdy o rozkazu vůbec nepřemýšlí a jen ho suše vykoná, který je ochoten namířit zbraň i proti svým nejbližším,,.
11 hlasů
Jan Novák
07.08.2014 08:35
JanNovak
Týden cz. mne poslední týdny překvapuje skutečně zajímavými články. Škoda jen, že nevyrazí z diskuzí na dobro sprosté diskutéry. Měl by zde fungovat systém jako na iDNES. přihlašování a mnoho niků by se vypařilo. Co vy na to redakce??
10 hlasů
Deadman´s Hand
07.08.2014 08:46
Deadman
Dal jsem vám bod za první větu, ale pak bych vám ho nejradši sebral za tu druhou. Systém na iDNES je zneužitelný a obávám se, že i zneužívaný.
5 hlasů
Jan Novák
07.08.2014 08:56
JanNovak
Přihlašování s více niky tam opravdu nefunguje. Před pár týdny jsem vznesl dotaz přímo na redakci. Ozval se mi člověk co to má na starosti. Napsal, že za poslední dobu tam zjistili jen jeden případ pokusu o podvod s niky. A všimněte si, že tam vulgarita prakticky neexistuje... adminové to tvrdě trestají. To, že jsou tam paka a mínusují vás za cokoli co není např. protiruské a je jich tam bohužel většina je jiná věc....-)
8 hlasů
deda
07.08.2014 09:28
deda333
Takže je správné, aby ubylo negativních, jak soudím z Vašeho stesku protiruských názorů? Pokud je mi známo, diskuze na I dnes i na jiných webech je prakticky stejná jako zde. Asi třeba následná glosa se Vám líbí, přestože manipuluje s čísly a mystifikuje, že někdo vybíjí proruskou populaci.
0 hlasů
Pavel Sekora
07.08.2014 10:31
pavelsekora
Soudíš špatně dědo. Novák píše pouze o tom, že je jen škoda, že z diskuzí nevyrazí sprosté diskutéry. Ty tím vlastně bezděky automaticky přiznáváš, že největšími sprosťáky na těchto diskuzích jsou právě ti protiruští diskutéři.
6 hlasů
Henex
07.08.2014 11:34
Henex
Vyrazit sprosté diskutéry? Tak to bys letěl jako první...
0 hlasů
Deadman´s Hand
07.08.2014 08:33
Deadman
Na podzim se na Ukrajině předpokládá konání parlamentních voleb. Oligarchie pod vedením USA usilovně pracuje na tom, aby byl správný výsledek zaručen:
1. Vybíjením a vyháněním východoukrajinského civilního obyvatelstva, které většinově volilo levicovou Stranu regionů (1. místo-30 % voličů) a komunisty (4. místo-13,18 % voličů). Je možné, že se na východě parlamentní volby – stejně jako tomu bylo u prezidentských voleb – vůbec neuskuteční. Tím bude eliminováno cca 7 miliónů voličů.
2. Zákazem Komunistické strany (a ve výhledu i Strany regionů). Dne 22. 7. 2014 podepsal Porošenko zákon o rozpuštění skupiny komunistických poslanců v parlamentu. Mimochodem jako jeden z důvodů byl uváděn hladomor na Ukrajině. Posouzení návrhu na zákaz Komunistické strany jako takové již bylo podáno k soudu.
Možné je i to, že se místo voleb dočkáme dalšího převratu, tentokrát s plným uchopením moci stranami Svoboda a Pravý Sektor. Tyto strany zřejmě ani účast na volbách neplánují, protože nemají ani volební program.
11 hlasů
np np
07.08.2014 08:00
np32np32
Prave jsme se dozvedeli, ze soudruh Machacek zacina den peknymi dousky rumu:-)
3 hlasy
Karel Votruba
07.08.2014 18:54
permonik
Tady máte zářný příklad jednoho protiruského idiota, jehož příspěvek je nulový, ale další tři protiruští idioti ho označí jako kvalitní názor. Ach jo, to je příklad debility!
0 hlasů
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:15
notorickyzlodej
Koukám, že každý den začínáš v 8:00 chlastem. :D Tady žádného kumpána nenajdeš, tady všichni vědí, co jsi za kripla. Můžeš tu akorát harašit s Harašímem.
1 hlas
Martin Macháček
07.08.2014 08:57
MauMau
Ty ses dozvěděl tak leda velý kulový. Chocholoušek by ti měl sebrat mobil a zvýšit dávku sedativ.
6 hlasů
občan
07.08.2014 08:12
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
5 hlasů
Martin Macháček
07.08.2014 08:06
MauMau
Ty jsi moc chytrej, když se umíš opičit. Ovšem co dělat, když máš místo mozku modrý sr.čky. Tak ještě něco napiš. To je fakt na pobavení pražskej soudruhu.
7 hlasů
np np
07.08.2014 08:09
np32np32
Tobe je smutno, ze se na mne porad tak lepis, vid? Vzdyt mas jeste jednu kamaradku. Tu posledni. Nedopitou lahev:-)
1 hlas
Martin Macháček
07.08.2014 08:19
MauMau
Chcešli použít slovo lepím tak budiž. Nebývá časté, aby člověk narazil na tak intelektuálně zdevastovaného člověka. Seš snad člověk ne?
5 hlasů
občan
07.08.2014 08:12
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
2 hlasy
David Lejdar
07.08.2014 07:41
DaLe
Pokud by německá vláda musela v koalici opírat o stranu typu NPD, tak by se mi to osobně určitě také nelíbilo. Ale pokud bych emigroval, tak ne do státu kde za píseň nebo nějaký písemný projev hrozí pracovní lágr. Tak či tak, pokud bych teprve nějakou NPD přišel na to, že byly nějaké volby, tak by to neznělo jako že jsem se alespoň pasivně účastnil politiky jako takové.
1 hlas
Pavel Kolář
07.08.2014 07:39
Karl
Opět velmi věcně a s nadhledem napsaný článek na Týdnu. o ukrajinské krizi. Máte u mě další bod.
22 hlasů
Henex
07.08.2014 16:44
Henex
Rusofilové chválí autora, tak to zřejmě objektivita dostala na prdel...!
Autor byl asi osobně na místě (pak je to v pořádku), nebo čerpal z evidentně proruských zdrojů, takže lze o věrohodnosti údajů s úspěchem pochybovat...
0 hlasů
Pavel Kolář
07.08.2014 19:12
Karl
A odkud máte, že jsem rusofil? Vždy se snažím být nezaujatý, což ale někteří jedinci nedokáží. Jak občas registruji vaše oříspěvky, tak k ni patříte i vy - a jste dost zabejčený. áte jen tu svou pravdu. Putin je zločinec, ale Obama jakbysmet. A v mezinárodním měřítku nesrovnatelně větší.
0 hlasů
deda
07.08.2014 09:14
deda333
Akorát jde o to, z čeho autor-PP- čerpal. Faktem je, že ozbrojený konflikt na východě Ukr. zahájili proruští žoldáci, které vyzbrojuje a financuje Putin. Kdyby se sporné body řešily jednáním, žádný konflikt by nebyl. Když se vzbouřenci uchylují do obývaných oblastí, jsou proti jednání, složení zbraní atd., tak žádný stát by to neignoroval, aby jejich činnost nezastavil. Ani v Rusku, jak víme.
2 hlasy
Alois Ratzinger
07.08.2014 12:09
Ratzinger
Proboha, odkud jste vylezl? Nebo vás probudili z hibernace?
2 hlasy
miloň kouzec
07.08.2014 10:00
myras
To jste pěkně zachrápal. Na východě byl klid do té doby, než tam dorazila ta náckovská sebranka z Kyjeva, která pálí hlava nehlava. Nejlepší je ten váš dřist o jednání. Ti náckové z Kyjeva totiž nic nedodrží. OBSE dohodla příměří, kde se mělo jednat, ale místo toho Poroščenko jednal jen jemu oddanými, ale nikdy se zástupci ruské menšiny. Ti vzbouřenci se jen brání přesile financované EU, ale né jednání. Víme. A nejlepší doklad o hovadském jednání té náckovské sebranky je, že ani nebyli ochotni zastavit boje kolem místa havarovaného letadla.
12 hlasů
tyden tyden
07.08.2014 09:40
tyden001
ano a v Odese se lidi upalovali sami z legrace, vsem jde o klid, mir a blaho vsech Ukrajincu :-)))
a Velky mirotvorce, pote, co "zavedl" mir, blaho, demokracii a prosperitu trba v Iraku, Libyi, Afghanistanu se ted odhodlal obdarit stejnou stestenou i Ukrajince.
A oni se z toho samou radosti zcvokli a utikaji do Ruska.
Za chvilku nekdo zacne hledat ZHN na Ukrajine. Ty v Iraku muzou jeste pockat. treba i 100 let, pak je tam urcite nakdou :-))))
9 hlasů
Petr Vonásek
07.08.2014 08:21
EFALS
Taktéž dávám bod.
5 hlasů
Rusové odcházejí z Ukrajiny. tak jakápak katastrofa. Oslavovat by se to mělo.
5 hlasů
David Lejdar
07.08.2014 08:13
DaLe
Pokud by šlo jen o to, že je štve, že by měli moct mluvit ukrajinsky když trvale žijí v Ukrajině, tak by to mohlo být poněkud úsměvné. Však, jestli to je až takové, že po ních ukrajinská armáda jde, tak to zní hrozně, ale co s tím například Německo když ti údajní separatisté berou pozorovatelé jako rukojmí k vydírání zlepšení situace údajných vůdců toho separatistického hnutí, jakože skoro hovno víme a ti údajní separatisté si dávají záležet na tom aby to tak zůstalo.
0 hlasů
Lev Tolstoj
07.08.2014 07:39
OJT
Mimochodem. Ty jednotky, které nás v roce 1968 obsazovaly, byly často ukrajinské.
15 hlasů
Lihoslav Kraďousek
07.08.2014 11:05
notorickyzlodej
https://www.youtube.com/watch?v=mhDQwl8csCs
1 hlas
deda
07.08.2014 09:17
deda333
Pochlub se Lve, jak jsi to zjišťoval a pak také, co jsi tím chtěl říct? Že se k tažení na Západ přihlásili sami a nebo jim dal rozkaz Brežněv. Hlavička!
0 hlasů
np np
07.08.2014 07:46
np32np32
A mimochodem, ty jsi Rusak?
2 hlasy
Jan Skalský
07.08.2014 09:03
janskalsky
Mimochodem - jsi ten nejblbější diskutující na všech českých diskusních fórech. Nikde jsem nic tak tupého nenašel...
8 hlasů
občan
07.08.2014 08:11
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
3 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 08:02
MauMau
Ty seš tak jednoduchej, že nerozumíš ani tomu, co jiní píší. Píše nás a my jsme češi, tak jak může být rusák?
3 hlasy
np np
07.08.2014 07:34
np32np32
Rusove potrebuji strasit. Fasisti nezabiraji, jejich armady se NATO neboji, tak je potreba nasadit humanitarni katastrofu a trochu u toho zabrecet. Za chvili tu mame Jardu Slovana:-)
2 hlasy
občan
07.08.2014 08:11
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
4 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 07:48
MauMau
Je vidět, že si ještě po včerejšku nestačil vystřízlivět. Nevadí, napiš ještě něco, ať se člověk pobaví hned po ránu.
3 hlasy
np np
07.08.2014 07:49
np32np32
Uz jsi uklidil Strakovku? Tak hybaj:-)
1 hlas
občan
07.08.2014 08:10
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
2 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 08:00
MauMau
Ty jsi psal že jsi dělal ve strakovce. Já ne. Já bych pos.ný hajzly po posrancích neuklízel, to je tvoje doména. Nedivím se že chlastáš, když máš takovou práci. Fuj. Ale co se dá dělat, když na víc nemáš.
6 hlasů
np np
07.08.2014 08:02
np32np32
1. Nic takoveho jsem nikdy nepsal.
2. Ve Strakovce sidli vlada.
3. Opet jsi ukazal, ze jsi mirne retardovany dement, ktery si plete pojmy s dojmy:-)
1 hlas
Martin Macháček
07.08.2014 08:13
MauMau
Lžeš pražskej soudruhu. V jednom z článků týkajících se práce jsi napsa cituji "...já když jsem byl ve Strakovce...". A co bys tam tak mohl dělat jiného než uklízet hajzly? Bŕŕŕŕ.
6 hlasů
občan
07.08.2014 08:08
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
2 hlasy
Lev Tolstoj
07.08.2014 07:32
OJT
Při každé válce paraleně jde i ta válka propagandistická. Ale je nesmysl myslet si, že žádní uprchlíci nejsou. Jak napravit situaci na Ukrajině? Právý blok, médii nazývaný ukrajinskou armádou, se stáhne a zbaví se zbraní. Členové těchto jednotek půjdou pracovat do průmyslu a do zemědělství. Lid na východě země bude mít právo vyhlásit autonomii. Na ukrajině dojde k federalizaci a findlandizaci. Je nutné aby proběhly nové volby, kterých se nezúčastní ukrajinští náckové.
7 hlasů
deda
07.08.2014 09:35
deda333
Pokud vím, tak výzvu k ukončení bopjů na Východě vyhlásil Porošenko za výhodných podmínek pro tzv.separatisty, jenž ti to odmítli, protože jde o žoldáky placené Putinem a oni si chtějí vydělávat.Smutné je, že existuje tolik dobrodruhů, kteří bojují a je jim jedno za co.
0 hlasů
Miloslav Weiss
07.08.2014 09:44
whitebeard
výhodné podmínky?..odložte zbraně, jinak vás zničíme..tomu říkáš "výhodné" podmínky?:))..alespoň nelži, dědo:))
6 hlasů
np np
07.08.2014 07:36
np32np32
Pravo volit budou mit jen rusti bolsevici. Jen tak se dosahne drtive vyhry ve volbach se 120% hlasu jako na Krymu:-)
1 hlas
občan
07.08.2014 08:09
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
2 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 07:50
MauMau
Máš zapotřebí se tak ztrapňovat? Dej si pulčana rumu, ať jsi ve formě.
2 hlasy
A kdo je "nácek", to rozhodnou Tolstojové.
1 hlas
Petr Úlisný
07.08.2014 10:45
DOBRYCECH
A o tom kdo nácek není rozhodnou okáčka. Máš to pěkně modře vymydlené.
1 hlas
Karel Nový
07.08.2014 07:05
Q0007
Když podle OSN uteklo do Ruska "jen" 168000 lidí.
A kde má být podle nich ten zbytek, když na opačnou stranu nemůžou?
Mají snad být zavrtaní v zemi nebo útrpně čekat na bomby z Kyjeva?
Kyjevská junta odmítá otevřít humanitární koridory na západ a o tom, že svým obyvatelům nepošle ani základní pomoc ani nemluvě.
Obyvatelům Východní Ukrajiny tak vlastně říká: "Buď utečte do Ruska nebo zůstaňte a my vás možná netrefíme."
A co na to "humanitární" USA a EU?
Mlčí.
14 hlasů
deda
07.08.2014 09:39
deda333
Úplně by stačilo, kdyby Rusko přestalo financovat separatisty a sporné body by se řešily jednáním. A byl by klid a nikdo by nemusel nikam utíkat. Tak jak po celých 24 let, co existuje samostatná Ukrajina. Problém nastal, když Ukrajinci chtějí patřit do Evropy a Putinovi se to nelíbí.
0 hlasů
Deadman´s Hand
07.08.2014 08:22
Deadman
V článku se PP dopustil malé nepřesnosti, podle OSN NEUTEKLO 168 000 lidí, ale "jen" těch 160 tis. POŽÁDALO O AZYL. Ten "zbytek" zřejmě o azyl nežádal.
2 hlasy
Martin Macháček
07.08.2014 07:52
MauMau
USA a EU? Je jim to jedno zda někde umírají lidé.
11 hlasů
np np
07.08.2014 07:57
np32np32
Ty umiras? Tak proto to posledni namazani:-)
1 hlas
občan
07.08.2014 08:10
autodidakt
Ty máš tu hlavu opravdu jen na to,aby ti nepršelo do krku. Omlouvá tě jen to,že si zřízenec v ústavu neplnil povinnosti a nezabránil v tvém početí nesvéprávným individuím, která v nestřežené chvíli opustila klecová lůžka a spářila se! Následně ochránci zvířat zabránili interrupci a ty jsi výsledek jejich humanitárních omylů!
2 hlasy
Deadman´s Hand
07.08.2014 07:00
Deadman
Ruské úřady o přiznání statusu azylanta požádalo 168 700 lidí, uvádí zpráva UNHCR.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/luhansk-humanitarni-krize-a-uprchlici-do-ruska-flq-/zahranicni.aspx?c=A140805_124733_zahranicni_ert
Časy se mění. Koho by před 25 lety napadlo, že budou lidé žádat o azyl právě Rusko?
http://www.unhcr.org/53e0b3a59.html
4 hlasy
občan
07.08.2014 08:36
autodidakt
STAV K 7.8. 8:30 hod
Anketa
Kdo z nynějších významných světových politiků je podle vás největší zločinec a měl by hnít mnoho let v haagském žaláři?
Vladimir Putin. (10 %)
Barack Obama. (73 %)
Oleksandr Turčynov/Arsenij Jaceňuk. (4 %)
Benjamin Netanjahu. (3 %)
David Cameron. (3 %)
François Hollande. (3 %)
Angela Merkelová. (3 %)
7 hlasů
Deadman´s Hand
07.08.2014 09:31
Deadman
Obama podepisuje protiústavní zákony, které omezují svobody garantované americkou ústavou. Takže by jej snad někdy v budoucnu bylo možno stíhat za porušení US ústavy. Ovšem v současné době se spíš dá čekat obnovení zákon o komisi řešící protiamerickou činnost, než potrestání toho nastrčeného kašpárka. S mezinárodním právem si Amíci už dlouho vytírají gluteální rýhu, neb Američan stojí nad zákony (viz případ Dahlgren).
I Mezinárodní trestní soud (ICC) vznikl v přes odpor USA: proti zákonu hlasovala spolu s USA jen Čína, Libye, Alžírsko, Iráke, Izrael a další dvě země. Amíkům se v tomto případě vzepřeli i jejich vazalové, ovšem stejně není nikdo, kdo by na Američanech nějakou trestní zodpovědnost vymohl. Navíc ICC může vést stíhání pouze se svolením státu, kde byl zločin spáchán nebo se souhlasem mateřské země podezřelého, pokud nebyl případ předložen tribunálu přímo Radou bezpečnosti. Tribunál nicméně může trestat válečné zločiny, genocidu, zločiny proti lidskosti a zločin agrese. Bude disponovat nezávislým prokurátorem a Rada bezpečnosti OSN nemůže jeho rozhodnutí vetovat. Může se zabývat zločiny spáchanými v průběhu občanských válek včetně bojů mezi soupeřícími povstaleckými skupinami. http://www.osn.cz/zpravodajstvi/zpravy/zprava.php?id=563
2 hlasy
Gneus Postumus
07.08.2014 06:45
Postumus
Tomu všemu je vina Amerika a její nenažranost.
Nebylo těch zvěrstev co vyprovokovali již dost za posledních 70?
Když mužou Američané dodávat zbraně ukrjinským fašistům, měli by dodávat i potraviny doněckým uprchlíkům.
Fandím putinovi a doufám že Doněcko a nejen ho osvobodí. Lži našich médií o soustředění ruských vojsk u ukrajinských hranic jsou zavádějící. Nejen že je Rusko stále na svém území a může mít kolik vojska chce kdekoli na na svém území, ale hlavně s Ukrajinou nemá pevně rozdělenou hranici, jde jen o lesnaté pásmo bez překážek. Vzhledem k situaci která tam panuje je logické že se chová jak se chová. Chtěl bych vidět co by dělal USA kdyby se Rusko pokusilo rozdmíchávat nepokoje v Mexiku nebo v Panamě a to ještě podporují šílence kteří chctějí samostatný stát na Sibiři. Fakt mazec. Jedno vím jistě že za AČR a NATO bych nebojoval. Příčilo by se mito. Naštěstí generál zima tu fašistickou verbež na Ukrajině usměrní. Vladimír zatáhne kohoutky a zima je naučí poslušnosti.
15 hlasů
David Lejdar
07.08.2014 07:47
DaLe
(Schvalené) Zbraňové exporty zbraní pochybným entitám provozovala mj. i ČR.
0 hlasů
Pavel Johanides
07.08.2014 06:39
gandy
Slušný člověk počínání cizích vojáků na cizím území odsuzuje.
Slušný člověk musí počínání cizích vojáků na cizím území bez souhlasu občanů této země odsoudit, protože ,,loutkové,, zkorumpované vlády dosazené okupanty přes odpor občanů nejsou legitimní, ba dokonce pokud dochází k ,,vraždění,, pokojných civilních obyvatel včetně dětí, měli by být postaveni ,,ozbrojenci,, před Mezinárodní vojenský soudní tribunál v Haagu za zločiny proti lidskosti a genocidu národa.
Definice žoldáka:
,,Je to ozbrojenec bojující za cizí zájmy v cizí zemi za odměnu, neštítící se vraždit partyzány a civilní pokojné obyvatelstvo, včetně dětí, kdy o rozkazu vůbec nepřemýšlí a jen ho suše vykoná,,.
5 hlasů
jiří pražák
07.08.2014 07:40
jirikp
To jste popsal profil českých vojáků v Afghánistánu?
4 hlasy
David Lejdar
07.08.2014 08:00
DaLe
Dle nějakých feudalistických mocipánů by se zřejmě líbilo více kdyby Afghánistán byl stále jak nějaká jejích žumpa, nápodobně jak například ČSR u těch nacistů.
1 hlas
tyden tyden
07.08.2014 09:13
tyden001
tady asi nekdo nevi, jak to ted vypada v Afghanistanu :-)))))))))))))
3 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Pavel Kolář (22 hlasů) 07.08.2014 07:39
Opět velmi věcně a s nadhledem napsaný článek na Týdnu. o ukrajinské...
Pavel Sekora (20 hlasů) 07.08.2014 10:19
No vidíš a dneska utíkají lidé do toho zlého Ruska. Už sis Dutolebe...
Lev Tolstoj (15 hlasů) 07.08.2014 07:39
Mimochodem. Ty jednotky, které nás v roce 1968 obsazovaly, byly často...
Gneus Postumus (15 hlasů) 07.08.2014 06:45
Tomu všemu je vina Amerika a její nenažranost. Nebylo těch zvěrstev...
Karel Nový (14 hlasů) 07.08.2014 07:05
Když podle OSN uteklo do Ruska "jen" 168000 lidí. A kde má být podle...